BTS

Just For Profile

چالشش..

خوب دیدم همه چالش میزارن گفتن منم بزارم😁😁

 

 

 

 

 

 

1. دوس داشتین کیا دوستای واقعی تون میبودن نه مجازی.؟

2. کسی هس که ازش معذرت بخواین( تو اکیپو میگم) .اسمشو بگین که بهتر نگینم که هیچی دیگه دوس ندارین حتمن..؟؟

3. غرورتون یا دوستی تون؟

4. بفهمین یکی که بهش اعتماد دارین هی بهتون دروغ میگه چند بارم بهش بگین ولی بازم ادامه بده کات میکنید دوستی تونو؟؟

5. وقتی ناراحتین چی حالتونو بهتر میکنه؟

6. بیشتر اهل دیدن نیمه پر لیوانین یا خالیش؟

7. زندگیو سخت میگیرین.یا اسون؟؟

8. به نظرتون وقتی مشکلات خیلی زیادن باید سعی کنیم با چیزای کوچیکم که شده خودمونو شاد کنیم یا نهه بزاریم مشکلات مارو تو خودشون حل کنن؟

9. تاحالا شده از خودتون بدتون بیاد؟

10. شده تا حالا کسیایی که همیشه موقع سختیا کنارشون بودی موقع شادیا فراموشت کنن؟؟

11. با هر اخلاقی قابلیت سازگاری داری یانه؟؟

12. صبرو تحملت در چ حده؟

13ِ. از اینکه تو این اکیپی چه حسی داری؟؟

14. رفتن اعضا از اکیپ چه حالیت میکنه؟

15. اعضا روت تاثیر گذارن؟ اگه اره بیشترین تاثیرو از کیا گرفتی از اکیپ؟

16.اگه یکی بهت دروغ گفته تو به روش میاری و باهاظ کات میکنی یا ترجیح میدی بهش نگی که از خیلی چیزا خبر داری.....

 

 

 

خوب اینم سوالات مننننننننننننن,به چالش ددی و اینا نمیرسه ولی سوالایی بود که تو ذهنم بودنننن

۱.اونی و سیما

۲.نه

۳.هر دو

۴.آره

۵.گریه

۶.بیش تر نیمه ی پر لیوان 

۷.بعضی وقتا سخت و بعضی وقتا آسون

۸.سعی کنیم با چیزای کوچیک هم خودمون و شاد کنیم

۹.نه

۱۰.نه

۱۱.نه با همه ی اخلاقا سازگاری ندارم ولی همیشه سعی خودم و میکنم

۱۲.گاهی وقتا ب طور باور نکردنی زیاده ولی بعضی وقتا نه

۱۳.حس خوبی دارم 

۱۴. حالم بد میشه و قلبم فشرده میشه

۱۵.آره فقط دونفر یکی اونی و یکی سیما.

۱۶.بستگی داره اون آدم کی باشه و دروغش چقدر بزرگ باشه...

هر تصمیمی ممکنه بگیرم قابل پیش بینی نیست

 

ایگوووو فداتم پرییییی مرسیییییی نظررر دادییییی

1.یاسمن... پیشول و اری و مبینا... ویستا و کیوتم میخوام... بابا بیخیال من😂

2.آره:( اگه برگرده حتما این کارو میکنم

3.تو مجازی دوستیمون

4.نه خودم آدمش میکنم😂😂   

5.نوشتن

6.پر

7.بیشتر وقتا آسون دنیا دو روزه دیگه

8.خودمونو شاد کنیم

9.نچ عمرا

10.آره زیاد پیش اومده... ولی خب برام مهم نبوده همینکه از دور میدیدم شادن برام کافی بود

11.سعی میکنم داشته باشم... یعنی فکر میکنم که آره

12.بقیه که میگن خیلی زیاده ولی اگه از حدش بگذره دیگه میگذره😂😂

13.من که خودمو عضو اکیپ نمیدونم

14.رفتن خیلیا رو دیدم و داغون شدم

15.به شدت... بزارین نگم

16.بهش نمیگم

جونم چه خوش اشتها چنقدر دوس میخوای ای ناشناسسس, خودرا معرفی بنما ای ناشناسسسسس

1.مامانی.پیشول

2.فعلن نه

3.دوستیم

4.بستگی به فردش داره

5.اهنگ.دوش گرفتن

6.فکر کنم پر

7.نمیدونم.زندگی فقد داره میره

8.من حل شدنو ترجیح میدم...

9.خیلی شده

10.متاسفانه بعله

11.نوچ ولی بستگی به خوده فردم داره اگه واسم ارزش داشته باشه سگم باشه باهاش کنار میام ولی اگه ارزش نداشته باشه برام ماهم باشه نمیتونم باهاش بسازم

12.داغونه =)

13.خوشحالم

14.خوب ناراحت میشم

15.اره.مامانو پیشول

16.ترجیح میدم به روش نیارم که داره بهم دروغ میگه

مرسیی دخترر کیوت قشنگممممممم

مامانی روزه اخره

ععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررر

دلم واست تنگ میشه

الهییی دختریمم منم دلم برات تنگ.میشهه,ولی مواظب خودت خیلی باش و درساتم حسابی بوخوننن

اول از همه خاله دختر خاله دار شدم؟!خدا قربونت خاله مبارکه.ً...

 

حالا چالش..

 

۱.پیشی...داداش...همه

 

۲.دنا...همه

 

۳.دوستیمون...

 

۴.اره

 

۵.هیچی...در گیرم تا خودش خوب شه...

 

۶.خالیش

 

۷.سخت

 

۸.نظر که..زندگیمو میگم...مشکلات منو حل میکنن...

 

۹.خیلی

 

۱۰.خیر

 

۱۱..نه

 

۱۲.کم

 

۱۳حس خیلی خوبی...چیزی از رندگی نمیخوام یعنی...

 

۱۴.داغونم مبکنه...مث رفتن خودم...

 

۱۵.اره...داداش...پیشی...اری.‌.بهار...نورا...ریحون...ددی..خاله...همه

 

۱۶.ترجیح میدم کنارم باشه....

ویستا فدات شم توهم مواظب خودت باشش,بدون همیشه بیادتیم,برا ایندهدت تلاش کن هرچقدرم سخت باشه, سعی کن نیمه پر لیوانو بیشتر ببینی,تو قلب همه مایی ویسس ...

خب همه آرمی ها دوست

چشم... ای عم ناشناس

😁😁😁,اورینننن ارمیام توراا دوسسسسسس

خدا نکنه خاله

 

میدونم تو قلبتم بهترین خاله دنیاا

 

چشم خاله....فدات ویست خاله

 

مبارکت باشه شانی من برات خاله...

اریی دیگهه نشسته بودم از هوا افتاد رو پام شد دخترمم😂😂
بیا نیگا فدا میگیی ,خدا نکنهههههههههههه

تو اول گفتی خاله

 

بیا...بیا نیگا جواب دوتا کامنت پایینیو

 

خخخخ

باشششش خخخخخ

افرین تسلیم ویسسسسس

 

خخخ

 

 

من نگفتمم کهه تسلیمممممممممممممممممم یاهعه یاههه

خخخخخخ

 

ببشید خاله

 

چشم خاله

 

قلبونت ویست خاله

 

دلم میخاد اندازه ی سال ک نیستم قربون صدقت برم خاله

ایگووووو یک ساللل چنقدر زیادعععععععععععع, هر وقت خسته شدی یا ناراحت بدون همه ماها هرجا باشیم به فکرت هستیمممم

منم مثله اوپام مامانی 😢

الهی دختر قشنگم پس تموم تلاشتو بکن که ارزش این دوریو داشته باشه

چشم مامانی 😢

فداتت

مامانم من دارم میرم 😢

مواظبته خودت باشیا

شبت خوش

مامانی میشه از طرفه من ازش خدافظی کنی لطفن؟؟؟

خدافظ

چشم دخترمم باششههه,

1. دوس داشتین کیا دوستای واقعی تون میبودن نه مجازی.؟

همتون

2. کسی هس که ازش معذرت بخواین( تو اکیپو میگم) .اسمشو بگین که بهتر نگینم که هیچی دیگه دوس ندارین حتمن..؟؟

از همه

3. غرورتون یا دوستی تون؟

دوست

4. بفهمین یکی که بهش اعتماد دارین هی بهتون دروغ میگه چند بارم بهش بگین ولی بازم ادامه بده کات میکنید دوستی تونو؟؟

صد در صد کات

5. وقتی ناراحتین چی حالتونو بهتر میکنه؟

پول 

6. بیشتر اهل دیدن نیمه پر لیوانین یا خالیش؟

پر

7. زندگیو سخت میگیرین.یا اسون؟؟

اسون باووو کنچانااااااا

8. به نظرتون وقتی مشکلات خیلی زیادن باید سعی کنیم با چیزای کوچیکم که شده خودمونو شاد کنیم یا نهه بزاریم مشکلات مارو تو خودشون حل کنن؟

اگر زیادی زیاد باشه ، حل شیم بهتره :|

9. تاحالا شده از خودتون بدتون بیاد؟

آ رع

10. شده تا حالا کسیایی که همیشه موقع سختیا کنارشون بودی موقع شادیا فراموشت کنن؟؟

اوف زیاددددد

11. با هر اخلاقی قابلیت سازگاری داری یانه؟؟

نه ندارم

12. صبرو تحملت در چ حده؟

صبرم صفر

تحملم زیاد

13ِ. از اینکه تو این اکیپی چه حسی داری؟؟

حس تنها نبودن و داشتن کسایی ک میتونیم باهاشون حرف بزنیم و درد و دل کنیم و حتی فیک بگیریم ( آخری منظورم خودتی )

14. رفتن اعضا از اکیپ چه حالیت میکنه؟

فک کن یه روز ، زبونم لال ، بی تی اس بگه دیگه نمیخوایم ادامه بدیم (‌همین حال بهم دس میده )

15. اعضا روت تاثیر گذارن؟ اگه اره بیشترین تاثیرو از کیا گرفتی از اکیپ؟

از دنا

16.اگه یکی بهت دروغ گفته تو به روش میاری و باهاظ کات میکنی یا ترجیح میدی بهش نگی که از خیلی چیزا خبر داری.....

کات بهتره

فدات جیسوگااااااا, کومائووووووووووووو

قربونت اونی جونمممممم....

اونی از فردا دیگه باید بریممدرسه اگه دیگه وب نیومدم خوبی بدی دیدی حلال کن .البته بعضی وقتا سر میزنم

باش پری جونم پس مواظب خودت باش و فایتینگگگ و موفق باشی پریییی ..

سلام آبجی 

میشه بگی اکیپ کیا هستن دقیقا؟!

فک میکنم واسه هر نفر فرق داره اکیپ ....

اگر وایه هر نفر فرق داشته باشه که داره هم دیگه اکیپ نیست  دوستای مشترکی هست که هرکدوممون ممکنه داشته باشیم....

 

سلامم شادی فدات شم اری ی جورایی برا هر نفر فرق دارهه , 

1=اونی، سیما،بکی
2=از همه چون شاید خیلی جاها براشون کم گذاشتم
3=دوستیمو
4=من دوستیمو انتخاب میکنم چون شاید موردی داره که دروغ میگه 
5=اهنگ و یه هم صحبت و رقص
7=نیمه پر لیوان
8=اصن زندگی رو چیزی حساب نمیکنم
9=نه زیاد شاید یبار
10=نمیدونم تاحالا نبوده اگه بوده هم ایرادی نداره ذهنه دیگه زوال پیدا میکنه علاوه بر اون ساختار وجودیه انسانه
11=اره
12=درحد عزیر نبی
13=اوففففف خفن بودنو شاخ بودن
14=حس میکنم تا خرتناق تو پهنم
15=اونی و سیما، از اونی یاد گرفتم بافکر باشم و اروم و از سیما عاقل بودن
16=ترجیح میدم چیزی نگم ولی خوب بهش یه تلنگر میزنم تا بفهمه باکی طرفه

 

 

اونی نگوووووو از برای من خیلییییی بهترههههه

فداتممم دددی خوبییی, روز اول چتورر بودددددددددددددددددد؟؟😁😁😁😁

اوه عارههه اونی خوب بود منو پری تو یه کلاس افتادیم درکل خوب بود معلمامونم خوبن

چینجااا تو ی کلاس افتادینن؟؟؟ایوللللل دیگهههههههههههههه خوبهههه

1-فک کنم همه

2-همه

3-بدون شک دوستیم

4-قطعا کات اونم از نوع فور اور

5-هیچی

6-معمولا خالی

7-سخت

8-باید سعی کنیم با چیزای کوچیک خودمونو شاد کنیم ولی من کاملا بر عکسم دارم حل میشم و بعد حتمن ناپدید میشم

9-همیشه همینطوری بوده

10-اوووو تا دلت بخواد

11-معمولا سازگاری دارم بعضی اوقات هم تحمل میکنیم دیگ چ میشه کرد

12-زیاده گاهی کم

13-فعلا ک مثلا مثلناااا رفتم ولی حس خوبی بود خیلی خوب

14-رفتنشون رو قلبم سنگینی میکرد امیدوارم کسی نره از اکیپتون

15-بعله همه ب نوبه خودشون تاثیرات خاصی داشتن ولی بشترش دنا و جیسوگ و تو بودین

16-بهش میگم حوصله اینجور آدما رو ندارم

سلام مبینااااا؟چطوری تو دختر خوبییییییییی؟؟؟کوجایی چ میکنی مدرسه در چ حال بودددددد؟؟

1. ...دوس داشتین کیا دوستای واقعی تون میبودن نه مجازی.؟اری ...دوست داشتم همه همتون واقعی بودین

2. کسی هس که ازش معذرت بخواین؟نه فک کنم

 3. غرورتون یا دوستی تون؟دوستی

4. بفهمین یکی که بهش اعتماد دارین هی بهتون دروغ میگه چند بارم بهش بگین ولی بازم ادامه بده کات میکنید دوستی تونو؟؟ کات ک نمیتونم ولی دیگه بهش اعتماد نمیکنم

5. وقتی ناراحتین چی حالتونو بهتر میکنه؟اهنگ😂همسری هم خیلییییی و شماها

6. بیشتر اهل دیدن نیمه پر لیوانین یا خالیش؟ تا جای ممکن پر

7. زندگیو سخت میگیرین.یا اسون؟؟اسون...چون زندگی واسه من عین بازیه 😂اگه خواستید میگم چرا بازی

8. به نظرتون وقتی مشکلات خیلی زیادن باید سعی کنیم با چیزای کوچیکم که شده خودمونو شاد کنیم یا نهه بزاریم مشکلات مارو تو خودشون حل کنن؟شاد کنیم....عشقم گفت اینکارو کنم

9. تاحالا شده از خودتون بدتون بیاد؟ اره...خیلیییی

10. شده تا حالا کسیایی که همیشه موقع سختیا کنارشون بودی موقع شادیا فراموشت کنن؟؟نه...اگرم بوده یادم نبید ککک

11. با هر اخلاقی قابلیت سازگاری داری یانه؟؟بستگی به اخلاقه داره....ادمی ک دو رو باشه رو اصلاااااااا

12. صبرو تحملت در چ حده؟خیلیییی کمه😂

13ِ. از اینکه تو این اکیپی چه حسی داری؟؟ بسییییی شادانم😂💓💓💓

14. رفتن اعضا از اکیپ چه حالیت میکنه؟خیلییی ناراحت میشم انگار عضو خانوادم بخواد بره😭

15. اعضا روت تاثیر گذارن؟ اری بسیییی

اگه اره بیشترین تاثیرو از کیا گرفتی از اکیپ؟ همسری....خودت اونی.....خاله....لیندایی....سیما...هیونگ....پیشول....همینا فک کنم ولی بیشتررررررر بیشتر همسری ککک

16.اگه یکی بهت دروغ گفته تو به روش میاری و باهاظ کات میکنی یا ترجیح میدی بهش نگی که از خیلی چیزا خبر داری.....نه میتونم کات کنم نه میتونم نگم😂میگم بهش ولی سرد تر میشم

خب پایان

فدایت اونی به خاطر چالشت💓💓💓💓

مرسییییییی خواهرییییییییییییی

1. دوس داشتین کیا دوستای واقعی تون میبودن نه مجازی.؟ تو _جیسوگ _محدثه (مونی مونی من) مبینا(میدونم هنوزم میای سایت ها و سر میزنی) _هانیه _نسیبه _سیما _دنا_نفس _آریستا 

2. کسی هس که ازش معذرت بخواین( تو اکیپو میگم) .اسمشو بگین که بهتر نگینم که هیچی دیگه دوس ندارین حتمن..؟؟ وقتی رفتم به بعضیا نگفتم ببخشید نگفتم دلایل خودم رو داشتم مخصوصا مبینا و هانیه ....هانیه میانه چینچا میانه......

3. غرورتون یا دوستی تون؟ دوستی ولی اگر دیدم طرف متوجه ارزش دوستی نیست غرور

4. بفهمین یکی که بهش اعتماد دارین هی بهتون دروغ میگه چند بارم بهش بگین ولی بازم ادامه بده کات میکنید دوستی تونو؟؟ بله دیگه مثل قبل باهاش نیستم

5. وقتی ناراحتین چی حالتونو بهتر میکنه؟ حل شدن عامل ناراحتی و کنارواومدن با خودم و صحبت با یه نفر نزدیک

6. بیشتر اهل دیدن نیمه پر لیوانین یا خالیش؟ جدیدا نیمه پر

7. زندگیو سخت میگیرین.یا اسون؟؟ گاهی سخت گاهی آسون

8. به نظرتون وقتی مشکلات خیلی زیادن باید سعی کنیم با چیزای کوچیکم که شده خودمونو شاد کنیم یا نهه بزاریم مشکلات مارو تو خودشون حل کنن؟باید با چیزای کوچیکم که شده شاد شیم و سعی کنیم خومون رو پیدا کنیم و بلند شیم 

9. تاحالا شده از خودتون بدتون بیاد؟ یسسسسسسسس

10. شده تا حالا کسیایی که همیشه موقع سختیا کنارشون بودی موقع شادیا فراموشت کنن؟؟

بله 

11. با هر اخلاقی قابلیت سازگاری داری یانه؟؟ خیر

12. صبرو تحملت در چ حده؟ گاهی خیلی زیاد گاهی خیلی کم

13ِ. از اینکه تو این اکیپی چه حسی داری؟؟ حس باحالی دارم

14. رفتن اعضا از اکیپ چه حالیت میکنه؟ ناراحت میشم شاید به رو خودم نیارم .....ولی سخته برام

15. اعضا روت تاثیر گذارن؟ اگه اره بیشترین تاثیرو از کیا گرفتی از اکیپ؟ ابجی سحر  جیسوگ محدثه (مونی مونی)

16.اگه یکی بهت دروغ گفته تو به روش میاری و باهاظ کات میکنی یا ترجیح میدی بهش نگی که از خیلی چیزا خبر داری.....  اگر به ضررش باشه صد درصد به روش میادم ولی در کل در آینده حتما بهش میگم و حلش میکینیم باهم

   

فدات ی دونه ابجیممممم مرسیییییییی که نوشتیی و شرکت کردیی,هیی مبینا که ارییی سایسسسس ولیی😐😐

یه چیزی این خوشمزه مبینا خودمونه؟

اریییییی همونه شادییی جون

1.هیونگ، خودت اونی ، بهنوشم ، پیشول،  نورا ، جیسوگ ، سیما ، نیکا ، مائده ، بهار ، خلاصه عاقا همتون 

2.راستش بهش فکر نکردم؟!

3.دوستی

4.شاید کامل کامل باهاش کات نکنم ولی باهاش به حدی سرد برخورد میکنم که خودش جمع کنه بره

5.فانی مومنتا و ویدیو هایی که پسرا توش میخندن خود به خود شادم میکنه ، حرف زدن با شما

6. راستشو بگم خالی ولی دارم روی خودم کار میکنم تا جایی که بتونم نیمه پر لیوانو ببینم

7. خیلی آسون ، کلا به اینکه دنیا دو روزه و به خودت سخت نگیر به شدت معتقدم😂😎

8.معلومه سعی میکنم با چیزای کوچیک خودمو سرپا نگه دارم

9.زیاد نه ولی آره

10.آره خیلی..

11.نه با هر اخلاقی 

12.دروغ چرا زیاد نیس البته کنم نیست ولی اونقدری که باید صبر ندارم 

13.خوشحالم و ممنونم که منو تو جزوی از خودتون میدونین💓

14.خیلی خیلی برام سخته و خیلی ناراحت میشم چون به تک تک تون خیلی وابستم

15.اونی سحر ، جیسوگ ، اونی شادی ، ملی😂

16.نمیدونم بستگی به شرایط داره یه وقتایی به روش میارم یه وقتایی هم نه

 

سلاممممم کلوچههههههههههههههههههههههههه خوبی فدات ؟؟؟؟؟ مرسییییییییییییییی که شزکت کردییییییییییییییییییییییییییی

خوبم

تو خوبی دیگه؟

مدرسهههههههههههه ب معنای واقعی مثه قرص خواب آورهههه من فلجم فلججججج

ولی خب فقط همون روزی ک من یکمی خل شده بودم و تو جو آرمی بودم نه انسان بد نبود خیلی خوب بود اون روز بقیش چرته جاست چرت اند ناسینگ الس

بای

خوشییییییییمزههههههه ایم نات گودددد,  

چرا؟

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

بد نباشه حالت بیخودد

خوبه حالت باید خوب باشههههههه

باش حالم.خوبه...

عاقاااااااااااا چالش برای این اکیپه خب یه چالشم برای اکیپ فوروای بذار سحراااااااااااا 

چشمممممممممم شیکریی فدات شم میزارمممم

1. دوس داشتین کیا دوستای واقعی تون میبودن نه مجازی.؟

همتون

 

2. کسی هس که ازش معذرت بخواین( تو اکیپو میگم) .اسمشو بگین که بهتر نگینم که هیچی دیگه دوس ندارین حتمن..؟؟فک نکنم 

 

3. غرورتون یا دوستی تون؟نمیدونم

 

4. بفهمین یکی که بهش اعتماد دارین هی بهتون دروغ میگه چند بارم بهش بگین ولی بازم ادامه بده کات میکنید دوستی تونو؟؟

وقتی خودشو درست نکنه نمیتونم دیگه تحمل کنم

5. وقتی ناراحتین چی حالتونو بهتر میکنه؟

دوست دارم با یکی حرف بزنم ولی معمولا هیچکس نیست که به حرفام گوش بده:")

 

6. بیشتر اهل دیدن نیمه پر لیوانین یا خالیش؟پرر

 

7. زندگیو سخت میگیرین.یا اسون؟؟سعی میکنم اسونن بگیرمم

 

8. به نظرتون وقتی مشکلات خیلی زیادن باید سعی کنیم با چیزای کوچیکم که شده خودمونو شاد کنیم یا نهه بزاریم مشکلات مارو تو خودشون حل کنن؟من دوست دارم که بهش توجه نکنم ولی خیلی وقتا تو خودشون منو غرق میکنن

 

9. تاحالا شده از خودتون بدتون بیاد؟خیلی

 

10. شده تا حالا کسیایی که همیشه موقع سختیا کنارشون بودی موقع شادیا فراموشت کنن؟؟بیشتر وقتا

 

11. با هر اخلاقی قابلیت سازگاری داری یانه؟؟سعی میکنم داشته باشمم

 

12. صبرو تحملت در چ حده؟خیاطی کمه

 

13ِ. از اینکه تو این اکیپی چه حسی داری؟؟دلم تنگ شده واسه همه حتی کسایی که دو سه بار باهاشون بیشتر حرف نزدم

 

14. رفتن اعضا از اکیپ چه حالیت میکنه؟مبینا داشت میرفت شبش حالم خیلی بد بود

 

 

15. اعضا روت تاثیر گذارن؟ اگه اره بیشترین تاثیرو از کیا گرفتی از اکیپ؟خودت شاید 

 

16.اگه یکی بهت دروغ گفته تو به روش میاری و باهاظ کات میکنی یا ترجیح میدی بهش نگی که از خیلی چیزا خبر داری.....

کات نه ولی بهش میگم که فک نکنه نمیفهمم

 

 

کاش بودی دلم خیلی واست تنگ شده بود

مراقب خودت باش❤

منن که هستمممممممممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan