BTS

Just For Profile

برای نوراییی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa abarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrfaaaaaaaaaarrzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 نتت نداشتم و گرنه بیشترر میزاشتممم😂😂 
نورا هر چی میام وبت کامنت بدم کد امنیتی مینویسه اشتباسس 😭😭😭

oonja roo takht dasht mano nega mikarda

va chera???

تاریییی 😂😂 
نندانمممم چراا:///

mamani doroste ke

reload kon yedor

باششش ,نورایی من باید برم خو ساعتای 7 میام , اون موقع امتحان میکنم وبتو 

bashe mamani

movazebate khodet bash

قربونت دختری
توهم مواظب خودت باش💜💜💚💚

حوزه مگ وب داره؟ 😳

سلام راستی 😁🤚

سلامممم سیییناشع چتوری؟. حوزههه؟؟ نورا رو میگیی؟؟

hoze chist???

ندانممم منممممم

اووو شوگگگگگگگ

ی چی میخواستم بگم درموردش ولی نمیگم

هاها ^_^

سلاممممم مبیییییییی.خوبیی؟؟ وات نمیگییی؟؟ داشتیممم ؟؟؟://

(astin haye khod ra bala zade va amadeie zadan)

jannnnnnnnnnnnnn???????????????

😂😂😂😂😂

mamani ye dokhtare too kelasemoon hast

ye hoodi poshide bood roosh neveshte bood bts ba logoie bts

-_- mano doostam raftim azash porsidim ke army hasty goftesh army chie

نهههههههههههههههههههههه چینجاااااااااااااا

bookhooda

-_- yani man faghad ta do saat dashtam fake oftadamo jam mikardam az roo zamin

الهیی براش گفتی از بی تی اس؟

na baba

enghad azash badam miad

-_- azoon dokhtarast

ایگووووو شیطونن بلاا

نوراااا بایدد برمم بیروننن 😭 شاید نیم ساعتی طول بکشهه هر وقت ددی نظرت تایید شد یعنی اومدمم

man nemidooonam ghazie chie 3/4 nafar to weban vali hishki hata ye nazaram nemide

=(

ایگوو بزارر تو حال خودشون باشنن

bashe mamani

movazebate khodet bashia

سلامم دخترینمم ایمم کامبکککک

ببخشید نورا 😂😂😂😂😂💁🤦

وهه خو بوگو چرادگفتیدی حوزه؟؟ بسی کنجکاو شدم منمم

کیبردم خر شده 😂

وههه کیبوررردد.؟؟ دو روزه درگیر این حوزمم اخرم اشتب کیبورت بودهه؟؟ سقوط نمودممم 😭

ذنمیبتلنمیلئنیبئلنیبئلن امروز چهارشنبست آخیششششش

سلاممممم مبیییییی چتورییی😂😂😂 الهییی چه دل پریی هم دارییی

^^salam mamani

سلام دختریم خوبی ؟؟

mersi

to khoobi??

خوبم فدا .چ میکنی عزیز؟

goblin mibinam

to che mikoni???

من بسییی خستههه , هنوزم.کار دارم تازهه اومدم ی استراحت کوتا بزنم و باز بادی برمممم عررر

elahi

in vasata movazebe khodetam bash mamani

فدات مواظب خودممم هستممم 

afarin fadat

قربونت نورایی, من باز برم.به ادامه کارام برسم باید

key miai??

هستم الان تا 7ونیموبعد میرم

=( man hoselam sarid

الهیی.میگم نورا اومم جز ویکوک کاپل چی دوس داری؟

yoonmin

vminkookam doost

اوومم میگم که میخوای فیکایی که میخونمو برات بزارم ؟؟

yesssss

=( vali man hanoo yadam narafte dige ficamo nemizaria

میگم نورا از صفحه فیکا عکس بگیرم خوبه؟ چون کپی نمیشه متنا
میانه ولی واقعا وقت نمیشه 

are baba

nemitooni too webe khodam befresti???

ببین ی وب دیگه دارم خوب اونجا ی رمز خصوصی بفرس بعد اونجا تو پست عکسا رو میزارم چون بخوام برا خودت بفرستم میترسم ترتیب بخوره بهم 

adres bede

BangtanForEver1

nemiare ke

http://bangtanforever1.blog.ir/

1993

خو رمزو اون وبم بفرسسس البته ی جدیدشوو

-_- oomoomi ferestadam

یمپ بیا اون وب پس اونجام

amadam mamani

اوکایی ببین از شنبه میزارم برات خوبه؟

^^mersi mamani

خواهش مبگم نورا بیا اونور ی چی بهت بگمم تو خود پست مینویسم

^^salam mamani

سلامم دختریم خوبی. خوشی سلامتیییی؟؟

badak nistam

to khoobi mamani???

چرا بدکک. نیستیی؟؟یعنی چرا خوب نیستی؟؟
یپپپ خوبمم نورایی

-_- medeie la masab

معدهههه؟؟؟هییی میگی حال ندارن هیجی نمیخوری و اینا معده ت اینجوری میشهههههههههعع

baba goshnam misheha vali harchi fekr mikonam chi bokhoram ke doos dashte basham chizi be zehnam nemirese

bokhoram yejor aziat mikone nakhoram yejoor

kolan nemidoonam che ghalati konam

پسسس بد غذاییی اری؟؟؟

na hame chi mikhoram vali oon lahze delam chizi nemikhad

پسس به زورم شده بخور. یعنی چی گشته ای ولی چیزی نمیخوای؟

noomoodoonam

raftam doctor ye alame ghorso daroo dade behem

ye alame ghors mikhoram vali engar na engar ke bayad khoob she

قرص تنها که کافی نیس, نمیدونم ولی درس نیس گشنه میشی باید چیزی بخوری

mikhoram

faghad vaghtaii ke delam yechi mikhad

kkkkk

:/// هییی مواظب خودت باششش
کلا به حرفام گوش نمیدی و جواست به خودت نیسسسس اصن

miane omma vali vaghan chizi delam nemikhad oon lahze

nemidoonam hamelam ya chi

kkkkk

وههههههه نوراااااااااااااااا

kkkkk

asan velesh kon baba

darim baham zendegi mikonim dige

to che mikoni??

مننم هیییی مهمون قراره بیادد و تا دقایقی دیگرر بایدد برممممممم

elahi

manam az sobe tahnam

=(abjim kelas dasht mamanamam bahash raft

نهه من که مامانم رفت بازار الان منم باید بشینم تمیزکاری و غذا و ایناااا

azizam

mamani movazebe khodet bash in vasata

فدااااات
من که مواظب خودم هستمم تو بیشتر مواظب خودت باششش,انیوو 💚💚💜💜

chashm mamani

^^anio

💜💜

سلام سلااااااام یاسین اومددددددددددددد جییییییییییییییییییییییییییغ

خخخخخ من برگشتم به آغوش باز دوستان عزیزتر از جانننننننننننننن

سلامممممممممممم" لنتتت دلم تنگ شده بوددد برات ( حالا نه اینکه تو هنگ حرف نمیزنم باهاتت 😀😀😀) 
درس شد سیستمتت فاینالییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍 
خوش برگشتیییییی ای عزیز دل

^^saloooooooooom

سلام دختر خوشکلممم

باران جونی سلااام بدو بیا وب یاسی منظورمو بهت بگم.بااارااان من نمی خواستم ناراحتت کنم به خداااا.باران بیاااااااااا

اخه من که ناراحت نشدم فدا, میانه شاید کلماتم بد بوده فک کردی ناراحتم

😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮

میگم الان تو کیی؟😂😂😂😂

پروفایلاتونو عوض کردین نمیشناسمتون دیگه😐😂😂😂😂😂

سلامممم روبوووووو دلم برات تنگ شدههههه بوددددددددددددددددد من منم دیگههه پروفموو عوضیدمممممم.خوشگله پروفممم؟؟

اوا برادر زن توییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍من نیز دلم برایت تنگ شدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بود☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺بیا در آغوشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم😚😚😚😚😚😚😚😚😚پروفایلتم زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااست😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

بیاااااااااا که دل من برایتتت از دوریت چروکیده شدههههههه , بیا در اغوشممممممم اییییی تویی که دلم برایت تنگیدهههعه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کوماییووووووو💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜

برادرزننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نمیدانی چه گشته که😭😭😭😭😭😭😭😭😭

افسرده گشته ام😭😭😭😭😭😭😭😭

الهیییی چرااااا اییییییی عزیزز😭😭😭 من بفدای افسردگیت

😭😭 mamani hala ba mobina del bede gholve begir

نوراااااااااا مبی شوهر خواهرمهه وهه دل و قلوه کوجا بوددد

😭😭

نوراااااااااااا

نههههههههههههههههههههههههههههه خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نکنهههههههههههههههههههههههه فدا شیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عشقققققققققققققققققققققققمممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چههه شدی که روبوی خندون ما اینجوریی شدی اخههههه وههههه😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭 bale

ا گریه نکن دیگه قربون صدقه تو مگه نمیرم منن

یدیقه صب کن😐 نورا بت میگه مامانی!😶 تو ننشی؟😐 پ چطوری دایی بچهای منی؟😶😶😶😶

خووبب دیگههه ی جا نقش مامانم ی جا نقش دایی😂😂 تو عمقش نرو غرقق میشیییییی روبووو

😭😭😭 noomookham

دخمل قشنگممم؟

هیچی ولش کن😐😭😭😭😭😭😶

خوبم خوبم😂😂😂😂😁😀😁😀😁😀😁😀😁😁😁😀😀😀😀😁😀😀😁😀🙂😀🙂

روووبووووووو بگو خوو نمیتونی بگیم اشکال نداره فقط حالت خوب نیی نکو خوبم

بیا دوتا فحش بده به من آشتی کنه😂

ا دخترمم با من اشتیهه , یکمیی ناز داره فقط 

...ghahram

اخه ی دونه دختریمممممم نکن قهر با اومات دیگه 

omma to midooni man hasoodama

من که چیزی نگفتم کهه به روبوو تازه خیلی وقتم بود نبودش دلم براش تنگ شده بود خوو

بیا دیدی قهره😐 قهر نکن عمو قربونت بشه😂😂😂😂😂

هییییی روبووووو چ کنمم 

amoo??

wtf(flower)???

اخه بببین من دایی بچه ههای روبو میشممم روبو هم برا همین گفت عمو

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

khodavakili didi che khoob naghsh bazi kardam omma?????

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نچچچ اوما رو سرکار ممیزارییی جقلهعهععهه؟؟

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 are

دخملل بددد

نورا چند سالته؟

😂😂😂😂bebakhshid mamani vali kheili hal dad

که حال دادددد؟؟

omma ye post bezar loftan

khafe shodam

گذاشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan