BTS

Just For Profile

جا کمههه( با چشمانی از شدت شوق اشک بار)

 خیلییییییییی وقتتتتت بود از کلمه جا پر شدههه استفاده نکردممم دلم تنگ شده واسه دور همیاااا....

همینجوری عشقی پست جا کمه گذاشتی؟!😂😂

اریی دیگهه فاینالیی یکیی بهم گفت جا کمهه پست بزارر😀

سلام جانان

من گفتم 😁

مرسی سحری

فدامداااااا

آقا من گشادیم میاد 😥

چهارنفزی اینجا بحرفیم 🙃🙃🙃

اینجا لازم نیست کامنتا هم پاک شن 😍

وهه جیسوکک که ندانم کوجاسسس الان میدونی کوجاس بوگو کاری بسی واجب باهاشش دارممم .

 وههه تنبلللل,راستییس سیما هی یادمم میرههه هاا. بسیی مرغ ترشات خوشمزهه بودنن و همه هم بسییی تعریف کردنننن کومائووووووووو

عه درست کردی؟ ؟ واقعا دوست داشتی؟ 

بازم بیا بهت میدم اگ دوست داشتی 💞😍

تنبل ک برات نگم 😐 

خب چخبر سحر؟؟  کاروبار؟  

یسسسسس وریییی دلیشششززز😋😋😋😋😋
نه دیکه این دفعهه تو بییییاااااا
😂😂😂
مننن بسی خسته و داغاننن,امروز خیر سرمم 3ساعتیی همیتو پیاده روییی میکردم اونم تند(کلا نمیتونم اروم راه بیام من) خلاصه از صبح زدم از خونه بیرون 4رسیدن خونه و اینا ,صبونه که نخورده بودم ناهارم همچینی ساعت 7 ی کمی شام خوردمم,ساعت نه و چهل و پنج شب خوابیدم تا 10 ونیم شب بعد بیدار شدم تو وب پلاسممم

ببینم چی میشه 😢 من تا تابستون شمال هم نمیتونم برام چ برسه ب مشهد 😓😭

 

سحر تو ک از من نابود تری 😰

من امروز از شدت معده درد تقریبا غش کردم 😐 فشارم ک افتاده بود غذا هم نمیتونستم بخورم 😓 هنوزم نخوردم 😭 بعدش دوستام ترسیدن منو بزور بردن بیمارستان 😖 دکتره گفت عصبی نشو آروم باش استرس نکش خوب میشی 😐😐😐😐

دوتا آمپول و قرص داد

الانم اومدم آمپول زدم اینجا افتادم 😭 زنگ زدم مامانم یکم نازمو بکشه ولی دعوام کرد 😭 

بعد تصمیم گرفتم بیام تو بقلم کنی 😭

ان ششالللههه که بتونیییییییی,
نه بابا خوبیش اینه یکم بخوابمم اوکی میشم دوبارهه,وهه من که کلا فشارمم پایینه در حالت عادیم پایینم هر کارم میککنم بالا نمیره و گاهی پایینتر میرهدکه کار به دکتر مکتر میکشهه, 
خوبکاریی کردن بردنت دکتررررر, معده رابطه مستقمیییی با اعصاب داره, زیاد به خودت فشاررر نیاررر خووووو
الهییی منم گشنه به مامان بیرون بودم زنگیدم ی ساندویج بگیرر برام(هوس کرده بودم خو) برو گمشوییی نصییم شد 😂😂😂😂 
الهیییی بیاااا بقلمم میخوام نازت کنممم

افففففففففففففف😒😒😒

خیلیی فلانییی سیمم

یه ساعته دارمم میگردم دنبالت ببنم چته

مراقب خودت باششش

پاشو یچی بخور 😠

مامیییییییییییییی.وهه ی ساعنه اینجاییی الان کامنت مییدییی😭😭💘💘 
تو اصن به فکر بچه هات نیسسستیس

عزیزمممممم شیرممم برات سررر رفتت اونیی😍(اصطلاح مسخره ایه میدونم😂

به معنای فوران احساسات در نظر بگیر)

پیشم بودی با هم میرفتیم سانویچ میخوردیم

بزور تو حلق سیما هم میکردیم😡

سرر رفتتتتت وهه خو یعنییی چییییی؟؟کنجکاوو بشدمم😀 نه مسخره نیی باحاله 
ارییییی مامیییی کوجا بودییی( پیش ددیی بودیی میدونم😐) 
ارههههههه ✌✌ دقیقاااا

مانییی 😭😭😭 از همون معده دردا دارم بااز 😭😭😭 سه برابر با درد بیشترر آمپولم زدم خوب نشدم هنوز 😭😭😭😭

هیییی سیما اومدیمم شمالل یادته ی بنده خدا رو دیدیی؟؟ دختر عمم و اون دختره دیکه نهه اون شخص دیکع منظورمه. وهه اونم تو شمال چیزی خورده بود به معده ش نساخته بود ببیینن یعنیی تو ماشینن مونده بود از شدت درد حالا گشتیم ی داروخونه از دوتا قرصس که میخواست یکیشو داشتت, اون اصلی رو نداشتت خلاصه تا باز ی داروخونه دیگه پیدا کردیم و این قرصشو خورد و چند ساعت گذشت و خوب شد مسافذت طی همون نصفه روز برا همه مون زهررر بششددد

عاقااا اومدم غذا بخورم نفسم گرفت 😐 سرهمون بردنم بیمارستان 

دقیقا چطوری الان غذا بخورم مانی ؟ 😔

عاقاا دنا کوووووو 😓😓😓😓😓 چرا غیب شد؟ 

ندانمممم هم جیسوک و هم هیونگ رفتیدن یهووو 😞😞 
بببینن سییماا من الان گلوم درد میکنهه ولیی میخوام برم بشتنییی بوخورممن 😂😂 کاشش بودین دورهمیی میخوردییییمممم

آخ تی جان قوربون(این گیلکی نیس احیانا؟؟😐)

یکی از دوستام یادم داده😂میگه ینی یهو احساساتم برات فوران کرد

سیم پاشو یچی بخور  دل درد نکشدت از گرسنگی میمیری

الان سه روزه مامانم نیس میفهمم گرسنه موندن ینی چی😓

 

چینجاااا 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 احساساتت فورانن شده تت تو قلبمممم
 سیمم به حرف مامیین گوشش کن بچههه بدیی نباشششش

من هر عان ممکنه بابام بیاد گوشی بدست منو ببینه بعد سلاخی شم

پس ترجیح میدم چیزی نگم فقط بخونم

باشش هیونگ..

افففففففففففففف 😒 

من برم بخوابم

صبح ماموریت کوفتی باز شروع میشه😒

مراقب خودتون باشین سحر و سیما جیگر😉(یهو دلم خواس اسمتو بگم میانه😶)

اوکاییی مانیی,خوب بخابییییییییییی
الهییییییی
تو هم مواظب خودت باششششششششش 💚💚💜💜(نو پرابلمممم😉😉😀)

سحر من برم دیگ تو هم الانا میخوابی

دنا هم ک نیست رفت 😔 احساس شرمندگی میکنم پیشش... واقعا منظوری نداشتم بد فهمید ولی خب خیلی ناراحتم میخوام برم گم شم

بستنی هم نخوور سحررر داغون میکنی خودتو

مانیا عزیزم مرسی بیادم بودی برام خیلی ارزشمند بود

خب من رفع زحمت میکنم شببخیر

من که حقیقتا خوابمم نمیاددو😶😶😶 همون 45 ویقه ای که خوابیدمم شارژم کرددد ولیی میخوای بری خودت بخوابیی بروو
هیونگم هسس ولی جواب نمیده چون شاید باابش گوشیشو دستش ببینه ولی کامنتا رو میخونه 
بستنیمم ندانم شاید خوردم شاید نخوردم .بستنیه خ چشمک میزنه خووووووو

دنا کجاا بودی تا حالا

لنتیی سکشییی😭

هر چی بگم بهت کمته افففف😒

دختره ***** 😒

دنا:مانی تو هنگ بهت پیام داد اما همون موقع نت قطع شد دیگه نیومد لامصبببب
بخدا کارت دارمم😭😭😭😭

45 دیقه 😶😶

من ک خوابم نمیاد یعنی تا داروهام اثر نکنه نمیتونم هز درد بخوابم

ولی تو داغونی 😐 مقاومت نکن 😐😐😐😐 بخواب

 

 

چینجاااااااا خوابم.نمیاددد سیماا بحث مقاومت نی من حنی 15 مین خوابیدنم برا شارژ شدنم اوکیه

خاااا بخشیدمتتت(رئوف مهربون کی بودم😏)

ولی میام تو اون مو صورتیه پیام میزارم حس میکنم دارم با در دیوار میحرفم لنتیی یه جوری همیشه سوت و کوره حس میکنم پیامای قبلیمون مییان منو میخورن😓)

خااااا دیگه من برممم گذشت دوره جغدی

 

جیمینی:خدافظ اوماعه شبت خوشش

چیشده 😳

چیزی نیس سیماا

سحررر؟؟ چیشدهه؟ 😰 

هیچی خواستم بدونی رفتی یا نهه

ن نرفته بودم 

ولی دیگ میرم اگ کاری نداری :) 

اوکایی مواظب خودت باشش غذام بخورررررررررررر انیوو💚💚💜💜

جریان جا کمه چیه؟

اخه اون اوایلل همه دور هم جمع بودیم و واقعا پست پر میشد و بچه ها میگفتن پر شد اینجا ی پست دیگه بزار ولی بعد چند وقت دیگه مثل سابق دورهمی نبود امروزم سیما گفت پست قبلی پرشده و جا کمه یاد گذشته افتادمم

منم دلم برای هنگ و زنگ زدنای نصف شبیمونو شب شعرامون تنگ شده

ممننننن هستم ولی کسی نیسس هنگگ, جیسوککک من پرامیسوو یادمه نخوندی برامم. چینجاااا تا اخر عمر یادم میمونه اگه نخونیشش

سحر من مسواک زدم دیگ شام نمیخورم مگر تو بیای دهنمو بشوری 

😁✌️معدمم انقدر درد میکنه نمیتونم چیزی بریزم توش

امیدوارم خوب شه تا فردا ک تو دانشگاه تلف نشم 😥

وههه اگه بودم. میدونستم چهع کنم باهاتتت حیف نیستممممم
بابا ی چند لقمه بوخور خو زیاد نمیتونی نخور ولی کمی بخورر دیگه نکن اینجورییی

پس نمیخونم که به بهونه پرامیس هیچ وقت منو فراموش نکنی

اا اینجوریهههه.؟یعنی یادت بیفتم کع بع قولت عمل نکردی هر وقت پرامیسو گوش کردمم؟

ماشالله!!!!!

😂😂😂😂

salam

khodavakili ta man nistam bayad injoori dore ham jam shin???

سلامم نورا خوبی.؟
ایگوو خو تو شبا بیداری مگه این وصت شب؟؟ جیسوک که میدونی بیاد عموما نصفه شب میاد دیگه دیشب شانسی شد ان بودیمم 

kho nemitoonin in mogheha biain manam basham??

khoobi mamani??

دیگهه خو هیونگ و جیسوک و سیما عموما یا نصفه شبان یا اهر شب برا چت کردن و ایناا
یپپپ تو خوبییی ؟ تعطیلی امروزم؟

😂😂 khodam tatil kardam

mamanam goft nemikhad beri

چیییینجاااااا !!! 
اونوقت ابجیی من صبح بردمش دکترررر بعد ساعت و نیم تموم شد دکترش گفت منو بببرررر مدرسسممممم

vaaaaaaaaaa

-_- makhsare

simam moshkele mano dare

ye hamdard peidaiidam

ارییی البته کلاس یازدهم و سخته درساش رفتش اونم
هیییییی نه تو نه سیما هیچکدومتون حواستون به خودتون نیس

inam hast

 

 

 

 

age movazeb naboodam ke badtar mishodam mamani

نچچ اگه مواظب بودی اصن معده ت اینجوری نمیشدددد

man az 7 bidaram faghad bekhatere in medeie chizzzzzzzzzzzz

khab nemizare bara adam

in mede dard ersie ham bababozorgam dashte ham mamanam

اهاااا اگه ارثیه که خوب هیچی ولی بیشتر باید مراقبت کنییی
منم دیشب تا 3 بیدار بودم چدن گلوم بع شدت درد میکرد ,2و15 خوابیدم بعد دو و نیم اینقدد تو خواب سرفه میکردن بلند شدم ی لیوان ابجوش اینا خوردمم باز بهتر شدم 3خوابیدن تا 7

😡😡😡😡in hame be man migi movazebe khodet bash oonvaght khodeet nisty

منن گلومم یهوو اینجوری شددددددد, وگرنه حواسم هسس به خودم

😡😡😡kamelan moshakhase

جدیی میگممم هااااا 

bashe

ehianan hich fekri nadari az bi hoselegi dar biam??

نهیی من خودم که الان باید برمم جزوهه مو پاکنویس کنم همه شون تلنبار شدن رو همم

ahan

baoshe

اری مولظب خودت باششششش انیووو فعلا

baosh

khodafez

خداافظظ

😐

سلاممم روبوویییییییییییییییییییییی خوبییییی؟؟

سلام تو خوبی؟

یپپپپ ایممم فاییین😊,نتا وصل بشه که دیگه حرف ندارممم

سلام نوراییی خوبی؟

salam mamani

karet tamoom shod???

ارییی تموم شششدمم دیگه 😀

^^khaste nabashi mamani

فداییییت,تو چ میکنییی.. فردا که میری دیگه مدرسه مگه نه؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

are dige

ishala miram

bekhoda man farda beram madrese ******** ****

hala bebin kei goftam

inam besan lotfan

ایگوو بسته به شانستههه

-_- ke shansam gohie

شایدم نیادد ها

-_- harmoghe man naboodam oomade

انرژی متفی ندهه حالا خوبب

😂😂 bashe

doostam 5shanbe tavalodeshe vali hichi nakharidam barash

davatam karde

armye

chi begiram be nazaret??

اومم اگه ارمیه که ی چیزی که از بایسشش باشه یا بی تی اس خ خوشحالش میکنه, اگه از بی تی اس نمتونی چیزی بگیری که خوب دیگه دوست تو ,تو میدونی چیا دوس داره

akhe vaghan nemidoonam chi az hame bishtar doos dare

خوب من که دوستش نیستمم بدونم😐

man beram

kar daram

movazebe khodet bash

khodafez

مواظب خودت باش تو هم انیوو

یسسسس بالاخره

سلامممم دددییی خوووبی؟؟ اریییی بالاخرهههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دنااا فیلتر شدیییی 😨😨😨😨😨😭😭😭😭

اره سیما فیل شده هیونگ..

:)

من برم قرصمو بخورم 

برو 

ایگوووووووو

اوهوممم

آخی اینجاها

دلم واسه همه چی تنگ شده جداا

هیشکی نیس دیگه..

هییی منم دلم تنگ شده مبی, دوران کوتاه ولی فوق العاده شیرینی بود :)

اوهوم دقیقااا

😁😁😁😁😁😁😁😁

خنده نداشت که

گریه داره:)

:(((

مبارکه مامانی..

سلامپ دختریم خوبی؟؟قالب جدیدو میگیی؟؟

هعیییییی اونی سحر دلم واسه همه چی تنگ شده انگار الان هیچکس نیست با اینکه مدت کمی بودم باهاتون ولی بهم کلی خوش گذشت ایکاش تابستون باز بشه همه دورهم جمع بشیم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

ارهه بیشتریااا یا سر درسن یا کنکورر و نمیتوننن بیاننن 😭😭😭😭😭 منم دلم تنگ شدهههههه برا اون دورهمیییاااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭
تابستون زودتر بیاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan