BTS

Just For Profile

تنفر جیمین نسبت به کفشهای تهیونگ😁😁

 

 

 

 

 

 



مدت زمان: 25 ثانیه

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

☺☺☺☺☺,سلام خوبی؟

salam mamani

to khoobi??

اره خوبم
پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ , ۱۱:۰۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

آقا این چ کاریھ بچم ته تھ اوخعى

 

😂😂😂😂ولی خدایی خ باحاله

che khabara??

هیجی بی حوصله از بی نتی

man daram fic mikhoonam

خو خوبه 

oohoom

باش پس همزمان با فیک داری با یکی صحبتم میکنی فک کنم 
من میرم راحت باش

are dige

bato

albate yeki digam hast

va ye soal

chera alan ino gofty????

منظورم منم اون ی نفر دیگس خوب 
گفتم شاید سختت باشه چند جا باشی

mano injoori didi dige???

...bashe

نههه نورااا منظور خاصی نداشتم ناموسا
ببخشید نمیخاستم ناراحت بشی نورااااا

..kolan bade oon harfam dige mesle ghabl nisty

...fekr nakon nafahmidam

نه برا اون نیست ی سری مشکلاتپیش اومده ذهنم درگیره 
چینجا برا اون نیس

...moshakhase

نورا واقعا ی سری مشکلات پیش اومده برا همونه, دیشب وب هیونگم نبودی ولی اخراش اونجام قاط زده بودم مبی و سیما مونده بودن چه مرگمه ازشون بپرسی میگن بهت

....harmoghe ghat mizadiam ba man bad naboodi

اخ مشکل اینه خودمم قاط زدم😂 ی چند ساعت دیگه اوکی میشمم خوب , ناراحت نشو دخملیم

...ajab

-_-

ارییی😁

تهیونگ کلا از کفش خوشش نمیاد بجم خیلی باحاله خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سلام اونی جونم چطوری خوبی؟؟

اره بچه به خودش باشه پا برهنه میره رو استیج😂😂 سلامم ددییی خوبم تو خوبی فداا؟

همین خاکی بودنش جذابش کرده!!!

خوبم تو خوبی؟؟؟ چع خبرا؟؟ 

کیلووو کیلووو هم میبارررههههه😂😂
خوبم فدا,هیچچچ بی نتییی و معضلاتشههه

اااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههه بی نتییییییییییییییی من نگران بی تی اسم...

خبر نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

ارییی الان یکی از ارمیا گفتهدبی تی اس نامزد دریافت جایزه نشده موندم واقعیه یا اشتبا میکرده:/
تو این دوران حسسساسسسسسس این قطعی نت چه بودددددددددد

شیطونه میگه برم جرشون بدمممممممممممممممم!

گاهیی باید به حرف شیطونه گوشش دادد😐😐😐

شیطون جون بیا بریممم!

اونی بعضی ها تو ویسگون میگن نت آزاد شده شایعست؟؟ مگه نه؟

😈😈😈😈 لتزززززز گوووووووووووووو
ندانممم من😢😢😢

نسیبه 

سلامممممممممم

چطوری تو دختر؟ 

برا ددیی

وااااای جیمینااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂

سلاممم رووبوووویییی خوبیی,از هانی خبر داریی خوبهههه؟
😂😂😂😂 یسسسس جیمننن شییی

سلام برادرزننننننن هعیییی بد نیستم تو خوبی؟ 

از هانی خبر ندارم😭😭😭😭😭😭 دلم براش یه ذره شده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

الهییییی چرااا بی خبرررر؟؟ فک کردم تو خبری داری ازشششش://

نه بابا جواب مسیجامو نمیده😭😭😭😭😭😭😭😭😭 نگرانشم😢😭😭😭 میترسم زنگ بزنم باباش دعواش کنه😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چراا اینجوریییی,منم نگرانششش شدمممم😧😧😧😧😭😭😭 
نمیشه خودتو از دوستای مدرسش معرفی کنی؟

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 لامصب اینجا آنتنم نیست😭😭😭😭😭 بزا اگه موفق شدم زنگ بزنم بهش بهت خبر میدم😢😢😢😢 تو هم نگران نباش تورو خدا

واتتتتتت انتنممممممممممممممممممم💘💘💘💘💘💘💘😮😮😮😮😮
باش روبویی ان شالله که موفق به صحبت بشی باهاش منم بیخببرنزار خبری شد ازش 

چشم

نگران نباش فقط باش؟! 

باش روبویی☺☺

سحریییییییی خوبه حالش دونت ووری

چییینجا جواب داددددد؟؟

گوشیشو جمع کردن واس همون خبری ازش نیست😶 داشتم سکته میکردم! گفتم نکنه تو این شلوغیا خدایی نکرده چیزیش شده😶😢

خیییالممم راحت شددد

آره زنگ زدم گوشی مامانش ککک

اییییی کلککککککک😁😁

شماره باباشم دارم تازه😁 کککک

دامادددددد نمونههههههه ای تو اصصصصنننننننننن😁😁😁😁😁

داماد نمونه کجا بود بابا هانیو که طلاق دادم😐

نهههههههههه چرااا من خبررررررر ندارممممممممممممممممممممممممممممم

چون بهت نگفته بودم😐

خو الانننننننننن بگووووووووو چرررراااااااااااااااا هانن ؟

هانی گفت طلاقم بده منم طلاقش دادم😶

وهههه بدون دلیل اونوققتتت؟؟

دیگه اونشو برو از خواهرت بپرس😐 منکه نمیخواستم طلاقش بدم انقد گفت منم طلاقش دادم دیگه😶

بزارررر بببینمشششششش 
خیانت میانت که نکردی بهش ها؟

نه بخدا😐 یهو بگفت دیگه دوجت نبدالم طلاق موخوام😔😐

پس واجب شد حرف بزنم باهاشش

نه نمیخواد😐 حرف نزن باهاش عهههههه😐 الان بفهمه به تو نیز بگفتم دعوام موکونه😂

باششش نمیگمم چیزی .....

خب خودت خوبی؟😁

یسسس یسسس, ایمم فایننننن(اثرات بی نتی رو فاکتور بگیر البته😁)

چقد خوووووبه که خوبیییی😀😀😀😀😀😂

منم اگه یبار دیگه باهانی بحرفم خوب خوب میشم😂😂😂 عررررررررر زنگم نمیتونم بزنم دیگه بهش😭😭😭😭😭😭😭😐 چقد من بدبختم😐😭😭😭😭😭😭

ایگوووو رووبوییی یکم صبرر پیشهه کنن ایی مجنون روبوووو

ای مجنون روبو😂😂😂😂😂 جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

عررررررررر من مرد تنهای شبم الان😭😭😭😭😭😭😭😭😐😭😭😭😭😭😭😭😐😐😐😐😐😭😭😭😭😭

بیااا بغلمم ایی مرد شبهایییی تنهااااا

اومدممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭

الهیییی بیاااااا😭😭😭

اشکال نداره تابستون دوباره میام میگیرمش😂😂😂😂

😂😂😂😂 اوکایی اوکاییی ,برا جفتم گهریهدمیزنم هر کی درخواست طلاق بده. ی دست و پااش به فنا میرههه

ها! چی؟!😐😐😐😐😂

مگه نگفتی تابستون دوباره هانیو میگیری؟؟

آره گفتم😐

برو ببین چی جواب دادی! اصن خوانا نیست😂😂😂😂😂

میگم مهرر جفتتون این میکنم که هر کی درخواست طلاق بخواد بده دوباره , ی دست و پاش توقیف میشعع فهمستی؟

آخه مهریه رو نوشته بودی گهریه خب من از کجا بفهمم😂😂😂 هی میخوندم گُهَریه😂😂😂😂

خوبه خوبه بهترین کارو میکنی😁😂

ا چیینجاا حواسم نبودددهه بعدشم اصن نگا نکردم جوابمو😂😂

ککککک😂 هی میگم گهریه چیه😂😂😂

گهریه یه زبون من همون مهریس😂😂

باید یه دوره بیام پیشت زبون خودتو بهم بیاموزی😂 زبون خیلی جذاب زیباییه😂

چشممممم روبووویییی تو بگو کیه که یاد ندههه

عررررررررر سحری تو چقد خوبی😭😭😭😭😭😭 

الهییی فداااا ,تو که ماهییییی😭😭😭😭

تو ماه تری

نچچ دیگه رو حرفم حرف نزززنن

آخه ماه تری خو😶

رووبووووووووووووووووووو رو حرفم حرف نزنن دیگهههه دهههه

آخه حرفت غیر منطقیه😶 داری چرت میگی تو ماه ترییییییییی

الان به منطق من توهیننن کردیییییییییییییییییی

نهههههههه نههههههههههههههههههه

اورینن اوریین

واییییی جررررر وا جرررر شدم باززززز

مبینااا حواست باشه به خودت همش در حال ج ر خوردنیااا هاا

بی مزه

فدای تو خوشمزهه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan