BTS

Just For Profile

سال نو مبارک :)

سلامممم چیینگوهااییی خودممم 😍😍 

امیدوارم حالتون خوب باشههههههههههه

و ی سال خیلییی خوبیی داشته باشینننن 

جیسوک: اولین دوست مجازی و ارمی من, جیسوکا میدونی قبل اینکه بیام وبت کامنت بدم ی چند باری اومده بودم وبت اما سر در نمیاوردم چی به چیه😐 ولی وقتی دنبال اهنگ پرامیس چیم میگشتم دوباره اومدم وبت و اونجا با وبت اشنا شدم و شروع به کامنت گذاشتن کردم جدی وبت خیلی خوب بود, میدونی جیسوکا تو خیلی خوب و مهربونی, خیلی هم عاقلی , عاشق دادن انرژی مثبت به همه ای , ی دوستی هستی که میتونه ادم روش همه جوره حساب کنه ,با جنبه و کیوتی,  و خیلی چیزا که شاید تو پستای دیگه که در اینده بزارم مفصلتر بگم , امیدوارم امسال ی سال خیلی خوب برات باشه و به ارزوهات برسی لااقل به چند تاشون ☺ امیدوارم بسی پول داشته باشی😁😁😁 یادمه تو ی چالش شادی گفته بودم پول خوشحالت میکنه, امیدوارم اول همیشه خودت و اطرافیانت سلامت باشین بعد سلامتی ی جیب پر پولم داشته باشی . و راجع به هنگم میام هنگ ولی کمتر میشه, من چینجا نمیتونم ولتون کنم :( 

 

هیونگ: ایگووو هیونگ .از کوجا شروع کنم؟ جزو. اون اواین نفراتی که اومدی وبم و باهام ارتباط برقرار کردی من خودم تو برقراری ارتباطات زیاد خوب نیستم اما تو اومدی و با اون کیوت بودن و مهربونی ذاتیت یخ منم باز کردی , هیونگ تو هم جز کسایی هستی که واقعاا دوست دارم اگه گاهی ناراحتت میکنم میانه :(

هیونگگگ تو نمونه کامل ی هیونگیییی, خیل صبوری ,خیلی مقاومی ,حتی با وجود چیزایی که میدونم اذیتت میکنه اما بارم میخندی و بقیه رو میخندونی :)

ادم نمیشه از دستت ناراحت بشه اینقد که خوبی :) , فقط چسنجا کمتر نگران کن , میدونی که دوست داریم همه ,هیونگ خیلی مواظب خودت باش لابولی من 

 

سیما: خوب رسیدم به سیما. سیمام خودش جزو کسایی بود که اومد وبم و اینقد مهربون بود که ناخوداگاه خودشو تو دلت جا میکرد , سیما سومین دوست مجازی بود که واقعی شد و دیدمش واقعا, سیما تو هم میدونم خیلی چیزا برات پارسال اتفاق افتاده ولی بیا و خوش بین باشیم که امسال ی سال فوق العاده برات میشه,تو خوب و مهربونی, یار و همدم هر کی که بهت نیاز داشته باشه هستی. برا بقیه از خودت مایه میزاری و واقعا همدردیات و دلداریات از ته دله ,برای تو هم سلامتی و شادی و ارامشو میخوام 💙💙💙💙💙

 

شادی: ابجی خوشگلم که تو وب جیسوک باهاش اشنا شدم, و میشه گقت شادی یکی از کسایی که واقعا شبیه خودمه و میتونه درکم کنه, ابجی خوشگلمم جزو اون بچه های با معرفته که با اینکه کنور داره و وبشو حذف کرده ولی هنوزم که هنوزه بامن یا بقیه در ارتباطه ,میدونم برای کنکور استرس داری ولی چینجا بهت اعتماد دارم ابجی خوشگلم و میدونم که میتونی :) , تو تلاشتو میکنی تا حد امکان انجام بده و به خدا توکل کن مطمئن باش کمکت میکنه, اینکه همش استرس داشته باشی و نا امید باشی درست نیست,تو تلاشتو بکن و توکل تو بده خدا بده و از خودش بخواه که کمکت کنه و مطمئن باش موفق میشی,

تو هم سال خوبی داشته باشی فدات شم و امیدوارم تابستون خبر قبولیتو بشنوم 💚💚💚

 

مبینا: برخلاف قیافه پوکری که میگیری ولی خیلی کیوتیییییییی شاید اگه نمیدیمت واقعا فک میکردم پوکری و اینا ولی بعد دیدنت نصف بیشتر ابهتتو تز دست دادیی اخه خیلی کیوت و گوگولیییی میدونم باز میای مینویسی نه نیستم و اینا اماا میدونم که هستیی😂😂😂 از کلمه الهی بدت میاد ,و از اون دست ادمایی که محبتتو با فحش نشون میدیییی, تو هم جزو دوستای خوب منی و 

ادم میتونه رازاشو بهت بگه و مطمئنه که به کس درستی اعتماد کرده, امیدوارم که زودتر کرونا بره تا بتونی بری دیدوبازدید و اینقد غر نزنی که کپک زدی تو خونه ,و در اخر سارانگه💗💗

 

شیکر: پاستیلکمم 😂😂 اینجا جا داره از ارام و هیونگ تشکر کنم که واسطه اشنایی من با اکیپ شما شدن,  وقتی اومدم وبت اینقدر خونگرمانه رفتار کردی که احساس کردم از همون اول که سالهاست که باهاتون دوستم, بعد که اومدم هنگ بیشتر و بیشتر باهات اشنا شدم و فهمیدم چه ادم فوق العاده ای هستی و چه دوست بی نظیری. شیکری که اهل ریختن همه چی تو دلشه و از بیرون شاده و خیلی قویه چون شاد نشون دادن خودت بدون اینکه کسی متوجه نشه کار هر کسی نیست,مرسی شیکریم که بهم اعتماد با نفس میدی حتی با اینکه خودت شاید نفهمی اما خییلس جاها حرفات بهم احساس اعتنادبه نفس میده, خیلیی کییوتیییییی چیییییییینجااااااااااااااااااخیییلیی خیلییی هااا از بس کیوتی که همه رو کیوت میبینی تازهههههههه , تو هم ی سال بسیی خوب و داشته باشیی وبه برنامه هایی که واسه اینده ت ریختی برسی, سالم و تندرست باشی و خدا همیشه یارو یاورت باشه 💙💙💙

 

یاسمن: یاسمن که اولین فرد مجتزی شد که دوست واقعی شد برام , یاسمنی هم جزو دسته دوستای مهربون و خوبه منهه, یاسمنی گرچه جدیدا یکمی کمتر میایی هااا که خوب درکت میکنم ولی فراموش نکنیی منوو😭 تو هم ی سال خیلی خوبو در کنار همه داشته باشیی💞💞💞

 

نورا: دختر کیوت مننن که از اولین روز تا الان بامنه,  اینقد معصوم و کوچولوی که احساسم بهش ناخوداگاه مادرانه شد ,خیلی دوسش دارم ,همیشهبه حرفام گوش میده و بهم احترام میزاره ,خیلی شکننده و احساساتی و بامزه س , امیدوارم امسال دخترم عاقل تر بشه و ی سال شاد شاد داشته باشه و دیگه گریه نکنه و قلبش نشکنه,سارنگهه مای دتر💚💚💚

 

یاسمن کیم یاسی: اومم این یاسیم با نورا اولینایی بودن که اومدن وبم و خیلی خوش گذشت باهاشون , و خیلی رویا پردازی میکردیمم... یادشش بخیرر

امیدوارم امسال حالت بهتر از پارسال باشه و با ملیی دوستی تون بیشترر و بیشتر بشه و حال جفتتون خوب باشه و سال خوبی داشته باشین 💚💚💚💚

 

ددی: ایگوووو ددییی که اصن نمیدونم چی بگمم راجع بهشش, ی ادم فوق العاده خوب و مهربون و با مرام ,چینجا از اون لوتیاسسس,مثل ی پدر هوای ماها و داره کسی چپ نگا کنخ به یکی مون فاتحش خوندسسس😂😂 تو هم ی سال خوبی داشته باشی و همیشه خندون بمونیی ,داداشتم به کس دیگه ای ندیی ها خلاصه که امیدوارم مشکلاتت کمتر بشهههه 💙💙💙

 

پریسا : پریساا دوست نسیبه بود که اومد به جمه ما ,و به طرز عجیبی به محض اومدن تو دل همه جا باز کرد,ی دختر کیوت ,مهربون و منطقی, میدونم خوشگلم هسستت , خیلی پایه و هوای دوستاشم دارم , پری تو هم همیشه سالم باشیییی و ی سال خوب و با ارمش داشته باشی و به هدفات برسی💚💚💚💚

 

و خوب کسایی که نیستن :مانیا( مامییی امیدوارم کنکورتو خیلی عالی بدی و برگردی پیشمون کیوتت گوگولیی😍😍,و نتیجه تلاشتو ببینی), خواهریم هانیه( تو هم موفق باشی خواهریم و همیشه خندون باشیو امیدوارم هیچوقت غم و غصه انچنانی تو دلت نباشه ). روبو:( ایگوو روبوو خیلی دوست میدارمم و پواظب خواهریم باشش 😭 تو منو خیلی یاد شوگا میندازی امیدارم امسال کمتر بخوابی و فعال تر باشی😂😂), گوگول مگول:(گوگول مهربون که با اینکه. داره درسشو میخونه ولی با معرفت تر از این حرفاس و هنوزم به یادمه,  امیدوارم تو هم موفق باشی گوگول و مواظب خودت و*****باش و سال خیلی خوبی داشته باشی), لیندا( لینا که چند وقته فهمیدم با معرفت تر از چیزیع که واقعا نشون میده,امیدوارم تو زندگیت به هدفت برسی و شکست و نخوری از هر لحاظی, و امیدوارم مشکلاتت کمتر بشن و شادتر باشی 💚💚) , راضیه:( این ادم به طرز فواق العاده ای مهربونه ,اینقد که ادم میمیونه در جواب محبت و مهربونیاش چی بگه ,ببخشید که نگرانت کردم این چند روز عزیز ,تو هم کمتر غصه بخور و امشال امیدوارم سر هر چیزی به خودت سخت نگیری و گریه نکنی و ی ادم مدفق و قوی تر بشی),بهنوش:( نوشی همشهری گرامی من تو هم س سال خیلی خوبو داشته باش,همیشه خندون و پر انرژی باشییییی. و سلامتتتت ,هوای مامی و ددی تم داشته باشش💚💚💚), نیککا:( نیککک هم ی دختر کیوت و بامز و مهربونه و البته خندون,  امسال به ارزوهات برسیی نیکک ,البته ارزوهایی که به صلاحتههه) , لیکوک ته( بحث کاپلیی ما رو بیشتر با هم اشنا کرد, امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی و به ارزوهات برسیی , 😁😁😁) . ویستا:( ویسم که عزیز دل خاله شه و امیدوارم امسال امیدت به زندگی بیشتر.مشکلاتت کمتر بشع و غصع کمتر بخوری,و زندگی رو راحت تر بگیری تا ارامش بیشتری داشته باشی بهترینا رو برات میخوام ویسم💙💙),بهار:( گرچه که باهات سر ویکوو زیاد بحث کردم ولی چینجا خیلی خوبیی, و الان که جیکوک شیپر شدی که دیگه بسییی بهترر😂😂,  تو هم به ارزوهای خوشملت برسی بهارییی), عسل( عسل شیی میدونی احساس میکنم در حقت زیاد بدی کردم :(, امیدوارم ببخشی منو و همیشه پیشمون باشی و سالم و تندرست زندگی کنی امسال چه خودت چه خانواده ت), 

ریحونی:( ریحون با اینکه زیاد باهات حرف نزدم تا حالا ولی میدونم دختر خیلی خوب و ی دوست نمونه هستی و تو اداره اینهمه وب موفق باشی و سال نوی خوبی داشته باشی),مهیاسی:( مهیاسم که از اون ادمای خجالتی و مهربونه, امیدوارم به هرچی که دوس داری برسی امسال مهیاسی), هستی( ایگوو دوستی با هستی که اصنن جزو رکورداسس , تنها کسی که ازم حساب برد و ترسیدد هستی بود 😂😂 اصن اعتماد به نفس داد بهم, ولی هستی هم دختر خونگرمیه و ی کوکمین شیپرر درجه ییکهع😭😭 سال خوبی داشته باشی هستی شه), بد یوی: که چینجا سر بارسا و رئال خیلی رو مخمه ولی خوب پسر خوبیه و امیدوارم تو هم سال خییلی خوبیو بگذرونیی)

 

 

گایز اگه کسیو یادم رفت ببخشیددددد چیییییییینجااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭اسمتونو بگیرد اضافه کنم من همه اینا رو دارم پشت سرهم مینویسم اگه کسی یادم رفت به این دلیل نیست که دوسش ندارم یا مهم نیس ولی خوب دیگه ماشالله زیادین و منم که ادم امکانش هس لحظه ای یادم نبوده باشین. و سارانگهه 💙💙💙💙💞💞💞

 

گوماوووو اونی جونمممم

سال نو تو هم مبارک اونی

ایشالا توهم سال خوبی داشته باشی و خوشحالتر بشی

 

خوبه لااقل یکی معرفتمو فهمیدی

گوماوو اونییی^^

فدات شمم لیناییی 
ایگگوو نگوو همه میدونن چقدر با مرام و با معرفتییییییییی ,دیگه میانه اگه توضیحاتم مفصل نبود , دفعه های بعد جبران میکنم خیل زیاد بودین چینجا 😂😂امیدوارم کسیو جا ننداخته باشم

نه بابا هیشکی نمیدونه

بیخیالش اونی همینکه به یادم بودی کافیه

چه یه کلمچه صد جمله

 

دیگه مشکل دارن چینجا اگه نمیبینن ... میدونستم خیلی با معرفتی ولی سر ی سری چیزا فهمیدم بیشتر از اون حدی که فک میکردمیی
فداتم من 💙💙

خدا نکنه اونی

♡3♡

بسی هارتتت💙💙💙💙💞💞💞

-________-

بیامت؟؟؟ترسیدن من خنده داره؟؟؟-_______-

اگه دیگه ازت ترسیدم-_____-

یا یاااااااا مگه میشه من انننقددد بدبخت باشم؟؟

خداوکیلی خیلی بدی سحرررر چجوری دلت میاد انقد منو دست بندازی؟؟T_TT_T

سال نوت مبارک خره:-(

برات بهترینارو ارزو میکنمT_T

وبدون ک خیلی خیلی دوستت دارم

یه چیز دیگه هم بدون...دیگه اونی تو دهنم نمیچرخه😐چیکار کنم؟؟

هاهاااا چرا دیگه روی ترسناکمو ندیدیی هنوزز😂 تازه اون روز اصن ترسناک نبودم و نمد چرا ترسیدی تووووو
فدایت شوم کومائوووووووو 
منم سارررانگههههههههههه 
هیچیی سحر بگو 
من گفتم هر کی با هر چی راحته بگه بهم

یا یاااا نخند من اعصاب ندارم-____-ایش بهت سحر بخدا...

من از دعوات ناراحت نشدم...تازه بقول خودت دعوامم نکردی...از زیاده رویای خودم ناراحتیدم...بماند که اره یکمم بچه حساسوخریم-___-حالا هرچیییییی...دیگه منو دعوانکن-___-

فدامم نشو-____-بی ادب

خخخخخ باشششش کوچولوووووووو 😁😁😁😁

سحرررررر رو اعصاب من دومیدانی نررررووووو

کوچولو خودتتتتییییییییT_T

ایگوووو برعکسس از هر لحاظی که فک کنییی من بزرگتررممم😁😁😁

😭😭😭خیلی بیشوری...بامن دیگه حرف نزن

چرااز لحاظ عقلی بالاترم-____-همونطور که من روی عصبانی تورو ندیدم توهم خیلی از روهای منو ندیدی😁😁

از لحاظ قدم یکییم😁😁دیدی از هرلحاظی نیست...

حرف نزنم باهات:( ,دلت میاد اخههه😭😭😭
ایگووو انده اندهه 😎😎 
چمده قدت؟

نههههههه😭😭دلم نمیاد بیشور...باهام حرف بزنننن

-_____-باشه بابا توخوب عصن

۱۶۹_۱۶۸

😁😁😁😁😁 اوکاااااایییییییییییییییییییییییییی
خو مال من بیشتره بازم ی سانتیی

-_______-

دراز

قربونن شوماااا 😁😁 ارادتمندیممممم

منو یادت رفتتتتتت

اوو چینجا میانه :/ اضافت میکنم 

ممنون سحر خوشگلم 😘😍

سال نوت مبارک باشه 💞💞

امیدوارم امسال آدم تر بشم 😂💕

فدایت بشوممم سیممماااششششیییی😍😍😍😍😍

انده فرشته ها که ادم نمیشننننننن 😌😌😌😌😌😊😊😊

 

سحرییی من

اول از همه حالت خوبهه؟؟

عیدتت مبارکک جیگر طلاا

مرسیی ک به یادمم بودیی💓💓

انشالله امسال سال خوبی داشته باشی

و همیشه پیشمون بمونی(این ارزو واسه خودمون بود😂)

 

پ.ن عاقا من ک هستم همیشه

این جا ناموسا هیچ جوری نمیشه محدود شم

با هر دمو دستگاهی دستم باشه میام😂

 

 

سلامممم ماااانننننیییییییییییییی خوبم فدات شم 
تو چتوری خوبییییی.؟؟ 
مگهه میشه یادم بره تو روووو؟؟؟مامیییییییییی کیوتتتتتتت مننیییییی توووو 😍😍😍😍😍😍😍😍

بله بله هستی سایه وار هستییی. 😂😂😂😂😂😂
میدونم میای اصن مرام و معرفتت منو کشتههه

qurboonet beram man omma T-T

heartam degargoon shod T-T

خدا نکنه دخملیممممممممممممم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اگ فقط چندروز چندروزو باهام بگذرونی حضوری میفهمی خیلی پوکرم،تو اولین دیدار ک نمیشه ضد حال زد میشه؟😐

دیگ ک کپک زدم😑😭

مرسی بابت تبریک سحرشه،امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی،در برابر مشکلاتت تسلیم نشی و همیشه نو امید تو دلت روشن باشه،از ته دلت شاد باش

دوست دارم **** ****😑😒😛💜

ی دونه پوکر اپپپپپدیت شدههه تووو داره باهام زندگیی میکنیی😂😂 راحت باش ضدحالم بزنی اب دیدم من اصننن

فدایت مبینایی منم امیدوارم سلامت جسمی و روحی داشته باشیی , کومائووو تو هم تسلیم نشو در برابر چیزی و مخصوصا خواببب😂 کمتر بخواب خا
لاو یووووو 💞💞💞💞

نوشمکــــــــــــــــــــــــــــــم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

قربونت برم منننننننننننننننننننن

ووووییییییییییی فدای دلت بشم انقدر جیگری تو اخه

انقدر با معرفتی که همه رو نوشتی و همه رو یادت مونده 

قربونت برم مننننن 

سحرم خیلی خیلی دوستت دارم و قبلا هم گفتم الانم میگم تو و دنا بامعرفت ترین دوستای منین که همیشه بودین و هستین و خواهید بود.... 💙❤️️💙❤️️💙❤️️💙❤️️💙❤️️💙❤️️💙❤️️💙❤️️💙❤️️💙❤️️💙❤️️

عاقااااااااااا تو اولین نفری هستی که میبینم انقدر صبور و غمخواره....خیلی جاها وقتایی که حالم خوب نبوده باهام همدردی کردییییییییی💙💙💙💙💙 

موقع سختیا بهم آرامش میدادی و همیشه با دیدگاه خوب و منطقیت خیلی خیلی بهم کمک کردی 💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚

همیشه کنارم بودی و ببخش که گاهی بخاطر کارای زیادم نمیتونستم بیام ولی بدون به یادت هستم همیشه همیشه! الان که توی واتس هستیم که دیگه خیلی راحتتر شدیم 😃

 

خداروشکر میکنم که دنا منو با تو آشنا کرد 💙

ببخشید که خیلی موقعا با حرفام و کارام اذیتت کردم بیب 💚 تو همیشه خیلی صبور بودی و هستی و خیلی خیلی مهربونی و به دل دیگران اهمیت میدی و همینا باعث میشه یه شخصیت خیلی قشنگی ازت بسازه که همه جذبت بشن (مثل همون بنده خدا😡😤😂)

خلاصه بدی از من دیدی حلال کن که مطمئنم دیدی فقط حلال کن 😅😘

از خدا میخوام که همیشه برام نگهت داره

خیلی خیلی باهم تفاهم داریم و خیلی موقعا از این تفاهما به وجد میام! خیلی احساس راحتی میکنم کنارت چون خیالم راحته توام مثل خودمی ...

قدر خودتو بدون نوشمک خرگوشییی 😍 یا خرگوش نوشمکی😍

راستی گفتی من کیوتم خودت خیلی کیوت تریییییییییییییییییی وویسات منو به فنا میده انقدر کیوته با اون لهجه خواستنیت💙💙

انشاالله زیر سایه امام زمان علیه السلام سالی پر از آرامش و شادی توأم با سلامتی روحی و جسمی داشته باشی و همیشه لبخند رو لبای قشنگت باشه 💙

شییییککککرررممم 😭😭😭😭😭 خو اینهمه نوشتیی من چی بگم در جواب مهربونیاتتتتتت هاا؟؟
نگوو شیکر مننن ممنونتم که بهم اعتماد کردی و مسائلتو باهام درمیون گذاشتی چون میدونم چقدر خودداری و دوس نداری احساساتو بروز بدی و از اینکه منو محرم دونستی بسی سپاس گزارم و اینکه حرفام گاهی به کارت میومد خیلی خوشحالم کرد و میکنه 
اری همش برمیگرده به هیونگ که اشنا کرد ماها رو باهمم ... 
اری بسی تفاهم داریم چینجااا... نکنه همزادمی خودم خبر ندارم 😁😁😁
منم امیدوارم در پناه حق ی سال فوق العاده داشته باشی و اون دعام در موردت براورده بشه 😁😁😁😁😁😁😁 
کیوتیی خیلیییییییییی من کیوت نمیباشم اصننن

سلاممممممم عسلممممممممم عیدتتتتت مبارکککککک فدااات بشمممممممم

امیدوارم سال خوبی داشته باشی 

چ قالب خوشملییییی😋😋😋

کجایی تو اونی دلم واست تنگ شده😢😢😢

سلاممم پریییییی😍😍خوبی فدات؟ 
سال نوت مجددد مبارکککک 
مرسی فدات تو هم ی سال خوب داشته باشیییی
مرسیییییی 💗💗💗💗💗💗💗😍😍😍😍😍
ببخشید گوشی در دسترس نبودم و یکم سرم شلوغ بود

قربونتتتتتتتت برمممممممممم  من اونییی قشنگمممممممممممم😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خیلی دوستت دارمممم😙😙😙

خدا نکنههه پریسااااایی😭😭😭😭😭😭😭
لاو یو تو💗💗💗

سلام آبجی خوبی

برای بار دوم سال نوت مبارک

امیدوارم سال خوبی هم برای تو و هم برای هممون باشه

خیلیییییییییی ممنون از این توصیف های قشنگت ازمن

مرسی که منو با معرفت میدونی ❤❤❤

واقعا واقعا مرسی که اول درباره کنکورم نگفتی امسال هرکی بهم میرسید اولین جمله ای که بهم میگفت درباره کنکورم بود خب یه جوری میشدم نمیدونم چطوری بگم چیز بدی نمیگفتن ولی خب دلم یه جوری میشد

با این که جمله های اولت زیاد نبودن ولی به دلم خیلی نشست و حس کردم وجودم حس شده 

ممنون آبجی از این که ************ خودم سانسورش کردم😂😂😂 همون کاری هست که هر روز برام میکنی،ممنونم ازت❤❤❤❤❤

ممنون که همیشه حامی هستی

ممنون که انقدر جنبه داری که میشه حرف هامو بهت بگم

اولین کسی بودی که خیلی راحت حرفامو بهت گفتم و اینی که هستم رو قبول کردی (چیز خوبی هستما😂😂😂) و فکر میکنم بیشتر بقیه منو بشناسی

اولاش بیشتر بحث های جدی باهم داشتیم تا فان 😊😊

ممنون ازت که مهربون عاقل و حامی هستی مثل یه آبجی

سارانگهههههه❤❤❤❤❤❤❤

یلام ابجی خوشگلم خوبم تو خوبی فدا؟
مجدددد سال نو مبارککککککککککککک 
منم امیدوارم سال خوبی برا همه مون باشههههه😊😊😊😊
الهی ابجی استرسی خودمیی 😁😁 میترکونی کنکورو بد به دلت راه نده
معلومه که حس میشی فدات وقتی گفتم بهت ابجی الکی نبود که, 
نه بابا من که همون موقع هستم خوشحالم میشم اینجوری به تو هم ی کمکی میکنم 
منم ممنونتم که قابل دونستی و حرفاتو بهم گفتی شادی جونم , معلومه که خوبییییی خیلیمممم خوبییییی,😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
اری اری یادش بخیررررر...... 
نادوووو سارانگهههههههه ابجی جونم 💙💙💙💙💞💞💞💞💞💞💙💙💙💙💞💞

من فنای اون دعات لنتی🙊🙈

😈😈😈😈😁😁😁

تفففففف اونی جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر

من قربون نوک انگشتات بشم که تایپیدی اینارو....

من خراب مرامتم که لعنتییییی من چجوری از این همه لطف نمیرم؟؟

اونی من اوایل بهت حسودیم میشد چون کلی دوست تو بیان داشتی اما وقتی باهات حرف زدم فهمیدم حق داشتنننننن اونی تو بهترین سنگ صبور و چراغ راهنمای ما هستییی...اونی خاک پاتم مننننن

سلامم دددیی,خوبی فداتتت؟؟ 
خدا نکنهههه 
مرام و معرفتو از شوما یاد گرفتیمممممم😉😉😉
ایگووو نگوو که الان میام وبت ماشاالله اینقد ادمای جدید هستن که نگووو 😁😁 کلی دوست پیدا کردییییی 
فداتم که کیوووتیییی😍😍😍😍😍 . خرابتممم اصن

دوست پیا کردم اونی...اما دلم باز میخواد تو وبت پلاس شم:)))

باتو باشم:)))

ایگوو فدات شممم😍😍😍😍😍 
وب من که فقط به خاطر شماسس, اگه میبینی وبم هیچ مطلب خاصی ندراه و اینا چون فقط بنا کردم که با شماها حرف بزنم فقط شماها. 

به نظرت با این همه ترواش احساسات پاکت سر به کدوم کویری بزارم که گم شدنم طبیعی برسه؟؟؟

وقتی که تو سراب من توی کویری؟!

باز تریپ نامجونی برداشتیی؟؟ حرف میزنی 3 خط پر از 300 خط معنیی؟؟ فدایت بشومم ددیی چینجا خوبی و مهربونی از خودته ....

ناموسا شد نامجونی:| خیلی سعی کردم ملموس باشه هاا!خخخخخ

اما اونی تو مثل نم نم بارونی که دلم میخواد تنم رو خیس کنه تا روحم پاک بشه از هرچی دلتنگیه...تو مهربون تری اونی...مثل دریای ابی که تمام عشاق رو عاشق تر میکنه اما خودش همچنان تنها موج هاش رو به تن ساحل هدیه میکنه

اصن نخوای هم نامجونییی و تمامم😁😁😁

چه بد طبع شاعری ندارم جواب این همه مهربونیتو مثل خودت تو شعر بگمم... 

سلاااامممم اونییییی مهلبونییی سحریییی نازمممم خوفییییییییییییی؟؟؟؟؟😊😊

با تاخیر عیدت مبارک😢😢😢

امیدوارم با لبات لبخند بزنی با چشات بخندی با دلت شاد باشی💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 

همه ی خوبی های دنیا رو همه ارزوهای خوشمل دنیارو برات آرزومندمممم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امیدوارم امسال سال خیلی خوبی برات باشه و روز به روز به ارزوهای خوشملت نزدیک شی 😉😉

و امیدوارم یه روزی بتونم ببینمتت 😂😂

ععععررر دلم واست یه ذره شده بود 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

با تاخیر سال نوی تو هم مبارک گوگوللللیییی

تو هم ی سال خیلی خوب داشته باشی و شاد و خندون باشی امسالو .سالم و تندرست و ی شال با ارمش برات باشهع 
منم دوسس دارم و امیدوارم ی روزی بببینمت مواظب خودت و ب**** باششش 
منم دلم تنگ شده بود برات بسییییی💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💞💞💞💞💞💞💞💞💞💙💞💙💞💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💞💙💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💙💞💞💙💞💙💙💞💙💞💙💞💙💞💙💙💞💙💞💙💞

به اونی شادی و مانیا خواهری و مبینا چون در دسترس نبودن نتونستم تبریک بگم بهشون

اونی شادی امیدوارم همیشه حالت خوف باشه و امسال به موفقیت های بسیاری برسی خودتو باور داشته باش و فقط به چیزای خوف فک کن باشه ؟؟؟

مانیا خواهری کجی غیبت زد اخه نه تولدتو تبریک گفتم نه عیدو هییی عیدت مبارکککککککککک 

مبینا عید تو هم مبارک باهات زیاد حرف نزدم نمیدونم چی بگم 😂😂😂

ولی دلم واست خیلی تنگ شده هرجا هستی مواظب خودت و اونی سحر باش 

 

 

اونییییییییییی سحریییی اونی مهلبونم عید تو هم مبارکککککککک مهلبون ترین اونیییییی دنیاااااااااا که همیشه هوای همرو دارییییییی سارانگهعهههههههههههعهه مهربونمممممممممممممم 

 

من رفتم 

مواظب خودت باش

آنیوووووو 👋👋👋👋👋

فدات شم به مانیی که دسترسی ندارم ولی به مبینا و شادی پیامتو میرسونمم گوگولی

عید تو هم مبارکککککک گوگوللللللللللللللللل, فدایت بشوممم مگولممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 ساارنگههههههههههه تووووووووووووووووووو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍


باش فدا ,خیلی مواظب خودت باشش و اننیییوو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan