BTS

Just For Profile

یک سالگیی وبم :)

های گایز :) 

حالتون چتوره خوبین؟؟

از عنوان پستم فهمیدید که قضیه چیه حتمن 

خوب دو روز پیش در واقع یک سالگی وبم بود 

اوممم چند وقت پیش خیلی برنامه داشتم برا یک سالگیم 

ولی میدونید انگیزه ش از بین رفت 😅😅

یک سالگی وبم اونقدرام مهم نیست 

فقط چون یک سالی میگذره از اینکه از اشنایی من 

باشماها این پستو گذاشتم.

خیلی حرفام هست کع بزنم ولی نمدونم چجوری 

بنویسم .....

در هر صورت مرسی که این یک سال باهام بودین و دوستتون دارم💙💙💙💙

 

مبارکههههههههههههههههه^^

مرسییی محنااا جوننن ☺☺☺😊😊💞💞💞

یک سالگى وبت مبارککککککککککک❤️❤️❤️😍😍😍😍😍💙💙💙💙🧡🧡🧡💚💚💚🖤🖤🖤💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍فدایات نیککک

خدانکنههههههههههه😍😍😘😘😘😘😘

عزیزیی نیکک 
خوبیی؟؟

مبارکتتتتتتتتتتتتتتتتتتههههههه اونییییییییییییییییی^0^

یه ساله که با یه فرشته همراهم عرررررررررررررررررررررررررررررررررر چه زود گذشت نمیخوام>-<

یادش بخیر چقدر تحلیل میکردم تو وبت و سرتو میبردم...

خخخخ

اونی جونمممممممممم مبارکتتتتتتتت باشههههههههههههه^0^

ایشالله 34645252534545635365374364 سالگی وبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ^0^ ^3^

سلامم کیوتییی چتورییی؟؟
ایگگوو نگو اینجورییی که فرشته خودتیی😍😍 
اری اری یادمه ی جا قرار بود ی تحلیل بفرستی رفتی نیم ساعت بعد چنان تحلیلی نوشتی که حق دادم اون همه زمان برده 
کومائوو کیوتتتت💙💙💙💙💙💙💙 
اگر عمری باشد و بشه... ان شالله

^~^

اوهوم میسى😘😘❤️❤️❤️

خودت خوبى؟؟؟!!!!

اری اری خوبممم منم 😊😊
چه خبرا.از بچه ها چه خبر؟ چندین روزی ست که بیان نبودم و پستامم رو انتشار در اینده بود

وای کوچولو ترین من بزرگ شددد ععععرر

تو زیباترین و فنچ ترین و جوجه ترین و خوش قلب ترین کسی بودی که من تو عمرم دیدیم

 

ممنونم که یه ساله تحملم میکنی

من بازم ععععررر

سلام هیونگگ خوبیی ؟؟😊😊😊 
فنات شومم من هیونگیی 


نگو اینجوری دیگه هیونگ,تو خیلیی خوبییی خییلییییییی
😄😄😄😄😄😄😄😄😄

من خیلی مشتاقم اون حرفا رو بخونم

بنویسشون شب میام میخونم،بنویسیا

در هر صورت مبارک باشه،ایشالله وبت ۱۰۰ ساله بشه آبجی من

آقا خیلی دوست داریم جیگر طلایی😍🥰💜قدرم را بدان بیب🥺😎منم سعی میکنم مثه اولایی ک وب زده بودم بهت نزدیک بشم،حس میکنم یکم از تو یکی غافل شدم😐شرمنده بهرحال🥺تو هم همین فکرو میکنی؟!

اگه شد شب می نویسم و گرنه شاید فرداش... شایدم ننویسم اصن 😅😅 
راسنی سلام مبینایی خوبییی؟؟ 
فدات شم مرسیی ازتتت💙💙💙💙💙 
منم شما رو خیلی دوست دا مم, اری اری قدرت را میدانم بسییی😂😂 
ایگووو نه همچین حسی نداشته باش 😊😊

وای مبارکههههههههههههههههههه اونی ❤️(:

فدات شم ریحونیی مرسیی( قا اینهمه یهو اسم و پروفتونو باهم عوض نکیند گیج میشه ادم 😶😶😐😐)

خداروشکر^~^

هیچى:/

دوران قرنطینه را میگذرانیم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

همه چى امن و امانه فعلا😂

اوهوم

شما چه خبرا؟؟؟!!!!!

😂😂😂😂😂😂 
اینقد تو خونه مونده ادم که میگم کاش مدرسه و اینا بود. ولی اینقد تو خونه نبودن 

منم سلامتی فدا قرنطینه دیگه

مبارکت باشه اومامم 🥳💛🧡🤍🤎 ❤ 🖤💙💜💚❤💗💓💝💕💖💞♥️♡💟💌👏

مرصی که تو این یه صال منو تحملیدی اوما جونممم

مبارکت باشههههههههههه بازممممممم❤-❤

فدات شم دختریم مرسییی 

تحمل کردمم😑😑از هیونگ یاد گرفتی اینجوری میگیی ؟تحمل چیه اخه بچهههه

😂😂😂😂

تازه این خوبه تو وب دیگه م همزمان اسم پروفایل و قالب و آدرس وبو عوض کردم.

هرکی میاد میگه اینجا کجاست؟!

من کی دنبالت کردم؟! 😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂نمیریی ریحونییی خوب این چکاریه دیگهههه واقعا ملت اونجا میدونی چی میگذره بهشوننن؟؟

نه نگوو خودت فرشته ای کوچولو :(

هیونگ اول بگو خوبیی ؟ نبودم 

نهههههه نههه نههههه یو ار مای هوپپ هیونگ 😊😊

هیونگم گف😅

تفاهم تا چه حد😂😂

قوربونت برم مننن❤-❤

اری اری
😂😂😂
خدا نکنه دختری

😬😬😂

هیونگگگگگگ اومد تو وبم کامنت گذاشت بعد گفت ببخشید من نمیشناسم شما رو و اشتباه گرفتم و اینا 😂😂

آخ کیف کردم 😂😐


هیونگ اعظم عذرخواهیییییی 😂😊

جانن منننننننن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اوا

منو میشناسی؟

پ چرا من تو رو نمیشناسم؟ککککک

 

 

امیدوارم ب ده سالگی وبت بتونم تبریک بگم^^

^3^

دورادور میشناسمتت 😉😉😉😉
 حق داری تا حالا با هم صحبت نکردیم برای همون نمیشناسی

ایگوو کومائووک دو سالگییی وب خودتت ان شالله 😍😍

خوبم اونی جونم تو خوبی؟؟؟

از کی لوسیفر شده فرشته...:|

عمر که هست اونی...

چ خبرا اونی؟ قرنطینه خوش میگزره؟

قالیتون چندتا گل قرمز داره؟برای 2367 داره:|

ایگووو لوسیفرم که فرشتسس 
خوبم کیوتیی, سریال گرفتم همشش جنگ و خونریزی اونو نگا میکنم 😂😂
والا من عوض گلای قالی امار تموم بازدیدای بی تی اس سر ام ویا شونو دارم و میدونی تقریبی هر روز هر ام وی چند تا بازدید میخوره 😁😁

حالا میشه بشناسمت؟:)

 

 

 

مرسی سویتی^^

یسس یسس چرا که نه 
اومم اسمم سحره ولی عموما بهم باران یا اونی میگن ,22 سالمه جزو قدیمیای بیان محسوب میشم. و تقریبی همه رو میشناسم


فدایات💙💙

نبوودی خوش گذش؟؟

خوب بود دختریم. 
دیگه نمیشد بیام و گرنه دوس داشتم بیام

کنچانا

من برم ناهار بیام صوال پیچت کنم😂😂😂

😂😂😂باشش برو نوش جونت

ریحون اصن با من حرف نزن توو از قصد اولین کامنتی ک بهش دادمو سرد طور ج داد منم فک کردم خودش نیسس

بدشم اسمت منو کشته چ میکنه انسیتی هوانگ رنجونننن خخخ

 

@نورا

ایگو تفاهمم....ایول به این عشق (#جوگیر)

 

@چیم چیمی

یعس خوبممم

شما چطورین؟

جاننن؟؟شماااا؟؟😑😑

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

الان بنویس شب من بیام بخونم😐✋

آدم نمیشم من آخر سر این سلام،یادم نمیاد جایی من اول سلام کرده باشم البته تو چتا و پشت تلفن😐بیخیال

سلام به روی ماهت گوزو😊من خستم ولی خوبم😐

** ******** ************ ** * **** ***** ** ************** * ***** * **** * ***** ***** ****؟

الان اومدی یا هنوز نیومدی؟(منظورم اینه که گفتا بودی چندروز نیستی😐)

من تو رو بیشتر دوس دارم حرف نباشه😐💜

ولی من این حسو دارم عمیقا...

چینجا تا شب نمیشه :/
خخخخخ 
خسته ای که جزوی ازته اصن 😁😁
اریی همه اوکین ورژن اپدیتتم که هیچی قشنگ کم مونده منو قورت بده 😶😶
نه دیگه اومدم و اوکیم 
نههههه من بیشتر 😊😊😊
خا نداشته باش چیزی نیس

سلام اونییییی جونممممممم

ی سالگی وبت مبارککککککککککککک فدات شمممممممممم.😙😙😙🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍻🍻🍻🥂🥂🥂🍰🍰🍰🍰

یادش بخیر دور هم جمع بودیم😯

سلامم پریی جون خوبی فدات شمم؟ 
کومائووووو
اری یادش بخیرزر...

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اونی ناموسا بهت نمیخوره فیلم خون وخونریزی ببینی من همش فکر میکنم با یه دختر کیوت و مظلوم طرفم ...اما لعنتی میدونم عصبی شی کل بیان از سرور گوگل پاک میشه:|

 

اونی میانگین بازدید هر ام وی چنده؟

ااییینننقددددددد دوس دارممم خون و خونریزی که نگووووووووووو 
خخخ 😂😂😂😂😂😂😂




کدوم ام وی حدود 26 تا از ام ویا امارشونو دارم کدومو میخوای؟

چطوری اوماا؟؟

خوبم فدات شم 

سلاااام اونی باااراااااانمممم

شیطووورییییی؟؟؟؟؟

موبارکههههه ایشالا صد سالگی وبت رو کنارهم با انگیییزههه جشن بگیریم

لاو یو د بست اونی این د ورلد❤❤❤❤💙💙💙💙💚💚💚💚🧡🧡🧡🧡💛💛💛💜💜💜💜

سلامم فدات شم تو خوبییی؟؟
خوبمممم تو چتوریی؟ 
صد سالگی وب خودت عزیزز 
لاو یوتو 💙💙💙💙💙💞💞💞💞💞💞

عرررر یادتھ اینجا پلاس بودم@@ممباللکککک♥♡★☆♧♣◆◇■□●○▼▶◀↑↓

 

سلامممم یاسمم خوبی؟ 
مگه میشه یادم نباشه؟ 
اون وقتایی که منو و تو بودیم و نورااا 
بعد مثلا شوگا شوهر نورا بود و ته واسع تووو و چیزایی کع میگفتیم و اولین نفری که باهاش حرف زدم تلفنی تو بودی..

یا بسم الله:|

 

ام وی های همین البوم

اوهوممم ببین ام وی اصلی ان اصن خوب نیس و روزانه حدود 500 یا 500و خرده ای بازدید داره و از دو روز گذشته بازدیداش از ام ویای dna و. فیک لاو و فایر کمترع و اصن خوب نیس شده 115 یا 117 میلیون شک دارم کدومه
بوی ویت لاو بیشترین بازدیدو داره و 1 ملیونو بازدید میخوره یا نهایت 980 هزار.و خرده ای و تا الان 747 تا بازدید داره 
ام وی ان اونی که اول اومد بعد بوی ویت لاو بیشترین بازدیدو داره و حدود 700 یا 800 تا رو میخوره و تا الان 154میلیون و خرده ای بازدید داره 
بلک سوان بعد بوی ویت لاو و ورژن اولی ان بیشترین بازدید رو داره و تقریبی 600یا 600 و خرده ای رو بازدید میخوره 

مبااااارکههههه سحریههه مننن 🥰

ایشالا تا ۱۰۰ سالگی وبتو جشن بگیریممم

کومائوو نوووششششی 😍😍😍😍😍
10000 سالگیی وب خودتت

اونیییییییی مبارکت باشهههههه😍😍😍💜💜💜💜💚💚💚😘😘😘😘

ایشالاا ۱۰۰۰ساله بشههههههه😍😍😍

مرسییی مهیاسیییییی 
1000000 سالگیی وب خودت فدایت💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💙💙💙💙💙💙💙💙💙

خوبممم خوبى؟من اوولیش تو بودی بعد کیوت بعد بھى و...

 

خوبم فدات 
اری اریی منم استارتش با توخورد بعدبقیه نورا وکیوتی و جیسوک و هیونگ و سیما و مبینل و M.N و نیکا و روبو و بهی و....

خداروشکر^-^

💙💙

اوما ♡Kim tae hyun  بهیه😂😂😂😂😂😂

چی بگم قاط زدم اینقد عوض میکنن اسم وپروف
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اشکال نداره اصا دوسالگی وبت بنویس😐

خسته ترم شدم😐

***** ** *** تو کلش😡

من بیشترر😡😐😒

😔😐

😄😄اوکایییییییییییی 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
باش باش میزنمم
نچچچچچ من بیشترررر

مرسی اونی

عه خدانکنه....

💙💙💙💙💙💙💞💞💞💞

الاهی😂😂😂😂😂

والااا :( 
تازه ریحونم از رو ادرس ایمیلش شناختم :/

منم صره این عوض کردنه اصم کلی فوش خوردم 😂😂😂😂

😂😂 الهییی

عزیزم یک سالگی وب مهم نباشه پس چی مهم؟ غم و غصه دنیا ؟؟؟؟

میدونی تو همین یه سالی که تو اینجا بودی چند نفر به یه ماه نکشیده وب شون ول کردن و رفتند ؟ بعد یک سال نگه داشتی یک سال کنار مون بود 😉

سلام ناشناس عزیز
مرسی از حرفای دلگرم کنندت 💙💙💙💙
اره موندم چون دوستام بودن اگه نبودن شاید منم ول میکردم ... 
ولی خوشحالم که شماها هستین

اینجا چ ناز شده

یکسالگیت مبارک

واوووووووووووو بسی شاد گشتم دیدم پیامتو جیسوکا 😭😭😭😭

کومائووووووووو , کومائو از اینکه اینقد خوب بودی که باعث شدی بیام تو جمع تون

سلام اونی جونممممممم

یه سالگیت چوکاهههههههههه ❤❤💙💙💙💖💖💖💜💜💜💛💛💚💚💚💟💟💟💗💗💗🎂🎂🎂🎂🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊

ایشاللهه 9864238544700 ساله شیییی 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

سارانگهههههههههههههههههههههههه

سلام روشنا جونن 
فدات مرسی ازت عزیز💞💞💞💞💞💞💞 
ان شالله 100 سالگی وب خودت 💞💞💞💞💞💞💞💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

سلام سحرمممممم چطوری خوبی؟؟؟

میدونی که من همون یاسینم؟ D:

وب جدید زدم برای وقتی که کسی شمارمو نداره بیاد اونجا چون هنگ هم دیگه نیستم :)

یک سالگی وبت مبارک سحرممم 

من که هنوز یه سال نشده از موقعی که شناختمت ولی تو  و دنا بهترین دوستای منین!واقعا به مدت شناخت یه نفر کار نداره، به این کار داره که چقدر باهات هم سنخ باشن و شما دوتا جیگرترین ها و بامعرفت ترین های منین...خدا کنه بتونم قدرتونو بدونم...

🌹❤️️🌹❤️️🌹❤️️

سلامممم شیکرییییی 
خوبی فدا؟؟
مودونم ولی خو من که شماره تو دارم 😁😁
😭😭😭😭😭😭😭 ذوق مرگ شدم با این حرفات که من شیکرم 😭😭😭😭😭😭💞💞💞💞💞💙💙💙💙💙💙💙💙💙💞💞

این سری کامبک اوضاعمون بیریخت شد اصن:|

 

راستی اونی برات یه زحمت دارن البته شاید خوشتم بیاد

یسری فیک  کوکمین دارم اما وقت نمیکنم بخونمشون تا ژانراشو مشخص کنم بدم میخونیشون برام و بهم ژانرشو بگی؟

خییلیم بی ریخته :( 

اوکای اوکای

عررررررر

مبارکه سحررییییییی

فدایت هسستییییی 💙💙💙💞💞💞

مبارک باشههههههههه

مرسی محدثه جان💙💙💙

ommaaa nemitoonam varede webam shammm T-T

سلام دختریمم ببین برا منم این مشکل پیش اومد خوب بعد اون پایین ی گزینه رو زدم الکی دیدم تونستم بیام 

سلاااااام سحرررر چطومطوری؟؟

خوش میگذره بهت؟؟ایگو داشتم بی تی اس بمب جدیده رومیدیدم کوکمین داشت یادت افتادم پوگوشیپدات شدم اومدم وبت😢😢😢

بهت گفته بودم پروفت عالیه؟؟😍😍😍جیمین شییییی چواه

هسسستیییی وب زدیییییی😍😍😍😍😍😍.؟؟؟؟
خوبم فدا تو چتوریییی؟؟ 
ووییی همونیدکه کوک داشت از چیم فیلم میگرفتتت رو میگییی؟؟😍😍😍 

عررررررررر کومائووووووووووووو پروف تو هم خیلیی خوبهه 😭😭😭 نگاه کوک بسی خفنههههههههههههههههههه

😂😂😂عارییییی سحری وب زدم...البته وبم الان۲۲۵رووزشههه😶😶😮😮

گشادیم میومد برم توش...الان واقعا نمدونم چی شده😐😐از زوره گشادی هیچی تووبم نزاشتم براهمین ادرسو بستم😐😂

عاره عاره سحر هموووون عرررررررر😭😭😭😭😭دیدی چجوری دوربینو زومیده بود روش ولم نمیکرد؟تنها سوالی که برام پیش اومد اینه چراگیرداده ب جیمین؟؟(چون کوکمین ایز ریل😁)نه خدایی چرا نمیره ب هوپ بگه؟؟حتی نزاشت هوپ ازش فیلم بگیره من مررررگ😨😨

یه چیز دیگه هم هس.وقتی هوپ شروع کرد از جیمین فیلم بگیره کوک ول کرد رف😮😮..من توتصوراتم:حتما بهش برخورد😮😮😶😶

خلاصه من عرررررررررررررررر

 

ایگو سحری گومایو😭😭😭خل شدم تایه عکس بزارم پروفم‌...جیمین شی کع همیشه جذابه😭😭😍😍

😐😐😐 یعنییی دمت گمم اینهمه وقته وب داریی 😐😐😐 
اریی اریییییی بچه کوک حسودیی کردههه یعنیی چیی برنن از موچیشش فیلم بگیره یکی جز خودشش؟حتی اگه هیونگ مورد علاقه موچیش باشه؟ اینا افکارات کوکی بودن اون لحظه فکر کنم 😂😂😂😂😂 
منم بسییی عررررررررررررررررر 

اری درکت میکنم انتخاب عکس واقعا پروسه ی سخت و طولانیههه 😭😭😭😭😭😭😭

😐😐😐عاره خودمم برگام ریخت وقتی عمره سایتو دیدم

حالا خیلیم نیستا😄😄

😂😂😂😂😂عرررررررر سحری پس توهم مثله من فک میکنییییی؟؟دقییییقااااا

کسی به جز جونگکوک شه حق نداره از چیمی شه فیلم بگیره.اخ مامی هارتم😭😭😭😍😍😍😍

سحررررر😭😭😭😭من کلی فیک دارم نخونده.اگه بخونم عذاب وجدان میگیرم😭😭باید بشینم درس بخونم.ولی دلم میخواد بخونمممم

چیزی کم.یک ساله کمه😐😐😐😐؟؟؟
عررر اریییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭 کوک فقط منتظرع چیم حرکت کنه این فیلم و عکس بگیرهههعه 

ایگو خوب ی جوری تنظیم کن تایمو ی وقت کوچولو بده بهش

مبارک باشه عشققققققققققق ویسسسسسسسس

فدات شمم ویس💜💜💜😍😍
سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ , ۱۸:۴۶ jeon_aika همون نورا😂

مبارک باشه عزیزم😊

فدایتت😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan