BTS

Just For Profile

ارمیا تبرییککککککک

فاینالییییی

DN1=1M 

بالاخره دی ان ای در حدود 10 یا 15 دیقه پیش

میلییارردیی شددد 

یحخعطخعطعخطعخعطخطخعطعخطعخطعخطخعخطلخلطخعطعطفخzfzrzu7tasty rzr0Ur yRu7rRyYryRYrRReRZr7z7rیحیعحزعخطفطف7ط6ف6فط6ط6فط6فطفش93553ش395ش95قق5ظظ9ق9قق95قظظ5ق59قظ5قظعق9ظ5قق5ططق5طقط5قظ5قط5ققععق8ظعقعی%!8ظع8قظعقق5ظققطعقق5طط5ط5ق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اروممم باشششششششششششششششششش سحححححححححححرررررررررررررررررررررررررررررررر

خودمممم اررروممممممممممممم نیستتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممم

الان ارومم دیگه
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررر وات ده فاخخخخخخخخخخخخخخ!؟ منننننننن مرررررررررررررررررررررگ
اریی واقعا هم مرگگگگ داششت😭😭😭

عرعرعرعرعرعرعرعرعر 

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

بسیی مبارککککککککک

سلام اونی

مبارکههههههههههه

سلامم پری خوبی؟
فدایتتت عزیز❤❤

ععععععععععررررررررر

مبارککهههههههههههههه

ایحقوقخوقویحقکبتتیتوقجیکقحکقوبخوقحکقخوزخنیاینقو😹

خوبی دخترکممم 
با اینکه گذشته ولی بسی مبارکه

😭😭😭😭من چقددددد جون کندم سرششش تا یه میلیارد شدد..خیلی خیلی خیلیییی خوشحالم...خیلی بهم چسبیدددد😭😭😭👍👍💜💜

الهییی الهییییی 
پسس بسییی خسته نباشید بهت

اووووووووووووووووووووووووووووووونی تبریک به تو

تبریک به خودم

تبریک به همهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

یسس یسسس تبرییکککک به تمومییی اررررمممییییاااااااااااا

اخعهعامزاثتامقبرنثعتامزاثرنامصثارنیاتمصاثرنتثذکار مثتذبمارمثتبذم

ععععععععععععععععععررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررررر اینههههههههههههههههههه بالاخرههههههههههه زبونم مو دراورد از بش گفتم استریم عررررررررررررررررررررررررررررررر

الهییی کییوتیییییی😭😭😭



کیوتیی برا اون فیکا از اونجایی که قاطی بود فیکام خوب رفتم کامنتایی که برا من فرستادیو گشتم ولی پیدا نکردمم لینکا رو تا ببینم کدوم فیکا بودن و ژاترشونو بگم ( میدونستی 74 صفحه کامنت داری تو وبم 😂😂)

میصی مامانیم^-^

تو خوبی؟؟

فدایت دختریم 😍😍

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

داداشی

خوبی؟

ایم نگران

سلامم خواهرییمممممم خوبی فدات شم؟
ا چرا عزیز من خوبمممم 😂😂 اگه منظورت منم کع نگرانی ِِ گرنه اتفاقی افتاده ایا؟

سحرررر سلااااام جیگررر

خوبیییی؟؟

کجایی چرا خبریت نیس؟😭

مشکلت حل شد؟

سلامم هسسستییی شههه خوبیییی وایییی هسستیییی ی چییی دیدم. کوکمین بود ادیت فنا بع فنا رفتمممممممم


اری فدا رفتممم

عرررر چیییی دیدییییی

نلموسا منم میخااام ببینممممممم

عی واااای😭

از کوجا دیدیییی؟؟

 

خاداروشکررر

ادیت فنا بوددد یعنی واقعیت نداشت ولی خییلییی ککیییووتت بودددد مامانن 
ابجیم برا ریخته بود

سلااام سحر جونممممممم خوبییی؟؟؟ دیدی یه مدت خیلیییی زیادی نبودم 🤧🤧 دلم تنگولیده بود 😢 از بس امتحانا مگه جای خالی میذاره برای آدم و شاید باورت نشه ولی من هنوز امتحان دارم 🤧 حالم داره از امتحان به هم میخوره 🥺🤧 

حالا بدار بریم سر این مطلب یه میلیاردی شدن 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊 خدایی خیلی کشتم خودمو سر دی ان ای 😂 تقریبا هر وقت وقت خالی گیرم میومد بازدید میزدم 😂 کلا رندوم همش بازدید میزنم 😂 

حالا میخوام یه اعترافی کنم 🙃 من نمیتونم یه بایس ثابت انتخاب کنمممممممم 🤧 یه سال و خورده ای تهیونگ بود حالا داره به جیمین تغییر میکنه 🥳 چرا خودم این مدل شدم نمیدونم ولی شدم دیگه 🙃 

مثل اون هدیه فستا بود که باید میرفتن یه جا توش آهنگ میخوندن و من هی میدیدم جیمین هی خودش رو با همه قاطی میکنه هی حرص میده 😂 خدایی خیلی مود بود 😂😂😂

وای خدا هنوز خالی نشدم ولی پوکیدم از بس هیچ جا کامنت ندادم 😐😂😂 

سلاممم محدثه جتوری عزیز خوبیی؟؟ 
امان از درس و امتحانای جازی از دوران مدرسه بدتر شدههه اصن 
دی ان ای که نگو اون اخراش هی بازدیدا رو باز یوت کم میکرد رو اعصاببببب من میییییرفتتتتتتتتتتتتتتت 
نهههههههه جدیییییییی؟؟ الان جیمینی دوس داریی یعنی و بایسته؟ 
جیمینینن کلا جوریه همه اکثرا باهاش ی مدتو به بایسشون خخیانت میکنن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خییلیییی کیوت و فانه جیمین 


ایگوو خوب قشنگ خالی میکردی خودتو

جدی میگی اون آخراش یوتیوب کم میکرد بازیثدید ها رو ؟؟ دیگه یوتیوب شورشو در آورده 🤧 

هوم جدی جدی جدی میگم الان بایسم جیمینه ❤️

عجب منم الان رفتم تو دسته ی خیانت کاران ؟ عه :/ یعنی بعدش دوباره میرم میچسبم به تهیونگ ؟ عجیبه :) کلا الان راضیم بقیش بعدا معلوم میشه 😂🤧

کلا رفتم لایو های جیمین رو که ندیده بودم ببینم بعدش نمیدونم منم فقط یا تو هم این مدلی ، فقط دارم میخندم 😬😂 تهیونگ هم وقتی لایو هاشو میبینم بعضی وقت ها پاش خندم میگیره 😂 ولی از جیمین هر چی دیدم همش پایه خنده بوده 😂😂😂😂

حالا گفتم بالاخره اگه اتفاقی افتاد میشه اینجا دوتایی ذوق کنیم با هم 😂😂😜

لاو یوو ♥️♥️♥️

اری اری خیلییی شوروشوووو در اورده دااغونننه اصن یوت و باز برا بنگتن شورشو بیشتر در میارههههههههههههه
دیگه بعضیا یا میمونن سر هموک جیمین یا میرن سراغ بایس قبلی شونن 

اری اری لایوای جیمین همینجوریه کلا ته خندسسس 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
او یسسسسسسسس البتههههه

سحرررر منم میخوام ببینمممم😭😭😭😭😭

هسستیییی نگووو بشین بنگ بنگ رو نیگا کنسرتشووو براشون عرر بزننن

سلااااام سحر جونممممممممم 

دیدی کنسرتووووووو 

من همشو آنلاین دیدممممممم گیر هم نکرد خدا رو شکر 😂😂😂 اولش گیر کرد اونم فقط یه بار رفتم سایت جیسوگ و با لینک یوتیوب رفتم دیدم و یعنییییی عععععععررررررر همشون خیلی جیگر شدعععع بودننننن 🥺🤧🥺🤧🥺🤧 

بگم تو هم رسیدی کنسرت ببینی 😂😂😂😂😂

 

کمی تاخیر داشت شرمنده گوشیم دستم نبود 😐😂😂

انلااین نه ولییی امررورززز دیدممششششش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

http://s13.picofile.com/file/8400176526/trim_7CFD7C2C_58F5_4DA3_87DB_B45E96107B67.MOV.واییی خداااااا کلا من محووووو کنسرت بودممممممممم جیمینم دیدی 🤧🤧🤧🤧🤧🤧 تهیونگ دیدی ؟؟؟🤧🤧🤧🤧 وای شوگاااااا 🤧🤧🤧 همشوننننن 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧 

وای اون تهش که من که کلا تو کار مومنت و اینا نیستم ولی برای آهنگ spring day من خیلی مومنت یونمین‌شو دوست داشتم 🤧🤧🤧🤧🤧 خداروشکر همون موقع که داشتم میدیدم کنسرت رو از روی صفحه داشتم فیلم میگرفتم الان دارمش 😂 میدم برات لینکش رفت بالا قرار گرفت 😐😂😂🤧🤧 واییییییی 🤧🤧🤧😂😂😂😂کلاااا سحر شه بگو تا با هم عر بزنیمممم 🤧😂😂😂

دیدی آهنگ friends رو هم خوندن ؟؟ 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧 دیدی شوگا هم داشت باهاش هم خونی میکرد ؟؟؟ 🤧🤧🤧😂😂😂♥️

نگوووووووو نگووووووووووووووووو به طرز لنتییییییی چیممممم تو این کنسرتتتتتت بودددددددددددددد ااصن همه رو به فناا داد الز نظر مننن 
من کوکمینن دوسسسسسس جایی که بوکس رفت چیم با چ لبخندی نیگاااش میکرد کوک عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اهنگ فرنددد سافت ترینننن بخشش بود از نظرمم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کنسرتاشو وقت نمیکنم ببینممم😭گذاشنم جیس بزاره بدانم بعدا ببینمممم...خیلی خوبه؟؟(دلمو اب نکون عررر😭)

این کنسرت بنگ بنگو حتمننن ببینننننننننننننن
اری اری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan