BTS

Just For Profile

کی هست؟

کسی انلاینه ایا :(؟

 

 

​​​​​​ی دوستی داشتم خیلی دوسش داشتم اما.. 

دیگه ندارمش :) 

يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۴:۵۰ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********** ****** ** *** ** *** *** ** **** *** ** ******* **** ***** *** **** **** **** ** **** *** **

هییییی :) 
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۴:۵۲ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

سان کن سحر

سان کردم که یکی تو
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۵:۰۵ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

یکی تو چیه؟

گفتی سان کن گفتم کامنتتو سان کردم یکی تو منظورم کامنتت بود



هیونگ چیکار کنم.... 
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۵:۰۸ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******* ****

***** *** *******

*** * *** ***** *** *** ****

:) 

من هستم اونی (:

 

منم بوده ولی‌ یه طور دیگه ش (:

سلام ریحونی
چتوری منظ، رته؟ 

سلام من هستم ولى نه خیلى.... 

☺❤

سلام نمیشناسمت 😭😭 میشه معرفی کنی؟ 

لاو بى تى اسم... یادته؟ 

اومم اونی که ی پست گذاشته‌ بودم بعد خیلی شبیه من بود
منظورم حس منو تجربه کرده بود اونی یا اشتبا گرفتم؟
لاو بی تی اس برام اشناس  فقط میخوام بدونم تو اونی یا نه
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۵:۱۹ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** *** *** ** **** ***** ** ** ********

 

** ******

باش هیونگ




اشکال نداره ببخشید تو هم ناراحت  شدی.. 

عاره همونم:)❤

او یسسسس پس حافظم هنوز درس. کار میکنه

عاره.. 😂❤

چطورى؟ 

اسمت سحره عاره؟ 😐

خوب که نمیشه گفت هستم،
اری اری درس یادته 🙂🙂

عاره سوالم مسخره بود.. 😟

خب... میخواى چى کار کنى؟ 

بشینى غصه بخورى؟ 

ى کارى کن.... نمد... خودتو سرگرم کن... بى تى اس ران ببین یا... نمد:/

ولى غصه نخور چون.... میگزره میره(من چرا چرتو پرت میگم) 

اومم اینم میشه برم ران ببینم ولی فعلا فقط می‌تونم  وب باشم گوشیم شارژ نداره
کامپیوترم دست خواهرم منم گوشیشو گرفتم تو وبم 


نمیشه به راحتی فراموش کرد خاطراتو یا کنار اومدن باهاش حتی.. 

خب.... وقتى که زمان بگذره کمرنگ تر میشن... 

به این فک کن که... اگه قبلن هم همین اتفاق افتاده بوده و تو اونقد غصه خورده بودى ى مدت بعدش باهاش کنار نیومدى؟ 

میدونى منظورم چیه؟ 

امم این اولین باره همچین اتفاق اینجوری میفته برام

تا حالا با دوستم کات نککردم یا برعکس و خب اولین باره..  و این که خیلیم دوسش داشتم. و کلی خاطره‌ دارم ازش... 

ببین... تو هر اتفاق بده زندگى.. عادم ناراحت میشه و ى مدت تحت فشاره.. ولى بعد ى مدت... اون خاطره کمرنگ تر میشه و به تجربه تبدیل میشه... اگه بخوایم واسه هر اتفاق بد زندگى بشینیم غصه بخوریمو خودخورى کنیم نصفه عمرمون بیهوده میگزره... پس اینکه یاد بگیرى که با هر چیزى زیاد خودتو عذاب ندى کمتر بهت آسیب میزنه...... منظورم اینه که... زیاد ذهنتو درگیره چیزایى که باعث میشن از زمان حال لذت ببرى نکن... 

 

 

 

(خودم نمى فهمم چى میگم:/)

اوهوم میدونم زمان بگذره کنار میام باهاش و خوب زندگیم ادامه داره ولی بارم جوریه که چند وقت ی بار ادم یادش مییفته دیگه نمیشع کامل فراموش کرد ولی میشه کنار اومد و ادامه داد باهاش





نگووو خیلیم خوب میگی که 
من برم ران ببینم یا چیز دیگه حواسم پرت شه 
مرسی کریزی لاو.که بودی  :) 

عارى:)❤

ولى خب.... برو ببین

فدایت.. 😍❤باى

اوکایییی
😍😍😍😍 بای

من هصتم مامانی

خوبیی دخترکم؟

میووو

الان بگم پیشته گربه 😂😂😂؟؟

سلام اونی خوبی؟

چ خبر؟

خبری از دونسنگت نمیگیری؟😢

سلام. پریی خوبی فدات شم؟ 
واقعا میانه حق با توس
ی سری مشکل پیش اومده بود برام و ی سریاش هنوزم هست واقعا اوضاعم خوب نبود بازم ببخشید فداات

می می^^

های اوما^_^

االهییی من رفتم بعدشش
خوبی عزیز؟

هییییی جمن شههههههه

ناراحت نباش:)

نمد چی بگم ولی ناراحت نباش😐❤️😂

فنای این پوکریتم ِ
اوکای سعی میکنم نارااحت نباشم دیگه روبویی❤❤

سلام سحر جونم ؟ 

خدا مرگم چی شده ؟ 

کلا سحر جونی من تو کمک کردن زیاد خوب نیستم و جمله بندی هام اصلا خوب نیست ولی بذار یکی برات ح بزنم 

ببین سحر جونی منم این اتفاق افتاده برام . پس کاملا درکت میکنم . اون دوستم که باهاش دوست بودم بیش از پنج سال بود که باهاش دوست بودم ولی بنا به یسری دلایلی مجبور شدم کات کنم باهاش . خیلی برام سخت بود . اصن یه چیز بدی بود . اونم خیلی راحت کنار اومد باهاش و دعوای منو اون اصن یذره هم نشد . خیلی راحت کات کردیم ، ولی دردش مث خوره افتاده بود تو جونم . حتی بعد یه مدتی میخواستم برگردم بگم بهش بگم من غلط کردم . اشتباه من بود بیا دوباره با هم باشیم . چون میدونی یه وابستگی بدی بهش داشتم . حتی دم بود افسردگی بگیرم به خاطرش . کارایی که کردم رو بخشیش رو مدیون مامانمم که باعث شد یادم نمونه دیگه . کار مفیدی که میشه انجام داد اینه که محلش ندی به نظرم . فکرتو درگیر همه چیز کن تا فکر بهش نکنی . مثلا کتاب بخون ، فیک بخون ، امتحان داری بشین برای امتحان بخون ، ران ببین یا نمیدونم دو تا لایو جدید جیمین و جونگ کوک رو ببین که خیلیییی اوکیه اون اصن 😂 کلا زندگی آدم فراز و نشسب زیاد داره ولی دلیل نمیشه بهش ببازیم . درک میکنم الان هر کار کنی یهو یه خاطره ازش یادت میاد ولی فقط تحت یه خاطره نگهش دار . بعدا ازش خاطره های شیرین و تلخ یادت میمونه که گاهی باعث خنده و نارحتیت میشن ولی میگم درکل همه ی این اتفاقا تبدیل به خاطره میشن . من واقعا دارم با درد همون دوستم زندگی میکنم و همیشه خاطره هاش یادم میاد ولی از کنارش میگذرم . به مرور بهتر میشه حالت 💜 کلا بعد این ماجرا ها معمولا آدم تجربه های زیادی کسب میکنه و بیشتر به این زندگی ادامه میده . کلا زندگی تا بوده همین بوده یه جا توی یه فیک یه جمله ی قشنگی راجب زندگی خوندم . این بود : 

نه واقعا...میدونی دنیا... خیلی پیچیده تر از اونیه که فکرشو میتونی بکنی...

ممکنه اون ادمی که امروز عاشقشی روزی بشه بزرگترین تنفر زندگیت و شاید این ادم به دست خودت کشته شه..

شاید اونیکه فکرش رو نمیتونی بکنی سال ها بعد دست در دست تو توی ساحل و اون خونه رویایی قدم بزنه...

شاید امروز با خودت بگی من هرگز عاشق نمیشم اما ممکنه اولین کسی که عاشق شه خود تو باشی..

شاید با خودت بگی من اونقدر عشقم پاکه که هرگز تنها نمیشم اما ممکنه اون روز اونی که تنها توی اسکله وایساده تو باشی....

اسم این چرخه احمقانه و پیچیده رو گذاشتن زندگی...راهی که همه ما باید بریم. تماشای همه خنده ها و گریه ها خون ها...

حتی خودمون هم نمیدونیم بعد مرگ کجا قراره بریم... فقط روی این چرخ و فلک رقص باله میریم...

کلا سحر جون تو سنت از من بیشتره و تجربه های بیشتری از من داری . ولی سعی کردم به نوبه ی خودم یکم ح بزنم برات 

ببخشید یکم زیاد شد شرمنده 💜

امیدوارم حالت بهتر شده باشه سحری جونم 💜 

Love you 😍 😍😍

فداایت شومممم کع😍😍 مرسی بابت حرفای قشنگت ,میدونم زمان حلش میکنه و کنار میام باهاش ولی خوب اونجا دلم خیلی براش تنگ شدوه بود دیگع
مرسی که هوامو دااشتی عزیز💜💜💜💜💜💜


ااری ااری این جمله ذو منم تو ی فیک خوندم

یس یسس حالم بسی بهتر شده 
لاو یو تووو💜💜💜

سحر چی شدهههه؟؟

دلم برا دوستم تنگ شده بود :)

اوره^-^

تو خوبی مامانیم؟؟

خوبم فدات شم 
فقط استی گلدددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اشال نداشت اوما... میسی تو خوبی؟
خوب فدا تو خوبی؟

ن من گربه ب این ملوسیییی://

من گربه خاطرات بد دارم ازش😂😂

مامانی؟؟

جانم دختریم؟

:(

من واقعا درکت میکنم

سه سال پیش منم اینطوری شدم

درست میشه خب؟؟دنیا که ب اخر نرسیده..یه روزی دوباره میبینیش

 

 

اومده بودممم سره لایوه کوکمین باهات عر بزنم که گفتم حتما حالت خوب نیس

ولی بااین حال من ععععععععععععععررررررررررررذرررررررررررررررزررزررررررررررررر

شععععععتتتتتتتت دیدیییییییی چجوری کشتنمونننن وای مامااااااااااااننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭مننننن مررررددددمممممم بالایوشششششش

باششش فداتت شم 



😭😭😭😭😭😭😭 ندیدممشششششششش وقت نکردم مومنتاشو دیدمم فقطط 😭😭
جمعه ۶ تیر ۹۹ , ۱۵:۱۱ ☆●~●☆ Min Noora

من دوباره وب زدم کککک

اوووووووو یسسسسسسسسسس

واقعاااا😐😐😐😑😑😑😑

ارییی😶😶😶

اوونییی موزیک ویوئو stay gold رو دیدی؟!😢😢😢😢

اارییی و به ....... رفتممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عععررر بسی خوب بود😢😢😢😢

یونگییییییییی😱😱😱😱😢😢😢

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خوشحالم سحری حرفام خوب بوده 😂 من جمله بندیم اصن خوب نیست در کل 😐😂 من کلا هوای دوستامو دارم حتی اگه راه دور باشن 💜 

حالا بریم سر موزیک ویدیو 

عععععععععرررررررررر اتک خوردمممممم چی بودددد اینننننننننن 

وای خدا الان پس میوفتممممم 

🤧🤧🤧🤧🤧🤧

حالا میشینم بیست و چهار ساعت بازدید میزنم . 😂 بخدا اگه یوتیوب زد پاک کرد میام جرش میدم 😐

نهه خییلییم حرفات خوب بببودِ
مهربونیتو میرسونع 😍😍😍😍😍
دیدیی بازم حذف کرد یوت؟.......

من بعد از یافتن وب تو بعد از هشت ماه گم کردنش... فقد میتونم تو شک باشمو بگم اونی سحرشه دلم برا اینجا تنگ شده بود ... هر چند هیچکس نمیدونه من کیم... فقد خیلی خوشحالم که بلاخره پیدا کردمش :)

وااووووو یعنی قبلا وب منو داشششتیی؟؟😮😮😮😮

:)اره

اقااا ی نشونه بدههه 😭😭

داداشی چیمی قشنگم بهتری؟

سلام خواهریم خوبم فداتشمم 😍 تو بهتری؟

خدا نکنه

عاری قربانت شوم❤😍😘

خوب خداا رو شکرررر خوااهریممم 😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan