BTS

Just For Profile

یوروبووننن

گایز کسی ااز نوراا خبری دااره؟

از وقتی وب شو حذف کرد هیج خبری ندارم ازش. 

ااگه کسی ددیدش ی خبر بهم بده خوبِ

یام بگین بیااد ی خبر ااز خودش بهم بده 

کوماائو💜💜💜

يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۰:۴۲ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

منم موافقم

ب منم بده

باشه هیونگ حتمن :((
امیدواارم که خودش زودتر بیاد....

دقت کردی من بجز الکلاسیکو ها کلا نمیام وبت 🤣

اری 

من دیدمش الان وب اسکای بود گفتم بیاد اینجا.

نمیدونم دیده یانه

اری اومد مرسی

صلام مامانیم😭😭

ببخشید وبتو گم کردممم😭😭😭

وبمو گم کرددددددییییییییییییی؟😭😭😭😭

کف کردی یا بکفونمت؟

جرا کف کنم؟

اره اوما😿😿

صره اون قضیه همه ی وبایی که فالو کرده بودم انفالو شده و کلی به مخم فشار اوردم تا پیدا کنم ادرصتو مامانی 😿😿

شرمندتم خیلی😿😿

هیییییییی باششع 
حالت خوبه؟اوکییه ایا؟

ک چقد راحت نوراارو واست پیدا کردم

اها مرسییی بابتش

پیدانکرد من بهش دادمممممم

خا باشه

اره خوبم

3روز مصافرت بودیم😑😑😑

ایگووو خوش گذشت؟ تو کرونا مسافرت رفتین؟
ی سر وب هیونگم بزن. بزنی های کیپاپ میاد برات

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

استیکرات بااز نمیشه برام مربع ن همه شون

خنده بود

اها اوکیییی

اره*-*

رفتیم ویلا خالمینا بیرونم نرفتیم

هرچیم میخریدن من عینه چی میصابیدمشون😹😹

خلاصه جات خالی اوما

ا خوبه خوش گذشته بهت پس
ویلا بودی اوکیه خوب

نخیر هیچم اوکی نیس.این چ وضعشه اخههههه

همینه که هست دیگه

اره بد نبود

ولی به ابشون حصاصیت داشتم*-*

پوصتم به چوص رفته بود*-*

رشت بودیم اخه*-*

تو چع خبر مامانیم؟؟

پوگوشیپداا*-*

ایگو خوب میشه پوستتم فدا
من خبری نیسس
دل من برات تنگ شده بودد 

اوما وبه هیونگو میدی؟؟

بیا فدا 
http://hi-kpop.blog.ir/

وایی ویمین کوک شی یه جای جدید😂😂

اره دیدم اونجا پر شده سخته برات 😂😂 گشتم دیدم اینجا از همه جا کامنتاش کم تره

واو مرسی مرسی😂

لیکوک ته نمد چجوری بهت بگم.ولی میبینی پر شده اون.پست برو ی پست دیگه که کمتره 
من برام.فرقی نداره هر جا باشی 

ویمین کوک شی اون یکی رو دیده بودم ودر کل عالبی بوددددد.....بعضی مومنتارو دیده بودم مرسیییییی کومااووووو💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍

اوکایی بازم.برات میارم 😉😉😉 بسی خیالت راحت 
تو هم.کوکمینن بگوو😂😂
ی کوکمیمن بدم.برگ.ریزون بشی؟

یس یس مرسی💜💜

💜💜💜 فداایات

بسییی تهجینی مرسیی💜💜💜💜😍😍😍😍

یسسس بدههه

واس ابلود شه بددم بهت توش تهجینم هسس یکم

تومارت چه بلند شد😂

نهعهه می خواهم مومنت بدم ببینیم

آهان بسی عالیی...😍😍

کوکمینی یا تهجینی؟

کوکمین ولی توش تهجینم هس😂😂 
آنلاین میشه ببینی کلیک

یسسسسسس پس ببیینینینمممم

اوووککییییی

واووووو ویمین کوک شیییی شاخ وبرگام به پرواز در اومددددددددد

این چقد خوب بود😊😊😊😊😊😊😊😊😊💜💜

فرست تهجینششسش💜💜💜💜💜

کوکمینشش واییجیمینی😂😂ی

ته ته جان😂😂

😂😂😂😂😂😂 دییییدیییییییییییییییی خییلیییییییییی خوبببه ااصن 😭😭😭

ی مومنت تهجین بگم بت؟

بگوو بگووو پرسیدن نداره😍😍😍😍

ببین لیکوک ته شی توی مراسم فرش قرمز بودن بعد شوگا میخوره به ته و و تهیونگ ی جورایی دو زانو میشه رو زمین و بچه شوکه شد اصن 

بلافاصله بعدش جینم مثل ته دو زانو میشینه 😂😂.
عکسا رو ببین

آره دیدمشش بسییی عالی بودددد💜💜💜💜

ولی نمیدونستم که شوگا به وی خورده فک کردم خوش پاهاش پیچ خورد😂😂😂😂

حمایت کننده از این بهتر داریم؟؟😂😂😂😂😂

ته ته بیفته از پله های استیج پایین(خدا نکنه)😂جین هم خودشو پرت میکنه پایین😂

شوگ خورد بهش بعد پاش پیچ خورد😂😂😂
نه جین هواشوو داره بسی😂😂
ولی کوک بچه خیلی بیچاره س ها
اگه جینو با نامجون شیپ میکنن بیشتر
جیمین با همه شیپ.میشه
اینقد کیوت میکنه خودشو برا هیونگاش که یکی بیاد به داد کوک برسه, همشم چیم بقیه رو بغل میکنه 😂😂

نه میدونی مشکل اینه..

شیپرا سعی نمیکنن واقعا علاقه ی اینا رو بفهمن و سعی میکنن که هر جوری دوست دارن شیپ کنن..اینا واقعا نمیفهمن که جین و تهیونگ باهمن و همو دوست دارن چون میترسن خیال بافیاشون درباره اینکه جینو با همه شیپ کنن و تهیونگ رو هم باهمه به باد بره..

و بیشترشون هم اینو میدونن..پس فقط باید واستی تا کام اوت..

چون جین مامانه گروهه و نامجون بابا فک میکنن که فن سرویسشون خیلییی قشنگه و اینا پبگه ریلن..در صورتی که اینا جزعی از فن سرویس بیشتر نیست و کی میگه مامان و بابا گروه همیشه باهمن؟؟

بزار هر جور میخوان فن سرویسا رو شیپ کنن..من یه مومنت دارم تفاوت اخلاقای تهیونگ با بقیه و جین..

مثلا یه بار جی هوپ با دستش زیر شونشو گرفت قیافه ی تهیونگ یه جوری شده بود که داد میزد تو رو خدا ولم کن بدم میاد..یه جورایی صورتشو مچاله کرده بود..

ولی تو یه برنامه ی جین دستشو زیر جونه ی وی کشید..نتنها حالت صورتش تغیر کرد بلکههههه آب دهنشم قورت داد..همه میدونن تهیونگ کسیه که اخلاقاش از ده کیلومتری هم مشخصه..

یا تو یه برنامه ای کوکی داشت دکمه ی آستین تهیونگ رو باز میکرد ولی تهیونگ دستشو کشید و نذاشت.

ولی جین هم همون کارو کرد و نتنها ته دستشو نکشید بلکه چیزی هم نگفت..(جین از فرصتاسفتاپه میکنه که بگه ته مال منه😂😂)

یا تو یکی از جشنواره ها بود ته روی یکی از صندلیا نشسته بود و وقتی شوگا اومد اون فقط لبخند زد و پاشو جمع کرد تا شوگا رد شه..ولی وقتی جین از پشت صندلیا میومد(با اینکه شوگا از جلوی تهیونگ و صندلیا رد شد تا بره اونور)پالتوشو از روی صندلیه کنارش برداشت و گذاشت که جین بشینه..

اینا خیلییی کم از تفاوت کاراشون بود......

الان چند تا از مال جین رو هم میگم

 

 

لیووک ته شی 6 ساعت نوشتم دستم خورد همشش پرید......

لیکوک ته شی من باید برم خوب

شب نمیتونم بیام

تا فردا انننییووووود💜💜💜💜

میدونی که جین به هیچ کس اجازه نمیده که به صورتش پست بزنه..یه بار جیمین و کوکی میخواستن به صورت جین دست بزنن،جین دستشونو پس زد و رفت کنار.‌

ولی یه بار تو تولد جین تهیونگ با انکشتاش رو لبای جین کشید و اونارو خامه ای کرد..کوکی و جیمین هم میخواستن همین کارو با صورت جین بکنن ولی جین نذاشت و دوباره خودشو عقب کشید..

تو یکی از یرنامه های دیگه کوکی اومد تا به صورت جین دست بزنه ولی جین حتی دستاشو گرفت و تقریبا هولش داد اونور..

دقیقا تو همون برنامه کنار هم مثل یک خط واستاده بودن و تهیونگ هم سرشو گذاشت رو شونه ی جین....با این تفاوت که جین اصلا شوکه نشد و کنار نرفت بلکه از پشت دست ته رو هم گرفت..

یاااااا تو کلی از برنامه هاا....کنسرتاااااااتهیونگ فقط اجازه دارهه صورت جین پست بزنه هیچ کس دیگه نمیتونه هیچ کس.....

خیلی ها میگن اینا فن سرویسه و همش از طرف تهیونگهه.....این مومنت رو میکوبونم تو صورت هر کی کهاینارو کفته...کی بود که میگفت تهجین فن سرویسه و مومنتا فقط از طرف تهیونگه؟؟

جین همیشه حمایت گره تهیونگه حتی از چیمم بیشتر..

تو قسمت ران 105تهیونک به اعضا گفت بیاین همه اینو بگیم و اعضا هم گفتن نه..ولی قبل از اینکه تهیونگ دارتو پرتا ب کنه جین گفت تهیونگ..و بعدشم اون جملرو گفت و تهیونک هم گفتش و دارتو پرت کرد💜💜

اقااااا من باید برم ولی حرفاتو قبول دارم.
تازه ویکوک مومنتس نداره اینا هی میان.شیپ.میکنن چون کوک و وی بیشتر تو چشمن میان این دو تا رو شیپ میکنن ولی اصن مومنت خاصی ندارن :/ 
ی دخت ایرانی رفته یود کنسزت و میگفت چیم و کوک واقعا خیلی تو کنسرت مومنت داشتن به شدت ها یکمی.م.گفت که بعد بهت میگم
و ی چیز ررابطه سولمیتی چیم و ته رو ان پاشو نیار وسط که غیرتم روش در حد کوکمین.

باشه اینارو بخون....انیو💜💜💜💜😍😍😍😍

مرسی از مومنتا

خوندمممشوننن 
خواهششش میکنم💜 مومنت هست باز فردا برات تعریف میکنم 💜 
فردا همین 3 اگه نتونستم بیام.همین.پت برات کامنت میزارم باشه؟

اوه پس خوندی😍😍

یس یس

اری برایت تهجین مومنتم دارم😂😂

دقیقاااا فک میکنن چیزی که بیشتر تو چشمه واقعی تره و به اونایی که واقعا مومنتاشون در حدههه جون و دله ولی چون طرفداراشون کمه اهمیت نمیدن..فک میکنن عمومی تره واقعی تره و چون طرفداراش بیشتره پس حتما ریله..ولی همیشه اونی که پنهانی تر(البته الان دیگه از حد پنهانی رد شده)و کم طرفداره و همه به هیچ دلیل قانع کننده ای ضدشن واقعی تره..مخصوصا اگه تهجین باشه..

نه من نمیگم که رابطه ی فرندی چیم و ته بده ولی اونجا تو ران تنها کسی که حنایتش کرد جین بود..

وگرنه اونا یک بست فرند اساسین..

و رابطه ی کوکی و ته..چیزی جز فرند شیپ و بست فرند نیست..

ولی اونا حتی نمیتونن تشخصیش بدن..

حتی از طرز نگاهاشونم معلومه..

ته به کوکی خیلی معمولی و دوستانه نگاه میکنه میگن واییی این ریله

ولی وقتی ته با عمق وجودش به جین نگاه میکنه😍😍همه چییی تز چشمای ته معلومه..از صورتش از چشماش همه چیییی..وقتی اونقدر واضح به جین نگاه میکنه یا وقتایی که حسودی میکنه یا میگه که جین ماله منه..اونا میگن که حتی با جین مشکل هم داره..واقعا نمیدونم چی باید بهشون بگم..

اونا نمیفهمن و درک نمیکنن..چون از نگاهای تهجین همه آی معلونه..و مومنتایی که الکی و هر کی هرکی نیست و فقط مخصوص همه..شاید بگی ته همیشه کارای مخصوص انجام میده ولی با جین همه چی فرق  میکنه.وقتی ته فقطططط به جین تو نامش میگه دوست دارم و جین هم میگه تهیونگ شریکمه-تهیونگ برای من کسیه که تو تختم زندگی میکنه، وقتی من خوابم به تختم تجاوز میکنه..💜💜

اونا نمیفهمن و درک نمیکنن،فرق یه نگاه معمولی و یه مومنت فرند شیپی و فن سرویسی رو نمیفهمن..

وقتی حتی به حرفای اعضا هم گوش نمیدن و وقتی ته و کوک یه چیز میگن بدون نوجه به اینکه مال دوستیشونه میگن این ریله..بعد تهجین حتی از فاصله ی هزار کیلومتری معلومه💜💜

تنها چیزی که میخوام  بگم اینه که تهجین فرق میکنه..

 

اوهومممم مثل اینکه ویمینو ریل بدونن , رابطه ویمین ی فرند شیپ خیلی قشنگیع و ریل نیست ولی بعضیا میان میگن نه ریلن ِِ
ویکوکم ااینجوریه باهم دوستتن ولی میگن ریلخه

حالت خوبه ویمین کوک شی؟؟؟؟؟😞😞😞😞

سللام لیکوک ته شییِ
مییانههه خوب نبودم 😭

دقیقا.....هر دو فرند شیپن 

وایی مومنتتتتت😱😱😱😱😱😂😂😂😂😂😂💝💝💜💜

 

 

اارییی ولی ویمین فرند شیپپش خخخخخیلی قویی ترههه هااا😭😭😭😭😭





ارییی مومنت دارمم اصن.معررررککهههههههه

آخجونن مومنتتتت💜💜💜💜

چرا حالت خوب نبود ویمین کوک شییی؟؟؟؟؟؟

 

نمد اوضع روحیم.جالب نبودد 


اری هم.کلیپ اوردم برات هم چند تا مومنت تو ببون.ویاج یافتم.میخوام.بهت بگم

الان خوبی؟؟

ویمین کوک شی فردا ساعت 4 بی

 

 

الان خوبی؟؟

ویمین کوک شی فردا ساعت 4 بیا

 

 

الان خوببم 😍ِِ
ااوکی ساعت 4 میام

لیکووک ته شی سلام خوبی

من.نتم 5 مگ.تهش مونده😭😭 ولی کلیپ تهجینو قبلا اپ کردم میزارم تو همین کامنتم ببینشش😭😭 و نظرتو بگووو و اینکه وا فردا 4 عصر نت میگیرم حتمن و فردا میام.و.مومنتای بوون.ویاج رو برات تعریف میکنم

لیکوک ته شی بیا این مومنت تهجین

آیگو ویمین کوک شی امید وارم خوب باشی و اگه خوبی چه بهتر💜💜

اشکال نداره فردا ساعت چهار بیا..

بازم همین که برام گذاشتی خیلی خیلی و بسییی خوشحالمممممم.....

زود خوب شو و بیا و برام تعریف کن تا نمردم😂😂😂😂

💜💜💜💜💜

اوهوم بهترم الان 😍😍


لیییکوککککک تهههههه شششییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ی دونه از مومنتا رو فراموشششششششش کردممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ویمین کوک شی دیدمش و اینکه خوب شد نشونم دادی چون اشتباهی پاک کرده بودمش💜💜

بسییی عالییی بود.....

اونجایی که جین دستشو گذاشته بود...‌‌😂😂😂😂😂

عشقن عشققققققق دی ان ای که اصلا معرکه بود💜💜

دی ان ای خییلیییی باحاال بودد 

ویمین کوک شی من فردا ساعت چهار نمیتونم بیام چون بابام امروز ساعت سه صبح میره کوه و از اونجایی که من به بابام وصل میشم نمیشه😭😭😭😭

میتونی ساعت 11شب بیای؟؟

من واقعا منتظر مومنته هستم😂😂

اوووکایییی لیکوکک ته شیی 

ویمین کوک شی بابام الان اومد هستی؟؟

11و26 دیقع رفتم 😐 فک کردم نمیای

وایی منتظر مومنتام💜💜💜💜💜

میخوای بفرستم مومنتارو هر وقت اومدی بخون؟

ویمین کوک شی نیستی؟

نه ننبوودمم

ویمین کوک شی😭😭

3 دیقع زودتر میومدی بودممم 😭😭😭 تا 11 و 26 صب کردم و بعد رفتمم

آخه سه دقیقع زودتر بابام نبود😰😰

خا اشکال ندارهه الان جفتمون ههسستیمم.😂

میتونی الان بیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ههسسستمممم الانن 😀😀😀

هورااا😂😂

اووو یسسسس

لیکوکک تهدشیی یکی دوتا از مومنتا رو یادم رفتهه ولی بقیه رو بگم براتظ؟

یس یس هستیم😂😂

بیا این ی مومنتتت

ی جا بود تو بون ویاج شانسی هر کسی برا ی نفر دیگه نامه مینوشت و ته باید برا جیمین مینوشت وقتی نامه شو تموم کرد اعضا گفتن خیلی خوب بود و اینا یهو جین گفت اون.میتونه ی نویسنده ی عالیی بشههه 😂

ویمین کوک شی همرو به ترتیب بگووو همرو😂😂

اینن ی مومنت دیگه


ی جا دیگم داشتن تو فروشگا لباس میخریدن جین هی میپرسید از اعضا این.خوبه و اینا یهو ته گفت هیونگ نظرت راجع به این.چیه جینم اینقد تعریف کرد و گفت واقعا عالیه خیلس خوبه عاشقش شدم بعد این تعریف میکرد از لباس ته ذوق کرده بود 😂😂

هدف نهاییششش ته بوده😂😂😂😂اون باید میگفته😂

جینی حسودی کرده بود خب😂😂💜💜

ی جا دیگم داشتن.میگفتن تهیونگ اینجوریه و  جین سریع تز از همه تایید کردددد 


 یجا دیگم داشتن کلیپ میساختن شخصیت اصلی وی بود تو بوون ویاج تو خیابون داشتن میساختن 😂 اهنگ جاستین گذاشته بودن بعد هوپ فیلمبرداری میکرد از ته کوکم باز از هوپ.
جین رفته بود پشت سر ته بود هر کار ته میکرد اونم. انجام میداد😂😂

ویمین کوک شی داری چیزی مینویسی؟😂

اریی ارییو😂😂
هستم خیالت جمعععع

اونکه که اصلا معرکه بود😂😂😂😂😂💜💜💜💜

من بسی سر اون خندیدم😂😂💜💜

واقعا هم.کلا ته خنده بوددددد 
هوپپ و جین و کوک و ته و چییم 😂 سر شون ترکییدم اصن

میترسم باز بری😂😂😂😂

نهههه هستممم بخوام.برم.قبلشش میگم.😂😂

منم خیلی خندیدم😂😂

جین با موهای کوتا خیلی گوگولی شده بود😂😂💜💜

ارهه 😂😂


و تیپ.کوکککک بسیییییی 😂😂😂 شلخته هاواییی شده بوددددددد

تنکس😂😂😂

بازم مومنت داری؟😂

حقیقتا چندتاشونو یادم.رفتهه 😂😂 ولی دفعه بعد میگم بهت مومنت جددییددد




خوب حالا تو یا مومنت کوکمینیی بگو 
یا به مومنتایی کوکمینیم گوش بده
کدومشش.😂😂؟

خیلی خوب بودن همگی😂

ارییی بسییی اینا وقتی با همننن جوو رو شادد میییکنننننن

مممممم اون چن تا رو الان یادت رفته؟

 

گزینه ی دو بعدشم من برات میگم😂

اری بابا تا دیروز یادم.رفت بعد از ذهنم.پرییید😂



اول تو بگووو بعد منن بگمممم

نه دیگه الان بگو😂

خا الان دیگه چیزی تو ذهنم.نیسس😂
مییشینم دوباره برنامه ها رو نگا میکنم همینجکر مومکتای تهجینو پیدا میکنم.بهت میگم

آیگوو چرا یادت رفت😂😂

باشه پس من بعدش برات تهجین تعریف کنم؟زود ببینیا😂😂

نمد چراا


ببین اول کوکمین بگو 
بعد من کوکمین.میگم 
بعد تو.تهجین بگو,حله؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan