BTS

Just For Profile

اهای ییوورروبوووونن

خووبب خوبببب 

بعد اندیی وقت دارم پست میزارم😂😂 

امیدوارم ان باشینن 

خوب عرضم به حضورتون ی عددد 

دختر.گل و گلاب به اسم سارا

میخواد بیاد اکیپ مون اضافه بشه 

ولی بچه اشنایی نداره با شماها و اینا 

خلاصه گفتم این پستو بزارم با بچه اشنا بشین.

ادرس وبشم میدم بهتون

ادرس وبش

کلیک

اومدم اینجا😂😂

😂 خا اینجا میخوام.عضو.جددید معرفی کنم.
واسس ی ادرس میدم خالی باشه برو.اونجا برا مومنت اوکی؟

خلوت بود😂

واسس ی ادرس دیگه بدم بهت😂

😂😂خیلیییی خجالت کشیدم

 

خیلییییی مهربونی ممنونم ازت💜💜

ایگوو خجاات چیه 

بیا ی معرفی بزار بچه ها بشناسنت

باز بچه دار شدی ؟؟😂

مننن نههههه 😂😂 نورا ببیننه میکشتت ها 


بشین معرفی.کن.خودتو به ساار بچه یخش باز شه

بگم؟

بیا اینجااا


http://bangtanforever.blog.ir/1399/04/20/لیووک-ته-فقط-برا-تو😂😂#comments

چی بگم دقیقن

مشخصات بده 
مثلا اسمت سنت.بایست و اینا 

البت از مشخصاتت هر کدوم که دوس داشتی میتونی.نگی
مثلا اگه نمیخواستی سنتو نگو 

چقد بچه داری اونی 😂😂

اونی نگو یادت نمیاد کیم ک وای ب حالت 😐

اقا میگمممم.خودتو به سارا مهرفیی.کنن.نه منن.😭😭
سارام هست اینجا نیگا کامنتاششوو

سلام به همگی 

من سارام ۱۹ سالمه بایسمم کوکه 

با من دوست بشییید😍😍😁😁😂

اوو یسسسسس

دوبارهه خوششبختممم از اشنایییت 😍😍

الان ینی منو یادت نمیادددددد ؟؟؟ 😐😐😐

سارا شه اگ مایل باشید و افتخار دوستی بدین در خدمتم 😂😂😂😂😂

اییی خدااا من یادمهههه تو ررووو 

میخوام.خودت معرفیی.کنیی خودوو به ساراا نهه مننننن.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


سااراا

ممنوون عزیزم💜😍

 

بیا یکی از بچه ها هستت هی میگم معرفی.کنه ها از زریش در میره 😂

بیوگرافی شو.نمیده
فک.میکنه من یادم.نیس اونو

سلام سارا من شهلام.. 😀😂

ما قبلن عاشنا گشته ایم.. 😂❤

پس.. :/

ا خو نو پرراببلمم.😂

عوضش من.اشنا شدم بات

چرا مایل نباشم اخه☹😭😭

 

معرفی کن😍😍

بیا معرفی کن خودتوووووو

اعع سارا رو من موشناسم*-*

سلام سارا

اینم اشنا ددررر اومددد که.


# سازه

وای ب حالت بود اونی اگ یادت نبیده بود -_-

 

سارا شه محنا هستم ۱۵ سالمه بایسمم تهیونگه

نه به جون خودممم.میشناختمتتت😭


# ساراا

ععع شهلااااا

آریییی😍😍😍

# شهلا

از خوشحالى باهات آشناعم سارا جان *-^

برا ساارا

تو سحر مگه نیستى؟ 

 

بازم منو یادت رفته؟ 😂😒اینبار ک اسممو عوض نکردم.. 😂😒😂

نچچچ یادمه کریزی یودییی اول دیگه ؟

😂😂😂سازه😂😂😂

هانییی😍😍

هانییی خواهر منه😭😭

سلام

سلامم

محنا تو دوست نگاری مگه ن😍

برا محنا

سحر شى... میشه ى کارى کنى؟ 😓😓😓

میشه کامنتارو سرو ته کنى؟ 

اینجورى خیلى رو مخه.. 😓😓😓😓😓

اوکاییی و
وان مینت

اره دوستیم

سارا شه بنده در وب خود ب سر میبرم کاری باری داشتید در خدمت بیدم

 

 

حاجی ب خدا اینجا برام غریبه نمیدونم چرا 😂😂

ازز بسسس.نمیایینن اینجااااا غریبه شده 😭😭😭😭😭

عاره همونم...معمولن شهلا یا لاو یا... صدام مى زنن:/😂😒

خا پپسس.ببینن یادمه تو رراااا😂😂

همون کریزی.میگم.بهت من

واقعنی خواهرته؟🙄

 

وقتی اومدم وبلاگ حس کردم خیلیییی غریبم همه هی همو یه چی دیگه صدا میزدن😂

نچچ خواهر مجازیییییممهه😂😂

ایگوو ایگوو خوب میشه اشنا بشی

سلام😐

من مبینام😐

۱۷ساله😐

از مازندارن😐

۱۴۰۰هم کنکور دارم😐

سحر رو هم خیلی دوست دارم😐

ساراشه خوشبختم گوگول😐❤

منممم.دوستت میداررممم 😭😭😭😭

منم خودمو معرفی میکنم

سارا من عطسم 16 ساله برا اشنایی بیشتر بیا وب خودت 

فدایتت عطسعع😍 مرسیییی اومدی

سحر دارم دعا میکنم کاش همه بیان

از یه طرفم میگم بیچاره سحر چقدر هی باید تایید کنه😂😂

نو پرابلممم 


من عادتت دارممم باووو ناراحت من.نباش

خب تو اینجا عان نیستی :/

بیایم اینجا چ گهی بخوریم ؟؟😐🔫

کی.گفتههه نیستمم.😐

من فقط دیر پست میزارم و گرنه همیشه هستمم

خوبه.. 😂❤

توام سحرى... نوزده یا بیستو یک سالته؟ (من معمولن سنه افرادو قاطى مى کنم:/)

هیچ اطلاعات دىگه اى راجبت ندارم.. 😂😒

😂😂 گزینه دومم

منم با محنا موافقم خیلییی👌

 

یه پستی بود چالش بود بچه ها خودشونو معرفی میکردن

اومدم دیدم برا پارساله گفتم آخیییی دیر رسیدم😂

سارا شههههههههه

دهنمو خودم ساییدم حاجی بیا وبم😑😐

سارااااا

مبیناااا😍

اولین نفری که اومدی وبم یادم نمیره😍

کلا مبییییی همیشه تو وبای همه هسست😂

🌙:...کیستى؟ 

من تو را نمیشناسم•___•

وبت کجاست؟! :/

تورو خدا کامنتارو سرته کن... T-T

الاننن

😂😂😂محنا فک کردم تعارف کردی

 همینجا باش حرف بزنیم😍

اره ساراشه😍من خیلی خوبم میدونم😍

سحر؟😐ینی چی من تو وبه همه هستم؟🙄😑

آقا دیوونه مبینام دیگ،خوشمزههه😂وای لعنتی اینقد اسم دارم هی باید معرفی کنم هیشکیم منو نمیشناسه

لاو باتااس مانام مان😂😂

یا تعریف کررردممممم اززتت 
منظورم این یود حواست هسستت به وبااااا 😭😭😭😭



لاو بی تی اس

خب شما رشتت چیست ای سارا ؟؟

ساراااا

سلام ساراااااااااااااااااااااااااا

♥-♥

قربون داداشیم بشم من*-*

خداا نکنههه خواهریممم 😭😭😭😭

عععع تو اون آرمی خوشمزه ای مبینا؟؟

 

اریی ارمییی.خوشمزه مبیناسس

اها آها😂😂لطف داری سحرکم😍🥺❤

بلهه بلههه 😍😍😍

من تجربیم محنا😀

مممحناااا

اونی میگم من صدتایی شدم*-*

ب نظرت پست بذارم؟

راستش از طرف فک میکنم بچه بازیه

از یه طرف فک میکنم زشته نذارم*-*

خوشم نمیاد بذارم ولی واسه دنیال کننده هام*-*

نظرت چیست؟

بزارر فدا 
بچه بازی.نیسسس کههه


تبریککک بهت خواهریممممو😍😍😍

دقیقا برا همین گفتم😂😂

 

نههههه جااان مننن نههههه

چراااا ؟؟؟؟؟؟

چراااااا یک کوک لاور دیههه😭😭😭😭😭

 

خوش اومدی عزیزم😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

سلااااام هااااننیییی😍😍

هانیه توهم خودتو کامل معرفی میکنی😊

 

سحر توهم دوست داشتی بگو 💜

خواهرییممم
من.که.سن.و.اسممو.میدونی بایسمم.مشخصه که

خاش مازا؟! 

تو ى بار بدون اکامت اومدى وبم عاره؟! :/تو همون استاده ار بى اى نیستى؟ :/

میشه وبتو بهم بدى؟! ://باهام باگا کاجا بادى.. 😂😂😒

 

 

 

 

مررررسسسى سحر.. 😍😍❤داشتم مى پوکیدم:/

اری اری همونههه


ایگوو ایگوو 😂

چشم*-*

حالا چ بذارم ککک

😂😂 هر چیی عشقت میکشه و دوسس داری

اینجا خو الان فقط انگار منم کوک لاور

کی هست الان دیگه محنا؟

 

اوووو کوک لاورر بسی ززیادهه

قبووول نیییی

نفس کممممم بووود ؟؟؟؟

مننن هنووو  صدرااا و عنتر و محناا رووو  هضممم نکردمممم😭😭😭

😂😂😂😂



نفسسسوو که.نگوووووو

سلام

سلامممم

چشم

من هانی

18

جیمین

ویکوک*-*

ساراااا

😂😂😂نفس هوووی خیلیی سرسختیه 

واقعا😂😂

 

تهیون خودتو معرفی میکنی😊

بیا خودت معرفی.کن خودتو به سارا

خوشبختم هانیه جوونم

ایشالا اون وبم میترکونیم باهم😍💜

بهی دقیقا با کوک لاور بودن من چرا مشکل داری ؟ 😐🙄

هییچییییی هیچییی😂😂

بهنوشم :)

۱۳ و خوشوقتم از اشناییت :)

 

خیلییی سرسختهههه

من که بچشم هنو تعصب دارعه😭😭😭

#سعی_کنیم_مث_نفس_نباشیم😂

#سعی_کنیم_کوک_لاور_نباشیم😂

# ساراااا


اون.هشتگ هات هیچکدوم.امکان.پذیر نیس

یکى وبه خوشمزه رو بهم بده.. 😓😭

وب نداره اکانت داه 
وبشو حذفیده

خوشبختم بهنوش جونم😍

 

توهم کوک لاوری؟

😂😂😂😂

اره معلومه دیه که کوک لاورم که خودمو دارم جر میدم دیه😂😂

#بیشتر_سعی_کنید😂

انشالا در اصرع وقت بایستونو تغییر میدین😂😂😂

من که عمرا عوض کنم بایسمو😂

بهی یکاری میکنه جای بایس ریکر و اصلیمو عوض کنم -_-

😂😂😂😂

خو.. خوشمزه بیا وبه خودم... 

http://btsloverforever.blog.ir/ کلیک کن

:/بیا بیا کارت دارم.. 😂

ممبیییی

ایشالله سارا جونم*-*

😂😂😂😂

من اصلا تو نگاه اول که دیدمش دیگه یادم رفت همه چی

هر چی فیلماشونو میدیدم نمیتونستم تشخیصشون بدم اومدم نشستم عکس نمیرخش رو کشیدم هی ام وی ها رو استپ میکردم به نیمرخ تک تکشون دقت میکردم😂😂🤦‍♀️

من.اول صداشونو.شنیدم
بعد صدای چیمو دوس داشتم.
کشتم خودمو تا بفهمم.اونی که فلان.قسمت اهنگ ایدول رو میخونه اسمش چیه 😂😂

تو گوه میخوری محنا -_-

نیام جرت بدم ...

 

نههه عشقممم تو به بایست پایبند باش عشقمممم جاست کوک لاورا 😂😂😂

مییدونییی حوصصلهه سان ندارم فحش ندینن 😭😭😭

فک کنم رف:/

خووووووو

شوطورى سحر شهههههه؟ 

احتمااالا رفته 😂



مممن.خوبمممممممم😂😂

مبینا وب منم سر بزن مفتخرم کن😍😍💜💜

مبیی.بیا طرفدارات زیاد شششدننو😂

من اصلا نمیشناختم بی تی اسو ینی تا ۳سال پیش فقط چنتا گروه کیپاپ رو ام وی هاشونو میدیم

ولی پارسال یهویی شد اونم داشتم دنبال اجرا از اکسو میگشتم یه چی دیدم نوشته بود اجرا هوس آف کارد از بی تی اس و دونت کرای از اکسو

اولش اکسو بود بعد یهو رفت رو کوک😭😭😭😭

اصن کپ کردم 😭😭😭😭

 

میخوام بعدا همین فیلمرو بذارم وبم برا خاطره😍

وایی هوس اف کاررددددد 💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭 خیلییی خوووویییهههههه لنتی

بی ادب :/

ادم با محی اینطوری صحبت میکنه ؟ 😐🙄😂

توو ببخششش

اینا دهن ادمو وا میکنن به من چهه

خا نوشیی ارامممم فدات

اره واقعااا 💔💔💜💜

الان که فک میکنم میبینم اون فیلم برا بار اول خیلیی سنگین بود هضمش😭

بسییییییییی سسسسسننننگگگییییییننننن بودههه

نه خداییی قیافت میاد جلو چشم دلم نمیاد باهات اونگونه بحرفم😂😂

😂😂.براااا ممحنااا,




ایگو خاطرات تابستون.ساال پیشممم زنده شددد 😭😭

دومیشم ایرپلین بود

برا بار اولم رو یه فیلمی گریه کردم خیلیی اینم میدوستم زیااد💔

هوس آف کارد که اصلا یه لحظه نبود نگاش نکنم دوهفته رو مخم آهنگش و کوک رژه میرفتن😭😭

ارههه لنتییا ی جورییههه اهنگاششونن که ممرررگننننننن 😭😭😭😭😭

چرا عخشم ؟

اون موقع اینجا خیل شلوغ بودد...
مانیا
سیما
نفس
جیسوک
کیوتی
یاسی
نورا
پریسا
هیونگ
من
مبینا
شادی
هانی.
پیشول
ملیناو..
کلا یکسر در حال حرف زدن بودیم.
نظرات پستای قدیمم.
500تا,300.و خرده ای ایناس
کلی بسسی.همه پلاس بودیم

دلم میخواد برگردم اون روز که بار اول دیدمشون

اصلا حس و حال اون لحظه خیلیییییی خوووب بووود😭😭😭😭💔💔

ارههه اههههههه لحظه اول😭😭

بیا ی نفر دیگم میخواد اشنا شه باهات

صارا شی بیا اشنا شیم😹😹😹

سلاممم دخترکمممم😍😍

سلام نورااا تو فک کنم خیلی عزیز دردونه ای 😂😍

عزیز دردونه یی.منههه 😍😍

چرا دیگه شلوغ نیست سحر.؟☹

نصف.کنکوریی
بقیم.سرگرم.درسس
ی سری اتفاقات پاشوند اکیپو 

صلام اومایه خوشگلمم❤-❤

اوما میدونی یاده چی افتادم کامنتارو دیدم؟؟

یاده تابصتونه پارصال🥺

فدای تو بشششمممم.
تو هم حس.منو داری نه؟
منم داشتم به نوشی میگفتم یاد تابستون پارسال افتادم

یادش بخیر .‌‌.‌‌

چقد خوش میگذشتااااا

هنگم خوب بود😂😂

اری ولی اونجام پاشید از هم

اره ..

الانم هممون پخش و پلا شدیم :(

 

یسس.یسسسس

به نظرم یه تایمای خاصی رو بذار همه جمع بشن دور هم

که از قبلم براش وقت بذارن:)

فعلا درگیر درسنن بعدش شاید بشه
اخه کنکوریم هستن بعضیا نمیان تا کنکو ندن

اره:(

خیلی بده از بین  رف:(

همه بودیم مصخره بازی درمیاوردیم عر میزدیم خلاصه کلی چیزا:(

 

 

صارایی من نورام^-^

16 صالمه^-^

ببخشید در همین حد بلدم اشنایی بدم😑

دوران بسییی.خوشششش بوددد....



#سارا
یادش رفت نورا بگه عزیز اوماشم هستت

نورااا خودتو معرفی میکنی عزیز دردونه😍

معرفی کرد

الان بده که هممون اینجوری شدیم ...

همتون باهم یدفه کنکوراتون باهم افتاد ...

ارییی اریی

منم نمیخواستم تا بعد کنکور بیام ولی اونقدر فشار و استرس زیاده اینجا حالمو خوب میکنه

یه جور انرژی بهم میدن

شهریور شروع کن چون دیگه همه بیکارن😍😍

اوهوم.شهریور میشه

قوربونه اوماش بره نورااا❤-❤

خدا نکنههه دخمل خوششگلم

عاخییشش

دلم تنگ شده بود برات مامانکمم

من بیشششترررررر 😭😭
چرا اینقد دیز اومدییییی
من5 و 15 باید برممم

میگم سحر باران کجاست یادمه اولین نفری که اینجا جوابمو داد خودش بود!

😂😂😂😂 راستشوو بگم؟؟

نکنه خودتی😂😂😂🙄🙄🙄

😂😂.اره

دوتا اسم دارم

اوما میخای من راصتشو بگمم😹😹😹

خودشش حدس زد 😂😂

حالم خوب نبود مصکن خوردم خابیدم:(

الهییی بگردمم
بهتریی الان؟

🙄🙄🙄🙄

سرکارم گذاشته بودی ینی☹☹🤦‍♀️

 

 

چرا اینقدر نورا عزیزدردونته؟😂

نههه اصن خجالت کشیدمم یادم اومد برات.قرار یود پست بزارم معرفیت کنم ولی یادم رفت این وبم.کم.میام من

ی 4تا وب دیگه هست ادمینمم.:/ اصن یادم.رفته یوددد



ایگوو جریانششش مفصله 😂 ولی نورا رو 1سال و 6 ماه هست میشناسم و دختررمنههه

خدانکنه مامانی

اوره خوبم اوما❤-❤

خوب خدا روو شکرر

مواظب.خودت باشی ها باششه؟

چشم مامان خوشگلم❤-❤

فداییییی توو 😍😍

😂😂فک کردم دناست

 

راستی خیلیی دلمم میخواست با دنا آشنا بشم ولی حس میکنم خیلی صمیمی نمیشه:(

 

 

پس حواسم باشه از گل نازکتر نگم بهش😂😂💔

نههه هیونگگگ اسمش هوپ.ورلده.


نگووووووو هیونگممم خییلیییییی خوبببههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 اینقده خوبه که نگوووو بهش کامنت بده میبینی چه قدرر خویههههه



اریی اری😂😂

کجا کامنت بدم😍😍

 

حالا که گفتی میرم سرشو میبرم از بس که باش حرف بزنم😂😂😁😁

کلیک 

بیاا 

امم چیزه من نمیشناصمت صاراشی:(

واقن حصشم نی برم بالا بخونم😹😹😹

19وسالشه
بعد بایسشم کوکه

ممنون که معرفیم کردی سحر جون😍

 

نورا عزیزم خوش حال میشم بیای وبم باهم حرف بزنی😍💜

فدایییتتتتتت کهه 
من باید برم کم کم خوب؟ با بچه ها که اشنا شدی ؟؟ برو وباشون باهاشون حرف بزن.


#نورااا

راستش اینجا رو میشناسم ولی نه که خیلیی شلوغه حس میکنم مزاحم میشم کامنت بدم☹

نه عزیز راحت باششششش💜💜

اوه پص اونیمه^-^

چشم حتمن صر میزنم وبت صارایی^-^

چع خبر مامانیم؟؟

ارییی 
برو وب سارا فدا
من باید برمم دختریم.
فردا ساعت 3 وبم.هستم ولی پست نمیزارم .لی هستم
مواظب خودت باشش💜💜

باشه عزیزم مزاحمت نمیشم دیه

بازم مررسییی که پست زدی 

از این به بعد میام بهت پیام میدم

بوس بهت 😍😍😍💜💜💜

فدایت ششوم
ببخشید که دیییرز شددد😭😭😭

خوشحال مممیشششممم

باشه مادرم

مواظبه خودت خیلی خیلی باش

بوص❤-❤

سلام دختریم.
خوبی؟

اونیااا

ی مست بزن برا منم بگو منممم

من الان از لایو اومدمممم

ی ساعت کامنتارو بخدنم؟کناهه محضهههه

سارا رو معرفی کنم بهت یعنی؟


سلام یاسی خوبی؟

اکیپمون چ بد پاشید از هم:/اصا یادم نیارین میشسنم گریه میکنم😔

اری واقعا هم.گریه اوره

آخ جوننننننننننننننننن کامبکککککککککککککک!!

 

سارا؟؟ اسم داداشش دارائه؟؟

اریی هققق هقققق گرچه اون.اکیپ.پارسال ی چی.دیگه بود


نمدد :/

صلام مامانیمم

خوبی نورایی چتوری عزیز؟

اعععععععععع سارایییی شیطونننن کی اومدیییی اکیپموننننن؟؟؟؟😉😉😉

دیروززززز رسمیی شدد 😂😂

و اونی شیطون تر کی با سارا اشنا شدی 😉😉😉😉😉

بچه چااشو دیده بوده خواسو بیاد اکیپ کامنت گذاشت برامم 
منم ی بار قرا بود پست بزارم براش یادم.رفته بوددد 
دیگه دیروز دوباره اومد گذاشتم

نسی شیطون تر از هممون کی وقت میکنی بیای پستااا 😳😳😳

😂😂 

آخیییییییی

کیوتی و موونی اومدن من نبووودممم :((

سلاممم ساارایی خوبیی.؟؟

اری ارییییی ولی وب کیوتو که داریی؟ مونی اونجا ادمینه خواستی.یا کارشون داشتی بروو اونجا

سلاااام سحریییی

ممنونم تو خوبی؟؟

آره ولی خوب میدونی چیه مثلا وب کیوت و جیسوگ و سیما یه جور شبیه محل کارشونه ادم نمیتونه خیلی اونجا چیزی بگه چون خیلی شلوغه

ولی اینجا کلا دورهمیه و خیلیی راحته :))

ایگووو خوبم.عزیز


نمد ولی من خودم وب نداشتم از هر دیی تو وب جییسوک میگفتم , حتی الانم میرم میگم , راحت باشش 😍



دقیقا منم اینجا رو زدم فقط برای حرفیدن

سحر ینی اکیپ هنگتونم پاشییید ؟؟؟

:(((

من میخواستم بعداا بیاام :((

میدونی ی.سری اتفاقات افتاد چند نفری رفتن و اینا 


الان بچه ها کنکور دارن بعد کنکور میانن 😍😍 

پس چرا هی غصه میخورید :(

مگه نه همتون هستید

نههه بعضی هامون.نمیان دیگه
شاید 2 نفر

بازم خوشحالم که هست

میتونم دوست خوبی برا همتون باشم :))

 

 

صددددد البتههههه که مییتونییییی 😍😍😍😍

راستی سحر من تو پستای خیلییی قدیمیت یه وب از دنا پیدا کردم

هنوزم دارش؟؟

نههههه نداره 
وب های کیپاپ
بلک پینک
اکس وان و د بویز داره 
تو وبای تی اکس تی و انسیتی هم هست

اووووههه 0-0

خوب تو کدومش سرش خلوت تره اونجا باش حرف بزنم؟؟

های کیپاپ. چون وب اصلیشه بیشتر توشه
ولی خصوصی نده خصوصیا رو زیاد چک.نمیکنه حواسش نیست.

اهاا باشه :))

اری فداا

اری🙂

سلام اونییییییی

خوبی؟ خوشی؟

اونی تابستون شداا ولی هنو دور هم جم نشدیم هققق هققق😩😪😭😿

سلامم یاسس خوبی فداا؟؟.


نه بچه ها هنوز کنکور شون.مونده ی سریا تازه تموم کردن امتا رو 
از ماه بعدد جمع میشیم همهه

من دیگه ادم شدم مث ادم کامنت میدم دیگه از اینه ^^ نمیزارمم

قولل مودم ب خداا

بیاین دیگه😩😿😿😿😿😿

دلتون میاد؟؟

من میخوام بایس بازی کنممم🤣🤦‍♀️😁

چیه خو؟ی خول بیشتر تو بیان نیس کههه

 دلممم کباببببب شششدددد که برایییتتتتتت 😭😭😭😭😭😭😭

اری بیاییننن گایززز دل همه تنگیده برا تابستون پیششش


عرر بایس بازی یادش بخیرررررررررزز

بایص بازی یادش بخیر:(

عاه:(

ارییی ارییییی 😭😭

کباب نشه برایم

اونی خبر داری اموزش کره ای میزارم؟؟؟

چیینجااا؟؟ نه نمییدونستم.😭😭😭😭
شنبه ۲۱ تیر ۹۹ , ۲۳:۳۶ 尺ム乙ノ乇 💖🎶

سلام اونی..خوبی؟😘

سلام سارا شیییی

تو نیز اونی هستی؟؟

من راضیه ام

البته کسی زیاد اینجا منو یادش نی😐

یه زمانی اینجا وب داشتم

۱۷ سالمه ولی فکر میکردم ۱۸ سالمه😐😐😐

بایسم نیز ته ته اوپا می باشد

بایس رکرم کوکی است

من زیاد اینجا نمیام....کسی هم متوجه نمیشه ولی هر وقت بیام وبت سر میزنم اونی💋

 

 

سلام فدات تو.خوبی؟؟
کوجایی.کم.میای کلا 
اری اونیت میشه 19 سالشه 


اری نمیای زیاد.... وبی.چیزیم نداری که..

سحر شییییییییی اکیپتون چیهههه؟؟؟؟؟ چرا من توش نیستم :"((((((((((((((((((((((((

اکیپیی.نیست دیگه.... 
تقریبا پاییز پیش پاشید از هم :)

سلام سحر جونم خوبی ؟

دلم برات تنگ شده خیلییی💔💔

سلاممم ساراییی , فدایت توخوبی عزیز؟؟ 
منم دلم.تنگ شده بود متهی این اواخر.  سرم شلوغ بود به وبا سر نمیشد بزنم 
از اونروزی که معرفیت کردم با بچه هام حرف زدی؟ اومدن وبت؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan