BTS

Just For Profile

لیووک ته فقط برا.تو😂😂

مرسی😂😂

فداییتت😂😂

ولی مومنتم جا موند😂

خاا خوندممم مومننتتتوو 😂😂😂😂



عرررررررر چچچییییییییکاااررررر داشتتتتت جییییننن باهاشون😂😂
خوبه چیم.ک.کوک.بپرن وسط مومنتای ته و جیین؟

ویمین کوک شیی😂😂

بلللیییییی

ویمین کوک شی اونو خوندی؟

یسسس.یسس


بسییییی عالی بود

ماشاللا همیشه که میپرن😂

خا اونا مکنه ترنن.😂😂😂

اینجا متعلق به منه😂

اری جاست فوورر. یوو و مومنتاا

خب تهجین بگم یا کوکمین؟

هنوز ی دونه کوکمین گففتیی😭😭

مخصوصا این جیمینه پروووو

ببهههه چچیییییممم چیزی نگووو 😭😭😭😭

من و مومنتام😂

خب ته بعد کوکی مکنست.‌جین هم بزرگه باید حرمت نگه دارن😂

نمددد 😂😂 دوسس دارنن خوب

تازه چییممم خیلیم.حامیی.تهجینه

می اند مومنتام😂

یسسس

باشه باشه کوکمین میگم😂😂

اوریینن

ته ته گفت بهش بگم😂

ته تهههه هیچ وقت نمییگه به چییم اینجوریی بگیییی




یه جا دیگه بود که داشتن درباره ی آشپزی حرف میزدن..همه میگفتن آشپزی جین بهتره و اینا..بعد رفتن به سمت عکاسی و کارگردانی باز همه گفتن که ته بهتر..(جین و ته باز هم حمایت کردن)

بعد رفتن سمت ورزش..جیمین گفت جونگ کوک از همه بهترهه

و خواستن چیزی بگن که جیمین توش خوب باشه ولی چیزی پیدا نکردن..

کوکی هم گفت که جیمین تو کیوت بودن بهترینه😂

جیییمییننن تو اراده و سخت تلا کردنن بهترریینههد😭😭😭


اری اری ی بارم.کوک نقاشی چیمو کشیده بود و اپلود کرده بود تو صفحات مجازی با عنوان سوپررررر ککیییوتتتت 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چرا چرا هم ته عصبانی میشه که جیمین میپره وسط مومنتا و جین

جیمین هم حمایت میکنه هم اذیت😂😂

نچچچچچچ.نچچچچچچچچچچچچچچ



ویمیننن فقط سر دامپلینگ دعوا دارن😂😂

میدونی قصدشون اذیت کردن بود دیگه😂😂

وگرنه جین دلسوزه و مراقب همه هست..ته ته دست و دلبازه به گفته ی جین(شاید فق برای جین)😂😂

چیم بسیی مهربونه و کوکی هم ..💝💝

عوضششششش.کوککک کلا خسیسهههه 



یه بارموقع عکس برداری

جین سرشو گذاشت رو سر ته و جیمین هم از کنار همین کارو کرد و با سرش سره جینو هول داد و ترتیب عکس بهم خورد..

شروع کرد قهقه زدن و فقط قیافه ی ته وجین😂😂😂😂ن

کککیییووووتتتتتتتتتتتتتتتتتت😍😍😍😍😍

خسیسی هم یه ویژگی خوبه دیگه😂

ی بار تو بوون ویاج.کوک باخت باید خریدای بقیه رو حساب مییکردد 😂😂 
جیمین دلش سوخت گفت من چیزی لازم ندارمم
بقیه قشنگگ هرچی.دلشون میخواست برمیداشتن.

چیم.بچه ی کلاه دید خوشش اومد یواشکی گذاشت لای بقیه خریدا ولی ار ام به کوک رسوند چیم چیزی برداشته
بعد کوک گفت ا جیمین هیونگ که گفت چیزی.نمیخوام
جیمینم.ی لبخندی زد و رفت کوکو بغل کرد 
کوک چیزی نگفت دیگه 😂😂

یااا حالا که بحث به اینجا رسید میگی کیوت؟؟😂😂

ککیییوتتههه خوبببب


😂😂😂

آراممممممم

کلا دو بهم زنه😂😂

بچهههههه دلشش میگیرره اینا رو میبینهد😂😂

آره آره کیوت😂😂😕😕

بهله بهلهه 


اصن چیم هر کار میکنه کیوتی میباره از سرروروش

کوک بسیی خسیسه😂

والاااا 😂
مکنسس بقیه براش حساب مییکنننننن😂


ویمین کوک شی کامنتامو پاک کردی؟

نهههههههههههه

چرا کامنتا جا به جا شده😂

بچه ها گفتن

س یس چیم حامیشونه

اریی اریی
😂

کوک هم حامیه با لبخنداش😂

بلییییی



تازههه تو اجرای یوفوریای کوکککککککککیییی چییمممم چندجا همخونی.داره باهاشششش 😭😭

کامنتا اومده پایین😂😂😂😂

اری می دانم
راحت نیستی.اینجوری؟

بسی خوبه😂

یسس.یسسس



ی جا بوددد , کوک تو کنسرت نفسش گرفته بود.  کلا حالش بد بود اول اینکه اعضا اومدن تو اتاق چیم قبل همه شون تو اتاقی بود که کوک بود 
بعد اعضا اومدن بیرون ولی چیم.نیومده بود بیرون
وقتی کوک اومد بیرون از اتاق چیمم.پشت سرش اومد بیرون

یس استریت جان دلش میگیره..شایدم اصلا استریت نباشه..به غیر از تهجین و کوکمین از بقیه ی اعضا مطمئن نیستم😂

اری اریییی 😂😂


کوک عملا گفته دخترا میترسه 
و اینکه مامانش 2 سال بزرگتر از پدرشه اونم دوس داره بد یکی ازدواج کنه که 2 سال ازش بزرگتز باشه تا کوک بتونه مراقبشش باشه (.چیم شرایطططوو داره 😂😂)

تو این ران جدید..ته و جین خیلی نامحسوس بلیزاشونو باهم ست کردن💝💝💝💜💜💜💜😍😍

ولی کوکمین مومنت خاصی نداشتن..فقط اسم همو صدا کر دن

کدووومم قسمت؟؟ 107؟


عوضش اون قسمتای خیاطیی.بسی.مومنت داشتن😂😂

نه اتفاقا خیلی هم خوبه و باحاله.😂

بلیییی بلییییی

لازم نیست هی وب عوض کنم😂😂

همینجا مومنتامو میگم😂

اریییی.اریی

چه در تو دری شد😂😂😂😂

برای ته هم اتفاق افتاده بود..نفسش گرفته بود وبا جین خندیدن😂😂

جین هم تو اون اجرای ووکال لاین چون پارت ته عوض شده بود بهش کمک کرد

اریی اریی
ی جا دیگمم.پشت صحنه جفت کوکمین حالشمون بد بود بعد چیم. ی ذره نفس.میگیره و به اون.طرف اشاره کرد که بره به کوک برسه 😭😭😭 با اینکه بالا سر کوکم کسی بود .ولی به اون.طرف ااشاره کزد اونو ول کنه و بره سراغ کوک

آره..

یس اون خیاطیه که اصلا😂😂😍😍

ارییی واییییی چچهه کککیییوتتتتتت بازی درراوررددددد اینننوجییییمنههه
ترکیدن. از خنده اعضااا

خب تعریف کنم یا تعریف میکنی؟؟

نوشنمم.برات مومنت 😂😂

محو شدی باز😂

ی مومنت کوکمینیی دیگه بگم؟

کام اوت میخوایم لعنتیا😍😍

راستی تولد لیتوک هم هفته پیش بود😍😍مبارک لیدر قشنگم

😭😭😭😭😭😭.اریییییییی



چچینجا؟؟ مبارکشششش باشششهه 😍😍

و قراره کامبک هم بدن..

یا یکی از زیرگروهامون،یا کلی و یا هر دو

واووووو بسییییییی عالللیییی

کلا همیشه هوای همدیگرو دارن😍😍

ارییی

بگو بگو

ی دونه مومنت بود کوک نمیتونست اجرا کنه رو صندلی بود یعنی بلد اعضا تو اون استیجی که نزدیک به ارمیا بود اجا میکردن ولی کوک اون استیجی که از ارمیا دور بود رو صندلیی بود , فک.میکنم کوک چهره ش غمگین و اشک الود بود بعد جیمین کلا دویدد اومد پیشش کوکک از اون استیج دیگه😭😭😭

ی جا دیگم فک.کنم.تو مومنتایی که فرستادم دیدی شاید , کوک رو صندلی بود چیم جای کوک بود بعد کوک کراوات چیمو کشید سمت خودش و بعد چیم میاد مییشینه رو.پای کوک و دستاشو دو. گردن کوک حلقه میکنه

اوهومممم

چوکاههههه😍😍😍😍😍

ارییی

بسیی خوشحالم🌌🌌🌌🌌🌌🌌🎉🎇🎇🎆🎈🎈🎆🎂🎂🎂

بایدم خوشششحالل بوددد

ویمین کوک شی چن وقته از دوستی ما میگذره؟

دقیق نمیدونم ولی 4 ماه کمتر نیسس به نظرم

نه ندیدم عرررررررر💖💖💖💖

برای جینم اتفاق افتاده بود..پاش مشکل داشت و تهیونگ کمکش کرد از پله های استیج بره بالا.هنوز تمرین بود..

کلا کمکش میکرد😍😍

خیلی دلم برای پای جینی میسوخت و لی ته هواشو داشت😍😍

حتمننن ویدئوشو میارم فردا برات نگا.کنیی ها
ی ویدئو تهجینم میارم 😂😂


ی جا دیگم بود کککوک گفت وقتی.کااراموز بودیم 1هفته منو بردن امریکا تا اموزشم بدن بعد که برگشتم عاشق رقص شده بودم و.میخواسنم دنسر بشم اما جیمینی هیونگ بهم گفت نه.تو.صدات خیلی خوبه و.تشویقم کرد و در نهایت به دنسری روی نیاوردم 😭😭😭😭😭😭😭😭 خا نیگا جیمین از همون اول هواشو داشته

همزمان با کامبک بسی عالیه سوجو بود

او ییسس

چند ماه میشه؟

ویمین کوک شی من دیگه باید برم

مواظب خووتتت باششص

اگه تونستی شب ساعت 11بیا نتونستی فردا هم این موقع ها

بای بای💖💖💜💜

فردا همون.3.میام

ببشید💜💜

فدایتت

منتظر مومنتای تهجینی هستم😊😊😂💜💜

فردا ساعت 3 میام خویه؟

یس یس بسی خوبه

اوکاییی پس تا 3 عصر
برو منتظرز تهجییینن باششششش
کوکمینم برات میارمم 😂😂

انیوووو ویمین کوک شیییییییییییییی آی کاممممم

سر وقت😂😂💜💜

منممم هسستمم 😎😎


سلاممم لیکوک ته ششی😂

یسس بسیی سر وقت😂😂😎😎

خوبب لیکوک تهه 
3 تا ویدئو تهجین دارم 3تا کوکمین.😂
هر کدومم 3دیقه یا 4 دیقن 
اول تهجین ببینیم بحث کنیم سر مونتا یا کوکمین؟ یا یکی در میون تهجین وکوکمین؟

مومنت دارم زیادد😂😂😊😊

اووووو یسسسسسسسسسسس😍😍 ایم وریی هپپپییی

اول تهجین😂😂

3تاشو باهم بدم؟

منم از مومنتا بسیی خوشحالم😂😂

نه یکی تهجین یکی کوکمین

اووکاییی بیا این تهجیینننن امیدوارم تکراری زیاد نداشته باشه براتتت

خواستی انلاین ببین 💙

یس الان میبینم امید وارم💜💜

اااووکککاییی

هووووووووو ویمین کوک شییی بسیی عالی بوددد💜💜💜💜💜💜

اوووو یسسسسس.ممیییکسششممممم خییلییی خوووببببب ببببوددددد 😭😭😭😭 

تکراری که نداشت زیاد ؟؟

یعنی خدایی قربون ته و جین💜💜😂😂😂😂😂

دقتت کرردیی عموما تاپا که ته و کوک باششنن پیشقدم.میششنن و هیی مومنت رو شروع میکنن 😂😂

خب برای همین بهشون میگن تاپ دیگه😂😂😂😂

و اونا ته و کوک میبباشن😂😂

اومم نه تکراری زیاد نداشت بسی عالی بود و میکسشم خیلی به مومنتا میخورد💜

😂😂😂 یسسسس یسسسسسسس

خو خوبهههه نداشت زیاد کوکمینم بود تو مومنتای تهجینت غیر مستقیم.😂😂

خا این کوکمینو ببیین

لیکوک ته ی اصل بده😑میخوام بشناسمت،صد قرنه داری با سحر حرف میزنی-_-

😂😂 باوررر کن ما دوتا خودمون از هم اصل نگرفتییمم فقطط حرف.میزنیم باهم , باز لیکوک ته اسممو میدونه من همونم نمیدونم 😂😂😂 فق میشینیم سر مومنتا باهم عر میزنیم 



راستی سلام مبی خوبی؟

😂😂😂😂

کلا کوکمین و تهجین بعضی وقتا تو هم مخلوطن😂😂

یسسسس

ارییی تو کوکمینای منم تهجین.داره جایی که اهضای دیگه. و هم نشون میده تهجین مومننت پیدا میشه

😂😂😂😂😂😂

نه واقعا تا حالاا اصل گرفتیم از همم ؟؟😂😂 فقط میشینیم مومنت بارون میکنیم هموو

وایی جدی؟چطور نمیشناسین؟خب حالا اصل بده با هم بشناسیم-_-

های

اره دیگ😶دیشب حرف زدیم

تو خوب شدی یا نه؟👀😤🔪

😂😂 نمد ا وب هیونگ اشنا شدیم باهم , بعد دیگه اونجام هی مومنت میگفتیم بهش ادرس وب خودمو دادم.گفتم بیاد اینجاا 

خا من دیشب خودم دسمال خیس میکردیم میزاشتم رو پیشونیمم تب داشتم 😂 کسی نبود مجبور شدم خودم برا خودم اقدام کنم 

ی خرده ای تبم پایینه ولی سر و چشمم درد میکنن ,ی گوششمم نمد ی جوریه مثل وقتی که تو گوش ادم اب میریزه اون حالتیه

ویمین کوک شی دیدم بسی عالی بود😂😂💜💜

فقط بعضی وقتا که کوکی رو میبینم خندم میگیره یاد تهیونگ و جین میفتم نمیدونم چرا😂😂

خدایی جیمینی💜💜😂😂

خیلی خوب بود

میگمم این 4تا خیلییی شبیه همنننن 
مومنتایی که میدن بیرونم.شبیه همه

بهترین اصل برای من و تو..

مومنت بارون کردن همه دیگه😂😂💜💜💜💜

یسسس

اره میدونم-_-

 

😶😶سحر،حداقل ی دکتر برو خواهشااا،اذیت میشی بخدا

فعلا مامانمو بردم دکتر صبح دوباره 

نوبت به خودم.نرسیده هنوز

ویمین کوک شی کی گفته بهت اصل ندارم؟؟

هم سنمو گفتم و هم سابقه ی کیپاپریم

اسم منظورم بوددد 
فک کنم ی 7 یا 9 سال گفتی کیپاپری

ویمین کوک شیی حالا نوبت تهجینه💜💜😂

امید وارم الان حالت خوب باشه💜💜

اوکاییییی بیا اینم تهجیننن

اوهوم..یع جورایی آره💜

ویمین کوک شی اگه حالت بده یا میخوای حرف بزنی برم

نهههه راحتتت باششش 😂😂

 8سال

آهانن من اسممو به هیچکی نمیگم😂😂

لیکوک ته شیی اینم اسمم💜💜😂😂

سنتم باید 15 یا 16 باشه

خا اوکیی


فن بویی نباششش فقطط پلیزز 😭😭

هوراااا تهجینم اومد😂😂😂😂😂💜💜

الان میبینم

اوککایی

17

نه نیستم😑😑

خا ی سالل اینور اونو گفتم

دیدم ویمین کوک شییییی بسیی عالییی این خیلی خوب بودددددد💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

واقعا عظمت ته کمرمو شکسته😂

😂😂😂😂 کمرتوو راسستت کننن اینا هنوزززززززززز ادامه داررررنن 😂😂😂😂😂

کوکمینن
فقط نگاه کوکو نگا وقتی سخنرانی میکنه اون اول ویدئوو

مگه این که جین برای کام اوت راست کنه وگرنه ترک میخوره😂😂

یس بریم کوکمین

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 


لتتسسسسسس گووووووو

خوب خودتم نشونه دکتره میدادی دیگ😶

الان لیکوک ته اصلش چیشد؟نفهمیدم

اسمشو بگه😤🔪

من. اصلا لو ندادممم حالممم بده به اهل خانخه😂 



اسمشو نمیگههه, 17 ساله و 8 سال کیپاپر, عشق سوپر جونیور و بایسشم لیدشون لیتوکه 

 8 سال😂

😂😂 عررررررررر مممیییاااانههههههه 😂😂😂

ویمین کوک شی نمیدونم چرا وقتی کوکمین میبینم خندم میگیره😂😂😂😂

دیدمش😂😂دلمم برای چیمی میسوزه نمیدونم چرا😂

بسی عالی

براااا چییی ؟؟  فاننن ازز.نظظرتتت؟؟؟؟ 



عررر اقا چییمییییی نگووووو 😭😭 کلا جزو اون دسته ی مظلوماسسسس

ایتسس اوکیی😂

بیا اینمممم تهجییینننننن 😍😍

بیخیال منظورم بد نبود😂😂😂😂😂😂

یس یس بسیی کیوتتت💜💜

واااااییی و بالاخره تهجین💜😂

ارییی.ممیییدونممممم منظورت بد نبود , خوب فاننن چون.کییووتتننننن جفتشون.


او یسسس..یسس

واوووووووو ویمین کوک شیی بسیی عالی😰😰😭😭😂😂💜💜😍😍

خوببششووو گزاشتم براا اخررررر.😂😂😂😂

😍😍

این کوکمینم ببییینن

تهجینم بسی کیوت و صافتنن لعنتیا

ارییی اریییییییییییییییی بر منکرش لنت

ازالان احساس میکنم کمرم ترک خورد😂

😂😂 مونت بعد میارم که کمرتو خوب.کنههههه 





کوکمینو ببین

دقیقااااااا

 

خوبه باز کوکمین بسی صاف میکنن کمرو ولی باز تهجین میشکوننش😂😂

خااا برایی همیییننن از هرردوتا میگممم 😂😂😂 تلفاتتت کمتررر شه

واقعا که:/اصلا مواظب خودت نیستی مگ چی میشه بفهممنن عهه

نمد نمیخوام باز بشینه حرص منم بخوره که مریضم از اینور پسرخاله مامانمم کرونا گرفته هیچیی کلا .ضعیت.روحی.خ.بی نداره مامانم 

بعدشم هنوز جوری نشدم که بیفتم و.اینا در حال مبارزمم.😂

مرسی که رعایت حالمو میکنی😂😂😂😂

خب بزار ش خوب شم😂

گذاشتم که کوکمینو تو.چندتا کامنت قبل ترت ها 
بیا ببینم اینو دیدی ؟؟

آاا دیدمش ببشید..

الان میبینم

اوککیی

ویمین کوک شیی خیلی قشنگ صدای صاف شدن کمرمو شنیدم😂

😂😂😂😂😂😂.اوووو یسسسسسسسثسسس 
اونجاییی که کوک چیمو بغلش کرده بود رو دستاشش صاف شد کمرتت یا جایی دیگه ایی😂😂

موثر بود و بسی قشنگ😂😂😍😍

یسسس.یسسسسسس
بزار ی مومنت ببون.ویاجممم.بگمم.😭😭.کوکمین

لتس گووو برای فینال آخر😂💜

اخرین مومنت اممررروززززمم. از کوکمین (تهجینم.ندارم دیگه :/) 

ی مومنت بود تو بوون ویاج بعد اعضا باید برای اینکه پول بگیرن مسابقه میدادند مسابقه شم جوری بود که با سر شیشه نوشابه ی بطریهای کوچیکی بود مثل اونایی که واسه بلینگه از اونا روشون مثلا نوشته بود 30 یا 20 ( مثلا 30 رو میزدی 30 دلار میدادن بهت ,20 تا بیست دلار و بقیه بطری ها) بعد جیمین 3 دلار زد بقیه رو یادم.نیست جونگ کوکم نمیدونم چند زد ولی نمیدونم پیشنهاد خودش بود یا کارکنان که ی شانس دیگه بهش میدن اگه تونست اون بطری 30 دلاری رو بزنه 30.دلار میدن بهش و گرنه ناهارشم نمیددادن بهش خلاصه کوک قبول کرد و بچه باختت.  اعضا شروع کردن به خندیدن
یهو جیمین گفت منم شرط میزارم گفت اگه بطری که زدم بیشتر از 20 دلار بود بهم 10 دلار بدید( درحال حاضر 3 دلار داشت) و غذای کوکم بهش بدید 
منتایی رگ تاپیی کوک بلند شد گفت نهه نیاز نیست من خوبم.اگه این کارو بکنی ناراحت میشم ( دروغ میگفت ها😂 قشنگ مشخص بود دلش میخواد ولی امان از غرور تاپ مانندش) 
و در نهایت جیمین بالاترین بطری که 30 دلار بود رو زد و همه به کوک گفتن باید پیشنهاد جیمینو قبول میکردی کوک با اینکه از قیافش مشخص بود چقدر ناراحته که پیشنهادو قبول نکرده ولی گفت خوبمم من 
هوسوکم شرط بست و اونم باخت 
ولی فرداش جیمین برا کوک و هوپی از پولش بستنی خرید ( چییمم انجلهه اصن.😭😭😭) 
و من سافت شدم با این مومنت اصننن

کلا بدنم صاف شد😂و با تهجینم رگ به رگ میشه😂😂

نه دیگع اول مومنت تهیجنه بعد کوکمین😂

خو اخرین مومنت برا کوکمین بوددد دیگه صاف کرد کمرتتوو 😂

باز در تهجین فردا رگ به رگ میشی باز صاف میشی

هعی اینقدر عالی بودن که یادم رفت تموم شد😂💜💜💜

اریی دیگه 6 تا بودن در کل که تمموم.گششتت

اگه تهیونگ و جین بودن..ته میگفت بخر بخر جین هم میگفت پول بده بخرم😂😂😂😂💜💜

اصصنننن اینجا دلم برا کوک نسوختتت 😂😂 بچچه چیمم رو غذای خودش شرط بست تا شاید بتونه برا کوک غذا بگیره یام.مثل کوک باشه و ناهار نخوره ولیی کوک اونجوریی کرردد 😂😂



بر عکس جین دشت و دلبازه بچهه

مرسی از لطفت😂😂

آری فردا آماده ی رگ به رگ شدنم😂😂💜💜

بسیی مرسی از مومنتااا و تنکسس مخصوصا برای تهجین💜💜💜در کل همشون عالی بودن💜

فدایتتتتتت 

خودشونن عالین که مومنتاشششونم عالیه 😂😂💜💜💜

خب ویمین کوک شی من گوشیه بابامو باید بردم چون میخواپ یره بیرون😭😭

وگرنه باهم حرف میزدیم..

مرسیی از مومنتا💜💜

اعضام همگی ازت خدافظی کردن تا فردا آماده ی کشتنم باش با مومنتای صاف وکج💜😂😂😂😂😂

اوکااییی لیییکوک ته شیی 
اعضام میگن ماقب خودت باشش
تا فردا و روزیی پر مومنت دیگرر💜💜💜

نه جینم دست و دلبازه و خیلی به تهیونگ اهمیت میده و حمایتش میکنه💜💜

یه جا بود که تهیونگ گفت چرا فقط از غذا حرف میزنی(آخه داشت از غذا حرف میزد)

جین هم گفت چون غذارو دوست دارم..

ته هم گفت تو فقط غذا رو دوست داری؟

جینم گفت نه تو رو هم دوست دارم..ور امم کنارش بود😂😂💜💜

بچه خجالت کشید..ته رو خیلی دوست داره کیوتی💜

خا منم گفتم جین دست و دلبازهه بچهههه 😂😂 

عرررررر وقتی جین یکیو به غذا ترجیح بده باید ادم بدونه اونی ی فر د خاصصهههههه

از اعصات تشکر کن و تا فردای پر مومنت بای💜

بااااییی

مواظب خودت باش💜

تو هم همممینطووور💙💙💜💜

دقیقاااا

و اون شخص تهیونگه💜💜

خدافظ💜

یسسس یسسسسس

لیکوک ته شی من دکتر بودم خوب الن بسی بی حالم نمت بیام امروز 

فردا 3 هستم باشه؟؟

آیگووو ویمین کوک شیی باشه زودتر خوب شو💜💜💖💖💖💖💖

فردامیبینمت😊

زود خوب شیا💜💖

بهترر شدمممم😍😍

ویمین کوک شی امروزو نیومدم که خوب استراحت کنی💜💜

امید وارم حالت خوب باشه 

آی ام تهحینر مورد علاقت😂😂💜💜💖💖

اکه خوب بودی فردا ساعت سه بیا

😂😂😂😂😂 واوووو کومائوووو چیینجاااا 

صداالبته تنها تهجینر موردعلاقه میی 😍😍

اوکای امروز ساعت 3 هستم

ویمین کوک شییی بابام امروز نیست..😭😭

و خ‌واهرمم نیست😭😭

ببخشید اگه نتونستم امروز بیام.اگه اومدم ساعت سه میام و اگه نیومدم چینجااااا ببخشیدددددد

معلوم نیست بابام فردا هم بیاد یا نه..پس کلا ساعت سه یه نگاه کوچولو بنداز..

بسییی میانهههه و منتظر مومنتای تهجینی ام.‌مواظب خودت باش💜😍💜💜💜

باشششش لیکوکک ته شییی💜💜💜
امیدوارممم باباتت بیاد
تا 3ونیم منتظرت میمونم

گفتم بابام و خواهرم نیست از نظر نت نداشتن گفتم😭😭💜💜

میدونمم لیکوک تهه بازم امیدوارم بابات بیاد

سلااام سحری 

من بعد یه عالمه وقت کامبک میدم 😂 الان این پستو دیدم 

میدونم مال لیکوک ته جون عه ولی نتونستم نظر ندم زیرش 🙄🙄🙄😂😂😂😂 اسم تیتر پست رو دوست داشتم انصافا 😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂 خوبییی فداا؟؟؟.
اوکایی اوکای نو.پرابلم

ویمین کوک شیی اومدمم

او یسسسسثسس شانس اوردی من یهو زد به سرم بیام وب😂😂

بابام فردا هم میره😭😭😭😭

الانکه هستش دیگه نع؟

الان هستی؟😥😥

یس آی ام مورد علاقع😂😂😍😍

یسسسسسسسس هستممم😂😂

یسسس😂😂

😀😀😀😀

خوبی ؟؟ حالت خوبه؟😊😊

اری بهترممم لیکوک تهههه 

مریض شده بودی؟

اری هنوزم زیاد خوب نشدم ولی بهترممم

زیاد بیرون نرو و ماسک بزن اگه رفتی..سعی کن اصلا بیرون نری

نههه بابا بیرون نمیرمم اصن من جز چند دفعه ای که رفتم دکتر اونم.ماسک اینا داشتم

ویمین کوک شی اکه حال نداری فردا بیام

نههه خوبممم باششش
باز عوضش من 5 شنبه نیستمممممم جمعه هم معلوم.نیست بعداز ظهرش باشم یا نه ولی 5 شنبه رو نیستم 
جمعه رو تو همین پست کامنت میزارم صبحش که ساعت 3 هستم یا نه

دوبارع وضع بد شده..

ویمین کوک شیییی فردا بیا.

حالت بده💜💜

ولی من فردا نیستم😥😥

پس پس فردا که حالت کامل خوب شد بیا

نهه بهترممم لییکککوک ته شییی جدیی میگممم ها

خب پسس..خوبن😂😂💜💜

لیییکککککککووو ته بیا این.تهجینو ببینن 😂😂

لیدرم بسی نگران بودا😂

ایگووووو از لیدرت بسی تشکرر کن و بگو مواظب خودمم هستم.😭😭😭

منظورم خوبه بود😂😂

فهمیدم😀😀

واوووو کومااووو وخجون الان میبینم😂😂😂

حتماا میگم 😂

😂😂 برووو بروو خوشش باشششش

ویمین کوک شیییییییی بسیییی عالیییی بودد💜💜💜💜💜💜😍

دوسسس داشششتیییی؟؟؟؟؟؟

رفتم رفتم بسیی عالی بود😂😂💜💜

خو بسیی خوشحال گششتممممو

چون دیروز اوکی نبودم همین ی دونه تهجینو اوردم امروز ولی وقت زیاده و جبران.میکنم برات 😀😀
کوکمین هم باید برات تعریف کنم.ویدئو دارم.ولی تو کامپیوترمه جس ریختن تو گوشی.و اپلود نیست ولی باز فردا جبران میکنم 

خعلیییییی زیادددددددددد

😍😍😍😍😍😍😍😍😍

خب..برات مومنت کوکمین بتعریفم؟

یسسشس یسسسسسش الیتههههه کهه

ویمین کوک شیی احساس میکنم از الان کمرم رگ به رگ شده😂😂😂😂

من فردا فک کنم نباشم😭😭

اینقدر تهجین میخوام که دوست دارم بترکم😂😂

خوب یا جمعه یا شنبه برات مومنت میارم 😀😀😀
تا اون موقع کمرتو.اماده ن.زود رگ به رگ.نشهههه

الان میتعریفم

اوکایییییی.من.منتظرتت.میومونم

آره باید تقویتش کنم😂😂😂😂اونم خیلی زیاد چون بعد کام اوت بیشتر درد میگیره😂😂

خب مومنتا..مخلوطه

کوکمین

جیمین یک کاپشن داره،اومم رنگشو زیاد مطمئن نیستم اینا..کوکی بهش کادو داده بود و جیمینم اونو خیلی زیاد پوشیده..تو بون وویاج، و کلی جای دیگه.‌

البته جیمین یک کیف هم داره که با جونگ کوک شریکی استفاده میکنن و بیشتر وقتا اونو میپوشیدن💜💜که تو بون وویاج هم بود.

 

تهجین.

جین به تهیونگ یک دستبندی هدیه داده بود و میگفت که تهیونگ از روزی که اونو بهش دادم همیشه دستش میکرده، و هیچ وقت در نیاورده.و تو اون برنامه هم تهیونگ نشونش داد.

تو موزیک ویدیو آیدل،تو بون وویاج هر جا که فکر کنی.💜💜

و جین میگفت که بعضی لباسارو شریکی باهم استفاده میکنن..البته اون نمیگفت هم ما میدونستیم😂😂ولی تو بون وویاج گفت و البته جاهای دیگه هم گفته💜

 

کوکمین

تو نمیدونم بنگتن بمب بود،یه برنامه ای بود..

دست جیمین درد میکرد و جین کمکش کرد تا لباس بپوشه.همون موقع هم کوکی سر و کلش پیدا شد و گفت هیونگ تو برو من خودم کمکش میکنم💜💜

 

تهجین

اعضا به تهیونگ میگفتن که برای تولدت چی میخوای..جین هم گفت عشق جینو

تهیونگ هنگ کرد چون جین تقریبا و به خیال خودش خود دار اینو گفته😂😂

ولی بعد تو پیجش بود یا ورس زیر عکس جین نوشت عشق تهیونگ😍😍

جین قشنگ گفت که عشق جینو میخواد بده ته و ته هم گفت که عشق تهیونگو😍

 

کوکمین

جیمین داشت مسواک میزد و اعضا هم اونجا بودن.جیمینم شروع کرد به تمیز کردن حال و اینا.

همون موقع هوپی گفت کسی نمیخواد کمک جیمین بکنه؟

ولی از اونجایی که همشون رو مبل لم داده بودن هیچ کس بلند نشد.

جیمینم گفت نمیخواد خودم میتونم،ولی بعد دو دقیقه کوکی بلند شد و گفت من کمکت میکنم تو برو بشین.

بقیه هم گفتن که کوکی جنتلمن شد.کوکی هم گفت که من همیشه جنتلمنم مخصوصا برای هیونگم😂😂😍😍

 

ی مومنت بود تو کنسرت بودن خوببب بعد کوک داشت ایستاده میخوند بقیه دورش نشسته بودن و جیمین دقیقا جلوی کوک نشسته بود یهو دراز کشید و به سمت کوک نگاه کرد , کوکیم دستشو به سمت جیمین دراز کرد چیمم دستشو به سمت کوک💔💔💔💔 بعد جیمین نشست کوک اومد رو به روی  چیم و دقیقا فیس تو فیسش نشست  رو حالتی بود که رو ی زانوش بود,
کوک موهاشو مثل وقتایی که جیمین میده بالا داد بالا و ی چشمکم زد به جیییمیین 😭😭 جیمینم ذوققق زدههه شده بود بیا و ببین ی حلقه کم بود کوک بده به چیم

مخلوط فرستادم

دیدم بزار چندتا کوکمینم ممن بگممم

خوب بود؟

خخخخخییییییییییلییییییییییییییی عااب بودنننننننن جفت کاپلااااااا

بگو

ی دونه زیر مومنتایی که مخلوط فرستادی برات گفتم بقیه شم اینجا میگم 

یک بارم.تو برن د استیج چیم از صداش راضی نبود و احساس میکرد خوب نیست و اینا ولی کوک همش از صداش تعریف میکرد و میگفت من.میخوام صدای تو رو داشته باشم اما ی خررده بالاتر(.نمد از لحاظ ولوم بود چی )
یا ی جا دیگه بود اون.موقع ها کوکمین نبود و جیکوک بود هنوز چون.کوک کوچولوتر بود و جیمین هم عضله ای تر بود هم.بزرگتر
نشسته بودن و حرف.میزدن یهووو چیم دستاشو دورگردن کوک کرد و خیل رفت جلو در ی ان اتفاق افتاد اصننن خیلیی مومنتش مرگ وار بود


مثل ایین مومنتیی که گفتی جین عشق تهیونگو میخواد کوکمینم دارن
تو ی برنامه کوکمین و.هوپ بودن موقع کریسمس بود و بعد کوکمین کنار هم نشسته بودن یهو هوپ به کوک گفت برا کریسمس چی کاردو میخوایی کوکیم برگشت سمت جیمین و بهش اشاره کرد هوپ و چیم اومدن اوضاع رو درس کنن مثلا چیم در حال که میخندید زد رو شونه ی کوک و گفت چی.میگی تو
کوکم برداشت رو به دوربین گفت.مطمئنم ببینده ها منظورمو فهمیدن و من دوباره مرگگگ ششششدددددممممم


بسی مرسیی

واووو چینجااا یک حلقه کم داشت😂😂

تو یکی از کنسرتا هم بود که ته دستش گل بود و جین هم همون اطراف داشت با یکی از اعضا حرف میزد.

تهیونگ هم به سمت خودش کشیدش و جلوش زانو زد و گلو به طرفش گرفت😍😍رسما در خواست ازدواج کرد😍😍

جین هم اولش سعی کرد با دندونش بگیره ولی نشد😂😂

بعد هم با دستش گرفت😂😂

اریییی بابااااا گرچه حلقه کاپلییی که دارنن 😂 ولی خو جلو جمعیت کم بود ی حلقه بده خیال شیپرای مخالف کوکمینو راحت کنههه 😂😂😂😂 ی جا دیگه بود تو فن ساین دختره اومد دست کوکی رو بگیره چیم نمیزاشت 😂😂 با ی دستش جیمین دست کوکو گرفته بود با اون دستشم هر وقت دختزه میخواست به کوک دست بزنه دست دختره رو اونور میکردد 😂 خلاصه اخرم نذاشت دختره دست بزنه به کوکیییی
کوکیم این وسط از حسودی جیمین شاد شدا بود هی میخندید 😂😂

میتونم مرگ دشنتو درک کنممم😂😂

واووووو آخریش بسیی عالی بود💜در کل عالی بودن 💜

 

تو همون کنسرتی که گفتم تهیونگ یک توپ دستش بود..قرمز بود.

خواست بده به جین،جین هم دستشو دراز کرد تا بگیره از ته ولی تهیونگ دستشو برد عقب تودو بوس کرد و بعدش داد به جین😍😍اینم یه یکی از کیسای غیر مستقیم.

یا تو المپیک آیدلا بودن جین داشت رژ میزد تهیونگ هم بعدش رژو از جین گرفت و به لبای خودش زد😍اینم یه کیس غیر مستقیم دیگه..

یا تو یکی از کنسرتا تهیونگ رو صندلی نشسته بود و اعضا به طرفش میرفتن.ولی جین تند تر رفت و بوسش کرد😍😍😍😍😍😍😍😍😊😊😶😶😶😯😯من مرگیدم همونجااا.یعنی قیافه ی اعضا

😂

واوووووووووووووو ببببببسسسسییییییییییییییییی عاللییییییییییییییییییی



حالا من ی مومنت بگم چیم ی جورایی ی مومنت تهجینی مخفی رو ایجاد کرد؟؟ و به تهجین کمک کرد؟؟.
همه فک.میکنن اون مومنت ویمینه در حالی که من میییدونمم اون.مومنت ی تهجینه مخفیهه 😎😎😎

😂😂😂😂بیا به کوک بگیم فرصت طلب😂😂البته ته که از اونم بد تره😂😂

آری آرییی تهجینم حلقه ی کاپلی دارن ولی باید اینکارو برای بستن دهن بعضیا بکنن..

 

تو گفتی اون موقع کوکجین بود چون..اون موقع که ته کوچولو بود بازم تهجین بود😂😂

با وجود اینکه جین هیکلش بزرک تر و شونه هاش پهن تر بود😂😂

نچچچچ اخههه اون اوایل جیمینو نگا کنیییی خییلیی عضله ای و اصن تاپ وارر بودد 
سیکس پک داشت داغون و اینا قدشم بلند ترر بود ازز کوکی 😂😂


بعد ها ه چی جیمین لاغرتر شد کوک عوضش رفت باشگا قدشم بلندتر از چیم ششد و شد کوکمینننن

دقیقااا....چیم کمک میکنه و مومنت مخفی تهجین میسازه..منم میدونم😎😎

خا تو بگووووو اول بعد منم تهجین مومنت مخفی رو میگم

نه منظورم جیکوک بود بیانه

فهمیدممم 😀😀

نه تو اول بگو من تو مبل نمیگنجم😂😂

ببین تو مامای 2019 ی صحنه از اجرای میکروکوسموس که همخوانی بین ته و.چیمه خوب
چیم ی گل میگیره سمتت ته و جفتشون میخندن و بعد گلو به سمت بالا پرتاب میکنه جیمین اما میدونی پشت قضیه پی بوده؟

خداییی ته از همون اولم تاپ وار بود😂😂

یسسسسسس

یونگیی هم.قدش بلند تر بود خیلی به تاپا میومد ها

ه مومنت بود.

همه فک میکردن ویکوکه ولی تهجین هههه

تو برنامه ی رقابت آیدلا..جین نشسته بود و کوکی هم جلوش و دستای جین دور کمر کوکی بود و ته هم کنارشون..قشنگگگگ حسادت از چهرش موج  میزد.برای همینم رفت جلوی کوک نشست.

و حتی خیلی واضح به جین هم نگاه میکرد.‌از اون نگاه همیشگی هاش😂

 

یا سر یکی از کتسرتاشون

بازم همه فک میکردن که یه مونت ویکوکه ..ولی تهجین بود.همیشه تهجینه💜💜

کوک و جین سر اجرای دی ان ای به جای اینکه میکرفونو بگیرن اون قسمتشش..دست همو گرفت،تهیونگم به جین و کوک که داشتن میخندیدن نگاه کرد.

و ناراحت شد.

آخرشم که پشت هم واستادن ته ی جورایی قهر بود ولی جین دستشو گرفت و روشو برگروند و بهش خندید😂😂💜💜از اون خنده گوکولیاش😍😍

احساسسس میکنمم وقتیی میخوان حرص در بیارن از بقیه استفاده مییکننو😂😂😂
مثلا چیم بخواد حرص کوکو در بیاره ها هی برا اعضا کیوت میششه و بغلشون میکنه کمم کیوت نیسست کوچولوهم هست هیونگاش قشنگگگ نازش میدن تهیونگم که هیچییی اگه ی جین داره از اونورم فقط ی موچییی دداره دیگه جیمینو دوس داره حالا کوک جرئت میکنه قهر کنه مگه یا جیمین 😂😂 مگه اینکه بخواد جیمینو ای در حال ناز کردن برا بقیه و کیوت بازی برا اعضا ببینه 



داشتم می گفتم اون مومنته که گفتم تو ماماس من از چند زاویه دیدم و فهمیدم این جین بود که گلو داد به چیم و چیمم داد به تهههه 
کلا جای اون.همخوانی شون ویمین مومنت هست همیشه( ویمین مومنت دوستانه) و جینم میدونست که ته میاد پیش چیم تا با هم بخونن برا همین گلو داد به جیمین و چیمم قضیه رو فهمید و ی تهجین مومنتتتتتتت مخفی ایجاد صد

نهه بگوووووو

ولی ته تاپ صدراعظمه😂ه

اقا نامیی تاپ تره ولی 😐 بعد ته 

یه جا هم وی و جیمین بقل هم بودن..موقع خوندن آهنگ..جینم اونا رو دید و بعد خوندن آهنگ بچه رفت😭😭خیلی ناراحت شد کیوتم😭😭تهیونگ هم فهمید و دیدش که داره میره

اهنگ اسپرینگ دی هست اون.تیکهی اخرش که جین سرشو میزاره رو شونه ی جیمین؟ 
تو.مامای 2017 اون صحنه برقا خاموش بود و نور روی جین و جیمین فوکوس کزده بود اما تو کوکمین مومنت به محض اینکه اون صحنه میرسه و جین میره یه سمت جیمین کوک با ناراحتی و عصبانیت رشو اونور میکنه و هی مشت میزنه به هوا و این کاغذ رنگی هایی که میریخت از هوا و هی لبشو از عصبانیت.گاز میگرفتت

آریی منم اونو فهمیدم..بچم جین بسیی ناراحت شد بعدش.

همونجایی که گفتم گلو داد جین..تو یه مومنت دیگه هم اینکارو کرد..اولش جین کمی موند.‌نمیدونست باید اینکارو بکنه یا نه،ولی جیمین به پشتت زد و اشاره کرد که بره بگیره.جین هم گرفت.بعضیا میگفتن که این یعنی فن سرویس.احمقا

ولی این یک مومنت مخفی تهجینی بود..

آری آریییی خیلی خوبه هموحرص میدن😂😂😂😂💜💜

 

نه ته تاپ تره.

یه مومنت حسودی دیگه بود تهیونگ جلوی نامی واستاده بود اینگار میخواست بوسش کنه..خداییی اینقدر تاپ طور شده بود که هنگ کردم یه لحظه..جینم که داشت از حسودی میمیرد😂

ته هم نگاش کرد.یعنی فک نمیکردم ته جلوی نامی اونطوری واسته چی میشه..ولی بعد که دیدم یعنی یه جوری مخم پردازش کرد که فهمیدم نامی در مقابل ته تاپ نیست..شاید باتم نباشه ولی اصلا و به هیچ وجه تاپ نیست.

جین هم اونجا یه خنده ی عصبی کرد😂

بعدش جین واستا بود و ته هم اومد جلوش.‌جین جین جان قهر بود دیگه رفت😂

ته هم دنبالش😂😂

دلمممم که سسوختتت چه حرصصییی خووووووررررررررردددددددددددد جیییننن 😂😂😂

ولی ی چیزی هست کوک خیلی عصبی بخواد بکنه جیمینو جوری جیمین بی توجهی میکنه و سرد میشه که بیا و ببیییننننن دیدمم قشنگ ها تو ی مراسم چیم دید کوکی نیومده رو استیج بعد دیدی داره میاد کوک رفت سزجاش دید کوک ی ایدولی گرم گرفته بود اصن کوک اومد جیمین سردد شده بود که نگو اول که جیمین رفت پیش هوپی وایساد و هر چی کوک میومد نزدیو تر چیم میرفت عقب ترو چونه شو جیمین گذاشت رو ونه ی هوپپ  بعدم کوک رفت دم گوش هوپی چیزی گفت هوپ از پشت چیم رفت پایین اون.پله ها وایساد ولی جسمسن همچنان نیم نگاهم ننداخت به کوک بعدم جیمین اومد چونه شو بزاره رو شونه ی یونگی که کوک کشیدش عقب و خودش چونه و گذاشت و چشاشم بست کوک ولی چیم بی توجه ژست وی گرفته بود ( این مومنتی که میگم کوک سرشو گذاته بود رو شونه چیم قاطی مومنتایی که تو این چند روزه فرستادم بود کت و شلوارمشکی پوشیده بودن و چیمم موهاش طلایی بود)همونجوری که خود اعضام تائید کردن عصبانیت جیمین و هوپی از همه وحشتناک تره برا همین کوک بچه حواسشو جمع میکنه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ویمین کوک شی رفتی؟

تلفنم زنگ خوردو لت

آهان..پس حرف برن

لیووککک ته شییی
من بایید برممم میییانههه 😭😭

اون.مومنتاییی که فرسنادی رو.تاییدد نمیکنم میخوام بعد زیرشون مومنت بنویسم باشه؟

باشه به سلامت

نهه پس واستا هر وقت خوندی نظرتو بگو و بعد کامنت زیرش بنویس

خا الان که میخوام برم ولی اوکای نظر میدم زیرش و مومنتم مینویسم

اگه فردا نتونستم بیام بیانه😭😭

بعد جبران میکنیم..مواظب خودت باش و بای بای💜💜💜💜💜

باشش باششش منم 5 شنبه نیستم 
پس تا شنبهه 😭 مواظب خودت باشش
اننییووو💜💜💜

واییییی ویمین کوک شیی ببخشید دیر کردم😭😭

😂😂..قرار بر نبودم بود

سلاممم خوبی؟💜💜

خوبمم لیکوک ته شی😀😀💜

اوه حواسم نبود نیستی ببخشید😂😂💜💜

نبودمممم اری

😂😂😂😂ویمین کوک شیی بابام داره میره بیرون باز😒😒

شاید تا چهار باشم اشکال نداره؟

نوووو پرابلمممم هسنی الان؟

یس یس هستم

نبودی

نههه ویمین کوک شیی بابام الان داره میره😭😭

هییییی

بیانه ویمین کوک شییی بابام اومد میام😭😭

اوکایه لیکوک ته شی

انیو ویمین کوک شیی امید وارم حالت خوب باشه

پروفت بسیی قشنگه..امشب اگه کامنتمو دیدی ساعت 11بیا

نبودم لیکوک ته شی ولی امروز 3 هستم بودی بیا

کومائوووووووو کهههه 😭😭😭😭😭😭😭

ویمین کوک شی خونه نیستیم اکه طرفای چهار بیام اشکال نداره؟

آیگو اشکال نداره

 

نهههه اوکیه 4 بیا لیکوک ته شیی

انیو ویمین کوک شیییییییی

اومدم😊😊

اوووودیسسسسسسسسس.منم.هستم تا ساعتتی 5و.خرده ای

حالت خوبه ویمین کوک شی؟😊😊

هستی؟

اریی تو خوبی لیکوک ته شی؟
اری اری هستمم😀😀

اوه یسس پس خوبه💜💜

خب بیا بحرفیم😂😂

اوکایییی مومنتایی تهجینی که برات گرفتم رو دستم موندههه 😂😂😂

اوهومم بسی خوب و تهجینی ام

واووو باز تهجییننن چ.کرده لیکککوک ته رو اینجوری شنگول کرده؟؟

اوهه ویمین کوک شیی امروز ران جدید میاد این یعنی مومنت جدید😂💜

ران نگوو 4 یا 5 قسمته ندیدم💔 وقت نکردم 
عوضشش لایواشونو دیدمو واوووو فقططططط ی عالم تهجین وککوکمین بود تووو لاییوووو

ههههه نشون بده نشون بده رو دستت نمومنهه

بالیییییی😂😂😂😂💜

خوب اول تهجینا رو.میدم ببین بعد کوکمین میدم سافت شی و یکم کمرت بهترر شه 😂😂

من همیشه به خواطر تهجین شنگولم💜💜😂😂😂😂😂

ولی وقتایی که میدونم مومنتای ران،یا کلا برنامه هاشون میاد و مومنتای جدید

از شنگولی میخوام زمینو گاز بزنم😂

وگرنه تهجین منو حتی تو شرایط بد هم شنگول میکنن💜💜

اریی دیگهه این مواقعع که مومنت جددید قراره بیاد شنگول ترر میشی برا همون گفتممممم
تهجینا روکامنت قبل فرستادم برات

ران امروز در میاد😍😍

واوو مومنت جدید تهجینییی دارمممممم

جین داشت با دوربین حرف میزد و تهیونگ هم یک کاغذ دستش گرفته بود که روش نوشته بود بقلم کن..جینم بقلش کرد😰😰😰😰😍😍

یا یه جا دیگه ازشون سوال پرسیدن که کی مثل پرنس میمونه همه به جین اشاره کردن و جین هم ب ته😍😍تو همه ی مواقع هوای همو دارن😭😭😭😭

البته ته قبلا هم چندین بار گفته که جین یک پرنسه😭😭😭😭💜💜

 یا تو همون برنامه تهیونگ دوباره درباره ی شونه های جین حرف زد..گفت جین مثل یک فرشته با شونه های پهن میمونه😭💜😭

اینوقبلا هم گفته بود💜

اینا مومنتای جدید جدیدن😭😭😭😭

عرررررررررررررررررررررررررررر دارههههههههههههههههههههه کهههههههههه بسسسیییییییییییی

یس یس وگرنه من به خواطر شون همیشه شنگولم ولی موقع مومنتای جدید😁😁💜💜😍😍

اوههه مرسی ویمین کوک شی الان میبینم💜

مرسی که در تمام مراحل زندگیت مواظب کمرم هستی😂

اریی من همیشه حواسم هست به کمرت 😂😂 نمیخوام د اوج جوونی دچار دیسک کمر بشی

ویمین کوک شی یه جا دیگه ام بود مصاحبه با تهجین..

کنار هم نشسته بودن وتهیونگ و جین دوباره همو لمس کردن و ته ته جانم شروع کرده بود لمس کردن شونه های جین مثل همیشه..قیافه جینم خیلی خوب بود😭😭😭💜💜

یا همون جا که دراز کشیده بودن و تهیونگ چونه ی جینو لمس کرد وایی خداا😭😭😭😭

حتی نگاه های قبل و بعدش..نگاه به ریکشن جین خدا جون خیلی خوب بود😭😭😭💜💜💜

اینایی که گفتم هم جدید بود

 

ویمین کوکشیییییی مومنتاتتتت عالی بود......بعضی ها رو هم ندیده بودمم در کللل معرکه بود😭😭😭😭😭💜💜💜💜

 

یس یس بسییی عررررررررر داره اون😍😍

تو دوست بسی مواظب کمر خوبیهستی😂😂ی

😭😭😭😭😭😭 کام اوت کنین پشت سرتونم کوکمین کام اوت کنن دیگههههههه

ا خوبهه دوسشون داتیی😍😍


اری اری مومنتایی کوکمین بدمممم بهت الانن😀😀😀😀؟؟

آرهه دیگه لعنتیا مارو کشتین که....

کوکمین هم از فرصت استفاده کنن😂😂

یس یس با این وضع مومنتاشون کام اوت نزدیکه..قشنگ معلومهههه یه ذره دیگه مونده

یس یس بزار

اریی دیگهههههههه تهجین بده کوکمینم بعدشون.کام اوت میکنن و.تمامممممم
این مومنتاخری همون تیکه ی اولو نگا جیمین چتوری میدوه میره پیش کوکی که داشت گریه میکرد 💔💔

کام اوت نزدیکه قشنگگگ معلومهه

یسسسسسسسسس

کوکمینا رو گذاشتم

یسسسس و تماممممممم

الان میبینم💜

اوکایییی منتظرم بببیینیی

وایییییییییییییی ویمین کوک شییییییییییییی کمرم خیلی خیلی صاف شدددددددددد😂😂😂😂

عررر خیلی خوب بود...💜💜💜💜

برگام رفت تو شکافی در اثر مومنتی تهجینی ایجاد شده بود💜😂😂

ارهههه خوبه پسسس صاف ششددد کمرتت😂😂 این مومنت چند ثانیه ای رو هم ببین هر کی کوکمینو تکذیب کرد بهش نشون بده قانع نشد بدون اون کوره 

واوووووو ویمین کوک شیی اصلا خودمممم قانع تر از همیشه شدم😂😂

عالی بود💜

😂😂😂😂😂😂 یسسس یسسسس این مومنتشون بسیییی مرگ واره و غیرقابل انکاررر

ویمین کوک شی یه مومنت دیگه هم بود اون آهنگی که همه همو بوس میکنن.

و جین و ته هم باهمن و تهیونگ هم همیشه سعی در بوس کردن جین داره..

تو دنس پرکتیس همون آهنگه اسمشو یادم نمیاد😂😂

تهیونگ جینو به دیوار میکوبه و دستاشو هم میکوبونه رو دیوار درست کنار سر جین.و جین هم سره خودشو میگیره و تهیونگ هم با همون حالت دستاشو تکون میده..

تهیونگ خیلی خیلی سریع جینو کوبید که من وقتی برای اولین بار اینو دیدمم مخم سوت کشید😂

من.همچیین مومنتییی رو سرر دنس پرکتیس اسپرینگ دی دیدم که ی جورایی جین دراز کشیده رو زمین بود و ته میزه سمت جین و شاخ و برگام همههههه رییختتتتتتت وقتی دیدم اون مومنتوووو

ویمین کوک شی من دیگه میرم..خونه نیستیم و بابام گ‌شیشو لازم داره😭😭

باششش لیکوک ته شی بسی مواظب خودت و اعضات باشش💜💜💜

مم ته دراز میکشه و جین میره سمتش😂😂😂💜💜💜💜

منم شاخ و برگام محو شد....

ا خو من جا به جا گفتم ولی حالا منم دیدمششش و بسی کرک و.پرام رییختتت

شب اگه بودی ساعت یازده بیا و اگه نبودی فردا میبینمت💜

باششششش

😂😂😂😂منم همینطور اصلا صاف شدم💜💜💜😭😭

تو هم همینطور😊

😍😍😍😍😍 اودیسسسس

اعضام تشکر کردن تو هم مواظب اعضات باش💜

اوککاییی💜💜

لیکوک ته شیییی ی فیک تهجین و کوکمین پیدا کردم😀 فیکش شامل این دوتا کاپله بدم بخونی؟

لیکوککک ته شییییی من امشب نیستم خوب ولی فردا ساعت 3 میام

مواظب خودت باشش

شبت خوششش💜💜💜

لیکوک ته شی

یسسسسس💜

😀💜

یس یس میخوام بخونمش💜💜😍😍

شبم تهجینی و شبت کوکمینی💜

اوکای امشب بودی بهت میدم بخونش

ویمین کوک شیی ما هنوز خونه برنگشتیم..

فکر کنم امروز نتونم بیام😭😭😭😭

اکه شب بودی یازده بیا چون ما ساعت 3:30تازه حرکت میکنیم ..

ببخشید💜💜😭😭

تا 11 و خرده ای هستم لیکوک ته شی.بیا

بیا اینم فیک تهجین/ کوکمینی که گفتم بسی قشنگهههههه 

انیووو ویمین کوک شیی

اون شب نبودی..ببخشید منم دیشب نبودم 😫😫

امروز ساعت سه بیا

آهاانن فیکتم دانلود کردم حتما میخونم نظر میدم

انییو لیکوک ته شیییی 
نو پرابلمممممم 
اوکای اوکای هستم امروززز😀 حتمن خوشت میادددد

لیکوککک ته شهه هسستییییییی؟؟؟

لیکوک ته شییییی

ببخشید ویمین کوک شیییی..

داشتم از پله های طبقه بالامون میومدم پایین که سیم شارژری که دستم بود زیر پام گیر کرد  بعدشم کل پله هارو با مخ دور میکنم😂😂😂😂

ولی خلاصه خیلی بدبب ودددد😫😫

یه جورایی هم امروز گیج و نیمه هوشیار بودم برای همین اصلا نمیتونستم حتی تبلت خودمو بردارم،ساعت 12 شب بهتر شدم

فردا حتما بیاا ببخشید💜💜

کلی از تهجین و کوکمین میحرفیم💜💜

وااییییییییییییی الاننن حالتت خوبهه لیکوک ته شیییی؟؟؟؟ بهتری؟ میخوای یکی دو روزی استراحت کن ها؟؟ حواست کوجا بود اخه لیکوک تههههههه

من هستم ولی اگه حالت خوب نیست نیا تو

انیووووو اومدم ببحشید دیر شد😫😫

نه بابا میبینیی که منم دیر اومدم

نه خوبم💜💜

اتفاق احساس میکنم مخم جا به جا شده😂😂

اشتباهی میخواستم به یه نفر بگم تهجین ایز ریل گفتم ریل ایز تهجین😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.وایییییی خدااااااااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂

تو خوبی؟

یسس یسسس اکیییمممم

نیستی ویمین کوک شی؟

میانه بیان.گیر داده بود نمیزاشت بیام وب

هنوز وسطای فیکم..تموم شد نظر میدم..

ولی گفتی هستیا😫😫

ببخشیددد بیان هی ارور میداددد بهم هستم الان

آره این مشکلم برای من پیش اومده بود😂😂

تازه قبلش گوشیمو ری استارت کرده بودم هر چی رمزمو میزدم میگفت اشتباسس اینقد ترسیدم که نگووووووو 4 بار زد اشتباس بعد زد درسته بعدم باز نت و بیان دیونه بازی در اوردن برام الان موفق شدم بیام 

دنت پرابلم ویمین کوک شییی

فدایتتتت کهه💜💜💜💜

خب بحرفیم؟؟😂😂

یسس یسسسس 

فقط ی چیزی خوبه تا اینجا فیک؟؟

منم یه بارتبلتم هنگ کرد اینقدر ترسیدم همونجا سنکوب کردم😂😂

آخه تا نیم ساعت روشن نمیشد

منمممممم داشتمم عرر میزدم که اگه مجبور بشم ریست فکتوری بزنممم اینهمه چیزاییی که توشه پسسس چییی😭😭

یسس یسس تا اینجا که بسیی راضیم😂😂💜💜💜💜💜

اووو یسسسسسس 😀😀 خوشملههخ فیکششششش 

وقتی تموم شد یه حمع بندی کلی میکنم برات میگم💜😂

😂😂😂😂 خا اوکایی اوکایییی

ولی این فیکه باتما قشنگ تاپا رو دق دادننن

درک میکنم منم مردم تا زنده شدم که مومنتای تهجینی رو کامل کنم و حتی هنوز خیلی هاشونو ندارم..بعد یه درصد فک کن کارش تموم شه

هوففقق خدا نکنه😰😰😰😰😂😂😂😂😂

وایی هورا تاپ دق کنونه😂

ارییییییییی. یعالم مومنتت تازه ی نرم افزار دارم واتپد توشش فیک میزاره یعنی با ی بدبختی نصبش کردم حذف میشد تموم فیکای در حال اپی که میخوندم میپرید و من نمیتونستم پیدا کنم همونا رو😭😭😭😭

یسس یسسس دیگه گفتن بزار انتقام بگیریم یکم ما باتما 😂😂

ویمن کوک شیی میشه تلگرام بنصبی؟😂😂

نهه من تل مل نهیی ولیی ببین ی نرم افزار هست توی گوشیا هست اسمش هنگه خوب 
تو صفحه اول وبمم عکسش هست اون خیلی خوبه 
نیاز به شماره م نداره جیمیل طرفو داشته باشی اوکیه,مثل واتس اپ ایناس میشه عکس بفرستی تماس و .. کلا خ خوبه

اگه تلگرام داشته باشیییی میتونیم کلیییی باهم حرف بزنیم و مومنت و آنالیز نشون بدیم.

برای همین میگم که اذیت نشی

 

حقشونه😂

نه من تل داشته باشم دیگه تمومهه از زندگیم میفتم😂😂😂

میگم هنگ هستش ها اونجام میشه 
حالا وبم اذیت نمیشم 😉😉


اری ارییییی


حقیقتا من.امرو تهجین ندارمم.میانه😭 چون تهجین نمیگم ککوکمینم نمیگم برات دیگه
امروز تو بگو 😂

نمیتومی نصب کنی یا کلا دلت نمیخواد؟

جفتششش یعنی میدونم نصب کنم کلا میرم تو گروه ها همش سو ترجیح بر نصب نکردنش میدم

آهانن..

مگه من افتادم؟؟😂😂زندگیم تهجینه دیگه😂😂😂😂

خب پس وللش اینجا هم بسیی خوبه💜💜

اشکال نداره من بگم؟😂

خا بببینن من علاوه بر کوکمین , یکسر میرم تو گروهای بنگتن 
کانال زیادده 
هی فیک دانلود میکنم میخونم و.... 

اوکای اوکای تو بگو 
فقط من ی مومنت 10 ثانیه ای کوکمین نشونت بدم ؟؟ بسی هیجان دارم براش

مم باشه پس تو اول بده هیجانتو با من شریک شو😂

چون تو همیشه بامن تهجین میبینی و گوش میدی و باور داری

 

منم همینطور💜💜

 

آهاننن..پس کنترل نمیشی..میدرکم میدرکم😂😂

عررررر بیااااااا. کلیک

یسسس یسس اینقد تهجین پیدا کردم منتهی یادم نیسسس دقیق مومنتا رو 😂😂 بعد تعریف میکنم برات


اری گنترل نمیشم خودم میشناسم خودمو که میگم

بذارین منم یه دخالت کنم ... وای سحر منم مشکل تو رو رو دارم این تلگرام میرم توش دیگه در نمیام ... برای همین گوشیمو خودم از خودم جدا کردم شبا برم تش ... خدایی از کار و زندگی انداخنه منو تلگرام ولی دلم نمیاد پاک کنم ... مشکل عقلی دارم .. خودم میدونم ...

من اصن نصب نکردم تا حالا چون میدونم کنترل نمیشم برا همین اصن تا حالا ننصبیدمششش

عررررررررررررررررررررر

هعلباخبغرذ حهبدجخیثاجثاتدذلر

این مومنت کوک مین چی بوددددددددددددددددددددددددددددددد

ععععععععععععرررررررررررررررررررررررررر ععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررر

نکن با من این کارا رو سحریییی

دییدییییییییییی؟؟؟ خیلییی لنتییییی وارررررر بوددددد 💔💔💔💔💔😭💔💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭💔💔😭💔😭💔😭💔💔😭💔😭💔😭💔💔😭💔😭💔😭💔😭😭😭😭💔😭💔💔😭💔😭😭💔😭😭💔

ویمین کوک شیی الان میبینم

اوکایییییییی منتظرممممممممم

واییی هورا تهجین💜💜

الان میبینم

 

تهجین الان یکی یادمههه ترکیبیه دوتا کاپله بقیه مومنتا و بعدا میگم بهت

اوکییی

من درک درستی نداشتم دقیقا چی شد؟

ایگونه بود که چیم داشت گریه میکردد بعدشش کوک از پشت قشنگگ گرفته بود جیمینو و گوش جیمینو برد تو دهنشش و به قول فیکا مکید گوش جیمین رو دوباره ببین میفهمیی

یسس

ببین توضیحمو یخون بعد دوباره برو مومنتو ببین

هم لعنتی بود هم اتک زد اصن ... حال این گونه است که به کوکمین ایمان می آوریم ... آمین

او یسسسس یسسسس و این یکی از هزاران مومنت کوکمیینههههه

باشه💜💜

یسس یسسس

مم داری تومار مینویسی ویمین کوک شی؟😂😂

نهههههه مومنتو دیدی :((( ؟؟

راستی ویمین کوک شی من بهت گفتم جی هوپ الگوش لیتوکه و کلا قضیه ی آشنایی رو کفته بودم دیگه.

مامان هوپی و خوده هوپی برای تولد لیتوک کادو فرستادن💜💜💜💜😭😭😭😭

و اینکه هوپی و توکی همساین💜💜

یسس یسسس اینا زو میدونستم ولی هم سایه بودنششون رو نهههه

یکی از هزارانننننن ؟؟؟؟ 

وتففففففففف بازم هس ؟ میشه ببینم ؟ 

ایشالا که سافت نمیشم به حد کافی 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️💔

ببیننن از اونجاییکه لینکاشو ندارم خوب
توی همین جوابایی که به کامنتای لیکوک ته دادم تو روزهای پیش لینکا رو گذاشتم 
لینکای ویدئوها ابیه قشنگ مشخصه جوابامو چشمی نگا کنی

باشه سحر جون 

شب میبینم که خواستم پس بیفتم کارامو قبلش کرده باشم . 😂

😂😂😂😂😂😂 اوکایی اوکایی هر وقت دوسس داشتی و .قت داشتی ببین

کوکمینو؟؟؟

اون قبلیو؟

آرییی بسییی پشم ریزونن شدمممم عررررر😭😭😭😭

 

مم آره تو یه ساختمونن

خوببب بببیننننن بعد اینا چجوی میان کوکمینو تکذیب میییکنننن؟؟؟ 




وااووو چیینجاااااا!!! بسییی.خوبهههه کهههه 


تازه کوکمین جفت اهل ی شهرن , حتی گاهی دوتا خانواده هاشون با کوکمین همه باهم میرن شام 😎😎

ویمین کوک شی؟؟

بلیی بلییی اون مونتی که گفتم ترکیبیه جفت کاپلاس بگمم؟؟

سسسسس بگوو

ببین قضیه از این قرار بود کوک ویلایو رو روشن کرد بعد به ارمیا گفت اومدم شما صورتمو ببینید بعد یهو دوربینو برد سمت چپش جیمین رو تخت کوک نشسته بود به چیم کوک گفت به ارمیا سلام کن و اینا چیمم اومد جای میز کوک وایساد و خم.شده بود داشت با ارمیا صحبت میکرد منتهی لباسش گشاد بود خم شد وقتی چیم کوک داشت به جیمین نگا میکرد 😂 خیلی نگاهش زوم بدن چیم بود خلاصه ی عالم کومین بود بعد چیم گفت من میرم تو ویلایوت رو بگیر کوک گفت اوکی منتهی چیم داشت میرفت بیرون جینم اومد تو اتاق پیش کوکمین بعد هیچی جینم داشت صحبت میکرد با ارمیا ی چند دیقه بعد ته هم اومد اتاق کوک و گفت من ویلایوتون رو دیدم اومدم 😂😂(دروغ میگه دیده جین هست اومده) بعد با جیمین و ککوکی دست داد ته بعد جین بچه دستش دراز بود حواس ته به جین نبود جینم گفت 1 دیقس دستمو گرفتم جلوت هاا ته هم کلی معدرت خواهی کرد و دست داد با جیم( ببسن این جین بعدا تلافی شو در میاره سر ته😂😂 که حق ته میباشد البت) 
خلاصه چیم و جین گفتن ما میریم کوکی تو به لایوت برس جیمین لباسش که در اتاق کوک بود رو هم برداشت و همراه جین رفت ی چند دیقه بعدم ته رفت ( جین تو اتاق منتظر ته با ملاقهد😂😂)

تکذیب میکنن چون دوسشون ندارن و نمیخوان قبول کنن..

 

کوکمینم نیازی به دوست داشتن اونا ندارن

یسس یسسس دقیقاااااا 

ببین لیکوک ته من تو کامنت اولت که گفتی یس بگو میخوام تومار بنویسم هستم نترس 😂😂

نوش جونشون😂😂

اریی اریییییییییییی

اوهومم

 

یسسس😂😂😂💜💜

نوشششتم😂😂

واوو چه توماری بود😂😂💜💜

وسطشش پارازیت افتاد تلفنم زنگ خورد

مم بفرستش دیگه😂

فرستادم😂😂

هعی تلفن😑😑😂😂

نیومده که

ببین مومنتم رو.توضیح دادمم هاااا ویدئو نبودددددددد


برو کامنتای قبلتو ببین پیداش میکنی

اومد😂😂

😂😂😂😂

من جای جین بودم اینقدر ته رو میزدم کبود شه😂😂😂😂

مطمئن باششش بعدا دیده تهیونگو زدتش😂😂 اونم جیینن که عشق خودشه ته بی توجهی کرده بهشش نچ نچچ حقشه بزنه از اتاقن بتدازه بیرون چند روز تهیونگو تا تنبیه بشه

بازم از این مومنتا داری؟

هست ولی دقیق یادم نیسس بزار فردا میگم برات

شایدم باهاش قهر میکردم😂

اریی ببین جین اینجوری گفته به ته 

تو چتوررر جرئتتت کردییی من هندسامو ندید بگیریییی هاااا؟؟؟ تا 1 هفته شبا تو این اتاق نمیایی و.نمیخوابی😂😂😂

شبا تو اتاق راش نده😂

اریی اریییی دقیقا

آخجونن فردا هورا کلی بازم

خل شدم😂😂💜

او یسس فردا مونت ویدئو هم میارم برات 
میخوای دیگه هوم؟؟

پرسیدن داره؟😂😂

نچچچ نچچچچ میخواستم بدونم از لحاظ نت مشکل نداشته باشیی

دقیقا😂😂

گفته تا چند روز از دیدن من هندس ام معافی و حق نداری پیشم بخوابی😂

اری اریی تازه گفته چون دوست دارم به همین قدر مجازات بسنده میکنم و گرنه مجاات نددی گرفتن من هندسام بیشتر از ایناس

نه نتم برا تهجین آماده کردم تنکس به فمر نتمی😂😂💜💜💜💜

 

خدایا از جین بدتر از اینا بر میاد💜😂😂کیوت وحشی😂😂💜💜

اوکایییی میدونی ی دونه کوکمینم خست خیلیی دوس دارم نشونت بدم ولی زمانشش طولانیه براهمین نمد نگاش میکنی یا نه 😐😐 نمد بین 20 تا 30 دیقسس اخه


اری اریییییییییییی به جین نباید بی توجه باشید و گرنه عواقب پای خودتونه 😂😂 مخصوصا تهیونگگ

خب ویمین کوک شی ادامه ی حرفامون یا کار داری؟

 

دنبال جین رامیفته ی پسره ی بیکار💜💜😂😂پرو بازیم دریماره حقشه

کوکی هم نگاه کنه یه وقت یقه ی جیمین آب نشه😂😂

نهه راحت باش منتهی تو بگو دیههه


والا قشنگ بدن جیمین دیده میشد هاااا کوکم هیچی ره جا دوربین یا صورت چیم نگاهش پایین و سمت یقه چیم بود

خب پس اونم بزار برای فردا💜💜

 

مخصوصااتهیونگ😂😂

اووو یسسسسسسسسسس 
میدونی اخر اون مونتا توب ی اهنگ با ترجمه هست رو کوکمین میکسش کردن ببین یعنییی میبینم ها دلم میخواد گریه کنم اینقد کهه خوووبهههههههه

پس حتما باید خیلب خوب باشه💜💜💜💜

 

بگم؟

ارییی عالللییییییسسسسس اصنننننننننن 


بگو بگووو

مال منم مخلوطه

اوکایییی بسی بهتررررر بگوو پسس

یه بار تو یه برنامه ای جیمین داشت اتاقشو تمیز میکرد جینم یه دفعه ای بدون در زدن رفت تو😂😂😂😂

نشست رو تخت جیمین و گفت کمکمیخوای؟بعدسم دراز کشید.😂😂

جیمینم خندید و گفت هیونگ نمیخواد خسته میشی یه وقت کوکی الان میاد😂😂

جینم خندید گفت چه یهتر من خستم میخوام ببینم😂😂

همون موقع کوکی هم اومد تا جینو دید زد زیره خنده پشت سرشم ته اومد تو.جین هم گفت یه اتاق رو سه نفری میخواین تمیز کنین؟

جیمینم با دیدن کوکی و ته لبخند بسیی پههن زد و گفتت آرهههههه

کوکی هم جا تمام وسایله جیمینو میدونست..و حتی به ته هم میگفت چی رو کجا بزاره.

آخرش ته دید که جین رو تخت تو گوشیشه گفت جین هیونگ تو نمیخوای کمک کنی؟

جیمینم گفت اون مهمون وی آی پیمونه😂😂

کوکی هم با این حرف جیمین از پشت دستشو گرفت و فشار داد..چشمای منم اینجوری بود😰😰

البته کوکی هم به جین خندید..

بعد نیم ساعت تهیونگ انگاز اصلا اعصاب نداشت آخه اتاق لعنعی خیلی شلوغ بود😂😂یه دفعه ای رو به جین گفت هیونک اگه کمک نمیکنی حداقل صدای بازیه گوشیتو کم کن.

جینم گفت فقط مشکل همین صدای گوشیه؟تهیونگ هم گفت آره..جینم گفت باشه پس من میرم بیرون بعدشم رفت‌.😭😭

تهیونگ مثل وقتایی که کلافه میشه با پشت موهاس بازی کرد و بلافاصه رفت دنبال جین..

کوکی هم گفت آخیش راحت شدیم هیونگ😂

 

😂😂😂😂😂😂کککوووووکککمممییییینووووووووو


احساس میکنم جین با ته قهررر کرده بودخ😂😂 معلوم نیسس ته چیکار کرده بوده ها که جین بی اعصار بازی در میاورده برا ته

اینجا هم ته و هم کوک رو مخ بودن😂😂

 

 

 

😂😂😂😂😂😂 نچ تاپا. دست به یکی کرده بودن هاا

کوکیی 😡😡😡😡😡😂😂

 

ته هم که همش بچمو دعوا کرد😂😂

جینم ناز کرد فک کردین بلد نیست؟😂😂

چرا استیکز عصبی گذاشتی برا کوک😂😂


والاا بترسید از وقتی که باتما اون روشون بیاد بالاا

فک کنم😂😂

 

یه روزی نوبت باتما هم میرسه😂

مطمئ باشش باتما بخوان میتونن تاپا رو دق میدن

ته هم یکم زیادی بد اخلاق بود😂😂

 

عررکوکمین😆😆💜💜😂😂

ایگوو ایگووو دعواا نمککک کاپلاسس


ی بار دیگم بود کوکمین بحث کرده بوون و به نظرم تقصیر کوک بود 
جیمین میره سر ضبط هوپی ((داشت فک.کنم ام وی day dream.  رو ضبط میکرد هوپی) و اون روز روز ولنتاین بود منتهی کوکی کره نبود ولی روز ولنتاین برمیگرده و میره سر ضبط هوپیی , ولی چیم ت.جه نمیکرد به کوکی ها کوک هرکا میکرد چیم بی توجه بوو دیگهه اون اخراا بودد کهه یکمی.چیم توجه میکرد بهش

رفتی وییمین کوک شی؟

نهییی من بی خبر نمیزمم خیالت راحت

چون گفت آخیش راحت شدیم انگار جای تو تنگ بود😂😂

باتما همینجوری در حال دق دانن😂😂

من دقت کردم تاپ ها هم برای اذیت با بقیه مومنت میدن😂

😂😂😂😂😂 نچچچ نچچچچچچ 

اری اریییی جفتشون دق میدن 

تنکس😂😂💜

بیشتر شبیه فلفله😂

وهههه فلفلففففلللل؟؟؟

چرا تقصیر کوک باشه؟

ببین اخه جوری بود که چیم ناراحت بود کوک همش میخواست دلجویی کنه ازششش 

آخه کاره اینا از نمک گذشته😂😂😂😂

آهان‌.

جیمین ناز زیاد بیار😂😂

یا هم که مثل جین چشم غره برو😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂



اری جیمین ناز میکنه و.تلافییی میگم به ی نتیجه رسیدمم , یونگیم نسبت به چیم مشکوک میزنه ها 😐 زیاد دیدم پثلا میگفت میخواد با جیمین همگروه بشه و اینا حالا یادم بنداز در این.مورد چند تا چیز بگم بت

ویمین کوک شی من تبلتم یک درصده تو شارزم نمیتونم کار کنم خاموس میشه

ببخشیییدددد و مواظب خودت تا فردا باششش

فردا کلیی موننت برات میتعریفم تو هم همینوطر..

مواظب اعضابت باش💜💜

بسی ببخشید و خوافظ تا فردا💜

میانهه دیروز جواب ندادمم

💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜💜💜

ببخشید وییمن کوک شیی داشتیم ناهار میخوردیم هستی الان؟

اشکال نداره💜

ا نوششش جونتتت 
اری اری هستمم😀😀

کو ما او😂😂

خب استارتتتتت😂😂💜

اوووو یسسسسس

ویمین کوک شی من کلی مومنت گفتنی دارممم

اوکاایییییی لیکوککک ته شیی من 2 تا مونت از تهجین و کوکمین دارم ویدئو منظورمه
تو اول مومنتا رو بگو بعدش من میدم مونتا رو خبه؟؟

یسسس الان میگم😂

همشش مخلوطه😂

اااووووکککیییییییییی مخخلووطططط دوسستت

تو فکر کنم بنگتن بمب بود.

جین میگفت که من رقصم از همتون بد تره..تهیونگ هم دست جینو گرفت و گفت چرا اینجوری فکر میکنی؟

تو خیلی هم خوب میرقصی..جین هم گفت رقص من از همتون ضعیف تره تهیونگ هم همچنان که دستش رو دستای جین بود گفت دیگه این حرفو نزن..

جینم گفت ببخشید دیگه نمیگم چرا عصبانی میشی

تهیونگ هم ذوق کرد و خندید😂😂نامجون هم کلی نگاه برزخی انداخت😂😂

در همین حین من نگاهم به کوکمین بود.

هیچکی متوجه نشده بود وهیچ مومنت کوکمینی اون وسط وجود نداشت.ولی من وقتی از مومنتای تهجین مطمئن شدم رو کوکمین زوم کردم و تونستم مومنت های بسیی ریز کشف کنم😂

تو این حین مومنتا تهجین..بعدش..

کوکی نگاه های ریزی به جیمین مینداخت یعنی زیر چشمی..فک کنم فقط چند صندلی باهاش فاصله داشت.

ولی تا جیمین نگاهش میکرد روشو برمیگردوند و پوست لبشو میجوید و به تهجین نگاه میکرد.

جیمینم همون موقع نگاه ریزی به تهجین انداخت و بعد خنیدد

قیافه ی کوکی هک بعد دیدن قیافه ی کوکی واقعا باحال بود😂😂

لبخند شیطانی داشت😂😂

ولی هیچکی اصلا متوجه مومنتشون نشد به غیر از من که برات دنبال کوکمین بودم😂

 

 

یا تو قسمت ران بود..نمیدونم 106یا105پشت صحنه.ته قرار بود برای جین رژ لب بزنه و جینم اول لباشو غنچه کرد و نگاه ته رو لباش ثابت موند ولی بعد بچه گرخید دست تهیونگ رو هم گرفت.

بعد همش دستشو میبرد اونور که تهیونگ نزنه یاهمینطنطوری که دستشو گرفته بزنه..تهیونک هم گفت کی اینجا دستور میده؟😂😂💜💜

رگ تاپ بودنش زد بالاااا چون جیه گفت نمیخوادرژ😂😂😂😂😂💜💜

یا تو یکی از همین قسمتا..خوده برنامه ی اصلی.

جیمین واستاده بود و کوکی هم از پشت پهلوی جیمین رو گرفت و پشتش واستاد💜💜

حالا ببین.اون اوایل دبیوت و اینا جیمین رو کوک کراش داشت ناجوررر یعنی همش میچسبید به کووک و کوک هم ردش میکررد و.با هیچکس اندازه جیمین بد نبود و پس نمیزد اینقدر بقیه رو , حتی ی بارم به کوک گفتن اعضا رو از لحاظ قیافه رتبه بندی کن و اینا بعد این از شماره 2تا 6 رو گفت از نظر قیافه کیا خوبن موند جیمین و جین و کککوک جیمنو گذاشت جایگاه اخر وایی نمیدونی لیککوک ته اینقدررر جیمین بچه ناراحت و سرخوده نشد که نگوو اصن سرشو انداخت پایین , ناراحتیش کامل مشخص بود این مال دورانی بود که کوک هنوز جیمینو پس میزد منتهی بعدها دوباره از کوک رتبه یندی رو خواستن و جیمین و فک کنم جین موندن تهش ولی اینبار کوک نفر اولو جیمین انتخاب کردد(😎😎 بالاخره مخشو زده بود چیمم) کوک الان هر چی میکشه یجورایی حقشه چون کم عذاب نداده جیمینو 😐😐 

در موردد مومنتاتتتتتتتتتتتت واوووووووووو چچچیییینجاااااا
ی بنگتن بمبیم بوود جددید بود نمد بعد هوپی وجین نشسته بودن ته وایساده بود هی زوم کرده بود رو جین و حرف میزد بعد فک.کنم رفت جلو و به جین دست هم زد منتهی چون کره ای حرف زدن نمد چی شد جین پاشد رفت و بعدش ته هم رفت و یکم بعد بنگتن بمب تموم شدشش

خوندی؟برم بعدی؟

یسس 

الان میفرستم

بفرسس بفرس

یک بار جیمین و جین باهم رفته بودن بیرون.

کوکی همون موقع زنگ زد گفت سلام هیونگا ..

جیمین هم کلی ذوق کرد و به جین نگاه کرد که داشت بستنی میخورد.

همون موقع کوکی گفت بقیه هم رسیدن اینجان.شما هم زود بیان.

بعد یه دفعه ای صدای تهیونگ اومد جینم پرید بالا و سریع اومد پیش جیمین.

تهیونگ و کوکی دستاشون رو شونه های هم بود.

جینم که کلا رفت😂😂جیمینم گوشیه خاموش کرد و خدافظی گفت الان خرید میکنیم میایم😂😂

من بسی حرص خوردم

جین و جیمین یه قهر اساسی کنن..و جینم به ته چشم غره بره تمومه😂😂

نچچچ نچچچچ بعدش شاید جین از کراش نامجون رو خودش استفاده کنه و حرص ته رو در بیارهه؟؟😂😂

و.جیمینممم که اصن کدوم.یکی از اعضا هستن که دوسش نداشته باشن؟ با ان کیوتی که داره یونگیی خسته م.نمت جلوش مقاومت کنه پسس جیمینم خیلی راحت میتونه حرص کوکو در بیاره

ولی ته و جین از اول همو دوست داشتن.

😂😂😂😂

😂😂😂😂

حقه کوکیه😂

نچچچ به عینه مشخصه که چیم کراش داشت لی اینقددددددد تلاشش کردد که موفق شد ( بیاین واقعیت پذیر باشیم اراده چیم از همه بیشتره نه فقط در رابطه با کوک ها حتی چیم کسی بود که 15 بار از کمپانی اناختنش بیرون ولی وتسلیم نشد و حتی ی روز قبل دبیونم انداختش بیرون ولی بازم تسلیم نشد, )

خوندی؟😂😂

یسسس یسسس

همه جین رو هم دوست دارن و جین میتونه با شوگا هم باشه😂😂چون باهاش صمیمه ولی نامجون گزینه ی بهتریه😂😂

 

جیمینم که بعلههه😂😂

حالا تو بزار بعد من میزارم💜💜

ولیس قبول کنیم.جیمین بیشتر میخورههه چون جیمین نسبت به جین کوچولوترهه ها 
ببین سر البوم جدید بنگتن خوب یونگی کارای اهنگ سازی رو داده به جیمین چون میخواسته چیم با موسیقی بیشتز در ارتباط باشه, حتی گفت تو ویلایو دلش میخواد ی اهنگ بده با جیمین بیرون و.اسم گروهشونم بزاره مین مین 

تو همین ویلایو وی گفت ی اهنگ داره میسازه چیمم گفت من امادم براش( یعنی بیا باهم کار کنیم) تهیونگ هم قبول کرد سریع گفت اکی و باشه , یهو سریع کوک فت نههه. شما همین الانم اهن فرندز رو دارین (حسودیی کردهه 😂😂) بعد چیمم کیوو برگشت سمت کوک گفت باشه خوب برا اهنگ تو آماده م, بعد نامجون گفت شما دوتا اهنگ we dont talk any more رو دارین جیمین رو به نامجون گفت باشه هیونگ پس برا اهنگ تو امادا م یونگیم گفت منم میخوام باهات همکاری کنم اسم گروه مونم بزاریم مین مین ( به نظرت چقدر کوکیی حرص خورده وقتی سر چیم اینقددر دعوا بوده ؟؟)

یه بار جین گفته بود کوکی رو دوست دارم

کوکی هم گفته بود جین رو دوست دارم

ته هم گفت منم جینو دوست دارم😂😂😂😂

قشنگ مثلث عشقی بودا وسط برنامه ی رادیویی😂😂حتی مجریه هم اینو گفت.

جدا از اینکه تهجین همش میگن همو دوست دارن💜💜💜💜

 

آرییی ولی جین هوای همشونو دارههه..

خیلی به فکر همه و نگرانشونه مخصوصا تهیونگ..همیشه سعی میکنه تیمش عالی باشه و تنهایی تمرین میکنه تا کمبود نداشته باشن..به عنوان یک هیونگ بزرگتر..

بعضی وقتا فکر میکنم لیدر عالی تری نسبت به نامجون میشد

اریی ولییی خوب ببین کوک و چیم به ته یا جین بگن از لحاظ دوستاننه و ایناس و برعکس اگه تهجین به کوکمین بگن هم از این لحاظظه ولی بقیه اعضا ....

ببین ی چیزی درسته جین نکران هنه هست و اینا و الحق مامان گروه هستش ولی رو راست باشیم لیدری واقعا برازنده ی نامجونه ببین اینهمه زحمتی که سرالبوما میکشه و حمایت اعضا. خیلی چیزای دیگه , کلا ره نظرم بهترین لیدر برا بنگتن نامجونه 

میگم لیکو ته شی من ی کار کوچولو دارم ولی برمیگردم تا موقعی مومنتا رو بدم ببینی؟ تا ببینی برمیگردم 

بسیی زیاد😂😂

اگه ته بود که مثل همیشه وحشتناک میشد😂

اریی ارییی اریی 😂😂😂

ولی خوشحالم لیدر نیست چون اون موقع مجبور میشد کلی مسئولیت داشته باشه

دقیقا میدونی اینکه ادم بتونه از پس مسولیت های گروه بر بیاد کار هر کسی نییستت

همینطوریشم برای گروهش هر کاری میکنه

درونگراست و همیشه لبخند میزنه..تو خودش میریزه و تنهایی مشکلاتشو حل میکنه.

میخواد که نشون بده جوونه و کلی کارای بامزه میکنه‌..میخواد که به همه بگه میتونه هر کاری کنه و بهترینشو نشون میده.💜💜

به قول خودش 30سالگی زیادم پیر نیست..30سالگس دوره ی دیگهای از جوونیه💜💜

ببین جدای از هر چیزی اونا همه کار برا هم میکنن 
هر کدوم به نحوییی هوای بقیه رو دارنن 

جین با اینکاراش , ته فضایی بودنش, جیمین که مهربون و کیوت بازی در میاره برا اعضا, یونگی که ی تیکه گاه و حواسش به همه هست 
هوسوک که منبع شادی و اترژیه و اصن و کوک که مکنس و همیشه میخندونه هیونگاشو و تو بحثای رقابتی هم که باعث افتخار میشه و در اخ نامجون که به خوبی ی لیدره و اعضا همیشه میتونن بهش اعتماد کنن که بهترین تصمیم ها رو برا گروه میگیره

و اینا همه درستن..

ولی جین حتی موقعکارآموریم از پول تو جیبیه خودش میزد و برای اعضا غذا میخرید.مدرسه میبردشون و کلی کار براشون انجام میداد.صبحانه درست میکرد ووو...

الانم میکنه،همیشه به هر نحوی هوای همه رو داره..

خیلی بیشتر از بقیه..حتی تو یکی از قسمتای ران..

جین که اینقدر غذاشو دوست داره و به کسی نمیده.

تقریبا تمام غذاشو به بقیه داد💜💜

درحالی که هیچی واسه خودش نموند..کاملا هیچی

مخصوصا به تهیونگ که کنارش یود💜

خوب ببین به هرحال بزرگشون جینه و خوب میگم مثل مامان گروه هستش 

مومنتا رو فرستادم برات

مرسی الان میبینم💜

اوکای

بازم با این خیلی بیشتر از یک هیونگ و یک مامانو براشون انجام داده..خیلی زیاد

الان میبینم برو کارتو بکن💜💜💜💜

من.بازگشتم😀😀

بسییی عالییی💜💜💜💜

خوش اومدی💜💜😂😂😂😂

خیلی خیلی خیلی خیل خیلی عالیی بوددد.....‌با اینکه باز باید ببینمشون و اینکه دو تا هنوز مونده😂💜

کوکمینا مونده حتمن هنووزز😂😂😂

بفرست😂😂

یه ذره تا پایان فیک مونده💜😂😂😂

4تا فرستادم برات دیگه همون 4 تا بود
2تا تهجین و 2 تا کوکمین

ویمین کوک شی چرا اینقدر غیب میشی😂😂

هستمم 😂😂

هر وقت رفتی بگی😂

اوکاییی

میدونم میخواستم بگم فرستادی گفتم بفرست بیان😂

اری دیگه فرسنادم همه و با هم 😂😂

واستا آخری رو هم ببینم😂😂💜

اخریشش بسییییییی خووببههههه

واوووو ویمین کوکشییییی هارتم پاره شد..

رگای کمرم به حدی جرررررر خوردددددد که حتی دیکع باکوکمین ها هم صاف نشد😂😂😂😂

بسی عالی بود😂😂💜💜💜💜💜💜💜

😂😂😂😂.من اخررر نفهمیدم تو اول 2 تا تهجینو.دیدی یا دوتا کوکمینو؟؟؟

مخلوط😂

همونهههه😂😂 پس اخرین چیزی که دیدی تهجین بوده

ویمین کوک شیی میشه بریم تو یه جا دیگه..

آخه دوباره بایپ بیام پایین😑😑

اون موقع باید میومدم بالاالان باید بیام پایین😂😂😭😭

اوکاییی اوکایی فقط لیکوک ته من الان باید برم بحثمون میفته برا فردا میانه و فردا امدی اینجا ی لیتک میدم برو اونجا خالیه پستشش باشه؟؟

آره😂😂😂😍😍💜💜💜😂😂

اوکایییی ولی بگم کوکمینام کم.نبودنن هااا مخصوصا اون 11 دیقه ایهه 
وقتی کوک میخوند و جیمن دستشو برد زیر لباس کوک و به به همه جای بدن کوک دست میزد. اصن لنتیی بود

باشه خیلی ممنون از مومنتاااا

بقیش برای فرداا

منم کلی مومنت پیدا میکنم..امروز خیلی خوب بود و بسی مرسی💜💜💜💜

مواظب خودت و اعضات باش😍💜

اوکایی اوکایییی

فاییتنگ پسس 😀من فردام با مومنت میام 
تو هم مواظب خودت و اعضت باشش حواستم جمع کن نخوری زمینننن💜💜💜

لعنتییهمشون عالیی بودن😍😍

من برای همون برگام ریخت😂😂

ارییی ارییی 😂😂😂😂 کلا جیمننن روی خجالتی شو بزاره کناررررر مومنت میده در حد لالیگا

هوراا و بسی مرسی😂😂💜💜

حتمااااا باشه مواظیم😂😂💜💜💜💜

فدایتتتت 
اوکای اوکاییی💜💜💜

یس😂😂

تا فردا💜

مننن اومدم

ویمین کوک شیی 

بلییی

بیانه من ناهار بخورم میام

نمیدونم این روزا چرا ناهارمون این موقع آماده میشه😂😂💜💜

کنچانا منم ساعت 3 تموم کردم ناهارمو 😂😂

😂😂😂😂

اومدم😂😂

نونش جونت💜😂

لیکوکک تهه شیی بزن رو صفحه اصلی ی پست برات گذاشتم اونجا کامنت بدهه 

خوبی؟ اعضات خوبن؟

یسس.یسس.خوبن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan