BTS

Just For Profile

لیوکک ته

🤔🤔

😂😂😂 میانه پست قبیلیم پر بود بعد میخواستیم با لیکوک صحبت کنم پست جدید گذاشتم

اها🙄😂😂😂

میگم اونیی...میتونی بیایی هنگ کارت دارم:((

اری فدا میام 
پیام بده هنگ

واوووو همه جا مال منه😂😂

والاا😂😂😂 پای ثابت وبی

ویمین کوک شییی همه جااا سراسر مال خودمه فقط خودم مویامم😂😂

😂😂😂 خا باششش باششششش این جا متعلقق به تتووووو

اگه من نباشم ریشه های اینجا بر هم میشکند😂😂😂😂😂من و قدرت تهجینیم😂😂😂😂

😂😂.والا این وببم از ی مدت به بعد کم میان بچه ها توش
میخواستم قبلن حذفش کنم منوهی چون خاطرات دارم با بچه ها نکردم
دیگه چند ماهی هست تو میای دیگه

بسی مرسی😂😂خوبی ویمین کوک شی بچه ها خوبن؟😂😂

کوکمینن که عالینننن اصن
تو چی؟

مم اینجا مدتش یک سال و خورده ایه..منم بیشتر تو خورده ای و کمی از یک سالو اومدم و میامممممم

 

نههه حذف نکنن من دیگه نمیتونم باهات حرف بزنم ویمین کوک شیی

نه نه حذف نمیکنم دیگه الانن

تهجینم عالین بهدخاطر مومنتای جدید..

خودتم پس خوبی💜💜

یسس یسس 
ی چند تا کوکمیین دیدم اصن چ بگم

اگه یه روزیی خدایی نکردههههه فقط من باشم چی؟

و اینکه تو باید موزیک ویدیو های جدید و تمام اینکارا هم بکنی..یعنی مثل مال سوجو که تو اون وب کذاشتی..هیچ وقت نباید باز نشست شی مثل کوکمین

نه حذف نمیکنم اینجارو مطمئن باشش

اوکاییییییی اوکی

اوکاییی بگو چی دیدی ویمین کوک شیی

و اینکه میدونستی الان جیکوک ترند اول جهانه؟یا تا دیروز 

ببین ی جا بود چیم داشت اجرای سرندیپتی تمرین میکردد کوک داشت نگاه. مییکرد و لبخند میزد بعدم کوکی رفت جلو ( تو سرندییپیی دقیت. کی جیمین اولش تو ی چییزی مثل گوی ماننده) رفت توی گوی کنار جیمین نشست گوی هم کوچیک بود قشنگ کنار هم بودن 
یا اجرای یوفوریای کوک , کوکی اون بالا بود رو ی چیزی مثل قلاب بود. و اینا ولی نگاهی به پایین و روی جیمین بود و میخدیید جیمینم اون پایین داشت میخندید و فیلم میگرفت از کوک 
در حالی که اعضای دیگه اصن سر این دوتا مومنت نبودن 
ی جام داشتن فیلمبرداری میکردن بعد صحه کوک و چیم باید دوباره میرفتن قبل این ک کوک بره سر جاش چیم دستشو گذاشت رو بدن 
کوکی و اومد تا پایین بد کوک خندید و دستای جیمینو گرفت تو دستاش

کومااوووووو💜💜💜💜💜

فدایتتت

منم به خاطر مومنتای مموری تهجین و ران بی تی اس قسمت مخصوص کارگردان که منتشر شد بسی خوشحالممم

زود بگوو

ران جدیدو ندیدم 
بگو مومنتارو

ویمین کوک شی؟؟ غیب شدی😂

نچ

این قسمت دوبلشون..از یک از قسمتای ران بود..اونجایی که تو یه خونه زندگی میکردن و کارگردانش وی بود..قمستشو یادم نمیاد

باید صدای هم دوبله میگردن.

و از اونجایی که صدای تهیونگ رو جین دوبله میکرد اصلا عالی بود😂😂😂😂

یه جا بود حین اینکه جین دوبله میکرد همه جا تو سکوت رفته بود.‌تهیونگ هم با لبحند و ذوق به جین نگاه میکرد..بعد که تموم شد همه گفتن عالی بود و تونستی یدون نگاه کردن به تصویر دوبله کنی💜💜💜💜

یا جای دیگه که هر دوتاشون کنار میکرفون بودن..ریکشناشون یکی بود،و مثل همیشه خبری از فاصله ی شخصی نداشتن و به هم چسبیده بودن💜💜💜💜

و باز هم که جین صدای ته رو دوبله میکرد،تهیونگ با نگاه های قورت دادنیش به جین نگاه میکرد.💜💜

تهه ذووووققققققق نکنهه کی ذوق کنهههه😂😂😂😂😂😂 

عررررررر دارن این دوتا کاپلل😂😂

و اینکه مومنتای مموری هم عالی بود‌‌...بعد تعریف میکنم💜💜

الان بگووووووووو خوووبب

کوکمین نیافتیقی؟؟

والااا تهه😂😂😂💜💜💜💜

چرا یافتم..پس بزار بگم..

تو اون مومنت قبلی تنها جوابم اینه

آیگوووو جیمینی😂😂😂😂😂😂😂

اوکاییی منتظرمممم 


جیمینو نبین مظلومو پاش بیفته ی چیزی میشه بیا و بببیینن

خب اول تهجین مموری2019

 

اول اینکه تهجین شونه به شونه ی هم راه میرفتن و باهم درباره ی آرمیا حرف میزدن-

یه جا بود تو کنسرت جین داشت آهنگ میخوند و ته هم در حال اومدن پیش جین بود.وقتی اوکد جلو یکی از دستاشو دور کمر جین حلقه کرد و بعد کنارش ایستاد تا پیشش آهنگ بخونه-

یه جا هم بود تو اتاق انتظار هر دوتاشون بلیز نداشتن داشتن باهم حرف میزدن..یعنی اونجا من اینطوری بودم😂😂😂😂😵😵😵😵-

و یه جای دیگه هم کنار هم ایستاده بودن و داشتن میکروفونشونو به هالزی نشون میدادن-جای دیگه هم برای عکس برداری بود.

جین کت سبز چارخونه تنش بود و ته هم یه لباس کت مانند سیاه بلند.کنال هم واستاده بودن و ته هم دستشو جلو آورد تا جین هم دست خودشو بالا بیاره و بزنه به دست ته..جین هم آروم اینکارو کرد و خیلی مرگکک آور دستشو روی دستای ته کشید-یا جای دیگه هم سر کنسرت فیک لاو تهیونگ حلو واستاده بود و جینم اون وسط صف کیوت بازی میکرد..تهیونگم نتونست جلوی ندیدن اون کیوت بگیره و برگشت و با لبخند یه جین که خیلی گوگولی از تو صف اومده بود بیرون نگاه کرد و بعد با انگشت به جین اشاره کرد..جینم همون کارو کرد و بعد تهیونگ روشو برگردوند جین هم مثل آدم واستاد😂😂😂😂💜💜💜💜

 

الان مومنتای رانو میگم

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

واکنش من بعد خوندن این شکلی بود
نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اونی اونی....بیا هنگ بودووو

اهههه نیککک من باکامپیوترممم هقق هقق

شت::

:((((( اینجا نمیتونی خصوصی بگی؟

منممم ویمین کوک شیی چن تاش موند بزار اونارو هم بگم بعد واکنش برووو

 

یه جا هم بود مثلا داشتن ادای ماهی گیرارو در می آوردن..شوگا هم اون وسط مثل اینکه داشت به دوتا دیوونه نگاه میکرد شده بود😂😂- تهیونک کنار جین واستاده بود و داشت یه رقصی رو به جین یاد میداد جینم اولش انجام داد و بعد شرآع کرد مسخرع بازی😂😂😂😂

تهیونگم بازم به این کیوتی جین خندید💜💜💜💜یا یه جا جین و کوکی داشتن سنگ کاغذ بازی میکردن،تهیونگ هم از اولش تااا آخرش فقط به جین نگاه میکرد و گاهی وقتا هم حین نگاه کردن بهش لبخند رو لباش میاورد..انگار که فقط جین تو اون اتاقه💜💜💜💜💜💜😭😭😭😭😭

 

حالا کوکمین

جیمین باید صدای آر امو دوبله میکرد😂😂😂😂وایی خدا اینقدر سرش خندیدم😂😂یعنی کوکی سر دوبله جیمین از خنده صورتشو جمع میکرد.‌هیچکی متوجه نشده بود ولی من وقتی جیمین دوبله میکرد به صحنه هایی که کوکی رو نشون میداد دقت میکردم تا برات مومنت پیدا کنم..کوکی میخواشت بترکه از خنده😂😂😂😂

یا همون جایی که محل سنگ کاغذ قیچی بود و گفتم که ریکشن ته چی بود..جیمینم هی به جونگ کوک هی به جین،دوباره جونگ کوک و دوباره به جین نگاه میکرد..آخرش دید خسته شده و تا آخربه کوکی زل زد😂😂😂😂😂

یا جای دیگه ی ران بود کوکی زد زیر خنده تا جایی که تهیونگ هم با آروم و خنده ای که سر مهارش بود گفت نخند😂😂😂😂اونجا نمیدونستم که داره به کی میخنده ولی به طور نامحسوسی متوجه جیمین شدم😂😂

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
کیییوتیییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جفت کاپلو میگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ویمین کوک شی بروو

الان میخونمم

مم اگه کار داری برو

نچ بابا ندارم کار الان


من ی تهجین کوکمین مخلوط بگمممم؟

هر دوتاشوننن عالیننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یس یسسس بگوووو

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



ببین تو ی قسمت ران بود خوب نامجون و ته هر کدوم با هم سنگ کاغذ قیچی میکردن و اسمای اعضا رو برمیداشتن که برن تو گروهشون دیگه اسم اعضا رو برگه بود و بسته به شانس که کدوم یکی رو بردارن
بالاخره برداشتن برگه ها رو و تع گفت میخواد گروهش 3نفری باشه و گروه نامی شد 4 نفره
اولین نفر برا نامجون هوپ در اومد در این لحظاتی که هوپ میرفت پیش نامجون جیمین که بغل دست کوک بود دستشو انداخت دورگردن کوک و کوکو به خودش نزدیک کرد کوکم ی نیم نگاهی انداخت و خندید
بعدش وی برگه رو باز کرد و افتاد جیمین ،جیمینم رفت پیش ته ولی کوک نگران شد و صورتش ی جوری ، اخع نمیدونست با جیمین میفته یا نه
بعد ار ام  باز کرد و شوگا رفت پیش نامجون موندن کوک و جین برگه ی بعدب رو که وی باز کرد جونگ کوک بوددد، کوکک بچه ذوقق  کرده بودد دیگهه قشنگ میخندید و شادی میکرد از اونورم جین داد زد قشنگ دادشاز رو نارضایتی بود اصن چهره ش ناراحت بود
ما ی کوکمین شاد  و ی تهجین ناراحت داشتیم اونجا

اوهومم جین خیلی ناراحت بود..‌خیلیییی

حالا من در ادامه ی همین مومنت..یعنی بقیش که مخلوطه رو بگم؟

یسسسس یسسسسسس بگگوووووووووووووووووو

بگویم؟

به قول خودت پرسیدن داره؟

البته که بگوووووووووووووووووووووووووو

نگا یادم میاد این کدوم قسمت بود..اون قسمتی که جین موهاش بنفش بود و ته سیاه..

اونجایی که رفته بودن سرسره ی آبی..

وقت انجام یکی از اون بازیاشون رو اون سر سره ها بود(نمیدونم اسمشو چی میشه گذاشت..از این مسابقه هایی که باید رو تشکای بادی که روشون پره آبه و لیزه مسابقه بدن)

باید توپو برمیداشتن.هر کی زوتر گرفتش..

از اونجایی که هوپی حالش بد بود نیومد..اینا گفتن که باید یک مفر از گروهتون رو به ما بدین ما هم یکی رو میدیم..یعنی عوض میکنیم..ته،کوک و جیمین هم گفتن نه..کنار هم واستادن و غر زدن.

جینم بچه خیلی ناراحت شده بود گفت زودتر انجامش بدین دیگه..

بعد کلی غرغرای مکنه لاین و گروه جین..تو سنگ کاغذ قیچی کوکی افتاد برای اونا و نمیدونم نامی بود ویا شوگا افتاد برای اونا..

پس در نتیجه ووکی و جین و یکی دیگشون..ته و جیمین با آرام و یا شوگا..

جینم از خوشحالی بالا پایین میپرید..کوکی هم یه ذره پوکر شده بود.بعد تهیونگ گفت منم میخوام با شما باشم،جینم دست کوکی رو گرفت و گفت برو تو گروه خودت

تهیونگم ناراحت شد گفت هیونگ اگه بخوای اینجوری باشی‌.بعدشم چیزی نگفت ..جیمینم همچنان داشت به اونا نگاه میکرد..

که البته وسط مسابقه تهیونگ برای اینکه نیفته از جین گرفته بود و خب تا آخر که بره اونور جین جینو ول نکرد در صورتی که اصلا نیازی به گرفتن جین نبود..

 

حالا سر میز ناهار..

جین روبه روی ته نشسته بود جیمین کنار جین و کوکی هم اینور جین.

همشون رفتن غذا بیارن جین گفت برای منم بیارین..و بلند نشد،جیمین بلند شد و ته هم همچنان به جین نگاه میکرد و انگار قصد بلند شدن نداشت.

انگار که تهجین میخواستن حرف بزنن ولی کوکی اومد و دست جینو گرف و بلندش کرد.ته هم ناچارا بلند شد و بعد از نگاهی به جین که کتار کوکی غذا انتخاب میکرد به حالت پوکری در اومد..

 

و حالا موقع ناهار که هوپم بود.

جیمین مشغول خوردن بود و ته و کوک هم همینطور.ته به سیب زمینی پوست کنده ای که دست جین بود نگاهی انداخت و گفت هیونگ منم میخوام.برای همینم جین دستشو آورد جلو تا ته گاز بزنه..تهیونگ هم خیلی قشنگ دست جینو گرفت و جلوی خودش نگه داشت و گاز زد.بعدشم همونجوری که دست جین رو گرفته بود برش گردوند‌..

از اونور چیم که متوجه شده بود به جین گفت منم میخوام و دست جینو گرفت باز کوکی اونور سخت مشغول غذا خوردن بود و بی توجهی میکرد😂😂😂😂

اصلا یه مومنت در مومنتی بود کهه.‌😂😂😂😂

تومارشد😂

 

 

برا مومنت اوللل جججیییییییییییییییییییننننننننننننننننننننننننننن چرا اینکاروووو کرردییییییییییییییی ، کوکمینو که جدا کردی بعدم که ته خواست بیاد دست کوکی رو گرفتی به تع میگی برو ؟ خو اگه با ته بحث کردی و میخوای حسودیت بشه کوکمینوو چ کارداریییی هقققققق هققققققققققققققق


خا اینجا ته مثل ی جنتلمن باید غذا میاورد برا جیننننننننن




چیم اون حرکتو زده توجه کوکو جلب کنه

گفتم💜💜

یسسس

بخون😂😂😂

خوندمممم






ی تهجین بگمممم و کوکمین مخلوط

سلام اونی خوبی؟

کم پیدایی

سلام پرری خوبی تو؟ بهتری؟ خانواده چتورن؟ کیوت چی؟


چی بگم پری ی روز هستم چند رو نیستم کلا ی جوریمم
نه حس پست گذاشتن تو وبا رو دارم و نه چیز دیگه

نظرت چی بود؟

یسسسسسسسسسس

ببین نظرمو نوشته بودم یادم رفتته بود تایید رو بزنمممم

بد نیستم از احوال پرسیای شما😢😢😢

از موقعی ک مریض شدم وبم خلوت شده 

چرا باید این جوری شه😢😢😢

خانواده ام بد نیستن. کیوتم خوبه خداروشکر .رفته شهرستان یکی دوهفتس. قراره ی ماه بمونه😢😢

هومم

به خدا شرمندم پری وضعیت مامان منم خیلی وقته بد شده هنوزم کامل اوکی نشده دیگه باید حواسم بهش باشه

نه چیزی نیس شایدد نتونستن ، ناراحت نکن خودتووو  

خوبه که بهترنن :)
ایگووو دلت تنگ شده براش پپسسس

دیدم😭😭😭😭

نهه جین برای این ناراحت بود چون ته کفت نخ ما میخوایم باهم باشیم..ولی بعد که کوک اومد ت 

ه هم گفت پس منم میام..جینی هم گفت برو

جین خیلی ناراحت شده بود بچه حق داشت خو..منم جاش بودم همینکارو میکردم..کوکمین گناه داشت و لی کلی مکنه لاین جینو ناراحت کرده بودن..

سر میزم ک کی مزاحم خلوتشون شد وتهه هم پوکر شد.

آرع جیمین میخواست کاره ته به چشم نیاد و از یه طرف هم جلی توجه کنه

 

 

ااهااااااااااااااااااااا اگه اونجوری بود خوب اوکیه حق با جینهه

ویمین کوک شی بسی منتظر مومنتتم💜💜

 

 

 

اممم خو ی کامنت دیگه بده من زیر اون بگممم

باشه در بیااااا کامنتتت😂😂😂😂😂😂

 

 

 

ی قسمت بوون ویاج قرار شد دوتا تیم بشن برن تفریح به نوبت تیماشونو انتخاب میکردن چیم و نامی تو  ی گروه بودن
اونورم ته بود با هوپ و شوگا
موند جین و کوک
جینم ی نگا کرد رفت گروهی که نامجون بود
از اینورم نوبت کوک بود انتخاب کنه بعد جبمبن گفت جونگ کوکا و ناراحت بود صورتش انتظار داشت کوک بیاد تو اون گروههه اما ته که میخواست کار جینو تلافی کنه دست کوکو کشید گفت با ما بیا و.... کوکم قبول کرد
و اینجا بسی سگرمه های چیم رفت تو هم
گرچه فردا صبح کوکمین دم ساحل بازیی میکردن از هم و کوکی از چیم فیلم میگرفت و سی اف جی میساخت از چیم و خوش میگذروندن دو نفری

مم ؟؟

 

 

 

داشتم تایپ میکردمم

اشکال نداره اونی درک میکنم ...

چ اتفاقی افتاده براشون؟الان خوبن؟

هر روز باهم حرف میزنیم ولی دلم براش تنگ شده ...

 

نمیدونم اول فکر کردم کروناس ی چندتا دکتر بردمش گفتن نه باز ویروس انفولانزای جدیدع ، بهتره ولی کامل خوب نشده


ایگووو اشکال نداره امیدوارم زودتر برگردع

اوهوم جین بسی گناه داشت😩😩

 

 

 

اری اریی

اونا قربانی های قهر و کیوت بازیا،تلافی ها و مومنتای تهجینن😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

مم میتونم چن تا تهجین ممموریز که تازه اومد رو بگم؟بعدشم یه مخلوط میگم

همین دیگههههه  اخه لنت از کاپل دیگه برا حسودی استفاده میکنن
مثلا ویمین به شدت میتونن کاری کنن کوک و جین بهشون حسودی کنن
یا جین و کوک با هم حرص ویمینو در میارننن و..

انشالله بهتر میشن بلا دوره. 

منم امیدوارم...

اونی؟

تو پری و از اون موقع ک وب زده فراموش کردی مگه نه؟😢

دیگه دلت واسه دونسنگت تنگ نمیشه😢

فدایتتتت


اری میاد

نه به جون خودم پری اینجوری نگو گاهی یا بگم بیشتر از گاهی میام وبت ی سر میزنم ولی کامنت نمیدم چون باید برم زود ولی احوالتو جویاشم جدییی

بسی مرسی که تایپ میکردی💜💜💜💜

 

یه جا بود مگنه لاین باهم سر کنسرت بودن..جین اونور و ته هم اونور کوکمینم وسطشون.جین داشت آب میخورد و ته هم برگشت و جین اشاره کرد که بطری رو بهش بده..جین هم بعد آب خوردنش آب رو جوری پرت کرد تا ته بتونه بگیرتش و ته هم خیلی قشنگ گرفتش..واقعا چه نیازی بود که ته بطری آب جینو بخوره با وجآد کلی بطزی و دو نفر فاصله بینشون؟تهجین ریلی ریل و تکذیب

کننده هاشم ریلی پرووووو

--دیگه هم بود که قبل کنسرت.تهیونگ رو صندلی نشسته بود و به جینی که داشت یکی از رقصارو یاد میگرفت نگاه میکرد.از اونجایی که ته حمایت کننده ی همیگشیه جینه بلند شد و اون حرکت رو بهتر یه جین یاد داد..و رفت نشست.جینم دوباره انجامش داد و رو به ته با انگشتاش تشاره کرد یاد گرفت.تهیونگ هم وقتی داشت جین حرکتو میرفت و اون کارشو..همچنان محوش شده بود--یا یه جا دیگه جین داشت باز کیوت بازی در میاورد ته بازم محوش شده بود جوری که انگار داشت میگفت اینقدر کیوت نباشه بسه..

یا موقع غکس برداری..دست کوکی و جین رو شونه های ته بود چون ته وسط یود.

اونا هم گفتن فقط یکیتون میتونین دستتتونو بزارین رو شونه ی ته.اونا هم سنگ کاغذ قیچی بازی کردن و هر دوتاشون باختن😂😂😂😂

ولی جین یه دفعه ای دستشو گذاشت رو شونه ی ته انگار که میخواست فقط بگه ته برای منه‌‌کوکی هم خندید و آخرش خیلی قشنگ شاهد خوشحالی و لبخند ته بودیم💜💜💜💜

ککییوتتبببااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا











من ی کنسرت بود باز کوک اسیب دیده بود اون اخر بود و دور از ارمیا رو صندلی تک و تنها بقیه پیش ارمیا بودن کوک یهو گریش گرفت صندلی شو چرخوند انگار پشت به ارمیا ببین جیمین بلافاصله دوید رفت پیش کوکی و اشکاشو پاک میکرد چمد موهاشو نوازش میکرد ولی ندیدم اعضای دیگه بیان ولی جیمین بلافاصله اومد

خدانکنه

اشکال نداره اونی ...مرسی ک سر میزدی بهم.

ولی قبلانا بیش تر باهم صحبت میکردیم .

جون خودت و قسم نخور فداتشم

میدونم عزیز الان ی جوریه در هفته چند روزیو میام اونم3تا 5یا نهایت 6

ویمین کوک شی ما دوتا کاپل واقعی و اصلی به بیشتر نداریم به اضافه ی یه فرند شیپ.‌

که این سه تا به نحوی موجب لحظات عالی و خوش ما میشن😂😂😂😂💜💜💜💜

ویمین کوک شیی چیی تا 5:30نمونده

یس یسسسسس

ولی لنتی فرند شیپ ویمینم خیلیی قشنگههه هقققق هقق


دقیقااا خیلیییی خوبنن اصن معرکن(بقم  هستن البت)

ولی اونی بعضی از دکترا نمیتونن کرونا رو تشخیص بدن واسه فامیل ماهم گفتن کرونا نیست سرماخوردگیه ولی بعدا مشخص شد دکتره متوجه نشده .ولی انشالله ک مال ایشون کرونا نیست.

ولی کاش آزمایش میدادن. من خودم سوآپ حلق انجام دادم .

نمیدونم ی 7باری رفت دکتر

کرونام بوده رد شده اخع 45 روزه الان

اوهومممم باز هم در کل کیوتیاااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یسس یسسس

فک کنم رفتی پس مومنت مخلوطو فردا میگم

ی مخلوط برا خدافظی بگوو

از اونجایی که من فقط عاشق تهجینم در مورپ بقیش نظر ندارم‌‌..ولی بقیشونم قشنگن💜

من کوکمین و ویمیننن
تهجینم از وقتی تو اومدی دارم دقت میکنممممم

خب پس خداروشکر کرونا نبوده وگرنه خدایی نکرده خودتم میگرفتی اونی جونم.

بوس

اری نبوده خدا رو شکرر


استیکر ندارم ، بوسس
پری باید برم کم کم خوشحال شدم سر زدی ، مننم بیشتر به دونسنگم سر میزنمممم

ممممم مخلوظ یرای خدافظی

 

ریکشنشون به یکی از آهنگاشون بود که ته دستشو آورد جلو و بقیه هم زدن رو دستش..و همشون دستاشومو از روی دست ته برداشتن ولی جین همچنان به دست ته ضربه میزد.آخرشم که دست برداشت ته روشو برگردوند و به جین نگاه کرد و چند بار زد به پشتش..

از اونور جیمین به دست کوکی که رو کدوم دست میزد نگاه میکرد و وسط موزیک ویدیو ریکشنای جالبی درباره ی کوک میداد..

دقیقا کاری که تهجین داشتن انحام میدادن و کوکی و جیمینم همیت کارو میکردن💜💜

 

خدافظ ویمین کوک شی مواظب خودت و اعضات باش💜💜💜💜💜💜

ارییییی تهجین الگوشوننن


خدافظ لیکوک ته شی ، تا فردا مواظب خودت باش و اعضات 💜💜💜💜💜💜

من کلا تهجین و از اول و آخرررر فقط تهجین

منم کوکمینو از وقتی که تو رو دیدم دارم دقت میکنم💜💜💜💜

نچ من فرند شیپ ویمینو عاشقشونم واقعا و اینقدرم مومنت دارم که نگووووو فک کنم بدونی چقدری دارم یادتع وقتی من میخواستم دوستی ویمینو اثبات کنم و همش مومنت میدادم و تو فک میکردی منظورم ریل بودنشونه؟
اونا همه ی گوشع از ویمین مومنتام بود

یسسس😍😍😍😍😍

بای💜

بایییییییییییییی

باشه اونی .منم خوشحال شدم .

خداحافظ

قربونت پری
تا بعد انیوووووو

انیو ویمین کوک شیی..بیانه من امروز نمیتونم بیام😭😭ببخشید دیر خبر دادم و اینکه کلی مومنت آماده کرده بودم بگم..

فردا حتماااا حتماااااا هستم..بازم بیانه روزت کومینی مواظب مکنه ی بی عقل باش💜💜😂😂

اشکال ندارره لیکوک ته شی
مواظب خودت و اعضات باششش
روز تو هم تهجیینیییییی  خخخخ اوکای اوکاییییی
يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۱۴:۵۵ Leeteuk............sj my love

ویمین کوک شیی انیو😂😂

سلام لییکوک ته میانه ببرا دیروز
گوشی خواهرم ریست زده بودم داشتم ریکاوری میکردم.حواسم.نشد میانه
و اینکه ار نصفه شب امروز حالم بد شد , و ی2 روزیو استراحت میکنم ولی4 شنبه میام ساعت3
يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۱۵:۰۰ Leeteuk............sj my love

سر وقت😂

اری. ارییی

ویمین کوک شی نیستی؟

نبودمم

من هنوز منتظرتم اگه نیومدی

ببخشیدد بازم

مم اشکال نداره

💜💜

ویمین کوک شی هستی الان؟😂😂

اندهه

ویمین کوک شیی حالت خوبه؟؟ امید وارم اتفاقی برات نیفتاده باشه💜💜💜💜

سلام لیکوک ته شی
میانه حالم خوب نبود دوشنبه تو جواب یکی از کامنتات گفتم امروز میام

یپ..ندیدم..

امید وارم حالت خوب باشه،پس میخوای امروزم استراحت کن💜💜

ن اوکیم لیکوکک ته

ویمین کوک شی اگه من کامنت ندم تو هیچ وقت نمیدی؟؟؟؟

خوبی؟ امروز بیاااااا پلیزز

کامبک بی تی اسم که هستتتتتت😭😭

تیزراش که ترکونده،تو یک ساعت و 14دقیقه  بیست ملیون بازدید زدیم.😄😄

دی ان ای رو یادت میاد؟ که تو 24ساعت اینطوری شد؟؟

واووو ما بزرگ شدیم😴😴

میانه لیکوک ته ی سری چیز پیش اومده یهو که چی بگم و گرنه من از چند روز پیش تهجین گرفتم برات منتهی ی سری مشکلات پیش اومد

ویمین کوک شییی دینامیت تو سه ساعت 30میلیون بازدید خوردد😱😱😱😱

اولین موزیک ویدیویی شد که تو یوتیوب با این سرعت بازدید خورد هوراااااااااا😎😎😎😎

ارییییی منم امارشو لحظه به لحظه چک میکنممممم

و البته شد سریع ترین موزیک ویدیو در تاریخ که به این میزان بازدید رسیده..یعنی ییش از بیست ملییون

یسسسسسسسسسسسسسس ایی ننووووووو

للییکوک تهههههههههههههه من از صبح تو شک ام ویییم 

ساعت4میام وب مفصل حرف میزنیم و کامنتاتو اون موقع ج میدم

لیییییککککووکککککککک تهههه و محدثهه ساعت 4 میام امروز

ویمین کوک شیی داشتم بازدید میزدم بیانه😂😂پدرم در اومد😂😂

الان هستی؟؟

راستی ویمین کوک شیی تهجین با این لایو جدیدشون..اتک زدن اصلا😱😱😱😱اوففف دهننن همگیی بازمونده بود...تهیونگ که ترکوند اصلا😶😶😶😶

واییی منم همش استریم بودم خیلی لنتی بود ام وییی 😭😭😭


امروز 3 هستم بیا

ویمین کوک شی؟؟؟؟

میان منم درگیر آن وی بودم دیروز کلا گرچه 1 ساعتی اومدم وب ولی نبودی

للیکوک تهه و محدثه من هستم الان 

گایز

یپپپپ

ویمین کوک شیی من ناهار بخورم میام😴😴

من و محدثه😂😂😂😂

😂😂😂 اوکاییی بروووو


یس شما2تا

لیکوک تههههههههههه کوجاییینخوردی ناهار هنوز؟ من تا 4 وایمیستم

لیکوک ته شی

ویمین کوک شیی اومدم بیانههههه

اوکایههههههه

مجبور بودم ظرف بشورم😂😂

خخخخخخخخخخخخخخ

ویمین کوک شیی تهجین پوکوندن اصلا😈😈😈😈

بزار بگم که کوکمینم ترکوندننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ویمین کوک شی کجایی

هستم که

واووووووو ریلامون ترکوندن😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اخ که ببین قشنگ کام اوت کردن دیگه

تو میگی اول یا من بگم؟از کاپل کوکمین بگم من اول یا تهجین میگی تو؟

تو اول بگوووو

واوو کام اوت

بببین ام وی رو که دیدی مومنتای کوکمینشو نه؟

اونجایی که جیمین پرید رو پشت کوک

تو یکی از مصاحبه های بعد ام وی اون صحنه ای که دوربین زوم هست رو جیمین و جیمین میخونه و بعد کوکی میاد خوب
اونجا جیمین برداشت اول گفت چشام خنده دار به نظر میرسه و بعد انگار کوکو نشون  داد تو ام وی و کوکم با خنده و خوشحالی خطاب به چیم گفت شبیه منحرفا بهم نگاه میکنی ها( نه اینکه کوکم بدش اومد خخخخخخ)
بعدش شوگا به جیمین گفت این صحنه تو موزیک ویدئو نبوده(منظور جایی که چیم پرید روکول کوکی) چیمم گفت نه من فری استایل انجامش دادم و بقیم گفتن فری استایل؟ چیم گفت اره
نامیم گفت بچه ها باید جدی بگیرین کارو (منظورش این بوده اینهمه تابلو نکنید خودتونو) چیمم گفت ی موزیک شاد بوده و فک نکنم اشکال داشته باشه ( دقیقا خیلیم کار به جایی کردههههه )

تومار شد😂😂

اریییی

ویمین کوک شی من یه ربع دیگه میام جواب میدم

باشششش

اومدممم

 

واووووووو

منحرف😂😂😂😂😂😂هست خو😂😂😂😂😂

جدی بوده خو..پریدن رو پشت کوک جدی بوده😂😂😂😂😂

 

یسس یسسسس کوکی خودش بوده دوس داشتععععععع خخخخخ
کم جذاب نشده بود کوک تو ام وی گفت چشا درویش کوکی برا خودمه دلتونو صابون نزنید

تموم؟؟

من بگم؟

 

 

اری مومنت این مصاحبه تمومه بگوو تووووووو


بعد مصاحبم این دوتا با هم رفتن  سوار ی ماشین شدن خخخخخ

😂😂😂😂

 

الان میگم

باشددددد

ببین تهجین اتک زدن.😈😈😈😈

تو لایو زندههههههه دیروز لایووووووو

تهجین کنار هم نشسته بودن و اینکه همه میدونن وقتی تهجین کنار هم بشینن کلی پشم ریزون تو راهه

1جین تبلت دستش بود و داشت یه چیزی رو چک میکرد،تهیونگم دید بهترین فرصته سرشو گذاشت رو شونه های جین(عضو مورد علاقش💜💜)

2وسط حرفای اعضا این دوتا شروع کردن مسخره بازی و با صورتشون حالتای خنده دار در میاورن😂😂😂😂

3دوبارع وسط بحث اعضا تهیونگ سرشو گذاشت رو پای جین و تقریبا دراز کشید..اون لحظه خیلی صافت بود😭😭😭😭

4جین کیوت بازی در آورد و کلی خودشو برلی ته لوس کرد..چون تهیونگ گفته بود جین مثل شخصیت....کیوته😭😭😭😭💜💜💜💜

5شوگا داشت حرف میزد که یه دفعه ای تهیونگ خم شد پشت جین.وسطط لایو😶😶😶😶شروع کرد به فوت کردن گردنش..جینم خم شد و گردنشو هی بالا پایی میبرد..تهیونگم همچنان فوت میکرد و به کارش ادامه میداد😈😈😈😈اولش همممون موندیم ولی بعد..

6جین خیلی طبیعی گفت چرا گردنم قرمزه؟

و این حرفش....‌‌‌‌پاققق همرو پوکوند

 

کاملا مشخصه دارن به کام اوت نزدیک میشن

وایییییییییییییییییییییییییی کام اوت کنیدددد لنتیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا





اخ اخ منم مومنت یادم اومد بگمم:کوکمین

یه چیز بگم؟نمیدونم این واقعیه یا نه

ولی یه بنری بود که میگفت این کامبک کام اوت یکی از کاپلای تهیونگه

یای یه جا گفته بود تو میکس تیپپش رابطش با یکی از اعضا مشخص میشه

حالا نمبدونم واقعیه یا نه ولی با مومنت لایو دیروز تهجین...اگرم باشه پس یعنی کام اوت تهجین نزدیکه😭😭😭😭🎆🎆🎆🎆🎆🎆

او یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

بگوووو

تو بی تی اس این د سوپ چیم داشت نمیدونم چیکار میکرد کوک اومد گفت من چیکار بکنم گفت نمیحخواد کاری بکنی کاری نیست برو ی کار دیگه بکن همچین چیزی
خلاصه بگم در نهایت کوک رفت پشت چیم وایساد و ی جورایی از پشت چسبید و دستاشو گذاشته بود روی شلوار چیم و.....

ی جا دیگه تو بوون ویاج بود تو این ماشینای کمپ مانند بودن چیم رو به روی کوک بود بعد کوکی لای پاش باز شد بعد پاشو چیم از زیر میز میزنه وسط پای کوک و کوک اصن ی تکونی میخوره ....

ویمین کوک شی منتظرم مومنتتو بشنوم

گفتم مومنتووو

منتظرم زیرنویس این د سوپ بیاد  عررررررررررررررر

من اون تیکه رو ابجیم برام تعریف کرد گفت دیده مومنتشو

تنها چیزی که میتونم بگم اینه

شتتتتتتتت لعنتیااااا کامممم اوتتتت کنیددد دیگه😭😭😭😭😭😭

 

واو این د سوپم یه برنامه مثل بون وویاجه وای😭😭

 

منم مومنت این برنامه رو دارم یادم رفته بود.‌..بگم؟

دقیقااااا لنتی جیمین خیلی کارای تابلویی میکنه جوری که جای شک نمیزاره و همینطور کوک



اریی ارییی

بگو بگوووووووووووو

از اونجایی که فاصله ی شخصی برای تهجین وجود نداره..

 

جین پیش چند نفر از اعضا واستاده بود و داشت یه چیزی رو نگاه میکرد..تهیونگم پشتش بود.

بعد ته هم خواست نگاه کنه وبا اینکه میتونست برع کنار جین واسته یا مثل کوک همون عقب بمونه..ولی اومد از پشت مثل همیشه خودشو چسبوند به پشت جین و به جلو نگاه کرد.تقریبا از پشت بقلش کرده بود😭😭

 

یا یه جای دیگه هم روی مبل نشسته بودن و جین شلوارک پاش بود.تهیونگ به جین نگاه و جینم چشمک زد.ته هم روشو برگردوند و بعدشم یه پوزخند زد..یعنی نحوه ی لاس زدنشون عالی بود.😂😂😂😂😂

سر کامبک on تو شبکه ی ملی هم همین کارو کردن..‌فکر کنننننن تو همچین شبکه ای..

به ته میگفتن ازبین شیرین و ..کدومو دوست داری تهیونگ هم گفت شیرین..بعد از جین پرسیدن صورتتو به چی تشبیه میکنی و یا همچین چیزای....جینم گفت شیرین چون صورتم شیرینه.

بعدشم ته با خنده ای که داشت جمعش میکرد به جین نگاه کرد و جینم چشمک زد..

ویکوکرا مرده بودن میگفتم فن سرویسه..ولی خب گوش کن

فن سرویس هر جایی لازم نیست،فن سرویس آمادگی از قبل میخواد نه یه دفعه ای،فن سرویس لازم نیست تو شبکه ی ملی باشه،و اینکه کلی فن سرویس نیست چون هزاران تا مومنت ثابت کردن

نههههههههههههههه من این د سوپو میخواممم


کوکمینم باز جایی که با هم بوکس انجام میدادن پر مومنت بود ولی بزار خودم نگا کردم نکته های تهجین و کوکمینا رو در میارمم




بابا ویکوکرا میبینی 10 متر فاصله دارن کوک و وی ولی اگه تصادفا نگاشون تو هم بیفتع مومنت میگیرن بعد چنین چیزای واضحی رو....
ویکوکا رو ول کن اصن

ویمین کوک شی اومد؟

یس یسسس

و اینکه تو عکس برداری برای مجله ی .....

تهیونگ تمام مدت و در طول تمام عکسا روی پای جین نشسته بود..

از جمله دلیلایی که تهجین قراره طبق اون بنر و یا اونو بیخیال کلی کام اوت کنه

او یس یس یسسسسس
کوکمین میدونم پشت سرشون کام اوت میکنن

بسی مرسی آنالیزای تهجین و کوکمینتو دوست دارم هوراااا😂😂😂😂😂😂😂

همینو بگو.حتی اگه کل تاریخ این کاپلارو نشون بدی و بگی ببین فن سرویس نیستت...فن سرویس نمیان تو فارغ التحصیلی جین تهیونگ دستشو بماله رو لبای جین و بعد بکنه تو دهنش..فن سرویس این نیست که وسط آهنگ خوندم دستشو دور کمر جین حلقه کنه..فن سرویس این نیست که کارایی به اعضا اجازه نمیدن رو باهم بکنن و بین هم تبعیض قائل بشن..فن سرویس این نیست که بعد تموم شد آهنگ تهیونگ بره جوری که انگار میخواد جینو بوس کنه دستشو دور شونه هاش حلقه کنه.....و بعد دستشو......

 

بزار راحت باشن ولشون کن

اریی ارییی منتظرم زیرنویس فارسیش بیاددددددددددددددد و بعد بترکونممومنتا رو در بیارم


دقیقاا همینو بگووووووو، اینا فن سرویسه بعد تصادفی نگاه ویکوک بخوره تو هم مومنت میشه خخخخخخخخخخخخ



یسس یسسس

ببین اصلا اشکال نداره هر کدوم  اول کرد که کرد😂😂😂😂😂😂فقط فاصله ی بینشون بیشتر از یه هفته نشه.هفته ای جلو برن😂

خخخخخخخخخخخخخخخ والا مهم کام اوته اول دومش مهم نی کدوم باشه

ولی خدایی اول تهجینه😂😂

خا اوکای تهجین کام اوت کننن اصن اول اونا که کام اوت کننن دیگه مشخص میشه ویکوک غلط بوده و کوکمین ریلههه

دیدی اون قبلیو؟

آره فرقی نداره😂😂😂😂

یس یسسسسسس

اومممم موافقم اولل تهجینننن

یسسسسس یسس

دیگه به جین تهمت تاپ دزدی نمیزنن

دزدی کوجا بودددددددددد ،

ویمین کوک شی مومنت نداری بگی؟تهجین 

3 تا ویدئو دارم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

من همیشه سرشار از مومنتم ولی از زبون تو خیلی حال میده😂😂😂😂

خخخخخخ فدایییتتتتتت کهههههههههههههههههههههههه

ویکوکرا از جین بدشون میاد چون ته خیلی به جین توجه میکنه..

و نکته اینجاست..خودشونم دارن میگن

 

بدمون میاد چون ته خیلی با جینه😎😎

خب لعنتیا خودتون که دارین میگین

 

و با کوکمینم جنگ جهانی دوم دارن چونکهه کوکمینم ریلهههههههه

چونکه کوک و جیمین همش مومنتای خفن میدن و جیمین که میبینی مومنتای + هم میده با کوک بیرون........

و اینکه ویمین کوک شیی من عاشق 

جمله ی فدایت که امم بازم از زبون خودت😂😂

هارتتتتتتتتت اتک شدم کههه
خا تو اولین نفری اینو گفتی بمم

و خب اولین نفری هستی که اینو بهت میگم

 

یسسسسسس حقشونهههههههههه که مارو اینهمه ناراحت کردن و اونارو اذیت

 

هارت ندارم ولی کلی هارت برایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت




والاااا چع معنی کاپلشونو با یکی دیگه شیپ کننننننننننن

مثل تهجین اتک زدن دوست😂😂

 

خخخخخخخخخخخخخخخخ بله به جین رفتیی



راستی ی کامنتتئو حواسم نبود تایید نکردم الان تایید زدم ببینش

کومااوووووو💜💜💜💜💜

آی ام جین اند وورلد واید هندسام😂😂😂😂

 

همینو بگو

 

آخجونننننننننننننننن تهجین😂😂😂😂

با اینکه هر شب میبینم ولی زندگیمه دیگه💜💜

 

او یس یسسسس


خخ گفتمم کهههههههههههه

فرستادم کامنت بعدت برات

منم جواب اونو ندادم بهت

 

دقیقااااااا کوک و وی همو میبینن و سلام میدن مومنت میشه خخ

 

والا جدی خوب بالاخره با هم دوستن دیگع گاهی بگو بخند و اینا طبیعیع ، مثلا کوک با جینم خیلیی درگیره همش اذیت و کلا فانی مومنت میده با جین ولیکن که نباید اینا رو شییپ کرد

یا چیم با هوپی ، هیونگشه هوپ خوب طبیعیع حتی کیوتم میکنه چیم خودشو برا هوپ ولی شیپ میکنن اینا رووو

دان میکنم چون ده دقیقه دیگه باید بری

اری اریییییی

ولی ببین 30 ثانیه کوکمین هست اندازه 300 دیقع س انگار اینقد که خفنه فردا میدم بهت کوکمینا رو

بسییی تنکسس راستی من برات مومنت کوکمین آماده کرده بودما

یسسسسسسسسسسسسسسس بگووو خوببببببببببببببببببببببب

دقیقاااااا فانی مومنتارو هم شیپ میکنن....بالاخره اونا با اعضای دیگه ام صمیمین..دلیل نمیشه که کاپل حساب کنی..میفهمی منظورمو که؟

 

الان بهت میگم

اری اریییییییییییییی

منتظرم بسیییییییییییی

یپپپپپپپپپپ 😎😎😎😎

فردا بدش..منتظرمممممممم

 

این مخلوطه

 

 

ببین تو ران بود..اون قسمتای اول

ته رو پای جین نشسته  به طوذی که روش به جین باشه و آب هم تو دهنشون بود..بقیه اعضا بر عکس نوبتای همدیگه که میخندیدن..اینجا فقط یه لبخند داشتن و نگران بودن..تا جایی که هوپ آروم دستشو میزنه به دست کوک ..جوری که انگار داره میگه یه کاری بکن.

جیمینم میبنه و میخواد که کاری کنه چون از همه نگران تره..به کوک یه نگاه میندازه و یه جورایی دستشو به جونگ کوک میزنه..آخرشم تهیونگ صورتشو نزدیک به جین میکنه به طوری که فاصله ی لباشون خیلی کم بود جینم آب تو دهنشو میپاشونو رو صورت ته😂😂😂😂😂همشون بالاخره نفسای حبس شدشون رو بیرون میارن و ما جیمین رو داریم که ....البتو منو داریم که اینو فهمیدم😂😂جیمین ریز دستاشو به نشونه ی پیروزی تهجین به کوکی میزد چون کوکی مثلا قرار بود جداشون کنه😂😂😂😂😂

 

اینم آخری کوکمین چون داری میری وگرنه مومنتا زیادن..بقیشو فردا برات میفرستم

 

جیمین داشت میرقصید که کوکی میاد و بهش میگه هیونگ رقصت خیل خوبه..ته هم که همونجا بود گفت هیونگ؟؟

(منظورش این بود که کوکی به جیمین گفته هیونگ)

کوکی هم خندید و حرکات رقص جیمین رو دنبال کرد..

آخرش هوپی گفت بسه بریم کوکی هم خواست تلافی کنه گفت چیمی واقعا قشنگ رقصیدی..همون موقع ته خنده منفجر شد و قیافه ی هوپ اینطوری بود😶😶

بعد گفت به چی خندیدین..جیمینم گفت هیچی دست ته و کوکی رو گرفت..هوپی همچنان مات و مبهوت بود😂😂😂😂😂😂

 

ویمین کوک شی یکی از مومنتای لایو تهجینو یادم رفت بگم ‌ولی اونم فردا همراه کوکمین میگم

اخخخ گوگولیاییییییی کیوتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو



اوکای اوکاییی از اونجایی که من فردا بازدید میزنم وقت نمیکنم مومنت تهجین پیدا بنمایم و فردا با تو دیگهههه خخخخخ

ولی اون کوکمینو میارم براتتتت

دیدی؟؟

یا مثلا کوکی میگفت صدای جیمین خیلی خوبه.اون میتونه خودشو ثابت کنه

ییسسسسسسس


چیم همیشه میگه صداش خوب نیست و کوکم میگه نه هیونگگ صدای تو عالیع و کلی تعریف میکنه ازشش هقققققق هققققققققققققققق

منم فردا میخوام بترکونم خودمو از بازدید ولی فردا با من😎😎😎😎یپ کوکی😈😈

 

 

کومااوووووووو از مومنتااا و باشه اون کوکمینو حتماا بیار..

ساعت تهجینی معرکه ای برای من بودددد مثل همیشهههه💜💜💜💜💜

خدافظ و مراقب اعضا و خودت باش تافردا💜💜💜💜

 

اوو یسسسسسسسسسسسسسسسسس



باش باش
برا منم ساعت بسی باحالهههه (چشمای قلبی)
انیووو تو هم مواظب خودت و  اعضات باششششش تا فردا💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

رورت کوکمینی💜💜💜💜

روز تو هم تهجینیییییییییییییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

لیکوک ته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لیکوککککک ته شی

اوماااااااا

صیلامممم

سلاممممممممم دخترنازم
خوبی؟

اوره^=^

تو خوبی مامانه کیوتم؟؟

خوبم دخترکممممممم
ببینم مواظب خود هستی یا مثل قبلییییییییییییییییی ؟

آی سحری جون من دعوا نکن نورایی رو 😂😂 دفعه قبل منم خندم گرفت تهش نورایی منو دعوا کرد اتک زد بهم 🥺🤧

دعوام میکنم تاثیر نداره روش که

چرا خندیدی بهش خو؟ ایگوووووووووو چرا دعوا خوب؟

تقریبن*=*

اوما به محی بگو نخنده بهم*=*

عیح*=*

خوبه باز تقریبنه جوابت ، امیدوار گشتمم



نمیخنده بهت فدات شم

به خاطر اینکه من نقش تماشاچی داشتم و تهش خندم گرفت به دعواتون تهش هم منو دعوا کرد چرا خندیدی 😂😂 تهشم با چند تا عکس مرگ از تهیونگ منو کشت ☺️😂 

یعدم گفت دیگه نخندم 😂😂😂

ایگووووووو انتقاماشم کپ خودمه که خخخخخخخ منم عکس میفرستم برا بقیه وقتی بخوام تلافی در بیارم

به خاطر اینکه دختر توعه دقیقا کو خودت میشههههه 😂😂 

نکنین اصن روش انتقام خوبی نیس 😂😂

خخخ اری اصن ناخوداگاه مثل خومه

شک نکن بهترینننن روشه

چشمه تورو دور دید بهم خندید😹

منم انتقام گرفتم ازش😎😹

خخخ اری گفت بهممممممممممم
میگم مثل من انتقام گرفتی ها

خدا عاقبت منو با شما دختر و مادر به خیر کنه . چون اگه بگم الانم دارم میخندمچون منو اتک زدین خوشحالینو میدونم حالا جفتتون میخوای از من انتقام بگیرین . بس که مظلومم من @-@

ایگوووو راحت باش کلا تو خندوندن بقیه تبحر داریممممممممممم

نه حالا این دفعه رو چیزی نمیگم دیدی ی پست اختصاصی گذاشتم برات

اعع😹

چع جیذاب😹😹😹

الحق که دختره خودتم😹

اری شک نکننننننننننننننننننن تنها دخترمممیییییی دیگه

اوما حالا با محی چع کنیم؟

بازم با اینکه اتک خورده داره میخنده-.-

الان که رفت ولی ی پست میزارم براشش  خخخخخخخخخخ

بعله پست اختصاصی @-@  قشنگ پوستم کنده اس 😂

 

سحر منم کلاس زبانم شروع شده باید برم . کاری نداری ؟ 

مراقب خودت باش فداتتتت . تا فردا خدافظظظ💜💜

نه فدا راحت باششش
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگ

افرین

های فایو اوما😹😹

خب حالا بیا برا داینامایت عر بزنیم مامانی*=*

اووکیییییییییی




تو بزنن بعد مننننننننننننننننننننننننننن

اوما دامادتو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقد پدر صگ مرگ شده بود؟

کیم فاکینگ نامجونو که نگم*=*

جئون فاکینگ جونگکوک که قشنگ میتونم بمیرم براش*=*

پارک فاکینگ جیمینو نمیگم خودت بگو😹

کیم فاکینگ فاکینگ فاکینگ تهیونگ*=*

من داشتم موزیک ویدیو رو میدیدم اب دصتم بود

یه قلوپ ازش خوردم تهیونگ که اومد پرید گلوم داشتم خفه میشدم😹😹😹

هوپییییییییییو که نگم اصنننT=T

جیییییننیییی خیلی جذاب ششدع بودددددد هههههقققققققققققققق

ارههههههه  همه شونو دیدمممممممممممممممممممممممممم و لنت بهشوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

قلبم نمیزنه دیگه*=*

اونجایی که کوکی یه دونات دصتششه بد همه برمیگردن صمتش جین این شکلیه قشنگ:

پدر صگ چیکا کردی:/

تنها تنها دونات میخوری:/

😹😹😹😹

خخخخخخخخخخخخ

ولی بببین اون صحنه ای که دوربین زوم میکنه رو جیمین که بعد کوک میخونه و جیمین پرید رو کول کوک
اونجا وقتی جیمینو نشون دادن که اونجور کیوت وسافت و معصوم و.... بود قیافش هنگ کردم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

یاده صرندیپیتی میوفتم اونجاش

ببین اصن اون قیافه اونجا و اون اخرام که میخونه و خنده ش که ردیف دندوناشو نشون میدههه

*=*

هارتم*=*

ولی میگم باید بریم خوداروشکر کنیم تتو هایه کوکیو نپوشوندن-_-

خخ اری
کوکی اون اول ام ویی بسیییییییییییییییییی عالی بودددددد

اونجایی که میگه

cup a milk lets rock and roll

قشنگ اون ایمجینایی از کوکی که شیر موز میخوره مصت میشه برام زنده شد😹

واییییییییییییییییییییییی راس میگیییییییییییییییییییییی خخخخ


ولی یونگی چ سافت شده بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد ووکالشش


من باید برمم نورایییی مواظب خودت باششششششششششششش

خیلی*=*

دامادت خیلی جیذابه*=*

توام مواضبته خودت باش اوما^=^

بسی جذابب

ویمین کوک شییی ببخشید نت نداشتم و اصلا نتونستم پیدا منم بیانه😭😭😭😭

ولی مثل اینکه حوصلتم سر نرفته..

کای مومنت برات آماده کرده بودم،فردا میبینمت..بازم سورییی😭😭

اشکال ندارهه 

یس😂😂

منتظرتم

ویمین کوک شی من هر چه قدر تلاش کردم مومنت سومو دان کنم نشد😭😭نمیشه اصلا

ایگووو چرا؟؟ 
فردا دوباره اپ میکننم

لیکوکا و.محدثه 3ونیم میام 

ویمین کوکککک شیییی بیانه دوباره نت نداشتم ولی فردا بابام مودم میگیره..یعنی همیشه وای فای دارم🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆😅😅😅😅😅

ببخشید برای معطلی و مرسی برای آپ کردنش فردا میبینمت💜💜

خوب پس فردا میبینمتتتتت
فدایاتتتتتتتت

ویمین کوک شی اولی و آخری یکی شدن که😂😂

جدیییی؟؟

ویمین کوک شی ببخشید دیر اومدم

آرییی

اشکال ندارهههه

ویمین کوک شی امید وارم کامنت قبلی رو دیده باشی..

و اینکه وای فای هنوز وصل نشده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فک کنم فردا باید بیام..ولی من آخرای شب که وصل کردم بابام برات مومنتارو مینویسم..

ببخشید طول کشید💜💜😭😭

باش لیکوکا اذیت نکن خودتو فردا بیا

لیکوک ته شی و محدثه من سیم کارتم دیشب مسدود شده نمیتونم بیام وب الانم ی 300 مگ 1 ساعته برا گوشی آبجیم گرفتم ک بیام بهتون خبر بدم 2 روزی نیستم سیم کارتم درس بشه میان همین پست کامنت میزارم

لیکوک ته شی و محدثه   بقیه

واقعا؟؟؟؟ مشکل من تازه درست شد😭😭

شانس نداریم 

یااااا ویمین کوک شیی من دلم تنگ میشه که😭😭

دل منم تنگ شده این چند روزه ..

آیگوووو باش مواظب خودت باش روزات کوکمینی💜💜💜💜

فدایت

ویمین کوک شی،؟

سلام زیاد و تا خوبی ، 
دلم برات تنگ شده بودددددد 💔💔💔💔

میانه از فردا میام باشه ؟امروز ی سری کار دارم نتم  درس شد فاینالییی 

انیوووو ویمین کوک شیییی دلمممممممم تنگیدهههههه بودددد خیلیییییییخیلبیییییییییییییییییییییییییی

 

فرداااا بیا😭😭💜💜

انیو لیکوک ته شیئی منم دلم برات تنگ شده بسیاری


میام امروززززز

دوتا مومنت پشم ریزون کوکمینی برات پیدا کردم💜💜

اخجونننننننننننننننننننننن

ویمین کوک شی میشه الان بیای😂😂

ا من الان اومدممم

خب پس منم الان میام..

یه زره زودتر شروع میکنیم😂

اوکایییی

اول اینکه ویمین کوک شیییییی لیتوک میخواد آهنگ سولو بده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جدیی،؟؟  مباررکتتتتت باشششههههههه



هیونگگ هم قراره بده بیرون آهنگ جدید 

تا کامبک دی ان ای هم کم مونده😭😭

کامبک  dna 

هیونگ؟؟ کدوم؟

 

مبارکگککک😭😭🎆🎆

امان از این گوشی که خودش کلمات و تصحیح میکنه 
تهیونگ منظورم


یس یس بسی

نه دونگهه و اینهیوک😂

😁😁😁😁اوکی فهمیدم 

ته؟؟

منظورت میکس تیپه آلبوم مانندشه؟

آری


جیمین چرا نمیدههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اینطوری میشه

D&E

آها من DNA, خوندم خخخخ

 ویمین کوک شی این هیترا بازم حمله کردن 😭😭

ب کییییی،؟؟


کلا کارشون حمله کردنهه

 ویمین کوک شیی کلی بنر و شایعه و شایدم واقعیت پشت میکس تیپشه بگم؟؟

البته بگوووو
 فقط ی پست جدید گذاشتم برو اونجا اینجا پره

خب اول دربارع ی دینامیت و پارت کم جین و دعوا و شکایتا .‌نه اینو ولش فقط حرصم در میاد..

 

دوم به تهجین

به کوکمین

به شیپرا 

 

ای بابا شده دیگه خوب دعوا و حرص لازم نیس تو ام وی بلاد سوئیت هم اینگونه بود پارت ها 





جهنم بگن  تا جونشون در بیاد نه اینکه دیگه خیلی مومنتاشون داره ضایع میشه و رابطه این وسط برا همون باز هبتو شروع کردن

فک نکنم بشه گفت چون دوستات هستن

خصوصی بفرست برام

دوست دارم در موردش باهات حرف بزنم،اینکه همیشه این بلارو سرش میارن ولی خب یه جورایی ناراحت میشی پس ولش کن

 

آرههههه هم ویکوکرا و اینا

و هم کسایی که شیپ نمیکنن..میشه بگم راحت شم ؟

البته حق داری خدایی کم میدن به جین  تو آهنگ ها پارت


آری بگوووو

باشهنه

اوکی

ویمین کوک شی تو خصوص میفرستم و بعد هر وقت که خلوت شد و دوستات رفتن.‌اگه رفتن

میریم سر بحث اصلی و مومنتامون خب؟

اونم فرستادم وگفتکم چیکار کنی

بچه ها کار ندارن مومنتا  رو بگو 


ولی این قضیه ای که خصوصی گفتی رو  خصوصی بده، ولی مومنتایی که مثل روزهای پیش حرف میزدیم رو بگو 

نه ویمین کوک شی مومنتاش به حدیه که نمیشه بگم

براب همینم وقتی خلوت شد بعد

آها اوکییی اوکیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan