BTS

Just For Profile

چیزی نیست پست پر شده بود فقط

صلام مامانکم^=^

سلام دخترم 
خوبی فدا؟
چ میکنی ،؟
نیستم خوبه حالت؟
يكشنبه ۹ شهریور ۹۹ , ۱۵:۰۰ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

عسل بودی ؟؟😂😂

کی ممن؟؟

بههههههه خانم سحر

سلامم 
والا من که هستم همیشه 

یپ بد نیصم

تو خوبی قوبونت برم؟

 

چرا خوب نیستی فدا،چیزی شده،،؟
يكشنبه ۹ شهریور ۹۹ , ۱۵:۰۳ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

اره دیه اسمت یادم نمیاد از بس نیستی

ایگو من برعکس همیشه هستم ولی پست نمی زارم 😁😁😁


اممم  اسمم سحره  ولی یا اونی بگو یا باران

اینجا؟

یسس

میدونم

من زیاد نیستم

خب چ خبرا.جیمین خوبه؟بچه ها خوبن؟ 😂😂

آها 

من از جیمین خبر دادم مگه طبق چیزایی که پست کرده خوبه 
بچه ها منظورت کیان؟

فک نکنم بتونم بگم ..میدونی که

ن کنچانا بده
يكشنبه ۹ شهریور ۹۹ , ۱۵:۰۸ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

اهااااااا یادم اومد من محنام اونی 😂😂😂

🤣🤣 خوبه خوب
خوبی فدا؟چ میکنیی؟

ها؟

اها تو اینستای اعضای بی تی اسو داری؟

ن من اینست ندارم کلا 
ولی خوب هانیه اخبارشو میزاره  وب سیما از اونجا میخونم

نه خوبم اوما

فقد..

دلم برات تنگ شدع بود:(

فدای اون دل کوچیکت  که دختر نازمممممم💜💜💜🌷🌷🌷🌷🌷

میدونم اونو

اعضاا اینستا دارن ؟

ی اکانت مشترک دارن همه ولی فعالیت زیادی ندارن تو اینستا 

خودانکنه:(

 

 

#محنا

تو مامانبزرگتو نمیشناصی😹😹😹

الهی ناراحت نباش دیگهههه 

راستی پستتو دیدم نوشتی شاید بعدا نباشن حرف بزنم باهاتون؛چ شده هومم؟؟؟


خخخخخخ الهی کیوته بچه 

همونی ک مال بیگ هیته؟

اره دیگه اکانت شخصی ندارن

خوندم کامنت تو بفرست ادامه شو

@لیکوک  ته  شی

بفرستم؟

یس 

نانن اوکی:(

مدرصه دارم و اینکه دیگه بیان خوش نمیگذره..

مدرسه ک خوبهههههه 


هیچی تابستون سال پیش نمیشه ‌‌.... 

اصنم خوب نیص وقتی قراره تو خونه باشیمو انلاین باشه با این نتایه صگیه ایران

 

اره واقن..

همه خیلی خوب بودیم باهم..

مگه روز در میان نیس کلاسا،؟؟




آری واقعا.... دیگه مثل قبل خم نمیشه اینجا

سلام سحور🙂😐

گل بود و به سبزه آراسته شد 


خوبی روببوییییی،؟؟ چتوری؟؟ دلم تنگ شده بود برات منتهی چندین روزه نتم مشکل داشت

🙂خوبه حداقل لیکوک ته شه هست ک بحرفه باهات

تو خودت چی مبی؟ حس حرف زدن نداری حیف که 


دیگه میخوام ی کارایی واسه وبه های کیپاپ بکنم تا هیونگ بیاد نظر بده

خوندی بگو

خوندم 

من چی خودم؟

مثلا چی کار کنی؟

هیچچچ



نمد وب بزنم بیاد تا هیونگ ولی باز ی مشکلی هست  میزنم ببینم هیونگ میاد نظر چیه


چه مشکلی؟

منم الان ۱هفتم بیشتره که نیست.....

یکم جیمیلم  اذیت میکنه باید درس کنمش

🙂مثه تابستون پارسال شد باز

 

جیمیل منو وارد کن،بدم؟

آری آری .... 



ن اینکه بماند کلا باید ببینم مشکلش چیه خراب باشه با مشکل میخورم  ، بعدم امیدوارم بیاد تا فردا و اینا 

جیمیل منو نمیشه وارد کرد حالا؟البته ی بار تو بیان زدمش

منم امیدوارم 

واس چند مین سیم مشکلمو  گفت نشد بده ایمیلتو ،ی ۵ مین


هومم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حالا میدم نشد وارد کن اینو

**************************

زدم مبی اوکی شد برام یکی خودم 

نمیدونم چجوریه ولی انلاینه-_-

 

یادته یهو 20 نفر داشتیم باهم میحرفیدیم:(

ایگو اشکال نداره 



اره بابا کامنتا رو تایید خودکار بود اصن

خوندی؟

آری  آری  خوندم 

اوهوم:(

هییی:(

قدره اون روزارو ندونصیم به خدا:(

نیگا همش ناراحتی چرا ،تز اول صحبت همش استیکر  ناراحت گذاشتی....


اره آدم بعدش میفهمه چ روزایی داشته..

ببخشید که طولانی شد..اینا تحلیلام بود..و بعد درمورد اسکرین هم میشه؟

الان بدم اسکرین بت؟

سحررررر سلااامممممم 

خوبیییییی ؟ 

بالاخره اومدییییی ؟ دلم یذره شده بود براتتتتتتتتتتت 😢 از ذره هم رد شد اندازه نوترون و پروتون شد دلم 😢 

چخبرا ؟ 

سلام فدا شم خوبم تو خوبی،؟
منم دلم برا تو و لیکوک و بقیه ی ذرههههههههه شده بودددددددددددددددد

سلامتی عزیز ؛فیک جبکوک  پیدا کردم خخ

ویمینی؟؟تا 5:30هستی دیگه دلم تنگیده

آری هستمممممم فدایت 

آری بده..و در مورد چیزی که پست قبلی خوندم اینم تحلیلیه و کلی هیت گرفته اونو بعدا میگم ذوغ کنی

بگوووووووو

و اینکه بعدا نظرتو بگو خب؟

باش باش ی مین صبر کن بود کنم اسکرینا رو 

منم خوبم . خوب نه عالیم 😂✌🏻 

بخدا خیلی بد بود نبودی . یچیزی کم بود اصن 😢 خوب شد اومدی ولیییی 

 

عه فیک جیکوک . چه خوووبببب 😂😂🔥 منم تون فیک ۲۰۰۰ صفحه ای عه رو تموم کردم ، الان دارم یکی دیگه میخونم 😁 . حالا اگه خواستی جیکوک عه رو بده بعدا میخونم 😂

او  یسسسس   همیشه عالیی  باشیی 

والا منم خودم دلتنگتون بودم زیادت


اوکی میدم بهت، چی میخونی  الان؟

ویمین کوک شی من شارژم 35درصده

الان یعنی میری؟؟

بزنم روشون؟

ن باید کپی کنی بزنی تو گوگلت

ویمینیی ببخشید که میگم ولی یادم رفته..آخه این کارو اصلا نمیکنم.‌میشه مسخرم نکنی و یاد بدی؟😩😩

مسخره چیههه لیکوک ته 
ببین الان من ۴ تا لینک گذاشتم خوب، تو یکی یکی کل لینک و کپی کن بعد نگا کنی تو همین صفحه ای که الان هست ی ۳نقطع هست بزن رو سه نقطه و open a new tab رو بزن و بعد لینک رو پیست کن 

اوه الان when we were high رو میخونم . قبلا تو خوندی چون دادم به خودت قبل از اینکه خودم بخونم 😂😂😂

آها اوکی

سه نقطه؟؟

کامنت قبلی تو نگا کن لیکوک ته

دیدمممممم

اوکای

منم دلم برات تنگ شده سحور😐

حالا چرا سحور؟؟،،🤣🤣

 دیدممممم ویمینننننن کوکککک شسیییییی بییییییییی تنکسسسسسسسسسسسسس

💜💜💜💜💜

فدایتتتتت 
میخوای عکسا رو دان کن من اینکه رو بردارم کسی نبینه؟
يكشنبه ۹ شهریور ۹۹ , ۱۶:۲۰ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

خوبم تو چطوری ؟؟

هیچ استرس مدارس

رشتت چی بود اونی ؟

خوبم عزیز

استرس نداره که 

مهندسی نرم افزار

اها برا خودتو زدی اوکی شد؟

آری فهمیدم ی حرف از آدرس ایمیلمو  نزده بودم :/

دقیقااا میخواستم همینو بهت بگم بزار دان کنم بعد میگم باشه؟💜💜

Okay 

نمد😐

وههههه؟؟چرا اینگونه خووووووووووو

ویمین کوک شیی دان کردم بسیی مرسیی💜💜💜💜

فدایت زدم رو عدم نمایش عکسا رو
يكشنبه ۹ شهریور ۹۹ , ۱۶:۲۳ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

اوموووو موفق باشی :)

چرا اونی داره 😭😭😭😭😭😭😭

فدای تو ؛موفق باشی تو امم،💜💜
نه نداره بعدا دلت تنگ مبشه

و اینکه شب میتونی بقیشو بیای؟؟ الان تبلتم خاموش میشه امروز یه جوری شده

شبب نمیدونم حقیقتا اگه بیام ۹تا ۱۰ 

مرسیی گذاشتیییی پاک کن💜💜💜💜💜💜

پاک نموودم

و همونم خوبه من زودتر میام برات میزارممم

باش باششش

بسی مرسیی ویمین کوک شی💜💜

قابل تو ندارههعع که

واییی دو درصددددد

شبب میاممم بای بایییی بسییی مرسیی💜💜💜💜

باییی

اوماااا بووصصص*=*

بوسسسس زیاد 
يكشنبه ۹ شهریور ۹۹ , ۱۶:۳۲ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

برای ؟

مدرسه 

نمد

اسمت چ خوشگله 

اسمم... ممه نون

یسسس خوشگل گشتهههه

چع خبر مامانی؟؟

چیکارا میکردی؟؟

هیچ فدا مهمون داشتیم
يكشنبه ۹ شهریور ۹۹ , ۱۶:۳۹ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

نبابا 😭😭😭

،🤣🤣خوبه جدی

اوکای سحری الان ما داریم میریم بیرون 😅

حالا فردا میام باز . 

خیلی زیاد خوشحال شدم امروز اومدییی✨ 

مواظب خودت و همه باش . 

فعلا 👋🏻

خوش بگذرهههه
منم خوشحال شدم اومدی
مواظب خودت باش تو هم 
انیو تا بعد

اومدی ویمین کوک شی؟

نهیی

ویمین کوک شی بخونشون

اوکاییی
دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹ , ۰۸:۵۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

سحرییییییییییییییی

انیووووووووو^^

وبت چقد پست داره ها._.

نصفشونم تاریخاشون قاراش میشه😂😐

خخخخخ توبی فایتری؟؟

اری وبم با اینکه چیزی ندارع پست زیاد دارهه


وهه قاراش میشه تاریخا یعنی چی؟؟

عه اومدی سحری؟ دیگه از بس منتظر موندم خسته شدم داشتم میرفتمااا . عجبا . خخخ

خب هیچی حالا . خودت خوبی ؟ همه چی رو به راهه ؟

عه دوباره سلام یادم رف :/ سلام راسیی خخ

سلام عزیز خوبی،؟؟
ایگو میانه جدی ی کاری داشتم انجام میدادمممممم

خوبم عزیزممم .

عهه اگه هنوزم کارت مونده برو به کارت برس من هستم حالا حالاها خخ

اگر هم که تموم شده که هیچ . خوبه دیگه میحرفیم .

راسی لیکوک نیومده امروز ؟خبری ازش نیس :(

ن فدا تا ۴ونیم هستم بلد میرم


راستی سریال f4 رو دیدی؟ ورژن کره ای شو البت ندیدیی ببیننش قدیمیههه ولی من با همین سزریال وارد کره شدم 

نمد فک نکنم :/

اوکیی تا چار و نیم منم میمونم .

 

نچ ندیدم f4 رو هنوز . درگیر سریال دارکم هنوز . یه دوقسمت دیگه ببینم کلا تموم میشه سریال بعدش وقت میکنم سریالی که تو میگی رو ببینم .

عه پس با این رفتی تو کره . چه جالب . باش منم میبینم بذار سریال خودم تموم شه .

باوووشد 


اصن بسی دوس دارم سریالشو ،باش باش منم دان میکنم دارکو 


یس یط تقزیبی ۷ سال پیش بود

اوکی تو هم ببین دارک و فقط بگم من تا فصل سه هنوز تو خماری بومدا یسری سوالا جواباشو میفهمی نه همشو . باید تا آخرا فصل سه صبر کنی. کلا گیجی دارهع دیگه

 

او هفت سال پیش . چه قدیمیه پس .

 

راسی میخوای بیشتر آشنا شیم باهم ؟ مثلا یذره راجب خودمون بگیم ؟ البته اگه دوس نداری هم طوری نیس . من مشکل ندارم . ^3^

اوکای اوکاییییییییی 


اری ولی هنوزم قشنگه از نظرم، ولی بیشتر ژاتر عاشقانه واجتماعی داره 
اوکای اوکای ولی بعداینکه دیدی پیاما رو از رو حالت نمایش برمیدارم باشه،

عه عاشقانه . من خوشم زیاد نمیاد از عاشقانه . منظورم ایناس که دیگه خیلی عشقیه . اون مدلی نباشه فقط. 

 

اوکی باشه باشه بر دار مشکلی نیس عزیز . 

بارم ی ۲یا ۳ تا قسمت ببین خوشت نیوند بقیه شو نبین


خوب بگو چی میخوای بدونی ازم

دیگه غلط تایپی داشتم ببخش خودت . 

کلا همه میدونن من تایپ به شدت نابودی دارم 😂😂 تبدیل به افسانه شده بعضی جاها این تایپ نابود من . تازه تایپ نابودم یه طرف . اینکه خود گوشیم کلمان رو درس میکنه هم یه طرف . اصن خیلی بده 😂😂  

در ببخش خودت 😂💜

منم مثل تو تایپم داغونه اصن  ی بیست باری پاک میکنم کلماتوو 
میشه غیرفعال کرد امکانشو ها

#وقتی سحری تو افق محو میشه 😂😂

کاش پیاممو تو اون پست خصوصیه که مال خودم بود داده بودم اونحوری خیال جفتمون راحت بود 😂😂🤦🏻‍♀️

داشتم تایپ میکردممم میانهه

چه سال تولدت طلایی عههههههههههههههههههه 

ایشالا برات همیشه خواهر برادرات بموننننن 

منم برنامه ریزی بدن بهم یذره میرم دیگه نمیرم 😂😂 کلا تو لحظه ام . 

والا با من که خوب ارتباط برقرار کردی . چه مدلیه ؟😂😂 

منم حرف رو اعصابم راه نمیره . در کل بگم اصلا عصبانی نمیشم راست گفتم 😂 

والا من نمیدونم از کجا باید غیر فعال کنم . باید بگردم تو اینترنت ببینم باید چه کنم 😂😂

 

نه طوری نیس . تایپ کن 😂

یسس یسسس ،🤣🤣🤣🤣
مرسی فداااااا💜💜💜💜

نمد مجازی خوبم ولی از اوناییم که نمیتوتم قدم اولو بردارمم 

او یسسسسس

سامسونگی بگم بهت از کوجااا

اوکای

حالا سحری میخوای برداری پیاما رو بردارا مشکلی ندارم من . 

برداشتم 

اوکای دیدم برداشتی 😂

هان قدم اول راستش واس منم سخته ولی همیشه دل رو میزنم به دریا میرم حلو 😂 

 

نه گوشیم سامسونگ نیس . آیفونه . بدبختی دقیقا همین جاس 😂 منم یه حال نداری خاصی دارم نمیرم سرچ کنم 😂

نچچ من نمتتتتتتتتتت برم جلوووو 


اها اوکای خوببب برو سرچ بنماااااا تنبلی ننکنن

میدانم درک میکنممممم ، دوست منم این مدلیه نمیتونه بره جلو . منم جاش میرم و میگم فلان شده و اینا و یکمم خود دوستم با خجالت حرف میزنه بعد اومی میشه 😂😂 

 

آره باید تنبلی رو بذارم کنار . بد دردیه 😂🤦🏻‍♀️

اری اری مثل دوستتم پسسس


ایگو تنبلی بد دردیع محدثه گرفتارش شدهه😁😁😁


من برمم دگرررر تا دورودی دبگر بدرودددد

یس مثل دوستمی . 😂 

 

این تنبلی نتایج قرنطینه کرونا هه بخدا 😂😂🤦🏻‍♀️ به جایی رسیدن یه سرچ انجام نمیدم 😐😂 

 

اوکی اوکی برو فدات شم . مواظب خودت و بقیه باش . 

بدرودددد 😂😂👋🏻👋🏻

ای بابا امان از این کرونااااااااااا


باش فدا تو هم مواظب خودت باششششش
انننییوووووووو💜💜💜
دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹ , ۱۹:۳۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

بهلی

خود خودشم ._.

ینی نصف پستاتو زدی ک بچسب ب بالای وبت😂😂

،نننهه بابا نصفف پستا کوجا بوووووود اخه ولی چندتایی کا زدم مال ماه ها پیشه و مونده همونحوریی

ویمین کوک شی امروز نیومدی..نخوندی..نگفتی

و تولد کوکی مبارک

ن اوموه بودم و حتی با محدثم حرف زدمم

خب ویمین کوک شی نمیدونم کار داری یانه و اینکه من امروز نیستم و فکر کنم تو هم نیستی..پس خواستم خبر بدم که نمیام

 

1تو لایو تولد پسرا کلیییییییییی مومنت تهجین بود که من با دیدن یکیشون دق کردم شدیددددددددد.....هه دهن ویکوکرا بسته😎😎

2برات کلییییییییی مومنت کوکمینی به مناسبت تولد کوک پیدا کردم که بازم دهن ویکوکرا بسته😎😎

3تولددددددد جونگ کوکییییییی مبارککککک....با اینکه بی تی اس بزرگ تر میشن و عالی تر..ولی من دوست ندارم بزرگ شن😭😭کسایی که عالی بودن و عالب ترم میشن..

من احمق فک میکردم که وی الان 26سالشه ولی فهمبدم نه 24عه و چهار ماه دیگه میشه 25😭😭😭

خاک تو سرم😭😭😭😭

جینی هم 27 عه این تولدش میشه 28😭😭

تولددد مبارکککک خوشحالممم پسرامون به آرزوشون رسیدن..جیمین کلی برای بردنشون پیش شوگا گریه کرد و گفت که نمیتونم بخوابم و دارم گریه میکنم..خوشحالم که آرمی هستم و آرمی میمونم💜💜💜💜

دوباره یکی از آرزوهاشون برآورده شدددددد😭😭😭😭

به امید پیش رفت ها و بهترینا براشون..وقتی با  2014-2013-2015مقایسشون میکنم قلبم درد میگیره و افسردگی میگیرم..ولی وقتی به الان فکر میکنم جوریه که میخوام بلند داد بزنمممم

 

بی تی اسس..فوق العاده بوددد..‌باورم نمیشههه،منم حال شما روو دارممم..ممنونم که هستین..ممنونم که وجود دارین،..ممنونم که وجود خواهید داشت،اینم کادو تولد کوکییی...سال بعد دقیقا موقع تولد 24سالگی کوکی..این روزو جشن میگیریم..ترند میکنیم چون این خوپش یک بزرگ داشت بزرگههه..شاید اتفاقای عالی تری هم افتاد..

 

بی تی اس فوراور💜💜💜💜💜😭😭😭😭🎆🎆💜🎆😭🎆💜🎆😭🎆💜🎆💜😍😍🎆😭😭😭😭😭💜🎆💜😭💜😍💜😭

ن من کار خاصی نداشتم ولی اوکاییی فردا منتظرتممم راجع به میکس تیپ ته و اوک بنران فردا حرف میزنم باتتت

لایو رو هتو دان نکردن ولی تیکه تیکه دیدم و بهلههههههههههههه 
ولی میدوتی هر چی بزرگتر میشن به پایانشوت نزدیک تر میشن‌.... البت که همیشه تو قدب ارمیان ولی به قول نامجون ی روزی میرسه اخرین کنسرت،اخرین اجرا؛اخرین تعظیم و اخرین بغل گروهی.....( حتی فکر کردن بهش قلب ادمو ددرد میاره‌...)

اصن میشه تو تولد کوک مومنت کوکمین نباشه؟؟ استارتشن جیمین زد با اون عکسایی که با کوکی گرفته بود و تو ویورس(یا توییتر ) پستشون کرد و نوشت هیوتگ عاشقتهههههههههه به کوک و تبریک تولدش و اولین نفرم تولد کوکو تبریک گفت 😭😭😭😭😭😭 و اپدیت جیمین در عرض۲۰ دیقه ۱ ملیلیون لایک تورد و تبدیل به سزیع ترین پستی شد که با ۱ میلیون لایک رسیده

و منم خوشحالم مکنه خجالتی مون بزرگ شده و ی ادم فوق العاده تر شده ..
براش کلی چیزای توبو ارزو میکنم و امیدوارم سالم باشه و همیشه حتی بلد از تموم شدن همه چیز ام همراه بقیه اعضا باهم باشنن‌....



یس ،بی وی اس فور اورر‌.. یانگگ  ؛))

سلام سحر . خوبی ؟ 

میگم من امروز کلاس زبان جبرانی برامون گذاشتن ساعت سه ، درنتیجه نمیرسم بیام امروز . 

ببخشید دیگه . گفتم بهت که منتظرم نمونی . لااقل دعا کنم لیکوک ته بیاد امروز حوصله ات سر نره 🥺 

هان راسیییی ، سرچ کردم و دیگه الان گوشیم کلمات رو درس نمیکنه . راحت شدم بخدا 😂 اینقدر آسون بود ، نمیدونم چرا زودتر نکردم اینکار رو . در هر صورت این مشکلم حل شد 😂 

خب بسه دیگه ، من برم . فعلا سحر جونی تا فردا 💜👋🏻

سلام عزیز فدایت تو خوبی؟؟

ایگو اشکال نداره فاییتیینگگگگگگگگگگ 

خخخخخ پس بالاخره سرچ کردییی اری ناموسا اعصاب نمیزاره برا اوم

برعکس لیکوک ته هم نمیتونست بیاد

ویمبن کوک شی الان تونستم بیام

خاب بوودم من

ویمین کوک شی..اینکه به پایانشون نزدیک میشیم درست نیست داری اشتباه برداشت میکنی..درسته که هر گروهی پایان داره ولی فقط در ظاهر و تو قلب آرمیا هست.و اینکه اگه دیدی به بزرگترین رویاشون رسیدن نشان از این نیست که کارشون تموم شده.

به قول شوگا 7سال بعد شمارو سر قسمت 200ام ران بی تی اس میبینیم..

به قول جونگ کوک سال بعد هم تولدمو جشن میگیریم..

به قول جیمین این پایان کارمون نیست و بیشتر تلاش میکنیم.

به قول تهیونگ همچنان به آهنگ سازیمون که همیشه بهترینمون رو براش گذاشتیم ادامه میدیم.

:جونگ کوک:قول میدیم بیشترین تلاشمون رو بکنیم.

وقتی تهیونگ میگفت حالا که به بزرگترین رویاش رسیده و دیگه رویا نداره جونگ کوک اینو بهش گفت..

-هیونگ ما هنوز خیلی کارا مونده که بکنیم و انجام بدیم..ما باید بیشتر از این تلاش کنیم.

و تهیونگ هم رویای دیگه ای برای خودش ساخت و گفت که از حالا به بعد رویای من اینه..یه تور😭😭

همشون میخوان به اهداف بالاتری برسن و بیشتر تلاش کنن..چون اونا حالا به بزرگترین آرزوشون رسیدن.

پس فکر نکن که این آخرشونه.‌طرز فکرت در این مورد غلطه که فکر میکنی گروهی که خیلی خیلی یمشهور بشه و به آرزو هاش برسه دورانش تموم شده..برعکس،اونا میخوان بیشترین تلاششون رو بکنن..و کارهایی انجام بدن که هنور هیچ کس انجامش نداره..

اونا یک مکنه ی 23ساله دارن و یه هیونگ بزرگتره 27ساله

گرچه سال اونا یه سال بیشتره و به نظرشون جین الان 29عه ته 26

ولی در کل همونی هست که گفتم..موفق شدن نشونه ی پایان نیست..نشونه ی رسیدن به تمام خواسته ها و بعد..فعالیت همیشگی و ابدی در کنار آرمیاست💜💜

میدونم عزیز گفتم بعد از دوران فعالیتشون بود ‌... 
به هر حال ی جاییی گروه به اتمام میرسه حالا یا ۷ سال یا ۱۰ یا بیشتر ولی تموم میشه من ایتو گفتم که فک کردن بهش قلب ادمو درد میاره

یپپ کوکمین پر بود..تهجینم همینطور😂😂

اینقدر این روزا مومنت دارم که حسابش از دستم دررفته😂😂ه

دوست دارم تو هم آنالیز کنی برای هردومون..عاشق آنالیزاتم💜💜

اککایییی
راستییی لیکوک ته این جواب تا تو ویورس به یکی رو دیدی؟ازش پرسیدن کوک چ میکنه گفته کنار من خوابیدع ، بعدم گفته خطاب به اون طرف از تصوراتت بیا بیرون اونجا جای خوبی نیست

و ویکوک شیپرا میگن منظورش این بوده که خودتو با کوک تصور نکن و ی جورایی حسودی کرده ولیکن ببین اون فرد اونجا فکریم کرده وگه صددرصد در مورد ویکوک فک کرده و ن خودشو کوک و ته گفته ا‌ونجا جای خوبی نیست یعنی در موردمون اونجوری فک نکنید 


ببین من خودم با اینکه کوکمین شیپرم ولی وقتی وی اون حرفو گفته خودمو کوکو تصور نمیکردم  که ویکووکو تصور میکنم و ته هم اینو میدونسته و گفته اینکار خوبی نیست پس نکذیب کرده 

و بیایم این حاالتم بررسی کنیم که وی فک کردم دختره خودش  و کوکو تصور کرده اگه وی تصور کرده اون شخش خودش و کوک تصور کرده و ن ویکوکو پس یعنی ته اصن هیچی راجع کاپل و اینا نمیدوننه و عملا پس خودشو کاپل کووک نمیدونه و به نظرش اینکه اون شخص خودشو با کوک تصور کنه کار غیراخلاقی و اشتباهی ست





و ی چیز دیگه کسی کا کاپل شیپ میکنه و کسی که خودش کاپل بوده (منظور ته رو میگم) صدالبته اونجا فکرشون ویکوک بوده ن اینکه ته فک کنه اون دختر خودشو با کوک تصور کرده و ببین حتی اگه ویکوک ریل بوده اونجا ته صدالبته میفهمید طرف به رابطه ی خودش(منظور وی) و کووک فکر میکنه ن رابطه برد(اینجا منظور همون دخترس) و کوک 




ولیییی چقدر حرفیدمم😂😂نظرت چیست؟

به چیز بگم سحری ؟

با این کامنت تحلیلت من هیچی حالیم نشد . هی هر دفعه باید یا ته رو تصر میکردم یا دختره رو تهشم گیج شدم 😐😂😂 

وایسا یه دور دیگه بخونم ببینم چی میشه 😂😂😂🤦🏻‍♀️

 

ولی تهش درسته ویکوک شیپ میکنم ولی خوشم میاد نه مومنت میبینم نه واسم مهمه ریا هستن یا نه و نه تعصب دارم روش . اصن خیلی خوشم میاد 😂 

و از بس سحری مونت کوک مین میگی بخدا چشام فقط داره کوکمین میبینه 😂😂 فکر کنم خمسن حور پیش بره کوکمین شیپر میشم بخدا . الان خوشحال شدی نه ؟ 😀😂

خخخخخخخ 
دوباره بتواننن پسس 

شاید چون بیشتریا وبکوو شیپ میکننن 
خخخ شایدم کوکمبک شیپر شدیییی

هنوز. که تموم نشده..و وقتی که خودشون گفتن تا تهش هستیم..پس بزار اعتماد کنیم

بیا باهاشون باشیم..تا هر جایی که هستن،میرن و میرسن..بیا به قول خودشون تا آخر باهاشون باشیم..

 

ویمین کوک شی ببخشید ولی شاید نتونم فردا هم بیام😭😭😭😭

آخه خونه نیستیم و نت ندارم..ولی سعیمو میکنم بیانههههه😭😭😭😭😭

مواظب خودت و اعضات باش😭😭💜💜

اری اری 
یس بنگتن و ارمی forever toghther


باش مواظب خودتو اعضات باش انییوو

سلام سحری چه طورییی ؟

سلام فدا خوبم تو چتوریی؟

خوبم خوبم ...

ببین من هنو تحلیل رو نفهمیدم راستش :// دیگه مخم رفته رو نفهمیدن :////

 

شایدم کوکمین شیپیر شدم خودم خبر ندارم ... ولییییییییی اون ویدیو 20 ثانیه ای که تهیونگ گذاشت توی توییرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر من هزار تا فکر رفت تو مخممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ثغلبرذ.سنؤَ,سیبهقیرعس 5743734سی9ب48ل+قث1لریس

#آرمی_منحرف خخخ

 

خخخ اشکال ندارهه درگیرر نکن خووتووووو 


ی کلیپ ۱۷ ثانیه ای بدم بهت و ی ۵ ثانیه ای؟؟

باشه بده  طوری نیسسسس

اولی

چیه نظرت بعد دیدن اینا؟

ابشیذ رعکرسهبکشهقاصثقاب ر = نظر مننن

 

اولی رو قبلا دیده بودم کامل ترشو ولییی

قبلشم نمد دقیق چیم ی چی راجع به بغل کردن یا دل تنگی میگع وکوکم بغلش مینماید ولی دیدی کلیپو دیگه کوک نمیزاره جیمین بغلش کنههه زیرا ابهتش به فنا میرفت خخخخ

راستی سریال دارک رو تموم کردم و قسمت آخرشش مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

حالا میرسم سریال F4 رو ببینم . یه سرچ کردم تو اینترنت . اسمشو قبلا شنیده بودم . هم.ن پسران برتر از گل  . مامانم دیدتش . کلا مامان من فیلم کره ای درو میکنه قشنگ . حالا از مامانم میگرم میبینممم

او یسسسسس اخرش خخووب تموم شد؟؟ 

اری بببننش عجب مامان پایع ای

آره ابهتش به فنا میرفتتت خخخخ

کلا که باحاله . بخوام بگم کوکمین خیلی کیوتههه خدایی . ویکوک هم از بس هس دیگه تکراری شده :/ خوبه ویکوک شیپرم یعنی خیر سرم...

میدونی چون وی و کوک خیلی تو دیدک ونامبرواننن بیشتریا میان اینا رو شیپ میکنن ی ویکوک شیپر گفته حتی مشخص بشه ریلم نیستن بازم من ریل در نظرشون میگیرم :/ 

و اینکه دیگه خبلیییی اغراق میکنن تو مومنتا 

ران بی ای اسو میبینی؟

اصن عالیتموم شددد اصن خیلییییی سعخیلبحهعرغبلحصث8بحذ 

ندارم هیچی راجبش بگممممممممممممممم عهثصلفب8ی7صی

 

آره مامانم پایه کره اس قشنگ . بهم گفته بیا بعد کنکور دادنت پاشیم بریم کره فکر کنکورت نباش . بعد من : .... راس میگی ؟ جدن ؟ هابخعبل

پس واجبب سد ببینمممم


خخخخ دم مامانت گمم بابا

خخخخخ چه خوب گفته ویکوک شیپرمونن

 

کدوم آرمی ای ران ندیده انصافاااااااا . من عاشق رانمممممممممممممممممممممم . خیلی خوبه واقعااا

والاا :/ اینجا فهمیدم خودشونو زدن به خواب اصطلاحتاا



سر مومنتی که گفتم بع لیکوک ته وقتی تو نمایشگاه هیوندا بودن پرسید کوک ته هم رفت اقا همه جا پرشد ویکوک ریل فلان و ...... در خالی ک کوک بدبخت چون فقط اون و ت مونده بودن و وقتی گفتن تو اخرین نفری گفت ته هم رفت 
حالا اینجور مومنتتا زیاد پیدا میشه 
بهم سلامم بکنن مومنته میگن

یس یس بیبیننن بسی عالیههههههه .

ولی ببین رو نظریه انیشتین و اینا میچرخه . ولی کلا معروفه فیلمش .اصن رتبه شده کلا ... من خودم به شخصه سبک فیلمبرداریش رو خیلی دوس دارم . اصن خیلی خوبه ندارم هیچی بگم ..

حتمننن  darkو محصول ا لممان درسته؟؟

بخدا منم اون رو مومنت حساب نمیکنم . مومنت هس ولی بخدا اون مومنت نبود . 

 

ولی کلا اون فیلمه که گذاشته بود تهیونگ تو توییر رو نمیتونم از مخم بکنم بیرون ... خدایا کمکککک  T_T

 

تو رو نگفتم ک بقیه ویکوک شیپرا رو گفتممم 



خخخخخخ ته بسی فضاییی اصن

بلهههه درسته محصول آلمانه . واقعا نمیدونستم دارک هم این مدل فیلم میسازه .

حتی یسری فکن راجب سریالش خوندم که اصن سر جام میخکوب شدم ولی اگه الان بگم هیچی نمیفهمی باید بذاریم ببینی بعد بگممم

تازه با فیلمش آلمانی هم یاد گرفتم یکم. باید بگم به شدتتت شبیه انگلیسه تقریبااا

اوکایییه حتمن میبینممممششش

نه من حالا . به یکی دیگه هم بدی مومنت نمیگه هسسسس .

 

همینه ته منو دیوونه کرده @-@

 

ببین بین خوبه عالیههههه تا منم شب بشینم f4 ببینم .

ن اتفاقا من از ویکوکرا شنیوم و دیدم حتی استوری کرده بودن همین صحنه رو و بسی برا ریل بودن ویکوک عرمیزدنن 

ایگو برو اف۴ ببین منم یکمی بخوابم خستمممممممم عررر

راس میگی ؟ جدن ؟ واقعنیی ؟؟؟ :/ :/ :/ :/ :/

 

عه خو زودتر میگفتی خوابت میادد . برو بخواب . مزاحم نباشممم . خوب بخوابیی عزیزمم . خواب های خوب ببینی ...

حیف استیکر ندارم اینجا . اه خخخ

خدافظ سحری . تا فردا بدرودد

اری برا همین اونروز حرصم گرفته بودددددد 


فدابت عزیزززززز ، اری خواب خوب بیینم انیدوارمممم

بدرود تا بعد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حرص نخووووررر

 

** * *** *** **** ******* * *** **** ***** ** **  *** **** **** ***** **** **** ****** **** * *** ** *** ***** **** ***** *** .

یه سوال فقط منم اینجا میگم سحری مگه نه ؟ آیا چرا میگم سحری نمیگم سحر ؟ اصن اینا سواله افتاده تو مخم الان ؟ :/ #خودرگیر

ان دیگه نمیخورممم


دقیقا اسمم مطابفت داره با زمان به دنیا امدنم 

اری تو میگی فقط  بقیه سحر میگن، خخخ از خودت بپرس چرا سحری و ن سحر

بسی اسمت کوووله . دوسش دارم

 نمیدونم کلا از همون اول که اومدم بعد دو روز فکر کنم خیلی خودمونی شدم هیگفتم سحری . بعدا دیگه عادت شده برام .. ببین اگه خوشت نمیاد بگو نگم دیگه هااا . یه بار اسم یکی رو یه مدل دیگه گفتم بعدش ناراحت شد ...

منم هی یادم میرفت بپرسم مشکل داری باهاش یا نه .

فداتم کهه،با کولی اسم خخخخودتههه😁😁



ن بابا اشکال ندارا عزیز مشکل داشتم گه میگفتم همون دفعه اوللل 

من برم دیگه خوب
مواظب خخخودت باشششششس💜💜💜

عه . اصن حواس ندارم خدافظی کردم یعنی ...

مواظب خودت باش .فعلا عزیزم ..

فدااااا عزیزز نو پرابلمممممممممم

تو هم مواظب خودت باشششش

سلام سحر جوننن . خوبی ؟ 

آه امروز بهمون مدرسه پیام داده میگه کتابا هنوز نیومده ولی شما از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۴:۳۰ میاید به طور چرخشی آنلاین تو سایت ، واتساپ ، شاد . 

یعنی قشنگگگگ پدر چشم در میاد 💔 و واااای نگم برااات یه برنامه کلاسی چیدن نااااااااااابودددددد . مثلا شنبه ها به ترتیب : زیست ، تاریخ ، زیست ، شیمی 

آخه به کدامین گنااااااه . همه درس سختا مخصوصاااا تاریخ که اصن حالیم نمیشه بقل زیست آخه :/  یعنی من تاریخ رو باید بلند بخونم تو خونه برا مامانم تا خودم شااید یه کوچولو یادم بمونه . مثلا جغرافی بود اشکال نداشت ، تاریخ از بس اسم شخص داره قاطی میکنممم 🔥😐😂 کلا حفظیاتم در حد تاریخ خوب نبود ، در حد معمولی خوب بود ، دستم درد نکنه :/ 

تازه خوبه درس بیخودی هم گذاشتن مثل کارآفرینی و نمیدونم محیط ( بخدا نمیدونم محیط اصن چی هس :/ ) 

آخه یکی نیس تعطیلی به آدم فشار میاره همین جوری این درس چرتا چیه دیگه ؟ 

هان و یه چیزی من هر وقت مدارس باز میشه تو گوشی اینقدر کم میام که با تلسکوپ هابل هم نمیتونی پیدام کنی . خواستم بگم کلا چند وقت دیگه یعنی از شنبه اگه دیر اومدم یا نمیدونم ساعت ۳ و اینا نتونستم باشم ازت عذر بخوام دیگه . 

و یه سوال بپرسم ( چون خودم کسی دور و برم نمیره دانشگاه و درساشون تموم شده باید از تو بپرسم دیگه ) برای دانشگاه هم همین طوری مثل ما برنامه دادن بهتون ؟ هان و اینکه من که کلا اصن تو این کلاس آنلاینا چون تصویر معلمو نداشتم کلا هیچی حالیم نشد حس ربات بودن بهم دست داد . میخواستم ببینم فقط برای ما ( بچه ها کلاسمون ) این جور بوده یا دانشگاهی ها هم همین طور بوده ؟ 

چرا اینقدر طولانی شد این پیامم ؟ ولی حرف سر دلم مونده بودا ، جدن دارم میگم 😂

سلام عزیز خوبم تو خوبیی؟؟

اره قشنگگگگگ نابود میشیی تو و همه دانش اموزا :/

ایگو درکت میکنم فدات وقتی پیدا نمیشه تو مدارس که بخوای بیای، 

ن دانشگا بعضی ااشون تصویری بوده درس دادن اسنادش و اینکه منظرو از برنامه چیه؟ جز ترم اول بقیه ترما خودت درس و ساعت و اینا رو مشخص میکنی 

ایگو خالییی کن قشنگ خووتوووو

لیکوککک تهههه هستیییی؟

عه سحریییی

لیکوک نیستم ولی من هستممممممممم

خوبییی ؟

خخ خوبم فدات 
تو چتوری؟؟
احتمالا نتونسته بیاد

خوبم فدا .

نابود رو شاخه ...

هان خودمون اتنخاب میکنیم تو دانشگاه ... چرا نمیدونستم نمیدونم حدن 😂😂

بدبخت شدممممم نول اینکهههههه 

گفتن حضوری برین مدرسععععععع 

💔💔💔💔💔💔

والاا 


اری ارییی جز ترم اول بقیش پای خودته استادم خودت انتخاب میکنیی 

اری ابجی منم قراره حضوری بره تو شاد و تلگرام و اسکایپم باید باشه

استادم خودم اتخاب میکنم ؟ وااای هدیه آسمانیه 😂 

 

انگار گفتن گروهبتدی میکنن . من نمیدونم یعنی قراره مثلا اگه نریم اونو آنلاین ببینیم ؟ 

وهه هم حضوری هم همه جا ؟ دارم خس میکنم خودمم همین حوریم 💔😂

ارییی درس و ساعت و استاد با خودته 

نمد چینجا من چی به چیا باید صبر کنیم ببینی چی میشه

واقعا میکشم خودمو اللااااااان . 

مامان یکی از دوستام معلمه . بعدش امروز جلسه داشتن و گفتن بیاین وضعیت اصفهان رو زرد حالا اعلام کنیم فوقش جمعه ساعت ۱۲ میگیم قرمز و عوضش میکنیم ... 

بهدا عمین الان اخبار بخونی قرنزه وضعش حتی نماز جمعه هم قراره برگزار نشه چون وضع بدع بعد چه حوری گفتن زردددذذدذذ 

وای میکشم خودمو‌‌وووووووووو‌وووووو

:/ وات د فاز قصد مردمم کشی دادن؟

باید صبر پیشع کنیم جدن . هیچی معلوم نیس از طرفی هم یذره حو هم میتدازن وسط بدتر میشه . اه😂 

اصن بیا فکر نکنیم کلا . چه خبرا ؟ 😂

هر چی قراار باشه اتفاق بیفته میفتههههه

هیچییی درگیر درس کردن وب های کیپاپم
کلیپ اینا ممیبینم و..

فکر کنم دستور قتل عام مردم دادن :/ 

 

یس یس هر چی قرار باشه اتفاق میوفتهههه 

 

درس شد بلهره سایتت که فیلتر شده بود ؟ 

منم خودم نشستم این مدت زیست خوندم ، شیمی خوندم ، زبان و عربی هم خوندم  . خواستم ریاضی و فیزیک هم بذارم تو برنامه ام دیدم زیاد میشه نمیرسم حذف کردم کلا 😐😂

الانم اگه قرار باشه مثلا شنبه بریم مد امروز و فردا رو استراحت دادم به خودم 😅

اریییی 




ن بابا ی وب جدید زدم و باااید از اول شروع کنممممم هیییییی



وریی گود درس خوندی وو این مدتتت 
ایگو روزای اخر تعطبلاتتته 😁😁😁

وای از اوللل .... اییح:/ 

 

هوم تازه نسبت به پارسال کم تر خوندم یعنی :/ پارسال که خیلی یخت گرفتم به خودم . تهش کم آوردم ، امسال یواش پیش رفتم یعنی 😂 

آرع روزای آخر تعطیلاتمهههه💔💔😂

هومممممم 


ن بابا من شب و صبح امتخان درس میخوننم فقطط😂😂😂

اری زیاد فشار نیار ب خودتتت 


اخیییی

مگه هنوزم امتحان دارییی 💔 ایشالا موفق باشی سحری . من همیشه فکر میکنم درسا دانشگاه خیلی سختن ... بعد هی نگران میشم باید چیکار کنم باهاش ...

 

اره زیاد فشار نیاوردم امسال . رها و آزاد بودم کلا 😂

 

یکی دوستام توشته : من اختمال برخورد شهاب سنگ رو بیشتر از باز شدن مداری میدونستم 😂😂

جدن چرا دارن بار میکنن حضوری 😂

ن کلیی منظورم بوددددد ندارم امتحان
ن خوبه دانشگا سخت نیسس 


کار خوبی کردیییی 


ن بابا باز میکردن ببعد میبندن باز تو نگا کن

هان سحر فکر کردم امتحان داری هنوز 😂😂 

ببین من کلا یه مرض دارم به اسم : جمله رو هر طور میخوای بخون و برداشت کن . سخت نگیر واسه همینه نفهمیدم کلی منظورته 😅مرض بدیه ، میدونم ولی دارم  😐

عه دانشگاه اسونه ؟ چینچا ؟؟؟ 

 

وای سحر جمله آخرت خیلی خوبب بوددددد😂😂😂😂😂

نننهه ،😂😂😂😂 راحتتت باش پسسس 


خوبه به نظرمم من ک یختط انچنانی درش ندیدمم 



چتوووورر؟؟

خوبه پس نیس خدا بخواد 

 

هلن مرض بعدی ای که دارم اینه که به میخ روی دیوار هم میخندم 😐 کلا وقتی چالش نخدیدن میذارن او مدرسه و حالا تلگرام دوستام ، من همش میبازم محازات ها همش میوفته واس من 😂 

بعد الان به اینکه گفتی باز میکنن میکنن میبندن بعدش چون کاراشون معلوم تیس خندم گرفت 😂 از طرفی هم قبل عز این که بیام اینجا داشتم فیلم طنز friends میدیدم ، رو مود خنده بودم 😂😂

اری 


منم از اوناییم ک ب همه چیی میخنندمممم 

ا من ندیدم این سربالو هتووووز

او من ۶ بااااار بیشتر فرندز دیدممممممم . کلا زیاد میخندیدم ، با فرندز کلا میرم رو هوا شبیه مستا میشم دیگع 😂😂😂 

اینم ببین سریال قشنگیه . 

راسییییی سریال اف چهار رو دیدم قسمت یکشووو . خوب بود . قشنگ بووود . از اون مرده بود که اول فیلم لباس سفید پوشیده بود و موهاش زرد (؟) بود . از اونم ه‌شم میاد نمد چرا . 😐

ایگوو منم ببینم فعلا ک وقت ندارم البتت 


اها اسمش جیهوست تو فیلممممم،ولی من طرفدار اون سرکرده شونم موااش فرفری هست اوننن

آیگووو . وقت میکنی در آینده ، بعدش میبینی 😂 

 

هان سردسته اشون که همون اول کار آبمیوه ریخت رو لباس یکی ؟ 

حالا تا بیاد به ته سریال برسه من از شصت نفر خوشم میاد . حالا میبینی عوض میشه همون جیهو😂

یس یسسسسس 




اری ارییی ؛ من از اون دسته م ک همون اول یکی رو بگم تا ااخر هممون میمونههه

عه خوبه میتونی ثابت بمونی . من نمیتونم جدن . همش به شکل زیر دسته بندی میشه :

من تعداد سریالایی که با اولین انتخابم رو اون شخص موندم انگشت شمارن . یسری ها هم بعد چند قسمت عوض میشد و برگشت رو همون اولیه که انتخاب کردم ، یسری سریالا رو هم از هیچ کس ممکنه خوشم نیاد:/ 

یعنیا 🤦🏻‍♀️

نچچ نچچچ من همون اولی فقطط

میخوای چندتا از قسمت های خنده دار فرندز رو برات بفرستم ببینی ؟ کلا نهایت ۵ پنج دقیقه ای باشن که اونم احتمالش کمه 

واقعا به نظرم فرندز هم یکی از سریالا ی محشریه که ساختن و نمیدونم چه جوریه همیشه خنده داره . من این همه بار دیدمش ، هنوز که هنوزه میخندم با سریالش😂

راسستیییی گرگ و میشو دیدیی،،؟ی سریال خارجی در ۵قسمت ۲ ساعتسسسسس ک یسییییییییییی لنتیی واره

آرع دیدمممممم هم کتابشو به زبان اصلی انگلیسی خوندم چون از ترجمه بدم میاد هم انگلیسی خوندن واسم راحتتره 

واقعا محشر بودددد هم کنابش هم سریالششششش

بسیییییییییییییییییییییی 


عزیز من باید برم مواظب خودتتت باششش فعلااا💜💜💜

اوکی اوکی 

برو مزاحمت نباشمممم . 

مواظب خودت باش . 

تا فردا خدافظ 💜💫

فدایت 
تو هم مواظب خودت باشششش انننیییووووو

سلام ویمین کوک شی ولی من ساعت سه نمیتونم بیام و کلاس دارم..

به شدتم دوست دارم نظرتو درباره ی بنرا بدونم😂😂

میشه ساعت 4:30بیای؟ تا بالاخره تایم کلاسارو بفهمم

منتظرم💜

باش باش برعکس منم کار دارم الان ۴ونیم میام 

سحر جونم سلام

ببخشید دیر اومدم بهت سر بزنم ، تو منتظرم نبودی ولی من خیلی منتظر بودم سرحال بشم بیام باهات حرف بزنم💞

خوبی ؟ خوش میگذره؟

سلام فدا خوبی؟ 
خوشحال شدم کامنتتو دیدم ، میانه سر نزدم بهت از ی طرف ی سری کار داشتم بعدشم که وب های کیپاپو فیلور کردن درگیرش بودم تا تمروز تکمیل شد دیگه

ویمین کوک شی من کلاسم نیم ساعت طول کشید😂😂الان هستم

منمممم هستممممممممممممم

سلام سحر جون 

خوبی ؟ 

 

سلام عزیز تو چتوری خوبی

اومدمممم هستی؟

میاانه نبودم

خوبی؟

ننهه نیستم اوکیی

یووووو هووووو😂😂

😂😂😂😂

ویمینیییی😂😂😂😂😂

بلیییی

اینقدر پیام میدم تا بیای😂

حالم خوب نلود ببخشییدد

ویمینییییییییی

من مردممممم

نیستی پس

تا فردا بای

من حقیقتا حالم بدد شده بودد

اره وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شدم ، واقعا سخته دوباره از اول ولی اشکالی نداره ما هستیم شما کم نیارید

حسابی میرم به بقیه دوست و اشنا ها میگم بیان💞

ایگووو مرسی عزیز از لطفتتتت💜💜💜😭😭

آیگووووو امید وارم حالت خوب شده باشه..میخوای فردا هم استراحت کن

حتما حال اعضاتم بد شده😂😂😂😂مواظب خودت باشی و اگه فردا تونستی بیای3:40بیای و اگر نه هم که استراحت کن..شبت کوکمینی💜💜

بهترم لیکوک ته شیی
اوکاییییی ۳و۴۰ مییاممممم 

شب و روزت تههجیینیی

انیو ویمین کوک شیی هستی یا میخوای استراحت بکنی؟

ن اوکیمممم

من آن تایمم😂😂

در جریانی کا جیمین همیشه دیر میکنه دیگه نه🤣🤣

و جین همیشه سر وقته😂

خخخخ ایگو مخالف همنن اصن

بهتر شدی؟

یس یسس

بسی خوب💜💜

 

جین#جیمین😂😂

یسس یسسس


دیگه از بس تو مصاحبه ها گفتن جیمین همیشه دیر میکنه همه میدونن🤣🤣 تگه کسی احیانا دیر بکنه میگن امروز جیمین کردی🤣🤣

راستی ویمین کوک شیی کلیی خبر درباره ی کوکی هست

ولی بیا اول بحث قبلیمونو تموم کنیم

کلییییییی مومنت وووووووو....دارممممممممم 

عررررررررررررررررررررر


میگم اون مومنتیی که وقتی چیم فهمید تو vmaبرنده شدن و نصفه شب گریا میکردو گفتم بهت؟؟

خوبه..ته دوست داره دوست پسرش سر وقت باشه😂

🤣🤣🤣 بله بلهه 

کوکم چیم هر مدلی باشع دوسش دارهه

ویمین کوک شی آهنگ ایونهه عالیی بود😭😭😭😭

ایگوو من ندیدم هنو 
پیدا کردی ام  وی شو؟؟

مم ویمین کوک شی نگفتی

ولی میشه اول نظرتو درباره ی تحلیلام بگی؟ تو این جور موارد نظرت برام مهمهه🎆🎆

میدونی به نظرم تحلیلات درسته و احنمالا نزدیک کام اوت شونا،من نمیدونسنم پشت رنگین کمان چه چیزایی هست ولی تو اهنگا و یا حتی اجراهاشون دارن مومنت میدنننن و این شک برانگیزه ، یا حتی دقت کنی ام وی ک بنگتن با هیونوا داشت تهجین داشت جوری ک جین در داشت میخوند و ته زوم صورت جین بود و فاصله کمی بین صورتاشون بود و هیچکدوم از اعضا سر اون پارت نبودن 
و یا اجرا ها جاهایی ک اصلن نیاز نیست و همه رو با دوربینن این کاپلا یکی شون بهم نگا میکنن و میخندن 


وهالزی پارسالم نمیدونم زیر ی پست کوکمین چیزی نوشت یا اون پستو لایک کرد 
و خوب هالزی به خاطر ام وی با بنگتن بودا و حتمن چیزی دیده ک در مورد جیکوک چیزی گفته یا پستشون رو لایک کرده

تو یوتیوب دیدم

او یس

بی صبرانه منتظر سولوی لیتوکممممم😭😭😭😭عررررر😭😭😭😭

امیدوارم زودی بده

اون فرند شیپ ویمین‌..لایوشونو دیدم..کلی هم مومنت داشتن هر دو کاپل 😀😀

کدومم لایووووو؟؟؟



ولی برا تولد جین پارسار لایوش دیدی که فقط این دوتا کاپل بودن تو اتاق چ مومنتاییی دادننن 😭😭😭

محو شدی ویمین کوک شی😂😂

میانه داشتم مینوشتم

الان میخونم

باش

پس به نظرت درست میاد؟

خودم که ازش مطمئنم

 

آرههه این دقیقا برمیگرده به فن سرویس..این برای هیترا،خب وقتی دوربینی نباشه چه نیازی به فن سرویسه؟برای کی؟ برای خودشون؟😎

اینم یه دلیل دیگه برای فن سرویس نبودن..برای خودمون که مشخصه،ولی بعضیا اینقدر چشم و گوششون رو بستن که باید تو هر دقیقه از مومنتا براشون مدرک پیدا کنی

ولی ارزش نداره اینکارو بکنیم..خودمون از کاپلمون مطمئنیم پس بقیه مهم نیستن

کنفرانس خبری نامبر وان شدن داینمایت در هات 100:
👤: جیمین گفت که گریه کرده - چرا گریه کردی؟ دربارش توضیح بده
🐥: بعد از 4 صبح بود که این خبر رو شنیدم و تا 7 صبح گریه کردم و بعدش درحالی که گریه میکردم خوابم برد. من با جونگ کوک بودم، ما خوشحال و هیجان زده بودیم و بعدش به چارت تو گوشیامون زل زده بودیم و گوشیامونو با همدیگه ناز میکردیم 🥺

+ یعنی ما باید هضم کنیم که : جیمین "اولین" نفری بود که تو توئیتر به جونگ کوک تبریک گفت ✨اون ساعت 4 صبح که خبر رو فهمید با جونگ کوک بوده پس کل شب رو دوتایی با هم تنها بودن =))) و نگفت که پیش تهیونگ و یونگی بوده پس احتمالاً بهشون زنگ زده *جونگ کوک شی چون باهاش بودی و میدونی چجوری گریه کرده اینجوری نگاهش کردی؟! :((* ✨ و در آخر با این که تا 7 صبح گریه کرده کسی بوده که برای کوک کیک تولد خریده
البته معلومه کسی که پارسال بین مسافرتاش به کره اومد فقط تا تولد کوک باهاش باشه، امسالم تمام مدت باهاش بوده باشه 🤗🍰
اونا خیلی صداشون بلنده خیلی =)))🌈



دقیقااا اون وقت شب چرا پیش هم بودننن؟؟این خودشش مهر تاییدیه برا هیتراش

لایو تولد کوکی و هات  100دیدیش؟؟چقدررر مومنتتت بودد و چقدر جین حسود بود😂😂

 

آری امید وارم زودتر بدهههه سولوشو بچم😭😭😭😭🎆🎆🎆🎆

 

تولد پارسال جین که اصلا معرکع بود...کاملا مثبت 21میتونم برات تعریف کنم..خواستی هم خودت تعریف کن😈😈

ن هنوو وقت نکردمممم ی خرده خونه مون شلوغههه 
حتی بی تی اس این د سوپ دان کردم ۱ هفتس هنو نتونستم ببیننمم ولی احتمالا تا هفته بعد اوکی شه وقتم وبتونم ببینمممممم 

میدا نگران نباشششش


باش برا بعداا ،😁😁

تهجین که خیلی قشنگ گفتن باهم میخوابن 2017

البته بیگ هیت کلی سعی در کات کردن و نشون ندادن..سیاه کردن تصویر و نگرفتن فیلم از اوتا کرد ول خب تهجینن دیگه..و ما تهجین شیپر😎😎😈😈تعریف کرده بودم برات؟

 

البته تهیونگاینو تو لایو تولد کوکی میگفت..فک کنم ندیدی

تهیونگ میگفت زنگ زدم جیمین که بیاد پیشم.چون حوصله نداشتم برم اونجا .وقتی زنگ زدم اون داشته گریه میکرده..منم ازش پرسیدم چرا گریه میکنی و بعد خودمم گریه کردم..بعدشم جیمین اومد و تا صبح که یعنی چن ساعت قبل لایو،باهم گریه میکردن

جیمین پیش ته بوده

ننننننننننننننههههههههه





همین دیگه وقتی ته زنگ زدههه چیم پیش کوکی بودهههههههه و بعد میره پیش تهههه 
مهم اینه تا قبل اینکه برا پیش ته شبو پیش کوکییی بودههههه

قبلش با جونگ کوک بوده

 

اولین نفری هستی که تحلیلامو بهش گفتم..و آخرین هم هستی..فقط به تو میگم و باهم منتظر کام اوت بسیارر نزدیکشون میمونیم

دقیقااااااااا
😍😍ذوق مرگ شدم کهههههه،، اری کام اوت اندازه رگ گردن نزدیک استتت

باش بعدا تعریف میکنم برات

 

مم به اینش دقت نکرده بودم😂😂

اوکاییی 



دقتت بنمااا از این ب بعدددد 
تازه تو مراسم گرمی نگا کنی ی صحنه ک کوک و چیم پشت بودن جیمن قشنگ برگشت و با سمت راستش ک کوک بود نگا کرد و خندید و در مورد تهجین من تو مراسم ،vma دیدم ت چجوری نگا میکرد به جیینن

دقیقااااااا بسیی نزدیککک استتت😈😈😈😈

 

مم پس برات تعریف کنم؟ همون خوابیدنو؟یا اونم بعدا؟

ن اینو تعریف کنن لایوا و اینا باشه من بی تی اس این د سوپم ببینم همه رو باهم تبادل کنیم

قراره موقع کام اوت و بعدش باهم بریم تو کار ویکوکرا😈😈

 

راستی ویمین کوک شی تو میخواستی یه مومنت خیلی کوتاه کوکمینی یهم نشون بدی..یادت میاد؟

http://uupload.ir/view/7n8t_vid-20200902-wa0005.mp4/
http://uupload.ir/view/ccbf_vid-20200902-wa0004.mp4/

نگا کردی بگو در مورد مومنت دوم ی چی هست بگم بت

دقیقااا داشت با نگاهش جینو میخورد..منم همینطور😈😈😈😂😂😂😂😈😂

تو داشتی با نگات تهجینوو میخورردیییی 🤣🤣🤣🤣🤣

باشه منم هنوز قسمت سه رو ندیدم..میخوام امشب ببینم‌..

پس اینو تعریف میکنم

اوکاییی اوکای

ببین 2017

 

یه برنامه ای بود همشون دور یه میز نشسته بودن و حرف میزدن..نمیدونم کدوم بود

 

سوال این بود که اعضا چه نقشی برات دارن..مثل همین سوال امسال😈😈

جین در مورد تهیونگ گفت..

جین:تهیونگ کسی هست که به تخت من تجاوز کرده و توش زندگی میکنه

جین:تهیونگ همیشه نزدیک ترین تختو به من انتخاب میکنه و میخوابه

جین:من باید یه وقتی تهیونگو از تختم بیرون کنم

 

و حالا اینا سخنان زیبا رو وقتی زدن که دوربین اونور برده شده بوده و فنا صداشونو شنیده بودن

و دوباره دوربین به طرفشون برگشت چون اینا همینجوری داشتن حرف میزدن😂😂😂😂

و حالا نوبت تهیونگ بود که بگه..

جین:تهیونگ من برات چه نقشی دارم؟

تهیونگ:کسی که دوست دارم باهاش بخوابم ..(جاست شتتتت)😶😶😶😶😈😈😈

و در این موقعیت زیبا دوربین خیلی قشنگ یه تصویر سیاه و یک نوشته نشون داد(برای اینکه کسی صدای اینارو نشنوه)و ولوم صداشونو کم کردن ولی خب هعی..تهجین شیپرا😈😈😂😂

و وقتی همه فکر میکردن که همه چیز تموم شده..دوباره اتک زدن

تهیونگ:جین هیونگ فکر کنم این دفعه هم یکی از وسایلامو رو تختت جا گذاشتم(😶😶😶😶😈😈)

جین:بالشتتو دیگه؟

 

و خب..اینو باید بکوبونن تو دهن ویکوکرا..و کسایی که میگن مسخره بازی نکنین..ولی خب از اونجایی که کر و کورن..مشکل خودشونه😈

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ، لنتیاااااااااااا حالا میخوای من ی مومنت تهجینیی بگم مثل این کفت ببره؟؟چون این یکی رو سان هم نکردن و من توجهی نداشتم قبلا به تهجین ودی از وقتی تو اومدی دارم توجه میکنم به تهجین و بسیی این مومنت مثبو ۱۸ ام هستتت




جدیییی هم نمیفهمن ها بد ی ویکوک شیپر حرفدمیزدم برداشت گفت حتی اگه مشخص بشا ریل نیستن برا من بازم ریل باقی میموننن اینجا بود ک فهمیدم ویکوک شیپرا ررو باید ولشون کرد تا در عالم خودشون باشنننننننن

من داشتم جینو میخوردم..تهیونگو میخوردم..و در نهایت تهجینو میخوردم😂😂

خب من دیدم بهت میگم تعریف کن

پس مومنتای لایو هر وقت گفتی تعریف میکنم

خخخخ کار خووووووببببی میکردییی

آری آریی بگووووووووووووووو

دقیقا..ویکوکرا واقعا...ولشون کن

باش مومنتامو دوبارع فرستادم ببین تا من تعریف کنم 
فقط ی سوال کامبک dnaرو دیدی یا نه؟؟ ک توش کوک میرع dnaاعضا رو کشف میکنه؟؟ 

اومد

تا تو بگی اونو من اینارو میبینم

ببین سر کامبک dnaکوک میره تا dna اعضا رو کشف کنه و اولم میره اتاق ته ولیی چیم و جینن باهاش میرن و وقتی میرن تهیوتگ خواب بود انگار بعد جین گفت اگه میخواید تهیونگو بیدار کنید باید برید کنارش دراز بکشیددد و بلدم رفت کنار ته و قشنگگ بغل کردن همو چیم هم پایین تخت بود و کوکم وایساده بود داشت فیلم میگرفت یکم ک گذشت چیم اومد خودشو انداخت وسط تهجین و ۳نفری تو بغل هم بودنو بعد تا اومد و پاشو انداخت رو پای جین و جینن ی پاشو انداخت رو پا تهیونگ، و بودن دقایقی این جور که بعدش بلتد شدن و رفتت 


حالا باز با بقیه مصاحبه کرد کوک و اینا ودی باز ک رفت اتاق جین کوک جیمین به بهانه دیدن اودونگی پاشد بد کوکی رفت و ‌..

کامبک خوده اعضا؟

آره دیگه موزیک ویدیوشو

نن اون نن این کامبکی ک میگم برنامه بود ک توش مایک دراپ و دی ان ای رو هم اجرا کردننن اونو میگم

دیدم😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😎😎😎😎😎😎

حرفی میمونه؟ اصن؟


مومنت دومی قضیه از این قراز بود ک چیم به کوک میگا منو بغل ککن دلم تنگ شده ی چیزی تو این مایه ها بعدم کوک دیدی ک بغلش کرد و انداخت جیمینو بالا تا قشنگ تو بغلش باشه و بعدش ک جیمین خواست کوکو بغل کنه نذاشت کوک(غیرت تاپ بودنش میرفته زیر سوال چون)

آهان یادم اومد..آره دیدمش

ایگوو دیدش ک مومنتای تهجینو میدونی ک 

اون کوکمین عالی بود😁😁

 

پلی بگو تهجینشو دوباره..😈😈

و اونی که میخواستی بگی رو هم بگو

یسسسس



این مومنتش بسی خوب بودد 
ببین سر کامبک dnaکوک میره تا dna اعضا رو کشف کنه و اولم میره اتاق ته ولیی چیم و جینن باهاش میرن و وقتی میرن تهیوتگ خواب بود انگار بعد جین گفت اگه میخواید تهیونگو بیدار کنید باید برید کنارش دراز بکشیددد و بلدم رفت کنار ته و قشنگگ بغل کردن همو چیم هم پایین تخت بود و کوکم وایساده بود داشت فیلم میگرفت یکم ک گذشت چیم اومد خودشو انداخت وسط تهجین و ۳نفری تو بغل هم بودنو بعد تا اومد و پاشو انداخت رو پای جین و جینن ی پاشو انداخت رو پا تهیونگ، و بودن دقایقی این جور که بعدش بلتد شدن و رفتت 


حالا باز با بقیه مصاحبه کرد کوک و اینا ودی باز ک رفت اتاق جین کوک جیمین به بهانه دیدن اودونگی پاشد بد کوکی رفت و ‌..

ناحح من حرفی ندارم------

دیقاااا

ویمین کوک شی سفیده که

اممم ببین ۵ تا کامنت برو پایین اونجا نوشتن برات دیگه

دیدمم😁😁

بسی عالی بودددددددددددددددد 






و میدونیی ی چی دیگه در جواب ویکوک شیپرا همین کافیه ک لگم ایا کوکی با وی دو نفری رفتن سفر،ایا کوک از تا کلوز اپ درست کرد؟ همین کافیه به نظررمم دبگهه

آری اون مومنتو دیدم😈😈😈😈بسیییی عالییییی بود و کرک و پرام ریخته بود.

جوری که با وجود جیمین پاشو انداخت رو جین تا بگه مال خودمی😈

و دستش که دور گردن انداخت و نگاهش😶😶😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

یسسس یسسسسسس 


جیمینم دید اوضاع داره بسی چیز میشه خودشو بینشون اندااختتت

دقیقا...ولی من از دست جیمین بسی حرص خوردم.‌بعدم خندم گرفت😁 

🤣🤣 بانمکک بود کارششش  بببن هر کارم نکنی سولمیت همننن اینا بعضی وقتا ت به کوک با جیمین به جین حسودی میکننن این از اون نوار  حیودی جیمین بوددد

نه قطعا ته اینکارو با کوک نکرده

 

تو یکی از مصاحبه ها از تهیونگ پرسیدن با کی میخواد برسه سفر

تهیونگ هم گفت جین

گفت با همه ی اعضا هم خوبه ولی فقط میخوام با جین برم.میخوام بدزدمش و ببرمش مثل آدم ربایی😈😈😈😈😈

جینم بهش گفت اگه پول بدی میام😁😁بچه میخواست جو رو عوض کنه که ته جان گند زد😁😁چه بهتر😁😁

تهیونگ هم خوشحال شد گفتواقعا؟😂😂😂😂؟

جیمینم دقیقا گفته دوس داره با کوک بره سفر چون ب نظر اون ازش در برابر همه محافظت مبکنه وووووو این یعنی چیی؟؟ادم از عشقشش محافظو مییکنه عررررررررررررررر 



چرا کردههه میخوای دلیلل بیارمممممممممم مومنت بدم؟؟

جیمین با یه تیر دو نشون زد

رفت پیش دوست صمیمیش..تهجین رو اندکی به خیال خودش از هم جدا کرد😂

اری اریییییی گفته با خودش حرکتی نزنه اگه هیجیی دیگهه .......

😈😈😈😎😎😂😂😁

😉😉😉😉

مم ویمین کوک شی میشه مومنتای اون اجراشونم بگی؟دوست دارم😀😀😂😂💜💜

اجرا ،vma , شونو میگیی؟؟

بالاخره دوستای صمیمی ان

اری ولی کلا ویمین خیلی خوشبحالشونه هم ی سولمیت دارن برا خووشون هم ی جین و کوکک 
این دوتا بسییی خخخخوششش شانسسنننننننن

منظورم این بود مومنتارو دوست دارم😂

اوکای اوکایی

نه دی ان ای و مایک دراپ

اجراها رو یادم نییی دقیق ولی ی بار دیگه نگا میکنم بهت مگم چون کلا کامبک dnaشوتو خیلی وقت پیشششش ددیدا بودم ولی این مومنت تهجین چیزی نبود ک یاد اددم برهه

بسیییی تنکسسسس💜💜💜💜

 

دقیقا..این دوتا خیلی خوش شانسن..و البته همشون خوش شانسن که همو دارن😍😍😍😍

مم ویمین کوک شی 5:30میری؟

ارییی ارییی منم موافقم باهات فقط منظورم این بود از لحاظ سولمیتییی ویمین هنو دارن و خوب اونا ن از این لحاظ منظورم شانس بیشتر با ویمین بووده و گرنه هوپ و نامیم هم لاینن تمو بازم مثر این دوتا نیستن و رابطه دوستی این دوتا چیزیه ک همه میخوانش و خیلی دوس داشتن ی دوستی داشتتتن و دوستی ویمین مانند 



اری اریی میرممممم

ویمین کوک شی مومنتای تهجینت تموم شد؟من بگم کوکمین؟

که البته باعث اعصاب خوردی میشه بعضیاش پس ولش کن

http://uupload.ir/view/6t81_d16ea7d3afed4dbfbd7e2382e85568a9.mp4/

اینم ی تهجیین کوچولوو برا توووووو 


اری بگووو کوکمیییننننننننن

پپ💜💜💜💜💜

 

ولی جین به اونم حسودی میکنه😂😂مخصوصا اگه فرند شیپ ویکوک باشه😂

اررییییییییییی ارییییی



میگم ک اصن برا همین حرص دادن باتما تاپا دست با یکی میکننن و مومنت میدن بیرون

تنکسسسسسسسسسسسسسسسسسس💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍😅😄😅😄😅😄😅😄😅😄😅😄😅😄😅😂😂😂😂😂😂😂😂

 

الان میبینم..بعد میگم فقط اعصابت خورد نشه

اوکایییییی

تهجین هارتم😭😭😭😭

بسیی توشگل بود اییی نووووو

ببین ویمین کوک شی..این یه مومنت پشم ریزون کوکمینه..و یه چیزی که هیترا دارن سر جونگ کوک خرابش میکنن..

 

حتما تتو های جونگ کوک رو دیدی دیگه..رو کل دستش تتو داره و خب..اول میریم سراغ هیترا

هیترا تو یه بنر نوشته بودن که اینا همه علامتای شیطان پرستیه..(از اون بنر تبلیغاتیا برای حمع آوری ممبر)(از اونایی که الکیه) کفتم که بعضیاشون کاملا درستن و بعضیاشون کاملا اشتباه

 

تو این د سوپ

بیگ هیت تتو های دست جونگ کوک رو نشون نداده بود..یعنی تار کرده بود چون جونگ کوک آستین کوتاه پوشیده بود..اینا هم میگفتن علامت شیطان پرستیه..

 

یه جا دیگه هم دوباره تو آیلند..جونگ کوک جای بعضی از تتوهاشو چسب سفید زده بود(یه همچین چیزی)

دوباره یه بنر زده بودن که جونگ کوک مجبور شده اینکارو بکنه چون علامت شیطان پرستین..

 

و حالا یه چیز جالب

کوکمین شیپرا کاشف به عمل اومده بودن(قبل این قضایا) که سر از تتو های جونگ کوک در بیارن..و از معنی بعضیی تتو هاش فهمیده بودن که مربوط به جیمینه(سخته اینجا توضیح بدم چطوری)

و هنوز کامل نکردن همه ی معنی هاشو

 

هیترا😬😬😡😠😠

نننننننننههههههههههههههههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دقیقااا..تهیونگ جان که سنگ تموم میزاره برای حرص دادن😂

که البته جینم یه جورایی کم نمیاره😂

والا جینم نامردی نمیکنه با نامی مومنت میدهه بیرونن ،🤣🤣

آری😍😍😍😍

💜💜💜💜💜

ویمین کوک شی فک کنم الان دیگه باید بری

اریی باید برممممم

فردا در موردش میحرفیم😭

باش برو شب و روزت کوکمینی.‌مواظب خودت بسی باش و همینطور اعضات💜💜💜💜💜

اوکایی تو هم مواظب خودتت باش

وای خدا نامی😂😂😂😂😂

البته جین با کوکی هم خیلی حرصشو در میاره..😂ته هم تلافی میکنه😂

یسس نامی از همممه بهترهههه

میووو

😁😁😁😁

ویمین کوک شی حالت خوبه؟

سلامم لیکوک تهه تو خوبیی؟
ارع ببخشید دیروز نشد بیامم
کلاس داری امروز؟اگه داری ساعت چند میتونی بیای؟

تموم شد

بسی خوب

هستم

منم هستمم

زود تمامید😂😂

وو یسسس 

چتورییی

بسیی عالی..

جواب کلی هیتر نسبت به کوکیو دادم..

و مسئله ی مربوط به سربازی جین

حالا بعدا دربارش حرف میزنیم بیا فعلا بهش فکر نکنیم چون شاید نره..خب؟

تنکسسسسس

اوکای امیدوارم نرههه

💜💜💜💜

 

آقاااا من کام اوت زودتر میخوامممم..نمیخوام تا تایم میکس تیپ و بعدش صبر کن..لعنتییییی😂😂

خخخخخخخخ همیینوو بگووووووووووووووو

واییبب قول میدی باهم جواب ویکوکرا رو بدیم؟😂💜

البتههههههه

کلی مومنتتتت تهجینییی لایوییی میخوام بگممم عرر😂😂

بگوو بگوو

تنکسس💜💜

 

تو گفتی وقتی بگم که این د سوپو دیده باشی

پریروز تموم کردممم این د سوپوو😎😎

😎😎😎😎

پس میخوام برات یه تومار تهجین تعریف کنم😎

بگووو بگووووو 

منم کوکمین میییگم @😁😁بعدش

الان میگم😎😂

باشش باشش

خب اینم شروع..شاید اینقدر زیاده بعضیاش یادم بره و بعدا بگم..ولی همشو میگم تا جایی که بتونم😂😂

 

تو این د سپ

تو قسمت 2شوگا داشت نقاشی میکرد و کنار در واستاده بود(میدون دیگه بومش خیلی بزرگه) و تهجین شیپرا از تو همون در جین و تهیونگو دیدن که داشتن باهم پینگ پنگ بازی میکردن😂😂😂😂(یعنی باید کارگاه میشدیم)😂😂

 

یا قسمت اول که داشتن از هم میپرسیدن کجا بخوبن..تهیونگ اولین نفر از جین که پشت پیانو نشسته بود پرسید کجا میخوای بخوابی؟

جینم گفت در موردش مطمئن نیستم(چرا پیش هم نخوابیدن عر)😂😂

 

جین در آخر تو چادر خوابید و ته و جیمین پیش هم..صبح جیهوپ میگه جین تو چادر از گرما پخت😂😂

جینم گفت که ساعت 6بع خاطر گرما پاشدم(الهی😭😭)تهیونگ هم نگران شدع بود و پرسیده بود که خوب خوابیدی یا نه

 

یا قسمت سوم..بالاخره پینگ پونگ بازی کردن تهجینو نشون دادن..جین مشغول آشپزی کردن بود ولی اومد با تهیونگ بازی کرد😂😂آخرشم جیهوپ زنگ زد و گفت روغن کجاست(همچین چیزایی)انگار میگفت بیا

جینم گفت که باشه

ولی اول با تهیونگ بازیشو تموم کرد😍😍یعنی لبخندو خوشحالی تهیونگ وقتی که جین گفت بیا ادامع ی بازیمون(😭😭)

یا وقتی که جیمین و جین در حال بازی کردن بودن جین برد و خیلی هم جیمینو مسخره کرد😂😂

ته و نامی هم داشتن پینگ پونگ بازی میکردن..آخرش جین هم اومد کنار جیمین به بازی اینا نگاه کرد..تهیونگم راکتو به سمت جین گرفت و گفت هیونگ بازی میکنی(لحنش خیلی صافت بود)😭😭

در حالی که جیمینم اونجا بود و میتونست به اونم بگه..جینم گفت نه خستم تهیونگ هم گفت اوه خسته و بعد راکتو انداخت😂😂😂😂

 

یا وقتی در حال استیک خوردن بود استیک جین تموم شد و تهیونگ با دیدن جینی که داشت برای خودش استیک برمیداشت گفت که هیونگ میخوای؟ و از ظرف خودش اول به جین داد و جینی هم گفت ممنون😍😍بعدشم به جیمین داد..الویت اول جینه😭😭

یا جین جلو نشسته بود و داشت بازیه کامپیوتری میکرد و ته هم پشتش نشسته بود.ته شروع کرد به آهنگ خوندن و جینم شروع کرد و دوتایی باهم آهنگ خوندن(به نظرم بیشتر شبیه چرت و پرت بود)😂😂جین خیلی تو حس رفته بود😂😂

 

یا یه جا دیگه هم ته داشت پیانو میزد و جینم آهنگ میخوند..آخر جینی خنده ی همشون رو در آورد😂😂

ته هم از عربده کشیدنای جینی و خندیدنش خندش گرفته بود😂😂😂😂

 

این د سوپ فک کنم تموم شد😂😂😂😂حالا نوبت توعه

بعدش باز من میگم😂

ارههه یادممهههههههههههههه واییی جاییی ک میخواست بره روغن بیاره ولی برگشت و با ت بازیی کرددد اصننن مردممممم ازززز خندههه منم🤣🤣🤣🤣🤣 اره اره اول از جین پرسید کوجا میتوابههه منم گفتم میرن پیش ام ولی نشددد دیگههههههه 
بازی هاشونم یادمه وقتی جین برد برداشت گفت بردی جین گفت معلومه گفت مرحله قبل چی گفت اونم بردم و ‌.....




ن تو اول بگو من اخر میگمممم

آری😂😂😂😂😂

باشه پس بقیشو میگم

باش باش

مم اینم ادامه ی این د سوپ یادم رفت😂😂

جین همش به تهیونگ میگفت اگه باختی گریه نکنی😂😂😂😂هزار بار گفت یعنی من از خنده نصف شده بودم😂😂😂😂

درست مثل جایی که هزار با به نامجون گفته بود که میدونستی من استاد پینگ پونگم؟😂😂نامجونا میدونستی من استاد پینگ پونگم😂😂یعنی من از خنده پاره شده بودم😂

 

یا سر میز قسمت سه..ته داشت پنکیک رو برمیگردوند ولی نشد.برای همینم یه جپرایی ناراحت شد..جینم بهش گفت اشکال نداره دوباره امتحا کن.تهیونگ هم چیزی نگفت و نامجونم بهش گفت جواب جینو بده.بعد دوباره جین گفت بشین هر وقت مال من درست شد اونو امتحان کن(یعنییی همه جورهه حواسش بهش هست..جین معرکس😭😭😭😭)آدم گریش میگیره😭😭😭

جینم گفت که یه جوری بشه که بتونیم بخوریم.(نمیدونم کوکی گفت یا جین)ته بلند شد و متهیتابه رو دستش گرفت تا برگردونه

جونگ کوک هم گفت بهتر ه اینکارو نکنی و یا اینکه میفته(همچین چیزایی گفت) جینم گفت که نه تهیونگ میتونه💜😭😭😭😭😭💜💜

اینجا یه مومنت کوکمینم بود😂😂(جونگ کوک گفت نندازی رو جیمین..با اینکه جیمین دور تر نشسته بود و نمیفتاد رو سرش😂😂)

ته هم برش گردوند و موفق شد.جینم تمام مدت سرپا بود وقتی دید تهیونگ تونست  ذوق کرد و خندید(جین معرکستتتتتتتتت محشرههه..همیشههههه حواسشش هستتت....حمایتتت میکنههه)😭😭😭😭

 

و حالا تو یکی از لایوا که چهار نفری بودن.جین ته جیهوپ و فک کنم اون یکی کوکی بود یادم نمیاد

جدیده البته

جیهوپ یه لحظه گوشیشو نشون داد..و از اونجایی که دوربین از روی تهجین برداشته شده بود و داشت گوشیو نشون میداد(ته هم نمیدونست که دوربین داره اونارو از تو گوشی اونارو نشون میده و از نبودنش مطمئن بود😂😂 جیهوپ البته گوشیو نشون داد

جین خودشو همینطور  که داشت میخندید نزدیک تر کرد و تهیونگ هم صورتشو سمت جین برگردوند و کمی جلو برد(صورتشو)و خیلی لعنتیییی هم داشت بهش نگاع میکرددددد

بعد جیهوپ گوشیو دوباره بگردوند و دوربین رفت روشون دوباره

هه ما تو این موقعیت هم مثل شما ولتون نمیکنیم😂😂😂😂

یا موزیک ویدیو مربوط به هیوندا..جین داشت جلوی میکروفون میخوندی و ته هم دقیقا کنارش(خیلی نزدیکش)داشت به لبای جین تمام مدت پارت اون موقعی جین نگاه میکرد..داشت با چشماش میخوردشون و البته دهنشم به حالت .....باز بود(تهیونگو میگم)😂😂😂😂

بچه میکروفونو با لبای جین اشتباه گرفته بود😂😂😂😂

ویمین کوک شی من مومنت زیاد دارم وقت کم میاد پس تو بگو😂😂و اینکه یه مومنت مخلوطم آماده کردم😂

وایی منم مردم از خنده چپ و راستت میرفت ممییگفت من استاد پینگ پونگمم

ارهه ابنجای برگردوندن بسیییی تهجبن بودددد فقط جین هممش حمایت میکرد ک امتحان کنه ت و ایناا 

لایو ندیدمممممم 

ارهه اینو گفتم منم بهت فک کنم و گفتم تهجین تنها بودن و هبچکی نبود و بسی نردبک هم بودنن 


تو مومنت مخلوططتتو بگوو منم تایپ کنم تا موقعی نومنتانو

 

 

ویمین کوک شیی بیانههه باید برم..فردا هم نمیتونم بیام😭

 

 

برو عزیز اامیدوارم مشکل خاصی پیش نیادو

آری جین در هر صورت بزرگتره..گرچه که ته هم کم نمیزاره ولی جین عالیه😭😭

یسسسسس

ویمین کوک شیی ببخشید مسئله خیلی جدیه..دو سه روز دیگه میام خب؟😭😭

بای دوست داشتم کلی مومنت بگم و مومنتاتو بشنوم ولی ببخشید😭😭

جبران میکنیم 😭😭💜💜

روزت کوکمینی و مواظب خودت و اعضات  باش بای💜💜

باششش فدا مواظب خودت باش 
چیزی نشده ان شاالله


ویمین کوک شی انیوو اومدممم

دلم برات تنگیده بود🎆🎆💜💜

امروز کلاسم تموم شد میام

دل منم برات تنگ شده بود 
ولی ببخشید من یهو رفتم

ویمین کوک شی حالت خوبه؟

یسس یسسس

ویمین کوک شی شاید ناراحت شی که اینقدر پیام میدم..ولی میخوام ببینم خوبی یا نه

اگه کار داری فقط خبر بده که بفهمم💜

سلام لیکوک ته شی خوبی؟ 
واقعا ببخشید برا یهویی رفتنم و اینکه نشد خبر بدم ..
دیروز تونستم ی سر بیام وی و ی پست گذاشتم اونو ببینش 
عنوان پستمم ببخشیده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan