BTS

Just For Profile

ببخشید

از چند نفر معذرت میخوام ک یهو رفتم و نگرانشون کردم 

هیونگ، مبی و لیکوک ته و محدثه ،میانه 

خواستم بگم تا اخر هفته تا اول هفته بعد نبودنم ادامه داره 

مواظب خودتون باشین ، و در مورد کامنتا نمیدونم چی بگن فقط بگم نمیتونم الان چیزی در جواب کامنتاتون بگم 

وقتی برگشتم جواب میدم،

 

 

 

 

لیکوک ته شی یا جمعه یا شنبه میام همون ۳ونیم عصر، جمعه ی سر بزن اگه دیدی کامنتی ازت تایید شده بدون هستم و گرنه شنبه ۳ونیم میام ،محدثه تو هم همینطور عزیز

کنچانا اونی جونم*^*

فدایت کیوتی، 

کیوت زاستی ی نامجین تو واتپد هست خواستی بگو بدم بهت تنها فیکیه ک میشه گفت حتی با اینکه جیمین توش نیست تقریبی و سیاه لشکرم محسوب نمیشه حتی دارم میخونم 
خواستی بگو لینکو ببرستم واتپدت

قرار بود عذرخواهی نکنی-_-

😥اخر هفته یا اول هفته بعد؟نه☹

مواظب خودت باش باشه؟😥وای نمیدونم داری چیکار میکنی☹

دیگه نمیشد نکنم 
نمد امیدوارم بتونم تو همین تایمی ک گفتم بیام و گرنه باز بیشتر میشه 
باشش تو هم مواظب خودت باششی

(ಠ ∩ಠ) مراقبه خودت باش

باش تو هم همبنطور 

میگم تو ی وب نداری کسی ادمبنش نباشه :/

نه پاکش کن😑

اره بیا😥من جدیدا خیلی دلم برات تنگ میشه سحرر

تو بیشتر مواظب باش

نچچ


ا جدی؟ شاید چون رفتنی ام 🤣🤣🤣
باش 

چرا دارم(ಠ ∩ಠ)

ادرسشو بده 

پاک کن-_-

 

سحر میکوبم تو دهنتاااا

ببین پاک کنم احساس بدی بهم دست میده خوب بزار باشه



خوب گفتم ک نیستم ی مدت اگه شنبه نییام طول میکشد امدنم برا همین گفتم رفتنی ام

بزار... 

ا اوکایییی اوکای

پاک نکی من حسه بدی دارم آخه ایح،نیاز ب عذرخواهی نداشت ک

 

آها فک کردم کلن میگی-_-

خا اسم خودتو ندید بگیرررر 





ن فعلاها هستم تا ببینیم ایندا چ میشود گرچه دیدی بقیه رفتن من موندم
دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۱۳ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

باید مراقب خودت باشی!!

 

منتظرتم سحرم

باش هیونگ (نیستم جامو ندی به کسی☹☹) 



مواظب خودت باش هییونگ
دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۱۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

سحریییییییییییییی^^

انیو

سلام  فایترییی چگونه ایی توو؟؟
دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۲۲ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

چرا باید همچین کنم؟ ://

:( نمد چرا باید بکنیی؟؟؟

چرا نباید بکنی؟
دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۲۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اون ادیتارو دیدی^^

ت دریم کچر

اوهوم اوهوم

خوبم

خودت خوبی؟

دریم کچررر خیلییییییی کم میرممممم 


بسی عالیی 

اری خوبممم
دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۲۴ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

:///

هیونگ چرا جواب نمیدی ؟🥺🥺🥺
دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۳۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

سحری سحری

میشه تاریخ تولدتو بگی

چراااااا؟؟

خصوصی بده بگم بت
دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۳۲ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

چرا باید عوض کنم؟:/

اصلا کسی هست که بتونه جات بیاد؟:/

بعد میگه چرا جواب نمیدی:/

ن، ولی الان در وضعیتیم ک نیاز به یاداوری داشتم :) 


فدات هیونگ
دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ , ۱۴:۳۶ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

لوسِ هیونگ:(

اره دیگه خیلی وقته لوس نشدم :(

مامانیم*^*

خوبی فدا؟

چی شدی؟

چیزی نیست فدا ی سری کار دارم

سلام اونیییییی خوبی؟؟؟؟؟

سلامم پریی خوبم تو خوبی؟-

منم بد نیستم اونی😘

همه چی خوبه اونی؟

دلم تنگ شد برات😊

همیشه خووب باشیی

خوبه بد نیسس


منممم چچند روز پیش سراغتو از کیوت گرفتم

مرسی قشنگم. اما منم ی سری مشکلات دارم😢😢😢

امیدوارم همه چیز درست شه و مشکلاتت حل شه اونی جونم.

عههه  چی گفت؟؟؟؟

ایگووو درست میشه پریی ان شالله 



احوالتو پرسیدم گفتم خوبی و اینا گفت خوبی

انشالله..‌.

فداتشم اونییی منم احوال همه رو دورادور جویا میشم. 

فقط گفت خوبم؟

اری ان شاالله 
از بس خوبی❤❤


دقیقش یادم نی میخوای برم ببینم دقیق چی گفت بهم؟

از مهربونیته ک من و خوب میبینی اونی عسلیییییی. 

نمیخوام اذیتت کنم ک ب خاطر من بری ببینی اونی

فدات شم ک 


ن فدا کاری نداری برم ببینم؟؟

سلام سحرییی 

دلم براتتت یذرههه شددددد 

وای بذار یه چیزو بگم . هیچ وقت از من عذر نخواه . واقعا اینکه کسی از من عذر بخواد رو اعصابم راه میره 

ببین میخوام یه مشت چیز بگم که شاید چرندیات به نظر بیاد ... 

تو کامنت بعدش میگم حااا ...

سلام فدات خوبی؟
منم دلم براات تنگ شدههه بوددددد 
ایگووووو ا خو نمیدونستن بدت میاد 



چرت و پرت نیست نفرستادی هنوز میدوننم

بیین سحری کن جدن نمد چیشده خب ولی بذار یه چیزایی رو بگم . 

۱- من از اینکه ازم کسی عذر بخواد بدم میاد . و حالا که مطمئنم دلیل منطقی هم داری براش پس لطفا بازم عذر نخواه از من . 

۲- من میدونم که خیلی دختر قوی ای هستی و هر مشکلی پیش اومده حل میشم . اصلا هم ازت نمیخوام برام بگی چیشده و همه تلاشتو بکن ... باشه ؟ 

۳- همیشه یسری افراد هستن که کمکت کنن فقط کافیه بخوای ... اون وقته که حتما کمکت میکنن . 

خو حالا چرندیات گفتنم تموم شد . حس کردم اینا رو بگم . حتی اگه بی مربوط بودن ... 

مواظب خودت باش . باشه ؟؟ 

دوست دارم خیلی زیاد 😍💜🥺

 

فدات شممم ک 

چرت و پرتن اینا الانننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 


باشش تو هم مواظب خودت باششش تا شنبه یا جمعه انیووووو 


نادو سارانگههه💜💜

آرییی خو نگفته بودم از معذرت خواهی بدم میاد .ولی بدون حالا دیکه 😂 

طرف بگه حق با تو عه یا نمد دیگه تکرار نمیشه یا دلیل داشتم من قانع میشم .  

 

منم دلم برات تنگ شدههههه بوددددددددددددد . دیگع اینقدر یهو ندار بروووووووووووووو 

😂😂😍

اری نگفته بودیی 


راستی سریال دارک رو دان کزدمممممم


من بسی بیشششتررررررررر چشم چمممم

خدانکنهههههه جیگرم🌹🌹🌹

اگه زحمتی نیست .ببخشید 😊😍

خوبم سلام داره خدمت اونی...مدرسه که خوبه فعلا بد نیست

 

عه دان کردییی ؟؟؟؟ دوست داشتییییی سریالشوووو 

من خودم تا فصل سه هنگ بودم بعدش اوکی شدم . خودتم نفهمیدی سخت نگیرررررر😂😂 

حال هم میرم چون گفتی شنبه یا جمعه میای 

پس مزاحمت نباشمممم . 

فعلا خدافظظظ 👋🏻👋🏻🙂💜

هنو ندیدم تازه دان کردممششش 

اوکای اوکایی

فدایت پس فعلا تا جمعه یا شنبه
سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ , ۰۵:۳۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

🥺

توبیی نیکک؟؟



نییکککککک چرا فیکات یا دختر پسرین یا همه یونکوک :/، تازه اخرشم ک غمگیننه

اونیییی عشقیییییییییییی اصلا بفرست T-T

بیاا لنتیییی خیلئیییی خوبه فقط نامجون بسیییی چی بگم بگیر بخونش
کلیک تو واتپده

ویمین کوک شی بعد از ظهر نیستم

هستی الان؟

سلامممم لیکوک تهههههه خوبیییی؟؟دلم برات تنگ شده بوددددددددد 


مادربزرگت چتور شد خوبه حالشش؟؟

میو

😂😂😂
پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ , ۱۶:۰۷ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

خود خرمم اونی😂

 

 

وا:|

یه یونکوک نوشتم من:|

اخه من دختر پسری دوست:|!!

چیزه:|

درخواست داری فیک بنویسم برات؟:|||

ای:/

اونی تو نباید بهم انرژی بدی؟😐😂

خوندیشون؟!😂😂

من یونمیننن کوکمین ویمیننن 
قربوت دستت یکی هپی اند از اینا بنویسسسس😁😁😁😁

ویمین کوک شی این چن وقت نمیتونم بیام.

دلم برات تنگش شده ولی هر وقت اومدم خبر میدم

شبت کوکمینی و مواظب خودت باش

سلامم لیکووک ته شیی 
دل منم براات تنگ شدههه خیلییییییی 
باشه مواظب خودت باششش 
روز و شباات تهجینیی
انیوو 
دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۱۳:۴۷ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

مینویسم باسه🙄😂

فدایتتتتتت😁😁😁

ویمین کوک شی سلام

فردا اگه شد ساعت 3:40 بعد کلاسم میام..و اگه نشد پس فرداش طبق روال عادی کلی میام.پس اکه میشه نیم ساعت منتظر بمون

شبت کوکمینی💜💜💜💜

سلاممم لیکوک ته ششییی
اوکایههه منتظرت میمونمم❤❤

ویمین کوک شییی ببخشید طول کشید..هستی الان؟

لیکوککک تا ۴و ۲۰ بودم فک کردم نمیای رفتم :(

ویمین کوک شی سلام

 

امروز 3:40میام

سلاممم لیکوک ته شییی 
اوکایههههه منتظرتم

ویمین کوک شی ببخشید😭😭😭😭

این دوروزم نمیتونم بیام😭😭یعنی قراره دوباره بریم پیش مامام بزرگم و چون شلوغه نمیتونم نت بگیرم از خواهرم..یعنی حال مامان بزرگم بده وگرنه نمیرفتم چون خیلی دلم برای خودت و مومنتا و اینجا تنگ شده

حتماا حتماا میام ایندفعه قول میدم،بای بای روز و شبت کوکمینی مواظب خودت واعضات باش💜

ا

 

اشکال نداره لیکوک ته شی
من شنبه منتظرتم باشه خوبه؟
امیدوارم حال مادربزرگتم زودتر خوب بشه❤❤❤

منم دلم تنگ شده برا تو و حرف زدنامون
مواظب خودت باشش لیکوک ته❤❤

ویمین کوکککک شییی اومدممممم

دلم تنگیده بوددددد

دلم برات تنگگگ شدههه بوددد😭😭

فک کردم ۳و۴۰ میایی

ویمین کوک شی؟

هسستمممم

ویمینی.😭😭

لییکوککک تهههههههه

امروز کلاس نرفتم

ا چررااا؟،؟

یعنی از یع طرفی کار داشتم و از یع طرفی خواستم زودتر بیام..اوخ اوخ پیچوندمش😂

منم دلم برات تنگیدههه بود🎆🎆

😂😂😂😂اوکای اوکای 


منممم همینططورر

الان هستی یا کار داری؟

کار ک دارمم امروز ولی تا ۴ونیم میتونم بمونم خوبه؟

ویمین کوک شی اگه کار داری فردا بیا

فدات ببخشید جدی ماماننم همچین یکم خونه رو بهم ریخته ولی تا فردا عصری تمومه

اینطوری برات سخته

ببخشید دیگه ،فردا میام باشهه؟؟

باشه پس مواظب خودت و اعضا جونت باش

روزت تهجینی💜

فردا میبینمت

باششش 
تو هم مواظب خودت و اعضاتت باششش بشیی❤❤

روزت تهجینی کوکمینیی😁
تا فردااا

اوخ اشتباه گفتم کوکمینی

خخخ فدایت نو پرابلم

اومدم

ییییسسس

ویمین کوک شی؟

جانن هستم

اومدی؟

اریییییی ۱ هستی الان

ویمین کوک شی من همچنان منتظر مومنتای جیکوکیتم.‌و بعدم یه رو کم کنی ویکوکی دارم😎

وواییییییی للیییکوک تههههه نگوووووووووووووووو ی وب کوکمین/جیکوک پیدا کردم لنتیی پر از مومنت و اتالیز و ایناسسس حتی فیکم میزازه🥺🥺

ویمین کوک شی

هستممم

وایی جاست آنالیزا

 

یسسسسسسس

آنالیز..راستی میخواستی برام موممنت کوکمین بگی یادم مونده😉

اززز کدوممم مومنت ششونن بگممم😭😭😭😭

ی لینک میدم برم ببینن

باش..

تهجین در حد مرگ مومنت دادن..

چند وقت پیشم تو توییتر ویکوکرا به عذا نشستن..یعنی ویکوک با زمین یکی شد.😂

ارهههه تهجین لنتیا تو اجراهای جدید چکارا ک نکزدنننننننننننن وی قشنگگگگگگگگ دیگه داره میگه قرازه با جین کام اوت کنیم 😂😂😂

دقیقا..تهیونک جان داره به جای جینم میگه میخوام با جین کام اوت کنیم😈

اون اجرای شون ک کوکی و هوپ کت و شلوار نارنجی بود رو دیدی؟ک دینامیت و سیو می و اسپرینگ دی رو اجرا کردن؟

فکر کنم دیدم

وی کولاک کرد از بس با جین مومنت داد بیرون 


کوکمینم مومنت داشتن ولی باید دقت میکرد ادم ولی تهجین چون پیش هم نشسته بودن مومنتاشون خیلییی واضح بودد

دقیقاا....یعنی یه جوری این چن وقت تهجینرا باا و پر میزدن که مطمئنا خوده تهجین اینقدر باا و پر نمیزدن😈😈😂

آری تهجین کنار هم نشسته بودن..دیگه حتی جینم استارترو زده بود و شروع کرده بود به مومنت دادن..علاوه بر تهیونگ..جینم داره میگه میخوایم کام اوت کنیم😈

یسسس یسسسس 
تو اجرای مثلا سیو وقتی جین میتوند من بع عشقت نیاز دارم تا سقوط نکنم دییقا همونجا ته دستشو انداخت دو  جین   خندید 
با تو اسپربنگ دی هم ی لیریکی ک مین توند و معنی عاشقی و اینا داشت دوباره ت دستشو انداخت دور جینن


دقیقا..تهیونگ همیشه به کاراش فکر میکنه و هیچ کاریو بدون فکر انجام نمیده.

و از اونجایی که تو موقعیت های خاصی..مثل همین قسمتای آهنگ که گفتی دستشو انداخته دور جین و یک منظوری هم داشته..به منظور عاشق جین بودن،داشتن جین برای خودش،و دوسش داشتن و کام اوت کردن..

داره بهمون میگه که عاشق جینه و قراره کاپل رسمی شیم

دقیقا منم داشتم با دقت میدیدم و وقتی متن عاشقانه بود و جین میتوند این حرکتو میزد تته و نه فقط این اجزا تو یک دوتا اجرای دیگم مثلا اسپرینگ دی رو اجرا کزدن و دقیقا دوبازه سر همین لیریکی ک گفتم تو این اجرا دستشو انداخت گردن جین اونجام این حرکتو زد 
ی جا دیگم بود تو اهنگ دینامیت داشتن نشسته اجرا میکردن بعد تیکه ای ک چیم و کوک میخونن دننا دنا همچین چیزی چیم پاشد از رو صندلیش با دستش همینجوزی ک به کوک اشاره میکرد رفت سمت کوک و کوکیم با دستش به چیم اشاره میکرد و کوکمین ساختن و بقیه حواسشون به این دوتا بود 
ته ی طرفش کوک بود ی طرفش جین در حینی ک کوکمین مومنت میدادن ته ی نگا با جین میکرد باز روبه رو و به دوربین نگا میکرد 
باز برمیگشت جینو نیگا میکردد و جینم اونو نگا میکرد البتت

واوو کم مونده

یسسسس

دقیقا..از اونجایی که ته کاراشو بی منظور انجام نمیده

و با انجام دادن این مومنتا.‌اونم به صورت دائم و شفاف داره ممظورشو خیلی رک و راست میرسونه..اینکه با جین قرار میزاره و جدا میخواد اعلام کنه

خطاب به کسایی که میگن ممکنه شانسی باشه.

خب دوستان،تو همه ی اجرا ها..دقیقا همون قسمت و دقیقا همون قسمتا و جدیدا به طور دائم..میتونه شانسی باشه؟

مثل اینه که یکی ده بار جواب یه سوالو درست بده و طرف بگه میتونه شانسی باشه

اریی ازیی 
و اینکه قبلنا دقت کنی تهجین تو اجرا و اینا پیش همو نبودن ولیییی جدیدا کنار هم وایمستن تو اجراها و مومنت میدن

الان که مومنتاشون داره نشون از باهم بودنشون میده..ولی قبلنا هم باهم بودن و مومنت میدادن..نه به این شدت ولی خیلی نگاهای سکرت داشتن.

حتی بعضی وقتا ازنگاه کردن بهم طفره میرفتن

میگممم قبلننن نامحسوس بود و باید دقت میکرد ادم ولی الان اینقد واضحه و نیاز به دقت ندارههه

آره..قبلا یه جور بود..و الان یه جور..اون موقع دقت میخواست و الان کاملا شاهدش هستی

یسس



این د سوپ قسمت ۶ زو دیدیی؟؟؟

نه فعلا تا چار دیدم..شب میبینم

 

ی مومنت مخلوط بگمممم از جفت؟؟

آرییی بوگوعععع

واسسس طولانیهه یکم باشه؟

باشهه💜💜

تو قسمت ۶ خوب کوکی تو اتاقی هست ک ی عالم بازی و اینا داره ی پیانوم هست خوب اونجا چیم میاد یع کوک میگه بیا برو اتاق رو ابت توش اب رفته بیا وسایلاتو بردار
کوکم متعجب پاشد دنبالش رفت بعد یهو جیمین کوکیو گرفت برد تو ی جا از محوطه ک ته بود 
کوک بچه هنگ بود ، بعد چیم به ته گفت ماموریت انجام شد و اینا بعد خلاصه کوک و ته نشستن و ته گفت ی دفعه بهم زنگ زده بودی گفتی باهم چیزی بخوریم منم برا همون این قرارو ترتیب دادم و اینا 
خلاصه نشستن این دوتتا از خاطرات کاراموزی شون میگفتن و اینا خلاصه 



میدونی جالبیش کوجاس؟ ی متر اونورتر جیمین و جین بیسبال بازی میکردنن😂😂 ی متز اونورترشون فقط 
بعد چیم میومد یهو وسط صحبتاشون وی میگفت برین اونور بازی کنین چیم میگفت ن اینجا روشنه باز جین میومد یهو وسط صحبتای این دوتا ی چی میپروند میرفت با جیمین بازی میکرد 

خلاصا بگم تا زمانی ک وی و کوک حرف میزدن جین و جیمینم همونجا بازی میکردن 😂
وقتی ویکوک پاشدن اونام بازیو تموم کردن و رفتن 

الان میخونم

اوکاییییی

خخخ😂😂

و تازه به خاطر همینم ویکوکرا سیلی از اشک داشتن..تو توییتر..تعریف کنم؟😎😂

یسسس یسسسسس بگووووووو

ویمین کوک شی الان باید بری که

ی ۱۵ مین دیگه م هستنممم بگوو لیکوک ته

پس الان میگم😂😎

اوکایییی

و این تقدیم به کسایی که یه روزی میگفتن ویکوک باهمن و کاپلن..البته الان که تو توییتر خون گریه کردین دوست دارم بدون بعدش چیکار میکنن😎😈

پ.ن:فکر نمیکردم ویکوک اینقدر از دور باشن(من اینو نگفتما)😂

من خلاصه ای از حرفای کوکی رو میگم

قبلا حرف زدن با تهیونگ خیلی آسون تر بود.و باهم صمیمی بودیم.ولی طی ساختن ساید آهنگمون که باهم تنها بودیم مشکلاتی پیش اومد که مارو از هم دور کرد.

تهیونگ قبلا خیلی شوخی میکردولی الان که بالغ تر شده(تو دار تر شده و پخته تر)کمتر شوخی میکنه و بیشتر فکر میکنه.

من به این فکر میکردم که چطوری با همه ی اعضا تنهایی حرف میزدم به غیر از تهیونگ.الیته خوشحالم که الان این اتفاق افتاده

گرچه که دیگه هیچ چیز مثل گذشته نمیشه و اوضاع تغیر کرده(این اوضاع تغیر کرده رو هم فکر کنم گفت)

و حالا دلیلی که جیمین به جونگ کوک گفت بیا و بعدش برد پیش تهیونگ

حرفایی از تهیونگ

جونگ کوک کسی بود که ازش خجالت نمیکشیدم و باهم صمیمی بودیم.ولی الان ازش خجالت میکشم و به خاطر اینکه خیلی وقت بود باهاش حرف نزده بودم..خجالت میکشیدم برم پیشش و باهاش حرف بزنم.تقریبا یه ماهی شده بود که باهاش حرف نمیزدم.

برای همینم جیمینو واسطه کردم تا به یه بهانه ای جونگ کوک رو بیاره تا بتونم باهاش حرف بزنم.

 

پ.ن.:خب خب ویکوکرا اوضاع و احوالتون چطوره؟.😈

شماکسایی بودین که میگفتین ما کاپل بودنشونو ثابت نمیکنیم..ما کسایی هستیم که موقع کام اوت اولین نفر تبریک میگیم

ولی الان مشاهده میکنید اینا حتی باهم حرفم نمیزدن..و البته که جونگ کوک میگه ته دیگه اونقدرا هم باهاش صمیمی نیست و مثل قبلا نمیشه.

و ته هم گفته که ازش خجالت میکشده چون مدت زمان زیادی رو باهاش حرف نزده بوده و جیمینو واسطه کرده بوده..

اینا حتی باهم حرفم نمیزدن.

البته این د سوپ مال قبله و خب امید وارم رابطه ی این دوتا فرند شیپ بهتر شده باشه

ولی اینا ربطی نداره..خوبه که گفته سر بی ساید ترک نمیدونم کدوم آهنگ به مشکل برخوردن و دیگه‌‌..

خب فن سرویسا تون چطور بود؟😈

و البته قبلا فرند شیپاتون چطور بود؟😈

مم امید وارم رابطه ی این دو برادر گرامی‌‌فرند شیپی خودشو دوباره حفظ کنه😈

دقیقاااااااااااااااااااااا 🤭🤭🤭🤭 ویکوک شیپرا در چ حالنننننن؟؟؟
ایگویااااااا ایگویا تازه دیدی باتماشون منتظرشون موندننن؟؟ 
و گرنه چرااا باید جین و جیمن وایسن تا صحبتشون تموم شه؟
چون بعدش قراز بود هر کی با کاپل خودششش 🤣🤣🤣🤣🤣

ایگو ویکوک شیپراااااا خودتونو اماده کنیددد

ها ها ها..😈آخ دلم خنکک شد

دوست دارم رابطه ی وی و کوکی دوباره خوب شه

و دوست دارم تا موقع کام اوت خواهشا دهن اینا بسته شه😂

حداقل نصفشون😂و خب اینا ویکوکرن دیگه چه میشه کرد..ولی اون روز توییتر عزا بود😂

 

وای کنسرتای آنلاین این هفتع و چن وقت..کلا کنسرتا

 

تهجین و کوکمین چه کنن😂😂😈

یسسس رابطه دوستی هیچکدوم از اعضا امیدوارم خراب نشهههههه

یسس والا، داره ته ویکوکو کم کم شروع میکنه به ردش و از اونور داره تهجینو رو میکنه بیشتزز

ویمین کوک شی رفتی؟

ببخشیددد

اگه رفتی تا فردا خداحافظ و روزت کوکمینی..مواظب خودت و اعضات باش💜🎆🌌💜🌌

میانه رفته بودممم

دقیقا..از اولم ویکوک به غیر از فرند شیپ رد شده بود

تهجین رابطه ی واقعیشون داره فاش میشه

اشکال نداره اومدمم

یسس یسسسس



ا خوشش اومدیی


سلامممم خوبی لیکوک ته؟؟ راستی مادربزرگت بهتره؟

الان کار نداری؟

 

هی میخواستم بهت بگم ولی یادم میرفت..پروفت جدید و خوشگله🌌🎆🌌🎆🌌🎆

نههه اوکیممم 




فدایتتت چشات قشنگ میبیننههه،، گرچه پشت پروف و اسمم داستانی نهفته است بسی غمگیننن😭😭

اوهومم بهتره😊😊😊😊😊 تنکسسس💜💜

 

میخوای تعریف کنی؟

ان شالله زودتر خوب بشه❤❤❤



برمیگرده این عکس و اسم به ی فیک، ک با اختلاف قشنگ ترین فیکیه ک خوندم و پایان تراژدی داشتت... حتی طاقت دوباره خوندن اون فیکو ندارم چونکه عمیقا روم تاثیر گذاشته ..... 


امم عکسم کاور فیکه و اسممم ، چیمو تو فیک بهش پسر برفی میگفت برای همین منم تغییز دادم اسم و پروفمو

قشنگهه🌌🌌🌌🌌🌌

لیکوکک ته ی چیزییی دییییدمم الان بسی ذوقق زده شدمممممممممم

واوووو حتما فیک خیلی قشنگیی بوده.خواستی تعریف کن

من یه فیک تهجین خوندم تا یه هفته تو شوک بودم😂😂

 

چیی دیدییی؟؟؟؟

ببینن کاپلشش ویمنه در اصصل ولیکن خیلیییی قشششنگگه من فیک جز کوکمین فیکای یونمین و ویمینم میخونم،شیپ نمیکنمشون ولی خوب فیکاشونو میخونم و لنت به قلن نویسنده ک چجوری با احساسات ادمی بازی میکرد ک نگوو،من الان شاید نزدیک ۱ ساله خوندم فیکو ولی هنوزم وقتی یادش میفتم تو شوکم و هنوزم طاقت دوباره خوندنشو پیدا نکردم چون من تموم فیکامو بارها خوندم الا این ی دونهه 







بازیگرر بالیوودی ک طرفدازشم اهنگ دینامیتو کاور کرده و رقصیدههه عرررررررررر ب۸۸ط۵۸۹طع

ویمین کوک شی من فردا تولدمه

چچچچچییینجاااااااااا 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 تولدتتتتتتتتتتتت مممببببباااررککککککککککککککککککککککککک 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎁🎈🎁🎈🎁🎈🎈🎁🎈🎁

ویمین کوک شی ایونهه دوباره دارن آهنگ میدن عرررررر😭😭تیزرش در اومدهههه

کامبک جدید بی تی اس..دوباره عررر😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂

واوووو چه خوب😍😍😍😍

نه من دایره ی زندگیم رو تهجین میچرخه و به غیر از تهجین نه شیپ الکیه دیگه ای برای فن سرویس و فرند شیپا میکنم و نه میخونم.جاست کاپل تک و واقعیه خودم

 

ولی فرند شیپ ویمین..اونا هم رابطشون واقعیه🌌🌌

جدیییی؟؟ تبریک بهتت 

ارهه ارهه دیدم 😭😭😭 کامبکک حدیدددددد عرررررررررررر



ن من فیکارو میخونم 😂😂😂😂 این ۳تا کاپلوووو 



در فرتدشیپ بودنشوک شکیی نیستتت

چینجااااااااااااااااا

ااااا

اااامرسیییییی

یییی

یی

یی💞💟💞💟💞💟💞💖💟💗💖💞💜💙💜💙💜💙🎉🎇🎆🎇🎈🎇🎈🎁🎂🎁🎇🎆🎈🎁🎄🎇🎆🎈🎂🎀🎄🎉🎆🎈🎁🎊🎊🎊🎊🎊🎊

فدایتت کادوتو فردا مییدمم😊😊

نه من به غیر از کاپل خودم عصبی میشم😂😂 در همه موارد😂😂😂😂😂

ولی برای تو مومننتای کوکمینی رو میبینم و تعریف میکنم🎁🎁

 

آریییییی لعنتیااا هم ایونهه و هم بی تی اسسس آخخخ عررر😂😂😭😭

نچچچ بابا فیکاشون قشنگههه اخههههه و گرنه به ریل بودن جاست کوکمیننننننن 


یشس یس🥰🥰ک بسی هم کومائووووو



خوشبحالت شده اساسسیییی

ویمین کوک شی اون فیکی که باعث شد یه هفته مثل گچ بشمو بگم چجوری بود؟😂

یسس یسسسس بگوووووو

هوراااااا کادووووو😂😂😂😂😂

 

آخه من کلا اسم کاپلی به جز تهجین میشنوم داغ میکنن چه برسه به فیک😂(به غیر از کوکمین😊)

ووووو هایییی آری آری دارم رو ابرا سیر میکنم😂

😂😂😂😂😂😂😂 ایگووووویااااا ن من اینجوریی نیسستممم 



اریی فردا همون ۳ونیم کادوتو میدمم بتتت


حقق داریییی

هییی هااا کادو کادو یوهو😂😂😈😈😂😂😎😎😂😂

 

نه حتی الانم که داریم راجبش حرف میزنیم تعصبی شدم در حد.....😂😂😂😂😂بیخیال ازش حرف نزنیم وگرنه تا صبح از تعصباتم برات میگم😂

 

مم ویمین کوک شی نمیدونم امروزصبح چقدر سرحال بلند شدم.ویکوک..ایونهه..بی تی اس..فیک قشنگم که دارم میخونمش..تولدم..حرف زدن با تو..مومنتا..کام اوت..رویا های آینده.‌

هوراا😂

ایگگگووووووووووووووو اوکایی حرف نمیزنم در موردششش 



😂😂😂😂😁😁😁 واوووو عجب روز توبی داشتییی پسسسسسسسسس

مم شروع کنیم مومنت؟

بگووو وو اوللل

ممنون..😊😊

 

فیکه اینجوری بود..تهجین باهم دوست بودن.

یعنی هر هفتا باهم دوست بودن و با هم تو یه خوابگاه زندگی میکردن.همشونم مدل یودن.

حالا خانواده هاشونم هر کدوم یه جور

مامان بابای کوکی آشپز بودن..مامان بابای جین مرده بودن،شوگا باباش پلیس و مامانش پرستار بود..جیمین باباش تو کار واردات صادرات ماشین های خارجی و کره ای بود..کوکی و جیهوپم بابا ماماناشون یه شغل معمولی داشتن.

 

خب این هفت تا پسر مثل گربه اولایل به جون هم میفتادن و همه میکشتن.ولی کمکم باهم بهترشدن و دوست.

هفت سال میگذره..و البته مامان بابای ته قاچاقچیه اعضای بدن و اینا بودن.

ته از جین خوشش میاد و روش کراش میزنه.ولی هیچ وقت بهش نمیگه.اعتقاد داشته که گفتنش فقط باعث رنج کشیدن آدما میشه.

و البته همه میدونن که تهیونگ و جونگ کوک گی هستن‌

حالا از این طرفم جین طی هر ماجرایی میفهمه که باباش به بابای ته که دوستش بوده (در حد سلام و اینا) یه خیانت کاری کرده و باعث ورشکستگیشون شده و اینا.

بابای تهیونگ هم میخواسته انتقام بگیره برای همینم به قصد اذیت میره خونه ی اینا و اشتباهی مامانرو میکشه.

پلیسم به خاطر این قضیه خواهر و خانواده ی تهیونگ رو میکشن.

و حالا بابای ته..

 

یه روز وقتی ته رو برای گرقتن پول بیشتر تعقیب میکنه متوجه جین میشه..و خب معلومه که جینو یادش میاد.

و هر جور که شده به جین نزدیک میشه.بهش میگه که من طرفدار تم..و از اینا

از اونجایی که ته هم قضیه رو میدونسته هر کاری میکرد که اینا همو نببینن..

حتی به کوکی و شوگا هم ماجرا رو میگه و میکه که مواظب جین باشن.

ولی یه روز.‌سر یه کنسرتی توی یکی از کشورا جین حالش بد میشه و برمیگرده کره،اونا هم حواسشون نبوده و خدافظی کردن.

جین برمیگرده و میره جلوی خونه.بابای ته هم که به وسیله ی جاسوس هاش خبر دار میشه.‌جینو میکشه..

فگر کن..تا یک هفته مثل گچ سفید بودم.😂😂

 

من اول بگم؟

 

😐😐😐 لنتت چرا میززننن میییکششننننننننننننننن 




یس یسس تو اول بگووووو

و خب یه مومنت کوکمینی

جین کوک و جیمین غذا میخوردن و طبق همیشه جین و کوکی سر غذا دعوا میکردن😂

جین نمیذاشت کوکی از غذاش بخوره و کوکی هم نمیذاشت جین بخوره..😂😂

ولی همون موقع ها جیمین چاپستیکاشو کرد تو غذای کوکی و چن لقمه برداشت.کوکی هم چیزی نگفت و گذاشت جیمین برداره.و جیمین بازم برداشت😂

ولی وقتی جین خواست برداره ظرفشو کنار کشید و نذاشت.جینم گفت چرا به اون میدی به من نمیدی؟😂😂😂😂

جینی خدا😂😂😂😂😂

 

حالا یه مومنت مخلوط

ته و کوکی سر یه کنسرت باهم بودن و داشتن کنار هم آهنگ میخوندن.از اونورم جیمین رفت پیششون و شروع کرد به خوندن.خب طبیعتا جینم باید میرفت ولی اون جینه😎😎😂😂

نرفت و به جاش رفت پیش شوگا😂😂😂😂

حالا ته بعده خوندن پارتش میره پیش جین ولی جین مثل اردکا هی از دستش فرار میکنه و نگاش نمیکنه..اون لحظه شوگا عالی بود😂

خب کوکمینم که خیلی راحت..به محص رفتن ته جیمین پرید رو پشت کوک😂😂😂😂😂

 

حالا تهجین

این یه مومنت حسودیه

تهیونگ واستا بود و آهنگ میخوند.نامجونم جلوش‌‌داشتن باهم میخوندن.جینم به محض دیدنشون اومد پیششون و نامجونو کشید کنار و جلوی ته واستاد.ولی ته انگار قهر بودن چون وقتی نامی رفت ته هم رفت و اصلا برای جین وانستاد و بهش نگاه نکرد..اینقدر دلم برای جین سوخت.‌‌‌...😭😭

ته خیلی بد قهر بودا😂

ارههه ارههه جین و کوک شکمووتریناتننن ولیکن فقط جین با ته و کوکم به جیمین غذا میدهههه حتییی تو بعضی جاها همه مشغول حرف زدن بودن کوکیی یواشش گوشتای توی کاسه شو میزاشت برا جییمنیییینننننننن و هیچ کره ای نیست ک عاشق گوشت نباشه ولی کوک میزاشت اونا رو تو بشقاباییی جیمینننن(کییووووتتتتتتتت))

و جینم اریی دیدم به ت بدون هیج عذابی از غذاشش میدهههههههه


اری سر اهنگ انپانمنم ی تیکه نامی و چیم باهم میخونن ولی هز دفعههه کوکم پا میشه میاد پیشششونن😁😁😁


اری دیگه خدا نکنه جینن بخواد تلافی کنه بد تلافیی میکنهههه ، برا همون در میرفته از پیش تهه



ایگوو ایگکوو شاید جین کار بدی کرده بوده ک در اون حد رفتاز کزده ته

واییی لیتوک از این قسمت متاثر شد😂😂😂😂

جین تنهایی خوند بچه😂😂😭😭

الهیییییییی

حالا نوبت توعه

نمیدونم چرا ولی علاوه بر اون مومنتای لعنتیشون.عاشقققققققققققققققققققققققق این حسودیا و قهرام😂

نمیخوام ناراحت باشن..ولی خب خیلی حال میده..هی حال همو میگرین حسودی میکنن..تهشم فرداش مثل.‌‌ چیی  مومنت میدن

دوباره به همین روال😂

حالا موقع کام اوت..

ته باید جینو از تو دست و پا جمع کنه.‌جین باید جلوی جینو بگیره.‌نامی موهای شفید شدشو رنگ کنه.‌ماهم تا جایی که میتونیم عر بزنیم..تهشم از خوشی سکته کنیم.😂

ت

برعکسسس حسکدی و قهراشون کیوتهه بسی، در هر صوزتت قهز و اینا تو هر رابطه ای هسست ولی بسی خوبه قهرا و تلافی هاشوننن 


ایگووووو موهاییی نامیییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


امروزوبگو مومنت تو فقط

اون چرت ترین و متاثر کننده ترین فیک تاریخ بود😂

دیقااااااا

اگه بدونی چه بلایی سر بقیشون اومد..کوکی هم مرد😂

 

باش من میگم.‌

آیگووووو غذا دادن جین به بقیه عذابه ولی به ته .....😂😂😂😂😈😂😂😂

آری آری کوکی فقط به جیمین میده😂

من دوست دارم حسودی هاشونو.‌ولی بیشترمومنتایی که پیش همن و همو بقل میکنن و..💜💜💜💜💜💜💜

جینی جون

باشه من میگم

تو این فیکی و میگم ویمن بود خوب اونجام مکنه لاین مردن 😐😐😐

اری فقط با بقیه عذابه اما ت نه...


اری اون مومنتا سافت میکنن ولی مومنتایی حسودی خوبن دیگه جنبه فان دارت

باشش بگو

یه مومنت بود

اسپرینگ دی همونی که مومنت پشم ریزون تهجینی داشت😂

جین و ته دور کوک واستاده بودن و هی تکونش میدادن(مسخره بازی میچرخوندنش)

من دقت کردن‌‌..جیمینم از پشت سرشون بدون نگاه کردن بهشون رد شد..معمولا وقتی داری میرقصی نگاه میکنی ولی جیمین انگار حسودی کرده بود😂

😂😂😂😂😂😂خخخخخخ حسوددد کیییییوتتتتتتت

آریی ته نه..💜💜💜💜💜

چیمی چون فردا میخوای بهم کادو بدی منم بیشترشو کوکمین میگم

 

اصلا همه ی مومنتاشون مخصوصا حسودیا معرکن😂

حسودیاش دوسا دارم مخصوصا ته😂آدم دلش برای جین میسوزه نمیدونم چرا موقع حسودی کردن زیادی مظلوم میشه تو مواقع دیگه آدم میخوره😂

 

تو این د سوپ

جیمین و یکی دیگه(فکر کنم جیهوپ) جلوی سینک واستاده بودن و نمیدونم چیکار میکردن.

کوکی هم اومد و دستشو گذاشت رو شونه ی این دوتا.بعدشم دستشو از دور شونه هاشون برداشت و بعد دوباره فقط رو شونه ی جیمین گذاشت.به طوری که هیچ کدوم تکون نخورده بودن و جیهوپم موقعیت واستادنش بد نبود😂

او یسسسسسسسسسسس 


اره میدونیی کلا باتما ی مظدومیت خاصیی دارنن 

اخیییی اخییییی چیم ظرف میشسته این میخواسته ببزه پیششششش

ویمین کوک شی بیانه باید برم

مامانم میخواد بره جایی و منم باید ببره پیش خالم آخه شب نه مامانم هست نه بابام نه خواهرم..ببخشیدد ولی فردا میام و بهت مومنت کوکمینی میدم

مواظب خودت و اعضات باش و روزت کوکمینی💜

باششه لیکوکا 
مواظب خودت و اعضات باشششش
انییو تا فردا ، روزت تهجییینییی💜💜

انیووو اومدم ویمین کوک شیی

سلااممم لیکوک ته شیی 
چ به موقعع اومدددیی

مم اینم مومنتی که میخواستم بهت بگم

 

نمیدونم کدوم پشت صحنه ی کنسرت یا مراسم بود.ولی جیمین داشت کنار شوگا راه میرفت و باهاش حرف میزد که یه دفعه ای ته و جین از راه رسیدن و شروع کرد اذیت کردنشون.اونورم کوکی و نامی داشتن اختلات میکردن😂😂

کوکی با دیدن این صحنه نگاهی به جیهوپ که داشت میخندید و اونور تر بود انداخت و بعد اسمشون خونده شد.که برن برای اجرا

ته و جین وقتی خیلی قشنگ جیمین و شوگا رو مسخره کردن با مسخره بازی رفتن و کوکی هم اومد دستشو انداخت دور گردن جیمین و داشت میبردش که نامی در حالی که میدوید بلند گفت.

کوکی تو داشتی با من حرف میزدی

کوکی هم خندید و زودتر با جمین رفتن.از اونورم جیهوپ اومد پیش نامجون..نامی حرص جیهوپم میخندید😂

بیا اینجاا کلیک

آری لیکوک ته وقت شناسیش معرکس😂

یسس یسسس بسیییی

باشه

اوکاییی

ویمین کوک شی برگشتم اینجا😂😂

گیفاتمم عالیی بودن..خیلی دوست داشتم اونجا حرف بزنم ولی گیر میکنه😭

در هر صورت عالیی بود.نپرس چرا تشکر میکنی چون تهجینی ترین و قشنگ ترین تولدم کنار ویمینی بود💜💜

اوکایی بعد ی پست میزنم برات اینجام پر شدهه فک کنمم🤣

نه اشکال نداره ایننا حرف بزننننن، یس تودمم گیفتاشک دوسس داشتمم 😍 بسی تهجین موج میزددددددد 

😍😍 من ذوقق مرگگ شدممممم کهههههههه 



اون ویدئوهای چند ثانیه ای اون دومییییییی رو دیدی یا نتونستی چون تبلت هنگ میکنه؟ اگه ندیدی ی دونه هست خیلییی سافت و عشقههه میخوام الان باهات سر اون ی دونه ویدئو مخصوصا بسیی عر بزنم

و از دوستتم که تبریک گفت خیلی ممنونم🎈🎈

فدایت 


@مبیییی

اونی که ته جینو بقل کرد تا به هوپ حسودی نکنه؟😭😭

اون دومیش بود ک دست ی نفر رو شونه ته بود بعد یهو ته اومد جینو کشید تو بغل خودش جینم بسیی خجالت کشیده بود صورتشش اونننو میگممم 

تو گیفت مشخص نبود دست کی رو شونه ته بوده

ویمین کوک شی هر وقت تولدت شد بگو..با اینکه نمیتونم برات کاری کنم و یا مومنتای کوکمینی بهت بدم..ولی میخوام اولین نفری باشم که تبریک میگه

 

اوهومم بیا سرش عر بزینم😭

باشش باشششش 
ن عزیزز ی تبریکم بگییی اندازه هزار تا مومنت ارزش داره براممم 




واییی من سر اون ویدئو هلاک شدم چندین بار نشسنم دیدم اصن حالت صورت ته و جین بسی مرگ بودد

به خاطر عکسا هم ممنون..

دارم پیر میشم هق😭😂

امید وارم هم تو هم تهجین عمری طولانی تر از من داشته باشین..خیلی بیشتر💜

ایگوو اونا رو دادم ججوون بشییییی ک


ا خدا نکنه اینجوری، تو هم ی عمر طولانی و شادیو داشته باشی

من دیدم اون هوپی بود.

هوپی دستشو میزاره رو شونه ی ته..جینم یه نگاهی میکنه و روشو بر میگردونه تا مشخص نشه ولی خیلی ضایع بازی در آورد😂😂ته هم واسه اینکه جینی حسودی نکنه دستشو میزاره رو شونه ی جینی و باهم تکون میخورن این ور اونور.

آخرشم که هودی دستشو ورمیداره دست ته همچنان دور جینه و دقیقا وسط جلوی میکروفن دارن وول میخورن😂

وقتیی جین رفت تو بغل ته قیافه جینن خییلیییییی کوچولو   معصوم و خجالت زده طورر بودددددددددددددددددددددددددد

منم هر وقت اونو میبینم روش قفل میشم و دقیقا نیم ساعت هی رو قیافه ی ته نگاه میکنم هی به جین..خیلی مرگیه😭😈😂

منمم دیدمششش رو جفت نوبیتیی قفلی میزدمم

از جوونی دارم پیر میشم..عالی بودن😂😂😂😂😂💜💜

اییگووو ایگوووییااا🤣🤣

اوهوم..خیلی باتم و مظلوم شده بودد مثل فندوققق😭😭

تازع قدشم کوتاهتر شده بود..من همش رو اون قسمتی که میره بقل ته زوم میکنم..هنگ میکنم اصلا خیلی مرگیه اون😭

دیقااااااااااا خیلییی مررگگگ بودددددد اونجاااااااا 😭😭😭😭😭😭

اون لجظه یکی از لحظاتی بود که با خودم گفتم امکان نداره جین هیونگ بزرگتر باشه و زودتر از همشون سی ساله بشه هقق.💜💜😭😭

ارههه ارهههه مکنه ایه برا توددشش

ویمین کوک شی..بیا مثل تهجین که وقتی کام اوت میکنن و تا آخر باهم میمونن..ما هم تا آخر باهم دوست باشیم..میتونیم تا موقع مردنمون اینا شیپ کنیم و قربونشون بریم..با اینکارم هی جوون میشیم😂

اوو یسسسس بیا تا جاییی ک میشه دوست بمونیممم و اگه ی روزی جدا شدیم هم فراموشش نکنیمم هموووو 

یس یس بزا اینا میشه بسیییی عرر زددددد

اوهومم مکنه کیم کرم سوک جین هیت😂

🤣🤣🤣 دیقااااا 


دوتا مومنت کوتاه کوکمینیی بدممم؟؟

اوهوممم.....تهجین-کوکمین

ما دوتا هم هستیم..ویمین و لیکوک😂

یسسس یسسسس
برای همیشه با ههمم

آریییییییییییییییییییییی

کلیک


میانه امروز روز تو بود ولی این دوتا مومنتو بسیی دوس داشتمم 

کوکمینییی🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

😁😁😁😁

امروز روز منن بودددد و ویمینی هم عالیش کرد..کمی هم کوکمین کنارش تا قشنگ شه💜الان میبینم

😍😍😍🤩🤩 اوکایییی

ویمین کوک شیییییی🎄🎄🎄🎄🎄

بلیییییی؟؟؟

مومنت اولی چن دقیقه بود؟

تهجبنا رو میگیی؟؟

نه کوکمین

جفت شون در حد ۳۰ثانینن

آهان...

میگم چقد زود تموم شد😂

🤣🤣🤣 ن مومنت بلند ندادم دوتا کوتاه دادمم بهت
قرار بود کوکمین نوم امروز برا همین صبح اپلود نکردم کوکمین ولی این دوتا کوتاه بودن دیگه طاقت نداشتم دادم بهت و الان اپلود کردم

فکر میکردم من اشتباه دیدم😂

نههههه😁😁

خبب 

در اینکه کوکیی یه تاپپپپ لعنتیه حرفی نیست..چیمی🎉🎉😂😂

یسس یسس ،مدل مو و استایل جدید کوکی رو دیدیی؟؟خیلییی تاپپ وار شدهههههههه

کوکمین ایزز فایکنگ بوی فرند😂

یسس یسسسش

کلاسای ته رو کوکی تاثیر گذاشنه ها

(چطوری یه تاپ باشیم)😂

خخخخ یس یسسسس 

و ی چیز دیگههه میدونستی جیهوپ تو ی مصاحبه خارجی گفته اعضا باهم دیگه قراز میزارن؟؟؟
قضیه اینه مجریه میگه قرار میزارین شماها؟نامی میگه تمرکزمون رو تور و کنسرته یهو هوپی میگه ولی اعضا باهم دیگه .... و استپ میکنه هوپ 
و نامیی با ی قیافه ی میکشا جیهوپ نیگا میکنه بهشش

این مدل موها خیلی لعنتیش میکنههه

یسس یسس

ویمینی چیمی باید کوکی رو دو دستی بگیره😂

یااا چییمیییی هم کمم ندارهههههه ازشششش، 
کیوت تر و مهربون تر و بهتر از چیم کوکیی کوجا میتونه پیدا کنهههههههه؟؟؟


جفت باید دست همو محکم بگیرنن

واوووو جریان هوپی رو بگوووو

کلپش هست بدممم؟؟؟

بدعهه

 

آخه بعضی وقتا تاپا خیلی لعنتی میشن

کلیک


ولیکننن امان از روزیی ک باتما دستت به لنتیی بودن بزننن......

مم منظورش از این قرارای دوستانه که باهم میرن بیرون نبوده؟

نههه دیگه عملا مجریا منظورش رابطه بودد و اینکه امریکایی ها نمیان بپرسن شما قرار دوستانه هم میزارید باهم ایا؟
و اینکه اگه هوپ منظورش قررار دوستانه بود حرفشو ادامه میداد نه ایننکه یهو استپ کنه

دقیقاا..مخصوصا اون دوتا فندوق

یسسس یسسسسسسسس 
جین فندقههه 
جیمین جوجهه طلاییههههه

دانلود کردیوم😂

اوکایی

اوووو به این نکتش دقت نکرده بود..مطمئنی؟

ببین قرار دوستانه رو ک همه باهم میزارن چه ایدول باشن چ نه،این ی چیزیه ک همه میدونن لازم نیس هوپی بگه ما قرار دوستانه میزاریم 
و اینکا اکه منظور قزاز دوستانه بود نامی میگفت ازه قرار دوستانه میزارن اعضا باهم ولیکن هیچیی نگفت نامی اصن

آریی 

جین فندوق

جیمین جوجهه طلایی😂

تصویبب شددد و تمامممممممم

ویمین کوک شی..فکر میکنی طبق آنالیزای من موقع میکسپ تیپ تهیونگ کام اوت کنن؟

احتمالشش هست ولی بازم شاید بخاطر جنگ و فن وار نگن

ویمین کوک شی چقدر خ شحالم ویکوک پرید😂😂

البته ویکوکذای ایرانی کلی چرت پشتش گفتن.

همون قسمتی که داشتن ویکوک باهم حرف میردن گفتن شرابشون مخصوص همجنسگراهاست و دارن شراب همجنس گرایانه میخورن.رابطه ی ویکوک اینطوریه و کلی ذوق..مارک شراب

آخرشم کلی قربون صدقه ی هم رفتن..

با اینکه ته میگفت من ازش خجالت میکشیدم و جیمینو واسطه کردم که بیارتش و باهاش حرف بزنم.حتی کوکی میگفت رابطمون مثل قبلا نیست و هیچ چیز مثل اون موقع نمیشه فقط خوشحال بود که باهم حرف زدن.

بعد اینا میان..اون قسمت شیشه دیدی؟

بززارر تو حال خودشون باششنن، شراب امجنسگراا؟؟ چ چرتا میگن،موندن دلیل چی بیارن برا کاپلشون اینا رو میگننن


ششو کامل ندیدم وقت نشد

اووو پس هوپی تصویبش کرد..لعنتی اسم میبردی 😂

گرچه که خودمون میدونیم..هورا ویکوک از میدان به در شد😂

آخه طبق بنر و آنالیزا این میکس تیپش در رابطه با یکی اعضا و کام اوت یکی از کاپلاشه..فک میکنی چن ماه بعدش میگه؟

تقصرر نامیی بود نذاشتتت🤣🤣🤣
یسس یسسس

امم به نظرم کم کم هی نشون میدن ریل بودنشونو واضح بعد میگن؛یهویی کام اوت نمیکنن بلکه هی مومنتای واضح تری میدن و در نتیجه کام اوت

همینو بگو..

مارک همجنسگرا..رابطه ی خوب..خوردن باهم و دیدن لبخند

 

هه به حرفای اون دوتا اهمیت میدن..به معذب بودنشون اهمیت نمیدن..به لبخند خجالتیشون اهمیت نمیدن و به لبخندی که بعدش از سر راحت شدن و خالی و سبک بودنشون شد..

دنبال بهانن..حداقل اونایی که فهمیدن تا کجارابطه ی ویکوک بده آدم شدن..ویکوکرای ایرانی..خدایا چقدرر خوبه اون خارجیا فهمیدن

والاااا چرت و پرت محض و تمامممممممممممممم 


میگم دیگه فقط نمیخوان واقعیتو قبول کننننن برا همین 
یسس خارجیا بهنرنننن

آقا میشه سر نامی رو بکنم تو کوزه؟😑

نامی از اونا حرص میخوره من از نامی.مثل شوگا کاری نداشته یاش دیگه..یعد میگه چرا ایپقدر بهش هیت میدیم😂والا😂

 

خب دوست دارم بدونم سر این میکس تیپ تهیونگه..یا اونور تر به روشی که تو گفتی..دقیقا چهار ماه دیگه میکس تیپ تهیونگ..خلاصه با تولد جین و درست ته عه

خدایا میشه چهار ماه دیگه باشه؟😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

والا شوگا بچه سرش تو لاک خودشههه 


نمد شاید بشه ۴ ماه دیگهه

اولی منظورم اهمیت نمیدن بود😂

اوهوم..دارن میترکن و خودشونو گول میزنن

 

خوبه باز خارجیا هستن

 

ارییی مهمم خارجیان ک بابا اونا بسی بیشترن و ابنا 

پس دوتا احتمال وجود داره

1چهار ماه دیگه باشه

طبق چیزی که تو گفتی چهار ماه دیگه سر میکس تیپش تهیونگ اتک بزنه و کم کم شروع به فاش کردن کنه و بعدش طبق این جریانات کام اوت کنه

اوهومم اوهوممممم

نمیدونییی چقدر عاشق شوگاممم😂😂😂😂😂

قربونش برم😂😂😂😂

 

آری خرجیا اصل کاریان

ارهههه بچه کار به کار هیچکسیی ندارهههههه 
وایی شوگول خیلییی توبببهههه 



اره اونا میتونن تاثیر بزارن ، ایران چون محدوده جوری نیست ک بتونن تاثیر زیادی بزارن

ویمین کوک شی نگفتی تولدت کی عه

اول دی ماه 



با ته تو ی ماهمممم😁😁


تو با چیم تو ی ماهیی

خط بعدیش مثلا گزینه ی 2بود😂

فهمستمم خودمم

آرییی ولی چقدر خوبه ما واقعیشیم😎

با ته و جین😂

یسسس یسسسسسسسسسس

خخخ

ویمین کوک شی دقیقا الان چن سالته؟

اممم متولد ۷۷م من امسال میرم تو ۲۳

ویمین یه سوال تکراری..نمیای تلگرام؟😂

🤣🤣 جواب تکرایی تلل نههه

پپپپ رابطه ی ویمینی شد😂😂

ته چیم😂

این فرند شیپ شون باید همه جا باششه

اا راستی تولد نامی مبارک😂😂

یعنی باید سر تولد چیمی هم گریه کنیم؟😂

اری مبارکششششش 



نچچ باید شادی کنیمم

و دوباره جوابی تکراری

 

ارسو میدونم دلیلشو😂

یسس یسسس 

🤣🤣🤣

اوهوممم ویمین همه جا هست

 

مم میشه 25😭

یسس یسسسسس


۲۵ کوجا بوددددددددددددد؟میشم ۲۳ 😐😐

 وای همسن کوکی تقریبا هاهاها😈😂😂😂😈😂

یس تقریبی همسن کوکییمم👌👌😁😁

ویمین کوک شی

چقدر من این جیهوپو دوست دارم😂

یسس یسسسس هوپیی بسییییی خوبهههههههههه

نه چیمی رو میگم😂😂😂😂😂

اهااا یسس یسسسس

آری کوکیه نوع دو..لیتوک بهت افتخار میکنه😂

🥺🥺 کومائوو لیتوکککککککککککک شییییی 




لیکوکا امروز زود گذشتت من کم کم باید برممممم

مممم من دو هفته پیش فک میکردم ته 26 عه و جین 29

افسردگی داشتم..البته قبلش میدونستم ولی بعد فک کردم.بعد که فهمیدم ذوقیدم ولی الان دوباره پوکرم چون ته 25میشه و جین28

هعی زندکی

ایگویاااا نو پرابلمم 

تو کره زسمه دختره بزرگترهه اینجام باتما بزرگترنن😁

سریال کره ایا ییشترشون دختره بزرگتره از پسره

یپپپپ

ویمین کوک شیییییی کومااووو به خاطر امروززز

امروزتهجینی ترین تولدم و تهجینی ترین روز عمرم و بهترینششش در کنار ویمین کوک شی بود..کادو تولدتم معرکههه بودددددددددد جوری که میخوام بقلت کنم ولی دوری😂

مواظب خودت و اعضات باشش دوباره کومااوو بهترین کادوم تهجین بود و تلاشی که برام کردی که با چیزی که عاشقشم خوشحال بشم..مرسی و تا فردا مواظب خودت باش..راستی عید چوسوکتممبارک💜😂

فدایت شوممم دیگه از راه دورز همین از دستم بر میومدد 
خوشحال شدمم ک دوسسس داشتی و بسی احساس شعف دارممم ک میگی تهجینی ترین تولدت بود🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭

تو هم مواظب تودت و اعضات باشششش، ب🥰🥰❤❤❤❤❤❤


تو هم مواظب خودت باشش
عید چوسوک تو هم مبارککککککککک

خخ ما باتمامون بزرگترن😂

اری ازیی

اوهوم خوبیش اینه که جین هنوز 27عه و ته 24

بای💜

یش یسسسس

ویمین کوک شی من امروز ساعت چهار امتحان دارم..میتونی تا یه ربع پنج صبر کنی؟

لیکوک ته شی امروز تا اخر هفته نیستم 
نوه ی عمکم تصاوف کرده قراره بریم عیادت و اینا 
امروز تا جمعه نیستم

یعنی یه ربع پنج بیای

میانه

میدونم زمان خیلی کمیه ولی بیانه💜😭

منم ببخشید چون قراره بریم عیادت نیستم ی چند روز

اشکال نداره ویمین کوک شی امید وارم زودتر حالش خوب بشه..منتظرتم💜

کومائووووووو لیکوک ته شیییییییییی

مواظب خودت و اعضا باش💜روزت کوکمینی💜

فداا مداا

ویمینی؟

اومدممممم

اومدی؟

سلامم لیکوک ته خوبیی
ببخشید بیرون بودم اومددم الان ولی

اومدم

کلاس زود تموم شد

بسییی عالییییی

های لیکوک ته خوبی؟؟

بزار ی پست بزارمممم اینجا پره

باش

کومااو عالی😊

گذاشتمم برو پست جدید

ویمین کوک شی چقدر پست تولدم زود پر شد..میو

یسس یسسس 😁😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan