BTS

Just For Profile

یکیی بهم بگه چرااااااااااا

به چههه دلیلللللللللییییییییی جیییییمیییینننننننن  تو کنسرتتتت انلاین فیلتروووووو اجررااااااا کردههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭حعط۷عچطچخعطخچعطخچعطخعطچطچحلزحازحعط۰خعط۰۷فط۰۷فط۰ط۷ف۰۷طف۰ط۷ف۷۰طف۰۷فط۷۰طف۷۰طفط۷۰ف۷۰فط۰ط۷ف۷۰طف۰خلطحلطچنلططلچنخسب

به چههه دلیلللللل لنتییی دیگه ایییییی من ننتونستم کنسرتو بببییینممممممممم فقط الان  نزدیک ۲۰ ثانیه از اجرای فیلترروووو دیدمممممم و به فناااااا رفتممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

در ضمننن کوک لاورااااا مای تایم رو کوک اجرا کرد و بسیییییی مرگباررر بوددددددددددد

تهیونگم اینیرچایلدو اجراا کرددد و ی پسررررر کوچولو همم بود تو اجراا اونن اخراااااا بچه های کوچولو چ شانسییی دارن 

این دفعه چندمهههه ؟؟؟ 

 

 

 

در هرصورت من مرگگ فیلتتتررمممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

شنبه ۱۹ مهر ۹۹ , ۱۷:۰۵ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

یونگی....

یونگیی من فقط ی کوچولو از اجراییshadowش رو دیدمممممممممم
ولی استایل یونگی کلااا عوض شششده بوددددددددد

جدیدا به نوبت موهاشونو میدن یالاا😭😭
شنبه ۱۹ مهر ۹۹ , ۱۷:۳۳ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

اونی من اجراشو ندیدم:)...نتم ضعیف شد یهو......

مال بلک سوان دیدمش با........بوی...این لاوشو.....موهاش...فاک....اونی کمک...

من یکم دیدم..
کلا از همه اجراها یکمی شونودیدممممممممم
یکی باید با من کمک کنه..گ
شنبه ۱۹ مهر ۹۹ , ۱۸:۰۹ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

:))فاک توییتر یونگو دیدی اونی؟:)

دیییدممممممممم😭😭😭😭

وبت برام این شکلی میاد :/ کلیک

 

و وات ؟ من اصا فراموشم شد کنسرته آنلاینه :|||

باید بزنی زو حالت دسکتاپ مود 





چیینجااا؟؟😭 لنتیییییاز کنسرت زنده شششونممممن بهتتررررررر بببودددددددددددددد

هووم

 

تهشم نشد ما یه بار یه کنسرت ببینیم ://

بابا اصن نمیاورددد 😭
من چند تا تیکه از بعضی اجراها رو تو یوت دیدمم
شنبه ۱۹ مهر ۹۹ , ۱۸:۴۶ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

.......نیکا با دیار باقی شتافت.......

منمم همونجاامممم😭😭😭 بیا همو پیدا کنیممم

سحری اینا به کنااررررررررررررررررز 

توی اجرا دیدی جججججییییییییممممممیییییننننننن دددااااشششششتتتتتتت گگگگررررییییهههههه مممممییییییکککککرررررردددددددد قلللللبمممممم دردد گرفتتتتتتتتتتت منم باهاش گریهههههه کردمممممممممممم 

 

 

فیلتتتتترررررر روووو مننننن رررسیییییدمممممم دددرررسسستتتتت بببیننممممم باااااااا اینررررر چایللدددددذ 

کلا تقریبا کنسرتو مثل آدم دیدممممممممم 

یونگیییییی و موهاشششششش . تهیونگگگگگگ 

جونگگگگگگ کوکککککک عررررررر جونگ کوکککککککککک

آهنگ Ugh هم بود انگار ولی یادم نیس . آهنگ shadow بود و خب نمد چه گویممممممممم 

عررررررررر سکساسخسحاقاخزجقدیدبکیجسدصذسحسجی 

اینترنت کوفتیییییی . لینکای بدترررررررر رسیدم درست ببینم ولی به سختییییییییییییییی 

تیسخسهاسکطحژذیخسهسغسخاسشالشعشس

بعد این همه : سلام خوبی سحری ؟🙂🚬

مگههه میییشششهههه ندیدههه باشممممممم؟؟؟؟؟؟؟!!!! چجوریی هققق هققق مییکردددد... حتی نمیتونست سرپا وایسه و خم شده بوددد.... مای هارت بریک💔💔


من اینر چایلدو و کوکو و فیلتر چیمو دیدمم تازه فیلتر و مای تایم کوک بد کیفیت بد دیدمممم 
دینامیت و بلک سوان و بوی هم دیدمممم و اجرای مون جین 
تیکه ای از shadooww شوگ دیدم و اجراییییی اگوی هوپ هم یکمیی ک بسیییی فان و کیوتت بووو😭😭😭



و در اخررررر من از شوک فیلتر در نیومدم ولی دیشب چتد تا تیکه از اجرای سولوی چیم با یلک سوان دیدمم :)
ایم اوکیی .. ایم اوکی
شنبه ۱۹ مهر ۹۹ , ۲۳:۰۳ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

کیم فاکینگ نامجون..

کیم فاکینگ صوکجین...

مین فاکینگ یونگی...

جانگ فاکینگ هوصوک...

پارک فاکینگ جیمین...

کیم فاکینگ تهیونگ...

جئون فاکینگ جونگکوک..

او تی صون به گورر تقخقتیتیتیاقوق8ثنثمثج2

یتقحقتق8قتقخب72تف8قوف8وقخباقخق9قت2ح2نقجقنقحقحقحقحتق8

نورااااااا :)
وقتی هنوززز از اجرای فیلتر در نیومده بود هنگیممم بگو چی دیدم؟؟
سولویی جیمین با بلک سوان..... 
ایم لفت د انی ثینگ...

سحریییی یه لینک گیرم اومد که دیروزم داشتم باهاش کنسرت میدم و قطع هم نشددددد 

https://m.twitch.tv/minjuri

اینه برو ببین اگه ندیدی ... فی/تر شکن میخواددددد 

این لینکو گرفتم از وب سیما 
ولییییییی چراا این لنتییییی دقیقا موقع اجراهایی جیمینننن زده بود به اون درررررر؟؟؟عملا موقع سولوهای چیم همش استپ بود و هیچیییی ندیدممممممممم ولی بقیه اجراها اوکیییی بودددد😭😭😭😭😭
يكشنبه ۲۰ مهر ۹۹ , ۱۱:۳۴ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

عاه نگووو اوما نگوووووووو

فک کنم مامان بزرگ شدی با اون حرکاتش

نوراااااا چرا اینققدددد بدشاننسمممممم😭😭😭😭

نه سحری این لینکه برای من خوب میومدددد 

اجرای جیمینو کامل دیدمممم از روش فیلم هم گرفتممممم 

میخوایییی ؟؟؟

کلا کل کنسرتو بدون مشکل دیدم امروز ....

اصن پوکیدم . هیچی ندارم بگم ...

خووشششببحالتتتتتتتتت😭😭😭😭😭😭 برا من موقع ۲تا اجرای جیمین خراب بوددددد و استپ مییشدددد😭😭😭😭
ی سواللللل جیمین واقعا خط چشمشش اونقد بود بوددد یا من اشتبا دیدمم؟؟ ی جوری بودددد میخوام بپرسم خطای دید من بود یا خط چشمش اونجوری بودددد؟؟؟

نه خط چشمشششاون حوریییی بوددددددد 

یخستاسسحدیسنحسسنینیحتییدقججدیدی

 

خط چشمششش خیلی تو دید بود دوس نداشتم :( 
ام مثل این مصریا ی چی تواون مایه ها بودددد




ولیی فیلترررر چ کردشششششش 😭😭 من واسه کوکم دیدم ولی فیلترر جذاابتر  بود به نظرممممممممم

سحری بخوای میتونم برات بفرستم اجرای فیلتر جیمینو . 

دارمش کامل :)

فقط نمد کجا بفرستم برات . 😑 

مشکل اینجاس از روی یه ساعت فیلم باید برات کات کنم درگیری زیاد داره 😂😂😂 

یه جای دیگه بود میتونستم انتخاب کنم اونحاش بیاد . حالا بذار خفه کنم خودمو ببینم میتونم بدم برات یا نه . 

اشکال ندارهه فدا 
جیسوک میزاره اذیت نکن خودتوووو

من از توی اینا کلا 

احرای جیمینو دوست داشتم باحال بود 

کوک جلوه ویژه های قشنگی داشت 

تهیونگ چیز خاصی نداشت اتک خوردم 💔 

عام شدو ی شوگا مه مرگگگگگگگ 

جیهوپ هم بسیی فان بوددد 

واسه کوک اریی جلوه ویژه هاش بسی خوب بودد
اجرایی ته سافتتت بودد🥺🥺
دقیقاا هوپیی فان بود اجراششششش 
شدو هم کک هیچیییییییی قشنگگگ به فنا دادددد😭😭😭
پرسونام خوب ببوددد

کلا که دوبار این کنسرتو دیدم همشن اتک خوردم مخخخححصوووصاااااا با اهنگگگگگگگ نو مور درسم تهش 🥺

 

سحررریییی احراییییی جججیییممممییینووووو کاااتتتت کررردنمممم براتتتتت حححاااالاااااا میدمششششش

فداییتتت شششومممممممم😭😭😭😭😭😭😭کومائوووووووووو

سحرررررررررررر

سحررررررررر

شششاددددیییییییییییییییی

دیشب اومدم وبت پست جدید ندیدم که

من الان دیدم نگو تو قبل من دیدی

سحر به منم میگفتی خوووو

وای سحررررررر حالمو میفهمی؟

کاملش چرا تو یوت نیس؟ 

دیروززز پست گذاشتممم 
از کوجا میدات میککرددمممم😭😭 گفتم نیستی تو وات چون گوشیت مشکل دارر بودددددد 
میخوای بدم اجرای کاملوو؟؟؟البت میدونی اجرای جیمین ۴قسمت شده صفحه میفهمی منظورمو؟من فقط همین ی دونه رو پیدا کردم از اجرا تو یوت ک صفحه ۴قسمته ولی کامله اجرا

سحر من زنده نیستم فقط با 20 ثانیه مردم

ایا میدانستس با بلک سوانم اجرای سولو داشته جیمین؟
من به فنا رفتممممممممم

سحر یه استوری دیدم جیمین داشت گریه میکرد سحر آب شدمممم

😭😭😭😭😭

ارههه ارههه هققق هققق کرد دیروز بچه اخر کنسرتتتتت😭😭 دل سنگ کباب میشد بزاشش

راست میگی 😭😭😭

 

 

ارییییی😭😭😭

وای نگو بیا خصوصی

کی من بیام یا تو میای خصوصی؟
چی رو نگمممم؟؟

سحرریییی قققربووووونننن صصصدددقههههه منننن نرووووووو خوووششششمممممم ننمممییییییاتددددد🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😭😭 

نمد شاد باشممممممم 

گریان باشمممممممممممممممممم 

نمد چه کنمممممممممممم 

تاااااززززههعععع دوستم دوباره اپن تیکه جیمین داشت گریه میکرد فرستاد پاسه من داغ دلمو تازهههههه کرددددددد 

یکی نیس بزنه تو سر دوستم بگه این چه کاری بود اخهههههههههههههه 

بزن تو سرشش از طرفه منممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
منم مند چجوری باشم 
نمیتونم درس تایپپ کنمممم مانانننننننننننننننن😭😭😭😭

باش باش میزنم تو سرش حالااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

 

من که کلا یهم همیشه خب تا این حد بگم که قندیل میبندم هر وقت درس میخونم . حالا دیگه اسن قدر یخ زدممممم که گوشی تو دستم وای نمیسهعههههه نمیتونم درست تایپ کنممممممممممم 

انرژی الان من : ۱۰۰۰/۱۰۰🤩

اورینننن😭😭😭😭😭


انرژی من الان قروقاططیهههههههههههههههههه

وای نگو رو از هیجان گفتم

سحر

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

چ کنم بگمم یا نگممممم؟؟؟





وایی وایی سولوی بلک سوانو از این رقصایی مدرننن مییرهههههههه😭😭😭 ط۶ف۹۶۹فط۵ق۹۵ق۹۵ق۹ط۶ف۰ط۶فجطحیعی/﷼#-÷>5\9۹۶÷!@۹۶÷

من کلا آدمیم که خیلی سخت انرژیم تحلیل میزه . مولا یه عالمه درس بخونم یا نمد ورزش کنم یا هر چی آخر شب ده درصد انرژیم اومده پاییننننن 

حاااالاااااا چنااااننن انرژی دارممممممممممممن که نمد کی میخواددددد تمومممممم شههههههههههههه 

وااااای تازهههه آلبوم حدیدشونن داره میادددددددددد نمیکشممممممممممممممممممم به جانم خودم نمیکشمممممممممممث تیایجسخساسذیمسمسید

نهههه وایییی جیغ و داد میتوام بزنممممم 
کاشش تو بودییی یا یکیی پیشم بود باهم خالیی میکردیمم تودمونوووووووووووووو 
کاش شادی بودد😭😭😭

البوممممممموو ککووجاااااااااااااای دلم بزارمممممممممممم

منم مسخوام جیغغغغغو دادددددد بزنممممممم وللییییی الاااننننن نمیشههههه چوننننن مثلا تو سکوتتتتت مطلق بخواممممن داددددد بزززنممممم ماماامنممممم فکر میکنههههههه مخم پریدههههههه 

منم میخوام اونحا پیش تو باشمممممم خو حیف نمیتونممممم تلپورت کنممممممم بیییااااممممم اونجاااااااااااااااااااااا 

 

آلبومو نگو که دلم خونههههههههههههههههههه امسال دیگه ته همه چی بووووودددددد به نظرمممممممممممممممممم

چسدیمسنیصحسنس

منمم نمیییتووونمممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ععرررررررررررررررر چرا نمیشه تلپوورتتتتتتتتتتتتت



لنتی این دوتا گنسرتتتتت بهترین کنسرتا بودننن😭😭😭 واقعا حیف ک هیج ارمی از نزدیکک ندید این کنسرتو و همه انلاین دیدننننننن 


وایییی ارههه ارههه هر سال بهتر اززز پارسالننننننن😭😭🥺🥺🥺 به نظرت تا کی میتونیمم در برابرشونن مقاومت کنیم و دووم بیاریمممممم؟؟

سولو بلک سوانم داشتی بفرس خصوصی سحر تو یکی از پیاما لینگشو بذار

ممنون بابت لینگای فیلتر

من برم گو بای

تو همونی و اجراهای فیلترو داشتمم میزارم بلکم 
ولیکن بلک ندارممم کاملشوک ی چیزی حدود ۳۰ ثانیه دارممم 

مواظب خودت باشششش
انیوووو

زیرا سحری بلد نیستمممممم تتتللپووورتتتتتتتتتتتتت کنمممممممممممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

این کنسرتا با این حلوه های ویژه اشونننن خیلی مرگگگگ یوددددددد 

حالا باز بقیه میتونستتتتتنننن برننننننننن ما با. هممممممم قراررررر بوددددد با لینکککککک کننسرتتتتتتتتت ببینیمممممممننن

 نینساستسخژیتسحیجیحستسنسجسدی

هر ساللللل بییههههههههههتتررررررررر از پارسالللللللللل 

من خودم به شخصههههههه تا جاییییی که بتونممممممممم اینا رو دنبال میکنممممممممممممممممم 

ینستیتسمتبسمسدذ

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خییلییمممممممممم مرگگگگگ بوددددددددد ما بدبختا همینکه انلاین تونستیم بببینیم باید کلامونو بندازیمممم هوااااااااااااااااااااا ولی اوناییی ک میتونستن و بهخاطر کرونا نشد برنن خیلییی ناراحت ترننن ما ک از اول امیدی به رفتن نداششتیمممممم 


دقیقااااااا 
بیاآااا تا اخرشش باهاششون باشیمممممم😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺

هعی سحری چه کویم از این کرونااااااا ای لعنت به کرونااااااااااااااااا زده پوکونده همه جا روووووووووووووووووو اونایییی که میتونستن برن کنسرت الانننننننننننن نتونستننننن نبرنننننننننننننننن 

از طرفی اینا به کنار دلم مدرسه میخواددددددددددد دلم مد میخوادددددددد این مدل درس خوندن دوس ندارمننننننن 

چشام روش ضعیف شدهههههههههههه بعدش چشام درد میگیره . قرمز میشه . دردش میوفته تو سرممممممم کل روز با سردرددددد میرهههههه جلووووووووو دلم مد میخوادددددددددد

 

من بچه خوبیم . تا تهش طرفدار یکی میمونممممممم . بیا قول بده با هم تا تهش باشیم ... باشه ؟🥺🥺🥺😭😭😭💔😭😭😭😭

ارهههه دنیا رو نابوووودد کردددددددددد😭😭😭
خیلییی مزخرفههههههههههه اینگونه درسسسس خوندننننن 
الهییی بگردممم چشات مواظبشش باشش🥺🥺🥺🥺


منمم تا تهششش هستنمممممممم😭😭😭😭😭
اهههههه دلمم نمیخوادددد برمم ولییی مجببببورررممم برمم الانننننن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

این گونه درس خوندن از بد هم بدتره . ریاضی واتساپ آخه :/ 

یا مثلا توی شیمی مسایل درصد خلوص که نوعی استوکیومتریع توی واتساپ ...؟ غول سوالات شیمی کنکور تو واتساپ .... چرا آخه :/ فیزیک دو زنک واتساپ ....

 

چشام کلا چون روشنه زود ضعیف میشه . از قبلشم ضعیف بود . عینک نمیخواست . حالا بعد نه ماه به ترتیب این مدل یود : میسوخت . قرمز میشد . سیخ میکردن توش . قطره میریختم اوکی میشد . حالا اوکیم نمیشه . علاوه بر اونا چشام درد گرفت . جدیدا درد چشام میوفته بالای سرم و خب تا شب کار دارم با گوشیم و این سر درد تا تهش میره .  بخدا میخوام مراقب باشم ولی نمیشه 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 ولی قول میدم بهتر مواظبشون باشم 🙂 

 

خوبه تا تهش باششششششش 

 

عهههههههه . خو برو طوری نیییییسسسس اگه ظهر میاییییییییی بیاااااااا . امروززززز هستممممممممممم 

😭😭😭😭😭😭😭😭 

مواظب خودت باش . فعلا 😍😍😍

دیقا ،اصن حضوزیی ی چیز دیگس، مثد ی کتابو پی دی اف بخونی زمین تا اسمون با اینکه کتابو بگیریی دستتت فرققق میسکنهههههههه


ایگوووووو.... خدا کنه زودتر کرونا درس شه مدارس حضوری بشن


امدممم الانن

سحری ... هستی ؟ نیستی ؟ 

بگم من تا 5 هستم . بعدش میرم... امیدوارم بیای :)

نیومدی هم طوری نیس ایشالا یه روز دیگه :))

امدمممم امدمممممممم

عههههههههه سجری اومدیییییییی 

برنامه عوض شد 5:30 میرم خخ

بسییییی عالییییی😁😁

عاری عالییییه 

 

کل کلاسمون با کنسرت امر.ز پوکیده سحری... نصف استوریای واتساپپپپپپ بعدش گروهمون برای کیپاپمون توی مدددد همشوننننننننننننننننننننن  .....

قالجهثقغلاتجص9سث0ق0جث9صق 

 

 

😭😭😭 و دقیقا کنسرت قابلیت پوکوندنننننننننن همه رو داششتتتتتتتتتتت 
نمیدونم تا الان چند باره دارمممممم فیلتروو میبینمممممممممممممممممممم 😭😭😭😭😭😭

متاسفانه من همش کار دارم و وقتتتتتتتتتت ندارم پس شب شاید وقت کنم ببینممممم 

فقط نمد وسط اجرا چه جوریییییی لباس بنفششش پوشیددددددددد

یکی از دوستام میگه باید سرچامون رو به : جیمین کینگ ، جیمین لبخند باز ، جیمین شعده باز 

لعنتی امروز جیمین خیلیییییییییی تو چشممممممم بوددددددددددددددددددددددددد 

قخهعلفهخاقف54

68ف4

ققث9ع8ثق0ا

فک کنم زیر لباساش تنش بوده اون بنفشا و بعد درش اوردههه 



جیییمییینننننننننننن کولاک کرددد😭😭😭

اگه زیرش بوده پس چه جوری شلوار تنگ اولش پاش بود یهووووو گشاد بنفش شددددددد 

وای اصن جیمین منو کشت امروززززززززززززززززززززز 

و دلم واسه شوگاااا سوختتتتتتتتت میگفت شونه اش دردههههههههههههههه 

 

نمد ابجیم میگه شاید ی جوریه ک شلوارش بغلش دکمه های ریز داشته باشه ک ی جورایی شلوار بکشه سریل شلوارش در بیاد ،شایدم چون بنفشه پاش بود مشکیه اونقد تنگ به نظر میرسید


ارههههههه😭😭😭😭 شوگوللللللللللللل شونه دردش برگشتههه😭😭😭 کار میکنن ازز بسسسسسسسس😭😭😭😭😭😭😭

نظر خاصیی ندارم .... ولی نظر خواهرتم میشه ولی بازم مشکل رنگ پیش میاد .... عجبا .... جیمینی خوب مخمو گرفته به کاااار خخخ 

 

شوگولییییییی نارحتم کردددددد دیدی نصف حرکاتو درست نمیتونست برههههههههه دلم کباب شددددددددددد 

 

حالا برا روز دوم چون مشکی بود و بنفش دید نمیداشت بنفش
فیط گیر روز اولم ک قرمز اگه زیر سفید پوشیدا بود چرد مشخص نبود و قرمز نمیزد لباسشش؟؟همینو بگووو اجرا کمه برا لباسشم باید مخ به کار بگیریمممممممم



ارههه ارههههه😭😭😭😭😭😭 امیدوارم زودتر خوب ببشششههههه
يكشنبه ۲۰ مهر ۹۹ , ۱۸:۵۱ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

بمیرمم منن

چرااا؟؟؟؟

خدا نکنا دختریممممم


بسیی بد شانسمممم چونننن
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۰۹:۵۲ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

خا چراا

نمدددد خودمم چرااا🤣🤣

توبی دخترکم؟؟
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۰۹:۵۸ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

یه لحظه فک کردم نوشتی تویی دخترکم؟؟

میخاصم بگمم نگو منو یادت نمیاددد😭😭

هقققق

خوبم تو خوبی؟؟

از این فکرا نکن ک من هر کیو یادم بره تو رو نمیراااا 


فدات شم 
خوب ک چی بگممم 
کنسرت میبینم داغون شدممم😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan