BTS

Just For Profile

کی بیداره؟؟

هاییی

😁😁😁😁😁

هلوووووووووووووو

من من من من

😁😁😁😁
اووو یسسسسسسسسسس

های ولی من دارم میرم بکپم ›-‹

بای خخ

🤣🤣 اوکاییی 
گودد ناییتتت

آقا دوتا دیگه هم بیدارن ولی چیزی نمیگن

ا ن ی پیام تو پست خودت بده بگم

من هستممم

سلامم ریییینون خوبییی

میگما سحر آخه چقدر ما شبیهیم خخخخخخخخخخخخخخ

بسییییی

سحر شدن چهار تا

ای مبینا آیا تو هم جزو 4 نفری؟؟؟؟؟؟

مبیییییییی .....

این 4 تا هنوز نرفتن منتظرن خخخخخخخخ

نههه هستننن

اوهوم ..

تو چطور ؟!

داشتم دراما میدیدم بی خابی زده به سرم :|

خوبمم خوبمممم 

ایگووو من ن بابااااا یهوو ز خواب بیدار شدمم

سحر بیا کرم بریزیم

سحر کدوم وری خصوصی یا اینجا؟

خوابتو بگوو برامممم 


جفت هستمم دیگه

خداروشکر ❤️❤️

 

فردا امتحان دارم ولی تو راهم ..

اون به درک ام وی انسیتی هم فردا منتشر میشه :|

سر لاوسیک گرلز هم توراه بودم منتها رفت :/ الان برگشته ❤️😂

جدییییی فردا ام وییی میدنننننن؟؟؟
چ شانسیییی داریییییییییییییییییی تووووووو دیگه

تو خصوصی گفتم

اوککی 
ببین منظورت از خصوصی پستته دیگه ن؟؟

کلا ام وی ها همین طره بی تی اس هم تو دی آلبوم میده بیرون همه امتحان دارن

ارییییییی ولی اخه برا ما اینجوریه بقیه ی جاها سالشون از رمستان شروع میشه و ما از بهار و برا همین میخوریم ب امتحاناا

آره دیگه

اوککککی 
ف‌ک کردم نظورت پبام بع صورت خصوصیه

وای سحر بیرون میری پاییز رو میشه حس کرد

هم برگا داره زرد میشه هم کلاغ زیاد شدههههه

 

 

دوستان مراقب خودتون باشید که سرما نخورید

منن ک تو خونممممم :///



@دوستااااانننننننننن

من کع خودم تو کار انسیتی موندم 😅 نمد میخوان چه کنن :/

یکی از یونیتای انسیتی فردا ام وی منتشر میکنه Make A Wish (Birthday Song)' MV :/ بعد یونیته معلوم نیس چیه :||
خداااا

 

🤦🏻‍♀️😎

این انسیتی هم زیاد بهشون کار میدنن امیدوادم رو سلامتی شون تاثیر نذاره و مراقب باشننن واوووووو اسمش باحالهههه خخخخ یونیت بعدیی میفهمیی چیههه

همش تو خونه ای یه بارم بیرون نرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

امم دوتا کوچه اونور ترر رفتمم :/
دو دیقم طول نمیکشع مسیرش

mn .. @

اخ لایک همیشه وسط امتحانا .. شروع مدارس :/😐

ولی همین سختیه هم جذابه ❤️ البته اگه انسان نرمالی باشی نه مث من 😐✋🏻

@شادیییییی


راستی اسسمتتو چرا عوض نموریی ریحون

من میتونم یه سری زر بزنم ؟!

راحتت باششششش بابا

@ moon sgadow

 

سلاممممم خوشبختمممم

آره بابا همش همین جوریههه

ولی درست رو هم برس بهش

موفق باشی

@رییییحونننن

دوتا زر بزن اصلا بیداریم زر بزنیم

 

@moon shadow

@ریحونننن

خیلی داغونه نه ؟! خودم میدونم نمیخواد بگی 😐❤️

نمد اسم خودمم نمیخوام بذارم بعد کلنم با گذاشتن اسم آیدلا رو اکانت مشکل دارم :/ همینطوری یه چی زدم ❤️

نههههه داغون چیی خوشگلهههه ندیی 
اهااااااا ک اینگونه 
خوشگله جدی اسمتت

یا خدااااااا

سحر استیکر های خنده

چرا ریحون رو انقدر بزرگ نوشتی :))))))))))))))))))

خووبهههه کهههههه😁




ششاددییییییییی امروز تولد چییبمههههه

mn .. @

می توو (: بسی 

درس که خیلی وقته ول شده :/ الان قشنک

گ دو هفته س به جز کتاب فارسی اونم چون مامانم دبیرمه هیچ کتابیرو باز نکردم لاشو 😐

قشنگ نو و تمیز و خوشگل (: اصا انگار نه انگار میرم مدرسه 😐😐

سلامت ❤️😍

@ششاددددددییییی

وای آره مهر هستیممممم

وای من یادم نبوددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

واااااییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا

ساعتت ۶ونبم امروز عصرر ب سااااعت ایرانن تولددشههههههههههههههههه

کلاس چدمی مون شَدو؟؟

اسمتم قشنگه

@ریییحونن

ریحون صدام کن فدا (: هم تو راحت تری هم من ..

مرسی .. به شدت دنبال یه اسمیم که بمونه روم و عوضش نکنمم.. بدبختی اینه پیدا نمیشه یه اسمی که هم بار معنایی داشته باشه هم خوش اهنگ باشه :/ (#دغدغه های یک ذهن مریض😂)

@شادییی 


خوشگلهه اسمتت ریحوننن

عه راستی پرسیدی کلاس چندمم :/

من کوشولوعم بین شما فک کنم..

دهمم 🙄

ریحون بزار RN

مرسیات سحری ❤️❤️🤩

فداییتت شوممم کگکهه❤❤❤❤💜💜💜💜💜

دهم کجا کوچولویی کوچیک ترم داریم مگه نه سحر؟؟

نفس چندمه الان؟؟

اریی داریممممممممم
نفففسسسس امم دقیق یادم نی ولی اونم تقریبی نزدیکه به ریحوننننن ها
هشتم یا نهم 

۱۴ و ۱۳م داریم تازه

اول و آخر اسمم ؟!

ممنان واقعا زحمت کشیدی 😂❤️

خخخخخخخ

داریم کوچیکتر اره گفتم "بین شما"

من چهارم میشناسم تو بیان 👧🏻

اهااا اوکای اوکاییی 

@شادی

عه خدا نکنههه❤️

💜💜💜💜🥰🥰🥰😊😊😊😊😍😍😍🤩🤩🤩

بلی دیگرر

اههه زانومممم درد میکنهه چ کنممممممممممممم
کار سنگبنیم  نکرمممم ولی لنتی بسی درد داره

ای وای سحریییییییییی

پماد بمال

پمادد از کوجا بیارمم الانننن🥺🥺🥺

وای میانه من یه لحظه رفتم یوت یه چیزیو چک کنم ...

برا زانو درد ؟! آخ خیلی بده این درد پا و زانو .. 

ما چی کار میکنیم ؟! چرا هیچی یادم نمیاد :/ ماساژ باید داد ؟!

یا چه میدونم . اووم من مامانم زانوش درد میگیره یه سری پماد موضعی هست که میزنه .. اونام خوبه اگه در دسترس هست .. دردو کمتر میکنه 

راحتت باش فدا اشکال ندارهه 


الان هبچی در دسترسممم نییستت اخههه

کیسه آبگرم بذار

نیسسسس :/

بذار سرچ بزنم ببینم چی پیدا میکنم ❤️

فدات شم تو زحمت ننداز خوب میشههه 

ببین همینا بود .. بقیه شیه سری حالت مناسب برا نشستن و خوابیدن بود ..

اگه دیدی بهتر نشد حتما دکتر برو ❤️

باشششش 
مرسییی ریحوننن🥺🥺🥺

سحرررر ساعت 3:22 هس

هوممممممممم 
من تازه باید یوت هم برمم
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۰۷:۳۱ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

عهه اونی:))))

سلامم نیکککک خوبیی؟؟
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۰۷:۴۱ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

من الان بیدارم شدممممم

هییونگ من از ۱ونیم تا ۷ صبح بیدار بودمممم چون درد داشتمممممم🥺🥺 ۷ خوابید تا حونیمممم ک بیدار شدم
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۰۸:۱۶ 𝐊𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧

سحرییییییییممممممممممممممم

چرا انقد تا دیر وخ بیداری ؟؟؟🌊👄🌊

یکم بیشتر بخواب خو🌊👄🌊

نمدد درد داشتم خوابم نبر د تا۷ صبح :/
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۰۹:۵۳ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

من الان بیدارم😹

ناموسا الانن بیدار شدی؟
من ۷ خابیدم و ۸ونیم پاشدم 
از اون موقع هم کنسرت میبینممم🤣🤣
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۰۹:۵۹ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

نه هشتو نیم بیدار شدم

تا الان صره کلاص بودم

اورینن 
کلاست توب بود؟
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۲۵ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

درد؟؟؟ درد چرا؟؟ درد چی؟؟

هیونگ زانوم از دیشب درد گرفته عجیبب اصن نمیزاشت بخوابم
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۳۳ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

وعههه؟؟ الان چی؟ الان خوبی؟

ن هیونگ خوب نشده 
نمد یهویی اینجوری شد 
کار خاصیم تو طول روز نکردم ک بخوام بگم برا اون اینجوری شده
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۳۵ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

عا میفهمم چی میگی 

امیدوارم زودتر خوب بشه دیگه هم درد نگیره

الانم مهمون قراره بیاد مامانممم نیست خونه 
ی عالم کاررر باید بکنم هیونگگگ🥺🥺




اخر نفهمیدم دیدی اون فیلترو یا ن
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۳۹ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

هیششش هیچی راجبش نگو

 

حگسینکلتکلتسیکبتسیمبلسیهحلاصثهفعتفبلشثب

چرااا هیوونگگگگگگگ؟؟؟
دوس داشتیی؟؟

دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۴ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

خیلی خوب بودد

وای کی فکر میکرد همچین اهنگ سافتی یه همچین دنس سکشی داشته باشه؟؟

وای استایلش رو خیلی دوست داشتم. در کل خیلی خوب بود

 

 

ولی ویدیویی که من ازش دیدیم کت قرمز داشت. اون برا کی و کجاس؟

اون واسه دیروزش بود هیونگگگ 
فرستادم اونم ک ،لینک اولی اولش سفید بود ک بعدش قرمز میپوشه
لینگ دومیم ک اول مشکی بود ک بلد بنفش میپوشهه 


اهههه هییونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ کنسرت روز اولوو دیدممم و به طرزززز لنتییییی بهترین کنسرتیییییییییییییییییییییییی بود ک دیدمممممممممممممممممممممممممم 
اهههه هیونگ اجراهاا ، استایلششوننننننن، 
واییی هیییونگگگگگگگگگگگگ اجرای   ego هوپپپیییی🥺🥺🥺🥺
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۱:۳۴ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

هاییییییی...اره خوبم..

تو چطور خوبی اونی؟!

خوبمم تو چتوری
با شوگ چ میکنییی؟؟
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۲:۳۱ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

یمبکنلکسبلتنسکتلکلتسکلس

عاقا خیلی خوب بود واقعا

همین دیگه. خیلی خوب بود واهاهایی

هههیییونگگگگ نبودیی ببینی چ هق هقییی میکرد جیمین چون ارمیا نبودنن ک از نزدیک ببینتششونن🥺🥺🥺 دل سنگ براش اب میشد اصن نمیتونست حرف بزنهههه اینقد گلوش بغض کرده بود یکسر اشکاش میریخت و جیمین پاک میکرد اشکاشوووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭






این کنسرت شون نهایت بی رحمیی بود هیونگگگگگگ
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۶ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

خوبمم😂😂🤚

شوگول....:)))))))) فهمیدی که گفت درد شونش باز برگشته و حرکتارو نمت خوب بره اما خوبه؟:) حسابی فحشش دادم پسره ییتیتحقخقخ۲۰۲۸۳قافدوقتفکفکفو

ولی خوب دوروزه وقتی به عکساش نگاه میکنم اوردوز میکمم:)😂😭

خدا رو شکرر


اری اری فهمستمم ،الهیی زیاد کارر میککننههه 


😂😂😂 درکت میکنممم درکت میکنممممم

آقا اسپویل نکنین خو

گریهههههههه

خخخ 
گریه نکننننن شادیی نخون پیاما روو
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۳:۲۰ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

ای وای چرا خب

چی چرا خوب هیونگ؟؟

سحرییییییی سلااامممممممم

خوبییییییییی ؟ 

سحری نمد دیروز یا امروز تولد جیمین بودههههههههههههه 

بدینساساسخسنذسسنحسساتشهتشذسمس

تولدش مبااااارکککککککک دینستاسحسصکدسد

یسری چیز خوشگل هم یافتممم بذار بدمممممم . 
https://uupload.ir/view/dhsg_trim.dc92f2b3-31d9-433f-8edf-50e790d8c110.mov/
اینو ببییینننننن . آهنگ فیلترررررر با معنیشههههههه بنستساستصنی

مhttps://uupload.ir/view/2int_trim.ec3cc382-2127-4b55-b371-e1d370eee9b0.mov/

اینم رقصه بود که برای بلک سوانننن رفته بوددددد ولی از دو زاویه دوربین کنااااارررررر هممممممممممممم دینسحستستس

یسری گیف هم داشتم . ولی فقط گیف هستن و نه چیز دیگه ای 😕🥺

https://uupload.ir/files/4444_113cce70-ee9c-4c16-bdcd-58a562a71aff.gif 

https://uupload.ir/files/9pq_ffeec5ca-0048-4a9e-acd9-5b17a6af45fe.gif

https://uupload.ir/files/y4cj_afb35222-6fc5-4e10-a840-51a5c2e74853.gif

اینا هم گیففففف بودنننننننننننن تیدینسخسذستسذص.

آهنگ تونی منتانای شوگا که توی کنسرت هم خوندش رو دارم ... خب اینم میدم ولی مطمئنم دیدیش 🙂

 https://uupload.ir/view/l2ba_trim.50255e68-1297-4d7f-a4a4-5e5311001f04.mov/

خب اینا هم از ایننننننن دیسحاسسذتصص

هاانننن دوتا فن میدم دارممممممممممم میدمشوننننننن : 

https://uupload.ir/view/fpjt_trim.2904d035-7798-4de6-8dbc-b3a14d2e6b15.mov/

https://uupload.ir/view/aja2_trim.1393292c-e0c2-4837-9d29-4c0a7865f3a5.mov/

و بعدش همینننننن دیگرررررررررررررر . 

ژدسنشتاسهسخخنژیمجستسخخصاستسید

خیلی خوشحالممممممممم امروززززززززززززز

 

سلامممم محددثههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خوبییی؟؟؟تولدششش تا ۶ونیممم عصرر ادامهه دارهههههههههه 
مرسییییییی برا کادوهاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
باید دان کنم جدو جدا برا هر کوومم عرر بزنممممممممگ 



بیا بغلممممممممممم مححدددددثههه😭😭😭

خوبم سحریییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭 

عههههه تولد تا شیش و نیممممممم بودهه . نمیدونستممممممم 

نمد دیدی یا نههههه ولی امیدوارم دیده باشیشوونننننننن اون لینکارووووووووووووووووووووووووو

من تا فهمیدم تولد جیمینیه امروزززززززززه یادممممممم بهتتتتتت افتادددددددد گفتم بذاررررررر به سحریییییییی بگمممممممممممم . اگه نمی‌گفتممممممممممم سر دلم میمونددددددددددد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ولی کادو بهتر نداشتم بدم ، نمد چرا پیشت نیستم سحریییییییی🥺😭🥺😭 

 

 

حالا میامممممممم بغلتتتتتتتتتت سحرییییییییییی😭😭😭 

*دویدنننننن به سمتتتتتتتتتت سحرییییی ؛ پریدن تو بغل سحریییییییییییییییییی . 

اره دییگهه ی روز کامل تولدشعععع


ایییگوو ایگوووو کومائووووووو ک به فکرم بودیییییی🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺


همینک بهم کادو دادیییی هارتم اتک خورد اصننن🥺🥺🥺 چراا واقعا؟ اینم یکی از چراهایی حل نششدسسسس




بیا بغلممم هققق هقققققققققق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan