BTS

Just For Profile

بهتره سعی نکنید...

میدونید چیه ی رابطه ای(دوستی منظورمه)  ک تموم شد سعی نکنید دوباره کاری کنین ک شروع بشه ،وقتی ی بار تموم شده حتی اگه شروع بشه هم قرار نیست مثل قبل بشه ،و اینکه میدونید چیه وقتی خودتون برید جلو وقتی حتی علاقه ای از شخص مقابل پیدا نکردید برای شروع دوباره، اونجا خودت پیش خودت شرمنده میشی، از اینکه به خاطر ی نفر پا رو حق خودت گذاشتی، وقتی ک طرف مقابل کار اشتبا کرده و تو پیشقدم میشی اشتباه محضه در بیشتر مواقع، چون وقتی رد بشی از کوچیک کردن خودت احساس بدی پیدا میکنی.

 

 

#امروز به این نتیجه رسیدم 🙂🙂

مرسی اونی...مرسی ک هستی و بهمون درس زندگی میدی

فدات شمم کییوتیییس

منم بارها به این نتیجه رسیدم ولی هیچوقت عمل نکردم بهش.

خیلی چسب زخمی همشونو چسبوندم:/

من یکی دوباز انجام دادم اخرینشم دیروز بود و دیگه هرگز انجام نمیدم 
چون خودم داره از این کارم حالم بد میشه 
وقتی براش مهم نیست چرا من خودمو ناراحت کنم؟

امروز چ حرکتی زدی ک ب این نتیجه فاکی رسیدی؟🤨🔪

این حس شرمندگی اره هست ولی احتمال کم هم وجود داره ک دوباره مثه قبل بشه فقط بایستی جون کند و احتمال خیلی خیلی کمم

و آره یسربا هم ارزش ندارن ک بخاطرشون کوچیک بشی ولی خبwe are stupidدیگ

ولی سوال اولمو ج ندی میکشمت🔪

یچیز دیگ میخواستم بگم اه،خب هیچی یادم نمیاد پس فعلا هیچی

اوننی یو آر  سو لابولی آیم سو لابولیی اند لاب یو گلابی

اها اینو میخواستم بگم،نکنه میخوای با من کات کنی یا چی؟😓😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

امروز ک نزدم ولی امروز بازخورد کارمو دیدم سووووو  به این نتیجه رسیدم ک بیخیال بشم 
وقتی یکی دوباری سعی کردم و چیزی دریافت نکردم پس نیازی نیس بیشتز ادامه بدم 
دیگه انسان اشتبا زیاد میکنه ولی قراز نیس دوباره انجامش بدم ، وقتی تصمیمم قطعیع در باره ی چیزی پست میزارم و برا خودم تموم میکنم مسئله رو 



لاو یو توووو کیوتیی 

وهه تو ؟نهههه خواب زده ب سرت یا بیتوابی؟؟🤔🤔

ای بابا چی شده سحر؟ 

همون دوستت که گفتی یه خاطر نظرت باهات قهر کرد؟ 

اون ک کات کرد و تمام 
ولیکن ن این یکی دیگس

یه مثل هست میگه برای کسی بمیر که برات تب کنه

بعضی دوستی ها هست چندین ساله هست و خب میگی چی شد که این جوری شد سعی میکنی درستش کنی ولی وقتی دیدی نتیجه نمیده و کوچیک میشی ولش کن

 

سحررررررر ناراحت نباشششششش دیدم ذوق نداری امروز پس واسه اینه

برو کلیپ نگاه کن شاد شی

اری اری گاهی باید رها کرد خیلی چیزا رو 



باشش فدات خوب میشم ی خرده ای بگذرهااه

هوم بیخیال،البته من بعید میدونم فراموش کردن برات اونقدا آسون باشه،بهرحال پیش من تظاهر مظاهر  ب خوبی نکن یوقت🤧😒ناراحت بودی راجبش بیا پی ویم رو ب  چوخ بده

 

ایم نات کیوت-_-

 

وای نزدیکای ۱۲ پاشدم ولی خوابم میاد چون تو طول هفته خیلی کم خوابیدم،الان مثه بز منتظرم ۵ شه بخوابم،تا ۵ امتحان و تکلیف و از این کوفت و زهرمارا دارم

 

گفتم بپرسم حالا🙄

 

این ام ان تو وبا نشسته یهو ظاهر میشه😂ام ان میدونم وبم اومدی و خواستی حرف بزنی و با اون رنگ آبی خوشگل مواجه شدی و مثه بز بهش خیره😂ولی ببخشید واقعا

ک دیگگه این یکی دلیل بزا فراموشی زیاد دارمم اینقد قلبمو شکسته بارها قبلا ک الان فراموش کردنش راحت تره ، اوکی اوکیی اگه نبودم اوکی میام پیشت

ایگویا یو ار سووووو کیوت اند گوگولییییییی


خخخخ من دیشب ۱۲ خوابیدم تا ۳از وون موقعم بیدارم،کلا همه شبام همینه ۵ ساعت بخوابم شبانه روز شاهکار کرومم😂😂




@ شادییی

مبیناااااااااا

آره اومدم اولش فکر کردم مشکل از منه بعد فهمیدم چیکار کردی 

 

دلم برات تنگ شده مبینا

@مبببیییییییی
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۲:۵۴ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

نمیدونم

چون نمیشناسم نمیتونم بگم که کار درستی کردی که دوباره رفتی سمتش یا نه

اما این داره قلب بزرگت رو میگه... کاش هممون همینطوری بودیم

میشناسیش هیونگ ولی خصوصی بده بهم 
ن کار درستی نبودد هیونگ ولی چ کنم هیونگ سرد بودنو بلد نیستم :)
الانم اینکارم باعث شد از خودم بدم بیاد ک دوبارا رفتم پیشش و از اینکه باعث شدم تودم  این حسو پیدا کنم بیشتر از خودم نا امید شدمم 



هیونگ گاهی میمونم کارم درسته یا ن


هعی ندانم

 

نه نیستمممم نیستمممم

 

وای ن من خیلی خوابالوام اه،ن ولی این هفته حتی شده روزی دوساعت بخوابم،بخاطر همین خسته شدم،خدایا مبینا این اخر هفته رو پربار درس بخونه🥺🤲

 

ام اننن😂اه تف بهت ک نمت اسم واقعیتو بگم اینجا

وای منم خیلی دلم برات تنگ شده،لطفا گوشی بخر زود ک من و تو و سحر باهم سه تایی کال بگیریم

الانم برم یسری کاردارم،باز شرمنده😭



ایگویا هستیی و شک نکن 😂😂



خخخخخ اخر هفته ی پر درسی رو برایت ارزومندممممممممم 


@شادیییییییی


برو برو فایتینگگگگ

گوشی خریدن که دست من نیسسسسسس

باید برام بخرن گوشی قبلیمم بدن صفحشو عوض کنن من راضیم به خدا

اون روزی که گوشیم از دستم افتاد آنقدر که الان ناراحتم ناراحت نبودم

😭😭😭😭😭😭😭

 

برو برو درساتم بخون مبی

@مبییی
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۳:۲۳ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

اومام خوبی:(

سلام دخترکمم
خوبم فدا بهتر میشم
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۳:۳۵ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

عاخ صلام*=*

اوما میدونی که اگه نیاز به کصی داری من هصتم نه؟

اری دخترکم میدانم 
تو یکی از پررنگ ترین دلیلای من واسه بودنم تو اینجایی
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۳:۳۸ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

عا هارتمم*=*

قوبونت برم کههه*=*

خدا نکنههههههه دخترکم 
تو نباشی ک دق میکنم منن

دقت کردین من توی مکالمه هام خیلی طرف مقابل رو خطاب قرار میدم؟ 

هی میگم سحر

😂😂😂😂

برو سحری مراقب خودت باششش

😂 یسس یسسسسس راستی اجرای بیلبودو دیدی، اونهمه خندسامیو کوجای دلم بزارمممممممممممم



تو هم مواظب خودتتت باشش
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۳:۴۳ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

اوما تو واقن صیوینگ عنجله منی*=*

و اینکه خادانکنه

کیوت کوچولوی گوگولیییی مننننیییییییییییی
❤❤❤❤❤❤😊😊😊
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۳:۴۶ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

مییوووو*=*

دلم تنگت بود اوما*=*


اععع شادی اونییی*=*

مم فدات شمم 


ازی شادیههه😊😊😊

های 😯

حرفت ایز بسی درست ....... اما به نظرم بهتره این تصمیمتو کاملا اجرا نکنی چون بعضی از آدما ارزش یه فرصت دیگه رو دارن و تو نباید فقط بخاطر یه نفر دیگه این فرصتو ازشون بگیری .... هر چند مطمئنم نمیگیری 😂

اهم اهم ..... این نظر من بود 

.

 

.

 

.

 

همیشه وقتی میخوای نظرتو به یکی بگی اولش بگو باهات کاملا موافقم تا گاردشو بندازه ..... بعد حرف خودتو بش بگو 😁 

 

 

البت ک همه مثل هم نیستن ولیی عکسش برا من پیش نیومده تا حالا





😂😂😂 بسییی حرکت خوبیههه

سسسحححححرررررررررررررییییییییییییییییییی

سلااااااااامممم . بسی دیر آمدمممممم .... کل روزم این مدل میره جلو : خوندن واسه امتحان ، خوندن واسه امتحان ، ناهار خوردن ، خوندن واسه امتحان . خوندن واسه امتحان و همین تا شام و بعد از شام چون خیلی لهم بیخیال میشم تا فردا بشه و دوباره همین چرخه از اول .... 

دارم زیر بار امتحانا لهههههههههه میشم .... 

 

هان و این جملاتت بسی خیلی درست اند ... این نتیجه ای بود که خودم بهمن پارسال گرفتم ... یه موضوعی پیش اومده بود که اگه دوست داشتی برات میگم و بعدش ، خب حال روحی منو دوستم خیلییییی بد بود و این نتیجه رو من همون موقع گرفتم ... 

سلام فدا بد نیستم تو خوبی؟؟ 
ایگویااا امیدوارم با موفقیت تموم کنی شون 



هومم منم ب این نتیجه جدیدا رسیدم.. ارهههه بهم بگو جریانووو
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۶:۲۷ 尺ム乙ノ乇 💖🎶

اونی خوبی؟

 

خوب میشم ..

اونـــــــــــــی

جان
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۹:۳۱ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

صلام مامانکم

سلامم فدات شم خوبی دختریممم؟؟
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۰۱:۴۸ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

عوره

تو خوب شدی اوما جونم؟؟؟؟

اره فدات شمم خوببممم😃😃😃😃
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۴:۱۶ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

مطمئن باشم خوبی؟؟؟

یسسس یسسسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan