BTS

Just For Profile

555روز

های گایز؟

حالتون خوبه؟؟

اممم امروز ی شخصی بهم گفت 555 روزگی وبمه و بهم تبریک گفت، حقیقتا خیلی خوشحال شدمم😊😊 یاد اون اوایل افتادم ک ۱۰ روزگی یا ۱ ماهگی وبا رو با بچه ها جشن میگرفتیم و پست میزاشتیم برا بقیه ... ولیکن الان ..

میدونید تابستون پیش ی چیز دیگس ، فک نکنم بتونم حسی ک تو تابستون پیش داشتم رو دوباره تجربه کنم .. روز به روز اوضاع بیان بیشتر بهم ریخت و میریزه..

ولی خوش شانس بودم ک تو تابستون پیش بودم ،از همگی تونم ک تو الان هستین پیشم بسی متشکرم و دوستتون دارم .

 

و البته ی تشکر ویژه از شخصی ک اسمش . (به جای اسم نقطه گذاشته بود) بکنم ک بهم تبریک گفت 555 روزگی مو و تا قبل گفتنش من حتی نمیدونستم وبم چند روزس... 

در هر صورت کومائووو💜💜💜💜

 

خیلی حرفا هست ک بزنم ولی زمان نیست .. 

ولی اینجا خیلی چیزا بهم یاد داد، دوستای خوبی ک پیدا کردم، تجربه هایی ک بهم اضافه شد و البته دل شکستگی و ناراحتی هایی ک برام پیش اومد .. ولیکن از اینکه وارد اینجا شدم خیلی خوشحالم.

دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۲۱:۵۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هپی

فدایتت روبوووووووو
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۲۲:۰۲ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

عاره هیچی مث اون موقع ها نمیشه :)

با اینکه من دیر به جمعتون پیوستم ولی بازم اوقات خوشی باهاتون داشتم :))

 اون موقع خیلی تعدادمون کمتر بود ‌:)

باهم صمیمی تر بودیم و راحت تر حرفای همو میفهمیدیم :)

بود و نبود بقیه بیشتر حس میشد و بیشتر خوش میگذشت :)

بیشتر دور هم جم میشدیم و بیشتر دلتنگ هم میشدیم 🦋

البته شایدم فقط من اینجوری بودم😂

اری اریی موقع تو هم خوب بودد ولی از ب جاهایی ب بعد .... 

البت ک منم نظرم مثل توست
شاید برا همینه وارد اکبپای دیگه نشدم ..دوستام تقریبا جز چند نفر مال قدیمان
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۲۲:۰۴ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

من ۴۶۳ روزه عم😂🦋

۱۴۲ روز دیرتر از تو اومدم سحری :(

هعییی ...

البته ۳۰ روزم قبلش بود😂😂

چون وبلاگ نزده بودم ولی با همتون میتاکیدم😂🦋

ایگو ابگوووو 
من تقریبا ۳ماه بعد اومدنم وب زدم 
اری نورام مثل تو بود یاسمنم همینگونه حتی سیما و...

مبارکه^~^ منم پونصد روزم خخخخ

کومائوو،@
500تایی شدنت مبارک

خیلی دوست دارم سحر💜

منم دوست دارم ای اشنای مهربان :)
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۲۲:۱۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

واو اونی....

چوکاهههههههههههههه......

و.....

باید بگم اره تابستون پارسال کلا یچی دیه بود.......

فدایت نیک خوبی؟


اری پارسال مححشر بود...
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۲۳:۲۹ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

ام اره بهترم...فقط دوش سمت چپم تیر میکشه....البته دردش از مهر پارسال شروه شد و امروزا بیشتر تیر میکشه:):|

 

 

هوم.....

گوشتتت؟چراااااا؟؟ 
نکنه از اونایی ک هندزفری با صدای بلند استفادا میکنی یا هدفون؟

سحححححححححححححححرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

حقیقتش اون نقطه من

 

 

 

 

نبودممممممممم   ککککککککککک

 

مبارکت باشهههههههههههههه امیدوارم همیشه خوشحال باشی و خب خیلی خاطره ها از بهار پارسال تا الان داریم

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 


مرسیی شادیی مرسییی ، تموم خاطره هامو مدیون تو ام ی جورایی
وب نمیزدی منم تو فکر وب زدن نبودم 
سوووووو کومائووو خواهریممممم💜💜💜💜💜 و سارانگهههه💜💜💜💜💜
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۰۱:۵۲ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

اوممااا مبارکااا🌈🍻

نمیدونی چقد خوشحالم کع باهات عاشنا شدم اوما⁦ʕ´•ᴥ•`ʔ⁩

قربونت کیوتک منننننن😍😍😍🥰🥰🥰
منم خوشحالم ک ی دختر مثل تو پیدا کردمممممممممممم

میگم نمیدونم چرا حس میکنم (.) مبینا هست

شایدم دنا

 

ولی بیشتر مبینا

نمیدونم ..
منم رو چتد نفر شک دارمم

سحر نصف شبی 40 دقیقه ورزش کردمممممم

😂😂😂😂 چراااا،؟ خوابت نمیبزد یا انرژی زیاد داشتیی خواستی تخلیه کنی؟
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۰۷:۵۳ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

هققققق

دلم تنگ شد😂😂

عرر خیلی وخته بات نتاکیدماااا سحرییی

اریی بسییی وقتههههه نوششییی😭😭

اهمممممممم

واقعا فک نکنم دیگه هیچوقت ب اون موقع برگردیم

منم اگه وب اولمو داشتم الان از چهارصد روز گذشته بود

اگه ماشین زمان بود میشد ولیکن اون روزا رفتن جزو خاطرات..

آمممم .... احساس میکنم نباید اینجا زیاد حرف بزنم سو .... به همین که 555  روزگیت مبارک بسنده میکنم 🤍

ایگو همچیین حسی نداشته باشششششششش
کومائووووووووو برا تبریکککک💜💜💜😭😭😭😭😭🤩🤩🤩🤩

اوه اونی یادش بخیر عجب اکیپی بودیما...

مبارکت باشه اونی ان شا الله 55555555555555555 روزگیت*^*

اری اری،ارتروز انگشت گرفته بودم اینهمه ک باهم حرف میزدیم و جواب میدادم من 🤣 تایپیستی شده بودم برا خوودم


فدایت کییوتییییی  55555555555555555555555وب خودتتتتت

فدا انگشتات اونی*^*

 

قربانتتتتتتتتتتتتتتتت عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

با اینکه دیررررههه 
ولیی فدایتت کیییوتتتییی
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۴:۱۷ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

حقیقتن اگع نبودی میمردم*=*

درصته مجازیه اما تو از هر واقعیتی برایه من واقعی تری^=^

خداااا نکنه 


الهی قربونت کییوتیممم

۵۵۶ روزگیت مبارک سحررر😐😂😂خیلی دوست دارم🌸۲۰ سال دیگ میام و تبریک میگم وامیدوارم تا اون موقع همه مون کنار هم باشیم،آشنایی با تو از بهترین اتفاقایه زندگیم بوده و هست و واقعا خوشحالم ک آدم مهربون و دلسوز و پاکی مثه تو هم تو این دنیا وجود داره،مراقب هوای دلت باش💜🌸

خخخ با اینکا گذشته ولییی مرسییییییییی مبیییی
یعنی وبم قراره تا ۲۰ سال دیگه باشههه؟؟😂
منم اشنایی با تو و بقیه واقعا باعث خوشحالیمممه و ی نقطه عطف تو زندگیمه اشنایی با شما 
شرمنده میکنییییییی مبییییی، تووهم مواظب خودت باش در هر زمینه ای،❤❤💜💜

سحر سایت زدمممممم

جدییییییی؟؟؟؟؟

سحری ؟😢 

دلم برات خیلی تنگ شده . با اینکه وقت ندارم ولی همیشه سر میزنم ببینم اومدی یا نه ... 

امیدوارم که همه مشکلات و کارات زودی حل بشن و اواضاع مثل قبل بشه 🙂 

منم فقط اومدم یه سر زده باشم بهت ... 🙂💜

سلامم محدثه خوبی عزیز؟ 
درسات د چ حاله؟ 
ایگوووو میانهههه ک نبودم این چند وقتووو... 
دلم برات خیلی تنگ شدههه بوددددددددد 
اره الان اوضاعم تقریبی اوکیی شدهههه 


مرسییییییییی کههههه ازتت🤩🤩🤩🤩🤩 

سلام اونیممم 🥺

خوبی؟

دلم برات تنگ شده بودددددد😭😭😭😭

اره یادش بخیر چ روزایی بود😭😭😭😭😭😭😭

اونی دونسنگت تورو دوست ....خیلی زیاد ♥️♥️♥️♥️

دلم برات تنگ شده.....

ببخشید ک زیاد وقت نمیکنم بیام 

سلامم پرییی خوبی؟ 
منم دلم برات تنگ شدههههه 
حقیقتا منم تودم نزدیک ۱ ماه نیومدم بیان چون کار داشششتمم😔😔😔

من خیلیی بیشترر دوستتتت دارمممممممممم 

فدات شم میدونم درگیری و مسائل خودتو داری،امیدوارم زودتر حل بشن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan