BTS

Just For Profile

نوشی...

 

 

اینقد ناراحتم ک فقط میتونم بگم 

متاسفم

به خاطر اشتباهی ک انجام دادم...

سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۱۳:۵۱ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

🥺🍃

نیک...😔😔😔😔
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۱۳:۵۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

جان نیک🥺

بعد از چند وقت اومدم بیان ک اولین کارمم شد ناراحت کردن ی نفر
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۱۳:۵۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

نیک فدات بشه ناراحت نباش🥺

ی چیزی شد نوشی خیلی ناراحت شد ازم.. موندم چ کنم
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۱۳:۵۶ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

عاح گاد🥺🥺🥺🤦‍♀️

خودتو ناراحت نکن حالا....سعی کن کاری ک دوس داررو انجام بدی تا ببخشتت:)

این معذرت خواهی ای هم ک کردی خیلی ارزش داره🥺💙

نمیدونمم چ کنم :((
امیدوارم ببخشه 

سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۱۴:۰۷ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

🤧🤧🥺

بخشید توشیی🙂🙂
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۱۷:۳۴ 🍓🍪 𝕾𝖙𝖗𝖆𝖜𝖇𝖊𝖗𝖗𝖞 𝖈𝖔𝖔𝖐𝖎𝖊𝖘🍪🍓

صلام مامانم^~^

چیزی شدع؟

سلامم دخترکم خوبی؟
ی کاری کردم نوشیو ناراحت شد ولی اوکی شد الان
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۲۰:۳۷ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

بیبی این چه کاریهههه

ببخشید من تازه اومدم سر زدم جوابتو دیدم ...

ببخشید فک کنم منم تند رفتم سحرم :(

فدات شم خیلی احساس بدی  داشتم ...

سلام اونی...بهتری؟

سلامم عزیز
خوبی چتوری؟؟ 
اوهوم بهترم
تو کوجایی نیستی وب نداری هنگم ک نیستییی 
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۱:۳۷ 🍓🍪 𝕾𝖙𝖗𝖆𝖜𝖇𝖊𝖗𝖗𝖞 𝖈𝖔𝖔𝖐𝖎𝖊𝖘🍪🍓

مامانی*=*

تو کجایی*=*

نمیگی من میمیرم تو نبودنت*=*

هق*=*

فدات شم دخترکم 
نگو اینجوریی عشق اوماههههه ،
من یکی دو روزه اومدم دخترکممم
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۱:۴۴ 🍓🍪 𝕾𝖙𝖗𝖆𝖜𝖇𝖊𝖗𝖗𝖞 𝖈𝖔𝖔𝖐𝖎𝖊𝖘🍪🍓

دلم تنگت بود

منم چن روز نبودم...رفته بودم تو اتاقمو مثه یه دختره خوب به کارایه زشتم فک کردم....هق

دل منم تنگ شده بود برات ی دونه مممم

الهیی قربون دختر خوبمم بشممممممم، فک کردن نصف راهه باید عمل کنی و دیگه سعی کنی اشتباهاتتو تکرار نکنییی
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۱:۵۹ 🍓🍪 𝕾𝖙𝖗𝖆𝖜𝖇𝖊𝖗𝖗𝖞 𝖈𝖔𝖔𝖐𝖎𝖊𝖘🍪🍓

بغل/*0*\

 

خدانکنه...هق..

میگویم که....خیلی میدوصتمت مامانیم

بیا بغلممممممم کوچولوییی مننننننن 🙂🙂


منم خیلیییییییی دوست دارممم دخترکمممم
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۶:۱۳ 🍓🍪 𝕾𝖙𝖗𝖆𝖜𝖇𝖊𝖗𝖗𝖞 𝖈𝖔𝖔𝖐𝖎𝖊𝖘🍪🍓

هقق اومام بخلتو دوص میدارم هق....

 

من بیشتر*=*

الهی فدات ک دخترکم بوس رو لپات 


ن من بیشششترررر

آیگوووووووووو سسسسحححححححححررررریییییییییییییی 

ددددددلللللللممممممممممم ببببرررررااااااتنتتتتتتتتتتت تنگگگگگگگگگگ شدهههههه بوددددددددددددددددد 

من سعی میکردم هر روز بیام اینجا ببینم اومدی یا نهههههههههه بکیمتساسصذ 

اصن دیروز که دیدم اومدی بغضم گرفتتتتتتتتتتتتتتت 

سحرییییییییییی جاتتتتتتتتت خیلیییییییی خااااالللییییی بببوووووووووووووووووودددددددددد 🥺🥺🥺🥺🥺🥺 

سحرییییییییی تیزر کامبکووووو دیدییییییی ؟؟؟؟ اون عکساییی که اومد هم دیدییییی ؟؟؟؟ جیمینو دیدی وسط اون گلااااااا. ؟؟؟؟؟؟ همش به فکرت بوووووودممممممم 

یمسنستتساشلاشلششلذسد

سحریییییییییییییییییی 😂😂😂😂😂

مشخصه رد دادم ... مگه نه ؟؟؟ 

سلاممممممممممممم فداااا خوبییی؟
الهییی بگردم دل منم خیییلییییییییییییییییییی تنگ شدهههههه بودددددد برااااااتتتتتتتت🥺🥺🥺🥺🥺🥺 من ک دلم لک زده بود برا بودن بد شماهاااااااااا


بزار از تیزرا نگیممیممممممم هاا ؟من ی جوریم اصن 
لنتیی من اهنگتی سافت این مدلی عاشقششونممممممممممم ،حس و حال ای نید یو و اسپرینگ دی اینا برام تداعییی شدد اصن
پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۹ , ۱۸:۴۷ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

نداشته باش سحریم :)

فدایتتت :((

سلااام سحری . 

چه طوریاییی ؟ 🙂💛💙 

آه سحری . ساری دیر دیر میام ... افتادم توی سراشیبی رگبار امتحانا ... نمی‌رسم درست بیام ... درکل مراقب خودت باش . 

من همیشه میام سایتت سر میزنم . وقت داشته باشم پیام میدم ... کلا که آری 

موفق باشی ... فعلا 👋🏻🥰😍💞💜💙💛💋

سلاممم عزیززززز 
خوبمم فدا وو چووری خوبی؟ درسات اوکیههه؟؟

ن میدونمم ، و کومائو ک با اینهمه درس و مسائل بازم سر میزنی بهمم🥺🥺  بسیییی ممنونتممم 

😍😍😍 خوششحالللل میکنییییی منننوووووووو 
فایتیینگگگگگ بر تو بیییششششتررررررررر 
انیو و مکاظب تودت باششش💜💜❤❤❤❤

سحررررر

میدونی یکی ازدلایلی ک اوندم بیان تو بودی؟

سلامم یاسسس،خوبی؟کوجایی دختر خیلیی وقته نیستییی‌.

جدیییی؟؟

آیگوووو سحری . مرسی ممنون . منم خوبم . اصلا چند روزه خیلی خوبم 😂😂😂😂😂😂😂‌

درسامم بدیش نیس. بیشتر به حای خوندن تست میزنم که بیشتر و بهتر بلد شم ... 😔 خیلی زیادن واقعیتش ... 🥺 

آخه چندتا سحری دارم من ؟ خب باید بهش سر بزنم دیگه ؟ 😀💙💜💞💋🥰❤️💜🧡💛💚💙🤎💓💗💞💕❣️💖💘💝 

راسشو مسگم سحری . انصافا خیلی ازت خوشم میاد 👈🏻👉🏻🥺 

امیدوارم همیشهههههههه اینقد خوبب باشیییی
اشکال نداره ی تایمی اینجوریه بعد تموم میشه ،الان سختی بده ب خودت ک بعد پشیمونی نداشته باشی 

هارت اتکک شدم بااین جملتتت کههههه🥺🥺🥺🥺🥺
فداییی دارییی، 🥺 خیلیییی سارانگههههههه

اوهوم پس اگه میخوای دومین نفرو ناراحت نکنی انقد ناراحت نشووووو

 

 

این وبم واس ماس

 

 

برگشتم چون دلم براتون تنگولیدخ یود هیشکیو نمیشناسمممم

چششممم چششم

اوکیه فالوت میکنممم 


ایگویاااا منم با اینکه هستم همه رو نمیشناسمم 

سحرررررییی 

سلااااامممممممممم فدداااااا 

چه طوری ..؟ 

دارم توی تاریخ ۹۹/۹/۹ پیام میدممم 😂😂😂😂😂 

اگه ساعتشم ۹:۹ بود ، دیگه خیلی اوکی می‌شد . متاسفانه اون تایم ، کلاس فیزیک داشتم 😁😁😂 

در کل چه خبراااااا . با آلبوم جدید پسرا و اجراهاشون زنده اییییی ؟؟؟؟ یکیمسنستساشذشذشرش 

به شخصه این قدری که این آلبوم آرامش بهم میده ، که با هیچی عوضش نمی‌کنم . به قول یکی از دوستام : شما آهنگ بلو اند گری را گوش کرده و سپس عر های تمام دنیا رو بزنید .😂 

انصافا معنی تماااام آهنگااااااا ریتماششششش یکینسد همه چییییییییییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

سلاممم عزیزززز
قربونت خوبم تو چتوریییی؟؟؟
🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭 مرسییییییییییییییی برا کامنتت تو این تاریخخخخ
پس تقصیر کلاس فیزیکهههه🤧
زنده ک نمیدونم ولی در شوکممممم 
خیلییییییی خیییلییییییییی اارامشششش بببخخخششششههههههههههه
لنتیییی خیلیی خوبه البومشونننننننننننننن 
عالین یعنییی😭😭😭😭😭😭

هلوووو سحریییی

چه طورییییییی ؟؟؟ 

بذار بگم منم خیلی عالیم و جدیدا خوشحال تر از قبلللللل

قشنگ معلومه هم من رفتم با تلسکوپ هابل یافت نمی‌شم هم تو هم دانشگاهت شروع شده با تلسکوپ هابل یافت نمیشی 😂😂😂

چه خبراااا ؟ 😂😍

سلااممم فدااااا خوبمم تو چتورییی؟؟
خیلیییی توششحالمممممم ک حالت از قبلم بهتره و خوشحال ترییی😍😍😍😍😍
اری اری درس و .... ولی فایتیینگگگگگگگگگ 
هیچییی تو کف ملونممم من🤣🤣🤣

سلاممم فدااااا منم خوبمم تو چه طوریییییی ؟

آییگو بسیییی دلمممم براتتتتت یذرهههههههههه شدهههههههههههههه

وقتم ندارممم درست بیاممممم 🤧🤧🤧🤧🤧

تازه بهمون برنامه امتحانات دی رو هم دادننننن ، فکرکنم دارم بدبخت میشم ... :)))

آریی ایشالا تو هم موفق باشیییی ... به قول خودتت فایتیینگگگگگگگ

وایییی نگوووووو ملونننن رووووووووو که منمممممممم هنگگگمممممم هنووووووززززززززززززززز

بعد تازه یادته جیمین یه رقص تک نفره داشتت با لباس سفیدددد ...؟؟؟؟؟؟؟

الان چنلای تلگرامیییییی رقص جدید و قدیمشوووووو گذاشتنننن بغل هممممممممم و نوشتنن زیرششش : jimin found his wings

یعنننننییییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اصلا تاااااااا دیدمشششششششششش یادتتتتتتتت افتادمممممممممممممممممممم

ولی جای شوگا خیلی بدجور خالی بود .... یعنی اونجاشش که برای اجرای life goes on اومدددددد من گریممم گرفتتتتتتتتت .... خیلی تلاش کردمممم گریه نکنممم ولی نشددددددد :(((

یسسس یسسسس اوککیممممممم مننننننن
اشکال ندارههه امان از ایننن درس و ندرسهه😭😭😭😭😭😭
اخ اخ باز امد بویی امتحانات دیییییییییییی 
اره اره یادمهههه🥺🥺🥺
جییمیین خیلی وقته بالشو پیدا کردههه🤧🤧🤧الان داره نشون میده ب همه بالشووو 
کلیپو پیدا کردی بفرس برام اینی ک جفت رقصا رو چسبوندن بهم 


اییی ششوگوللللللللل😭😭 بهترین سورپرایز ماما یهو اکمدن شوگول تو لایف گوس ان بودددددددددد

واییییی 😂😂😂 بوی امتحانات دیییییییییییی😂💔😂💔😂 

 

همیننننننننننننننن والا سحری به خاطر تو چشام فقط داره کوک مین میبینههههههههههههههههههههههههه

حتما برات اون تیکه اشو شب میفرستم که چسبوندن به هم .... باید توی تلگران بگردم پیداش کنم چون سیوش نکردم متاسفانههههههه ... شب میفرستم . قول قول 😂👌🏻💞💜 

 

 

واقعا بهترین سوپرایز بودددددددددددد یکسخشهعصلصضنمیحییح. دلم براش یذره شده ... کاش زود بهتر شههههع🥺🥺🥺🥺🥺

یسس یسسس میدونستی چیزی تا تولدم نموندههه؟؟؟


خخخخخ از بس کوکمین میگگم منننن 
فدایتت شوممممم کههههههه 

یسسس یسسس؛اری امیدوارم زودتر بهتر شههه

میداننمممممم 1 دی بود دیگهههه ؟

منم 23 ام تولدمههههه ... امشب شب تولدمه درواقععععععععع

 

واقعا از بس کوکمین میگی ...😂🤣😂😂😂😂

اییی جانننن تولدتتتتت مببارکککککککککککک🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧 


کادوتو فردا میزارم وبمممم😎😎😎😎😎😎😎


تنکیوووووووووووووووووووووووووووووو سحرییییییییییییییییییییییییییییییییی 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

ذوق کردم بسییییییییییییییی🥺🥺🥺🥺🥺💜💜💜💜

 

آیگووووووووووو کادو تولددددددددددددددددد ... یعنی یه پست فقط برای خودممممم ؟؟؟؟

 

 

 

دلم برای چت کردن باهات تنگ شدههههه بودددددد 😭😭😭😭😭

یسسسس یسسسسسسس یکییی بزا خودتتت فقططططططططط




ایگو منمممم🤧🤧🤧🤧
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan