BTS

Just For Profile

تونستممم .. طول کشید ولی شد :)

گایز حالتون خوبه ؟

 

 

میدونید جریان از این قراره ک تقریبا ۱ سال پیش فهمیدم یکی از دوستای اولیه من تو بیان تو خیلی چیزا بهم دروغ میگفته :)، شایدم خیلی چیزا ن ولی تو ی چیزی ک برا من مهم بود دروغ میگفت ، میدونید خیلی درد داشت ولی بازم ب روش نیاوردم گفتم حتمن دلیلی داره و ... ولی هر چی زمان رو به جلو میرفت اوضاع بدتر میشد وبهتر نه ... از ی جایی و بر اساس ی اتفاقی سعی کردمو فاصله گرفتم ولی بازم دلم تنگ میشد و طاقت نمیاوردم و میرفتم حالشو میپرسیدم ولی خوب جوابی ک میگرفتم از اون شخص ی جورایی خیلی کلیشه ای و کوتاه و مختصر بود بعداونهمه زمانی ک باهم دوست بودیم خوب احساس کردم حتی نبودم مهم نیست و.. 

خلاصه بگم بهتون خیلی سعی کردم ک فراموش کنم ودل تنگ نشم‌ ک هر وقت از وبش اعلان پست جدید میاد وسوسه نشم و نرم ببینم جریان چیه،

و خوب میدونید چیه تقریباچند روزیه ک موفق شدم فراموش کنم، ن اینکه متنفر بشم ازش نهههه چون ادمی نیستم از کسی متنفر بشم هر چقدرم بد باشه 

ولی خوب ی جورایی بی تفاوت شدم بهش ، دیگه بی توجهی کردن یا بی معرفت بودنش میدونم ناراحتم نمیکنه ، اینکه اگه ی روز باز باهم حرف زدیم دروغم بگه بهم بازم ناراحت نمیشم 

چونکه دیگه تو قلبم نیست ،البته هنوزم بهترینا رو براش میخوام ، 

ولی چیزی ک برام مهمه اینه ب خواستمم ک فراموشی بود رسیدم :)

میدونید ی دوست دیگم دارم ک سر ی موضوع باهام دوستی شو قطع کرداونجا ب معنای واقعی کلمه شکست قلبمو هنوزم همونجوره ، با اینکه سر ی موضوعی بود ک از هر کی پرسیدم گفت این جیزی نبود ک بخواد باهات کات کنه ، امم مثل اینکه یکی بهتون بگه چون تو فلان خانواده ب دنیا اومدی دیگه باهات دوست نیستم و همچین چیزی ،

ولی خوب میدونید با اینکه قلبمو شکست ولی هنوز تو قلبمه ، و اینکه میدونید نمیخوام این دوستمو فراموش کنم ،اینقدخاطرات خوب دارم ازش ک واقعا نمیخوام از ذهن و قلبم پاکش کنم ،

نمیدونم ایا در اینده امکانش هس دوباره باهاش دوست بشم یا ن ولی خوب همیشه تو یادم میمونه... اههه یکم دیگه ادامه بدم حرف زدن راجع بهشو اشکم میاد گرچه الانشم بغض تو گلومه پس بهتره بس کنم .

 

فقط خواستم بگم اگه واقعا و از ت دل بخواین یکیوفراموش کنید میشه :) فقط احتیاج ب زمان داره ولی اگه نمیخواید فراموش کنید تلاشم بکنید نمیشه 

 

 

پ.ن: جفتشون جاستتت فرند و مجازین

شنبه ۲۲ آذر ۹۹ , ۱۷:۴۹ ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

اومااا

این موفقیتو تبریک میگم بهت

فدایت دختررکممم🙂

:) 

سلامم ،خوبی ؟
مرسی منم خوببممم 
:) یعنی چی؟؟؟؟
شنبه ۲۲ آذر ۹۹ , ۱۷:۵۸ ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

خودانکنه^=^

میووو^=^

کییوت منییی توو 


خوبم :)

یعنی خوشحالم برات:)

تو خوبی*^*

امم خوبمم 


خودم خوشحالم برا خودم

کار خوبى کردى اونى کاش منم میتونستم

امم میدونی خواستم و شد ۱ سال طول کشید 
ولی ی دوستمو نمیخوام فراموش کنم ته قلبا پس نمیشه 
تو هم بخوای و تلاش کنی میشه

اره واقعا فراموش کردن چیز سختیه:) ولی شدنی

ولی فراموش میشن

ولی یادت می مونه

زخماش درست نمیشه:)

نهههههه برا من همه چی تموم شد 
حتی زخماششمم خوب شد 
چیزی از یادم بره یعنی واقعا رفته 
هیچ زخمی ندارم 

واقعا درکت میکنم سحری ... جلوی چشمام از این آدما زیاد دیدم . برای من نبودن ولی زجر دوست صمیمیمو دیدم ... واقعا درد داشت ... 

واقعا خوشحالم ازش بیرون اومدییی 

به قول خودت باید همه جوانبو در نظر بگیری و فکر کنی ... شاید درد داشته باشه و سخت باشه ولی فرض کن ایستگاه اتوبوسع😂 قطعا توی ایستگاه بعدی یکی بهتر پیدا میشه ... از طرفییی زندگی ادامه داره پس در گیر این چیزا زیاد نباش وگرنه چیزایی رو از دست میدی که بعد حسرتشو میخوریییی

ایگوو امیدوارم برا تو هیجوقت اتفاق نیفتههههه

یسس یسسس مگه میشد نیاممممممم؟؟

اممم ن دیگه میدونی از ی جایی باید قدر همینا ک داری رو بدونی ، چون ثابت شده ن 
دوس زیاد نمیخوام ولی همینایی ک موندن میدونم وواقعین

سلام اونی جونم خوبی؟

اره درد داره دروغ درد داره خیلی درد داره

من دردش و کشیدم .الان ۱۲ روزه ....۱۲ روز پیش ....

نگم بهتره....میدونی باورم نمیشد:)

باورم نمیشد اون با من این کارو کنه ...هنوزم ی چیزایی هست ک نمیزاره کامل باورم بشه .

شد خنجر تو قلبم .....من حالم خوب نبود ..ولی نیفتادم اونی .من همچنان وایسادم .من اجازه نمیدم کسی من و زمین بزنه.کسی نمیتونه من و زمین بزنه .

خودم وساختم از بچگی.محکم ساختم .ولی میدونی ؟جاش مونده رو قلبم :)

درد داره دروغ بشنوی از یکی ک ...بهش اعتماد داشتی...

خوبم پریی تو چتوریییی؟؟ 


میدونم پریی میدونممم... 
جریانتو باز از مال من بیشتر و شددیدتره 
ولیی کلا ازهمون اول میدونستم جزو کسایی ک زمین نمیخوری بخوریم پامیشی از جا 


جاش ک هست ولی امیدوارم ب مرور جاشم بره... ی وقتی برسه شاید حتی یادت نیاد اون شخصو

خیلی درد داره

خیلیم عالی:)

یسسس

بسییی خودتتتت فهمیدههههه اییییییییی سحریییییییییییی❤❤❤

 

میخوای بگی منم دوست واقعیتممم ؟؟؟؟؟ بسییی اکلیلی شدممم کههههههههه

ایگوووو فداتم ککک


یسس شک نکننننن😍😍😍

بیشتر دارممممم اکلیلیییی میشممممممم

واایییی چه قدر امروز خوبههههههههه

😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

هم تولدمهههههه هم سحری رو دارم باهاش ح میزننم بعد چند وقتتتتتتتت هم کادو داره میدههههه هم دوست واقعیشممممممم هم مصثهابکخعیبکعلمهثسلیعمغثبی

آیا میدانستی از همان اول خودت دوست صمیمی ام بودییییی ؟؟؟

اخییییی رنگینیی کمونییی شدییی پسسسسسسس


اری دیگه کادوی تولد سرنوشتت این شد امروززززز با من بحرفی ( اعتماد ب نفسم یعنی)


یس یسستو هم میدانستیی همین را؟


فردا تولد ی دوست دیگمم هسستتتتت

خداروشکر ک خوبی اونی عسلی

اونی خیلی سخته ی نفر کسی ک دوسش داشتی باهاش صادق باشی  دورو باشه باهات....

سخته باهات بازی کنه ..سخته ۳ سال تمام بهت جوری دروغ بگه ک هنوزم باورش سخت باشه.هه...

اره من زمین نمیخورم زمین میزنم .زمین میزنم کسی ک بخواد من و زمین بزنه .البته بعضیا دیگه انقدر برام بی اهمیتن ک لیاقت اینکه ب دست من زمین زده بشنم ندارن😏انقدر بی ارزش 

حیف من ک تمام احساساتم و پاکی روحم و ریختم ب پای همچین ادمی وباهاش صادق بودم.

میدونی چیه ؟قسمم میخورد :)

هروقتم ازش میپرسیدم جوابی میداد ک باعث میشد پیش خودم شرمنده بشم ک من در حقش نامردی میکنم اون داره راست میگه.

 

 

فدایتت پرییییی 

میدونم سخته؛ دروغ شنیدن سخته بعد از کسی ک دوسشم داری بشنوی سخت تر 
ولی میگذرههههل 

اری زمین نخور پری 

... چی بگم پری .. میمونم

رنگین کمون یه چیز فراتررررر🤣🤣

 

عاووووو کادوی سرنشتوووو 🤣🤣🤣 ( چشه اعتماد به نفس به این خوبیییی🤣 )

 

یس یسسس ..... ما بست فرندددددد🥰

 

آیگووو چه خوبببببببب ... باید الان دوتا  کادو تولددد بدیییی🤣🤣🤗

😂😂 🤣🤣🤣🤣🤣


خیلی خوبه فقط زده لایه ازونو سوراخ کردههههه 


یسس یسسسسسس
شنبه ۲۲ آذر ۹۹ , ۱۸:۴۱ 💙💜 ϲяγѕταℓ

واااییی اونی منم همین اتفاق برام پیش اومده چه اینجا چه توی مدرسه خودمون که با هم سالها دوست بودیم😐 میدونی فراموش کردن همون لحظه خیلی سخته و عذاب آوره و بخشیدن صد برابر سخت تر، منم خیلی خیلی رو خودم کار کردم تا فقط ببخشمشون چون دست گذاشته بودن رو خطه قرمزم الانم با اینکه بخشیدمش ولی نمیتونم آدم سابق باشم براش 

 

حرفت کاملن درسته با اینکه سخته ولی اگه بخای میتونی هر کسیو فراموش کنی 

 

اونی جونم امیدوارم دیگه ازین چیزا تو زندگیت تجربه نکنی و دل قشنگت نشکنه عزیزم😘💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

مننن یکم بعدش بخشیدم تا بتونم فراموشش کنم 
وقتی هیچ حسی ازش تو دلم نزاشتم ن کینه ن دوست داششتن خود ب خود فراموش شد برام ..

قراز نیس به خاطر یکی من خودمو عذاب بدم تا اخررر... 

منم امیدوارم هیچکسی تجربه نکنه ....
تو هم همینطور فداا

حیف من مغرور ...

من مغرور ک همه واسه ی نگاهم پر پرمیزنن

حیف من با این همه ادمی ک عاشقمن منتمم میکشن

حیف صداقت من 

حیف مهربونیم 

حیف ۳ سال از عمرم 

حیف روراستیم اونی:)

هوای اینده تو بیشتر داشته باش
گذشته گذشت ...

حیف قلب مهربونم 

حیف محبتام 

حیف توجهام 

حیف اونی حیف 

 

قلبت قوی تر شدا الان پری 

حیف ک اری حیف

پس دلیل سوراخ شدننن لایه ازون تو بودیییییی ؟؟؟؟

الان برم گزارششش بدممممم ؟؟؟🤣🤣🤣🤣

عجب چیزی فهمیدم پسسس... حالا لابد به خاطر تحقیقاتمم بهم جایزهه هم میدنننن .... قراره معروف شم یعنی ؟🤔🤔🤔🤔

بعدش حتییی اگه bts هم اومددد قدر دانیییی میگممم بهشوننن سحرییی کوک مین دوست دارهههه یا میگین با همین یا من میدونم و شما 😐😐😐😐😐 ( چه قدر خشنم من ... )

بفهمن ک منو زندانی میکننن میفرستن بدون لباس مخصوص فضا 
بی سحر میشیی دیگه اونجا :((


اری بهشون از کوکمین بگوووو😭

 من برم وصیت بنویسم تا تو اطلاع میدی

قلبم قوی بود 

الان بعضیا فکر میکنن ورزش قلبه دارن لطف میکنن قلب  آدمارو میشکنن ک قوی تر شه😏

اره گذشته ولی من خیلی حافظم قویه :)

چ خوبی چ بدی از یادم نمیره .هردوشم جبران میکنم

نمیدونم پری من میگذرم از بدیا و فراموش میکنم همچین شخصی بوده برام 
قلبم ارومه همیشه برای همین

بدی داریم تا بدی اونی 

درست میگم؟

منم قلبم ارومه اونی

هومم اینم هست 
ولی خوب من یکی نمیدونم تا حالا هر اتفاقی افتاده گذشتم 

مهم همینه ادم راحت باشه قلب و دلش

بدون لباس فضا اگه بفرستنت فضا که نرفته بالا که میپوکی ... به دلیل اختلاف فشار و اینا( فیریک کیاد وسط منم خال ندارم تایپ کنم ... )  ... به اون بالا هاااا نمی رسهه ...

نه بی سحری ندوووستتتتتت:((((((((((

 

براشون از کوکمین بگم ...؟ خودشون دارن با هم دارن زندگی میکنن 7 نفره آگاهن ... باید برای من تازه از اولین حس و ایناشوننن بگننننننن

 

 

وصیت چه کوفتیهههههه تو هیجا نمیریییی منم اطلاع نمیدم 😐😑😂😂

همین دیگه منو میپوکوکننننن😭😭😭

🥺 منم بیی تووو دوسستتتتت


از علاقه ب کوکمین بگممممممم، 


😭😭😭 تو رااااا دوستتتتتتتت 

بیخود میکنن سحری منو بپکونننن حصثهق0صقص7 مگههههه الکیهههه من نمیذارمممممممممم

 

از علاقه به کوکمینی که تو داری هرچی بگم کمهههه ... فکر نکنمم خودشونم باورشون بشههههههه

 

 

 

منم تو را دوستتتتتت 😭😭😭😭😭❤❤❤

در لحظات اخر اااز پوکوندنم پشیمونن شدننن مند چررااا

😁😁 اری اری


من بسی بیشتر تو رااا دوستتتت

اونییی‌کامبک دادی بنتبمبذمبذمبتررییالدلارپیی

چطوری؟؟؟خوبی؟

سلاممم وندااایی خوبی؟ 
ارییی کامبک دادمم😁😁😁 
هستم وبم ولی پست نمیزارم
خوبم تو چتوری؟؟

و اینگونه بود که بازززز سحری غیبش زدددد 

آیگو سحریییی چه طورییی ؟ 

خوبیییی ؟ با درس و دانشگاه چه میکنیییییی؟؟ 

نگو یکی لوت داده بدون لباس فرستادنت فضا که غیب شدیییییی 😂 بذار من از قبل بگم من نبودمممم ؛ چون قرار بود نگممممم که تو هم نری وصیت بنویسیییی

وای سحرییی برنامه امتحانی‌مون رو دادن و از ۶ دی شروع میشه و اولیشم فیزیکهههه 🥲🥲🥲 چرا دینی نذاشتن برام سوالهه

 

اریی بردنممم قرار بوددد بفرستنمم فضاااا🤧🤧🤧نمد ولی چند روز بعد ولم کردننن

همه چیی اوکیهههه 

ایگو برعکس سختا رو اول بده ادم خیلی بهترههههه

آیگوو سحرییی هلووووو

ادمینیتتتت توی سایتت جیسوگگگ مبارکک باشههههه

بسی این همه سایت رو دستت داری ایشالا موفق باشیییی

درسای دانشگاهتت هم خوب بخونی و موفق باشیییی

 کلا که همیشه موفق باشییییی

بازمممم تبریکککککک

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈✨✨✨✨✨✨🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁✨✨🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

هنوزز باورممم نمبشههه ولیییی مبارککککک هممممچنانننننن 🎈🎈🎈🎈✨✨🎉🎉🎊🎊🎊🎊

سلامم فدا خوبی؟؟
😁😁😁کومائککککککککک 
ارییی 😅😅 
فابتینگگگگگ  tooo بزن بترکون درس و امتحانووووکککک
فدااااااایتتتتتتتتتتتتتت



خودممم باورم نشدههه هنوو😅😅😅
دوشنبه ۲۲ دی ۹۹ , ۲۳:۰۰ 尺ム乙ノ乇 💖🎶

یکیش من بودم؟

سلاممم فدا خوبی؟؟؟
تو شوکمم ک پیامتو دیدمممممم 
ن عزیز کلا ی نفره مخاطبم از پستتتت ک میدونی حتی خودشم نمیتونه بفهمه
سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۰۹:۴۱ 尺ム乙ノ乇 💖🎶

سلام اونی مرسی تو خوبی؟

ببخشید نمیام بیان اصلا وگرنه حتما بهت سر میزدم

❤❤❤

خوبم عزیز من
باش فقط مواظب خودت باشش هر جا ک هستی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan