BTS

Just For Profile

تولد دونسنگمم چوکاههه🤧🤧🤧🤧

 

 

هایییی گایززز حالتون خوبههههههه؟؟؟

بیاین ادامه مطلبب پلیززز

خوبب میدونید قضیه همونجوری ک از اسم پست معلومه

تولد دونسنگمههههه🤧🤧🤧🤧🤧

دونسنگ واقعیی مههههههه🥺🥺🥺

خوب میدونید میخواستم براش ی پست بهتر بزارم ولی نتمم😭

نتم ب قدر بد بود ک شاید برای هر ۱۰ عکسی ک گذاشتم و دان کردنشون نیم ساعت طول کشید 

میخواستم از کراشاش بزارمم براش ولی دونسنگم 210  تا کراش دارههه 

اگه میخواستم از همش بزارم ک نابود میشدم 

ولی خوب ی ۱۲تا از کراشای کره ایش رو گذاشتم فقط 

ولی خب کراش خارجی و .. اینام داره ، 

در هر صورت بیخیال اینننااا 

 

یااااااا دونسسنگگگگگگگگگگگگگگ

🧨🧨تولدتتتت مبببارررکککککککک🧨🧨

🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

 

میدونید با اینکه همیشه با این دونسنگم تو سروکله ی هم میزنیم

ولیی خوب دوسش دارم ( اینجانب اینور استرس دارم بخونه ابجیم اینا رو 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️) 

میگم دونسنگ اینا رو ی بار میگم ها 

با اینکه بسی رو مخی گاهی، دستتم ک سنگینننننننن، صداتم ک ماشالله بلندگو قورت دادیی، نزار از فحشات بگم🤣🤣 ، اون روحیه ی منحرفی تو کوجای دلم بزارمممممممممم،اون چشای شبیه گربه شرک ک وقتی امتحان داری میای 

اخرشم امتحانتو من میدمم 😐😐😕😕

تکلیفم ک برات مینویسمممم( حالا درسته میگم دونسنگم ولی فک نکنید سنش کمه یا نمیدونم ۱۲ یا ۱۳ سالشه نخیرم از خیلیاتون بزرکتره) 

ولییی جدیی دوست دارمم 🥺🥺😭😭

 

 

با اینکه من و دونسنگم دوتا قطب مخالفیمم ولی

با هیچکی اندازه ش جور نیستمم و سازش ندارم 

کلا حرف همو میفهمیمم 

دوتایی خوب کنار میایمم با هم 

دعواهامون و قهرامون زیاد طول نمیکشه

ابراز علاقه مون با کلمات برو گم شو 

یا خیلی بی شعوریهه😅😅😅😅

خوببب دیگه بریم سراغ کراشاتتتت، شاید عکسا تکراری باشه بعضیهاشوت ولی خوب نتم ب شدت داغونه خودت ک در جریانیییی

 

خوببب بریممم سراغ کراشای ابجیمممم همه شون معروفن و فک نکنم کسی نشناستشوت ولی خوب اگه کسی نشناخت بپرسه بگم بهش.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکس باالایی چیمم ک نیم رخه قراره بشه پروف بعدی بیانمم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خببب دونسنگگگگ حالت چتورهه؟😎😎😎

ممن ک دقیقا میدونم سر کدوم عکس عرت از چ نوع بوده

و از الانم حدسیات دارم کدوماشون قراره بشن بک گراند گوشیت یا صفحه قفل یا پروفایلت تو نرم افزاراتتت .

 

عررررررررررررررر 

ایناااا چه عکساییه گذاشتیییییییییییییییییییححححح؟؟؟؟؟؟؟

 

 

بدههه؟؟؟:((
اونیییی کون اومدن تو بلاگمو نداشتممممم هپپپپپپپپیییییییی بااااااشههههههه تولدددددددددددد دونسنگگگگگگگگتتتتتتت عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر مممممممباااااارککککککک بااااااشهههههه
ککیوت توووییییییی؟؟؟؟؟؟


فدایتتتتت کهه😭
مبارکش باشههه

بعد از تلاش ها بسیار و صبر و تقوا ب خدا 

مرسیییییی ازت اونیییییییییی خب بیشتر از این نمیدونم چی بگم 😬میدونی ک تو ابراز احساسات تخمیم اصلا خب نیستم 😁

یییییییییییییا  ی خبر خوب حاملم 😶🤭🤫اونم فقط فقط با دیدن اون گردنای فاکیشون فاکککککککککککککک فاکککککککککککککک فاکککککککککککککک فاک فاکککککککککککککک فاکککککککککککککک فاکککککککککککککک فاکککککککککککککک شتتتتتتتتتتتتتتت شت خلاصه اینکه ریده شت اعصابم ب فنا رفتست

اومممممممممممممممممممممم جبران میکنم 😁😁😁😁ولی خداییییییییی خیلی حوصله داشتی اونارو گذاشتی من کونم از 210 جهت پاره شد ( نکته رو داشتی) تا اینو بزارم کلی چرت و پرت دارم ک بگم و کلی تخلیه احساسات برای دیدن تک تک دیدن عکسا حتی

ولییییییییییییییی ولییییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییی گشادیم میشه 

گاددددددددددددددددددددددددد چقدر زیاد زر زدم اوففففففففففففففففففففففففففففففف 

اصلا خودت بفهم تو دلم چ خبره دیگهههههههههههههههههه 

ارههههه ارههههه دیدیی ازسال میششه پیاممممم فقط میگیی نه ارسال نمیشههه 

اریی تو ابراز احساسات از من بدترییی ولیی خوب مودونم چی میگیی 

🤣🤣خوب اینکه خودم وقتی پست گذاشتم میفهمیدمممممم برات پیش میاد 
دیقا سعی کردم عکسا بیشتر رو گردن و دست زوم باشننن😎😎 

خا منتظرر جبرانممممممم ، جدی نتم خوب بود اوکی بود ولی ننمیدونی رو عکسه میزدم دو دیقه طول میکشید تا عکسه لود بشه و کیفیتش درست باشع ن تار اصننن سردرد میگرفتم، اپلود کردن و گذاشتنشون باز بسی بدترررر بود یهو صفحه خودش لود میشد عکسا از تو پست میپردید و از اولللل دوبارههه 

ارهه تا همینجاممم در تعجبم اینقدرر تاییپپپپ کردییییییی


مودانم تو دلت چ خبرههه🤣🤣

😁😁

این خندت بزا چیست اونوقت؟؟


میگم پسره تو استروو هستتت اون عکسی ک کافشن تنشه کلاشم رو سرش لنز سبز انداختهههه خیلی خوب بود برا پروفت جون میده یعنی
پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ , ۱۰:۲۵ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

وای کراشاشوو

اونوو، ووکی و کیم بوم و بقیه داداشا هم که دیدیم از قبل به به

 

تولدش مبارک باشه ابجیش💕✨

 

فقط نمی‌دونم چرا حس میکنم شونصدتا عکس یا جا مونده یا نذاشتی:|

سلاممم هییونگیییی خوبیی؟؟
دیگهه نمیکشیدم از بقیه کراشاش بزارم اینقد ک نتممم به فنا رفته بود ۱۰ تا عکس نیم ساعت دان کردنشون وقت میگرفتتت😭😭😭😭😭😭😭😭

یسس یسس مباررکششششش 

شونصد تا عکس چی هیونگ؟؟نفهمیدم منظورتو هیونگ
پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ , ۱۰:۲۹ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

هیچی هیچی بیخیال

اهههه هیییونگگگگگگگگگگگ 
بگو دیییگهههه

تولدشش بسییی مبارکککک

ماشالااا خوبم رو همههه کراششش دارهههههه

من بعضی هاشوو میشناسمممم مثلاا لی جانگ سوککک و اونی که از تی اکس تی عههههه

و جیمین و تهیونگگگگگگ

ولی مبارککک باشههه تولدشششش

ایشالا زندگی خوبی داشتههه باشههه و پر از موفقیتتت در زیر سایه ی پدر و مادرششش

فدایت عزیززز
خخخخ اری باابا 
مرسیی از دعات فدایااات💜💜💜💜❤💜❤💜❤❤💜💜❤💜

نه خیلی خوب بودن @___@

عررررر

 

😁😁😁😁😁
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های اونی جونم خوبی

خوشی

سلامتی

حالت چطوره

چ خبرا

عععععععععرررررررر چوکاهههههههههه چوکاهههههههههههه

هپی مپییییییییییییییییی

امیدوارم همیشه کنار خواهرای گلش مخصوصن اونی مهربونی گلم شاد و سلامت باشه 

120 ساله بشی ***** جونی🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗❤❤❤❤❤❤💋💋🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

سلامممم مونی چتوری
خوبم 
با اینکهه  گذشته چوکاههشششششش😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜

منظور دنا این بود ک انقدر ک زیادن کراشاش و عکسای کراشاش، حس میکنه خیلی هاشو (شونصدتاشو) نذاشتی

درمواقع داره میگ از اینایی ک گذاشتی کراشاش خیلی بیشترن :|

 

راستی تولدش مبارکا باشه 

چقدرم ب موقع من فهمیدم :|

 

 

نمیتونم بخوابم چرا! هیچکس هم نیست منو بخوابونه

فردا امتحان دارم :') تو سایت دارم میچرخم 

ایگو 🤦

 

هایی سیممم خوبی؟ دلم برایت تنگیده ولی امت داری و سرت شلوغه

اهاااننننن اریی، دیقا شونصدتاشو نزاشتمم🤣🤣

خخ و چقدرم من ب موقع دارم جواب کامنتتتو میدم سیپممم



دیگع خوابیدی اخرش؟
دوشنبه ۱ دی ۹۹ , ۲۳:۰۹ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

هرچند با عکسای یونگیت منو کشتی!

😁😁😁😁
دوشنبه ۱ دی ۹۹ , ۲۳:۲۹ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

اونی بیا وبم!

دیدم پست تولدوو کومائوووو نیککک

سحری ...؟🥲 

دلم برات یذره شده نمیای دیگه ...؟😔 

به هر حال درک میکنم کارات زیادههه و خب نمیرسی بیای 😂 

مواظب خودت باش و حتما ماسک بزن و مواظب باش که سرما نخوری چون هوا سردههه 

فایتینگگگگ 😘✨

سلام فدات خوبیی؟؟؟
ن عزیز میاممممممم
امروز هستم ساعت ۳ ب بعدد 
اری میام گاهی وب ولی اینجا وقت نکردم بیام 
تو هم مواظب خودت باششش خیلییییییی
فاییتینگگگگگگگtooo😍😍😍😘😘😘💜💜💜💜💜💜💜

وای سحری 

بخداکه دلم یذره شده بود براتتتتتت 

خوبم مرسی فدااااااا 🙂 خودت چه طوری ؟😄 

دیدی چه قدر گل کاشتم به خاطر تولدت ؟😀😂 

تاریخا رو بر عکس رفتم 😂😂😂 ببخشید جدن 🥺💞 

حالا بیخیال ایناااااااا 

خوب کادو تولد دادم بهتتتت؟😂😂😂

ای میسسس یووووو توووووو🥺🥺🥺🥺🥺
خوبممممم عزیز 😁😁😁😁 الان با تو و تهجینی حرف میزنم بهترممم شدم 
🥺🥺🥺🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭😭 ارییی اریییی کومائووووووووو خییلییییی مرسی ک یادت بودددددددد😭😭😭😭😭😭



عالییی یود عاللللللییییییییی😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜

آیگووووو سحرییی

اگه مدرسه یه دق ولم میکرددد بهتر میشد حرف زدددد

منم کلا باهات حرف میزنم حالم از خوب هم بهتر میشهههههه

 

آخهههه مگهههه من چندتا سحری دارم که بایددد بهش 1 دی تبریکککک بگممممم ؟ با اون سال تولد طلایییششش ؟؟؟؟؟؟؟

عالی بوددد ؟ بسی شاد گشتم که خوشت اومدههههههه

از چندتا دوستام خواستم هرچی خفن دارن رووو کنن منم گلچین کردم ار توش و اوناا دراومدددددد

بعدش با خودم دعا میکردممم سحرییی یکمممم اتکککک بخورهههه 🤣🤣😈😈

بعدش گفتممم جیمین که همیشههه اتک میزنههه چیکار کنم یکم خاص بشههه که ویس گرفتن و دستخط خودم اومد تو ذهنمممممم

در کل سحرییی نهایت کارییی بود که از دستم بر میومددددد

 

 

 

حالا اینا رو بیخیاللللل دیدی که کوک مین توی اجرای دئوجونننن داشتن رقص داینامایتت مدل کاپلیشووو میرفتننن ؟ یعنییییییی بازممم فکرمممم بهت بودددددد 😂

بعدش تنها نقطه غم انگیزش نبود شوگا بود ... مخصوصا سر اجرا ی بلک سوااااانننن ... و حتی توی ویورس گفته بود میخوام روی استیج باشمممم ... وایی سحرییییییی🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

تمومم میشههه مدرسا مممممم کنچانت لذت شو ببرر فعلاا
فداتت ک منم حرف زدن باهاتو دوس دارممم
هارتتت اتککک شدمممممم کهههههه💔🥺🥺
یسس بسی خوب بببودننننننن، وییس و دست خطتتت از همه بیشتر دوس داشتمم جدی مرسیییییی واقعاااا💜💜💜💜❤❤❤❤❤ تمام هارتای دنیا بر تو بادددددددد 


ارههه ارههه😭😭😭 یعنی نیس کسی ک باهام دوست باشه و کوکمین ببیته یاد من نیفتهههه 


اره اره شوگاااا وای جایی ک ادم برفی گذاشته بودن تو یکی از اجراها 💔💔💔 خیلیی سافت و غمگین بودددددد

بوووسسس بهتتتت

حالا اگهههه شد بیشتترررررر ویسسس میگیرررممممم براتتتتتتتتت🥺😁

 

از بسسس رووو کوکککک مین حساسییی بقیههه رو هم حساس کردیییی🤣🤣

 

عااااااقااااااااااا دیدی جیمینننن و تهههههه جفتشونننن آهنگگگگگ جدیدددددد خوندنننننن

دیگههههه صبررر ندارمممممممم میکس تیپپپ تهیونگگگ بیاددددددد

ولی جیمینننننن و تههههه صداهاشونننننن عالیهههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

او یسسسسسس منتظر وییساتممم پسسسسس

خخخخ دیقااااا😂😂😂😂😂😂😂 

اره شنییدمممم خیلیی خوب بودنننننننننننننن😭😭
اهنگ جیمین نزار ازش بگممم💔💔

بسییی شادد گشتییی کههه🤣🤣

حالاااا هییی ویسس میگرمممم براتتت😁😁😁😁😁😁😁😁

 

یکمممم بگووووو اززز آهنگگگگ جیمینننننن 😭😭😭😭

اصن همونننن اولشش که میگههه کریسمس ای لاو یوووو تا ته خط رووو بایدددد رفتتتتتتتتتتتت😭😭😭😭😭😭😭

یس بسییییییی
ووویسسس دوسستتتتتتت😁😁😁😁😁 

نمیتونمم بگممممم ‌نمتونممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارهه ارهه ولی بزار بگم سر دیقه ۱و۲۶تا ۱و۳۶ این ۱۰ ثانیششششش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 خلییی عالیییی ببوددددددد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan