BTS

Just For Profile

امم..

حتی نمیدونم چی بزارم اسم پستو 

فقط تو بعضی چیزا دیگه بی حس شدم 

یعنی نمیدونم چجوری بگم 

وقتی سعی میکنید تو ی سری مسائل وقتی ک ناراحتین 

هی بریزین تو خودتون و لبخند بزنید و بگید اشکال نداره و..

بعد اینقد دل لبریز میشه و پر میشه 

ک جایی نمیمونه اونجا،دیگه مسائل پیش بیادم 

دیگه حتی نای ری اکشن هم ندارید 

دیگه مهم نیست .

نمیدونم ولی من بعضی وقتا از خودم میترسم 

من ادم احساسیم ، خیلی ،اونقد ک با دیدن همه چیز میتونه اشکم در بیاد ن اینکه برا خودم اتفاق بیفته نهه ، وقتی برا بقیه اتفاقی میفته اشکم در میاد، وقتی میبینم پسربچه داره کار میکنه چشام توش اشک جمع میشه ، و در کل بگم من وقتی ناراحتی بقیه زو میبینم واقعا ناراحتی و افسردگی بهم دست میده....

ولی ی نیمه ی وجودم اینجوری نیس

خیلی ب ندرت پیش میاد که راجع مسائل و یا اشخاص بی اهمیت بشم 

ولی وقتی بشم .... 

و دنگگگ امشبم دیگه ی جیزایی دیگه بی اهمیت شد برام 

دیگه قرار نیست پیگیر باشم 

اینجوری نیست که بخوام اون نیمه دیگمو بیدار کنم 

ولی میدونید ی جاهایی دیگه تموم میشه ظرفیتت تحملم

و اونجا یهو میام ب خودم و میبنم مهم نیست برام 

چون مهم نیست برای بقیه شاید ک من چ حسی دارم 

پس چقدر میتونه ی ادم دووم بیاره بااین اوصاف؟

وقتی برا احساسات من ارزشی نیست تا کی میتونم بگم اشکال نداره؟ی جا بخاطر قلب شکستمممم  ک شده 

باید رها کنم و پیگیر نشم :)

چراانقد تو مثه منی؟چراااا؟؟

چرا باید ممنون دارت باشم ک انقد قشنگ حرفای دلمو گفتی؟

چراانقد دلم برات تنگ شد؟آهه میانه ک بی معرف شدم سحر

خوبی؟

سلامم هستییی چتوری خوبی؟؟
ایگوو جدی؟ 
خوب ک چی بگم بد نیستم
میدونم سرت شلوغ بوده اشکال نداره فدا

سحر؟

چی شده!؟؟؟

یور اوکی؟

زیاد ک نهه اوکی نیستم ولی خوب بگذره اوکی میشم

هوم بد نیسم

سلام راسییی

اره لعنت‌..من تو نوشتنه حالم افتضاحم..و این میشه ک همیشه تلنبار میشه روهم تو دلم و بنگگگگ...😂😂

این سر شلوغی نباید باعث بشه ادم یه چیزاییو یادش بره

حالا...انی وی

چ میکنی؟درسو دانشگاه داری؟

منن همونجا ک داغ احساساتم اصطلاحا یا با خودم حرف میزنم یا پست میکنم ب صورت غیر مستقیم ، حداقل خودم هستم ک به حرفای خودم گوش بدم که  :)

هیچ کاری  نمیکنم 

میانه ک نمیتونم کمکی ب خوب شدنه حالت بکنم.چون میدونم تو همچین شرایطی هیشکی نمیتونه کمکه ادم کنه

فقط..همون زمان گذشتنه ک گفتی.ولی زیاد بهش فک نکن.کلن زندگیو بخودت سخت نگیر

همینکه پست کردم  ی سری باز از دلم برداشته شد 
و اینکه میبینم بی تفاوت نیستی و برات مهمم و حداقل ی کامنت دادی خودش کلیع
زمان ک اری دوای هر دردیه

هووومممم....کاره خوبی میکنی خب...اگ کمکی کنه...من نمیدونم چرا وقتی باخودم حرف میزنم حالم بدتر میشه.ضعفام میاد جلو چشامو اعصابمو خورد میکنه.پستم که...کلن راحت نیستم باهاش..نمیدونم دقیقا چ گوهی میخورم😐😂😂😑دونت لایک تو کرای؟عام...یکم قدم بزن بیرون

خوب ببین همه ضعف دارن تو قرار نیست از ضعفات خجالت بکشی و اعصابت خرد بشه، وقتی خودت خجالت بکشی از ضعفات بقیه ک بدترن
خوب یا بد با وجود ضعفات خودتو دوس داشته باش،ضعف هم جزوی از وجودته پس اونارم با اغوش باز بغلشون کن، ضعفات رو میتونی بهتر کنی و درست کنی 
من دوس دارم خودمو هر چقدرم بد یا ضعیف باشم
در اخر خودت برا خودت میمونی پس با خودت حرف بزن و لذت شو ببر

الهی شکر ک پست کردنش تاثیر داشته💞

معلومه ک بی تفاوت نیستم!من مدیونم بهت.همیشه اینجور پستاتو ک میبینم باخودم میگم خوبه حداقل تنها نیستی یکی درکت میکنه و این میشه ک از خودم ناامید نمیشم.تنکستم واقعن💜

ب اینکه بقیه هم اهمیت ندادن فک نکن.ادما همینن.فطرتشون همینه.توقعی نباید ازشون داشت.سعی کن فقطط متکی بخودت باشیو تمامه ادمایی ک وابستشونی وابستگیتو کمتر کنی.خودت اولویتی اینو یادت نره

اری 
ایگگوو توشحالم ک ب تو هم کمک میکنه پستم 

نه اینکه بگم دوستم ندارن یا اهمیت نمیدن ولی تو ی مسئله ک خیلی برام مهمه خیلی وقته ی جورایی اهمیت نمیدن منم تصمیم گرفتم اون مسئله رو بخاطر ارامش خودم بیخیال بشم

میدونی خب...بقوله تو من اگه ضعفی هم داشته باشم ک عادیه..ترجیح میدم آدما نفهمن.برااینکه اونا نفهمن باید خودمو محکم نگه دارم و اگ قرار باشه تو تنهاییم باهاشون روبه رو بشم بازم باعث میشه افکارم درگیرشون بشه و ادامه پیدا کنه وجلوی ادماهم خودمو سست بگیرم

من تمامه تلاشمو کردم خودمو دوست داشته باشمو دارم! دوست ندارم با حسای مزخرف زمانه باارزشمو هدر بدم

ولش کن الان اصن حرفای من مهم نیس.مهم الان حاله توعه من اومدم حاله تورو خوب کنم...البته اگ بتونم:|

ب نظر من شده تو تنهاییات با ضعفات رو ب رو شو تا بتونی درستشکن کنی 
اره مهم نیس بقیه چی میگن همیشه خودتو دوس داشته باش

ایگووو فدایت حرف میزنی بهتر میشا حالم

لاوتم کع💞

میدونم میدونم منم تاحالا دوست داشته شدنم توسطه خیلیا بهم ثابت شده.مطمئنمم برای تو همینه.ولی اصن حرفه من این نیس.من میگم بیخیاله این بی تفاوتیشون شو.بی تفاوت بودنشون ربطی ب دوست داشتنشون نداره.ممکنه دلیلی داشته باشه.سرشون شلوغ باشه یا حاله خودشونم بد باشه.کلا سعی کن سره همچین چیزایی خودتو اذیت نکنی.عینه حرفی ک خودت زدی الان

خوشحالم بینشه بازی داری

😍😍لاوو موورررررررر 
اره منم دیگه میگم بی تفاوت شدم نسبت ب این مسائل 

فدایتت

یهههه ممنون از کمکتتت امیدوارم بتونم عملیش کنم

 

حالا وقتی سرتو خوردم میفهمی😂😂

 

😍💞💞

همینهههه...باو یکم ب چپت باشه انقد مهم بود چی شد؟😂

 

وای سحر دوستم ته لاوره بهش قول داده بودم کیک بپزم ببرم خونشون باهم بخوریم(زارت چ گو خوریایی از من میاد:/)...اومدم بپزم دیدم ارد نداریم:///هیشکیم برام ارد نخرید.الان دارم عرا دوستمو تحمل میکنم:///نتیجه ی اخلاقی:هیچوقت از ای قولا ب کسی ندین صاف میشین😐😑

میتونی اگه بخوای و بدونی میشهد

نهه بابا سر من خورده نمیشهههه 

برا من مهم بود 

ایگوو ایگووو از این ب بعد قبلش چک کن ببین موادشو داری بعد قول بده😂😂😂

اونی جونم....الهی فدای دلت و حرفای قشنگت بشم

خدا نکنهههه کیوتت

سحررر

سلاممم

چطوری بهتری؟

سلاممم هستی چتوری خوبی
یسس یسسس خوبممم😉😉😁😁

 

 هلوو سحری

چه طوری ؟؟؟

دلم برات تنگ شده بوددد.

حالا نمیدونم بگم خوشبختانه یا بدختانه من تا 29 یا 28 دی امتحان ترم دارم... و واقعا همه ی درسامم جمع شده روی هم و داره نصفم  میکنه 🤣💔

آخه واقعا من هیچ نظری راجع به اینکه کی داره الان بهم درس میده نسبت به یسری معلما ندارم . مثلاً من نمیدونم معلم فارسی و شیمی و ریاضی و... یسری درسای دیگه امون من نمیدونم کی داره درس میده ... بعدش هر دفعه یا صدا نمیرفت یا هرچی ... منم دیگه حوصله خوندنم نمیومد ... الان همشش روی هم جمع شده ... تازه وقت هم کم دادن ... آخه کی برای 4 تا فصل طولانی زیست 3 روز وقت میده ؟؟؟

به هر حال بگذریم ...

خودت در چه حالییی  ؟؟؟؟ درس و دانشگاهتت در چهه حالهههه ؟؟؟

دلم تنگ شده مثل تابستونننن با هم یک ساعت و نیم الی دو ساعتت حرفف بزنیمممم 😭😭😭😭😭

 

سلاممممممم من خوبمممم ولی میبینم داری با درسا نصف میشیی😂😂😂😂

ایگوو ایگووو پس همه رو هم تلنبارررر شدهههههه ، ولی خوب از اونجایی ک بسی باهوشی از پسش برمبایی😉😉😉


من خوبمم و اوکی شدممممم 
همه چی خوب و ارومه، منم دلم تگگ شده برا تابستون 💔💔💔💔💔☹☹

سلام اونی  خوبی عزیزم؟

این روزا بیش تریا حالشون بده.

درکت میکنم  عزیزم .فقط بدون ک این روزا گذراست باشه؟

تو اونی قوی منی از پسش برمیای:)

سلاممم پریییی خوبی فدات شم؟؟
اری اری ر گمانم عده ی زیادی اینجورین 
ولی من اوکی شدم یکی دو روزیه 
الانم سرحال و قبراقم 
مهم نیست چع مسئله ای باشه در نهایت من تو چند روز با خودم حلش میکنم 

تو چتوری عزیز؟؟

میدونی سحری...

الان این جا نوشتی که نسبت به همه چیز بی حس میشی ... منم این مدل میشم ولی مدلش فرق میکنه

من خودم دو حالت دارم . یه حالت عادی که کلاً بی تفاوتی و بیخیالی خاصی نسبت به بیش از نصف مسایل دارم

یکی هم اینکه حس میکنم هیچ چیز خاصی برای از دست دادن ندارم. اون حس بی حسی ای که تو میگی توی این حالت رخ میده برام

بعدش خودم همیشه وسط اینکه حس میکنم هیچی ندارم از دست بدم یهو اون روی بیخیالیم میزنه بالا. حالا اون وقت تنها مسئله ای که میمونه اینه که اعصابمو راحت کنم ... اونم گاهی وقتا با خوابیدن درست میشه گاهی وقت ها هم نه... به هرحال منم مثل تو میشم گاهی وقتا ، ولی شدتش فرق میکنه ..

آه... کلا که جدیدا اعصاب هیچ کس و هیچ چیزی رو ندارم...این یکی رو نمیدونم چه جوری توضیح بدم...

نهه فدا نسبت ب همه چیز نهههه 
نسبت ب چیزایی ک میدونم فقط حالمو بدتر میکنن 
مثلا من تو رو دوست دارم ولی تو هی بیا منو پس بزن ب ی حدی ک مبرسه برا ارامش خودم بیخبالت میشم ، بی حسیم از این نوع سر ی چیزی دیگه حدم تموم شده و الان برام مهم نیست و قرار نیست پیگیر بشمم

منم خوبم ممنون عزیزز

آفرین😌 از کجا فهمیدی من خیلی باهوشم ؟😎😂 من خودم یه پا مریم میرزاخانیم😎😎😂😂( خودشیفتگی تمام در من مووووج میزند)

 

عاو پس مدل بی حس شدنت با من زمین تا آسمون فرق داره سحری😂😁

من اگه بی حس شم کلاً راجع به همه چیز بی حس میشم و خب بسته به حدش طول میکشه تا با خودم کنار بیامم

در کل که فایتینگگگ 💜💜❤❤

خدا رو شکرر ک خوبیییی
بسیی دلم برات تنگ شده و ببخشید ک جواب کامنتاتو دیر میدمم🥺🥺🥺🥺💔💔💔
یسس در باهوش بودنت شکییی نییییستتت کهههههههههه 

اها اری فرق میکنه،ممن کلا تا دیگه تهش ۳ روز خودمو جمع ک جور میکنم بعدششش
فایییتیینگگگگگگگ بر توووووو❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan