BTS

Just For Profile

بچه ها خواهش میکنم ی لحظه

 

گایز کسی اطلاعی از یاس داره؟ منظورم کیم یاسیه

اگه کسی اطلاعی ازش داره بهم بگه 

یا اگه میدونید توی وبی هست ادرس وبو بدید

لطفاا گایز 

تنکس.

یاس تو اینیستا فعالیت میکنه دیگخ اینجا نمیاد*-*

ایدیشو بدم؟

من اینستا ندارم 
باهاش در ارتباطی تو اینستا؟؟
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۱:۲۹ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

هلووووو 

کم میاد ولی اومد 

ینی یبار رفت 

ولی دوباره اومد الان ادرسشو میدهم

هایی فاییتریییی
تنکسسسسس بده ادرسو بی زحمت

اره حرف میزنیم در ارتباطیم

چطور؟ کاری داری باهاش؟

میتونی بهش بگی بیاد وبم خصوصی کامنت بده 
اره ی کار واجب دارم باهاش
اگه بهش بگی ک ممنونت میشم
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۱:۳۵ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

واهو هااااااا 

سحری ادرستو کردی اسنو بویا😆خفن شدی

 


یسس یسس بسی وقته اسنو بویع اکانتم 😁
این اکانتم قرار نیست اسم و پروفش تغییر کنه 
ولی ی اکانت دیگه دارم اونو تغییر میدم

اوکی بهش میگم:)

تنکس
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۱:۵۰ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

این اخری وبی بود ک باش منو فالوییدو اینا

تنکسس تنکسسسس❤❤
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۲:۲۸ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

لابیو^^💜

لابیوو توووو💜💜💜💜💜

اییی نبودممم

خوبی یاس چتوری 
یاس وب دریم کچرتو میخای چ کنی؟؟

عام نمیدنم😑فعلا کلی کار ریخته سرم

میگم ی پست بزار یام میخوای من بزارم ادمین پیدا بشه متو حذف کن اونو ادمین کن نمیرسم اصن برم وب دریم کچتر میانه

اوکی اگه نمیرسی که مجبورنستی

ام اگه پیداشه نویسندش میکنم

ن دیگه دارم راش میبرم یاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan