BTS

Just For Profile

دلم تنگ شده

 

همین الان دلم برا اینجا تنگ شد 

نمیدونم چرا فقط دلم تنگ شد ...

سلام اونی جونم خوبیییییییی؟😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

سلام فدا تو چتوری خوبی؟
پروفت کییوتهههه

میسی اونی جونممممم خوفم مممنونننن 😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜

ایححح میسیییی مممنونننننن😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

فدایت که 
😃😃😃😍😍😍❤❤❤

سلام لاو @~@

چ خبر ؟ نیستی هیج جا:( کامنتامم جواب نمیدی ک :(

سلامم ریحونییی خوبییی؟
شرمنده تم زیادد :( ، وب ب پ اون کاننتای دوتا پست درخواستی و اونی ک نوشنم دیگه نمیکشم ، اون کانتتا رو کلا بعضیاشونو جواب دادم و پستو برداشتم بعدش 

و اینکه چی بگم ریحونیی الان نمد چیکار کنم :( 
اوضاع بهم ریختسسس اصن ، خصوصی بده ی چی مشورت کنم بات

سلام آبجی خوبی؟؟

سلاممم فدات شمم خوبم تو چتوری خوبیی؟
وبت خیلی وقت پیش کامنت دادم ولی دیدم جواب ندادی گفتم شای نیستی وب 
ی راه ارتباطی بده دیگهه از خودتتت🥺🥺🥺🥺

منم دلم تنگ شده

خیلی زیاد

ولی ترجیح میدم ساکت باشم :/

🥺🥺 این انصاف نیستت ساکت باشیییییییی

اینجا انقد خاطره هست ک حق میدم بهت دلتنگ شده باشی..

اره واقعا ... دیگم قرار نیست تکراز بشن ...

خب سحری عزیز دلم

چه طوری؟

دلم واقعا برات یذره شده جدی 🥲🥺 

میدانی... منم از پارسال اینجا بودم با تو و دلم برات خیلی تنگ شده تو که از من بیشهر اینجایی قطعا دلت خیلی تنگ میشه🥺💞 

چه خبرا حالا سحری؟🙂🌺

سلام قربونت ،تو چتوری عزیز خوبییییی؟
دل ممنممم تنگگگ شدهههههه🥺🥺🥺🥺 
ارهه اره ادم وابسته مبشههه ب اینجااااا 
فدایت خوبم و برای وویسمممممممم  خعپخفخبطخفطسف۷مسپخعس۷فپسچخعی۸ع خیلیی خییلییییی کومائووووووووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 تایید نکردم کامنت ویستو چون ویس واسه منه ن بقیهههه🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭

منم خوبم فدا

فقط دارم دعا دعا میکنم که دیگه همه امتحانامو بدم تموم شههه، جون ندارم دیگههه... ببین من چهارشنبه یه امتحان زمین شناسی بدم و جمعه یه قلمچی -_- و شنبه محیط زیست دیگه همه امتحانام تموم میشه اگه خدا بخوادددد

 

قربانتتتت عزیززز من قول داده بودم که حتماً برات وویس بگیرم . خب به قولم عمل کردممممم و بازم وویس میگیرم براتتتتتت💖💗

بهلههههه اصلا من وویس میگیرم که فقط تو گوش کنی نه بقیهههه

اصلاً روایت داریم قال حضرت محدثه(😐💔) این وویس هایی که برای سحری میگرم رو فقط باید سحری گوش بده! ( در اینجا مشاهده میکنیم که من رد دادم😂💔)

سلامم چتوریییی خوبی
امتحاتاتتت تموم شدد یا نه؟؟
اهاااا پس امروز تمومییی دیگه؟


مرسیی ک اینقد خوششش قولییییق🤧🤧🤧🤧🤧 
یسس یسسسس😎😎😎😎😎😎😎 بله فقط من باید گوش بدمممممممم، 
ما جمع رد داده گانیمممم اصصنننن

سحری دلم خیلی خیلی خیلیییییی برات تنگ شده شاید اصلا تا الان همو ندیده باشیم ولی من خیلی خیلی زود وابسته میشم

شاید باورن نشه ولی دیروز برات خیلی گریه کردم

دوست دارم♥♥♥♥

فداییی دلت که عزیزز❤❤❤❤❤😭😭
میدونم چی میگی منم زود وابستته میشممم 
ا چراا گریهه اخههه؟
ساارنگهههههه❤❤❤

خوب خوبم فداااااا

امتحان قلمچیمو خووووب دادم الان بسی ذوق کرده ام:)))

 

نه تموم نشددد امتحاناممممم انداختنش دوشنبهههه ای خدا لعنتشون کنههههههههه ... من نمی فهمم یه محیط زیست که دیگه هیچی نداره رو چرا میندازن عقب آخههههههههههه

 

بلی بلی... من روی خوش قولی حساسممم برای همین سعی میکنم خودمم خوش قول بمونمممم

 

 

#کمپین_رد_دادگان_من_و_سحری😂😂😂😂

 

میگم عزیز دلم... نورا مگه چی گفتن بهش که همه کامنتای وبشو بستن..؟ من خیلی نگرانشم ولی هیچ راه ارتباطی ای باهاش ندارم.. میخواستم حالشو بپرسم که...🥺🥺🥺😭😭😭😭 اگه خبری چیزی داری ازش بهم بگی خیلی ممنون دارت میشم...🤗🤗🤗

همیشه ذوق زدههه باشیییی کهههه


خوب منم موندم چرا عفبب انداختنننن امتحانتو، امروز ک دادی دیگه امتتو نهه؟؟

او یسسسسسس اینکه خوش قولی کاملا مشخصهههههههه
🤣🤣یسس یسسسسسسس

امم باز ی سری حرف چرت زدن بهش نورام خیلی ناراحتت شدد و اینا یکمی باهاش حرف زدم ک به این چرت و پرتااهمیت نده و فلان ولی خوبب ناراحت بود بازم 



میگم فدا ببین اگه گاهی میبینی پیامتو دیر جواب میدم و مال مثلا تهجینو جواب میدم برا اینکه اونجا ی لحظه میام ک فقط به تهجین بگم نمیتونم بیام فلان روز 
و خوب چون وقت ندارم کامنتتو جواب نمیدم چون دوس ندارم صرفا ی چیزی برات بنویسمم و اینا
برای همین دوباره ک میامم جواب کامننتتو میدم💜💜💜💜💜💜💜

سلام فدات شممممم 

چه طوری عزیز دلم؟؟؟

بلیییی دادم امتحانمو راحتتتتتت شدمممم تازه ۲۰ شدممم😂 (از حق نگذریم خیلی امتحان چرتی بود😂😂)

امتحانای خودت چی؟؟ همشو دادی تموم شددد؟؟؟

 

وای خدایا... هموز ادامه ی همون حرفاس که خودتم برای نورا پست گذاشتی یه بار؟؟؟ عجب...

 

نه عزیز دلم میدونم دوست داری سر وقت حواب کامنت ها رو بدی و خوشت نمیاد وقتایی که خوصله نداری فقط بیای و جواب بدی 

اینو من درک میکنم سحری جونم💞🥰

سلامممم عزیز ایممم فایننننننن😁😁
او یسسسس،( چرا یاد اهنگ نمره ی بیست کلاسو نمیخوام افتادمممم😂😂😂😂))
از امتای من ک بسی وقته گذشته دیگه 

یسس یسسس همونا 

 فدات شم ک اینقده خوب و با درکییییی❤❤💜❤❤💜❤💜❤💜❤💜😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

راسی سحری جونم

من تلگرامم رو به خاطر درس هام پاک کردم و ندارم... برای همین دسترسی من به تمامی فیک های موجود توی این چنل ها ی تلگرامی بسته شد...

گفتم یه وقت بهت قول نداده باشم فیک بفرستم و یادم رفته باشه.

حتی شاید باورت نشه ولی من واتساپم رو هم انداختم روی گوشی مامانم و الان موبایل خودم واتساپ نداره😂💔

چون راستش این قدر حواسم به چت کردن و اینا بود که باعث میشد درست درس نخونم ... از طرفی یازدهمیم و خب دیگه دو سال کمتر فاصلع دارم با کنکور...😥🥺🥺

نه بابا فدای سرت اشکال ندارهههههههه 
حتمن جوابم ب تهجینو ک نوشتم فیک باه بهم رو خوندیی ارههه؟؟؟ 
ن عزیز کار خیلی خوبی کردی درست از همه چی مهمتره 
دو سال دیگه خبرتو با بهترین رشته بهم بدییی ان شاالله

نظر ندارم جدا چرا یاد آهنگ من نمره ی بیست کلاس رو نمیخوام افتادی😂😂😂😂😂😂😂

 

یس یس، دیدم به تهجین گفته بودی فیک بده بهتتتت منم یهو یادم افتاد که تلگرام ندارم یک ماه تقریباااا و یادم رفته بهت بگمممم

واییی مرسی از دعاتتتتت ایشاالا یه رتبه خوب میارم و بهت میگممم سحریییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭

راسییییی یادم اومد یه چیزییییی

فصل یک درتی چویس تموم شددددد طبق قولی که داده بودم هر وقت تموم شد

برات میفرستم، الآن برات میفرستمش.

لینک درتی چویس

بفرماییددد 😍🤗

خودممم نمییدونمم😁😁😁


ایگگو فدایت عزیز اشکال ندارههه 
اریی ارییی با رتبه خوبب قوبلیتو بهم اعلام کنی ان شالله
ایگووو تننککسسسسسس کههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan