BTS

Just For Profile

به گمونم ...

 

به گمونم روزای بد منم شروع شده :)

نمیدونم کی تموم میشه 

فقط امیدوارم اخرش خوب باشه.

سلام اونی خوبی؟

چیشده فداتشم؟

سلام پری تو خوبی؟
چی بگم داره  ی سری اتفاقات بزرگ میفته .. اینجوری ک مشخصه اصلن اتفاقی خوبی نیستن...
شنبه ۴ بهمن ۹۹ , ۱۱:۲۷ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

اونی ناراحت نباش

این چیزا رو تجربه میکنیم

پایانش رو خودمون میسازیم

و اگه بخوایم پایان خوبی داشته باشیم باید براش تلاش کنیم چون اینده ی ما دست خودمونه

میدونم ولیکن پایانش دست من نیست .. 

شنبه ۴ بهمن ۹۹ , ۱۱:۲۸ Dark _Queen👑(판테온 A. )

نگران نباش اونی پایان سیاهی شب سپیدیه روزه 

اری امیدوارم این قضیه م درستت بشه
شنبه ۴ بهمن ۹۹ , ۱۱:۳۰ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

ممکنه فکر کنی تو نیستی که داستانو تموم میکنه ولی اینطور نیست

روزای بد برای هممون اتفاق میفتن اما باید قوی باشیم

نه اخه بیشتر جنبه خانوادکی داره میدونی چی میگم ..یعنی چجوری بگم من فقط میتونم دعا کنم 
کاری عملا از من بر نمیاد
شنبه ۴ بهمن ۹۹ , ۱۱:۳۷ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

میدونم

بالاخره شده هممون گاهی وقتا با خانواده هامون کنار نیایم مثل خود من

میتونی حرف بزنی باهاشون

هومم اینم میشه 
ولی خوب گاهی حرف میزنی و قبول نمیکنن

سلام سحر خوبی عزیز دلم؟

چه خبرا؟

 

آخ‌آخ سحری... بخدا که مشکلات خانوادگی که همشون روی اعصابن.

من به شخصه خودم الآن آخرای یه دعوای بزرگ توی خونمونم:) اینقدر هم چیزا عوض شد توی این فکر کنم دو هفته که اصلاً دلم نمی‌خواد برگردم به الآن...

تازه مشکل می‌دونی چی بود؟ من حرف می‌زدم کسی گوش نمی‌کرد. اعتماد مطلق توی خونمون نسبت به هم دیگه از بین رفته بود...بعدش حس اینکه من انگار یکی اضافی هستم توی خونمون. بهم دست میداد. همه‌ی حرفام حس می‌کنم توی خودم خفه شد. البته خداروشکر یکی از خاله‌هام بهم کمک بزرگی کرد. من واقعاً کسی رو ندارم که وقتی ناراحتم براش حرف بزنم معمولاً و این دفعه این خالم بود.

حتی... اومد خونمون که مشکل رو هم حل کنه. تا یه حد بزرگی هم موفق بود ولی خب...😊💔

پس می‌تونم بگم حتی اگه مشکلی که برات پیش اومده خیلی به نظرت بزرگ باشه میتونه بعدا بزرگ‌ترش هم می‌تونه رخ بده و حتی تو یه درس بزرگی هم بهم یاد دادی... اونم این بود که از وضعی که الان داریم بدتر هم می‌تونه وجود داشته باشه..

پس اگه حس میکنی یه اتفاق بد قراره بیافته بدون که میتونست بدتر باشه.

امیدوارم که یکم از اون حس نگرانیت کم کرده باشم.😊😍

دوست دارم

فعلاً😘💜💗💗❤❤❤

سلاممم فدایی تو خوبممم تو چتوریی حالت خوبههه؟؟؟


اری اریی دیقا ی جوریه ادم میتونه با مشکلات خودش اوکی باشه ولی وقتی مثلا پای خانواده وسطه یا اتفاقی بزا بقیه میفته اونجا ادم نمیدونه جیکار کنه و دیقا به قول تو کسیم به حرف ادم گوش نمیده و ادم میمونههه... من وقتی ناراحتم با خودم حرف میزنم میدونی ی جورایی تو ذهن خودم با خودم حرف میزنم و جواب خودمم میدم تازه و خوب ی بخش بزرگی ازم خالی میشه با اینکار و احساس بهتری پیدا میکنم 

اری ارییی مطمئنم بزرگتراشم تو اینده وایسادن خیلهاشون میتونن خوب تموم بشن و خیلیا نهه... به هر حال چیزای بدم جزوی از زندگی ماست دیگه 
ااالانم من فقط امیدوارم اخرش ی چیز خوب باشهه 


حرف زدن با تو همیشه کلیی حس خوب میده بهمممم😊😊😊
مواظب خودت باشششش و ساارنگههه😍😍

خوبم فدااااااااااا 

کاملا درکت میکنم سحری. آدم از مشکلات خودش میتونه بگذره ولی خانواده یا کسایی که برامون مهم هستن رو نه.

 

هاااان... من تاحالا توی ذهنم با خودم حرف نزدم... ولی اگه حس کنم چیزی داره خیلی اذیتم میکنه برای خودم یک بار برای همیشه مینویسمش و برای خودم قانون کردم فقط همون یک بار رو بهش فکر کنم. یعنی مینویسمش تا توی ذهن خودم نباشن. این طوری از کار و زندگیم دور نمی‌افتم😂😂 

 

وایییی خیلی خوشحالم که حرف زدن با من باعث میشه حس خوبییی بهت دستتتتت بدههههه عزیزززززز 

بسی خوشحالم کردی کههههه🥺🥺🥺😍😍😍😍😍💞💞💞💞💞

چشم حتماااا...تو هم مواظب خودت باششش 

فعلااا👋🏻👋🏻😘😘

خدا رو شکرر همیشهه خوب باششیی عزیز 
دقیقا ادم از مشکلات خودش میتونه بگذره ولی بقیه نه... 


نمیدونم ولی خواستی امتحان کن باحاله ،ی جورایی ادم ب تودش نزدیک تر میشه نوشتنمم خیلی خوبهههههه 


ارهه ارههه جدی میگم جزو اون دسته ای ک بودنت حس خوب میده ی ادم 

بسیی خوشحالم کردیی  کهه؟؟😂😂😂الهییی بسیییی و کههه ی منم ک بهت سرایت کردهههه

من ک مواظب تودم بودم امیدوارم توهم بوده باشیی💜💜💜💜💜💜
انیووووو😍💜😍💜💜😍❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan