BTS

Just For Profile

گایز نورا کوجاس؟؟

 

بچه ها کسی میدونه نورا کوجاست؟

وبشو حذف کردهههه؟؟؟؟ 

میشه اگه خبری دارین ی چی بهم بگین؟

یا اگه دیدینشش بهم بگین؟؟

وای به جام خودم الان می‌خواستم ازت بپرسم خودت خبر نداری ازش که می‌بینم تو هم خبر نداری...

خدایی خیلی نگران نورام... حقش نیست این قدر ظلم می‌کنن بهش...

خب بذار از اول شروع کنم 

سلام سحری چه طوری عزیز دلم؟؟؟ 

منم خوب خوبم فدااااااا 

تازه فردا(چهارشنبه) امتحان از ایمنی دارمممممم 

من نمی‌دونم چرا نمی‌ذارن لااقل یک هفتههههه از امتحانای ترم بگذره بعد امتحان بگیرننننننننن اههههههه

راستی سحری آیا می‌دانستی شروع کردم یه فیک دارم می‌نویسم؟ اسم فیک lie هست و کاپلاش کوک‌مین هستن فقط به خاطر تو:) و ته‌گی به خاطر یکی دیگه از دوستاممم ... ژانراشم احیانا رمنس و تراژدی و انگست باشننن

تازه دارم می‌کشم خودمو یکمممم روانشناسی بنویسم مثلا:/ اصلا هم توش خوب نیستم😂 آخه خودم اصلا ببد نیستم مثل روانشناس ها باشم  و یا روانشناسی دوست داشته باشم و اینا ولی دارم میکشم خودمو... فوقش قسمت روانشناسیشو مجبور میشم حذف کنمممم😂😂😂

تموم شد حتما می‌دم بخونیششششش

اگرم دوست داری تا پارت یک رو بدم بهت بخونی و نظرت رو بهم بگی؟؟؟ البته سه تا پارت نوشتما...پارت دو رو اصلااا دوست ندارم ولی جاش عاشق پارت یک و سه هستم😂😂😂😂 حالا هرجور خودت دوست داری😂

اگه بدمش تو بخونی میشی اولین خواننده اش 😎😀😍

خب بذار برم اونور جواب اون یکی کامنتتم بدممم😂😂💞💞

 

نههه کسیم پرسیدم ازش خبر ندارهه
دییونه میشم از دست این دختر اخررررررر


نههههههههههههههههههههههههههههههه جددییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 اخرش بد تموم نشههههه،زودممم بنویسسسسس بده بهممممممممممممم 
زودتر تمومش کن🥺🥺🥺🥺
من ی پارت بخونم بقیه نباشه ک میمیرممم اصنننننننننننن 
😍😍😍😍😍 ااولین نفر باید به خودمممم بدیشششش


خا منم برم جواب اون یکی کامنتتو بدمممم

والا اونی منم خبر ندارم ازش یهو غیب شده این دختر

از دست اییننننن دختترررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan