BTS

Just For Profile

بستن یا نبستن؟؟

خیلی وقته اینجا سوت و کور شده.. 

طاقت اینجوری دیدنشو ندارم.. 

گاهی دلم میخواد ببندمش وبو..

تنها انگیزه هام تهجین و محدثه ن 

نباشن وبو احتمالا ببندم

سلاممم اونی خوبی؟

نبندیااااااا

سلامم پریی 
خوبم عزیز 
ن میگم بخاطر اونام شده هستم چون میدونی خیلی با معرفتن من کلا شرمنده شونم

فداتشم وب من بیش تر شلوغه هر وقت دوست داشتی بیا یکم دلت باز بشه 

اری اری میدونم وبت شلوغه ولی میدونی پری کلا من بچه های جدیدو نمیشناسمم

اونی جاست ب خاطر اونا؟

اوکی...

پرییییییی
تو وب داری اخه،من باهات بخوام در ارتباط باشم میام وبت چ وب اینجا باشه چ نباشه 
ولی خوب اونا ن وب دارن و ن چیز دیگه ای برا همین میگم بیشترش برا این دوتاس 

خب من و ک میشناسی...با اونا ام کم کم آشنا میشی 

تو رو ک ارییییییی 
اینم میشهه اشنا شم باهاشون
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ , ۱۴:۵۶ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)

اونی نبند وبتوووووووووووو

سلام فدا خوبی؟
ن دیگه میدونی هنوز ی چند نفری هستن به خاطر اونام شده نمیبندم 
ولی خوب کلا وب من سوت و کور شده .. دلم برا دورهمیا تنگ شده

دیدی اونی؟

من ک تورو یادم نمیره ...

تو لحظه های من هستی...

میدونم پریی 
منم هیجوقت یادم نمیره تو رو ... 

اینجا میدونی ک برام خیلی خاصه... طاقت اینجوری دیدنشو ندارم فقط همین

خوبه ک میدونی

 

اره میدونم .میفهمم اونی..

ولی من تا دوسه ماه پیش برگشتن ب اون دوران و دوست داشتم الان ندارم 

میدونم چیی مییگیییی... 
اینجا برای من منشا خیلی چیزا بود پری ... 
حتی اشنا شدن با همه تون از اینجا شکل گرفت ..
تموم دوستیا ایینجا بود ... 
ولی الان چیزی نمونده ...
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ , ۱۵:۰۶ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)

های های خوبی؟؟

من خوب بیدم^^

به نظرم پست بیشتر بزار یا اگرم خواستی نظرا رو باز بزار حمله میکنن😂

ایگویا همیشه خوب باششیییی🥰🥰🥰🥰
خخخ ن کلا پست بزازم یا نزارم فرقی نداره ، ایگوووو نظرات باز نیست ولی من هستم همیشه وقتی کلا کسی نیس باز بودن یا نبودن نظرات فرقی نمیکنه

اوهوم...

دوباره مثل قبل میشه ... ب زودی باید آشنات کنم باهاشون .

نمیشه گفت قراره اوضاع مثل قبل بشه فقط زمان ک بگذره ی سری چیزای جدید اضافه میشن ..... با کیاا؟؟
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ , ۱۵:۱۳ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)

قربان شما :)

چرا میان نگران نباش

ایگو کیوتییی❤❤❤❤
شاید

من ثابت کردم ب خودم میتونه بشه !

فقط حال ادم از ی سری چیزا بهم میخوره :)

بیخیال بهش فکر نکن 

با بچه ها دیگه 

چیزایی ک از دست رفتن دیگه قابل برگشت نیستتن پری... فقط باید ی جا حبسشوت کرد و  منتظر چیزای جدید بود 
اری اری 
اوکیی🥰🥰

اهها با بچه هااا

و منم نمیخوام تو زندگی خودم چیزای از دست رفته رو برگردونم چون خودم خواستم نباشن ..ی سری چیزا ی سری ادما .

یس با بچه ها

اونی تو چ روزایی و کلا چ موقع هایی هستی؟

ارییی اریییی فهمیدم چی میگییی 
من هر روز جز اخر هفته هستم 
و تو طول روزم تا ۵ عصر هستمم 
یعنی از ۹صبحح تا ۵ عصر میام وب زیاد

به نام خدا😂

سحرررررررررررررررررررررررررر چی چیووو ببندمممممممممممممممممممممممممممممم بعد این همه وقت نیومدم اینو ببینمممممممممممممممم

عه سلام یادم رفت.

سلاااااااااام سحرررررررررررررررر خوبییییییی؟

وایییی سحرییییی اینقدر جدیدااااا روز ها خوب شدن که حد نداره😂😂😂

راسییییی قول نمیدم کوک مینش خوب تموم شه😎💔 تصمیم داشتم بزنم جونگ کوک رو توش بکشم:) الان داری یه کاری میکنی نکنم این کار رو:)😂💔

و اینکه آرییی " بسیییی" و "کههههه" از تو بهم سراااایتتتت کردهههه😂😂😂

راسی دیدم بالاتر گفتی شرمنده من و تهجین هستیییی... آیگو عزیز دلمممم نگو اینجورییییییییی🥺🥺🥺🥺

سلامم فداا خوبی چتورییی؟؟؟؟
خخخ اتفاقا از دلایلی وبو نبستم یکیش توییییی 
خوبم تو چتوری عزیز؟؟؟ 
یاااااااا🥺🥺🥺🥺🥺🥺دلت میاد افسرده بشمممم؟؟؟😭 نکن با کوکمینششش کارییییییییییئیی 

خخخخخخ چ پر تاثیرم خودن خبرر نداششتمم😁😁😁😁😁

اره جدی هستمم خوب.... 🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭

خوبمممممم

 

از بسسسس من مهم هستمممم😎😊 وقتی یه شخص بزررررررررررگی مثل من هستتت دلت میاد ببندی وبو؟😎😎(اعتماد به نفسم یعنی)

 

یاااا ... نه دلم نمیاد افسرده شییی ولی من سادیسم دارم فکررر کنممم😂😂💔💔💔 خو چه جوووری به کوکمینش کار نداشته باشمممممم

ببین... جیمین توش زنده میمونه ها... جونگکوک نیست فقط😂😂💔 میبینی چه قدر خوووووب دلداری میدم؟؟

 

آری آری بسی پر تأثیریییی😂

 

الهیییی میدونم جدی هستی😭😭😭😭

خدا رووو ششکرررر


البتهههههههههه 😁😁 از تو مهم تر داریمم اصننن؟؟؟

هلاک دلدارییی دادنت شدممممم🤣🤣🤣🤣 بیا و دختر خوبی باشش کاری به کوکمینش نداشته باششش🤧🤧🤧🤧

خخخخخ 🤣🤣

🥰🥰🥰🥰❤❤❤❤❤❤🥰

نچ نداریممممم من مهم‌ترین فرد روی زمینمم البته بعد از بی تی اس😂😂

 

خودمم هلاک دلداری دادنمم😂😂 داری وسوسه ام میکنی سحرییییی.... میخوای دو ورژن سد اند و هپی اند بنویسم؟😂  البته الان که دارم فکر میکنم جا برای هپی اند شدن داره یکم... شاد شو😂❤

 

راسی سحریی این انیمه ی ناروتو که معرفی کردی چرا تموم نمیشهههه😂😂 چرا اینقدر زیادههههه

نههه از اونام مهربون ترییییی اصن😁😁😁😁

نکن اینکارووو😐 با قلب من بازی نکن من هنوز از بلایند ک نزدیک ۱ ساله خوندمش و مردن توش نکشیدم بیزوننننننننننننن، یسس هپیی ش کن اوریننننننن😍😍😍


خخخخخخخ بسییی زیاده🤧🤧🤧🤧 ولی خیلی دوس دارمش مخصوصا ساسکه روو

راسییی سحرررررر

یکم از این وب جدید جیسسس برام اسپویلل میکنییی؟😂😂😂 دل تو دلمممم نیستتتتت کیخبسچصح

راسیی مبارککک باشه اولین نفر کامنتتتت دادیییی اونجاااااا😍😍😍😂😂

چجوریی بگممم بهتتت امممم عکس هدر وب عوض میشه (مثل صفحه ویندوز ک مثلا ۵تا عکس بدی بهش عکسا عوض میشه اونجوری)
بعد این طبقه بندی گوشه ها هست ک مثلا نوشته dvd,run, و.. اونو نداره 
نظراتم اخرر صفحه اصلی نمایش داده میشنوند


عدایتتتتتتت🥰🥰😍😍😍

نداره؟ پس چه جوری توش بگردیممم؟؟

 

راسی سحریی به تهجبن جون بگو توی همون صفحه ای که داری مینویسی اون باالا یه علامت مثلث هست بزنه روش. بعدش یه کره زمین میبینه که هی مدار بندیش کرده . بزنه روش. پیست کنه لینکی که کپی کرده و بعدش بزنه روی تایید

اممم خوب پایینش داشت پنلو ب نظرم
حالم بازم احتمالا تو یاین چند وقت تغییرش میده جیسوکک

اوووو تا این حد مهربونم؟ آفرین دارم که😂❤

 

باورم نمیشه یه کاری کردم سحری پوکر شه😂

واقعااا هنوز ناراحتی به خاطر بلایندد؟؟😭 آیگوووو🥺🥺

 

ساسکه که خیلی خوبهه

یه چیز بگم نخندی بهماااا... هرررچی ناروتو رو میبینم هی فکر میکنم جیمینه😂 نظر هم ندارم چرا

یسس یسسسسسسس خیلیم افرین داریی اصن

ارهه دیگه ببین چکارا ک نمیکنیی بامنن🤧🤧
اری جدی بلایند چیزیه ک هیچوقت فک کنم نتونم ازش بکشم بیرون .... 

🤣🤣🤣🤣اخه چراا جییمییننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیگوووووو😂😂 نکن یه کاری کنم دوباره بفرستنتتتت فضاااهاااا

بلایندد که خیلی محشر بود... خداوکیلیییی بارکد هم عاااااالی بود. فقط یکم که نه خیلی بدبخت بودن همه توشو😂

 

خودمم نمیدونم چراااا جیمین😂 ولییی خدایی خیلی شبیه هم نیستننن؟؟؟

دارم حس میکنممم خل مغززز دارم میشم😂😂😂

🤧🤧🤧 از اولم میدونستم جایی رو زمین ندارم باید برم فضاااااا

محشر ک محشررر بوود ولی فک میکنم بهش قلیم فشرده میشههه، بارکدو خدا رو شکر نخوندممممممممم 

نهههههه😁😁😁😁

خخخخ خل مغز کی بودییی توووووو؟😁😁


میگم این محدثه وب پری   نوشته اوضاعم خوب نبود و اینا توییی؟؟

اون تیترهه که به صورت سه ایکس لارژ زدی برای تهجین خیلی باحالل بود😂😂😂😂

 

ولی از حق نگذریم من نمیدوننم از تهجین جون بزرگترم یا کوچیکتر🥺 کلاااا فقط میدونم توی یه سایت دیگه آشنا شدین به خاطررر یه گروه جدید و خیلییی تهجین دوست داره😂

 

 

راسییی سحرررر یه وببب برای گروه دریم کچر نمیشناسیی که همه ی آلبوماشون و آهنگاشون رو گذاشته باشههه؟؟؟

😁😁😁❤❤❤❤❤❤❤❤ 

تهجینی ۱۷ س،اری تو وب های کیپاپپپ بودیمممم 


چرا بیا کلیک چیزی خاستی درخواست بده چون ادمین اونجامم😎😎

من قارچم روی زمین ... پیش من جا نداری یعنییی؟؟؟

 

 

من از اول خل مغز بودم احیانااا

 

یس یس من بودم. بهت که گفته بودم اوضاع خونمون خوب نبود... گفته کسی گوش نمیداد حرف... وای اینقدرر بد بود که نمیخوام فکر کنم  بهش.. تموم که نشدههه ولی 80 درصد ماجرا حل شدههه خداروشکرررر

خود تو میخوای بفرستی فضا منوووووو🥺🥺🥺😭😭😭😭

نه بابا خل مغز چیه بمب انرژییی ووووو 

اها اوکای اوکایییییییی ، خدا رو شکررززز فدا ک اوکی شد

نه من نمیخواممم بفرستمتتتت زنگ میزنممممم یسریای دیگه بفرستن😂😂

 

بمب انرژی رو قوووووورت دادم احیاناااا😂😂

 

یس یسس. آریییی من اول از همه به تو گفتم حالم خوب نبودددد ولی خب زیاد بازش نکردم فقط😀😊

 

ماشالا سحر همه جا ادمینی😂😂💗💗

خووبب زنگو ک تو میزنییی این مهمههههههههه

اری حق بقیه رو خوردی اصنننننننن 

اری اری به نظرم اگه میخوای به کسی بگی با کسای محدودی ک میدونی خودت در میون بزاری بهتره

🤣🤣 والا ادمینای وب دریم کچر ک اصن هیچکدوم چندین ماههه نیستنن☹☹😐😐 من موندم و من

آری دیدمم لینکووووووووو😁😁😁😁

سحرییییی میخوای بگی من و تهجین هم سنیم؟؟؟ منم آخه 17 سالمهههه. یعنی اونم کلاس یازدهمیههه؟؟

 

فقط من هرچییی فکر میکنمممم یادم نمیادددد منو و تووو کی آشنا شدیممممم

 

هاااااااااااااان اومدم معرفی کنم خودمو حال نداشتمممم ولی شب اومدم پرش کردم و خب آشنا شدیممم ولی دقیییق دقیییق مال همون های کیپاپ بودد گفتم خودت کجااییی😂😂😂

خخخخخ 
اریی اریییییی بازم ازش میپرسم من سر عدد حفظ کردن افتضاحمم یعنییییییی

منو تو همینجوری یهوییی اشنا شدیمممم😂😂😂


اری اریییی فهمیدمم

نههههههه من قرااار نیستتت زنگگگ بزنممممم تلفنم خودش روی حااالت آینده اسسس خودش زنگ میزنه😂😂😂

 

حتماااا به خودت میگفتمممم قطعا ... یعنی میخواستم بگم... دیدم خودتم تیتر زدی دوران سختی داری و خب.. نخواستم بگم ... الانم که مشکل حل شد اصلا😂 مرسیی عزیزم🤗🤗

 

 

😂😂😂😂خوشم میاددد نخواسته داری وب میگردونی😂😂😂

تلفنتو ک باز تو میزاریر  حالت ایندهههههههههههههه بازم برمیگرده ب خودت😁



نه فدا اشکال نداره مهم اینه الان اوضاع خیلی بهتر شده برات 


والا دیقاا😐😐😐😐😐😐😐

عجب😂😂 هی میخوام ماست مالی کنممم قرار نیست من زنگ بزنم ولی نمیشهههه😂😂😂 

اصلا بذار الان از روی حالت در آینده برش دارممم

^کمی بعد^

درست شددددد ... حالا همین جا بغل خودم میمونیی🥰😊😂

 

خداروشکر دلیل پوکری الانت من نبودم😂 ببین سحری اگه خیلی دست تنها هستی توی اون وب میتونم بیام و کمکتتت کنماا

خخخخخ ،مرسیییییی ک برداشتییی از حالت ایندهههه🤧🤧  اری اریی 



🤣🤣🤣نهه نههه ،اخه بدبختی اینجاس هر وب ۳تا ادمین میتونه داشته باششهههههه این دوتا ک نیستن منم ک سومیمممم🥺 

یس یس برداشتمممم

حالا که موندیییی میخوام دست از سرت بر ندارمممم😂

بببین من یه زحمتی برات دارم. میتونی تمام آلبوم های دریم کچر رو لینکاشو بدی؟ آخه توی سایت گشتم دیدم که فقط چندتا از آلبوماشون هست درصورتی که آلبوم زیاد دارنننن....

 

 

عه عجب... خب پس تنهایی خودت همون جا سر کن دیگه😂😂😂😂💔💔   ولی جدی میتونستم کمکت کنما...:((

راسی فکر کنم کم کم باید بری مگه نه؟ پس فعلا خدافظظظ تا فردا اگه شد ساعت سههه اگر هم نشد هم طورییی نیستتتت

بسییی شاد شدممم بعددد یه عالمه قرن باهات حرف زدممممم😂💗💗💗💗

ایگووو ایگووووو بیا همین دوتار مویی هم ک دارمممم وردار مال تووووو🤧🤧🤧
امم ببین من دریم کچرو نمیشناسمم خوب (بعد ادمین وبش شدم ) میتونی اسم البومایی و نیست رو بهم بگی تا من برم پیدا کنم بطارمشون؟؟


اری من مانده ایی تنهاییی تنهاااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭 تو بهم بگو چیا نیست تو وب کمک بسی بزرگی میکنی بهمممممم 

اری اری رفتم دیگرررر انیوووووو تا فرداااا ان شالله ک میشهه
منم بسی خخوش گشتمممم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام سحری جونم خوبی؟

 باشه عزیز دلم. من خودم دقیق نمیدونم دریم کچر چه آلبومایی داره. حالا خودم برات از توی آی تینیوز و اپل میوزیک چک میکنم و خبرش رو بهت میدم.

فقط برام سواله چه جوری نمی‌شناسیشون ادمین وبلاگشی😂

 

*** ** *** ***** **** ** ***** *** ** **** ***** ******** ******* ********** ****** *** **** ******* ** *** ********** **** **** ***** ****** ****** ** ** *** ********** ****** ** *** **** *** *** **** ***** *** ********* *** ****** *** *** **** * ********* **** ** *** ***** ******** **** ** ****** **** ***** ** ***** ************ ***** *** ***** * ****** **** ** ** * ** *** **** * ** **** *** **** ****** **** **** * **** *** *** ** ***** *** * ************ **** *** ** ** **** ********* ** *** **** ** **** ** *** ** ******* *** ** ***** ***** ***** ********

**** ******* **** ** **** *** *** ***** ****...

باشش عزیز مرسیی ک تو کامنت بعد گفتی بهممم...
من کلا فقط بنگتن دوستم :/ وبلاگاییم ک ادمینم نمیشناسمشون😁😁



الهییی خدا رحمتش کنه فدایت، میدونی درک میکنم و سخته هم برای تو و هم خانواده ، ولی خوب برا عمه ت سخت تره،  الان ک اینقد رابطتت با عمه ت صمیمیه تو باید دلداریش بدی فدا، خدا وقتی ی غمی رو میده طاقت تحمل کردنشم میده ... 
اینکه میگی اگه عمه م کاریش بشه اینجوری میکنم و اینا، اینجوری نگو عزیز ، خیلیا هر روزه یکی از عزیزاشونو از دست میدن... اصن دنیا همینجوریه من تو و همه ی روزی قراره این دنیا رو ترک کنیم ... این ی حقیقته ک ما همه میدونیم ک باید ی روزی از این جا بریم.
الانم با وجود غمی که داری باید براش دعا کنی ک اون دنیا همه چیز براش خوب باشه به جای گریه و غصه باید براش قران بخونی و ختم کنین براش، میدونی ی چیزیو بگم همه ی ادما متعلق به خدان و نه کس دیگه ای ، پس اونه که حق داره تصمیم بگیره برا همه مون
چه مادربزرگ تو و چه بقیه خالق شون خداس و خوب ما انسانا کی باشیم ک بخوایم چیزی بگیم؟ 
اگه دوستش داری براش فاتحه بخون و کارای اینجوری، هیچوقتم نگو چرا من و اینا 

و امیدوارم حال بابا و خانواده ت زودتر خوب بشه و کنار بیان باهاش.
تو هم پیششون باش و دلداری شون بده ❤❤


امیدوارم حرفام ناراحتت نکنه عزیز

سلاممممم خوبم فدااااااااا

 

اووووووو اسباب کشیییییییی... خونه ی نوتون مبارک باشه ایشالاااااااا😁😁😁🎊🎊🎊

خواهش می‌کنمممم... حالا تا جایی که بتونمممم سعی میکنم توی این موارد کمکت کنمممم... ولی من کمکی برای اجرا ها از دستم بر نمیاد چون دیگه تلگرام ندارم که خبر داشته باشم الان کجا مراسم اجرا داشتن😂😂😁💔

 

باشه باشهههه هر وقت تونستی جواب بده. 😁😁😁

معلومه که ساعت 3 حتما میاممممممممم

خوب خدا رو شکرررر

حالا بماند‌باز ی دو یا س ماه دیگه دوبارع اسباب کشییی داریممم😐😐😐

ن فدا اجراها رو از یوت میتونم خبرشو بگیرم و اینا فقط البوم مونده بودم 😅😅😅😅


فدایتتت شوم کهه😍😍😍❤❤❤❤❤❤

منتظرتو هم هستمممم پسسسسس

هلوووو مجدد

بابت تاخیر 5 دقیقه‌ایم عذر میخوامممممم

داشتم انیمه اتک آن تایتان میدیدممم و یهو زمان از دستم در رفتتتتت😁😂

هلووووووو 
با ۱۵ دیقه تاخیر بخاطر اینکه تو یوت بودممم🤣🤣 ندیدم زماننو

سحرررررررییی؟ نیستیییییی؟

سحریییییی😂

 هااااان راستتییییییییییی دیگه خبری از نورا نشدددد؟؟؟؟؟ چند وقتیه خیلی به فکرشم. هیچ خبری ازش ندارم....😥😥😥

چراااا اومده
حالش ک زیاد خوب نیس گرچه خودش میگه خوبم 

عهههههههههههه😂😂😂😂

یوتیوب عیییین چاه بی ته میمونههههه..😂😂😂

من خودم با اختیار خودم میرم توش دیگه با دعا در میام ازش😂😂😂

ارهه لنتییی یوت میری قشنگ نگا میکنی میبینی چند ساعته توشییی
دداشتم برنامه پرشیا گات تلنتو میدیدم و میگفتم بیل بر سرممم اینقد مزخرف بود ک اصن مووندممممممممم😐😐

عه اومدههههه

سایتی چیزی نزدهههههه؟؟؟؟؟؟ میخوام برم یکمممم دعواش بکنمممم( وی اصلا شیطانی نیست در حال حاضر😂😁)

ولی همین که از اسم بگه خوبم درست نیست... احساسات توی کلمات حس میشن... اگه حس میکنی حالش خوب نیستتتت حرفاتو غیر مستقیم بزن بهشش به نظرمم..

اری دیروز کامنت داد بهمم 
ی سایت هس ولی فک کنم ب جز خودش ادمین دیگم هست منتظرم ادرس وبشو بگیرم 

ن من کلا با نورا مستقیم حرف میزتمم😂😂 کامنت بده حرف میزنم باش ببینم چشه

عهههه چه خوب.. باشهههه خبری شددد حتمااا به منم بگووووو

 

😂😂😂 منم همیشه مستقیم حرفامو میزنم با توجه موقعیت... میشه گفت خیلی رکم😂🤦‍♀️

ولی خب میگم یعنی اگه خوشش نمیاد راجع بهش باهاش حرف بزنی غیر مستقیم بگو که خودت میگی مستقیم حرف  میزنی که دیگه اوکیه😂😂

 

میگممم سحری انیمه دوست دارییی>؟؟

اوکایی اوکاییییییی


نههه نورا اینجوری نیس با نورا زاحتم مستقیم میزنم حرفمو بش 


یسس یسسس🤧🤧 

وایییییی سحریییییی تو هم انیمه دوست داریییییییی

بسی تو چه قدر خوبی تو کهههههههههههه( وی اصلا اسکی نمیرود😊💔💔)

 

خب تو چه انیمه هایی دیدییییی؟؟؟

😂😂😂😂😂😂😂 البت انیمه کم دیدمم امم یکیش قهرمانان تنیس بود
یکی دوتا بود یادم نیس اسماشونووو 😂😂
ناروتو رو دیدم ک اندازه ۳۰ تا انیمه قسمت داشتتت ی۸۰۰ قسمتشو دیدمم این فصل سوم ناروتو ک اسم فصلش بوروتوهست رو تا قسمت ۱۰۰ دیدم 
دیگه اتک تایتان یکی دو قسمت دیدم وقت نشد بقیه شو ببینممم 😂😂

سحری اتک خیل جنگی و خون خون‌ریزی زیاد داره.. اگه خوشت نمیاد نبیننن ولی اگه مشکل نداریییی با دیدنشششش اگه نبینیششش نصف عمرت بر فناااااااااااااااااس😂💔😂😂

 

تازه یه یارویی توش هست اسمش Live Ackerman ( لیوای آکرمن) یه شخصیتتتتت مافوووووووق کراشخ بخدا😂

من روی همه چی این بشر کراش دارممممممم

صداش... طرز حرف زدنش... جذبه اش توی فیلم و.... لعنتی خیلی کراشه😂😂😂 با وجود اینکه نقش مکمله ولی من نقش اصلی ها رو خوشم نمیاد ولی اینو خوشم میاد😂💔😂

برعکس من انیمه ی عاشقانه دوس ندارم کلا فیلمم فیلمای بکشش بکشش  دوس دارمم 😁😁 حتمن نگاشون میکنمممممم 
من ی کراش انیمه ای دارم اونم ساسکه توی ناروتوستتت،  تو قهرمانان تنیس  تزوکا و ایجی طرفدارشون بودممم خیلی باحال بودننن🤧🤧

سحری عییییییییییییییییین خودمی😂💔

من همههه چی میبینم به غیر از غشقی

خب پس اتک وصففف حالتتهههه مخخخخخخخصوصا فصل چهارش😂 همه فصل هاش هستا ولی استودیو ساخت فصل 4 عوض شده... الان دیگه مررررررگ شده😂

 منم توی ناروتو، ناروتو خیلی خوشم میاد... ولی این یارو کی بود... داداش ساسکه.. ایتاچی بود اسمش؟ اونم خیلی خوشم میاد ازش😂

توی مبارزان تنیس هم من همون ریوما ایچیزن رو دوست داشتم😂

😂😂😂😂😂😂 ارهه خیلییی شبیهیممممم 
اوووو یسسسسسس حتمن سعی میکنم زودتر نگاشش کنمممممممممم 

خخخ ایتاچیمم بسی باحال بود ولی کلا من ساسکه دوس داشتمم از همه بیشترر😍🤧 
ریومام باحال بوددد 
ولی تزوکا خیلس خونسرد و کولل بودددددد😭 ایجیم ک بسییییییی کیوت بود و اکروبات بازیشم ک خیلی دوس داشتمم وقتی جدی میشدد اصنن خیلی خوبب بودننن🤧🤧

فوجیمم خوب بوددد😭
اب سبزیجات اینوئییییی

بلههه... فکر کردی من و تو خیلی کم الکیم؟ 😇😎

ببین ببین بسی خوبهه

 

ساسکه هم خیلی خوب بودد... کلا همشون خوب بودن دیگه😂

 

والا من چون خیلی قبل دیدم قهرمانان تنیس رو اسمارو درست یادم نیست... فقط ریوما رو یادم میاد با اینویی...

بقیه رو با صفتاشون یادم میاد... مثلا یکیشون فاز مار برداشته بود😂 یکیشونم بود شونه درد داشت رفت خارج... عینک میزد و موهاش طلایی بود... اون یارو هم خیلی خوب بود😂😂

ایجی رو که اصلا یادم نیست کی بود🤦‍♀️ میگم آخه من چند سال قبل دیدم الان درست یادم نمیاد

نهههههه اصلنننن😂😂😂 
اوکای اوکاییی


خخ اری همه شون بسی خوب بودن

خب ببین تزوکا همونی بود ک شونه درد داشت رفت خارج ، ایجی یا کیکومارو هم اونی بود ک موهاش قرمز بود با ی نفر دیگه همگروه بود و دبل بازی میکردنن اون بود 

خخخخخ ممنم چند سال قبل دیدم 

وای پس سحری بزنم به تختههه چه حافظه خوبی داری😂😂

من خودم امکان داره یه انیمه رو کااامل ببینم ولی اسما اصلا یادم نمونه که بیشتر وقتا نمیمونه مگر اینکه خیلی طولانی باشه.. دیگه اون موقع حفظشون میشم ولی اکه از روی دیدنش خیلی بگذره دوباره یادم میره

 

هاااان یادم اومددددد... تزوکا خیلییییی خوب بوددد دوستش داشتممم.... با اون فاز مرموزش😂

هاااااننن کیکیمارووووووو😥😥😥 دوستش داشتم اینوووووو خیلی کووول بود

باشخ سحری ...

ولی سحری بعضی این انیمه ها خیلی طولانی هستند ها... مثلا وان پیس 900 قسمته...

خخخخ من اری تو فیلم و انیمه و اینا ک دوس دارم یادم میمونههههههه
ایگووووووووو 

ارییی جفتشون خیلیییییییییی خوب بودننننننننننن 

همین ناروتو فصل ۱ نزدیک ۳۰۰ قسمتع فصل دوم۵۰۰ تاس فصل سومشم ک تا ۲۰۰فک کنم بیشتر اومده خلاصه اول کوتاه ها رو میبینم بعد بلندا رو
بعد ابنایی ک زدی ی قصله فصل دوم ک قرار نیس بیاد براشون ن؟

نه سحری همون یه فصلن...

تا جایی که خبر دارم برای هیچ کدومشون قرار نیست فصل دو بسازن

خوبهه پسس اول اینا رو میبینمم پسس😁



راستی میگم حالت بهتر شده الان یا ن؟عمه ت چتورا؟

بذار تا کامل بگم:

وان پیس 900 قسمته

شهری که تنها من در آن گمشده ام با اسم ereased هم شناحته میشه 12 قسمته

بنانافیش در کل اگه یادم بیاد 20 قسمت هم نیست.

وایولت اورگاردن 13 قسمته و یدونه اسپیشال هم ساختن براش میشه 14 تا

توکیو غول چهار فصل داره هر فصل متوسط 12 قسمت... ولی بگما.. فقط فصل 1 و 2 به درد میخورد... فصل 3 و 4 نسبت به دو فصل قبلی خیلی نا امید کننده اس

اتک آن تایتان 4 فصله فصل یک 25 قسمت فصل دو 12 قسمته فصل سه یه 20 و خوده ای هست ... فصل چهار هم درحال پخشه

گیون هم یادم نیست چند قسمته... وان پانچ من هم همین طور....

 

تنککککسسسسسسسسسسسس😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍




حالتو نگفتییی چتوری؟

هان آره عزیز دلمممم مرسی که به فکرم بوددییی اصلا فکر نمیکردم یادت باشه😂🥺

 

والا پنجشنبه هفته ی مامانبزرگم بود... الان حاال عمه ام بهتره و دیگه مثل قبل بی تابی نمیکنه ولی خیلی چشمش دنبال منه چون من تک دختر دوتا خانواده ام و خب بعد فوت خواهرم به دنیا اومدم... واسه همین اصلا نمیذاشت از جام تکون بخورم... خودش رو میذاشت توی بغلم و گریه میکرد... منم هیچکاری از دستم برنمیومد... ولی با این حال خداروشکر بهتر شده..

مرسی که به فکر بودی عزیز دلم... خوشحال شدم🥺❤

ن فدا مگه میشه حواسم نباشه بهت؟؟

خدا رحمتش کنه .... به عمه ت و تو و بقیه تونم صبر بده خدا.... 
ایگووو تک دختریی پسس کلا ، همین که کنارش باشی و باهاش حرف بزنی کلی کمک میشه بهش فدات 
ان شالله زودترم حالش خوب بشه و بتونی چ تو چ بقیه کنار بیاین 
عزیزمیی❤💜❤💜💜❤

چرا حالمو گفتم برات🥺😂

من یکم تا بیام لیست انیمه ها رو یکی کنم طول کشید چووون داشتم زور میزدم تعداد قسمت ها یادم بیاد  برای همین وقتی زدم روی ارسال تاااازه دیدم پرسیدی خوبم یا نه😂

وگرنه متوجه شده باشی تقریبا دستم برای تایپ کردن تننده خداروشکر😂😂

اهاا اوکیی اوکیی فک کردم ندیدییی


اریی دستت تندهه😁😁😁

نه تو بسی همیشه حواست به منه شادم میکنی🥺❤

 

ایشالا... من که بهلهههه کلاااا تک موندممم بسی کیف میده😂😂

آرههه عمه ام همیشه منو میبینه کلی خوب میشه... کار ندارم الان مامانبزرگم دیگه نیست... همیشه حتی وقتی سرما هم میخورد خیلی خوب میشد وقتی منو میدید و رو پا میشد.

الان فقط ناراحتم که نتونستم برای آخرین بار مامانبزرگم رو ببینم... قول دادم که برم ببینمش هفته ی بعد ولی به هفته ی بعد خبر دادن که مرده و به دسته قول هایی پیوست که هیچ وقت عملی نشد و داره عذابم میده این موضوع...

من که الان خوبم.. اینقدر درس و امتحان دارم که وقت ناراحت بودن ندارم و گفته بودم قبلنا فکر کنم بهت... من زودتر از اونچه که بشه فکر کرد با شرایط کنار میام...

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭

کیف میکنییی پسسس😂 
ایگووو خوبه دیگه حال بقیع زو هم خوب میکنیییی، ایگووو ایگوو... 
دیگا قسمت نبوده فدا .. شاید اگه میدیدی الان باز بیشتر تو ذهنت بود ....  اینکه ببینیش و بعد فوت کنه ی جورایی چمیدونم من بودم بیتر عذاب میداد این موضوع منو ک بعد دیدنش فوت کنه 

ایگووو خوب درس و مشق ی راه عالی واسه پرت کردن حواسهههه😁😁😁😁😉😉😉

اری اریی خیلی خوبه ک اینجوریییی



میگم فدا من باید برم 

چه قدررر جای تهجینی خالیههه🥺

ایشالا فردا بیادش😂

اری ارییییی ی هفته نبودم صبح کامنت داد گفتم میام امرو احتمالا نتونسته یا بیان قاط زده براش 
ان شاالله

آری کیفففف😂

 

شاید اینی هم که تو میگی راس باشه.. در هرصورت هرجور صلاح بوده شده. من مشکلی ندارم🤗

 

آری آؤی درس دارم زیاااااددد

انیمه ها رو از تایید بردار تا گم نکنیشوننن

 

اوکایی فدااا برو به کارات برسسس... منم برم به درسام برسمم😂

مواظظب خودت باششش

فعلا تا بعدددد🤗

خخخخخ برو خوشش باششش پسسس

اری دیگه خوب یا بدقسمت نشده ببینیشش.... 
برداشتم کامنتای اسم انیمه رو از حالت تایید 

بررو بروو😍😍😍 فایتینگگگگ ازمون و همهپی رو بتررکونننننن 
تا بعد مواظب خودت و خانواده باشش اننیییوووو❤❤❤❤❤💜💜💜

سلاااام سحری جونممم

چه طوریییی؟؟

 

میگم سحری امروز هستی یا نیستی؟؟😂

راستی یادت نره آلبومی که دیروز دادم بهت رو بذاری توی سایت دریم‌کچررر

 

سلامم عزیز 
مجبور بودن برم نشد بیام 
فدایت گذاشتمششش

سحریییییی 

سلااااااممم

هستی یا نیستیییی؟؟؟

سحری میگماااا فردا یه امتحان خیلییییی مهم دارم. برام دعا کن خوووب بدم🥺🥺

سلام فدات شمم خوبیی؟؟
من مطمئنمممم خوب دادیییی امتحانتوووووو

و باز سحری در افق محو شد😂 عجب

حالا بی‌خیال 

عه سلام یادم رفت😑 

سلاممم سحری خوبیی؟؟ چه خبرا؟؟ 

فقط اومدم یه سری بزنم بهت و حالت رو بپرسممم چون چخد وقتیه خبری ازت نیستتت

مواظب خودت باشش 

فعلاً👋🏻💞

میانه عزیز مهمونی بودم و یکمی کار داشتم نیومدم 
قربونت تو چتوری خوبیییی؟
ایگوووو 🥺🥺🥺 کومائوووو ک به فکرمیییی😭😭😭😭😭😭😭😭
تو هم مواظب تودت باششش زیاد
انییووو❤❤

عه سحریییی

خداروشکررررر یکی پیدا شد تو وب دریم‌کچر کمکتت کنه😂 من میخواستم کمک کنممم خودت گفتی ادمینا پرهه البته همچین کمک بزرگی هم نمیتوستم بکنم چون سرم با درسام شلوغهه ولی اگه بعد از کنکورم باشه که 24 ساعت بیکارم قطعا بهتر میشد😂😂

آقا قبولل نیستتتت من بعد یه سال خورده ای شماره امو ندادم بهتتت بریم واتساپپپپپ ولی داری شماره‌اتو میدی بهششششش( وی اصلا حسودی نمیکند و سوت زنان صحنه را ترک میکند.)

هرچندددد که من اختیار واتساپمو دادم دست مامانم که کمتر توش باشم و بیشتر تمرکز کنم روی درسام و خدایی الان یه ماه تقریبا نمیدونم چه خبره توش😂 همین جا حرف بزنیم بهترههه ایشالا اینم بعد کنکورمم که واتساپم اومد دست خودم یه فکر به حالش میکنممم بیایم باهم واتساپ یا نه😂

#از_کنکور_متنفرم😂

ارههه ارههه خدا رو شکررر یکی پیدا شددد😂😂😂
اری اری درست از همه مهمترهههههه 

فدایت شماره مو ک ندادممم بهشششش😂😂 
هر وقت  کنکورتو دادی و دسترسی ب واتس پیدا کردی بیا شماره مو بهت مییدم خوبه؟؟؟
اری فعلا فوکس تو بزار روی درسسسس و تمومممممم 
خخخخخ 

سحرررررررییی سللااااامممم 

کجایییی چند وقتهههههه؟؟؟ 

دلم برات تنگ شدهههههه 🥺🥺🥺🥺 

راستی من یه نقاشیی کشیدمممم ببین قشنگه یا نههه😂

اینه😁 

نظرتم بگی حتمااا😂 

فقط بگم که من تا حالا یه ثانیه هم کلاس نقاشی نرفتم اینم که کشیدم نتیجه چهار روز تلاش بوده😁💔

ا سلامممم عزیز بیا اومدممم کههه😁
دل منم تنگ شده براتتتتتت 
لنتتتیییییییییییی😭😭😭😭 ایننن خییلیییییی خوبهههههههه( وی حتی درخت نمیتونه بکشهههه🤧🤧🤧😭😭😭😭)
بیا برو کلاس ی نقاش بسی خوب از اب در میایی هاا گرچه الانم بسیی خوبیی

وایییی دلم برات تنگ شده بوددد 

منم خوبم عزیزززززز 

آیگوووو ایشالا کارات همشون خوب پیش رفتنددددد 

هان شماره‌اتو ندادی؟ چرا فکر کردم دادی؟😂😂 

باشهههههههه ایشالا دو سال دیگههههههه میریم واتساپ😂😂 

سحری دیگه درخت خداوکیلی بچه مهدکودکی هم بلده اغراق نکن 😂 

اووووو محدثه نقاش😎😂 ایشالا اینم بعد کنکورررر😂😁💔 

خدا رو شکر ک خوبی عزیززززززززززز 
خخخ نه بابا ندادممم من کسیایی که شماره مو دارن بعد ی سال از دوستی مون شماره مو بهشون دادم 😂😂😂 
به جان خودم بچه مهدکودکی از من بهتر نقاشی میکشه همیشه من سر کلاسا نقاشی رو دوستام برام میکشیدتن😂

یسس یسسسسس😎😎😎

ما هم یه کم دیگه پیش بره میشه یه ساللل شایدم یه سال رد شده و خبر ندارم😂 

 سحری...😂😂😂 بیا من خودم نقاشی یادت میدم😂 

منم همیشه نقاشی و کار های هنریمو میدادم پدربزرگم انجام بدن😂😂 

 

کنکورتو بده شماره مو میدم بیا واتتت😁😁😁

جدییی؟؟😭😭 بعد کنکورت کلاس بزار بیامممممم 
هییی تو با اینهمه استعداد دیگه چرااا؟؟🤧

میگم راستی سحرررر رفتی انیمه ی اتک آن تایتان رو ببینیییی یا نهههههه؟؟؟😂

اگه الان وقت نداریییی حتما بعد این که وقتت آزاد شد ببینننن

فعلا ی سریال دان کردم ببینمشش ۴۹ قسمته 
بعد سراغ انیمه میرم

انشاءالله😂 چشم به هم زدیم یه سال رفت سحری 

الانم صبر کنیم سال دیگه این موقع ها من ثبت نام کنکورم رو کردم و یکم بعدشم دادم کنکورم رو.    پاییی استرس گرفتمممممم مبینتساسذسرص

آخه چه جوری کلاس بذارم که تو بیاییییییی من اصفهانم و تو مشهدددددد دوریمممم😂 تماس تصویری واتساپ گزینه ی خوبی احتمالا😂😂😂 

والا بگم از نقاشی کشیدن بدم میومد باورت میشه؟؟؟ به جاش یه عاااالمه پازل هزار تیکه ساختم و صاب گرفتیم زدیم به دیوارررر 

حالا عکس یکیشون رو میگیرم و میفرستم برات که ببینییی

یعدش اون محلی که پازل میساختم خراب شدددد ( شیشه ی مذکور شکست) برای همین فعلا بی جا شدم برای ساختتت واسه ی همین رفتم تو خط نقاشی😂😂

اریی ی سال گذشتتتتتت...... 
خخخ بیا از کنکور نگیممم پسسسسسسس 

اری تماس خوبهههههههه 
منم از نقاشی خوشم نمیاد😐و عشق پازل درست کردنم ✌( وی از اینهمه شباهت در حالت شوک ب سر میبزد)

یا خدا ۴۹ قسمت😂 

یه جور میگم انگار رام نشده رو ندیدم که ۵۰ قسمت بود😑💔😂 

ا‌کی اوکی 😂

😂😂😂😂😂😂😂
زیرنویس چسبیده گرفتم فیلمو پلی کردم دیدم زیرنویس ندارهههه عرررررررر

کلیک

ایناهاش سحرییی این یکی از همون پازل هزار تیکه هاس که ساختمممم😂 

لنتییییی منننمم ممممممییییخوااااممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وایییییی سحرییییییی میگمااااا چه جوری این قدر شبیهییممممم؟؟؟؟؟؟ منم با تو در شوک به سر میبرم😂 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وایی😂😂😂 

نصف این فیلما که با زیرنویس چسبیده ان زیرنویس ندارن😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وایییی خدا😂 سحری واکنشت خدا بود جدی😂😂😂

میگگ همزادی چیزیمم خودمون خبر نداریمممم؟؟

خیر سرم برا بار اول گفتم زیرنویس چسبیدا بگیزم 😐😐

کدوم واکنشم؟ اونی ک گفتم تو شوکم یا چی؟

یه نفس عمییییییق بکش😂😂😂 

اگهههه خدا خواست و تونستم بیام پیشتتت حتماااا یه دونه از این پازل هامو که ساختم برات میارممم🥺🥺🥺🙂🙂🙂

دارم دعا میکنممم زودتتررررر ببیاییییییییی اییینجاااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

این جور که بوش میاد همزادیم سحری😂😂

طوری نیست حالا... برو زیرنویس دانلود کن😂😂

نه اون واکنشت که گفتی که زیرنویس چسبیده بوده ولی زیرنویس نداره😂 یه عالمه وقته دارم بهش میخندم.. خیلی مود بود واکنشت😂😂

 

آره زود زود دعا کن بیامم اونجااا😭

یسسس یسسسس بیا بغلمم همزادممممم😭😭😭😭😭😭

هیی بدبختی زیرنویسا ی جا نیس تک ب تک باید دان کنم :/
اهاااااااااا 😂😂😂😂


ان شاللههه زودددد مممییاییییییی

الان میام بغلتت همزاددددد جونمممممم😭😭😭😭😭

وایی.. لابد تک تک منظورت از این هاست که دونه دونه باید بزنی روش و صبرر کنی تا مثلا 10 ثانیه بره تا رمز بده و وارد کنی و بعد دانلود کنیی؟؟؟

اوکییی بیااا😭😭😭


ارهه ارههه از همونااااا😭😭😭

* پریدن تو بغللل سحریییی*

 

واییییی... ایشالا بعد 49 قسمت این مدل دانلود کردن زنده میای بیرون😭😭😂😂

😍😍😍😍😍😍😍😍


دعاا کنننن زنده بیامم بییرونننننننن🤧🤧


میگمم فدا من باید برممم کاری باریییی عزیز؟

چشممم

*دعا کردن برای سحریی*

 

نهه فداااا کاریی ندارمممم

ایشالا فردا هم بیا که حرف بزنیممم😍

مواظب خودتتت باششش فعلااا🤗🤗💕💕💗💗💗

فدایت کهههه 
امدممم امروزم گرچه دیر شد :/

آری می‌بینم آمده ای اما دیر😂😂 

منم ساعت ۴ کلاس زبان دارم و از قضا امتحان دارم😂 

بنابر ایننن منم تا چهار بیشتر نیستم امروززز😂😂

خخخخ الانم ک ۴ دیقه به چهارههههههه 
بروو پسسس فاییتینگگگگگ امتحانتو بترکونن همزااادممم🤧🤧🤧

یس یس

بذار اینم بگم و برمممم 

از بس انیمه دیدممممم علاقه مند شدم به زبان ژاپنیییی برای همین رفتم دوتا کتاب دانلود کردممم و هم یه فیلم پیدا کردم که دو ساعتتت کامل داره ژاپنی فقط حروف یاد میده😂😂 

این قدر ذوووق دارم که نگووووووو😂 

میخوام ببینم بلد میشم ژاپنی یه کوچولو بلد شم یا نه😂 

حالا هم بدوممم برمممم 

فعلاااا سحریییی🥰😍💞💜

خخخخخ جدییی مییگییی؟
بیا علاوه بر کلاس نقاشی کلاس ژاپنیم باید بزاری برام😁😁😁

همزادمممممم 🥺🥺🥺🤧🤧🤧 

میگم که امتحان زبانمو کامل شدمممممم 💃🏻😂 همون طور که گفتی برم بترکونمممم رفتم ترکوندمممممم💃🏻

گفتم با خودم بذار خبرشو بدم 😂😂😂😂

🤧🤧🤧🤧 مطمئننن بودممم کامللل میییشییییی
چ همزاد حرف گوششش کنییی دارممممم🥺🥺🥺🥺
فداییتتتتتت😍😍😍😍😍💜💜 مرسیی خببررررر

یس یس جدی میگممممم دارم خودم به خودم ژاپنی یاد میدم😂

چشششششمممم با کماال میللل برات کلاس ژاپنی هم میذارمم😂💕

 

واییی😭😭😭😭 خب آدم باید به حرف همزادش گوش کنهههه😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🤧🤧🤧

 

بایت تاخیر شرمندههههه... یه امتحان داشتم از طرف مرسه که ساعت 3 تازه تموم شدد بعدش هم داشتم ناهار میخوردمممم

در کل ساریی🤗

اورینننن چ همزادد باهوشییی دارممم منننننن😍😍😍😁😁
اررییگاااتوووووو😂😂😂😂😂😂
🥺🥺🥺🥺🥺🥺 همزاد کیوتکم

ایگو فدا سرت و نوشش جونتتتتت

یس یس همزادت بسی خیلی باهوشه( وی را جو گرفته😂)

عههههه آریگاتووو😂 خودتم که ژاپنی بلدی سحری😂 ولی اگه میخوای تا همون لینکه که دارم باهاش حرف هاشون رو یاد میگیرمم بفرستمم تا خودتم همزمان با من ببینییی؟؟

 

عجببب😂 اگه کلمه ی کیوت ول کن من شد اسممو عوض میکنم.😂💔

صد در صددد😎😎😎😎
نههه بابا ی چند تا کلمهه از تو انیمهه یاد گرفتممممم 
بفرستت لینکو سرم خلوت شه نگاش میکنمممم 
خخخخخخخخ فک نکنم کیوت بهت تا اخر چسبیدا

سحرییی 

یه سوالللل غذای مورد علاقه و رنگ مورد علاقه ات و خواخنده های خارجی مورد علاقه ات کیان؟😂 

همش سواله برام😂😂

غذا عشق ماهی و امللتمم😁😁
رنگ سبز دوسسسسسسس 
راستشش جاستین بیبرر بسی طرفداراشم و اهنگاشو دوس ولی خوب از بقیه خواننده ها ممکنه بعضی از اهنگاشونو دوس داشته باشم و اینکه من کم دنبال اهنگم یعنی مثلا اهنگایی ک گوش میدم الان ۹۰درصدشون مال اهنگای سالای پیشه یعنی دنبال اهنگ جدید نمیرم مگه یکی بفرسته یا ی جا بشنوم در غیر اینصورت پلی لیست قدیمی مو گوش میدم 

اووو ماهییی😂 من به شخصه ماهی ندوست ولی همیشه میخورم😂 آخه تو خونمون قانون هر هفته جمعه ها باید ماهی بخوریم... منم از ماهی بدم میاد ولی همییشه میخورمش...

کلا غذا رو دوست نداشته باشم حتی شده یواش و یا کم میخورم چون معتدم کسی که اینو درسنت کرده براش زحمت کشیده و منم به احترامش میخورم😂

ولی غذای مورد علاقه ام خیلی زیاده😂 مثلا قورمه سبزی، خورش مرغ، کباب، همبرگرررر که جون میدم براششش، ماکارونی و ...

اووو سبزززززززز... منم خودم عاشق بنفشممم حتی قبل از اینکه آرمی بشم هم بنفش خیلی برام معنای خاصی داشتتت

عه جدییی؟؟؟ من خودم از جاستین غفط 2 تا آهنگ گوش کردم😂 یکیش که میگه what if you had it all , but nobody to call, maybe then you know me و یکی دیگه که جدید خونده بود و فکرر کننم اسمش yummy بود😀😂 من خودم خواننده که ماشالا زیاد خوشم میاد

من خودم عاشق سبک راک و متالم به شخصه ولی پاپ هم گوش میدم.. هیپ هاپم گوش میدم... برای همین خواننده های مورد علاقم خییلییییی زیادن😂

الان تا جاییشون که یادم بیاد تایپ میکنمشون😂

Avril Lavigne, Ariana Grande, Ava Max, Allan walker, One Direction, In this moment, Palaye Royal, Dreamcatcher, BTS, Stary Kids, camila cabello, CardiB, Black Pink, Enhypen, Alec Benjamin, (G(I-DLE , Adele, Billie Eilish, IU, starset, Celine Dion, Halsey, Miley Cruse, lLinkin Park, Morgan Waller, NF, Sia, Selena Gomez,

دیگه یادم نمیاد😂😂😂

میگم سحریییی اگه جاییو میشناسی که فوول آلبوم همین جاستین بیبرر رو داره لینکشو بده بهم تا برم بگوشم آهنگاشوو تا ببینم طرفدار ایشونم میشم یا نه😂 البته بگذریم که من با یه بشکن طرفدار یکی میشم😂😂

من خوب خیلی کم پیش میاد غذایی رو دوس نداشته باشم، غذای مورد علاقه زیاد دارم ولی خوب این دوتا ی چیز دیگن ،یعنی در عین سیر بودنم تنها غذاهایین ک میتونم بخورم هر چند سیر باشم 
اریی اورینننن ک با اینکه زیادم دوس نداری ولی احترام میزارییی😍😍😍😍😍❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜
ایگوو بنفشم خوشگلهههههههه
اههها اینی ک متنشو تایپ کردی اهنگو lonly شهه🥺 خیلیی دوسس دارممم این ییکییووو💔💔 ایگوو خوب ببین من بگم چندتا از اهنگار مورد علاقه مو  از جاستین company, love your self ,sorry, cold water,despacito,i dont care,im the one  و...
اری از این خواننده هایی ک گفتی گوش میدم منم مثلاfadea(املاش ب گمونم غلطع) از allan walker, ی دونه  ava max با allan walker داره اون یکیو، امم ادلم یکی گوش میدم ،و خواننده های دیگه 
از کره ای ها فقط بنگتن و ی دونه اهنگ هست چانیول خونده واسه سریال گابلین با اون، ی دونه م واسه سریال کره ای ادیسه از فضا اون، و گاهییی هم اهنگ دبیوت انهایپن givan taken بود همچین چیزی 
بیلی ایلیشم lovely شو خیلیی دوس دارم 
از کامیلام سینیوریتاشو گوش میدم 
سلنام قبلا گوش میدادم ولی خوب بگم اهنگاش تو کامیموتره و حس اینکه بریزم تو گوشیم چی میگیی؟؟
و دز بقیه م بگی نگی گوش میکنم گاهی

عه سحری😂

من پلی لیست گوشیم هر روز داره بهش اضافه میشه😂 الان فکر کنمن 1200 و خورده ای آهنگ داره و تضمین نمی‌کنمن دفعه ی بعدی که اینجا پیام میدم بیشتر نشده باشه😂😂

اگه میخوای تا من چندتا از آهنگایی که خودم خیلی دوستشون دارم رو برات بفرستم...؟؟ ولی بعضی هاشون سبک راک هستن... اگه خوشت نمیاد بگو قبلش تا حواسم باشه از توی متال و راک هام انتخاب نکنمم😂💗

خخخخ نه بابا من اینجوری نیست تقریبی ۹۸ درصد گوشیم اهنگای بنگتنهه 
البت زیاد اهنگ گوش نمیکنم من کلا گاهی گوش میدم و اینا 
امم من اهنگای سبک اروم دوس دارمممم، مثل د تزوث انتولد بنگتن 
کلا اهل اهنگای هیجانی نیستم زیاد  

چه جالب😂 

من اصلا کلا فکر کنم مشخص هم باشه... زندگیم با آهنگ میره جلو

 

باشه سحری چندتا آهنگ ریتم یواش برات می‌فرستم ببینم خوشت میاد یا نه 😁 ( پلی لیست قاطی محدثه را در بیابید که  از سبک متال تا آهنگ های مناسب برای خواب پیدا می‌شود.😂)

توی کامنت بعدی میدم لینک هاشو بهتت😁

*دعا کنان در حالی که ایشالا سحری خوشش می‌آید به سمت پلی‌لیست آهنگ‌هایش می‌رود.*

 

اری اری من بیشتر مواقع وقتی خوابم نمیبزه اهنگ گوش میدم به ۴مین اهنگ خواب میاد سراغممم😂😂 در حالت عادی دوس ندارم در حین مثلا درس خوندن یا تمیزکاری اینا اهنگ گوش بدمممم 

اوکاییی اوکاییی منتظرتممممممممممممم 
خخخخ خوشم میادد میدانم 
اهنگای جاستینو دان کننن🤧🤧

هان چه جالبب... من مثلا موقع درس خوندن نه ولی برای بقیه کار ها آهنگ گوش میدم و کار هامو می‌کنمم

منم آهنگ ملایم گوش بدم زود خوابم می‌گیره😂 

من تا حالا آهنگ از ost هیچ سریالی گوش نکردم😂 

تو هم اگه آهنگی داشتی که دوست داری چوش بدم حتما برام بفرستیاااا😂 هیچ آهنگیو از من دریغ ننما😂💞

 

به نظرم بهت میگم پاشو آهنگاتو از روی کامپیوترت بریز روی موبایلت😂 حیف نیست آهنگ ها به اون خوشگلی دارن تلف میشن برای خودشون اونجا وقتی بهشون گوش نمی‌دی؟!😂😂

ن این یکی ostرو بسیی دوستتت مخصوصا وقتی چانیول یهو از ووکال میره رپ میخونه 🤧🤧 اسم اهنگش اینهstay whit me لینک دانشم اینا کلیک
ابن یکیostرو هم دوستتت سریالشم خیلی دوس داشتممم  when i saw you اسمشم اینم لینک دان کلیک
بعد این دوتا رو بدان حتمن ی چندتام انریکه هست ولی اسماشون یادم نیستتتتتت 

خخخخخخخخ 😂😂😂

هان راستی املای faded این شکلیه😂 

دیدم گفته بودی املاش مطمئنی غلطه خواستم بگم درستش این جوریه😂💞🥰

میگمم محدثهههه نمیخوام سکته ت بدم ولییی لینکات هیچکدوم کار نکردنن 😐😐
پیامتو تایید میکنم بزن رو لینکا خودت میفهمییی ... 
فک کنم اپلود نشدن اخه حجم همه رو زده 0 مگه بایت..
ولی خوبببین من اسما رو ک دارم میرم دان میکنم باشد؟

الله اکبر...😂😂

سکته که نه نکردم به جاش دارم میخندم😂

خو اسماشو که آره داری مشکل خواننده هاشه که خواننده هاشون رو حال نداشتم بغلشون بزنمممم😂💔

عجببببب😂 میخوای کاامل اسم هر آهنگ رو با خواننده هاشون بگم بهتت؟؟

 

رااااسییی آهنگ هایییی که گفتی رو من خودم دانلود کردممممم خیلییییی خووووبببببب بودننن فدااااا😭😭🤧🤧🤧😍😍😍

😂😂😂😂😂 همیشه بخنددد پسسسس 
ن عزیز مشکلی نیس میزنن اسم اهنگا رو خوانتده هاشونو خودش میاره دیگه 



دوتاost ک واسه سریالاس رو تو یکی از کامنتات الان گذاشتمم برو بدان بسیی دوسشون دارممم🤧🤧🤧 
جدی دوسشون داشتیی؟؟🥺

کلا خنده روام😂😂 

 چشم الان اونا رو هم دانلود میکنمممم فدااااا 

 

یس یسسس دوست داشتمممم مخصوصاا Company خیلی قشنگ بودد🤧🤧🥺

Company بسیی دوسسسس
دریم کچز اری انگodd eye و یکی دوتا دیگه هم شنیدممم،
من از خیلی از اهنگا رو شنیدم ولی خوب اینجوری نیست ک بشینم گوش بدمم زیاد و اینا 
وان دایرکشن هم story of my life و song better  همچین چیزی گوش دادم با چند تا دیگه ‌ک یادم نیست اسم اهنگاشوننووو 
ازsia هم گوشش دادم و اینا 

چرا لینکووو تاییید زدیییی برای تو ویس گرفته بودمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂

درر اوردممم از تایید ببخشیدد نمیدونستمم ک اول وویس خودتو گرفتیییی

نه طوری نیست فدا😂 

 

گوش کردم آهنگایی که داده بودی رووووووو 

خیلی قشنگ بودننننننننن😭😭😭😭😭😭

🤧🤧 من اهنگ چانیول وقتی از ووکال یهو رپ میخونه اون اخر اهنگ بسییییی دوس دار اونجا رو 
اون اهنگ دیگه م اینقد به سریالش میخورهه که نگوو برا همون گوش میدم قشنگگ سریاله میاد جلو چشام و خیلی خوبهه 

برو به شیمیت برسسس عزیز
فایتینگگگگ💜💜💜💜

از دریم کچرر که من همه آهنگاشون رو دوست دارممم مثلا break the wall  یا بوکا خیلی قشنگن 😭🤧

 

اووو چه آهنگ های خفنی از واندایرکشن گوش کردیییی... اون آهنگ هایی هم که من توی ویس گفتم رو هم گوش کردییی؟؟؟ اگه نه برو بگوش اونا رو هممم😭 بسی خوبننن😭 چرا وان دایرکشن بر نمی‌گردهههه چرا دیسبند شدننننن😭😭😭😭

سیا هم که فداش شم آلبوم جدید داده بسی اونم قشنگههه😭😭😭😭

اریی اریی ،میدونی من خیلی از اهنگا رو گوش کردم ولی خوب مثلا چند بار گوش کردم و اینا دیگه گوش نکردم.. مثلا همینایی ک واسه وان دایرکشنن ی مدت گوش کردمشون ولی خوب خیلی وقته دیگه گوش ندادم و اینا 
نمیدونم شاید بعضی هاشونو گوش کرده باشم چون اسم اهنگا رو حفظ نیستم بیشترشو وقتی دان کردم و گوش دادم مشخص میشه گوش دادم قبلا یا نته

اره سیا تو فیلمی ک ساخته از البومشم رونمایی کرده ی جورایی فیلمشو در مورد ی دختریه ک اوتیسم داره و موسیقی میاد و نجانش میده همچین چیزی

هانننننن آره آخرش خیلی زیبا بودددد

 

من ندیدم سریاله روووو ولی قبول دارم بعضی آهنگ ها کل سریال رو میاره جلو چشای  آدم😂😂

من خودم گابلین رو فقط 1 قسمت بیشتر ندیدم😂

 

شیمی که کلاسم تموم شددد الان استراحتم تا برم کلاس بعدی کهههه کار آفرینی داریم که کلا زنگشو ببندی صداشو و بخوابی هم اوکیه😂😂😂

منم گابلینو چند قسمت دیدم کلا ولی اهنگ چانیولو اتفاقی برا وب های کیپاپ گرفتم و گوش کردم و بسی خوشم اومدددددد 
من چون وب های کیپاپ ام وی اینا میزارم هر چی دان میکنم ی بارو گوش میدم و بعدش پاک میکنمشونننن

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ا خوبهه پسسس

آهانننن متوجهممممم

من نه من اگه یه آهنگو خیلی دوست داشته باشم تازه نتیجه میگیرم برم فوووول آلبوم طرف رو دانلود کنمم😂😂😂

 

ا.کای اوکای بگوش و بعدش بگو گوش کردی یا نههه😭😭

 

مگهههه سیا فیلم بازی کردهههه؟؟؟؟ عه من نمیدونستم او اس تی سریال دانلود کردمممممم😂فقط فهمیدم آلبوم دادهههه

خخخخ نهه نه من فول البومم دان کنم جز یک دوتا اهنگ بقیه شون به دلم نمیشینه و پاک میکنم 😂 جز بنگتن و تا حدود زیادی جاستین 

اوکاییییی گوش مینمایمشوننن 


کارگردانیی کردههه فیلمو من دقیق نمیدونم ولی فک کنم تو ی قسمتایی ک موبوط به موسیقیع و موسیقی پخش میشه سیام هست

عه تو هم کامل ندیدی😂

 

هان آرهههه از این بابتتت خیلی خوبت شدهه هاااا هر کی هرچی بگه تو گوش کردی😂😂😂

نههههه ولی تا نزدیکای قسمت اخرو دیدم ی ۴قسمت اخرو ندیدممم😂😂


اری دیگه میگم من ک حجممو دادم دان کردم بزار ی بار گوش بدم بعد پاکششش کنمممم

😂😂😂

 

راستی گفتی انریکه هم میخواستی برام بفرستییی ... یادت نره بفرستیی هاااا

 

عه عجبببببب باید برم ته کار این آلبوم جدیده رو در بیارم ببینم جرییان چیهههههههه عجبببببببب😂😂😂

 از وقتی تلگرامم رو پاک کردم از نصف اخبار عقبم بخدا😭😭😂😂😂

اری انریکه چون گوشیمو عوض کردم و اینا ندارم ولی خوب میفرستم برات حواسم هستتت 

خخخخخ برو برووو ،منم همینایی ک گفتم بهتو تو اخبار سلبریتیا شنیدممم

اوکاییی اوکاایییی عزیززز

 

😂😂😂😂باز خوبه تو دیدی بهم گفتی وگرنه همین جورر در جهل و نادانی میماندممم همزاددد گلمم😂😂

❤❤❤❤❤❤




😂😂😂 شانس تو بود دیگه و گرنه همینجوری اتفاقیی شنیدممم همزادددددممم😁😁

سحریییییی سلام عزیزززززز

 

میگم سحریییی من جدیدا دیگه فقط صبح ها میتونم بیامممم بعد از ظهرها کار دارممممم و نمی رسم بیامممم

خواستم بگمممم یه وقت نگراننم نشی اگهه ظهر نیومدمممم هان و اینکه تو میتونی صبح ها بیاییی؟؟؟

سلامم عزیزززززززززززززز
خوبی چتوری؟؟

اری صبحا میتونم بیام فقط تقریبی چه تایمی ممیتونی بیای؟گرجه این چند روز نتونستن بیام ... 

جمعه ۸ اسفند ۹۹ , ۰۰:۳۵ ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

صلام مامانیم

چطوری؟؟

سلام دخترکن خوبم عزیز تو چتوری؟؟

من خوبممم عززییزززززززززززززززز

 

من صبحا تقریبا از ساعت 8 صبح تا 10:30 ...

چهارشنبه ها البته کل صبح رو میتونم باشم... ولی از ساعت 9 تا ساعت یک و ربع ظهر😂

خودت با این تایما اوکیییی هستیییی؟؟؟

 

نه فدا طوری نیست نبودییی حتما سرت شلوغ بوده و نتونستی بیاییی😍😍😍😍

منم خودن این هفته و هفته بعد رو هر روووز امتحان دارمممم... یعنی اصلا فلسفه ی امتحان قبل عید رو نمیفهمم از طرفی ما تازه امتحان ترم دادیم توی عیدددد قبول نیستتتتتتتتتتت😥😥😥😭😭😭😭😭😭😭

اوکیههه میاممممم این تایم


ای بابا این معلمام خیلیییی دیگه سخت میگیرنن بابا

سلامم سحریییی عزیززز ددلل

خوبییییی؟؟

کجاییی چندوقتههههه آخه توووووووو😭😭😭😭😭😭😭

اودم یه سری بزنممممم و حالتو بپرسمممممممم

امیدوارم که خوب باشی فداااا

حال هم بروم

بدرود😊😁💞

سلامممم بر تو اییی  دلبندممم😂
یکمی اوضاع بهم ریخته بود اینور هنوزم اوکی نیست ولی خوبب... 
ایگو فدای مهربونیتت کهه🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
منم امیدوارم تو بهتر شده باشیییییی
تا دوردی دیگر بدرودددددد❤❤

سحریییییییییییییی

نبودی دلم تنگتتت بوددددددددد😭😭😭😭😭😭

کجا بودی تو آخه دختررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭🤧🤧

امیدوارم که هرچه زود همون یه کوچولو مشکلی هم بهم داری میگی زودی حل بشه🥺🥺💞💞

مگه من حالم بد بوده که بخوام بهتر شمممم؟؟؟؟ اگه به خاطر فوت مادربزرگم میگی که خیلی وقته باهاش کنار اومدمممم مرسی که به فکرمی عزیز دلممممم😭😭😭💜💜💜

 

میگم سحری از کجا ناروتو شیپودن رو زبان اصلی دانلود کردی؟؟؟ من یه جا پیدا کردم نصفه گذاشته یه جا دوبله فارسی و یه جای دیگه هم میگه پول بدید تا زبان انگلیسی دانلود کنید:///

ببخشیددد عزیز هم یکی سرم شلوغ بود هم حال مادربزرگم خیلی بده ... 
اره برا فوت مادربزرگت منظوزم بود،خوبه خیلیی خوشحالممم ک کنار اومدیی بابا و عمه ت حالشون چجوریه؟؟


من از اپارات 😂😂 قسمتای اولش دوبله ببود ب بعدش زیرنویس چسبیده

سحری...😭🥺

خوبی فدا؟

دیدم یه مدتی نیستی با خودم گفتم یه پیاممم بدمتتت بگممم من به فکرتم همزااااد گلمممم 🥺🥺🥺😭😭😭🤧

منتظرتم تا بیاییی به زوددیییی

 

حال هم بروممم کلی کاررر دارمم😁💞

راسییی توی دست و بالتتت فیکککک ندارییی؟؟؟ من از وقتی تلگراممو پاک کردم حس میکنم از همه جامعه عقب افتادممم مثلا همین که تولد یونگی بوده مننم که اصلا خبر نداشتم:// حالا به کناررر من که زندگیم یه بخشیش با فیک میرفت جلوووو الان بی فیک شدم😭🥺

سلاممممم همزاد خلممممممم😂😂😂😂
خوبم فدات بد نیستممم زیاد نمیام بیانننن 
ایگووو اومدمم🥺🥺🥺🥺


خخ ی چند تا بیشتر ندازم چون من فیکا تموم میشه پاک میکنم از گوشیییمم😂بدم بهت؟

سلااااااااممم سحرریییییییییییییییییییییی جونمممممممممممممممممممممممم

عیدتتتتت مبارکککککککککککککککککک عزیزمممممممممممممممممممم

ایشالا ساللل خوبی براااتت باشهههههه

سالی پر از خوشیییییی وموفقیتتتتتتتت

سالییییییی پر از شادیییییییی

سالییی پرررراز امممم ویییی😂😂😂😂😂😂

بوسسس رو لپاتتتتتتت همزادمممممممممممم

بای بای😁💞💞💞💞😁😁😁

سلام فدا
خوبیییی چتوری؟
ساال نوی تو هم مبارک باشه..
ببخشید من ی مدتی نبودممممم 
امیدوارم امسال تو هم مر خوبی و شادی باشه

بوس به لپات همچیننننن همزاددددددددمممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan