BTS

Just For Profile

ی مدت نمیام

 

های گایز امیدوارم حالتون خوب باشه

خوب ی اتقاقی افتاده من نیستم حدود ۱۰ یا ۱۲ روزی...

گفتم بهتوت خبر بدم 

گرچه کلا ی تعداد انگشت شماری میان اینجا 

ولی خوب در هر صورت...

تهجینی و محدثه میانه تون زیاد نیستم ی چند وقت..

و خوب پری و نورا و بقیه.

لاو یو 

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۴:۱۴ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

هیق هیق اونی

زود برگرد

برگشتمممم

سلام اونی

لاویو.

امیدوارم همه چیز درست شه

سلام پری خوبی..
اره تموم شد دیگه... همه چی تموم شد :)

خوبی اونی؟

مشکل بزرگی که نیست هست؟:"(

خوب ک چی بگم کیوتی..

شولولولوووووووو

😂😂 باز اسم عوض کردییییی؟؟؟

اصل اسمم همین بودههههه 

یه مدت چیزای دیگه بود:/

اون موقت بود اصنننننن

اخه اولین بار با مین باران وبم اومدی بعد ی سکینه ی برفی اضافه شد 
بعدم شدی نا لووینمو پس نگیریم اروم نمیگریم
الانم ک این شویی😂

ارههههه

خب اتفاقای حکومت افتاد 

بعد برای قرنطینه لوکاس و وین وین

الانم که خود خودمممممم

اهااا ک اینتورررررر
اوکی اوکییییی
پس الان خود خودتی دیگه

ارییییی

خود خودمممممممممم الان

بسیی هم عالیسسسسس که

چی شده؟؟؟

چیزی شده؟

کسی چیزی گفته؟ کاری کرده؟ پشتت گوه خوردن؟

سلامم کیوتیی خوبی؟؟
کاش اینایی ک گفتی میبود...ولی خوب..
به هر حال برگشتم کیوتییی🙂🙂

درسته برگشتی لاوم اما مهم اینه که از چی گذشتی و اومدی:"(

دیگه میگذره کیوتی .. زمان بگذره ادم کنار میاد بااهاش

الان خوبی دیگه خداروشکر نه؟

نه الان نیستم خوب...

الهی بمیرم ک...

کاری میتونم بکنم که خوب شی؟

هان؟

ببخشید خیلی بی عرضه ام اونی...سنگ صبور همه ای اما به خودت میرسه هیچی ب هیجی

نگووو اینجورییی کیوت باشهه؟؟؟همینکه ک هستی خودش کلی حالمو خوب میکنه

فقط میخوام زمان بگذره.. 

نه فدا اینجوری نگووو

پس یعنی خودمو دار نزنم؟😂

 

به حق علی بگذره:"((

ای جوووووووووووون دل*3*

اندههه ی دونه کیوت ک بیشتر نداریممم


هیییی میگذره
🥰🥰🥰🥰🥰

منم یه دونه اونی خوشگل بیشتر ندارم کهههههههه*0*

 

اما سخت و حلزونی

فدایتتت کهههههه❤❤❤❤
میدونستی میخواستم بیام وبت بگم دارک گیم فولشو نمییزاری پی دی افشو؟ اما الان اومدم دیدم گذاشتییی


اری اری 

واقعا دارک گیمو میخونی اونی جونم*0*؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا نکنه اونی جونم*0*

اری فصل اولشو خوندم فصل دوم تا ی قسمتی خوندم ولی پارتی دومم نمیاوردن منتظر بودم فول بشه ک شد و همونجا ک جواب کامنت دادم دان کردم فصل دومو و خوندمشش

این سعادت نصیبم نشد نظرت رو جواب بدم:"(

😂😂فدا سرتتت

سلام عزیزم

سلام فدا خوبی؟؟

ممنونم عزیزم :)

در مورد ساب های بلک پینک اگه نیاز هست زیرنویس چیزی رو اماده کنم بده تنک:)❤

راستی من اسمم مهدیه اس و ۱۳ سالمه و مولتی فنم خوشبختم☺

خوشبختم مهدیه جان، منم سحرم 

خوب بیا عزیز این واسه قسمت اول پارت چهارمه کلیک و اینکه اگه ویدئوش رو نداری بگو با چ کیفیتی میخوای تا ویدئوی این قسمتو برات بفرستم
و اینکه تا جمعه بتونی تمومش کنی خیلی خوبه

خوشبختم :)

ممنون ، با کیفیت ۴۸۰ خوبه بله چشم شاید زودترم تموم شد🍭

منم همین طور عزیز
اگه زودتر تموم بشه ک خیلی هم عالی
اینم ویدئو با کیفیت ۴۸۰، کلیک

سلام عزیزم زیرنویس برات ارسال شد ؟؟

سه شنبه هفته پیش فرستادم دیدم هیچی نشد نگران شدم گفتم شاید ارسال نشده

سلامم عزیز خوبی
ن ارسال شده منتهی من وایفامون چند روزی بود خراب بود نشد بیام وب
خیلییی مرسییییی بابت زیرنویسس❤❤❤

خداوشکر=)

خواهش میکنم💜

امیدوارم راضی بوده باشی از زیرنویس اگه بازم کمکی ازم بر میاد بگو حتمااااااااا

حقیقتا باز نکردم هنوز زیرنویسو این چند روز سرم خیلی شلوغ بود
ولی مرسییییی بخاطر زیرنویسسس 😍😍
چشمم چشم کاری بود میگم بهت💜💜

سلام. من همون مانیا ی وب بلک پینکم.... میخواستم بدونم چطور برات بفرستم فیلم ها و عکس و آهنگ ها رو و چی صدات کنم

سلام عزیز
ببین توب گوگل بزن picofile و اونجا اپلود کن و لینکو برا من بفرست

سلام اونی خوبی؟ 0-0

وب های کیپاپ فیلتر شده😔💔

واقعا برای گزارش دهندهه متأسفم =(

اونی اگه برای انتقال دادن مطالب به یه وب دیگه کمک بخوای من هستم ^~^

واسه هر کار دیگه هم که بخوای بخوای هستم ^^💖

لاو یو اونی سحر 🥺✨💖

سلام فدات شم خوبی تو 
ببخشید این وب خیلیی دیر به دیر میام 
میانهه اگه دیر جوابتو دادم 
ن فدا منتقل کردم وب جدیدم زدم یکمی روبه راه بشه وب ادرسو اعلام میکنم
لاو یو توووو💜💜💜

سلااااااااااااااااام پاپا موچییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خوبییییییی؟چطور مطوری چیکار میکنی پاپایی؟

سلاممم بیبی موچیییی
فدات شم ک درگیررر بودمم این دو روززز🥺🥺

پاپا موچ تو ادمین وب بلک پینکم بودی:/ شتتتتتتتتتتت باورم نمیشه عرررررررررررررررررررررررررررر تو اسنو بویی؟ شت پاپا موچیه من اونه باورم نمیشه عرررررررررررررررررر پاپا موچی دقیقا چند جا ادمینی*-*

اری جزاینجا ۳جای دیگم ادمینمم 😂😂
گرچه بیشتر بود ولی خوب از اوگ وبای دیگه اومدم بیرون و وب ب پ و وب جیسوک و ی دونه وب کیپاپ ادمینم 

پاپا موچی جون

میخواستم اولش ی چیزی بگم

درسته مدت زیادی نیس بیبی موچیت شدم اما دوست دارم بیشتر ات بدونم باهات خیلی صمیمی بشم و باهم همیشه باشیم من هواتو داشته باشم توهم هوای منو

پاپا موچی شاید باورت نشه اما خیلی دوست دارم و همین جور هروز دریچه ی قلبم برات باز میشه و الان توی قلب من قرار داری برام خیلی عزیز شدی و اصلا دوس ندارم غمتو بببینم 

دوست دارم همیشه اگ ناراحتی غمی داری بهم بگی و سرتو روی شونم بزاری و خودتو خالی کنی و تو خودت نریزی 

دوست دارم بعدا باهم بریم کنسرت(البته همه باهم)

پاپا موچی امیدوارم تا ابد با هم باشیم دوشت دالم سرتم درد نمیارم دیگ:)

دقیقا با اینکه تو هم مدت زیادی نیست ک بیبی موچیم شدی ها
ولی تو همین مدت جدی و واقعا قشنگ جا کردی خودتو تو دلم
فدای مهربونیت بیبی موچیمممم💔💔💔💔💔💔‌
چشم چشم تو هم پس نارحت بودی چیزی رو از پاپات پنهون نکن باشه؟
کنسرتت 😭😭
ارییی منم امیدوارمم،منم دوست میدارمم بسییییی💜💜💜💜💜💜 سرمم درد نیاوردیییی 

ی چیز دیگ بگم(ببخشید خیلی پرحرفم باید دیگ تحمل کنی ککککککک)

من خیلی حسودم دوست ندارم جز من کسی دیگ بیبی موچیت باشه قول بده فقط من بیبی موچیتم(بغض کردن*)

اخ فدا 
من همیشه همه چیزم تکه، یعنی مثلا از هر چیزی ی دونه بیشتر ندارم 
الان ک بیبی موچیی مه تو دیگه به کسی بیبی موچی نمیگممممم 

خداااا به دادت برسه پاپا موچی چون قراره اینجا پلاس بشم بدجور مثل کنه میچسبم کککککککککک

اینقدر بهت میچسبم که دیگ عضوی از بدنت بشم و توی روحت نفوذ کنم:)

خیلی دوس دارم باهات الان یکی بشم نمیدونم چرا این حسو دارم یعنی دیوونه شدم:(

الان میگی یا خدا این کیه بیبیم شده منو نخوره

(اتفاقا میخواد بخوره*استیکر شیطان* متاسفم با کامپیوترم استیکر ندارم:( تجهیزات در این باره صفر)

از بس از این:( و این:) و این:/ و این *-* استفاده کردم خسته شدم تنوع نداره :((((((((((

هعی 

بازم خیلی حرف زدم:( ببشید پاپا موچی باشه ببشید دیگ قول میدم کم بحرفم :(

😂😂😂 من ک از خدامه بیا 
خخخخخ تو همینجوری شم جات تو قلب و و همه جا هستتتتتتت 
😂بیبی پاپاتو میخوای بخوریییییی؟
فدای سرتت اصن میخوای من استیکرا رو بفرستم کپی کن داشته باش 

نه فدات شم راحت باش ،هر چی بیشتر حرف بزنی خوشحال تر میشمممم😍😍😍💜💜💜

پاپا موچی کجاییییی

دقیقا کجاییییییییییییییییی

کجاییییییییییی تو بی من 

تو بی من کجاییی

دلت اومده که بیبی موچیتو تو خونه تنها گزاشتی

الان بیبی موچی دلش گرفته

همش بهونه ی پاپا موچی میکنه

میگ پاپا موچی میخواد

پاپا موچی کجایی دقیقا کجایی کجایی که بیبیت تورو میخاد (اینا با ریتم هم خوانی نداره و فقط حرف دل منه و اصلا ربط به شعری که اول گفتم نداره اگ به ریتمش نمیخوره ببخشید نتونستم دربیارم:(

هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

*خاراندن سر* دیگر چه بگویم؟ 

هعی پاپاییییییی نیستی انگار برم انیمه ببینم بوش رو دوتا لپات سی یو:)

 

بببخشید بیبی موچیم ولی عموما اخر هفته ها یا مهمونیم و یا مهمون داریم ووسه همین پنج شنبه جمعه ها نیستم عموما
فدای دل نازک بیبی موچیم بشم که اینقد زود دلش تنگ شده😭😭😭😭
بیبی موچی اومدممم منننن🤧🤧🤧🤧🤧🤧

کیوتتتتتتتتتت😍😍😍😍😍

انیمه چی میبینیییی؟
😘😘 

نه اتفاقا بیبی موچی همزاد منننننن

سحری حرف زدنوووو دوست داره اتفاقا😂

 

یکی نیست بگه تو میپری وسط چیکار:/

😍😍😍😍

شما ک تاججج سرییییییییاین حرفا چیه میزنی

😂😂😂😂😂

وای سحری این بیبیت خیلی کیوته😂

منم قبلنا سحری داری تایپ میکردی فکر میکردم رفتی😂😂

 

و همچنان یکی نیست بگه تو این وسط چیکار داری😐🤦‍♀️😂

اریی ارییی خیلییی کیوتههههه😭😭😭😭 بیبی موچیم مثل بیبی موچی بنگتن کیوتههه 😭😭😭😭😭😭
😂جدییییییییییی؟؟؟؟؟




همزاد منی ،نیمه ی دیگر منی، سولمیت منییییی‌بازم بگم ؟

نه سحری تنها کسی که عین موچی بنگتن کیوتههه فقط و فقط خودتی ولا بس😬😂

 

آره بخدا. آخه یعضی وقتها خیلی طولانی تایپ میکنی و انتظار هم زمانو کش میده واسه همین فکر میکردم رفتی کلا😂

 

اوکی شنبه صبح سافتم کردی سحری....

خب تو هم همزاد منی نیمه ی دیگر منی سولمیت منننییییییی عزیززز منیییییی عزیزمممم دیگه چی دوست داری بگم؟🥰

😂😂😂😂😂😂‌ولی بیبی موچی بسیییی کیونهههه ها 


خخخخ خوب کامنت احتمالا طولانیه واسه همین منم جواب طولاتی میدمممم😂 کامنتای کوناه جواب کوتاههههه 

😍😍 خوبه دیگه تا اخر هفته سافتییی😎😎
بزار قلبم اینا رو هضم کنههه اول🤧🤧

آره دیگه تا اخر هفته سافتم

خب مگه دروغ میگم؟

یه همزاد دارم که منو تکمیل میکنههه سولمیت منهههه عزیزممهههه خیلییی هم دوستش دارمممممم تاججج سر منههههه عشقمهههههه

خیلی هم آدم خوبیهههه به فکر همهههه هستتتت و....

کجا یه همزاد به این خوبی پیدا میکنی آخه؟🥺🥺🥺🥺

عالیییییی اصننننن 
 قلبم اتک میخورههههههههه😭 
نکن اینکارو با من  ضربان قلبم افت کردددددد________________________

ساری ولی همزاد من از همزاد تو بهتترههههههههههه😍😍😍

حالا سحری تا ج اون یکی پیاممو میدی بذار منم بگممم

وقتی امتحان های نرم خردادم تموم شد تا سر 1 تیر نشستم هرچیییی بی تی اس داشت رو دانلود کردم و شاید باورت نشه ولی تو مایه های 150 گیگ اینترنت مصرف کردم و جالبیش اینجاس که هنوز کامل دانلود نکردم😂 تازه میریزمشون  روی فلش و توی تلویزیون با  مامانم میبینم و مامانم هی نگاه میکنه و بهم میگه محدثه از روی تو یه کپی گرفتن بعدش جنسشو کردن پسر و اسمشو گذاشتن جیمین و رفتع تو بی تی اس

بعدش من اون موقع: جدی؟ راس میگی؟

نههههههه جددیییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چه خوبه با مامانتتت نگاه میکنییییییی مامان من کلا اهل این چیزا نیستتت نه اینکه چیزی بگه به من یا ابجیم ولی وقتی مثلا ابجیم میگه دامادتو نگاه مامانم فحش میده به ابجیم و بنگتن 😂😂😂😂😂
🥺🥺🥺نمیگی دلم اب میشهههه اینجوری گفتی الانن؟؟😭 من چجوری ببینمت اخههههههههعععع

خب دیگه گفتم منو سافت میکنی بذار منم سافتت بکنم که دیگه همه راضی باشن😂

🥺🥺🥺🥺🥺 دیگه خط صاف میکشی چیکاررررررر لاقل یه موج از ضربان قلب بذارررر🥺 ضربان قلبت افت کرد نایستاد که زبونم لالل🥺

 

میخوای منو پر رو کنی همزادم؟ من زود پر رو میشماا باشه اصا

منننننن خیلی هم خوبمممممم و فقط یه نفر شایستگی داره با من باشه اونم همزادمه بقیه هم چشم روی همزادم نداشته باشن😎

🥺🥺🥺 مرسیی ک عدالتو رعایتت میییکنییییی🤧🤧🤧🤧


نه دیگهه شوک دادم بهش برگششت ضرباننننن


همزادمو پررو نکنم کی رو بکنم؟؟؟؟؟ 😂😂😂 البته ک کسیم نباید روی تو چشم داشته باشه هااا منم رو داشته هام و اطرافیانم بسیی حساسمممممممم

آره اره

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وای خدااااااا خواهرت اون وسططط😂😂😂

🥺🥺 ببین من یادمه عکسمووو برات فرستادم سحرییی ولی از لحاظ رفتاری و اخلاقی و سرحال بودن و .... کاملا با جیمین مشابهت دارم سحری 

خب منم نمد تو رو چه جوری ببینمتتتتتتتت🥺 فقط منتظرم کنکور بدم و پاشم بیام

ارهه ارههه کلا خواهرمم ی چیزی نیست هی میاد عکس مثلا کوک رو نشون میده میگه ببین دامادتو فلانی قریونشش بره مامان منو میگی کارد بزنیش اب پرتقال میده بیروننننن😂😂

خوب دلم تنگ شده :( ،منم بزارم عکسمو تو هم بزار حله؟
توی پست رمز دار میزارم تو هم همونجا عکستو بفرس ولی خب سیو نمیکنم قول میدم باشه؟؟

اری کنکورتو بده زودی بیااا💔💔

الهییی🥺

ببین میگم همزاد همیم دروغ نمیگم

خداوکیلی سحری تو رو نداشتم نمد چه میکردم

یعنیا حس میکنم خدا یهو منو فرستاد پیش تو .... نمد یه جورایی باهات میحرفم حتی حالم خوب هم باشه بهتر میشه

فقط حیففففف که خیلی دیر دیر میای اینور که اونم مهم نیست من عین کنه اینقدر پیام میدم که بیای😂💞

این یکی منم باهات مووافقم خدایی نبودی من چ میکردم؟
اصن جدی از وقتی دارم حرف میزنم باهات ها هی میخندم اصن اینقد انرژی گزفتم ک نگوووووووووووو 
ایگو فدات شم سعی میکنم بخاطر تو زود به زود بیاممممممم
😂😂

باشع باشه سحری پست بذار منم میام همون جااااااا

 

الان بزارمم؟
سیو نکنیم جفت باش؟

آره الان بذار

نه قول میدم سیو نکنم

قول محدثه ای و همزادی میدم که سیو نکنم

اوکی ی رمزم بفرست پس ک بزارم رو پست و اینکه اسم پستم میزارم همزاد

رمز چی بدم آخهههه

بزن 1111

این که خیلییی تابلویییهههههه
ی رمز دیگه بگووووووووووو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂😂😂

واکنشت یعنی 

** *** ****

گذاشنمم زودی ببین ک برش دارمممم از انتشارر

خوش به حالتون چه سحر خیز من تازه بیدار شدم

خوش به حالت همزاد پاپا موچی چقدر باهاش حرفیدی:(

ایگوووو سحر خیز باش تا کامروا باشیییییی

اهان یعنی پنج و جمعه(ببخشید حال نداشتم اولیو کامل بنویسم ) نیستی:( حیف شد ولی مشکل نیس:)

واقعااااااااااااا پاپا موچی حرف زدنو دوس*-* واو چه جالب

جواب میخوای منو بخوری؟اره میخوام پاپا موچ کیوتمو بخورم  با خودم تو شکمم تا هرجا میخوام حمل کنم

خب خب الان میخوام بیشتر بپرسم

اسمت که انگار سحر*-* از پیامای همزاد جونی فهمیدم 

سنت؟؟؟؟؟ چه سالی و ماهی بدنیا اومدی؟

قد؟(لازمه ککککککک)  چه ژانری دوس داری؟ بازیگر مورد علاقه و رنگ و میوه و غذای مورد علاقه و غذا و میوه ای که متنفری؟(کککک باید جواب بدی ککککک)

اری فدا این دو روز نیستم
یسسس یسسسسس، خوب ییا من میخورمت همه جا هستی باهاممن در نتیجه

یسس یسسس😂😂 سالشو نمیگم ولی ۱دی به دنیا اومدن 
۱۶۹ ، ژانر ترسناک نباشه بقیه شو نگا میکنم عاشقانه م زیاد دوس ندارم، بیشتر اکشن و رزمی و علمی تخیلی دوس دارم،غذا جونم واسه املت و ماهی میره، اب گوشت و خورشت بامیه جزو چیزایی ک دوست ندارمشون

خوب حالا تو بگوو
میوه حقیقتا از چیزی بدم نمیاد انبه زیاد ندوست میخورم ولی کمم

پاپا موچی من وایسادم از اون موقع تا الان که بیای :(

ولی انگار نیستی بازم 

هعی شانس من چقدر بده:(

اشکال نداره هعی 

الان چیکار کنم من ........درسمم نمیاد برم بخونم چون صبح دیر پاشدم و اصلا انگار حسش نیس دوروز هیچی نخوندم امروزم هیچی تا الان نخوندم هعییییییییییییی  چرا حس میکنم تابستون و درس اصلا نمیچسبه خیلی افتضاحه :(

عرررررررررررررر درس کوفتی الهی کوفته بگیری الهی نصف بشی

چی میشد دیگ درس نبود یا جوری بود درسا که با زور نمیخوندیم

اگ من اموزش پرورش بودم همه ی درس هارو میدادم بی تی اس اهنگ براش میخوند و با ریتم یاد میگرفتن بچه ها :(

ولی الان همش حفظ میکنیم اونم از کنکور بد که نصف سرنوشت دستشه 

هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چقدر دنیا بیخوده:( ناله چقدر میکنم:(

کککککککککک خب خب تو که نیستی حتما باید قهل بتنم تا بویای هوم؟ پش من با تو گهلم تا وقتی نیای منو بغل نتنی بوش نتنی گهل میمونم:( پاپا موچی همیشه کم پیداش؟ هعی نمیخوام مزاحم کارات بشم حتما حتما کار داری من چه فکری کردم که باید همش باشی 

1 سوال :تو چه ساعت هایی هستی؟

ببخشید بیبی موچییییی برقامون قطع شد و وایفا رفت :/
واقعا همم تابستون دزس نمیچسبه اصننن🙁🙁🙁🙁
اره اون موقع همه نخبه بودنننننن دیگه 
سال بعد کنکور داری فدا؟؟؟
دیگع برق رفت و وایفام در پیش رفت و من موندم و بی نتی :(
ا بیبی موچی قهر نکن دیگههههه باشه؟ بیا ی عالم بغلتت میکنم خوب قهر ننکن با پاپات ک دلش میشکنه💔💔💔💔💔

من اکثرا صبحا هستم فدا 

سلاممممممممممم صبح بخیر یعنی برای تو دیگ ظهر بخیر کککککککک من چون چند دقیقس بیدارم صبحه

بازم دیر بیدار شدم البته 10 بیدار شدم کوک میکنم ساعتو ولی بیدار میشم خاموش میکنم دوباره میخوابم ککککککک

عررررررررررر یک دی واو دختر زمستونی پاپا موچیه زمستونی*-*

واو 169 فکر کنم یکی دو سانت بلند تر از من میشی چون دقیق قدمو یادم نیس

املت بد نیست 

ماهی و میگو و غذای دریاییی*-* وای منم عاشقشم

وای پاپا منم از ابگوشت متنفرممممممممممم واووووو چه جالب خورشت بامیه بدم نمیاد

غذای مورد علاقه ی منم عذاهای دریایی و ماکارونی و نودل و هرچی توش گوشت باشه بجز ابگوشت(من گوشت خام میخورم توهم دوس داری؟)

میوه مورد علاقت چیه؟ 

من میوه مورد علاقم الوچه سبز و موز و توت فرنگیه

از زردالو زیاد خوشم نمیاد چون تنها میوه ی تابستونیه چون خیلی خوشمزس کرم میزنه و من نمیتونم بخورمش دیگ هعی

دیگ قهل نیتم چون الان تو بغلتم

ولی پاپایی خداییش ساعتی که انتخاب کردی خیلی سحره دیگ کککککککککک اخه 8 واووو سعی میکنم فردا زود بیدار بشم هعی امیدوارم نخوابم

عاله کنکور دالم:(

یکی از اونی هام که امسال کنکور داده بهم میگ اصلا سخت نیس فقط درست بخون و باید قشنگ بلد باشی مثل یک بازی چطوری میانبر بزنی 

صبح بخیر بیبی موچییییییی
ایگووو شبا تا دیر وقت بیداری نکنهههه؟؟؟
فدایت ک 🤩🤩🤩🤩
میوه مورد علاقه والا همه چی خیلی دوس دارمممم ولی کیوی و پرتقال یکمی بیشتر 😁😁😁😁😁😁
زرد الو ک همش کرم نمیزنه بدبدخت 

خخخخ دیگه ۹ بیا تونستییییییییی 
ان شالله ک نمیخوابی 😁😁😁😁

اری دیگع اگه قشنگ درس یخونی و استرس نگیری و روش تست زنی بلد باشی حله فدات شم

خب شبا دیگ عادت کردیم همه بچه ها دو سه بخوابیم مگ تو کی میخوابی0.0

واو کیوی کیوت*-* پرتقالم کیوته*-*

اره نمیزنه همش ولی وقتی مثلا یکیش کرمی باشه بقیشونم میترسم بخورم حساسم روش

حتما دفعه دیگ نه اینجا:)

امیدوارم تموم بشه هعی 

خب پاپا موچی دیگ چ خبر چیکار موکونی؟

خخخخ یادمه من پارسال اینجوری بودم ولی بازم اون جام ۸ بیدار بودم 
۱۲شب تا ۲ خواب بعد بیدار میشدم تا ۴یا۵بیدار بودم باز تا ۸ صبح خواب بودم 

من ۱۲ میخوابم فدا 

کیوت ک خیلی خوشمزه ننن😁😁😁
اها اوکییی فدااا
تموم میشع عزیز
هیجی من وب سر میزنم بازی بنگتن میکنم بعد کارای خونه و اینا ، فیک میخونم یکمی یوت چرخی و اینا و کارای دیگه

خوش به حالت ولی من اگ دیر بیدار بشم 

خوابم سنگین یک و بد بیدار میشم بعضی وقت ها الارمم بقیه خاموش میکنن (ی راز بگم من با صدای مامانم مثل چی از تختم بیرون میام ولی مامانم دیگ بیدارم نمیکنه:(

دو اینک اگ خیلی کم بخوابم سر درد میگیرم چطوری تو این جوری نمیشی یعنی 4 و 5 صبح هم میخوابیدی چطوری/؟؟؟؟

واو 

12 خوبه افلین:)

اره خیلی خوشمزس هی روزگار کرم هارو نابود بکن:(

اره تموم میشه*-*

نه من زیاد حساس نیستم یعنی خوب دومم میتونم بیارمم بدخوابم بشم
ی جورایی نیاز ندارم چند ساعت بخوابم مثلا گاهی طی روز خیلی خستم و خوابم میاد و اینا کافیه ۱۵ دقیقه بخوابم اونوقت اوکی میشمم و انرژی مگیزم 
دیگههه چی بگگم اینجوری بودم 

اری ۱۲ خوبه
😂😂 اخیی کیوتکککککک موچیییییییییییی

واو ت مثل مامانمی مامان منم این جوریه

دختر عمم هم این جوریه 

ولی من سیستمم بهم میریزه مثلا پسرا گرمی اجرا داشتن من اصلن ضبش نخوابیدم بعدش ساعت 8 خوابیدم 9 هم امتحان داشتم وسط امتحان گیج میزدم ککککککککک

ولی میدونی چیو دوس دارم وقتی کامبک هست من سر ساعتی که کوک میکنم بیدار میشم نمیدونم چطوری حتی دیرم بخوابم بیدار میشم ککککککک اینو دوس دارم*-*

😁😁😁😁😁
کامبک ک نگوووو من از قبلشش بیدارممم اتومات اصنننن🤧🤧
یادمه ی کامبک ساعت ۸ونیم بود همین دینامیت
بعد یادمه با جیسوک و سیما حرف میزدیم فک کنم ۵صبح بود خوابیدیم دیگه ولی بازم بیدار شدم واسه کامبک ساعتای نزدیک ۸ بیدار شدم تقریبی ۷ونیم 


کامبک ذوق بنگتن داری چون بیدار میشی

دقیق ذوق انتظاری که براش کشیدی کلا دست به دست میدن بیدار بشی

حتی تو خوابتم خواب کامبک میبینی ککککککککککککک

یسسسسس یسسسسسسسسس دقیقاااااااااا

سلاام هیونگ
هستی؟

سلامم دارلینگگگ
یسس یسسس هستم

خبب...خوبی؟

اوهوم خوبم 
تو چتوری ؟چ خبر چیکار میکنی از وقتی امتحاناتت تموم شده

منم خوبم مرسی...یکی دو روز استراحت کردم و کلاسام باز شروع شده:")))

کار خوبی کردی 
کلاس چی میری ؟

ریاضی فیزیک زبان و یدونه هم ورزش...

ایگوو پس تعطیلانم داری درس میخونی عملاا

آره😂😂ولی باز خوبه که عربی و دینی مجبور نیستم بخونم فعلا😂تو چخبر؟

دینی ک اسونه ولی عربی رو منم موافقم یعنی ی جوریه عربی ک بعد اینکه امتحانو دادی دو روز بعد هیچی یاد ادم نمیاد 
منمم خوبمم بیشتر این روزا فیلم میبینم

وای عربی...حاضرم صدتا سوال ریاضی حل کنم یه صفحه عربی نخونم😂
ولی من نمیتونم از بی وقفه بکشم بیرون هنوز😂هیچ سریالی به دلم نمیشینه دیگه...

ارهه ارهههه😂😂😂منم 

بی وقفه والا من دوسالی هست دیدمش هنوز نتونستم بکشم بیرون ازش همین هفته پیش داشتم مرور میکردم سریالشو😂😂 ولی خوب بی وقفه ی دونه س اک دومی نداره برا همین دیگه مجبورم با بقیه سر کنممم 

اووو دوساللل...پس عادت کردی دیگه😂اره واقعاااا یه دونس...

یسس یسسس 
الانم ی جوریه ک ّمثلا ی بازیگری رو میبینم ک خوب بازی میکنه و اینا میشینم تموم سریالای اونو میبینم باز تا بازیگر بعدی ک پیدا کتممم

ولی من فهمیدم نباید به خاطر بازیگر سریالشو ببینم...تو تعطیلام نشستم سوگند عشق رو که شیائو ژان بازی کرده رو ببینم ولی قسمت 5 دراپ کردم/:

اتفاقا من وانگ ییبو و شیائو ژان هیچکدوم از بقیه ی فیلماشونو ندیدم چون واقعا جذبم نمیکرد فیلمه همه ش با بی وقفه  مقایسه میکردمشون
منم وانگ ییبو ی سریال دیدم وسطش ول کروم چون اصلنن خوشم نیومد
ولی مثلا یکی هس اسمش شوکای اونو همه فیلماشو دیدمم حز ی سریال اونم چون اخر فیلم دختره به شوکای نمیرسه نگا نکردمم

اره...من هر چی میبینم دیگه با بی وقفه مقایسه میکنم😂
وااو پس سد انده...حالا اسمش چیه؟...من عاااشق سد اندم😂

اره ارهه 
نگووووو سد امد دوس داری واقعا؟ میخای فیک سداند بدم بت؟؟؟
اسمش یادم نیس ولی تو اسم سریاله ی قصر یانگژی بود ، 

آره😂به هم رسیدن کاپل دیگه خیلی تکراریه واسه همین سد اند رو خیلی بیشتر دوس درم😂عااا آره کاپلش چیه؟

من سد اند باشه فراموش نمیکنممم کههههه
ویمینه کاپلش،اسم فیکش before our spring 

دقیقاااا واسه این که فراموش نکنممم...اوو میخونم حتما

 

نه دیگع فک کن هر وقت ادم یادش میفته میخواد از غصع پس ییفتهه خیلی بدهه که

ی دونه یونمینم بود یادم نیس ولی اسمشو

😂😂نه فقط بار اول ناراحت میشی بعدش که یادش بیفتی خوشحالم میشی که عجب سریالی دیدم😂

وااو یه چیز یادم افتادد کههه...هیونگ تو گفته بودی عکستو واسم میفرستیا:")))

متاسفانه من هر بار یادش میفتم ناراحت میشم ی رمان خوندم تقریبا ۷یا۸ سال پیش هنوزم یادش میفتم غمگین میشمم هااااا 

باش ی وقت میزارم وب بهت رمز میدم 

واااو😂چه حافظه اییییی...ایول بابا

اوکیییی😍😍

ارهه ارهه حافظه م تویاداوری فیلم و کتاب و اینا خیلی خوبههه😐 برا همین غمگین نمیبینم 

میگم حالا از بی وقفه کدوم صحنه ش خیلی دوس داشتی

😂😂😂
من صحنه پایانی رو خیلیییی دوس داشتم...همون که فلوت میزد بعد لان جان صداش زد...بعد مثلا اون جا که ون نیانگ واسه جیانگ چنگ گفت که وی یانگ هسته طلاییشو به اون داده:")))))اونم خیلی دوس داشتم...تو چی؟

ارههه اینجا هامم خیلی خوب بودن 
من جایی ک میره با فرقه ها بجنگه ک اخرش خودشو پرت میکنه بعد لانجان دستشو میگیره 😭😭 بعد همینجور خون از دستای لان جان فوران میکنه ولی وی یینگو ول نمیکنه یکی اینجا
یکیم جایی ک فرقه ون نینگو برمیداره ببره تپه های مدفن گاه ک لانجان جلوشو میگیره و میگه اگه بری راه برگشتی نیس بعد وویینگ میگه ترجیح میدم به دست تو بمیرم اگه قراره بمیرم بعد ک وو یینگ میره قطره اشک لانجان میفتهه 😭😭😭

:")))))))))))))))وای اینا هم خیلییییییی خوب بودن...میدونی سر این صحنه ها چقدرررررر زااااار زدم:")))))))))))
اونجا که همه با وی یینگ سر طلسم ببر سیاه باهاش جنگ میکردن لانجان ازش محافظت میکرد:")))))اونم دوس داشتمممم
وای الان میشینم دوباره گریه کنممممم

ارههه ارهههه😭😭😭😭😭
وایی اونجایی ک بود فرقه لانجانو نابود کردن بعد فرقه ون رفتن همع شون ک پای لانجانم مجروح بود اون یارو شازده ی فرقه لان میخواست بزنه با شلاق وویینگو بعد لانجان اومد شلاقو با دستشش گرفتت😭😭😭😭
اونجایی ک توی غار بودن ک ی لاک پشت غول پیکر بود بعد همع رفتن و این دوتا موندنننن 😭😭😭

وااای آرهههههه😭😭😭😭😭😭
اونجا رو یادته بخاطر اینکه از وی وو ژیان محافظت کرده بود قبیلش شلاق زده بودنش بعد وی یانگ دد:")))
واای😭😭😭😭😭

ارههه ارههههههههههه😭😭 اونجایی هم ک انگار برای بار دوم زنده شد وییینگ وقتی تو عمارت اون یارو فرقه جیانگ بود(وقتی اون پسره ک اول نقش نوکرا رو داشت تا شازده ها رو شده بود ارباب فرقه جیانگ اونو میگم) اومدن بریزن سر وویینگ بعد لانجان اومد حمایت کرد و باهم از اونجا رفتنن😭 وقتی همه ب لانجان گفت اگه با ووییینگ بری اعتبارت خراب میشه و .. اما اون بازم با وویینگ رففتتتتتت😭😭😭😭😭😭خیلییی قلیم درو گرفت براشون اصن از اینورم خواهر زاده ی ویینگ زد با شمشیر تو شکم وویینگ اصن هیچیی پورد شدمممممممممممممم 



ویمونی فدا من باید برم کم کم کاری نداری عزیز؟

😭😭😭😭😭همم سر اونا نابود شدمممممممممممممم
نه دیگه برو خیلییی خوشحال شدم حرف زدم باهاتت

ارههه ارههههه 
منم خیلیی خوشحال شدم فدا مواظب خودت باش

حتماا تو هم مواطب خودت باش
خدافظظظ💜

😘😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan