BTS

Just For Profile

امم برگشتم

های گایز..

گرچه وبم کسی نیست و اینا

ولی خوب برا همون چند نفری

ک شاید مهم باشه 

میگم برگشتم.

مهمه

کی میخوای بفهمی؟

ودف./:

😅😅 اوکییی اوکی ملتفت گشتمم

افرین بر تو

 

 

کجایی تو دختر؟

دلم بات تنگ شده بود

😂😂


زیر اسمون خدا.... ی چیزی اتفاق افتاد یهو دیگه رفتممم ک رفتمم
واقعا؟؟🥺
والا دیگه احساس میکنم محو شدم از بیان

زیر اسمون خدا باشی خوبه

 

 

نه بابا تو ذهن من هسی هنو

اری دیگه هرجام باشیم بازم زیر اسمون خداییمم


هارت اتک شدمم ....💔💔💔

عه سلامممممم اونی خوشحالم برگشتی

سلاممم پانیی
فدایت ک عزیز❤❤
خودمم شاد شدم ک اومدمم

سلامم

خوش برگشتی عزیزم

سلامم پرییی
چتوری خوبی؟؟چ خبر؟ دندونت چی شد اوکی شد؟
هیجوقت رفتنم اینقد طولانی نشده بود...

قربونت 

نه ایانم نیست ..وقتی ایانم نباشه حالم خوب نیست

تو خوبی؟

دندونم و دیگه پی اش و نگرفتم فعلا 

عزیزم...خوبه ک اومدی ..دلم تنگت شد 

چرااا رفتشش ایان اخه؟😔😔 
امیدوارم زودتر برگرده.. نمیدونم شاید یکمی دوری میخواد و برگرده زود پری 
بخاطر تو هم ک شده برمیگرده... 
خوب بدتر نشه دندونت
منم دلم برات تنگ شده بود...

برا من مهمیییییی

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭

ایانم خسته بود...

وبش و بسته ..ولی میاد ..

مرسی ..

از کجا میدونی ب خاطر منم ک شده بر میگرده؟😅

نه دندونم درد ک نداره .

می تو لاو..

خوب طبیعیه پری ... وقتی ادم خستس نیاز به یکمی تنهایی داره
اری میاد مطمئن باشش
از اونجایی ک تو خیلی دوس داری اونم حتمن دوست داره؟؟پس بخاطر تو هم ک شده برمیگرده.. 
شاید چون خودمم بخاطر ی سریا هنوز بیان هستم و گرنه نباشن میرم... 
خوب باشه هر جور صلاح میدونی فقط زودتر انجام بدی بهتره
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

اونننییییییی جونمممممم سلاااامممم خوبببببییییی؟! دلم برات خیلی تنگ شده بووودددد واااییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 عیدت مبارک امیدوارم سال خیلی خوبیو شروع کرده باشی پر از اتفاقای خوب و قشنگگگگگ و پر از موفقیتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

سلامممم عزیز چتوریی خوبییییی؟؟
ایگووو دل منم همینطوررر.... 
سال نوی تو هم مبارکک فدااا
به خوبی ک سالم شروع نشد ولی چی بگم امیدوارم بقیه ش خوب باشه

چ میکنی عزیز خودت اوکی هستی؟

میسی اونی جون قشنگمممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍 

میسییی😍💖💜💙 

عه🥺 امیدوارم ازین به بعدش سال خوبی باشه🥺😪💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙 

 

میسی من خوبم 😅💜💜💜

امیدوارم برا همه ی سال خیلییییی خوب باااشههههه 

ا خدا رو شکررر ک خوبییییی

میدونم ولی بدون اون اینجا...

اره ...خودش میگه خیلی دوستت دارم..

 میگفت اگه تو بخوای بری منم از بیان میرم ..

دلم تنگ شده براش ..

برای شبایی ک تا ساعت ۱ باهم حرف میزدیم ..برای شب بخیرامون...

خندیدنا...

سر ب سر گذاشتناش...

وقتی بهم میگفت ی بغلِ محکم...

اشکم درومده ...

مگه میتونه من و تنها بزاره ..

منی ک بدون اون نمیتونم این فضای خفه رو تحمل کنم ...

وقتی بهم میگفت بوس ب کله ات ...

چشمام داره میسوزه ..

میدونم پری چی میگیی
ولی خوب به این فکر کن ک حالش بهتر میشه و بزمیگرده پیشت... 
تموم این چیزایی ک میگییی من با ی نفر دیگه تو بیان دارم..
ولی خوب میدونی اون خیلی زود ب زود میره از بیان و ی مدتی نیست
منم منتظر میمونم تا حالش بهتر بشه و بررگردع ... گرچه رفتناشم طولانیه اخه


ولی غصه نخور و فقط دعا کن حالش خوب بشع و زودتر برگرده
گریه نکن مطمئن باش دوس نداره ایان ک گریه کنی تو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **** * *** **

**** ** ***** **** *** ** **** *** *** **** ***** *** ***** **** * ****** * **** ****** *******

** ******* * ****** *** *** *** ***** ***** ** ****

*** *** *** ****

خوب دیگهه پریی در نتیجه مخور اینقد غصه و گریه م نکن..

حالا هارتت سالم شد یا نه

😄😄😄 ارهه ارهههه

گوود😂

 

 

چخبرا؟

یسسسس



بدبختییی بعد وقتی اومدم وبای بلک و های کیپاپ ترکیدکک از کامنتتتتت😭 تموپم نمیشه وب بلک پینک ی ۷۰۰ و خردهای کامنته اون یکی ۲۰۵ تا
وب بنگتن هم ک هنوز نرفتم ولی خوب باز خوبیش اینا وب بنگتن ۳تا ادمین دیگه م هستن  

ایان دوست داشتنی من...

آکوای من..

دیگه شبا خوابم نمیبره نیست..

حالم بده اونی...بد..

پریی ببین اخه دوس نداری مگه حالش خوب بشه؟ نمیتونی بخاطرش تحمل کنی ی مدتی؟؟

اووههه

اره حقته وقتی اینهمه مدت نمیای همین میشه دیگه😂

 

 

یهه ادمین بزار برات درستش کنه

شما خسه ای تازه از راه رسیدی😂

 

راستی..اون وب دریم کچر و مامامو نیز هستا

جر

خوب نمیتونسنم بیام همین الانم اوکی نیستم زیاد ولیکن اومدم 


 ادمین ندارممم، هیونگم ادمینه ک شانسم اونم نیس و یکمی حالش خوب نیسن


مامامو ک ندارم ولی دریم کچر چراا😭😭😭

اوک نیستی؟

میخوای حرف بزنیم بیب؟

 

 

ایگو

 

 

دریم کچر

اوه گاش

مامامو داشتیا...یا من حافظم ب چوخ رفته

امم خصوصی بده بگم بهت 



خخ حافظت به چوخ رفتهه مثل اینکه😂

من ب خاطر خوب بودن حالش هر کاری میکنم.

دارم دیوونه میشم اما تحمل میکنم برگرده پیشم..

اینقد خودخوری نکن مری ک باز حالت بد بشه اون بیاد ببینه حالت بده ناراحت میشه...
بعدشم طبق اون کامنتی ازت ک سان کردم، دیگه نباید اینقد حالت بد باشه چون ...

اونی تا بیاد حال و اعصاب من همینه..

تو کامنت دوم پرسیدم خوبی جواب ندادی 

اوکی نیستی نه؟

چی شده ..؟

پری سخته ولی سعی کن قوی تر از دیروزت باشی...


یکی از نزدیکام فوت شده بود.. وقتی گفتم نمیام برا همون بود

هوم..باشه 

خدا رحمتشون کنه..متاسفم..

راستی اونی اگه میخوای ادمینم کن کامنتای اون وبت و ج بدم 

البته اگه اعتماد داری و دوست داری

فدا عزیز


اخه وبای گروه های کیپاپن فدا، میخای ادمین کنم جواب بدی؟
وب بلک پینک و دریم کچرن 
وب شخصی فقط همین ی وبو دارم و بس

مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم

چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مییییییییییییییییییییییبینمممممممممممممممممممممممممممممممم

بالاخرههههههههههههههههههههههههه

برگشتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نمیییییییییییییییییگییییییییییییییییییی یهو میرییییییییی دلللممممممممم صد راه میرهههههههههههههههههههههههه

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دلم تنگتتت شده بودددددددددددددددددددددددد

خداوکیلی قسم میخورممم دیشب خواب دیدم میبینمت😭 بعدش امروز اومدم وبت میبینم برگشتییییییی

خوابم با  100 درجه تغیییر تعبییر شدددددددددددددددد😭😭😭😭😭😭

راستی همزاد گلم حال مادربزرگت بهتر شد؟

همزادمممم دلمم اندازه ی مورچه شده براتتت🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺


الهیی فدات ک پست گذاشتم ی مدت نمیام☹☹☹☹☹☹☹☹
جدیییی مییگیییی؟؟منم مثل تو پیش اومده از بیان یکی رفته خواب دیدم و بعدششش برگشتههه طرفف😭😭😭😭😭 تا کجا شباهت اخه؟؟


نه عزیز فوت شد :) ، اصن خار همزادی رو میبینی؟؟

اره اگه میخوای میتونم جواب بدم کامنتات و .

فقط اگه خودت میخوای و دوست داری 

اجبار نیست دوست ندارم از روی رودرواسی ادمین کنی یا...

ن فدا مشکلی نیستت
فقط اطلاعات داری راجع به بلک پینک و اینا؟؟؟
و اینکه ممکنه کامنت توش فحش و اینا باشه اونا رو تایید نکن 

همزادمممممم

منم دلم اندازه ی  یه الکترون شده بود برات😭

جدی پست گذاشتی؟ من ندیدم.. مهم نیست حالا مهم اینه که اومدی🥺

آره آره بخدا خوابتو دیدم😁 شباهت تا اینجا که من همزادتم عزیزم😭😭

 

عه... الخی خدا بیامرزدتشون... الان مطمئنم جاشون خوبه.... تو هم سعی کن قوی باشی عزیز. مطمئنم مامان بزرگت نمیخوان که ضعیف بشی ...

خار همزدای بخدا رد شده😭 دیگه جفتمون یکی هستیم در دو بدن

🥺🥺🥺🥺 منممممممم 

اری اری پست گذاشتم مخوصا بیشتر برا تو و تهجینی چون میومدین اینجا
😭 اری ارییی همزاد اینقد شبیه هم دیده بودی تا حالاا؟؟؟ 

مرسی فدا... ممن ک دارم سعی مو میکنم بیشتر مامانم .... خیلی حالش بدع

اری ارییی😭😭😭😭😭😭😭

یکم راجع ب پلک پینک اطلاعات دارم کم البته

اونایی ک توش سوال ب خصوصی بود و میزارم بعدا خودت ج بدی 

اوکی فوقش میگم توهین ب گروهای دیگه کار درستی نیست 

اونی بیا وبم خصوصی بده 

اریی 
امم ببین پری اونایی ک سوال دارن ک نمیدونی یا درخواست دارن رو ج نده
نه بابا به خودما فحش میدنن اصن 😂😂، کلا اینا رو بزن رو عدم نمایش


میخوای نام کاربری بدی؟یا کارم داری؟

چشم اونی میدونم 

بیخودددددددد !!

بزنم رو عدم نمایش میتونن جواب و خودشون ببینن؟

کاربری بدم

فدات که
خخخ ولی همینجوریه جدی
بزن رو عدم نمایش ،اصن لازم نیست جواب شونو بدی


بده همینور جز خودم کسی نیست خصوصی بده

عه الان دیدم پست که گذاشته بودی 29 اسفند و رفته بود اون بالای بالا منم که ماشالا کوه دقت نفهمیده بودم فرق کرده وب :)

 

 

اییی.. درک میکنم. منم مامانبزرگم فوت شدن بابام حالش خ بد بود. مخصوصا عمه ام... اگه بگم حال عمه ام هنوز بده دروغ نگفتم. 8 تا قرص اعصاب میخورد تا بخوابه. الان کمش کرده شده 5 تا. ولی هنوزم بده حالش... چون عمه ام و مامانبزرگم باهم زندگی میکردن  و خیلی بهش وابسته بود واسه همینه این جوری شده...

حالا مامانت هم همین طوری شده... چون مامانت پیششون بزرگ شدن و خاطره خیلی زیاد دارن... برای همین وابستگی زیادی دارشتن بهشون واسه ی همینه این طور شدن... من مطمئنم باهاش کنار میان فقط بسته به شخصش زمان میبره.... سعی کن مواظب مامانت باشی... چون اگه سیستم ایمنشون در اثر ناراحتی زیاد بیاد پایین( چون کورتیزول خیلی زیادی ترشح میشه از فوق کلیه . پروتئین تجزیه میکنه تا انرژی بدن رو تامین که که این باعث میشه بدن ضعیف بشه) ممکنه مریض شن خدایی نکرده زبونم لال... خلاصه کلی مواظبشون باش...

*یکی نیست بگه مثلا داری دلداری میدی؟😂*

دقتتوووو  ک همزادمممممممم😂


من حقیقتا مادربزرگم ی شهر دیگس خوب تهرانه ولی بازم مامانم چون ازش دور بوده و اینا خیلی حرص میخوره و اینا
من ی خالم و داییم با مادربزرگم زندگی میکردن... دایمم به روی خودش نمیاورد جلو ما ولی داغون بود.. میدونی ک منظورمو

باشش فدا
😂 بیا من بگم، داری دلداری میدی؟

بیا یه شباهت دیگه 😂

دقت من = دقت همزادم= 0 😂

 

آهان منوجه هستم... اوه اوه... ایشالا داییت هم بهتر میشن... کلا بهتر میشین ایشالا فقط یکم زمان میخواد...

 

😂والا همزادم میخواستم دلداری بدم ولی درس های زیستم که با دریل کردم توی مغزم و هیییییییییی اندازه ی موهای کلمه ام ازش تست زدم اومد جلو چشام😂

خدایی همزادم من اصلا بلد نیستم سخنرانی کنم... چون خیلی فی البداهه حرف میزنم و کارامو همین جوری پیش میبرم و فکر روش ندارم این مشکلات پیش میاد😂 خودت درکم کن دیگه... ساری😂😂😂

😂😂😂 یاااااااا من دقتممم خوبهههههه


اره ان شالله.... 


خخخخ ایگووو مخ نزاشتن برات که این درساااا🤧🤧🤧🤧🤧برو درس بوخون همزادم منم برممم به کارام برسممممم 

ایگویاااااااا جدیی؟؟ اوکای اوکای چ کنم ک ی دونه همزاد بیشتر ندارممم حلهه پسس
مواظب خودت باش همزاددددممم❤❤❤❤

نه دیگه همزادم من دقتم خوبه ولی همچین تعریف نداره😂

 

همین دیگه درسام منو فرستادن فضا😂 دارن تلافی اون مدتی که هی میفرستادمت فضا رو سرم در میارن

باشه باشهههه .... بروووو به کاراتتت برس فداااااااا

ایشالا تونستی فردا بیااااااااا

 

بخدا... فیالبداهه تر از من توی کل فامیل تا اونجایی که خبر دارم نداریم😂😂😂

آری آری همزادت یکی یکدونه است. باید تحملش کرد😂💜

تو هم مواظب خودتتت باشششش همزاد گلمممممم

فعلا😁😁💞💞💞

سلاممم بر تو ای همزادددمممم 
خخخخ منم نیمه خوبمممم 

ایگوووووو🤣🤣🤣 بله دیگهههههه ببین منو فرستادی فضا درسا اارن تلافی مظلومیتمو میکنننننن 
نمیدونم نشد بیام فک کنم 
تحمل چیه ی دونه همزاد ک بیشتر ندارم رو سرم جا دارههههه 

چشمم چشممممم❤❤❤❤❤❤

پیدا کردم اونی 

میزارم الان

تو یو اپ لود آپ کردم

پری با ۳تا کیفیت 
۱۰۸۰
۷۲۰ و ۴۸۰


اوکیه ولی تو پیکو بهتره ها
ولی بازم اگه با یو اپلود راحت تری بزار با همون

اونی فقط ی کیفیت داشت گشتم چند کیفیته پیدا کنم  نبود

اصلا غیر از این اموزش کریزی اور یو توسط لیسا پیدا نشد 

بزار باز بگردم اگه نشد همین و میزنم

کیفیتشم خوبه قشنگ واضحه

من اپ کردم گذاشتم ولی هنوز انتشار نزدم

اوکیه باش بزار




اگه احیانا دیدم بچه ها خیلی گیر دادن برا کیفیتای دیگه اضافه میکنم خودم و گرنه گیر ندادن اوکیه همین یکی
و اینکه میگم پری اخه میدونی کل وب با پیکوفایله پستای بعدی تو با پیکو بزاز ک یکدست باشه وب

اونی مشکل اینه ک کیفیتای دیگش نیست 

کلا همین ویدیو از لیسا بود 

باشه اونی 

میخوای بزنم پیکو لینک بگیرم دوباره

اره زحمتت بزن پیکوو 

باشه میزنم



+++اونی پیکو همش خطا میده 

میزنه خطا در ارسال فایل

اوکییی. تنکسسس
جدی؟ خوب با همون یواپلود بزن اشکال نداره
پری من باید برم فعلا کاری نداری باهام؟؟

و اینکه ام وی جدید با خودمه فدا میزارمش

باشه اونی

نع عزیزم کاری ندارم

 

اوک اونی با خودت

فدایت پسس فعلا
مواظب خودت باش❤❤❤
دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۰۳:۱۷ ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

اوما ازون حرفا بوداا

ملومع کع مهمی

حالت بهترع؟

...

سلام اونی خوبی؟ ^^

اونی بخدا من نمیدونستم تو هنوز اینجا رو داری وگرچه میومدم بهت سر میزدم🥺🥺🥺🥺🥺💔

حضرت پشمک هم بهم نگفت که برگشتی/:

(حضرت پشمک یه چیز کاملا من درآوردیه 😂😂💔🔪)

اونی جونم خوبی؟

البت حس میکنم چون پروف و اسمم رو تغییر دادم نشناسی*-*

ایدام دونسنگ کوچولوی نازنینت*-*

(چه من خودمو تحویل میگیرم:/)

عیدت مبارک اونی⛓️❤️

یه متن عاشقانه هم تو وب های کیپاپ برات نوشتم فکر کنم نخوندیش😅❤️

سلامممم دونسنگ ناز کوچولومممممممممممم
ایگویا ن فدا اینجا همیشه هست دلم نمیاد پاک کنم یا از اینجا برم .....

😂😂 حضرت پششمکگ چرا نگفتییییی ک برگشتم ؟؟

خوبم فدا بد نیستم....

ایگو فدا های کیپاپ نرفتم سراغ کامنتا سرم خلوت شد حتمن میرم
و ساال نوی تو هم مبارک

*^*

یعنی قشنگ‌ یکی از ارزو هام این بود که تو باهام دوست بشی؛-؛

گرچه حس میکنم اصلا باهام راحت نیستیا ولی من خیلی دوستت دارم انقدر که همیشه بهت فکر میکنم

از وقتی با  های کیپاپ اشنا شدم...فهمیدم خیلی دختر خوبی هستی....اونقدر خوب که نمیتونم توصیفش کنم!

 

 

اونی جونم من تازه فهمیدم که مادربزرگت فوت شدن:(

خدارحمتشون کنه....جاشون قطعا تو بهشته🌹

تو هم سعی کن قوی باشی...(:

اگه قوی باشی قطعا مادربزرگت توی آرامگاه ابدیش راحت تر میخوابه:"(

Be Strong💪🌹

 

اونی جونم این حرفت که میگی واسه کسی مهم نیستی رو واقعا درک نمیکنم😐💔

رو چه حسابی اونی جان اینو گفتی🔫😐

خدای من جدی این شکلی فکر میکنی که واسه کسی مهم نیستی=|؟

اونی سحر واقعا🔫😐💔

😐

😐💔🔪🔪🔪🔪🔪🔪

💔🚬

دیگه از فکرا نکنیا🔫😐

😐💔🚬

خودم اینجا رو به رگبار کامنت میبندم=\

تا آیدا رو داری غم نداری😐💔

اینجا رو نه ببند نه پاک کن*^*

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

حضرت پشمک؟=\(نمیگه😂😂😂)

اونی امیدوارم این غم آخرت باشه*^*

میگم اونی واسه وب های کیپاپ یادته بهت گفتم اگه کمک بخوای من هستم*-*

هنوزم اگه کمک بخوای هستما•-•

اونی دوست دالم•-•🍷

شالی شرشال اژ شلامتی داشته باشی•-•💙

اونی اینقدر دلم پره•_•  از بیان*^*

از ادمای داخلش...چه اونایی که اکانت دارن....چه اونایی که اکانت ندارن!

همه جور ادم اینجا پیدا میشه...خوب خوب تا بدترین ادما

 ولی یه چیز مشترک بین هر دوتاشون هست...اینکه اگه گیر هرکدومشون بیفتی نابود میشی...اگر گیر خوباش بیفتی اگه برن و دیگه نیان نابود میشی....اگرم گیر بداش بیفیتی از بس بهت توهین میکنن نابود میشی....

اونی اگه از حالا به بعد کسی اومد بهت چیزی گفت کامنتشو تایید کن وب منو بهش بده بگو بیاد پیش من تا ادبش کنم:|

شلامت باشی اونی•-•

دیگه بیشتل اژ این شلتو نموخورم•-•

فداتت ک عزیز 🥺🥺
ن راحتمم باهات خیالت جمععع
نمیدونم چی بگم از اینهمه حس خوب ک بهم دادی با این حرفات... ولی بدون تو خودت فوق العاده ایی❤❤❤❤

اره عزیز فوت شد، مرسی فدا خدا همه رفتگانو مورد امرز قرار بده ان شالله.
چشم چشم سعی میکنم قوی بمونم🙂🙂


دیگه چی بگم اون جا حالت خوبی نداشتم برا همین پستمم غمگین طور شد 
چشممم چشممممممم سعی میکنم قوی بمونمم


ن اینجا رو ک حقیقت به هیچ وجه دلم نمیاد ببندمش یا پاک کنم حتی اگه خودم ی روز بخاام برم


فدات دونسنگ کوچولوم چشم کمک خاستم میگم بهت 
ایگووو بیان ک اری همه شده دلشون پر بشه از ادماش ... 
ن خوب فدا نابود ک نمیزارم تا اون حد برسم ولی خوب چند باری قلبم شکست بد ولی خودمو جمع و جور کردمم

😂😂 باش چشم گرچه کلا من کارب کسی بهم نداره و تا حالا این موقعیت ک یکی بخواد باهام بد حرف بزنه یا فحش بده اینا نرسیده 

ن فدا راحت باش هر چی دوس داری بگو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan