BTS

Just For Profile

۶۸ نفرررررررررردد

حاضرین سایتم ۶۸ نفرهه؟؟

اخههه وههههههههههه

 

 

الان شد ۷۵نفرررررررررر

174 تا الان:|

کیوتی وب تو همیشه اینقد شلوغه ولی واسه من نههههه

فکر کنم بیان دوباره یه چیزیش شده

مثل اینکهه 😶

اونی همشون رباتن -_-

سلام فدا خوبیی؟

اههه اوک اوکی
يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۱۷:۳۸ ϲяγѕταℓ 🧊❄

مرسی اونی جونم تو خوبی عزیزم؟! ^^

یس یس چه خبرا، چیکار میکنی؟
مدرسه ت در چ حاله؟مجازیه؟
دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۱۱:۱۲ ϲяγѕταℓ 🧊❄

هیچی فعلن ک بیکارم ولی تا دو هفته دیگه دانشگاهم شروع میشه😅 

الهییییییی 😍😍😍😍😍😍😍 
دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۱۲:۵۷ ϲяγѕταℓ 🧊❄

آرهه😅💙

تو چه خبرا اونی جونم؟؟ 

من هیچی فدات شم جاست خودمو سرگرم میکنمممم

عادیه من اینو تازه الان دیده باشم؟😂 در هر صورت پشمااااااااام چه دقیق وقتی 68 نفر آنلاین بودن تو هم آنلاین بودی😂👌

باز سلام یادم رفت:/

سلامممم همزادمممم چه طوریایی فداااا؟ حالت خوبه؟ چه خبرااااااا؟؟

بذار منم اخبار جدید خودمو بگمم براتتت

درس که عضو ثابت کارامه اینو بذار اونورررر الان رفتم انیمه "بوروتو" رو که ادامه ی ناروتو و ناروتو شیپودن عه رو دانلود کردم و باید بگممممممم عرررررررررررر😂😂😂  یعنی تنهای چیزی که نمیتونم هضم کنم ساسکه اس که بابا شده...فرض کن 🤤🤤🤤🤤🤤 تازه هرچی ساسکه رو میبینم یادم به ایتاچی میفته هی به خودم و سازنده این انیمه فحش میدم که چرا ایتاچی باید میمرد..😭 چرا باید کراش منو تو فصل قبل میکشتید آخههههه🥺 حالا درسته ساسکه کراش دومم بود ولیییییییی عررررررر😭😭😭😭😭😭

پشمام تازه بیشترم شد بعد فهمیدم مشکل از بیان بودههه😂😂😂


هایی همزاد قشنگمممم ، یس یس تو چتوری خوبه اوضاع احوالت؟؟


خب اوکیه درس زفت کنار😂 دیدییییی ساسکه بابا شده بود چ خفن و جنتلمن تر شده بوددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 یا یا ساسکه اندههه کراشت ایتاچی بود گراش دوم نداریم اصننن
من بوروتو رو کامل ندیدم چون بگم اسپویل میشه ولی ی اتفاقی ک میفته منو منصرف کرد ادامه شو ببینم😭😭😭😭😭

😂😂

عجب... بیانم دیکه قاطی میکنه😂😂

 

شکر منم خوبم همزادی دیگه روزا هی میره و منم دارم درسمو میخونم....تازه هفته بعدم قلمچی دارم و ای کوفت به برنامه راهبردیش:/ خدایی چه جوری ایییییییییین همه مطلبو باید دو هفته ای بخونم🤧😭

 

آررررررررررره آرهههههههه ساسکه خیلی خفن شده😭 ولی من هنوز دلم ایتاچی رو میخواد...هنوزم که هنوزه هی میرم قسمت های ایتاچیشو از اول میبینم.... حتی خود ناروتو که قسمت 81 برای اولین حضور پیدا کرد توی فیلم و خب یعنی برگشته بود به دهکده برگ تا بگه من هنوز زنده‌اماااا😭😭😭

نههههه خب بالاخره باید غم نداشتن ایتاچی رو با ساسکه جبران کنممممم....بذار ساسکه کراش دومم باشههه😭💔

عههههه چی شد مگه توش؟ والا تا حالا 200 قسمت بوروتو اومده و خب من آخرین قسمتی که اومده بود رو محض فضولی دیدم و خب نزدیک بود توش ناروتو بمیره ولی خب گویا نمرد...حالا نمیدونم دقیق در هر صورت من الان قسمت 30 ام تا بخوام برسم به قسمت 200 احیانا یه ماه دیگه شده😂😂

و اینکه منم یه ناول از ایتاچی خوندم.... یعنی نویسنده ناروتو و اینا یه ناول فقط برای ایتاچی نوشته و خب دلم کباب شد یعنی...ببین یه قسمت هایی از توشو اصلا انیمه نکرده بودن ولی خب وقتی خوندمش گریه ام گرفت...

بذار تا برات بگمش

ایتاچی از همون وقت که بچه بود یه دختره از گروه اوچیها بود به اسم "ایزومی" و اینو تا یه حدودی نشونش میدن توی اینمه که مثلا وقتی روباه نه دم توسط مادرا حمله کرد به دهکده ایتاچی همون جور که ساسکه رو داشته ایزومی رو هم نجات میده و یا مثلا وقتی از یه ماموریت بر میگرده لب یه پل که دریاچه جلوش هست میشینن شکلات میخورن و اینا ولی دیگه بقیه اشو نشون نمیدن زیاد.... گویا توی ناولش ایتاچی از این دختره خوشش میومده و وقتی تصمیم گرفت به کل گروه اوچیها حمله کنه و بکشه همه رو برای اولین بار با استفاده از مانگکیو شارینگانش توی چشم های ایزومی نگاه میکنه و اونو توی یه گِن جوتسو یا همون سوکویومی میندازه و خب میدونی زمان اونجا فرق داره و یه ثانیه توی این زمان 31 سال توی اون زمان بوده... توی اون رویا یا همون گن جوتسو با ایزومی ازدواج میکنه و صاحب بچه میشن و تا وقتی جفتشون اونجا بمیرن رو عین رویا نشون ایزومی میده و وقتی تموم میشه اون جوتسو ایزومی تقریبا نمیتونسته فرق واقعیت و رویا رو بفهمه چون مدت زمان زیادی رو توی رویا بوده ولی بعدش میاد ایتاچی رو بغل می‌کنه و به ایتاچی میگه این همون چیزیه که من همیشه میخواستم و ایتاچی هم یکی از دستاشو میذاره پشت ایزومی و سفت فشارش میده و با یه دست دیگه اش شمشیرشو از پشت میکنه پشت ایزومی....

آقا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 چرا نباید اینو میذاشتن توی انیمه اش آخهههههههههه😭😭😭😭 چرا باید این قدر عذاب میدادن ایتاچی بچه امووووووو خب نابغه بوده که بود به جهنمممممممممم😭😭 چرا مجبورش کردین این کارا رو بکنههههه😭😭😭😭😭 چرا باید همه رو از کل کل گروهش و معشوقه اشو و خانواده اشو و دوستاش میکشتتتتت😭 حتی هی چیز کیوت که بازم توی انیمه نبود... ساسکه وقتی هنوز نمیتونسته کامل حرف بزنه به ایتاچی میگفته "ایتا"...کییییوت😭😭😭 اینارو چرا نشونش ندادن واقعا... چیزای دیگه هم بود که نشون ندن ولی خب به هر حال😭😭😭😭😭😭😭

تاحالا اینقدر طولانی پیام بهت داده بودم همزادی؟😂

اری ببابا اینجا چیزی هس ک قاطی نکنه اصن؟؟؟


از قلم چی بدم میادد خیلیی😐😐😐 تا حالا نه توش ثبت نام کردم ن چیز دیگه ای ولیکن بدم میاد ازششش



خوب باشه ولی من ی چیزایی شنیدم از ساسکه که باعث شدم ادامه بوروتو زو نبینممممم😭😭😭😭😭😭😭😭خلاصه ی کراش سومم پیدا کن برا خودتتتتتتت
خیییلیییی چرا اینا رو نیاوردن تو انیمه ششَشششش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ازههه ایتاچیمممم خیلییی خوبهههه این خونسردیششش خیلییی باحالههه
من کلا از ادمای خونسرد و ارومم بسی خوشم میاددد خیلیییی کول و خفنننن تو هر کار بکنی تکون نمیخوره قیافه شون در عین ارومی و خونسردی کارخودشونو میکننن و خیلیییی هم کارشون درسته
ساسکه تو بوروتو ک اصنننن خیلییی خوبهههه😭😭😭😭😭😭😭
ولی خوب اگه ساسکه با ساکورا مزدوج نمیشد میزدم نویسنده رو لهش میکردم  بچه ساکورا از بچگی دنبال ساسکه بود اونهمه خون دل خورد براش اگه اخرش ازدواج نمیکردن خیلیییی بد میشدد دیگهههه
دقت کردی بچه ساسکه شبسه ناروتوی ویژگیاش بعد بچه ناروتو شبیه ساسکه س؟ از لحاظ ظاهری نه ها

ایتاچی ک حقششش نبودددد اصن وای اون تیکه ی اخر ک ایتاچی ااشت میمیرد بعد زد با انگشتش رو پیشونی ساسکه موندم برا مظلومیت ایناچی گریه کنم یا برا ساسکه ک قضیه رو فهمید و اینا اونجا
ولی ساسکه هم خیلیی ااداششو دوس داشت ها با اینکه زد و کشتش ولی واقعا خیلی دوسش داشت
😂😂اری فک کنم همزادی دادی

# وقتی الان 23 نفر آنلاینن اینجا

نمد رباتن اینا یا نه ولی الان برای من حاضرین سایتو زده23 😁😁

 

حال برسیم به خود سحریییییی همزاددددد گلییییی

سحر فدااااااا باز رفتی فضا کهههههههه

عجببببب🥺

جدییی مییگییییی؟؟؟؟؟
فک کنم رباتنننننن


چتور متوری همزاد خوشملممم، نهههیی بزگشتم از فضااا😁😁😁

#وقتی من مطمئنم همزادم رفته فضا😁😂

همزادم کجاااااااااااااایی

دقیقااااااااااااااااا کجاااااااااااااااااااااااایی

تو بی من کجاااااااااااااااااااااااایی

 

درکل که امیدوارم خوب باشی سحرییی

منم آمدم یه سر بهت بزنم و اینکه حالتو بپرسمممممم

یا خداا
همزادی به جون خودم پیاماتو جواب داده بببببوودم الان دیدم پیامای قبلیت تایید نشده س پشماممم ریختتتتت اصن
من حتی دقیق یادمه چیا تایپ کردم تو جواب کامنتات ولی الان هیچییی نیسسسسسسسسس حتی پیامات تاییدم نشدن
اخهه وهههه چطور ممکنههههههههههه؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan