BTS

Just For Profile

طراح قاللب نیازمندم

گایززز انییییووووو فرست 

کی بلده قالب وب بزنه؟

برا یکی از عضوای تازه بیان میخوام

خودش نمیتونه قالب بزنه

ااسمش سااراست 

هر کی قالب بلده بگه من ادرس وب سارا رو میدم 

بگین اومدین قالبشو بدرستین 

اوکای یوروبون؟

يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۱۲:۲۳ Королева доброты

من من من

یسس یسس
میشه نام کاربری تو بدی بدم بهش نویسندت کنه؟

ادبت بلدم ولی لپتاپ فعلا توبیخ شده

ایگوو که اینگونه

اشکال نداره دیگه پیدا شد ی نفر

من یکی نیستم با تتوجه ب سوابقم 😂 😂  😂 😂 😂

ک البته خداییسش تقصیر من نبود

ااری 😐 تقصیر از کدا بود
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۱۲:۲۷ Королева доброты
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****

********

*** *** ** ***** ****** ***** * ** **** *****

******** *** ***** ****

همه رو سان کردم اصن😂 
میدم بهش الاان
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۱۲:۴۶ Королева доброты

چیشد اونی؟

من الان باید برما :/

خوب اشکال نداره لیندایی 
ببین من میگم ادمینت کنه خوب الان برو هر وقت اومدی ی نگاه بنداز ادمین بودی درستش کن

من میتونم کمکش کنم.....البته اگه کارش راه افتاد

راه افتاد کارش نیکک فدایات

واااای بچه ها من تازه فهمیدم ممنونم ازتون 

ولی دیروز یکی از بچه ها اومد داره برام درستش میکنه 

فقط دنبالم کنید خیلییی خوش حال میشم

 

بازم ازتون ممنونم💜💜😍😍

ا خو بااشهخ عزیز
حتمن حتمن😍😍

من میتونم

فدایت یاسی پیدا شد ی نفر

وایییی اومدم ویمین کوک شی😂😂😂😂

پیدا کردیی باالاخره😂

 10شب

اوکای اوکایییی 10 شب

لیکوک تع من 10 و نیم میام خوب ببخشید ی کار پیش اومدع برام 

لیکوک ته شی

حتمااااا

😅😅😊😊

للیییکککووووکککککککککککککککککککک تههههههههههههه 

ویمین کوک شییی ببخشیددد هستییی؟؟

انده نبودم😭😭😭

ویمین کوک شی چقدر زود میخوابی😭😭😭😭😭

تا 12 بودم بعدش خوابیدم چون از اونور 4 صبح پا میشم برا وب پپست میزارم :(

لیکوک تع شی هستیی؟؟

لیکوک تههه شیی

لیکوک ته شی من رفتم دیگه انیو

فردا ساعت 3 بودی بیا 

اننیوو 

حتمااا میام

منتظرمممم

اسم خودمو نوشتم😂😂

آهان..

وههههع؟؟؟

هیچی هیچی اشتباه شد😂😂

اوکای

حتما😊😊

فعلا که میگی شاید نتت قطع شه

ویمین کوک شییی نتمممممم قطع و وصل میهشهشههسهش😭😭😭😭

جیکار میکنیی با نتتتت😭😭😭

ویمین کوک شییی  فک کنم داره تموم میشه چیکار کنم

من باید حتما امروز بیام😭😫😫

نگووووووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جیمینا نت نداشتم و ندارم این  چند روز😫😫😫😫😫😫

ببخشیددددد به محض اینکه اومدممم بالاخره بریم سمت مومنت باشه؟؟😖😖😖😖

حالت خوبه؟؟

ایگووو بااشه لیووکا 
منتظرتمممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اری خوبم تو هم خوبیی؟؟

ویمین کوک شی اومدم😊😊😊😊😊😊😅😅😅😅😅

یس یسسس یسی خوبمممم

ییا قراره فردا رو برای شب بزاریم

لییکوککککااااااتتتههه شییی 😭😭😭 فاینالیی امدی ولی من امشب نیستمممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 فردت هستممممم ولییییییبی 😭😭😭😭😭😭😭😭

خوبی؟؟

دلم تنگیده بود....بالاخره‍ وقت مومنته😅😅😂😂😍😍

یس یس تو خوبیییی؟؟ِ
بیا که مومنتهام همه مونده😭😭😭😭😭😭😭

یس یس ویمین کوک شییی فرداااااا😫😫😫😫

ساعت 10منتظرتممممممم💖💖💖💖

مومنتااا😍😍😍😍😍

یس یس خوبم و خ‌شحالم که تو هم خوبی

بیاااا تو استی گولدم مومنتتتتت تهجین و کوکمین دیدم 😭😭😭😭
10 شب هستم

ویمین کوک شی بیانه اومدم😊😊😊😊😖😖

امدی ولی من نبودم

ببخشید دیشب خونه نبودیم..😫😫الان هستی؟

نههه نبودمم لیکوکک تهههه

ویمین کوک شی امشب ساعت 10بیا😊😊

باششش دیشب تا 11 بودم دیدم نیومدی گفتم شااید نیستی ):

انیو ویمین کوک شی😊😊

انیوووو لیکوک ته شی

ویمین کوک شی دیشب ساعت 11رسیدم خونه 

ایگووووووو

ویمین کوک شی نیستی؟

هستممم

پس استارت😂😂

اول تو یا من. 😂😂

ولی فک کنم کار داریا😖😖

نخهههخ تموم شد کارمم 
من ی عالم مومنت پیدا کردم منتظر تو بودم 😭😭

بسیی عالیی 

اول تو😂😂

خوب پس بگم ی کامنت دیگه بده و بگواز تهجین بگم اول برات ایا؟یا جاهایی که مومنتاشون 4 نفریع 
و بگم قرارع توماار بنویسم فک نکنی رفتم ی وقت 😂😂

باز رفتیا😂😂

نه خیالت جمع هستم

آهان یس مرسی😂😂

اوکی دارم تومار نویسی مو شروع میکنم 😂😂 کمی صبر کن

آره تهجین😂😂

تو بوون ویاج فصل سوم خوب تهیونگ دیرتر میاد سفر بعد وقتی میرسه بقیع قراربود برن غواصی ولی ته بع دلیل اینکه قبلش تو پرواز بود نمیتونست بره غواصی و میره جت اسکی جینم وقتی میفهمه میگه من با وی میرم جت اسکیی 😉😉 و این.چنین این دو نفر میرن جت اسکی از اونورم چیم و کوک در حین غواصی همش.پیش هم.بودن و فیلم.میگرفتن زیر اب

تو همین فصل یونگی و جین میرن ماهیگیری ولی فقط ی دونه یونگی.ممیگیره و جین نمیتونه چیزی بگیره 
وقتی وی از سئول میرسه پیش اعضا, اونا تو.رستوران بودن و داشتن ناهار میخوردن خلاصه وی میاد و همه احواال پرسی و اینا یهو یکی از اعضا میگه جین. یونگی رفتن ماهیگیزی ولی جین نتونست چیزی بگیره در اینجا ته به جین که رو به روش بود نگا کرد و گفت جدی؟ جین بچم خجالت کشید دیگه 😭 جلو ته برداشتن گفتن نتونسته , هیچی ی لبخند خجلی جین زد و گفت سفرت چطوز بود خوب بود و اینا

واستا بخونم😂😂

باششص 😂😂

الهی جینییی😅😅

بیشعورا

خخخخخخخ اصن دلم کباب شد برا جییینن
بزار ی کوکمین بگم ِِ
یکی در میون کوکمین و تهجین میگم خوبه?

بچم بحثو پیچوند😂😂

بازم بگو😂😂

کار دیگه ای نمیتوونست بکنه 😂 جاش نبود و گرنه کلع هوسوکو میکند آخه اون گفت

آرههه خوبه خوبه

جین آزاری میکنن پرو عا

ببین اینجا قضیه اینه داشتن گوشت کباب میکردن ولی جیمین ی تیکه میندازع رو زمین بعدش جین میگه بیا من انجاام میدم و اونم ی تیکه گوشت میندازه و کوک مییگه ااشکالی نداره جین هیونگ اتفااق میفته یهو جییمین میگه کوک به منم از این حرفاا بگو یکی از اعضاء میگه برا جی میخواداز جونگ کوک بشنوه تاین حرفو؟ بعدشم کوک به جیمین میگه جیمین هیونگ کارت عالی بود و مااینجاا ی جیمینی خیلیی شادو داریم که این حرفو از کوک میشنوه ذوق میکنه اصنن

بعدش. قرار بود رامن درس کنن چیم.میگه جونگ کوک تو درس کن بعد کوک میگه ولی من رامن دیروزو دوس داشتم( رامن دیروزی کار چیم بوده) جیمینم میگه رامن منو دوس داشتی ؟ میگه اره و یکی از اعضام تایید میکنه و قرار شد چیم.بره رامن.بپزه
اینم عکسای مومنتا
کیفیت زیاد خوب نی ببخشی زیرا از رو صفحع مانیتور عکس گرفتم

😂

 😀

بسیی عالییی

چیم از حسودی نمیری😂😂😂😂😂

کوکی تو هم حواستو جمع کن😂😂

ته تو هم بیا باتمتو جمع کن تاپ مردم جمعش نکنه😂

عررررر خووووو بجه براا کوک ناز نکنه برل کیی نازززز کنههه 😂😂😂😂😂😂 
 
ااینو بخون حالا

توی همین جایی که مومنت کوکمینو گفتم باید چادر میزدن کوک و جیمین رفتن باهم چادر میزدن و جین روی.صندلی نشسته بود ته هم میاد همونجا میشینه رو صندلی و با هم.حرف.میزنن

بعدش جیمن و کوک بعد تلاشاون چادرو میزنن و خیلی خ.شحال باهم شادی میکنن بعد جین میگه بیام.مام چادر بزنیم و تهجینم با هم ی چادر میزنن 
تو چادر کوک و چیم خودشون دوتا و فک هوپ میخوابن.
تو.چادر تهجینم.خودشون و نامجون.😂😂

آیا من باید این نامجونو نفرین کنم؟؟😬😬😬😬

خدایشششسسس چرا دست از سر این دوتا بر نمیداره لعنتی😠😠😂😂

دیگه جا نبود اخه 2 تا چادر بود باید 3 نفری میموندن توش

تو خونه ای که اقامت داشتن اتاقاشونو قبلش شانسی انتخاب کرده بودن خوب بعد ار ام و هوب یجا بودن 
کوکی تک بود جین و چیمم باهم بوودن ولی خوب 2تا تخت بود اتاقشون
بعد اینکه ته رسید باید شانسی ی اتاق انتخاب میکرد اول رفت طبقه دوم. که اتاق جیمین و جین بود بعو یهو.اومد پایین رفت نزدیک اتاق کوک جینم گفت زودباش من خوابم.میاد اتاقتو انتخاب کن تهیونگم به در اتاق کوک ااشاره کرد گفت جین هیونگ مثل همیشه حوصله سربری البت به شوخی و به اتاق کوک نزدیک.شد( فک.میکرده اتاق جین اونجاس😂😂) بعد درو باز میکنه میفهمه اتاق کوک بوده بچه خشکش میزنه چند لحظه 
خلاصه همه پراکنده شون چیم. یهو رفت تو اتاق. کوک ولی زود اومد بیرون ( فک کنم.اتاق کوک بوده همشش 😂😂بعد اشتباهی جلو دوربین رفت تو اتاق کوک ولی در عرض چند ثانیه فهمید و برگشت)

آری آری میخواست بره تو اتاق جین😂😂چقدرم خوشحال بود😂😂

ولی وقتی اتاقو دید محو شد اصلا😂😂 اینقدر هم کثیف بود نابود شد😂😂

چیم رفت خراب کاری هاشونو چک کنه😂

😂😂😂😂 اره بمااند صبح زود جیمین میااد اتاق کوک وقتی کوک هنوززتازه میره حمممووم 😂😂😂

ی جا بود جین میخواست سلفی بگیره تو بنگتن بمبای جددید هس بعد کوک مییاد جینو بغل میکنه و میره تو عکس بلافاصله جیمینم میاد.جوری بغل میکنه جینو که دستاش به کوکم برسه و ی جورایی هم جین و هم.کوکو بغل میکنه و هی عکس.میگیرن هوپم میاد پشت جیمین اضافه میشه و خودشو جا میده تو عکس و ما اینجا ته رو.داریم که وقتی.میبینه اوضاعو میاد و دست جین که گوشی بود توش رو.میگیره و باز میکنه و میره در اغوش جین.😂😂 ی جورایی سر ته زیر چونه ی جین بود یا سرش رو شونه جین بودد

خب میرفت تو چادر کوکمین😂

خوب هوسوک میومد تو چادر تهجین اونوقت 
تازه وقتی نامی تو چادر تهجین باشه برا نامی بدتره😂😂 این دوتا رو میبینه هی حرص میخوره بچهه

ببین خدایشش من از جین بیشتر حرص میخورم😂

😂😂😂😂😂 جین حرص میده گاهی ادموووو
ی مومنت بود خوب برا اجرای pide piper ( اسم شو اگه اشتب ننوشته باشم) درحین اجرا بعد ی جا جین و وی تیکه شون با همه خوب بعد ته دستشو گذاشته بود رو شونه جین و همینجوری دو نفری با هم میخوندنن😍😍😍😍😍😍 اینقد خوب بود کلا دور بودن ار بقیه مومنتشو پیدا کردم بعد بهت میدم

عکسا رو دیدم ولی بنگتن بمب رو ندیدم😰😰میخوامششضش

کوکی کوکی😂😂😂😂😂

http://uupload.ir/view/9ali_[bangtan_bomb]_jin_s_selfie_time_-_bts_(방탄소년단)(480p).mp4/

اینا بنگتن. بمبش انلایت میتونی ببینی

اا راست میگی دقت نکرده بودم😂😂

ارییی باابا😂😂

باشه باشه مرسی😊😊

نه جین حرص نمیده آدمو فقط ته رو حرص میده😂😂😂😂

من از ناراحتی و حسودی جین ناراحت میشم و از دست ته عصبانی از ناراحتی ته هم ناراحت و از حسودیشم خندم میگیره و حال میکنم😂😂

ولی مومنتای غیر حسودیشون یه چیز دیگسست😊😊

نهه من نرص خوردن و حسودیا رو هم دوس دارم خییلیی کیوت و فاانه 😂😂😂 
ی بنگتن بمب جدید تر بود بعد دنس.پرکتیس ان همه پخش زمین شده بودن بعد کوک میگیره جینو از زمین بلند میکنه بعد دوتایی.میرن جیمینو.از زمین بلند میکنن.بعد تا چیم پامیشه باز جین.میشینه کوک جینو بلند کرد باز چیم.نشست بعد جیمینو دوباره بلند کرد کوک رفت از پشت کمر.جینو بگیره بلندش کنه جیمن.زودتر کوکو از پشت بغلش کرد و.کشید بعد جفتشون افتادن زمین.و.کککوک.تو.بغل چیم.افتاد و.بعد چیمم.پاشو انداخت رو.پای کوک قشنگ قفل کرد کوکو

مرسی مرسی 💖💖

تومار بنویس حالا😂😂

خا نوبتتسسس دیگه 😂😂 من دست درد گرفتم تو هم بگو یکمی تهجین. و کوکمین

میگه فایل موجود نیست😶😶😶😶

ا جرا😶😶 خا باش بعدد دوباره ابلود میکنم برات

هعی نامجون حرص بخور تا ادب بشی😂😂

اگه بازم خواستی بری پیششون یاد دفعه ی قبل بیفتی بری تو اتاق با کارای بدت فک کنی.😂

ااریی نامیی بدختتتو انداختن با کراششو عشق کراشش ی جا 😂😂😂 
کوکمین کهراحت بودن هوسوک هواشونو داره

باشه نوبت من😂😂

مرسی

😂😂

اووو یسسسس
ی مومنت دیگم زیر یکی از کامنتای قبلت نوشتم

اول تهجین

پروفایل جینو ته یه دور خودش نوشته بود و جواب داده بود‌‌....

سوال این بود..جین از چه چیزی میترسه؟؟

ته نوشته بود همه چی اون یک نی نی عه ترسوعه😂😂😂😂

این قابل توجه کسایی که میگفتن جین تاپه😂😂وقتی خودش رسما داره میگه جین باتمه😂😂

تهیونگ تو نامش به جین نوشته بود که ببخشید که همیشه نگرانمی و مرسی..دوست دارم

فقطممممم بهه جیننن گفتهه بوددد دوست دارممممک حتی به چیم هم نگفته بود..

جین هم باید نقش اعضا تو زندگیشو مینوشت..مال تهیونگ رو نوشته بود شریکمه😶😶😶😶😶😶😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

تو یکی از همین برنامه های چند وقت پیش جین میگفت که تهیونگ خیلی دست و دلبازه..وقتایی که باهم میریم بیرونو  غذا میخوریم بعضی وقتا اون حساب میکنه..آخرین بار رفتیم باهم شام خوردیم و خیلی گرون شد و اون حساب کرد..اون موقع فهمیدم که چقدر دست و دلبازه😍😍😍😍😍😍

وقتی جین خیلی قشنگ لو میده که باهم قرار میزارن و بیرون میرن😍😍😍😍

یا این یکی مال سال 2018ست..

تهیونگ گفته بود من میخوام با جین برم مسافرت..من میخوام با همه ی اعضا برم ولی فقط میتونم جینو ببرم..میخوام بدزدمش و ببرم مثل آدم ربایی😍😍😍😍😍😍😍😍😍

چند قدم تا کام اوت مونده‌‌😍😍

بعد این تهکوک شیپرت بعد از اجرای اسپرینگ دی و اون مومنت تهجین...تهکوک رو ترند کردن..از حسودی مرده بودن😂😂

ارهعهههههه مومنتتتتت اسبرینگ دیییییی خیییلیییی تهجیینیی بوداز اونورم کوکمین انجام دادن همون.مومنتو 😂 اینا خیل حسودی کرون ویکوکو ترند کردن
ام وی استی گلد رو دیدی؟ اونجام تو.ام.وی تهجیین.داره


وایی برا سفر کوکمینم دارن ی همچین چیزیو
چیم میگه دوس داره با کوک بره سفر چون.اون.ازش محافظت میکنه( تاپ مشخصه اصن😂😂) و.گفته بود دوس داره ی روز اگه میتونستن ازاد باشن با کوک بره سر قرار

هر سه تاشون عقل ندارن😂😂کوکمین یه وقت خجالت نکشین ها😂😂

نامی نقصیر خودته😂😂

خب این یکی یه مومنت تاریخیه که هر چقدررررر گشتم نتونستم برات پیدا کنم.......خیلیی گشتم ولی یادم میاد کوکمینه اصله

 

کوکمین رااحتنننن اصنن. 😂😂😂😂😂😂 
ِِِع رررررررر یادتم نیسس تعریف کنیی برام?

اینا میرن یه برنامه..سالسو نمیدونم و کلا هیچ اطلاعاتی ازش ندارم..یه روز در اوج پر کاری تهجینی چشمم بهش خورد‌‌..

تهیونگ و جین کنار هم میشینن و کوکو کنار جین و چیم هم کنار شوگا..

برای تهیونگ کاری پیش میاد و میرع..جین هم میگه ته ته نمیشه نری؟؟تهیونک هم لبخند میزنه میگه زود میام..

جین میره تو حالت پوکر و کوکی دستشوو میندازه  رو شونه ی جین..علاوه بر نگاها و چشم غره های نامی به جین.‌

جیمین میبینه و اخم میکنه و سرشو میندازه پایین.کوکی متوجه نمیشه و همچنان دستش رو شونه یجینه.

مجذی ازشون یه سوال میپرسه..

حافظه ی کدوم خیلی قویه؟؟

نامجون میگه کوکی

بعدش جیمین میگه ولی خیلی از اتفاق هارو یادش میره..با طعنه گفت..

کوکی یه نگاهی بهس میندازه و نامجون هم میخنده و مجری سوال بعدو میپرسه‌..

کوکی دوست داری با اعضا بری سفر؟

کوکی هم میگه آره..

دوباره جیمین میگه فک کنم دوست داره با جین هیونگ بره سفر..بعد نگاهشو میدوزه به شوگا

جین هم متوجه موقعیت میشه و چیزی دم گوش کوکی میگه..کوکی دستشو از روی شونه ی جین بر میداره و خیلی با احتیاط به جیمینی که داشت با مجری حرف میزد نگاه میکنه..

آخر برنامه داشتن خدافظی میکردن کوکی رفت سمت جیمین (بلند شده بودن)موهاشو بهم ریخت و کفت آیگوووووووووو

جیمین هم دستشو گذاشت رو شونه ی جین و جینم خندید..

مجری خدافظ کرد و کوکی رفت کمر چیمو بقل کرد..

من پشمام ریخته بود.‌😶😶😶😶

ممماااااااااادددررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ایییییینننن خیییلییی سافتتتتتت بببوددددددددد خملخمعجعجخچخعجخخججخجخخجخج


ی.کوکمین.دیگه یادم اومد میرن فروشگاه مواد غذایی بگیرن کوک و چیم.میرن دنبال نوشیدنی تو فروشگاه بگردن بعد جیمین میاد از پشت کوک بغل میکنه دستاشم قشنگگگگ میبره زیر پیراهن کوکیی 😐 به طور واضحیی دستاشو میبره زیر پیراهن کوک جای شکمششش و.من کرک و.پشم و همه چیزم ریختتتتتتتتتت



تازه لایو کوکمین. رو ندیدی ی 1هفته پیش باهم اشپزی میکردن کلییی مومنت توشش بودددد 😭😭 

آره ویکوک شیپرا خودشو کشتن😂😂😂😂بدبختا..فقط واستین کام اوت بیاد..

آیگووووووو

یسسس یسسسسسسس

پس جین اینجا خل در اومد😂😂قربونش برم😂😂

ویمین کوک شی میتونی بنگتن بمب رو پیدا کنی بعد؟؟

آرهه تهجین داشت 😍😍😍😍

بیا بنگتن بمبی که تهیجین دااشت

گادددد برگام😂😂😂😂😂😂

منم یکی از برنامه هاشون بود..ببین اگه تونستی با توجه به مومنتی اسمشو برام پیدا کنی پلیز بگو

جین و ته کنار هم نشسته بودن. ته به مبل تکیه داده بود و جین به جلو خم شده بود..ته هم همش دستش پشت جین بود و هر چند وقت یک بار به پشت جین(که دست خودش اونجا بود)نگاه میکرد..

بعد کامل خم شد پشت جین..یعنی صورتش..نصف بدنش..وسط برنامهه😱😱😱😱😱

خلاصه کلی با جین کار انجام داد اون وسط💖💖💖😂😂😂😂

😭😭😭😭😭😭😭😭 بسیییییییی عااالییییییییی 
ی.برنامه بود شوگا وسط کوکمین بود بعد کوکی ی دستشو میزاره پشت سر شوگا و بعد ی 20.ثانیه چیمم دستو میزاره پشت شوگا 
این.وسط شوگای بدبخت میدانست پشت سرش این دوتا دستای همو گرفتم اصن معذب بود و وول میخورد تو جاش 😂😂😂

مرسی😍😍😍😍

خب ویمین کوک شی من دیگه برم..بقیش فردا 😊😊

یس فردا منتظرتم 

ویمین کوک شیی

هر وقت مومنت تهجینی پیدا کردی بهم بگو😊😊

منم کوکمینارو میگم.‌

شبت بخیر😍😍

اوکککییییی
شبت بخیرررر

انیووووو ویمین کوک شییی

ببخشید اصلا متوجه ساعت نشدم😰😰😰😰

هستی؟؟؟

لیکوک ته شیی ا متاسفانه باید برمممم :/ ِ
ولی فردا ظهر 2 بع بعد ی ساعت بگو تا بیام و جبران شه 💜

فک کنم هستیا😋😋

بودمم ولی همون موقع ها باید میرفتم..

باشه حتما اشکال نداره فردا میجبرانیم..مم ساعت 4

باششش باشش ساعت 4
💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍

ویمین کوک شی اومدم

میانه من حوااسم به ساعت نبود اصن

ویمین کوک شی فک کنم هنوزم کار داری

نههه داشتم فیک می خوندم یهو الان ساعتو دیدم 😶😶😶😶

خب من هم دارم فیک میخونم هم با بقیه تهجینرا میحرفم

😂😂😂 اوکای اوکای

بیا ساعت ده شب..برو فیکتو بخون

بای💜

بااشش فعلا 💜💜💜

انیووو ویمین کوک شییی اومدم

نت وصل نمیشد

ایگوووو امان از این نت

ویمین کوک شی😭😭😭😭

هستم 😂😂

چرا اینقدر دیر اومدی..😭😭

میانه خوو

خب ویمین کوک شی تو شروع کن😂😂

والا تهجین امشب نشد پیدا کنم 😭😭فقط ی مومنت بود ته بعد دو روز رسید جای بقیع بعد اعضا سر میز بودن ته اومد باهاشون ااحوال پرسی کنه و اینا بعد جین نشسته بود ِِ
ته میاد ی دستشو میبره با هوسوک دست بدع اون دستشم ی جورایی دورگردن جین حلقه کرده بودد جینم دستشو میزاره رو دست ته که دور گردنشه

اشکال ندارههه

یس یس ویمین کوک شی اون مومنته خیلی مرگیبود😍😍😍😍😍😰😰😰😰د

مومنتای جدیده روانو دیدی؟مومنتای ران همیشه مرگیه💜💜

رانووو نههه ندیدمم ی جند وقته 😭😭 بگووو بهممممم 
من کوکمین زیاد داارم بگم ولی تهجین داارم وبااره برنامه ها و اینا رو نگا میکنم تهجینا رو پیدا میکنم 😭

ویمین کوک شی یه مومنت مخلوط برات بگم؟

اریییییییییی بببگوووووووووووووو

یه بار تو یه برنامه جین و تهیونگ و کوکی میرن بیرون..

تهیونگ که همیشه مواظب جینه و هر چیزی میخواد بخره به جینم نشون میده..جیمینم همش دور و وره کوکی میپلکه و هعی ازش نظر مبخواد،ولی چون کوکی دنبال یک چیزی تو فروشگاه میگشت زیاد به جیمین توجه نکرد.

در آخرم تهیونگ و جین لباس خریدن و جیمینم رفت پیش اونا و لباس خرید،و کوکی هم چیزی که میخواستو پیدا کرد و خرید..

آخرشم قرار شد به دو گروه تقسیم  شن..تهیونگ گفت من با جین هیونگ میرم.‌بعد پرسیدن دلیلش چیه تهیونگ هم گفت میخوایم باهم غذا بخوریم،

کوکی هم گفت پس من با جیمین میرم..

جیمین هم ناراحت بود و گفت من تنها میرم..

جیمین تنها رفت و تهجین هم باهم..کوکی هم با قیافه ی ناراحت و بسی پوکر تنها رفت..

عررررررررررررررردبی توجهیییی ممییییکنننههههخ جچررراااا 😭😭😭😭😭😭😭😭 ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ



عررررر تهجیییییینووووووووووو

تهجینششش مرگییی بودددد😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍

ولی کلی دلم برای چیم سوخت😰😰😰😰

دلش اومد باا جیمین به تاون کیوتی و بجه ای اینکاارو بکنه😭😭 حقشه که جیمینم بره خودشو برا بقیه کیوت کنه که بفهمه کوکیی

ویمین کوک شی فک کنم پس من میرم..فردا میام😞😞

ها جی شد؟ میگم لیکوک ته شی 
میتونی 2 ظهر به بعد بیای؟؟ 

منظورم این بود که فک کنم کار داری آخه دیر جواب میدی؟

خب امروز م از دو به این ور اومد که نبودی

نههههه قول میدمم ظهر ی ساعت بگو میام 
امروز حواسم برت فیک شد 
شب نمیشه بیام هی در رفت و امدم :/\

مم باشهه

ساعت 4 خوبه😊😊

اوکی جبران میکنم برات تهجین میارم 😂😂

واووووو مرسی مرسی😂😂💜💜💜💜💜

فعلا بای

بیا تهججین یافتم برلت معررررررکککککههههههه😂😂😂😂😂😂

للللیییییکککککککووووکککککککککک تتههههههههههههههههههه ششششییییییییییییی برات مومنت دارمممم الصننن دااغون تهجینیهه

لیکوک ته شییی

ویمین کوک شی ببخشیددددددددددددددددددددد نتم تموم شد کد کار نمیکردددد....😭😭😭😭

فردت ساعت 3منتظرتم

ببخشیددد😭😭

باشششش لیکوکککککک ته شیی😭😭😭

سلام ویمین کوک شی😊😊😊😊

اننیییووووو للیییکوکککککک تهعع شیییی😍😍😍😍😍

روز کوکمینیت بخیر💜💜

فداییت کع 
روز تهجینی تو هم بخیرر😍😍

ویمین کوک شییی پلیزززز مومنترو میخوام😂😂💜💜

بیاا ااین مومنتووو بببین 
لیکوککک ته ی مومنت تهجیج دیدم پشم و کرک و همه چیییمم.ریختت یعنی 
نمد ددییدی اینو یا نه ولی موقع فارق التحصیلی جین بود بعدش همه اعضا وایساده بودن داشتن تبریک اینا میگفتن یهو ته اومد شست شو کشید رو لبای جین و بعد شستشو گذاشت تو دهنشش و خندید
اصن هنگگگگ کردمممممم 😶😶😐😐👋 لحیعخ

خودم اینو که این موقع گفتم😂😂😂😂😂

بسیی پشم ریزون بودددد💜💜💜💜

لیکوکک ته شی 
2تا مومنت داارمم ِِ
یکیش ده دیقع اایه و یکی شم 3 دیقه و خرده 😂😂 ابلود کردم میتونی انلاین ببینی بدم بهت؟

مرسیی💜💜💜💜

ی کوکمینم دیدممم سافت شدمم 😭😭😭 تو اجراای وکال لاین اهنگ تروث انتلد همونی که مال البوم لاو یور سلف تیره همون 
اون اخرا جیمین گریه میکرد دستشو گذاشت بود یکی شو رو صورتش یکی شم رو پاهاش و.خم شده بود و گریه میکرد بعد کوک اومد به جای جیمین خوند و به چیم نگاه میکرد و میگفت but still want you 😭😭😭😭😭 بعدم رفت جیمینو بغل کرد و دوباره همون تیکه but still want you. رو همونجور که به جیمین نگا میکرد و چیم تو بغلش بود گفت

واووووو مرسی مرسییییی💜💜💜💜💜💜💜

بیا اینو ببین اول 😀😀 امیدوارم مونتاش همش تکراری نباشه

مرسیییی الان میبینمممممم

اووککااییییییی

وایییی سافت بوددد خیلیییی💜💜💜💜

ی دونه دیگم بود چیم.گریه میکرد و.روی دوتا پاش نشسته بود بعد کوک از پشت همونجوری نشسته بغلش کرده بود و همش به صورت جیمین نگا میکرد و اشکاشو پاک.میکرد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 نامحسوس گوشه گردنشم بوسید

امید وارم💜💜

ججیوو امیدواری؟

که همش تکراری نباشه..😂😂

😂😂😂😂 خو دییدی؟؟ 

آره آریییییییی بسییییییی عالیییییییییییییییییییی💜💜💜💜

خیلی خوب💜😂💜😂💜😂💜

گفتی یه سه دقیقه هم هست💜💜💜😂😂😂

اوو یسسسسسس تکراریی که نبود نهه؟
این یکی جند دیقع بود؟
بیا این ده دیقع ای رو ببین 😂😂ِِ

بسیییییییییییییی عالیی بود خیلی خیلی سافتت بودد💜💜💜💜

تهجینو میگی یا کوکمین یا دوتا ؟؟؟  😀😀

بعضیاشونو دیده بودم بعضیی شون نه مرسییی مرسی💜💜💜💜😂😂😂

الان دان میکنم😊😊

بروو بدانن 😂😂

هر دوتشااشاشا بسییی عالی بود💜💜😂😂

یسسس یسسسسس

اوکاییی داره دان میشههه

قبلیههه بسیییییی عالیه💜💜💜💜💜

میتونی همون جوری انلاینم بببینیی ها😃

آری آری راست میگی😂😂

😂😂😂😂😂

این کوکمینم ببین 😭😭 همونیه که جیمین گریه میکنه اون اخر و کوک بغلش میکنه

ویمین کوک شیییییییی احساساتتتتتمم تهجینی تر شددددد💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍😍

خیلیییییییییییییییییییییییییییی عالیییییی و باحال بود😂😂😂😂😂💜💜😍😍

اریی ارییی
راستیی ی مومنت ویمین بود توش تهجین داشتتِِ
البته مومنتای ویمینو من ازلحاظ فرند شیپ میمگم ها

میدونم میدونم فرند شیپ

واییبی چهه خوبب..میتونی تعریف کنی؟؟

اون یکی رو داشتم ولی عالی بود💜💜💜💜

ببین ته رو مبل رز کشیدهع بود بعد جییمین تقریبی رو ته بودِ
بعد ته داشت بوون ویاج نیگا میکرد یادم نیس دقیق ولی همون لحظه تو بونن ویاج نمد جین چیکار میکرد ته و چیم غش کرده بودن از خنده و ته با خنده ازدجین که روبه روش بود هی سواال میپرسید 😂😂

هستی؟؟

ااری
بیااینجا کلیک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan