BTS

Just For Profile

دردودلهای یک تهجین شیپر و یک کوکمین شیپر

خوبب میانه تو این پست چیزی نیست 

فقط چون پست قبلی که مربوط به لیکوک ته بود 

خیلی کامنتاش زیاد بود اینجا رو زدم.

تا ر احت باشه 💜💜💜

اومدمم💜💜💜💜😊😊

اوکایییییی 😀😀

اینجا هم مخصوص منه😂😂

و االبته تو😂💜

اوو یسسس اختصاصی برا خودمون دوتا زدم.😎😎

میگم لیکوک ته مونتای تهجین رو باید دان کنی مثل دفعه های پیش نیست که بتونی انلاین ببنی برا همیک زودتر بدم بهت تا دان بشن طول بکشه شاید البته بسته به نتته

اومدی؟

اری اری

یک ذره از فیک مونده فقط یک ذره😂😂

تموم نکردیی هنو؟😂😂

اعع انیو داداشی♥-♥

سلامم خواهرییممم چتوری فدات خوبی خواهری؟؟

نه مونده😂😂

من چند ساعته تمومش کردم رفتتت 😂😂

اینجا مال و من ویمین کوک شیهه

لیکوک تهه خواهرمههههه 
این یکی باشه موردی نداره

فدایت داداشی بد نیستم*-*

تو خوبی؟

چرا بد نیستی؟ منظورم چرا خوب نیستی فدا؟؟

یس یس من خوبمم

آخجوننن اومد💜😂😂😂💜

چیی اومد؟

منم سرعتم زیادههه خیلی..

ولی الان دارم ده تا فیک تهجین باهم میخونم😂

من ی 1000.صفحه ای دیروز خوندم
یکیم دارم الان.میخونم.😂😂 اینم 900وخرده ایه بیشترشو خوندم

ببینیم؟

یسس.یسس بببیییننشش

مم چون خواهره ویمین کوک شیه اشکال نداره😊

فدایتو که💜💜

ککک

ندانم*-*

خدارو شکر♥-♥

تو خوب باشی منم خوب موشم

مطمئنی ندانیی؟ هومم؟؟.

خوب.من که اوکیمم 😀😀

ویمین کوک شی داره دان میشههه

اوکایییی

مم الان ببینم؟یا اول مومنتا رو بگم؟

ببینشون

ویمین کوک شی؟؟

میانهه جواب کامنت بقیه رو.میدادم.😂
اول ببین مومنتا رو رعد بیا تعریف کن مومنت

یس یسسس باشه خوبه😊😊💜💜

باششد

بسیییییی عالیییییییی بودددددددد💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

حسودیه عالیییییییی بودددد😍😍😍😍ته ته کلی حسودی کرد😂😂😂😂

واییی دومی هم عالی بود😂نامیه بدبخت😂

در کلل عالیب بودد💜💜💜😍😍😍😍😍😍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
او یسسسسس
حسودیای ته خیلیی عالییی بوددددد

به نظر من نه ویکوک نه جیکوک

جانم فدای نامکوک:)

البته من بین تهجین و کومین ویمین رو انتخاب میکنم و جینکوک شیپ میکنم:|

خوبیی کیوتییی؟؟ 
چ بگممم هر کسی نظری دارد 
ولی اینقد از اینا مونت دیدم که چی بگم , کلا اینا رو شیپ میکنم و مخصوصا کوکمین , اگه ی روز بایسمو تغییز دادم بدون امکان داه شیپمم تغییر بدمم :))

ویمین هم رابطه ی فرندی شون چیزیه که انکار نشدنیه ولی ریل فکر نمیکنم
بازم میگم هر کسی نظر خودشو داره کیوت

ویمین کوک شی گفتی فقط خواهرت

اوکایه لیکوکا 

یسسیییییییی عالیی بود حسودیاش😂💜

یس یسس ی دونه کوکمینم هست مومنتاتو بگو ک.کوکمینو بدم بببین 

مم نوشته تهجینر و کوکمینرر

بالا

لیکووک ته ارام.😂😂 

خوبم اونی جون:)

منظور منم از این کامنت همین بود...انقدر که مومنت هست دیگه مغزم گوز گوز کرده:|

میخوام  یونگی رو با پی دی نیم شیپ کنم:")

از اون.وان شات ترامپ و. روحانیت فهمیدم 😂😂😂

ویمین کوک شی‌‌‌‌........😐😐😐

من فردا میام..بسیی ناراحت شدم

ببخشید

برا چیی ناراحتتتتت؟؟؟ 
لیکوک ته؟؟؟

نفهمیدی؟

لیکوک ته چرا فهمیدم ولی خوب نروو لطفا

احسان علیخانی و اریا:|

دکتر و امین حیایی:|

😐😐😐😐😐 
کیوت جدی میگی؟

الان دوستت اینجاست بگم ناراحت میشه فردا میام😞

نههه نههههههه با جنبه تر. از این حرفاس و مطمئن باش ناراحت نمیشه تو راحت باش بابا.
میگم راحت باش چون.میشناسم دوستمو خوب؟
تازه من ان کوکمینی که گفتمو اوردم همونی که گفتم اخرش اهنگ دا ه و اینا نمیخواز که ذوقمو کور کنی ؟؟

مشخصه دیگهه....

میخوای دیگه حرف نزنیم 

نچچچچ بحرف بابااا

ببین ویمین کوک شیی

شاید دلیل اصلیمو نفهمیده باشی..پس نمیخواد دیگه در مورد تهجین و کوکمین باهم حرف بزنیم..

خودت اون بالا گفتی..پس ولش کن اگه واقعا اینطوریه

ببیننن لیکوک تههه من که نمیتونم تفکر بقیه رو که نمیخوان و نمیبینن عوض کنم برای همون گفتم هر کسی ی جوری رفتار میکنه
و گفتم که من این دوتا ( منظورم دوتا کاپل بود ) رو شیپ.میکنم و اینکه گفتم اگه ی روز بایسمو عوض کردم شیپمم عوض میکنم میخواستم جدیتی که تو کاپلا رو دارم نشون بدم, شاید تو ندونی ااما تموم دوستای من میدونن عوض کردن بایسم امکان پذیر نیست 

بای بای ویمین کوک شی

لیکوک تهه؟؟ واقعا ؟؟

ولی خب یه جور دیگه گفتی

من دقیقا همینووو گفتم چرا میگی ی جور دیگه؟ 
من اگه نمی خواستم به نظرت مریض بودم بیام باهات حرف بزنم؟
چرا برداشت اشتباه کردی از حرفام به دوستم؟

خودمم نمیخوای برم ولی خب انگار علاقه ای نداری

منم مجبورت نمیکنم

نه نمیدونم واقعا اگه علاقا نداشتم چند ماه الکی میومدم حرف میزدم؟ اینهمه مومنت و اینا رو از روی بی علاقگیم میومدم و تعریف میکردم یا دنبالش بودم؟
لیکوک ته کلا این چند ماه رو به ی حرفم که منظورمم اشتبا برداشت کردی فروختی جدی؟؟

و فک کنم تو زودتر رفتی

هستتمممممممممم

ببخشید ویمین کوک شیی ولی من اونجوری فهمیدم

لیکوک ته خوب بپرس منظورمو همیشه 

💜💜💜💜💜💜

نمیری که دیگه هوم؟

باشه ویمین کوک شی

نمیرم💜

خوبه:)

ولی خب ویمین کوک شی فک کنم کار داری

ندارممممم جججدیییی😭😭

آخه دیر جواب میدی

نتتتتتتت 

آهان

یس.

خب.....

خب.چه؟

اینکه مومنت قبیلا عالی بودن

ارییی. مخصوصا جایی که نامجون دستشو میزاره روی پای جین 😂 ته اصن بچه کپ.کرد

و اگه میخوای کوکمین رو بهم بزار

کوکمینو میتونی.انلاین ببنی چون.زمانش طولانیه فقط 1 کومین اوردن

و اونجایی که با کوکی بود😂

اریی ارییی😀😀

😂😂

فرستادم کوکمینو. بنگاهشش

باشه الان میبینم

اوکایییی

ویمین کوک شی کوکمین ایز ریل

دیدییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یسسسسس😭😭

ویمین کوک شیی من نتم تموم شددد😭😭

باشش باشش

ببخشید کلی مومنت داشتم کهه بگم😭😭

فردا بگو

فرداا میامم😭😭

مواظب خودت باششش 💜💜

ویمین کوک شیی الان هستی؟

فک کردم نمیای نبودم دیگه

نت اومددد😂

او یسس بسی عالی

شبت بخیر و کوکمینی💜

شبت بخیررر

ویمین کوک شی نیومدی که

میانه اصن از صیح درگیر ی کاری بودم تا 9 شب خونه نبودم اصلن

کنچاناااا

هستی امروز؟

امروز تا 4 هستم بعد میرم تا شنبه بعد از ظهر 
5شنبه و.جمعه احتمالا نتونم بیام

ویمین کوک شیی اشکال ندارع هستی الان؟

یسس یسس هستم

خب اول کی شروع کنه؟😂😂

خوبی؟

امروزز با توووو دیگهه 😂😂 
هومم بد نیستم 

یسسس یسسس😂😂

امید وارم حالت کوک باشه😂😂💜

😂😂😂  کیفم کوک میکنه عضو کوکمیممم

خب این مخلوطه

 

کوکی و جین داشتن باهم بازی میکردن از اونور جیمین و نامی هم اومدن.

کوکی هم با دیدن جیمین گفت واوومستر کیو..

جینم یه دفعه ای جیغ زد😂😂برده بود بازیو چون حواس کوکی به جیمین پرت شد و از اونور میخواست کوکی نگه مستر کیوت😂😂

همون موقع نامی اومد وسط جین و کوکی نشست.جییمنم اونور کوکی نشست.

همون موقع تهیونگ هم رسید و اومد کتار جین نشست.

جیمین و کوکی هم یه نگاه به اون صحنه انداختن و یه پوزخند ملیح زدن😂😂

نامی هم آه کشید و به جین و ته که میخندیدن نگاه کرد😂😂

 

اینو بخون برم بعدی

😂😂😂😂😂 ایگووو ایگوووووووو نامی چه کشیده وسططططط دوتا کاپلللللللللل 
مستر کیوتهه دیگه جیمین همیون کیو رو گفته همه فهمیدننننن

اوکیه بو بعدی 

اون قسمتی که جین و جیمین پیاده رفتن ران بی تی اس..

اول جین و تهیونگ کناره هم نشستم بودنتو اتوبوس و کلی بهم غذا میدادن و اینا و باهم حرف میردن.

جیمین و کوکی هم هیمنطور..

ولی بعدش که جین رفت ته یه نگاه حسرت بار بهش انداخت و بعد دیگه تا رسیدن ساکت شد.

کوکی هم دیگه اون ذوق حرف زدن رو نداشت..

وقتی هم رسیدن اول جین اومد و بعد جیمین..

همشونم بلند گفتن جین هیونگ و اینا نامی هم اومد جینو بقل کنه که یه دفعه ای تهیونگ ا کنارش سبقت گرفت و جینو بقل کرد..یعنی نامی میخواست بزنه تو دهن ته😂😂😂😂

جیمنینم مظلوم اآن کنار واستاده بود جلوی در.کوکی هم اومد بهش دست داد و آوردش جلو تر😂

جیمین هم از دیدن این حرکت ته کپ کرده بود و کوکی هم با گرفتن دستش به عنوان سلام و اینا از تو شوک درش آورد😂😂

 

ببخشید ویمین کوک شیی من بابام داره میره😭😭

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ته حسسسودههههههه البت خوب کاریی کرده اونجاا هاا😂

دخخییی چیم مظظلوممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


ایگوو باشه پس تا شنبه

اومد؟؟

ارییی

دیدی؟

میخوام بخونممم

این دومی ها

اری اومد وخوندم

برم بعدی؟

بروووو

جیمین داشت تو لایو حرف میزد که کوکی درو باز کرد و اومد تو.

جیمینم دوربینو اونور برد تا کوکی نیفته.

کوکی هم گفت جیمین هیونگ من اومدم یکی از وسایلامو که اینجا جا مونده رو ببرم.

جیمینم گفت کدوم یکی؟؟

معلوم نیست چقد وسایل بوده😂😂😂😂

کوکی هم دمپاییاشو نشون داد و درو باز کرد و رفت..

البته هیچ تصویری از رفتنش نبود فقط صدای در بود.

بعد یه ربع که جیمین خواست تموم کنه لایو صدای روشن شده گوشی اومد😂😂😂😂😂

بعلع دیگه کوکی 😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 یسسس یسسسسسسسس کوکیییووووو 



اینو الان یادم اومد موقع تولد کوک سال 2016 بود بعد سر فیلمبرداری فایر بود فک کنم برا کوک کیک گرفته بودن و اینا بعد به کوک گفتن با حروف جمله بساز(حروفو یادم کی ولی حرفای کوک چرا) بعد گفت اه این خیلی خوبه ,من ازت میخوام که دوس پسرم بشیییییییئیییییییییییی و بلافصله برگشت سرشو طرفی که جیمین بود و خنددید به جیمین گرچه همه اعضا شلوغ بازی در. اوده بودن و اینا ولی کوک و چیم داشتن به هم نگا میکرررردنننننننن 

بعدی

 

جین داشت سر غذا دعوا و جیغ جیغ میکرد😂😂😂😂

که تهیونگ گفت هیونگ بیا غذاهامونو عوض کنیم.

(غذا ته بیشتر و بهتر بود میخواست به جینی بده)

جینم خندید و گفت باشه😂😂ولی آخرش دید غذای ته کم میشه مخلوط خوردن😂😂همیشه به فکرشه💜💜😍😍😭😭

 

حالا کوکمینش😂😂

جیمین گفت جونگ کوکا بیا ماهم باهم دیگه بخوریم غذامون زیاد شه کوکی هم چه کاریه😂😂😂😂😂

جیمینم پوکر شد و چیزی نگفت..همون موقع کوکی هم رفت غذای جین برای جیمین آورد😂😂😂😂😂😆😆😆

جینم شروع کرد جیغ جیغ تهیونگ هم میخنیدد هم نق میزد جیمینم که مرده بود ازخنده😂ه

نننهههههههههههههههههههههد

من از اینور کمرم داره میگیره زا اینور میگه صاف ششوووووووووو 
بسییی سافت بودد مومنتت کههه

خوندیشون؟

یسسس یسسسس

کوکی برای جیمین به کام مرگ رفت..

غذا گرفتن از جین مثل این میمونه که بری تو دهن اژدها😂😂😂😂

کوکییی امتحانشوو پس داد بچهه 😂😂 جیمینو خیلی دوست داره

یا جا هم تولد جین بود تهیونگ دستشو میکشید رو لباسش یعنی رو بدنش تند تند.😂😂😂😂😂😂😂😂

بعدم کیک رو میماد رو لباش😍😍

وقتی وقتی جیمین و کوکی خواستن صورتشو کیکی کنن نذاشت😂

ته است دیگر💜💜

😂😂😂😂😂 بله بله تهیونگههه دیگه

وضعت مثل منه😂😂

ارهه اخرشم قوز در میاررمم😂

اوهوممم.....

کی واقعا این دو تا کاپلو تکذیب میکنه؟

 

حالا کوکمین زیاد هیتر نداره..

تهجین به محض مومنت دادن هیت مگییرن..چون همه میدونن تهجین واقعیه و نمیخوان قبول کنن و البته قبولش براشون سخته چون دوست ندارن..اصلا حرف گوش نمیدن و نمیان حرفای این دوتا رو ببین..نمیان آنالیز ببینن و فقط هیت میدن..

دارن از رسیدن به تهیجن میمیرن مخصوصا الان که نزدیکای کام اوتشونه..

 

یه بار یه هیتر گفت تهجین فقط برای هم برادرن

منم اون ویدیو که ته دستشو رو لبای جین میکشه و میکنه تو دهنشو نشون دادم..بهش کفتم برادرا لبای همو بوس میکنن آیا؟

یا اون یکی برادر دستشو میمالونه رو لب اون یکی برادرش و بعد با زبونش مزش میکنه و میکنه تو دهنش؟؟

نههه نههههه بببیننن جین بیشتر را نامجون شیپ.میشه خوب با بقیه اعضا خیلی کم برای همین هیتراش بیشتر نامجین شیپرا و الرته ویکوک شیپران
کوکمینم هیترای خودشو داره با ویکوک شیپرا که در حال جنگننن اصننن , و یونمین و هوپمین شپرم زیاده

در کل هردوتاشون هیتر زیاد دارننن
ولی خوبببببب هر چی.هیتر بیشتر باشه یعنی اون.چیز.واقعی تره

قطع نخاع میشیم😂😂

😂😂😂😂 والااااا

یس یس تهیونگ😂😂💜💜💜💜

 

ویمین کوک شی الان میری؟

7 دیقه دیگه هستمم مومنت داری بگو

الانن میگمم

اوکای

جیمین جیهوپ داشتن غذا میخوردن کوکی و جین و تهیونگ هم از اون طرف هجوم آوردن😂😂😂

جیمین به کوکی میگفت میخوری به بقیشون هم گفت البته..

جینم یه ظرف غذا از روی میز برداشت و فرار کرد😂😂😂😂😂😂

تهیونگ هم دنبالش میگفت سوکجینن فرار نکننننن 😂😂😂😂😂😂

کوکی هم نشست کنار جیمین..یعنی وسط هوپ و چیم😂😂😂😂😂😂😂😂

هوپی هم بلند شد رفت😅😅😅😅

 

من دوست داشتم مومننتای ران تهجینو هم بکم این جدیدا ولی نیستی😭😭

میخواستم کوکمینو هم برات پیدا کنم😭😭

😂😂😂😂 من میگم این.هوپی هیونگ مورد علاقه ی جیمینه هااا, نگا هوپیی چقدررر بفهم خودششش رفتت دست بزنیدد باششش

نچ نچ تهجینم که بهانه اوردن در رفتن تنها باشن 😂😂

دقیقاا..تعداد هیترا نشون به واقعی بودنش میده..

ولی در کل درست نگفتم مگه؟

یسسس یسسسسس

میرمم بعدییی😂😂😂😂😂

اینم بگوو و.ممن باید برم بعدش

جین و تهیونگ داشتن باهم غذا میخوردن(همش درباره ی غذا شد)😂😂😂😂

که یه دفعه ای جیمینم اومددد و گفت منم میخوام.

تهیونگم گفت بیا بخور تو هم و رفت کنار تا جیمین بشینه ولی جین همچنان مشغول غذاش بود😂😂😂😂

کوکی هم اومد و از موقعیت سو استفاده کرد و کنار تهیونگ نشست..حرص دادن جینو خیلی دوست داره😂😂😂😂😒😒🙅🙅🙅😬😬😡😬😠😠😂😂😂😂😂😂😂😂

تهیونگ هم یه نگاه به جین کرد که ایندفعه با اخم به غذا نگاه میکرد و میخورد..و سعی میکرد که نشون نده حسودی میکنه ولی بازم از نگاه های زیر خاکیش به اون سه تا معلوم بود..

یرای همینم حرصش گرفت و یک لقمه دهن کوکی کرد😂😂😂😂

کوکی هم خورد و گفت مرسی هیونگ..

تهیونگ هم از اون طرف دستشو گذاشت رو شونه ی جیمین و گفت خوب بخور..

قیافهی هشونم در حال انجام اینکارااینجوری بود😒😒😒😒

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یعنی یه حسودی در حسودی ای بود که😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 کوکیی کلا ا ازار و اذیت و حرص دادت جین خوششش مییادد 😂 ی موضووع ثابت شدسسس اصنن 
حالا جین با جیمین کنا اومد اخه باز چ کاری بود ته و کوک با جین کردن؟.
بزنه جین جفتشونو

اوکای ویمین کوک شیی شنبه که اومدی نظراتو بگو💜💜💜

بای بای و مواظب خودت و اعضات باش💜🎆

جواب کامنتاتو دادم 
تو هم مواظب خودت و اعضات باش💙💙

شنبه میبینمت💜

شنبه دست پرر.میام قول میدم.💜💜💜

دقیقاا اون از هوپ

😂😂

اونم از فراررکردن تهجین😂😂

ارهه اصنن هوپییی خوششمم اومد چه با ملاحضسس😂😂😉😉

اری اونا دررفتن دیگه

جین یییی😭😭😭😭😭😭

 

البته بیبی وحشی من تلافی میکنه😂

اری اری ته هم بدش نمیاد فک کنم وقتی جین وحشی میشه

منتظرم و مرسی💜💜💜💜

 

اوکاییی بابای ویمین کوکشیی😍😍

فدایتت

بایییییییی لیکوک ته شییی💜💜

😂😂😂😂

 

بای💜

ویمین کوک شییی بیانهههه من امروز نمیتونم بیام😭😭😭😭

فردا میبینمتتتتت

سلام لیکوک ته شی توخوبی؟؟ 
ایگووو باشش لیکوکک ته فردا میبینمت💜💜💜

انیوووو سلام بسییی خ‌بم تو خویی؟

یس یس امروز میبینمت💜💜

سلام لیکوک ته شی,خوبه که خوبی😃😃
اوکاییی من منتظرم

بسیی خوب

اومدم سر وقت😂

😂😂😂 بله بلهه ان تایمیی اصن

ببین من چقد دقیقم😂

یسسس یسسسسسس من 3 دیقه به ساعت 3 تو وب بودم بعد ی لحظه رفتم دیدم ساعت 3و7 دیقس

حالا یه جوری میگم که انگار نه انگار همیشه ده دقیقه دیر میام😂

کنچانا . اشکال نداره دیگه

چه خوب که میدونی ویمین کوک شی😂😂

اوو یسسس یسسسسسسسس
مومنت دارمم😎😎

پس من دقیق ترم😂😂

حتی مواقعی که نیستم و ناهار میخورم که همیشه حواسم به ساعت تهجینی کوکمینیمون هست

اخه قضیه اینه داشتم ران مبدیدم 😂😂 زمان رفت از دستممم 
رانم که میدونی پر از مومنتتهه😂😂

هورااا کمر شکننن😂😂💜💜

او یسس یسسسسس
بیا اول اونایی که باید دان کنی رو میدم بعد ویدئوهای کوکمینو تهجین تموم شد دوسه تا مومنت میگم 
البت مومنتای رانه خودت میدونیشون😐

ویمین کوک شیی من نمیتوانم به ایستم زود😂😂😂😂😂😂

خخخخخخخ

میدانم من از تو بدترم سر ران😂

تو این ران تهیونگ انگار باجین قهر بود

آخه هعی بهش میخندید هی تحویل نمیگرفت و بازمیخندید و بازهم چپ چپ نگاه میکرد😂😂تو 110

😂😂😂😂😂😂 قهراشون کییییوووتهههه 😍😍

 یس یس خیلی هم عالی

چه بهتر تو هم بگو شاید جدید بگی😂

خا بیا اول ویدئو ها رو بدممم خوب 

موافقم😂

http://uupload.ir/view/o41u_an_untold_love_taejin(480p).mp4/

http://s13.picofile.com/file/8404481634/TAEJIN_Moment_You_re_My_Happiness_360P_.html

دوتای اول تهجینه این پایینی کوکمینه, چون زمان کوکمین بیشتر بود 1 دونه کوکمین گذاشتن و 2تا تهجین

http://uupload.ir/view/13b1_jikook_--_kookmin_-_twisted_love.mp4/


مخصوصا اینکه ته قهر باشه😂😂

خب بده

یسس یسس

ویمین کوک شیی بده دیگه😂😂😂😂

خا بزارر لینکا رو.کپی و پیست کنم😂😂 
فرستادم 

ا😂😂😂😂😂اومد الان دان میکنم😂😂😂😂😂😂😂😂

اوککییی اوکیییییی

ویمین کوک شی تا اون موقع مومنتا رو بکو😂😂

نههه خوب اول ببیین 
بعدشم جز تهجین دومی بقیه رو انلاین میتونیی ببینیی کهه 😂😂

هورااا پس من ببینم😂😂😂😂

بسی ذوق دارم مثل همیشه😂

اوکیی اوکیییی 
منم ذوقق میکنم ری اکشن میدی وقتی😂

دو طرفس😂😂

الان دیگه دانلودی ها رو هم میبینم اومدم میگم💜

یسس 
منتظظرمممم 

ویمین کوک شی

بلیییییییییی

هارتممممم پارههههه شددددددد

واییییییی تهیونگگگگگگگگ ترسناکککککم خیلیییی خوبههههه😂😂😂😂😂😂

من عاشققق تهیونگکگگگگگ ترسناکههههه جدیههههه عصبیههههههه عصبانیهههههه حسودمممم و همینطورررر با لبخنداشسسس و مهربونیییی هاشششششسسسسسسسس و رمانتیک بازیاشششششششش و محبتاشش به جینن و در واقع کل وجودششششششششششششششش

در مورپ بیبی کیوت وحشیسسیسییییی خودممممککه نگمممممممم

وقتییییییی همیشه عالیهه چجوریی میشههههههه

مخصوصا وقتیییی با ته قهره😂😂

یا تحویل نمگیره😂

با اینکه دلم برای جین میسوزه ولی میدانم که حقشه

عاشقق کل وجود هر دوتاشونمممکمم عالییی بوددددد ایننننننننن💜💜💜💜

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 یسسث.یسسسسسسسسس کلا قهراییی این تاپ و باتماا بسیییی کیییییوتهههههههههههه 

وحسودیاشون وقتی کسیی به طرف مقابل دست میزنه ی جوریه که انگار میخوان بزنن گردن اون کسی که دست میزنه به بیبی شونو بشکنن

کاپلییییی کههه شیپشش نمیکننممممممم و شیپرششششش نیستممممم ولیییی هیچ وقتققققققق تکریبشش نمیکنممممم و اگههه کسی تکذبشششششششش کردددد باهاشششش برخورد میکنممممممممممم این مومنت 🎆🎆🎆🎆🎆🎆💜💜💜💜💜💜بودددددددددددد

جیمیننن همممممم به عنوان باتمباحاله😂گرچههه اخلاق تهجینو بیشتر دوست دارم ولییییی کوکمینم به نوببههه خودشش عالیه💜💜💜💜💜

بریممک گفتاریا اگه نمونده دیگه

اونن که البته شیپ اصلیی ی چیز دیگسسس مثلا من کوکمین شیپ میکنم و.کوکمین بسی خوبن ولیخوب وقنی مومنتای تهجینم میبینم میگم واو اینام خوبببببن و ریلل البتتتت 

اوکای اوکایی مخلوطی میگمم پسس 
اگه تو مومنت داری بگو و گرنه من بگم اول 

اشتباه گفتم

منظورم این بود که دلم برای ته میسوره ولی میدانم که حقشه وقتی جین جلوی خودش تحویل نمیگره😂😂

یسسس یسسسسسس

در مورد تهجین مخصوصا اگه نامی و کوکی باشه😂

در مورد جیمین ,هوپیییی خیلییی محبت میکنه یه جیمین اصنن 😍😍 , و یونگی خستم حتی نمیتونخ وقتی کیوت بازی در میاره جیمین جلوخودشو بگیره 
با اینکه مکنه نیست جیمین ولی اخلاقاو ظاهرا به مکنه ها میخوره و تو دل همه جا داره اصن

اول تو بگو

 

یس هر دو ریلن💜💜

تو ی دونه بگو تا تو بگی من نتمو وصل کنم با کامپیوتر. بیام راحت تر م

اگه بخوایم در مورد مکنه بودن بگیم..اونکه جین است و تمام😂

ببین درسته جینم رفتارش به سنش نمیخوره و مکنه واره
ولی جیمین بشتر میخوره از لحاظ اخلاقی جفتشونمکنن ولی ظاهری بخوای حساب کنی جیمین مکنه س
منم ظاهرو و رفتارو باهم گفتم چیم مکنس

باشه پس من میگم

آخجون مخلوط😂

اوکککیییی

ویمین کوک شی اومد برات؟

نههه :///

شوگا مکنست😂

آخه نت خیلی بده..پس دوبارع مینویسم

اوکای منتظرمم

ولی ظاهری هم جینه..

 

خب خب بیخیال نامی😂

بیا و واقع بین باش جین و جیمنو بزاری کنار هم 100درصد جیمین کوچیکتره
از لحاظ ظاهری جیمین از همه اعا کوچیکتره ، برا همین اعضادست میندازنش از قد تا شون تا دستاش یاانگشتاش و.. از همه کوچیکترههه

بیین بون وویاج

 

جیمین و جی کی داشتن چادر میزدن و جینم داشت آتیش روشن میکرد.

کوکی هم رفت کمک جین بکنه.

همون موقع جیمین کوکی رو صدا زد و گفت بیا کمک کن

کوکی هم چیزی نگفت

باز جیمین کوکی رو صدا زد ولی جونگ کوک جواب نداد..

دوباره صدا زد و اینفدعه کوکی گفت میخ‌وام با جین هیونگ آتیش روشن کنم.

جیمینم شروع کردبه غر زدن چرا نمیای و اینا..

و در آخر هوپی گفت که من میام و رفت.

کوکی هم با جین داشت آتیش روشن میکرد..

 

تهیونگ هم که تو چادر بود.داشت اوتجارو مرتب میکرد..

شبم که جین و تهیونگ تو یه چادر که درش بسته بود و معلوم نبود اون تو چه خبر بود خوابیدن و کوکی هم تقریبا جیمینو بغل کرده بود😂😂😂

آخه قبلش موقع شام هم همش بهش نگاه میکرد😂😂

تهجین دنبال یه فرصته و کوکی هم همش داره گند کاریاشو تمیز میکنه😂

یسس یسسس این مومنتوو یادمههه پ
بوون ویاج خییلیییی مومنت داره لنتیییی اصصننننننن

ی جا بود چیم برا وی دریم کچر خریده بود و کوکم ی دونه برا خودش خریده بود
جیمین دریم کچرو انداخته بود گردنش دریم کچر کوکو گرفته بود نگا کنه یهو کوک گفت کی دریم کچرو میندازه گردنش اخه، جیمینم ناراحت شد دریم کچر کوکو پرت کرد طرف کوک و اخماشم تو هم کرد و بع کوک گفت هر کار دوس داری بکن اصلن بعد بقیه داشتن حرف میزدن اما بعد حرکتی که جیمین انجام داد ی چی تو مایه های کمتر از ی دیقع کوک دریم کچرو انداخت گردنش
حتی برا مصاحبه ی تکی بعدش که عوامل باهاش کردن دریم کچر تو گردنش بود(چ حسابی میبره کوک از جیمین اصننن خخخ)

ببین اینکه انگشتات و  قدت کوچیک تر و ک‌تاه تر باشن دلیل نمیشه که

باید به اخلاق و ظاهر و کارا نگاه کرد و من از اون طریق میگم که جین 100درصد مکنه تره

اقا بیخیال مکنه کوکهه اصنن استیکر خنده ندارم سو خخخخخ

خوندی؟

یسسس یسسس

بیین منکه میگم نامجونه😂

وای نامجون وقتی دست پا چلفتی در میاره یا میزنه خرابکاری میکنه خیلیی مکنه ططور میشه اصننن

حالا نوبت توعه

 

کلا عاشق بون وویاجم برای همین😂

اککککککایییی من یکم شاید تومار بشه خوب فک نکنی رفتمم

باشه باشه چه بهتر😂😂

 

یکی نامی مکنس یکی من😂

ببین ران قسمتی که وی مجری بود اصن ناجور مومنت این دوتا کاپل بودددد
جین که بغل دست وی نشسته بود هیچیی اصننننن یکسر به بهانه بهم دیگه دست میزدن ،یا بهم دیگه نگاه میکردند و میخندیدن، قشنگگ بغل دست هم بودنن با اینکه وی مجری بود ولی وقتی جین میگفت فلان چیز اینجوری بهتره انجام دادنش وی سزیع همونو انجام میداد، اینقد پر مومنت بود که باورت نمیشه حرفاشون دقیق یام نیست چون همش موومنت بود لنتیا ولی دوباره میبینم حرفاشونم میگم بهت


ی قسمت دیگه کوکمین کنار هم بودن و تهجینم همینطور
قرار شدع بود تیم تهجین کع با نامی همگروه بودن شکلات نعنایی بخورن ولی هیچکدوم دوس نداشتن نامی 1 دونه خورد قرار شد  سنگ کاغذ قیچی بازی کنن اون بقیه شو ی نفر نخوره و دو نفر دیگه بخورن نامی رفت کنار، تهجین نفری یکی برداشتن جین به ته گفت تو بخور اول بعد تع خورد جین هنوز نخورده ببود و شکلات تو دستش بود بقیه گفتن جین تسلیم شو ونخور و اینا ولی ته دست جینو گرفت و برد طرف دهن خودجین و جینم شکلاتووو خورررددددددد


حالا کوکمین ، قرار بود گامشمار بندن به پای یکی از اعضا کوک ی بار بسته بود دفعه دوم جیمین گفت میخوای من برم تو ی دفعه رفتی خسته شدی کوک گفت دوس داری برو تو ولی خوب چیم شک داشتبرنده بشه و داد به کوک و گامشممار بستنبه پای کوک باید تو کمتر از 30ثانبه 70تا میرفت اما کوک 69 تا رفت یونگی و اینا با ی حالتی گفتن جونگ کوک(یعنی چرا نتونستی و اینا) ولی جیمین گفت اشکال نداره کوک ، بعدشم بقیع داشتن بازی میکردن ولی جیمین داشت پاهای کوکی رو ماساژ میداد هارتم پوکید اصن چون درد گرفته بود پاهای کوک طبیعتا و چیم همونجا داشت پای کوکی رو ماساژ میداد، ی بارم قرار بود با توپ پینگ پونگ 50 ضربع بزنن از گروه کوکی شون بعد کوک به جیمین گفت تو برو و ی عالم تعریف از جیمین در حینی که داشت بازی رو انجام میداد کرد و حتی وقتی برنده شد جیمین

ویمین کوک شی من برم ناهار میام تو همتا اون موقع بنویس💜

ناهار😂

اوکاایی اوکایی

اومدم الان میخونم

اوککیی

نیستی؟

هستم ولی باید برم کلا تا 5 ونیم میتونم بمونم هر روز

اون گامشماره یه جوری بود که انگارجین داره زابمان میکنه😂😂😂😂😂😂وای خدا ته هم چجوری دستشو گرفت ه بود مخوصا اونجا که جین میگفت دستمو بگیر و نامی هم برای حفظ آبرو کرفت ولی آخرشم ول کرد😂😂😂😂

آریی همشونو دیدم بسیی عالیی بودن مخوصصا این رانا💜💜

ارهههه ارهههههه ته میخواست نیرو بدهه به جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنننن

یسس

 

چرا؟😭

چرا تا 5ونیم هستم رو میگی؟ کار دارم  برا همون

پس اشکال نداره الان برو 

مرسی از مومنتا💜💜💜💜💜

مواظب خودت باشی وهمینطور اعصا💜

فدایتت
فردا 3 هستم با مومنتتتتتت
تو هم مواظب خودت و اعضات باشششش انیییووو

منتظرم 

حتما

مرسی

💜💜💜

اووکایی تا فردا باییی

ویمین کوک شی امروزباید وانشات تهجینیمو کامل میکنم برای چنل تهجین نمیتونم بیام بیانه😭😭😭😭😭😭😭😭

فردا میبینمت مواظب خودت و اعضات باش💜💜💜💜💜💜

اوکای اوکایی فاییتییینگگ 
تو هم مواظب خودت و اعضات باشص

ویمین کوک شی من امروز باید یه خورده زودتر میرم..الان هستی؟

یسسس یسس هستم

خوبی؟؟؟؟

یسسس یس تو خوبی ؟ وان شاتتو تموم کردی؟

چه خبرا

شروع کنیم؟😂😂

امرروززز با تووو 😂😂 
من نشد چیزی اماده کنم 

رفتی؟

نههه ن نتم همچین یکم بدهه ز

صلام مامانیمم

دلم برات تنگهههT-T

سلام دختر خوشگلم خوبی عزیزکم؟
منم دلم تنگ شده برات میانه فدا این روزا وقت نمیکنم بیام وب 
مامانمم حالش خب نیس دیگه وقت نمیکنم زیاد

اا بقیه ی کامنتام نیومد؟😂😂

چرا اومد منتهی من از اخر شروع کردم جواب دادن

آهان💜💜

اریییییییی

طرز کاره😂جونگ کوک ایه دیگه😂😂

😂😂😂😂

ویمین کوک شی امروز مومنتای ران میان💜💜

من ران عقبم یکم😂😂 ی 2یا 3 قسمتیی 
دیگه تا یکی دو روز دیگه میرسنم خودمو

و اینکه زیر گروهمون

دی ان ای

دونگهه و اینهیوک قراره آهنگ بدن🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎂🎂🎂

😍😍😍 چییینجاااا؟ واوو بسیی برات خووشششحالمممم

خوبم

چرا فدات شم؟؟؟

خودت خوبی مامانی؟؟

من خوبم اری

مامانم این ویروس جدیده گرفته کرونا نه ی ویروس دیگه هست واسه انفولانزاس اونو

بدو بدوو برسون باهم دیگه مومننت پیدا کنیم..گرچه که من الانم در همون حالم😂

کومااوووو💜💜💜😍😍😍😍

مییرسونم خودموو

خب ویمین کوک شی اول تو شروع کن😂😂

امرروز با توست😂 من نشد چیزی پیدا کنم 
البت از کوکمین زیاد دارم ولی خوب چون از تهجین امروز چیزی ندارم کوکمینم نمیگم

 غیب شدی😂

نچ نچ 

مومنتاتو بگوو😍

ویمین کوک شی.😭😭😭😭😭

فک کنم الان باید برم😭😭😭😭

ایگوووو باشش خوبب
مواظب خودت و اعضات باشش💜💜💜

آرییی برسونننن

من شب که رسیدم خونه برات مینویسم ببین بعد

فردا میام بقیشو مینویسم بعد تو بگو💜💜

بسیی مرسیی💜💜

بای بای ویمین کوک شیی و بیانه😭

نهه فدایتت اشکال ندارهه 
پس تا فررداا باییی💙💙💜💜

مواظب خودت باش و اعضا

روز و شبت تهجینی و کوکمینی💜

اوکای اوکایی
مال تو هم همچنین💜💜

عایگوو:(

تو مواظبه خودت باشیااا

خب؟؟

من خوبم دختریم 
چشمم حواسمم جمع میکنم 
کامنت قبلیتو زودتر جواب داده بودم منتهی یادم رفته بود تایید بزنم

افرین

به خدا یه مو از صرت کم بشه میزنمتا😹😹

باوعشه^=^

ایگوووو اوماتو تهدید به زدن میکنییی؟؟
نه فدات شم حواسم به خودم هستت

لیکککوک ته شی میانه من ساعت 4 مییامم

لیکوک ته شششییی

ویمین کوک شیی ببخشید نتونستم بهت خبر بدم.

امروز تبلتم کلا خاموش شد بعد هم که روشن شد اینترنت اصلا وصل نشد.میخواستم مومنتارو هم دیشی یرات بزارم ولی دیشبم خل شده بود😭😭😭😭

اگه شب اومدم بهت خبر میدم..لطفا تا 12نخواب پلیزز💜💜💜💜یا یازده و نیم..

بیانه پر کلل💜🎆🎆🎆💜💜😭😭

باششش لیکوکا وا همون نزدیکای 12 منتظر میمونممم 💜💜💜

ویمین کوک شی اگه کامنتمو دیدی منتظر بمون💜💜💜💜

باشش باششش

واییییی ویمین کوک شییی الان اومدم😂😂💜💜

😂😂😂😂😂چ به موقععععععع

مومنت کوکمین

 

کوکی داشت درباره ی آشپزی جین هیونگ و اینا حرف میزد که یه دفعه ای جیمین پیداش شد و اومد و با کلی ناز و عشوه نشست..

کوکی هم طاقت نیاورد خواست نگاهشو از جیمین بگیره که جین گفت جونگ کوکا از جیمین هم بگو.

کوکی اومد حرف بزنه که هوپی اومد و وارد عمل شد😂😂

کلی از جیمین خوب گفت قیافه ی جونگ کوکم مثل کسایی که باباشونو کشته بودن بود😂😂

جینم هی میخندید😂😂😂😂😂

 

تهجین

این مومنت رانه یه دو سه قسمت پیش.

تهیونگ گفت بیا برا راحتی کاراکترا لباساشونو در بیاریم(داشتن بازی کامپیوتری میکردن)

جینم گفت بریم اتاق من لخت شیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

و یا حتی تو اون قسمت همش جونگ کوک اول میشد و وی هم دوم.اینا هم شرط بندی کرده بودن که از جونگ کوک ببرن.

و آخرین نفر تو اون بازیع از بین همه ی اعضا جین مونده بود و جونگ کوک.که آخر جین برد.تهیونگ هم کلی ذوق کرد برای بردنش و محکم براش دست زد و با نگاه خندونش تشویقش کرد..برای بردن خودش اینطوری نمیکرد انکار که آسون ترین کار دنیاست..ولی برای جین💜💜💜💜

راحتت باشین برین تو اتاق با هم 😂😂😂😂😂😂😂


اون قسمتی هم بود مال خیاطی بود ببعد جیمین اومد بازی پایتختا رو انجام داد بهش گفتن پایتخت نمیدونم کوجا ررو بگو جیمینم یهو گفت اولان باتورر, خود جیمینم مونده بود چجوری یادشه این پایتختو, بقیه ی تعریفی کردن ولی کوک همش میگفت فوق العادس چتوری یادته هیونگ و بسی تعریف نمووودددد از چیمم 

لیکوک ته بسییی به موقعس😂

یس یسسسسسسس

اینم در مورد غذاست و تهجینه😂😂😂😂

جین و تهیونگ و جیمین تو لایو داشتن غذا میخوردن که تهیونگ از جین یه چیزی پرسید و انگار که حین از دست تهیونگ ناراحت بود چیزی نگفت و فقط نگاهش کرد.

تهیونگ هم بعد ازنگاه کردن اومد نشست و شروع کرد پیش جین و جیمین غذا خوردن.

داشت میگفت که وقتی موهامو میدم بالا کیوت میشم پس دادم پایین چون بدم میاد و دسوت ندارم.جیمینم گفت تو همیشه کیوتی..تهیونگ هم آه آ ناله کرد.

از اونور جین آمپرش زد بالا گفت اینجا جای این چیزاست؟😂😂😂😂😂

نمیخواست کسی عظمت تاپش رو ریر سوال ببره😂😂مخصوصا اینکه تاپش دوست نداره کیوت باشه😂😂

 

کوکمین

تو یه برنامه ای بود..من تونستم بدون اینکه کوکمین مومننتی انجام بدن مومنت در بیارم😂😂

اینم قدرت یک کاپل واقعیه که در اوج بی مومننتی عالین💜💜💜💜

جیمین با هوپی میخندید با جین میخندید با نامی میخندید با تهیونگ میخندید..کوکی با شوگا حرف میزد.

جیمین با جین حرف میزد به حرفای نامی میخندید جونگ کوک با شوگا حرف میزد.دوباره جیمین با مجری میخندید کوکی با شوگا حرف میزد.جیمین با شوگا میخنیدد جونگ کوک بازم با شوگا حرف میرد و نمیذاشت که با جیمین حرف برنه..آخرش شوگا عصبانی شد از دست این دوتا یک آه بلند کشید😂😂😂😂

-😂😂😂 یسسس یسسسسس کیوت بوودن تاپا هر وقت اتفاق میفته باید برا باتمشش باشه و تمامم




جیمین بخواد حرص در بیاره قشنگگگ میتونه از همه اعضا استفاده کنه, البت جینم میتونه حس حسادت ته رو در بیازه
ولی خوب مثلا هوپی جیمینو. خ دوس داره, وی هم که سولمیتشه اصن, جیینم که بسی با جیمین دوستن, یکم کیوت بازی برا نامی و شوگا در. بیاره دیگه تمومه, کوکی میمونه و ی دنیا خشم و عصبانیتت , البته میدونه بخواد با عصبانیت رفتار کنه با چیم بسی جیمین بدتر میکنه 

خوندی؟😂

یسسس یسسسس

برن تو اناق راحت باشین وسط برنامه😂😂😂😂

 

آیگووو جیمینی باید تعریف کنه دیگه.😂😂

دییگهه وسط برنامه گفتن بیشتترر به ریل بودنشون پی ببره ادمم 😂😂😂



ی قسمت بود مسابقه ورزشی انجام میدادن, کامپیوتری نه ها ,کوکی اولی نفر رفت. بهترین رکوردو زد بعدش بقیه رفتن نوبت جیمین که رسید کوکی برا جیمین شونه هاشو ماساژ میداد و جیمینو اماده میکرد , بعد جیمین که رفت شروع کنه کوکی گفت جیمین میتونه رکورد منو بزنه ولیییییی بیاین اینو فراموش نکنیم توی ورزشش کوک از همه بهتره و همیشه نفر اول , ولی بازم اونجا گفت جیمین میتونه گرچه جیمین فکک کنم دوم یا سوم شد, در حین مسابقه دادن جیمین کوک همش تعریف میکرد از جییمین و ...



اون قسمتم بود که بازی انجام میدادن بعد هر کسی باید به یکی از اعضا برچسب میچسبوند و اینا که واسه چیم وی در اومده بود دیدی جین همش پیش جیمین بود و اذیتش میکرد تا چیم فک کنه کسی که باید برچسب بزنه روش اونه , بعد باعث شد چیم به وی اعتماد کنه ناغافل از اینکه حریفش وی بوده در حقیقت
ولی جین همششش جیمینو اذیت میکرد تا ته برنده شه

و در مورد اون فیکه..

خیلی شخصیت تهیونگ رو دوست داشتم..جینم خوب بود،کوکی یه جوری بود و جیمین هم خوب😂😂😂😂😂😂😂

بقیشونم خوب بودن مخصوصا کریس😂😂😂😂😂

ولی خیلی فانتزی بود😂

در کل دوسش داشتم💜💜💜💜💜

من ورزن اول اون فیکو که خوندم یونمین و ویکوک بود. و کوک و جیمین داداش بودن 
ورژ. بعدی شو دوستم بعدا فرستاد فرداش بود اون تهجین و کومین بود بعد داشتم میخوندم یهو نوشت کوک جیمینو بوسید بعد گفتم ا کوک مگه داداش جیمین نبود 😂 یادم اومد این ی ورژن دیگس
دوباره از همون فیک ورژن سپ و ویمین فرستاد دیگه اینو نخوندممم😂

آخه موضوع اینه جین اصلا و ابدا به تهیونگ کیوت نمیگه و دوست نداره بگه و کسی هم بگه😂😂😂😂😂

خودش بدش میاد میخوای بقیه بگن؟😂😂😂😂😂حتی دوست نداره کسی بهش بگه کیوت و فقط این اجازرو به تهیونگ میده..دقیقا مثل اجازه ای که ته میتونه فقط به صورت جین دست بزنه💜💜💜💜💜

جین کنار یه نفر راه بره حرص ته درمیاد😂😂😂😂😂و از اونجایی که جین با همههههه همهههههه گرم میگیره مخصوصا غریبه ها و ناکی و کوکی ته از حرص موهاش دودی رنگ میشه😂😂😂😂😂

 

 

 

اصلابداااا دررر موردددد جیمین حرفی ندارمممم..😂😂😂😂😂

تو تهیونگ موندم بزار کوکی خودش ادبش کنه که البته حقه کوکیه😂😂

نهه جلو بقیه نه منظورم بین خودشون دوتا , احتمالش هس کیوت بشه برا جین. تهیونگ


کوکی برا چی حرصش در بیادددد؟؟😐😐


جیمین یکی ته مین یکی کای یکی هم اعضی واناوان هست خیلیی گرمم میگیره , تو جشنواره هام که جیمین گرم میگیره باهمه اساسیی


اری اری جیمین حرفی نمیزاره انتقام وقتایی رو میگیره که کوکی پسش میزد 
اری ولی بازم دلم برا کوک میسوزه

آری آریی تو اون قسمت ران که مال برچسب بود جین همش جیمینو اذیت میکرد😂😂😂😂دیگه آخرشم تهیونگ هم رفت تو کار جین و جیمینو اذیت میکرد😆😆😆😆😆

یه جایی بود اونجا که جیت میخواست به ته برچسب بچسبونه..کاملا بقلش کرد ته هم کلا هنگ کرد چون نمیدونست که جین داره چیکار میکنه و اینکه جین وسط برنامه بقلش کنه 😆😂😂😂ولی جین جدا از زدن برچسب دیگه خیلی زیادی خودشو به تهیونگ فشار داد..

نامی هم از اون بالا داشت همه چیو میدید😂😂

 

یه حسی میگه تهجین اینکارو برای بستن دهن هیترا کردن😂😂

دقیقا💜💜💜💜

اری دقیقاااا دلم برا جیمین کباب ششددددددد اون قسسمتت💔💔💔 اصن بچه مظلوم گیر اورده بودنن بیا و بببییننننن 


جین بغلش کرد ته کلا همه چیی یادششش رفت که مسابقسس و اینا 😂😂

من یه فیک خوندم تهیونگ داداش کوچیکه ی جین بود ولی بوسش کرد و گفت دوست دارم😂😂

😂😂😂😂😂 نهههههههههههههههههههه

رفتی ویمین کوک شی؟؟

نچچ نچچ

آری برای جین آره😂😂😂😂

 

خب حقه کوکیه😂😂حقه تهیونگ هم هست😂

 

با اینکه منم مثل تو دلم یرای تهیونگ میسوزهه😂😂😂😂خیلی زیاد بعضی وقتا هم جین ولی بیشتر به موقعیت ربط داره..گرچه عاشق حسودی های تهیونگم😂😂😂

 

 

 

 

آرههههههههههه😂😂😂😂😂😂😂

چرااا ؟یعنی میخوای بگی کوک رو جین کراش داره؟؟ 


اریی ولی بعضی وقتا دلم برا کوکی مسوزه نه همیشه هااا

جین دوربین موربین یادش رفته بود و تهیونگ هم برای همین تو شوک بود😂😂

اصلاحواسشم به چشم عقاب نبود😂😂(نامجونو میگم)😂😂

😂😂😂 نامیی کلا تو مومنتایییی کاپلا هسستشش 

نه من گفتم حقه کوکیه که از دست جیمین حرص بخوره نگفتم رو جین کراش داره که😂😂😂😂

کلا گفتم حقه این دوتاس😂

اهاااااااا اهااااااا اوکایییییییییی 
اخههه گفتیی کوکی جین با یکی. راه بره حرص میخوره برا همون

نمیخوام اینو بگم ولی بزار بگم😂😂

 

تو کوکمین ف

قط نامی هست چون جیمین و کوکی به نسبت تهجین خیلی خیلی رعایت میکنن ولی بازم خیلی مشخصا..

ولی تهجین..تهیونگ یه جورییییی یه جوریییی مومنت میده که نگو جینم بعضی وقتا یه جآری قاطی میکنه که😂😂😂😂

 

در نتیجه تو تهجین جیمین هست کوکی هست شوگا جیهود نامی همشوننن جلوشونو میگیرن یا اخم میکنن و یا خیلی کارای دیگه..

 

تو یه مومنتی بود تهیونگ باید میگفت چه چیزی ز جین رو دوست داره.

و تهجینم کناره هم نشسته بودن..نامی هم به هوپی نگاه میکرد هودی هم به نامی..خیلی واضح کمک میخواست ازش و تهجین یه مومنت گنده دادن همونجا..

ته گفت من گوشاتو دوست دارم جینم گوششو گرفت طرف ته😂😂

 

نمیگم کوکمین غیر واضحن..ولی تهجین دیگه خیلی زیادی دخالت همه ی اعضا رو دارن😂😂

 

 

نمیخوام بگم ولی.نامی مثل آویزوناست😂

نهههه ببییین فک میکنی ککوکمین فقط نامیههه, مثلا هوپی ی جا بود دستشو کوکی گذاشته بود رو شونه جیمین و میخواست جیمین رو نزدیک.خودش کنه ولی هوپی هم دستشو گذاشت رو همون شونه چیم و زد ی جورایی رو دست کوکی که دستشو برداره

یام بود این دوتا داشتن مموننت میدادن ته وهوپ.نشسته بودن بعد ته وهوپی نگا کردن بهم و دوربینو ی جوری اونوری کردن که کوکمین پیدا نباشه

ی جا دیگم بود که چیم گفت دوس داشتم پلیس بشم بعد کوکر برگشت گفت منو دستگیر کن لطفا و به چیم لبخند زد و ی نگاهی کرد که چی بگم , به مدت 30 ثانیه همه شوکه شدن و ساکت بودن , تو ی مصاحبه تلوزیونی توامریکا بودن اونجا 
و ...... چیزای دیگه

نه گفتم جین با یکی راه بره هم تهیونگ حسودی میکنه😂

اهاااا اهااااا اوووکایییییی

ویمین کوک شی نتت بده یا کار داری؟

نههه هسستمم اومدم خونه خواهرم

آهان..کرونا نگیری ماسک بزنی

ماسک که نزدم نزدیکه حقیتا خونه ش

مم مومنت داری ویمین کوک شی؟

مومنت میدادم 

اگه کار داری بگو فردا میام

تا 10 ونیم هستم
ولی دیدی 10 دیقه بیشتر شد و جواب ندادم بدون ی چیزی شده و رفتم

میدانم میدانم

 

ولی چیز ی که گفتمو قبول نداری؟

 

مومنت میدادی؟؟؟

چراا چراد, میگم جفت کاپلا ی جورین کهه اعضأ باید حواسشون باشه بهششون 



هاا نه 😂 واس ی مومنت داره یادمم میاد

آهان اوکایی

یپپپپپ

نمیخوام بگم ویمین کوک شیی ولی خیلی دیر جواب میدی😂😂😂😂

به بگم لمس گوشیم خراب شده داغون, اصن بعضی حروفو نمیزنه گیر میده اصن برا همین. اینجوری میشه

یس یس

 

😂😂😂😂😂😂

اهاااااا ی تهجییینننن بگممممم بهتتت؟؟؟

آهان..اشکالی نداره💜💜

 

اینم پرسیدن داشت؟😂😂😂😂💜

ی جا بود تو کنسرت بود خوب البته بعد کنسرت و اینا تهیونگ یاد پدربزرگش افتاده بود و گریش گرفته بود اعضا تو اتاق نشسته بودن بعد یکی از کارکنا گفتن به اعضا که اره ته برا فلان چیز گریه میکنه و اینا ,وقتی ته اومد تو اتاق اعضا ی دلداری دادن و اینا چیم پاشد وی رو بغل کرد و اینا بعد دست وی رو گرفت برد رو مبل کنار جین نشوندش و خودشم کنار ته نشست اینجوری باهث شد جا کم بیاد و ته عملا بچسبه به جین , بعد چیم موهای ته رو دست کشید و اشکاشو پاک کرد ولی جین بسی عصبی و ناراخت بود چون اونجا و جلوی دوربین نمیتونست ته رو اروم کنه و از اینکه ته داشت گریه میکرد اعصابش بهم ریخته بودو شاید حتی به جیمین که میتونست ته رو اونجا بغل کنه و یا اشکاشو پاک کنه حسودی کنه 

داری تومار مینویسی؟😂

ی چیی تو همون مایه ها😂😂

الان میخونم💜💜💜💜😂💜

اوووکاییییی

جین همیشه هست💜💜💜💜💜

همیشهههههه

البت البتتت 
میگم دلم سوخت براشش همونجا میخواست ولی بخاطر دوربین نتونست

ی کوکمینم بگم و بقیه ش باشه برا فردا؟

اوهومممم😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜

بگو بگو آریی

ی جام بببود تو مراسم قبل اجرا بود فک کنم بعد جیمین رو پرید روکول کوکی و داشتن با دوربین پشت صحنه حرف میزدن بعدش چیم از کول کوکی اومد پاییین و ار ام. اومد مصاحبه میکرد اما کوکمین اون.پشت باهم بودن بعدش مصاحبه تموم شد و اعضا سوار اسانسور شدن منتهی جیمین جا موند و در داشت بسته میشد ولی کوکی داشت هیی میگفت جیمین هیونگ جا موند😂😂 چیم خوب طبیعتا با اسانسور بعدی میومد ولی کوک از اینکه جیمین تنها موند ناراحت شدد

ویمین کوک شی میتونی برای فردا مومنتم بیاری؟💜😂

او یسس یسسس

بسیی مرسی💜💜💜💜💜

 

میگم که تاپا باید تنبیه بشن همیشه😂

فدایتت😀😀😀

یسس یسسسس 


خوب لیکوک ته شیییی, من برم فردا میام

💜💜💜💜💜

 

پس ویمین کوک شییی تمام جملات موقع رفتنت💜💜💜💜💜

تا فردا که کلی مومنت میارم

بایی💜💜💜💜

اوکاییی
شبت کوکمینو تهجینیی
تا فردا 
مواظب خودت و اعضات باشش💙💙💙💜💜💜

💜💜💜💜💜💜💜💜

تو هم همینطور💜💜💜💜

اننییووو

اومایی که حواصش به خودش نباشه رو باید زد😹😹😹

افرین قوبونت برم^=^

پس دختری که مراقب خودش نیستو باید چیکار کرد هومم؟؟

خدا نکنه دختریمم

آیگو بیانههه ویمین کوک شیییییییی من هر چقدر سعی میکردم بیام تو اون وبلاگ بیان نمیشد😭😭😭😭😭

تا ساعت 8شب مشغول بودم که بیام ولی اصلا جواب نمیداد..بیانه که امروزم نیومدم ..فردا قول میدم بیام💜💜💜💜

منم نبودمم لیکوک ته شی نگران نباششش 
و لی وقتی ی سر زدم دیدم کامنت ندادی فهمیدم تو هم.نتونستی بیای

ویمین کوک شی دیروزم نبودی؟

نه دییروز نبودم 
میگم لیکوک ته شی امم امروز میشه 10شب بیای نه 3؟ چون ساعت 3 قراره بریم مهمونی و نمیتونم بیامم..

اونم باید زد😹😹😹😹

صیلام مامانیم^=^

سلاممم دختررکم خوبی عزیزکم؟؟


منن نمیزنمت ولی باهات حرف. نمیزنم

ویمین کوک شی باشهه منم بابام میره و باید تا شب از یه جایی اینترنت پیدا کنم😭😭

ساعت 10میام و اگه دیدی تا ده و نیم نیومدم منتظر نمون..مواظب خودت باش که کرونا نگییری و روزتم کوکمینی💜💜💜💜

اوکای اوکاییی 

روز تهجینیی خوبی هم داشتههه باشیی💜💜💜

میصی^=^

تو خوبی؟

عای نو😹😹

هومم خوبم فدا


ی یسسسس

لیکوک ته شی میانهه نتم اخرشه نمیرسه حرف بزنیم 

فردا ساعت 3میام 

مواظب خودت بباش و بازم میانه

منتظرم💜

دیروز نتونستیی بیای لیکوک ته شی؟؟ امروز بیاا ی عام مومنتتت دارممم

دیروز بابام نبود..منم نگران بودم چجوری بهت بگم....ولی وقتی دیدم تو هم نیومدی دیشب ساعتاای یک اینا بود.خیالم راحت شد..

یسسس یسسس هورااا هوراااااا حتما.💜💜😂😂😂😂😂

برعکس من دیروز تا 4 منتظرت بودم😐 دیدم نیومدی گفتم نت نداریی حتمن


 یس یس
راستی لیکوک ته شییی سلام خوبی؟ یادم رفت اون اول سلامو بگم

سلام ویمین کوک شییی😂😂

میانهه بابام نبود..راستش امرورم کلا نیست😭 خیلی زود باید برم..میشه از الان شروع کنیم؟

 

دفعی بعد حتما حتما هستم

باششش لیککوکا مشکلی نیسست

بازم میانهه..

تو خوبی؟

فدایت
تو خوبی
؟

ویمین کوک شیی من خیلی زود باید برم😭😭زود بیا😭😭

اومدمم 😂😂

کو مااووووو ویمین کوک شی

ویمین کوک شی تو مومنتارو بزار..منم مومنتامومینویسم😂😂

فردایا پس فردا که بابام اومد و منم اومدم نظر میدیم😂

اوکایییی اوکاییییی 


ببین ی تهجینه خیلی خوبه و.لی حجمش زیاده 150 مگههه. , البت 25 دیقسس مومنتشش
من مومنتا رو. پایین مومنتی که دادی میزارم

یس یسس بسی خوبم💜💜

همیشه خوب باشییی کههه

تو هم همینطور..

 

ببین تو یه قسمت ران بود.اون قسمتی که جین یه لباس عجیب غریب مثل هیولا تنش بود و باید یه کاری مثل پانتومین انجام میدادن و حدس میزدن.

همه رو صندلی نشسته بودن و نوبت جیمین بود.جیمین نشون داد موضوعو و جونگ کوک هم درست حدس زد.

جیمین هم ذوق زدع و با خنده رفت بقلش کرد..آخه موضوع خنده داری بود‌.که البته جونگ کوک هم بقلش کرد..

موضوعش خیلی خنده دار بود برای همین هم جیمین وقتی هم که روی صندلی نشست در حال خندیدن بود ..بعدش دستشو روی اون یکی صندلی کناریش گذاشت تا جلوی خندشو بگیره ولی افتاد😂😂😂😂

جونگ کوکم رفت کمکش کنه ولی خودشم افتاد..که البته از عمد خودشو رو جیمین انداخت😂😂

خیلی ضایع بود😂

ارههه ارههه دیدم اینجارو جالبیش این بود صندلی بغل جیمین جیهوپ بود و ببعدش کوکی بود, وقتی چیم افتاد هوپی که نزدیک تر بود اصن تکون نخورد و کککوک سریع پاشد رفت

ویمین کوک شی من الان باید برم بیانه😭😭

مواظب خودت باشش💜💜💜

نشد همشو بگم😭😭

اشکال نداره لینکا رو برات فرستادم ولی

یه جا دیگه هم بود سر کنسرت..نمیدونم کدوم آهنشگون.

جونگ کوک فکر کنم داش لیز خورد..آخه قبلش تهجین داشتن آب بازی میکردن😂😂جیمینم از دستش گرفت و نذاشت بیفته..همون موقع هم جیهوپ اومد دست کوکی رو گرفت ولی جونگ کوک جانن لطف کردن دستشون رو از دست هوپی در آوردن و با جیمین رفتن😂

😂😂😂😂. اخیی هوپییی جان تو که میبینیی جیمین هست لازم نیس دیگه نگران کوک باشی😂😂

😂😂😂😂😂آریی 

تنکسسسس دان میکنم

 

ویمین کوک مواظب خودت و اعضات باش خدافظ💜💜دفعه ی بعد حتما میام💜💜

باشش بدانششششش

اوکای., توهم مواظب خودت و اعضات باشش💜💜💜

انیو ویمین کوک شییییی خواهرم نت گرفت زیاد امروز هستم😂😂💜

انیو لیکوک ته شیی, خوبی؟؟
اوو یسسسس

اومدم سر وقت😂😂

یس یس خوبممم تو چی؟ 

خوب و بسی تهجینی

 

واییییی ویمین کوک شیی جین موهاشو بلوند کرده😭😭😭😭😭😭😭خدااااا عرررررررررررر😭😭😭😭😭😭واقعا چرا این لعنتی اینقدررر خوشگلههههه😭😭😭😭😭

 

البته یه چیزی بود..پنج آیدلی که قبول دارن چهره هاشون تو جهان خیلی خوشگله ..جین نفر اول شده بود😂😂😂😂

خودشم میدونه و میگه که خیلی خوشگله💜💜💜💜😂😂😂😂😂😂

انییو 
اریی دیدم چقدم بهشش میاددددد, 
عروسی داداش جینو دیدی؟؟

او یس ورد وایید هندسامه دیگه

راستش شنیدم ولی عکسی ازش ندیدم😭😭😂

یس یسسس

ایگوووو ییکی از بچه ها گذاشته عکسو موقع رفتن ببگو ادرس وبشو بدم بت

یس یس بسی تنکس

خوب خوبی اعضات خوبن؟😂

اریییی همه مونن خوبیییممم 😀😀
تو چتور؟

واآووو ویمین کوک شیی چیزی هم تا کامبک بی تی اس و دی ان ای نمونده😭😭😭😭

من به خاطر کدوم غش کنم؟؟

 

 

تهیونگ مطمئنا باید با دیدن جین دیوونه بشه عرررررر😭😭😭😭😭😭من جاش بودم اینقدر جینو میچلوندم که پشمک شه😂😂که مطمئنا هم اینکارو کرده و میکنه😂

ارییییی ارییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 



ممططمین باشش, من رنگ موهای چییمو دوس دارمم😭😭




راسثی برریم سر مومنتااا, دیدی کلیپ ها رو؟

ما هم خانوادگس خوبیم😂😂

بسیی عالیی

اوهوممم دیدم بسیی عالی بود😭😭😭😭😭😭😭

مخصوصا ته😭😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜

هردوتاشون برگریزون بودد😭😭😭

بریم سر مومنتاااا

اریی اریی اون کوکمین مثبت 18 رو دیدی؟ چجوری تکذیب مییکننننن اخه کوکمییینوووو

همونطوری که تهجینو تکذیب میکنن.‌...موقع کام اوت میبینمشون تا اون موقع حرفی نیست.

 

یس یسس

ارییی درسستهه


راستی چند روز پیشش رانو تموم کردم تا111
دیدیی ویکوک شییپرا اون جایی که کوک گفت ته هم رفت رو برا خودشون مومنت گرفتن؟؟ 😐😐 نمیدونم چجوری اونجا رو فکر. میکنن مومنته
اخه اینک ککوک پرسید ته هم رفته برا این ببود ک فقط اون دو نفر. نتونستن رمزو. بفهمن کوک وقتی بهش گفتن تو موندی شوکه شد گفت ته رفته؟ منظورش این بوده ییعنی اونم رمزو. فهمید 
اما اینا غش و ضعف میرن که این مومنته اخه بیاین منطقی بباشین کوجاش مومنته 
اونهمه تهجین و کوکمینو ندیدید فقط همین سوال کوکو دیدید؟؟

بسیی عالی بودد💜💜💜💜

یسسس

ویمین کوک شیی،؟؟

داشتم چیزی مینوشتم

واوو بسیی عالی که دیدی💜💜

 

خدایییی دیگه..

واقعا با کدوم عقلی اینا مومنت گرفتن؟حرف زدنشونم در حالت معمولی مومنت میگیرن؟

خب چی باید میگفت؟ میگفت ته نرفت؟..خدایا

 

میگم کههههه..چشماشونو بستن فقط یه سره حرف میزنن..ولشون کن تا موقه کام اوت

همین دیگه تازه بعدشم جیمین برداشت پشت صحنه گفت بقیه رو نمیدونم.ولی جونگ کوک فایتینگ , و در مورد کوک صحبت کرد یکم, خوب این ی مومنتع صدالبته و.  گرنه چرا بقیه چیزی نگفتن؟.؟ 
ولی اون سواال کوک رو مونت گرفتن میگن وایی کاپل به این واضحیی دیدین اصن(ویکوک منظظورشون بود)

فکر کنم اعصابت حسابی از دستشون خورده

 داغوننن اصن

تهیونگ رکورد جدید تاریخ رو عوض کرد..

تهیونگ اولین خواننده ی  سولوی جهان شددد که آهنگش آیتنز 114کشور شدددددددددد

 

 

خدایاااااا این سکسی تاپپپ پدرههه جهان رو در آورددددد اصلا هم چشم نخورههه.😭😭😭😭😭

جین برو بقلش کنن دوباره اولین تو جهانن شدد😭😭

نچ.نچ طبق اخرین امار 115 تا جایگاه اولو داره بعدشم moon جینه با 103 تا و. بعدش کوکه 94 تا جیمینم رتبه 7 رو داره ک نفر. 6 م ی صدر ایتونز ا اون بیشتره



اصصننننن خیلی لنتیه تهیونگ

سعی کن بهشون فکر نکنی..

 

میفهمن ..خودشونم میفهمن

دیگه اخه وضعیت واتس اپش گذاشته بود طرف اصن چی بگم ولی بیخیال به قول تو

ببین اینا دارن از علنی شدن فرند شیپ ویکوک مطمئن شدن..دارن در و دیوار رو مومنت میگیرن..ولشون کن

والاا, فرند شیپ ویکوک مثل وییمیینه( گرچه وییمیین باز ی چی دیگسس)

ویمین کوک شی الان دیدم..

به عنوان اولین سولییست جهان اول شد😭😭

آرهه خیلی لعنتیه

 

 

وواووو جینی که دیگه بماند😭

اریی حدود فک کنم. 7 تا اینا کشور دیگه صدر بشه انگار تو کل کشورای جهان ی بارو صدر بودهه




ایگوو ایگوو

اوهوم..

بزار اینقدر فرند شیپ شیپ کنن که آخرش بسی تلنکر بزرگ از طرف تهیونگ و کوکی نصبشون شه

والاااا کمرشون دیگه صاف نمیششه

امروز ران میاد فک کنم

اووو ییسسسسسسس

نهه اولین آرتیست سولوی جهان😂

فهمیدم منظورتو

و اینکه امروز مومنتا ی جدید میان خوشحال باش

فعلا چند روزی نت ندارم بعد د ان میکنم رانو

اوهوم..تهیونگ باز هم و باز هم تو جهان اولین شده آیگووو😭😭😭😭😭

 

بعد نوبت ما میشه که مسخرشون کنیم و کاراشونو بیاریم جلوی چشماشون.‌که البته ما مثل اونا نیستیم فقط دهنشونو میبنیدم

اصن میدونی بنگتن اعضاش هر. کدومشون از ی طریق اولننن😭😭



نه ما فقط ی نگاهی میکنییم اون موقع همون نگاه کافیه

من الان در کل 14گیگ دارم😂😂

من. 10 گیگ ی ماه دارم ولی نتم نمیدونم.چجوری تموم میشه😐😐 چیزیم دان نمیکنم ها 
برا دانلودیام بسته شبانه جدا دارم

ویمین کوک شی اگه الان حالت بده میخوای فردا بیام

نههه بابا اوکییممم

دقیقاااا

الان باز جین به جین معصوم ملقب شده به خاطر عشق زیادی که به خانودش میده و اینا.‌..‌.‌

 

 

خدایی هر هفتاشون عالین😭😭

مخصوصا این چهار بچه ی ما

ارهههههه ارهههههه ناموسا خیلیی خانواده دوسسسسستن اصن جینم که چی بگ ازشش





این 4تا گل سرسبدنن😭😭

منم برای دانلودیام نت سه ساعته شبانه میگیرم..

زندگی لج کرده از نوع سیم کارتیش😂😂

 

پسس خوبهه💜💜

میگم ایرانسله خطتت ایا؟

خب من مومنت بگم؟

یسسس یسسش

اوهم ایرانسله

 

الان میگم..برای خوب شدن حالت کوکمین میگم


ببین لیکوک ته. شی 3 ساعته نگیرررر
ببین 2شب تا 7 صبح یک ماه 150 گیگگگگگ 8هزار و پونصد تومننننن


😍😍😍😍😍😍😍 کومائووو.

ببین..

یه مومنتی بود که البته تهجین قاتیشه..ولی من رو جبنه ی کوکمین نگه میدارم..

تو یه برنامه ای جین و جیمین رو صندلی پشت نشسته بودن و کوک و ته جلو..

و جین جیمینم باهم حرف میزدن و دست همو میگرفتن..

قیافه ی کوک هم حسوپی ازش میبارید.یعنی خشک شده بود و فقط به دوربین نگاه میکرد.به یه لبخند ملیحی از اول و آخر برنامه ثابت واستاده بود😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂 نهههههههههههه 



میدونی چیه وقتی جیمین ب بقیه بگو و بخند داره و کوک از حسودی میترکه زیاد نمیتونه با جیمین سرسنگین بمونه و ی جورایی نمیتونه ی جور دیگه رفتار کنه
ولیی وقتی کوک بگو و. بخند داره و جیمین.  ناراحت بشه کوک باید حسابی کار کنه تا از دل جیمین در بیاره😂😂

واوووووو کدومم کددددددد؟؟؟؟؟؟

 

یه قسمت تو بون وویاج بودجیمین و کوکی باهم رفته بودن بیرون و انگار کوکی زیاد حوصله ی جاهایی که جیمین میخواست بره رو نداشت.بازم یا این حال سعی میکرد کمتر نق بزنه و دنبالش بره..

یه جا بود که کوکی گفت بیا اینجا نریم ولی بعد جیمین گفت من دوست دارم اینجارو ببینم.

کوکی هم با وجود کسل بودنش قبول کرد و البته وقتی رفتن هم یه جورایی ذوق زده شد..ولی با وجود نق زدنش باز هم دنبال جیمین میرفت😂😂

ببین اگه مای اییرانسل داری برو قسمت بسته ها و قسمت بسته های ماهانه 
اگه نه همین کد 555 قسمت ماهانه رو نگا کنی هستش 





اره میدونم😂😂😂 ی جایی مثل کلیسااا بودد کوک اول ذوق داشت بعد وقتی رسید دم در پشییمون شد ولی جیمین دستشو گرفت و بردش تو 

😂😂😂😂😂😂😂😂ولی خب میدونی تهجین اینطوریه..

 

بعضی وقتا برتی حرص دادن هم میرن پیش بقیه ی اعضا و مومنت میدن و یه پوزخند ملیحی هم میزنن..اگه تهیونگ این حرکت جین رو که بیشتر مواقع با نامی و کوکه رو ببینه یه جوریی اخم میکنه و عصبی میشه و روشو برمیگردونه که آدم همونجت سنگکوب میکنه😂😂😂😂اگه شامل جین بشه که جناب جینی هی به تهیونگ نگاه میکنه..بعضی وقتا چشم غره میره و البته که ته هم جینو میبینه و لبحند ملیحی میزنه.😂😂😂😂😂😂

که آخرم جین میره..

ولی با همه اینا..دوباره با هم مومنت میدن😂😂😂😂😂دست همو میگیرن و راه میرن و این مراحل تو کنسرت ادامه پیدا میکنه😂😂😂😂😂😂

کهههههه ایییینتوررررررر اینجورین پسسس





ولی جیمین با همه میره مومنت میده😂😂 کوکم باز تلافی میکنه ولی کلاجیمین بیشتر انجام میده
ی جا بود کوک بالا نشسته بود جییمن پایین بعد هی صحبت کردن اعضا تو مصاحبه جیمین ی چند بار زد رو رون نامجو.ن اصن قیافه کوکیی رو میگی بچه داغون بودد اصن

نه مای ایرانسل ندارم بسی تنکس که گفتی

کوکه دیگه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یه جا دیگه ام بود کوک گفت نمیام ولی وقتی دید جیمین رفت یه دفعه ای بلند شد و گفت بریم دیگه😂

😂😂 خواهششششششش


بله دیگه چ. معنی د ارهه جیمینو ول کن تنها؟؟

و حتی تو ران و بقیه ی برنامه هاا😂😂😂😂

یسسد یسسس


ی دوتا تهجیین مومنت ببگم؟؟

یا یه جا بود.

 

جین جیمینو بقل کرده بود..بعدش کوکی اومد و جیمینو ازش گرفت و خودش بقل کرد😂😂😂😂

یعد دوباره جین جیمینو بقل کرد تا از روی زمین بلند شه..که ایندفعه کوک بزرگی کرد جینم بقل کرد..و یعنی کوک بود و دوتا خنگ تو بقلش😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 قشنگ حرص داده کوکیییووووو

یا هموم برنامه ای گفتم..

 

تهیونگ بعده اینکه دید جین دست جیمین رو گرفته قیافش پوکر شد و موهاشو کنار زد..کلی هم ادا های عجیب غریب از توی اسکرین برای جین در آورد😂😂😂😂😂😂جینم به همشون نگاه میکرد و حتی یه جا هم لباشو با حالت تعجب غنچه کرد چون فهمید تهیونگ حسودی کرده ته هم خندید😂😂😂😂😂

یا تو یکی از مراسما دست هوپی روشونه ی جین بود..ته هم دستشو دید و دستشآ کشید رو گردنش و به جین زل زد از تو اسکرین..جینم متوجه شد و خودشو جلوتر برد تا دست هوپی از روی شونش کنار بره..تهیونگ هم بسس لبخند ملیحی زد و خیالش راحت شد😂😂😂😂

 

البته بعضی وقتا برای خیال راحتی همدیگه از کنار کسی واستادن کنار میرن و پیش هم وامیستن..وقتی دست یکی دیگرو گرفتن و به هم نگاه میکتن و متوجه میشن باز میان پیش هم..این تهیجینهههه💜💜💜💜💜

اریییی ارییی میدونم چیی مییگیی, کوکمینم زیاد داره مثلا ی جا دست هوپ رو شونه های جیمین بود کوک هی چک میکرد ببینه هنوزم دستش رو شونه چیمه ببعد اگه نبود میخندید و خوشحال بود ولی باز به محض اینکه دوباره دست هوپ رو شونه چیم بود اخماش تو هم بود


ببین یی جا بود ویمین دستای همو گرفته بودن محکم ببعد جیین اومد دستشو به حالت چاقو مانند زد وسط دستاشون😂😂 منظورش این بوده دستاتو ول کنیددددد 😂😂 گرچه ول نکردن. ولی حرکت جین کیوت بودددد

یس یسسس بگوووووووووو

 

آریی😂😂

ی مونت دیگم ببود تو فنکافه زاپن دیدم از این لباس عروسکیا هست از اونا پوشیدن بعد مال جین صورتی و کیوت بود بعد ته رفته بود بالا سکو داشت عوض میکرد جینم دقییقا رفت روبه روش لباسو میپوشید بعد ته لباسو پوشید اومد به بهانه پیش جین اصن چشای ته ستاره میداد بیرون جینو دید بعدش اومد به صورت جین دست میزد و به چونشش اصن بسیی خوب بببودددد

کوکمینشم این بود چیم کلا بچه خجالت کشید جلو دوربین بپوشه لباسو رفت ی گوشه ای که تو دید نباشه بعد کوک پوشید دید جسثسسن نیست جیمین شیی جیمین شی راه انداخته بود که جیمین کوجاییی

دست جین درد نگنه😂😂

اریی اریییی😂😂

آرییی مومنترو دیدم😂😂😂😂😂

انگار میخواست دستاشونو قطع کنه

😂😂

اره😂😂 کیوت ببوددد

بیبی کویت وحشی😂😂😂😂😂قربونش برم😂😂😂😂

ویمین کوک شیی بیانه من تبلتم یه درصدشد😭😭د

باشش باشش اشکاال نداره

وقتی اینترنت روشنه و میزنم به شارژ تاثیری نداره😭😭😭😭😭

بیانه فردا کلی هستم و اینکه شب مونتارو برات میزارم ببین‌‌..بازم بیانه

روز و شبت کوکینی💜💜💜💜

اوکاییی
شبوروزت تهجیینی انییوو تا فردا💜💜

ببخشید دیر شد ویمین کوک شیی

یه مومنتی بود.

سر اسپرینگ دی همون مومنت پشم ریزون تهجین..البته تمرین رقصش،یه جا تهجین کوکی رو گیر آورده بودن و جین رو به روش و ته هم پشتش واستاده بود و داشتن مثل فرفره میچرخوندنش😂😂😂😂جیمینم از کنارشوم رد شد..خب باید رد میشد که بره اونور ولی از قیافش معلوم بود حسودی کرده بیدد😂😂😂😂

که آخرم تهجین کوکی رو شوت کردن اونور😂😂😂😂

😂😂😂😂😂 بله بله تهجینم فهیدم کوکو باید بفرستن بره پیشش جیمین , بسیی هواشونو دارنننننن

آهان..اون مومنتی که تولد جین بود..2019

حالا مومنتای پشم ریزون و آنالیزای تهجینی رو نمیگم و رو کوکمین زوم میکنم.تهیونگ جیمین و کوکی تو اتاق جین بودن..و بعدش که کلی حال کردن و اینا،از اتاق بیرون رفتن.

جیمین به سمت یکی از اتاقا رفت و درو بست.کوکی هم به طرف دیگه ی سالن رفت..ولی بعد چرخید و وارد همون اتاقی شد که جیمین توش رفت😂😂😂😂

آخه بچه اینقدر تابلو؟؟ خدایی جلوی دوربین؟😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 اخیییی گگوگوللللللیی طاقت نداشته دییگه 

لایو تولد جینو دیدم یکم بسییییییی تهجین و کوکمین داشت سراسررر شیپ این دوتا بودد

یسس یسس عالی بوددد

ویمین کوک شی امروز نبودی؟ هر چقدر کامنت میدادم نمیومد که..😵😵😵😵😵😰😰😰😩😩😩😥

فردا بیا خب؟

سلام لیکوک ته شی چرا برعکس بودم :( تا 4وخرده ای هم منتظرت بودم بعد رفتم 
لیکوک ته امروز قراره برامون مهمون بیاد و نمییتونم بیام میانهه💔

😩😩😩😩

اشکال نداره ویمین کوک شییی💜💜💜💜

آیگوو بیانههه پسس

فردا متظرتم💜💜

هستمم امروز

ویمین کوک شیی انیو و بیانه داشتم ناهار میخوردم

انیییو لیکوک ته شیییییی 
اشکال نداره 
بیا اینجا پیام بده پر شده این پست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan